DrKeo כתב:רוקסטדי, ביוור, ארקיין, נוטידוג, אינסומניאק, גרילה, בלופויינט, בליזארד, באנג׳י, ריספון... רשימת הנפגעים אינסופית. בזמנו חשבנו ששליטת תנועה תהרוג את התעשיה, לא חשבנו בכלל לכיוון הזה.
Laskin כתב:אתה יכול לנסות, אבל מדובר בעיקר בחברות שעשו משחקי ״בסדר״ לעומת משחקי הGaaS שבזבזו את הזמן בעשור האחרון לחברות שיוצרות פאקינג יצירות מופת ומובילות את התעשייה.
Irrational games שאתה כללת כאן עדיין קיימים תחת שם אחר, אגב… לא יודע איך זה קשור לדיון
Volition נרכשו על ידי embracer שידועים בתור קבוצה שכל מה שהם עושים זה לקנות ולפרק, גם כן לא דוגמא טובה בכלל
טנגו עשו משחק בתקציב נמוך מאוד והוא התקבל טוב ונמכר יפה מאוד, העובדה שמיקרוסופט הפסיקה את המימון שלהם לא הגיונית לאף אחד כמו גם ההחלטות האחרונות שלהם בשבוע האחרון, זה כבר כמעט שרירותי. אין קשר לדיון, אתה סתם זורק לאוויר שמות עכשיו או מה?
bozeman כתב:באנג'י לא שייכת באמת לרשימה הזאת. דסטיני הוא דווקא דוגמה ליוניקורן שכן מצליח. באנג'י היא דוגמה לניהול כושל ותרבות ניהול רעה - אבל בעיקר בטופ שלה. שאר האולפן עושה עבודה טובה.
הם עשו טעויות של להתפזר, לא להתמקד במשחק או שניים, והמון תרבות רעילה מגבוה, אבל זה לא בגלל שהמשחק היה רע.
Laskin כתב:אתה יכול לנסות, אבל מדובר בעיקר בחברות שעשו משחקי ״בסדר״ לעומת משחקי הGaaS שבזבזו את הזמן בעשור האחרון לחברות שיוצרות פאקינג יצירות מופת ומובילות את התעשייה.
Irrational games שאתה כללת כאן עדיין קיימים תחת שם אחר, אגב… לא יודע איך זה קשור לדיון
Volition נרכשו על ידי embracer שידועים בתור קבוצה שכל מה שהם עושים זה לקנות ולפרק, גם כן לא דוגמא טובה בכלל
טנגו עשו משחק בתקציב נמוך מאוד והוא התקבל טוב ונמכר יפה מאוד, העובדה שמיקרוסופט הפסיקה את המימון שלהם לא הגיונית לאף אחד כמו גם ההחלטות האחרונות שלהם בשבוע האחרון, זה כבר כמעט שרירותי. אין קשר לדיון, אתה סתם זורק לאוויר שמות עכשיו או מה?
Laskin כתב:אתה יכול לנסות, אבל מדובר בעיקר בחברות שעשו משחקי ״בסדר״ לעומת משחקי הGaaS שבזבזו את הזמן בעשור האחרון לחברות שיוצרות פאקינג יצירות מופת ומובילות את התעשייה.
Irrational games שאתה כללת כאן עדיין קיימים תחת שם אחר, אגב… לא יודע איך זה קשור לדיון
Volition נרכשו על ידי embracer שידועים בתור קבוצה שכל מה שהם עושים זה לקנות ולפרק, גם כן לא דוגמא טובה בכלל
טנגו עשו משחק בתקציב נמוך מאוד והוא התקבל טוב ונמכר יפה מאוד, העובדה שמיקרוסופט הפסיקה את המימון שלהם לא הגיונית לאף אחד כמו גם ההחלטות האחרונות שלהם בשבוע האחרון, זה כבר כמעט שרירותי. אין קשר לדיון, אתה סתם זורק לאוויר שמות עכשיו או מה?
DrKeo כתב:נה, אין לך מה לנסות, מדובר באדם בלי לוגיקה בסיסית. העובדה שיש עוד דרכים להרוס אולפן ולגרום לסגירה שלו (או לעשות דברים מצויינים ושחברת האם שלך תסגור אותו כי נדלה אמר שצריך קיצוצים) לא אומר ש-GAAS הוא לא מכת מוות לאולפני פיתוח. אם הוא נכשל הם נסגרים (או לפחות חוטפים מכה קשה והמשחק הטוב הבא שלהם נדחה בדור) ואם הוא מצליח הם נשאבים לתוכו לעד. וכן, תאמינו או לא יש עוד דרכים שבהן אולפן יכול להכשל ולהסגר אפילו אם זה בזמן בניית משחקי סינגל AAA, מי היה מאמין?
Laskin כתב:לא הבנתי, באיזה משחק irrational games ״נכשלו במשחק sp״ בדיוק?
Laskin כתב:לא הבנתי, באיזה משחק irrational games ״נכשלו במשחק sp״ בדיוק?
"So my intention was to go [to Take-Two] and say, 'Look, I just need to go start a new thing, and Irrational should continue,'" says Levine. "That's why I didn't maintain the name Irrational. I thought they were going to continue. But it wasn't my company–I sold the company, so I worked for Take-Two, and the studio was theirs.
"The decision was made at a corporate level that they didn't think they should continue with the studio as a going concern. My feeling was that it probably would have made sense. Take-Two did a BioShock remaster: That would have been a good title for Irrational to get their head around, build a new creative director structure, and then build off of that once they had the confidence to do the next BioShock game.
DrKeo כתב:הוא בחיים יתעמת עם האמת, שכמעט לא קיים דבר כזה חברת AAA איכותית שהלכה ל-GAAS ולא נהרסה. או שהם נכשלו וחטפו בראש (סגירה, עזיבת כישרון, בזבוז זמן וכו׳) או שהם הצליחו ואבדו את זה (עובדים רק על ה-GAAS וכו׳). מאוד קשה לחשוב על חברה שהלכה לכיוון GAAS ולא אבדה את הצפון לגמרי, רוב החברות ששרדו את זה בטלו את הפרוייקט והמשיכו הלאה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 22 אורחים