DrKeo כתב:יצא לפני כמה שעות הפודקאסט השבועי של DF ואוליבר אמר שם שהוא עובד על הוידאו של ספיידרמן 2 ומעבר לקצת פירוט שהוסיפו לבניינים וקצת שדרוגים של אפקטים פה ושם, זה בייסיקלי זהה למיילס מוראליס. מה נסגר אינסומניאק? מה נסגר.
Laskin כתב:לגבי ספיידרמן 2 - שוב, לא מפתיע מאוד. טקסטורות קצת יותר טובות, תאורה טוב יותר ובתקווה משתנה בזמן אמת, ובעיקר - תזוזה מהירה בהרבה… ראיתי השוואה ישירה שיוצאת מאותו איזור שמיילס מתחיל בהדגמה בעולם הפתוח, ומה שהוא עושה בקפיצה אחת בשנייה אחת לוקח איזה 10 שניות להגיע לשם בספיידרמן הראשון. זה הולך להיות משמעותי מאוד בגיימפליי, רוב זמן המשחק.
עם זאת - אני כן ציפיתי למודלים טובים יותר, בטח של הנבל, והמעיל שלו.
לכי פאנטום בלייד הזה - זה ככה עם 90% מהמשחקים הסינים והקוריאנים שנחשפו בשניפ האחרונות… אם הגיימפליי סינמטי במיוחד - סביר להניח שזה על ״אוטומט״. הרי לא באמת חשבת שהשחקן יכול לשלוט בהגנות המהירות האלה ומשם לתקוף שוב בצורה כה סינמטית, שלא בלחיצת כפתור.
kririn כתב:ברור לי שלא בנו עיר של מיליונים במשחק עתיר גרפיקה כזה
אבל אתה חי בסרטים שהם לא ימחזרו הרבה מהנכסים
מהגרסת ps5 של ספידרמן ומילס מורליס
עד כמה שזה יהיה חבל
הם הולכים למחזר הרבה אני יהיה מופתע אם לא ימחזרו
אני רק שמח שזה sp ,ולא עוד " משחק כשרות "
Stick כתב:נה, על פניו הם פישלו פה בענק. עם כל הכבוד לתנועה מהירה יותר בעיר, לא צריך להתאמץ כדי למצוא הבדלים בין ארקהאם סיטי לנייט, בין AC יוניטי ל4, בין אנצ'רטד 4 ל3, בין GOW 3 ו2, ועוד רבים רבים וטובים.
אני לא קונה את זה שרק תנועה מהירה יותר זה ניצול של הPS5 על הCPU העדיף בהרבה שלו, הGPU העדיף בהרבה, והSSD. אני גם לא באמת מבין בזה, אז מה אני יודע... אבל אם זה המצב אז זו אכזבה עצומה.
Laskin כתב:העיר אבל כן קיבלה עדכון, מהשניות הבודדות שניתן לראות, היא נראית הרבה יותר גדולה בסצינה של המטוס שרואים לשנייה, ואנחנו יודעים שהיא גם באמת קיבלה איזורים חדשים שלא היו במשחק הקודם.
כמו כן אני לא מסכים שהדמות זזה ״קצת יותר מהר״, היא זזה פי כמה יותר מהר.
ואני אחזור ואומר זאת שוב ושוב - הפס5 לא חזקה כל כך כדי להוסיף גם RT וגם עולמות ענקיים ומפורטים להפליא, והכל ב4k/60. יהיו פשרות. הרבה פשרות. ולא רק 30 פריימים. כמובן שמשחקים יכולים להיות יותר ריאליסטים ומפורטים, בסקייל קטן בהרבה, אני לא חושב שאינסומניאק ״ילדים״, הם צוות סופר מוכשר טכנית.
רק עניין התאורה מעניין אותי. אני מת לראות אותו בלילה, הטריילר הראשון שהביאו היה די מרשים גרפית, והוא היה בלילה. גם ראצ׳ט נראה הכי טוב בסצינות הלילה עם אורות העיר והעשן.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Stick כתב:אם ראצ'ט זו הדוגמה למה אינסומניאק באמת מסוגלים לעשות על הps5 בשלבים סגורים, וספיידרמן 2 זה מה שיש להם בעולם פתוח, זה מאכזב.
Stick כתב:האמת שזה אולי הגיוני שמרוב פרויקטים הם קיבלו החלטה מוקדם מאוד בפיתוח להעביר את המנוע לPS5 עם מיילס והרימאסטר, ובגדול להשאר שם. תמיד דמיינתי שבמפתחות שיש להן כמה צוותים יש עדיין איזה צוות טכני אחד שעובד פחות או יותר על אותו מנוע ותמיד מקדם אותו ומתאים אותו לדרישה הנוכחית, אבל אני לא באמת יודע.
בכל מקרה זה עדיין קצת מוזר, עם כל הכבוד לוולברין, ספיידרמן 2 זה עדיין משחק הדגל שלהם מתוך כל ארבעת משחקי הPS5 שלהם. אבל אני מניח שנוכל לאמת את התאוריה הזו כשנראה את וולברין.
Stick כתב:לא חושב שאתה צריך לשכנע מישהו חוץ מלאסקין . אם אין הפתעות מפוצצות ראשים בתוך המשחק, מדובר באכזבה טכנית.
Stick כתב:אני חושב שהקורונה כן שיחקה פה תפקיד אבל, בעיקר עם הורייזן וGOW, אני בטוח שסוני ציפו להם הרבה יותר מוקדם בדור. לא הכל זה קורונה אולי, יכול להיות שזה השתלב עם פיתוח לא מהיר בלי קשר מצד המפתחים, אבל אין לי ספק שהם לא ציפו שראגנרוק ובמיוחד הורייזן יהיו 2022.
לגבי הגרפיקה של רגנארוק זה בכל זאת משחק ps4 שנעשה בוואן שוט, אני יכול להבין.
ספיידרמן 2 לא, אבל גם כאן שוב, אני מחכה לראות מה יהיה במשחק שאולי יצדיק את זה. עדיין אימפוטנציה פיתוחית איך שהוא נראה, בכל דור אנחנו רואים משחקים שגם דוחפים קדימה וגם נראים דור מעל קודמיהם, אבל זה שהוא ויזואלית משחק קרוס ג'ן עדיין לא מבטיח לי שזה יהיה משחק קרוס ג'ן בפועל.
Laskin כתב:בדיוק להפך! אני מהיחידים פה ש״השלימו״ עם זה שהדור הזה לא הולך להיות מה שחלקנו דמיינו בראש.
האכזבה היחידה שלי היא התאורה, וגם את זה צריך לראות בלילה קודם.
יצא אתמול Final Preview של המשחק הזה של EA שמשתמש בUE5, הFPS עם הקסמים בלבד, משהו עם Aveum, שיש בו אחלה אפקטים ומודלים, אבל הוא ממש לא מפוצץ ראשים, בטח בגירסת הקונסולות… והוא עוד משחק של סקופ די קטן מבחינת שלבים.
האם אפשר גרפיקה טובה יותר ממה שרואים בספיידרמן? ברור. אין לי ספק שפייבל יהיה משהו שיותר קרוב לוויצ׳ר 4. אבל עם מליון פשרות, ובראשן - 30 פריימים, RT באיכות ירודה מאוד, הרבה פחות דברים על המסך… וכמו שאמרתי פה מליון פעם כבר - ספציפית ספיידרמן ב-30 פריימים זה לא משחק שאני הולך לקנות. בלתי אפשרי עבורי.
Laskin כתב:כבר התייחסתי גם לעניין הלבלייד 2 מספר פעמים בעבר - במשחקים בסקופ כזה, שהם כמעט סרט אינטראקטיבי עם עולמות קטנים והכל מתוסרט - אפשר להגיע מאוד מאוד רחוק מבחינת פירוט. במשחקים מסוג ספיידרמן שאתה טס בעיר במהירות (ואגב לדעתי יותר מפי 2 מהמשחק הקודם, יש למשל את הקטע שהוא מושך את עצמו על ההתחלה עם הקורים ומשתגר - הוא ממש מהיר) ויש מלא NPC (וגם פה - נראה שיותר מהמשחק הקודם, ועוד לא ראינו באיזה פירוט הם) ומכוניות וכו' - יהיו פשרות.
הדמו של המטריקס הוא דמו טכנולוגי, אין פה מערכות מתוחכמות, AI וכו'... הוא גם רץ די רע אגב, מבחינת קצב פריימים. זה לא משהו שיהיה מקובל היום במשחק רציני.
ברור שיהיו "קוסמים" כמו ND, SM ורוקסטאר, שאיכשהו תמיד מצליחים להביא משחקים שנראים "דור הבא" באותו הדור, ולוקח למפתחות אחרות לפעמים יותר מחצי דור על חומרה חדשה כדי להתקרב אליהם. אבל יהיו פשרות ענקיות גם אצלם, מבחינת RT למשל.
גם גרילה עשתה משחק מרהיב עכשיו עם הDLC, הוא נראה פשוט מטורף ואני כן חושב שזו בערך הרמה הכמעט-מקסימלית של הדור הזה, מבחינת פירוט ויופי. פשוט באמת הם "הרסו לעצמם" כי הביאו בדור הקודם משחק שנראה באמת דור מעל כל דבר אחר. גם ND עשו זאת. גם SM. גם רוקסטאר עם RDR2.
אבל כאמור - אלו מפתחות שמבחינה טכנית הן רמה מעל שאר התעשייה. תכל'ס גם פלייגראונד יכולה להכלל ברשימה הזו, פורצה 5 על הדור הקודם הוא לא פחות מקסם, גם 4. אז יש לי ציפיות בהחלט מהם, ומהצוות של גירס.
אינסומניאק הם מאוד מאוד מוכשרים טכנית אבל הקטע הכי מרשים אצלם הוא היעילות דווקא. היה לי אישית ברור שהם הולכים להשתמש באותה עיר ופשוט לשנות בה דברים, להגדיל קצת ועוד מהירות ותאורה טובה יותר, אני באמת לא ציפיתי להרבה יותר מזה וקיוויתי שיתרכזו בשיפורי גיימפליי וגיוון וכו'. ובפעם הרביעית - חוץ מהפרווה של הרע, שזה בלתי נסלח, והתאורה שעדיין אני לא סגור עליה...
דווקא מהניתוח של DF התעודדתי, כי יש שם קטע שהשמש זזה הצידה מסיבה לא מאוד ברורה, וזה סימן שכנראה כן יש יום/לילה בזמן אמת.
Laskin כתב:אז כמה דברים…
- הלבלייד1 לא מתקרב להיות משהו מרשים בטירוף על הדור הקודם, לעומת ספיידרמן1 שמיצה אותו עד תום
- הלבלייד1 היה פרויקט ״אינדי״ עם תקציב בהתאם, שאני מנחש שגם פיתחו בזמן קצר יחסית, הלבלייד 2 קופץ להיות AAA עם שנות פיתוח ארוכות במיוחד, בטח ביחס לכזה משחק
Laskin כתב:- עניין הרזולוציה והפריימים והעובדה שאתה זז לפחות פי 2 מהר יותר הופכים את ה״פי עשר יותר טוב״ אוטומטית להרבה הרבה פחות מזה… אז כן, הם יכולים להביא משחק ב-720p אבל מי רוצה את זה? אני גם בעד להתפשר על רזולוציה לפני פירוט, אבל עד גבול מסוים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 98 אורחים