Laskin כתב:האיכות עלתה משמעותית מאז הרכישה, לפני כן היו משחקי 7 נמוך מלבד פורצה וגירס, עכשיו יש להם מלא משחקי 8+, לראשונה ***במאסה***, הבעייה היא פשוט שזה קרה אחרי שהקהילה הבינה שהכל יוצא לפס5, אז לא הייתה לזה משמעות בעצם. גם משחקים שעדיין לא הוכרזו לפס5 - זה ברור שהם יגיעו, אז זה לא מעניין ואף אחד לא רוצה להשקיע באקוסיסטם של הקונסולה שאליה לא יוצאים כל המשחקים. אתה יודע את זה, אבל אתה ממשיך לחזור על אותם דברים.
הדוגמא של הפס3 מאוד רלוונטית, והכי קרובה שנקבל אי פעם ל״איך אפשר לגרום לקונסולה במקום השני להיות במקום הראשון״, והתשובה ברורה לך - בלעדיים מעולים. זהו.
Laskin כתב:הם לא מכרו כמעט בשנתיים הראשונות ובסוף למרות שיצאו שנה אחרי הם מכרו טיפה יותר יחידות. כן, זה דור הפסדי אז מבחינת כסף הם הפסידו, אבל הם הביאו יותר יחידות ליותר אנשים, אני לא חושב שיש פה ספק בכלל, במיוחד בשמתחשבים במספר האנשים שרכשו פעמיים 360 בגלל שבערך שליש יחידות קיבלו RROD
Hypno כתב:bling כתב:וקאז תפסיק לדבר את השטויות שלך, מייקרוסופט כבר ממזמן היתה צריכה לנסות להיות שחקנית מן המניין בשוק בדיוק כמו שכולן עושות ולדבוק בדרך הזאת אבל עם אשכרה משחקים טובים.
מה זה הקשקוש הזה? מיקרוסופט כבר דור רביעי 'שחקנית מן המניין' ועושה כמו סוני ונינטנדו.
'אבל עם אשכרה משחקים טובים' - הפתעה, זה לא כזה קל למיקרוסופט. כולכם חכמים על כסף של אחרים 'תמשיכו להיכשל ולהפסיד כסף ומתישהו תצליחו פעם אחת כי יש רק דרך אחת ויחידה להצליח עם חומרה'.
.
Laskin כתב:הם לא מכרו כמעט בשנתיים הראשונות ובסוף למרות שיצאו שנה אחרי הם מכרו טיפה יותר יחידות. כן, זה דור הפסדי אז מבחינת כסף הם הפסידו, אבל הם הביאו יותר יחידות ליותר אנשים, אני לא חושב שיש פה ספק בכלל, במיוחד בשמתחשבים במספר האנשים שרכשו פעמיים 360 בגלל שבערך שליש יחידות קיבלו RROD
DrKeo כתב:היה למשחק האחרון בעיות טכניות והוא לגמרי under delivered אבל עדין הוא היה משחק טוב עם ממוצע 84. מעולם לא הייתי מעריץ פורצה גדול, אבל עדין חבל עליהם. גם צריך לזכור שהם היו סערה טכנית בתוך מיקרוסופט. המנוע שלהם מריץ את פורצה, פורצה הורייזן, סימולטור טיסה ופייבל החדש. נכון שplayground השתלטו עליו בשנים האחרונות אבל עדין, הפסד מאוד גדול מבחינה טכנית.
הם היו כמעט 150, פטרו 70. אז החצי השני נספג בPG? לא החדשות הכי נוראיות אבל עדין חבל. לפחות הם נספגו לתוך חברה שכולם מסכימים שיש להם פוטנציאל אדיר.
Laskin כתב:לפי הדיווח הם לא ממש נספגו לשם, פשוט הפסיקו את העבודה על פורצה הרגיל וכל העובדים יעברו לעבוד על הורייזון… אולי התכנון הוא שאחרי שהורייזון יצא הם יחזרו לעשות עוד פורצה רגיל, אבל אני בספק גדול, המשחק הזה לא מוכר טוב ואין באמת קהילה רצינית שם, אולי עדיף להדק את הורייזון שהוא להיט ענק מאשר סתם לומר שיש להם מתחרה לטוריזמו. הוא הרי לא באמת מתחרה בו ומיקרוסופט כבר לא באמת מתחרה בסוני, אז בשביל מה?
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
The word "restructure" often carries positive connotations such as rebuilding or improving efficiency and tends to be used somewhat vaguely overseas. However, in Japan, "restructure" is very directly perceived as "layoff," and its significant impact is more strongly felt.
Particularly in recent years, foreign companies have increasingly demanded short-term results for large-scale investments, and there are not infrequent cases where a change in direction is made to meet shareholder expectations before sufficient time has been invested. I view this reported incident as something that occurred within such a structure.
The gaming industry is supported by each and every creator and staff member who has diligently worked on development at the forefront. As someone in the same industry, I feel deep pain regarding this decision.
The frustration of something built over a long time not seeing the light of day, and the reality that gamers who were looking forward to it cannot even experience it—both are truly regrettable.
I sincerely hope that everyone affected will be able to shine again in their next field.
Raphael Colantonio (Arkane founder): I think Gamepass is an unsustainable model that has been increasingly damaging the industry for a decade, subsidized by MS's "infinite money", but at some point reality has to hit. I don't think GP can co-exist with other models, they'll either kill everyone else, or give up.
Michael Douse (Baldur's Gate 3 publishing director, Larian): "What happens when all that money runs out?" is the most vocal concern in my network, and one of the main economic reasons people I know haven't shifted to its business model. The infinite money thing never made any sense.
Raphael Colantonio: I agree, and I'm fed up with all the bs they fed us at first like "don't worry, it doesn't impact the sales", only to admit years later that it totally does. "No shit it does! Really?"
Michael Douse: Regarding cannibalization of sales:
"We aren't seeing that"
The economics never made sense, but at the same time I do recognize that for smaller teams with new or riskier IPs it helped derisk. Much prefer Sony's 'lifecycle management' strategy.
Raphael Colantonio: Yeah, the only way GP can co-exist without hurting everyone is for the back catalogue
Michael Douse: Exactly!
bling כתב:הגניבת דעת היחידה פה היא שלך. וכן כולם מסכימים נראה לי שהמודל של GP הוא גם מטומטם. קיאו בעצמו בהודעה שרשם על איך לתקן את המותג אמר שמשחק AAA צריך להגיע ל GP אחרי שנה-שנה וחצי מינימום. לכולם ברור ש GP ביחד עם מודל של אין בלעדיים הרס את המותג.
bling כתב:פה אפילו את זה לא היה, יכלה להיות פה השפלה מהלכת אם מייקרוסופט היתה מחויבת למהלך בכל הכוח, השפלה שגם אם בדור הזה לא היתה מנצחת את סוני הגדולה אחרי דור מביך שהסתיים אצל מייקרוסופט עם הוואן (בכל זאת לוקח קצת זמן לשקם אמון) - היא היתה מטה את כף המאזניים בצורה משמעותית לטובתה וההפרש במכירות חומרה כרגע גם היה קטן יותר בצורה משמעותית וגם היתה תשתית לאקס בוקס הבאה לפרק מההתחלה את הפס6 כי אחרי דור כזה פתאום היתה שאלה אצל כולם מה עדיף לקנות. פלייסטיישן כבר לא היה הדיפולט והרבה מאוד אנשים היו בוחרים מההתחלה ללכת עם הדור הבא של מייקרוסופט.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 27 אורחים