Laskin כתב:הביקורות הטובות שכנעו אותי לקנות אותו עבור חברה שלי. היא תהנה ממנו מאוד, ואני פשוט אצפה בזה כמו סרט
^LIKE^
Laskin כתב:הביקורות הטובות שכנעו אותי לקנות אותו עבור חברה שלי. היא תהנה ממנו מאוד, ואני פשוט אצפה בזה כמו סרט
bling כתב:מה שכן אם לא שיחקת האבי ריין למה לא ללכת עליו? הוא עולה גרושים ושם יש אשכרה מתח כי אתה יכול לפשל,להרוג דמויות ולקבל סופים נוראיים,יש אלמנט אינטרקטיבי חזק בניגוד לביונד,נראה לי שזו יכולה להיות דרך זולה וטובה להתנסות בסגנון הזה.
Nucleus_Dawn כתב:
אני לא מגזים בכלל. נהניתי גם מפרנהייט וגם מHR, אבל למרות זאת, אני יודע שבשני המקרים מדובר על משחקים עם כתיבה ממש מחורבנת ועלילה ממש גרועה ומלאת חורים אידיוטיים וקיטצ' שלא עובד. אין מה לעשות, דיוויד קייג' הוא חרא של כותב והסיפורים שהוא ממציא מעפנים.
אני גם יודע שאני נהנה מהם בגלל שהם נראים כל כך טוב ובגלל שהמשחקיות (הלא מעניינת, בפני עצמה) משתלבת עם העלילה הגרועה ויוצרת חיבור משונה למשחק ולדמויות.
אפשר להנות ממשחק ולהכיר בכמה שהוא גרוע ובמה הוא גרוע. אין פה סתירה.
bling כתב:כשאתה אומר עלילה רעה,כתיבה רעה,גיימפליי רע ואז טוען שנהנית אז מה בדיוק הנקודה שלך? שאתה סדיסט?
אני מסכים שהכתיבה והסיפור לא בטופ,אבל הם היו מספיק מעניינים כדי שאסתקרן לגבי ההמשך,העולם היה מעוצב בצורה מצוינת,היתה אווירה מדהימה,הז'אנר אולי נחשב לנחות אבל במסגרת הז'אנר ומה שניסו לעשות בו הגיימפליי שלו מצויין,האינטרקציות עם הסביבה עשויות היטב,האינטרקטיביות של העלילה והשליטה שלך עליה היא אולי הכי גדולה שיש במדיום,בטח ברמת ההפקה הזו והיא יוצרת לא מעט סצינות מותחות ועשויות היטב(הקטע עם מבחן הלטאה הוא עדיין הרגע שבו עיוותתי את הפנים בהזדהות עם הכאב של הגיבור יותר מכל דבר אחר שראיתי,כולל סרטי האימה הכי מזוויעים), ובקיצור יש למשחק הרבה מעלות,לא סתם הממוצע שלו נושק ל 90,אתה ציינת כמה הכל גרוע בלי הדברים הטובים כאילו מדובר בזבל טהור,ועוד טענת בסוף שנהנית.
שינג'י,לא יודע לגבי ה MOVE ואיך הוא עובד אבל הדמו של המשחק הוא אינדיקציה די טובה לגביו,אם לא נהנית אז הוא באמת לא בשבילך,קצת מוזר שאתה יכול להנות מזבלון מד"בי אבל לא ריאליסטי אבל אני לא אכנס לשריטות שלך
Kazz כתב:זה לא המשחק הכי טוב בהיסטוריה. זה לא המשחק הכי טוב בז'אנר שלו. זה אפילו לא המשחק הכי טוב של השנה. הדברים בהם אינפינייט מצטיין הם דברים שאינם קשורים לגיימפליי ומכניקות ואסור שלתת לו פרסים כ'משחק' עליהם. למה אתה נתפס על הציון ולא מתייחס לכתוב. אני מסכים שהציון קיצוני אבל הטיעונים עצמם די קולעים. סכמת בפשטות את הבעיה בביקורות כיום שאנשים מתייחסים קודם כל לציון ורק אחר כך אם בכלל לתוכן הביקורת.
Nucleus_Dawn כתב:
איך אתה יכול לצטט את המשפט הזה:
"אני גם יודע שאני נהנה מהם בגלל שהם נראים כל כך טוב ובגלל שהמשחקיות (הלא מעניינת, בפני עצמה) משתלבת עם העלילה הגרועה ויוצרת חיבור משונה למשחק ולדמויות."
ואחרי זה לכתוב את זה:
"אתה ציינת כמה הכל גרוע בלי הדברים הטובים כאילו מדובר בזבל טהור,ועוד טענת בסוף שנהנית."
לא קראת את מה שאתה מצטט?
כל מה שכתבת על האימרסיביות והאווירה, גם אני כתבתי, כשדיברתי על החיבור שנוצר בין השחקן והמשחק.
גם אני הרגשתי המון חיבור לHR. זה לא היה בגלל הכתיבה, אלא למרות הכתיבה. הגיימפליי שלו ביחס למשחק אטארי 2600 גם ממש מצוין, אבל כמו ההנחה שאתה עושה לו על כך שהוא ז'אנר נחות של סרט אינטראקטיבי היא לא הנחה שאני עושה.
זה שאין game over ושכל הדמויות יכולות למות זה ממש מגניב. בגלל שהמשחק כל כך מוגבל, היתה להם את האפשרות ליצור המון ענפים לסיפור והם ניצלו אותה היטב.
אין לי מושג על איזה עולם מעוצב בצורה מצוינת אתה מדבר. המשחק בנוי משלב קטן לינארי, אחרי שלב קטן לינארי, בלי שמץ של חיבור ביניהם.
בקיצור, זה משחק שנשען על הסיפור שלו, עם סיפור מחורבן באופן פושע, כתיבה נוראית ואיומה ושחקנים נוראיים. הוא מנסה בכל הכוח להיות סרט ורואים את זה בכל שניה ושניה במשחק. הוא מצליח להתגבר על כל הבעיות האקוטיות הללו, בזכות העובדה שהוא לא סרט ושהוא חלק ממדיום אינטראקטיבי.
הוא לא שונה בשום דבר, מעבר לגרפיקה ולמורכבות של הQTE שלו, מהמשחק הקודם של אותה חברה, שגם ממנו נהניתי, בזכות האימרסיביות והחיבור שהוא מצליח ליצור.
בקיצור, מדובר בסרטים סופר מחורבנים ולצפות במישהו משחק בהם מהצד זה הדבר הכי מעפן שאפשר לדמיין. מדובר גם במשחקים לא רעים בכלל, שמצליחים להראות בצורה יפה את כל היתרונות של המדיום, לצד כל החסרונות של מפתחים חסרי ביטחון שעדין חולמים לעשות סרטים, אבל אין להם מספיק כשרון בשביל זה.
bling כתב:
מתנצל,כנראה לא הייתי מרוכז כי הייתי צריך להבין מהמשפט "בגלל שהמשחקיות (הלא מעניינת, בפני עצמה) משתלבת עם העלילה הגרועה ויוצרת חיבור משונה למשחק ולדמויות " שאתה חושב שהמשחק בעל אווירה מדהימה עם סצינות עשויות היטב ואינטרקטיביות עלילתית ברמה מאוד גבוהה,SILLY ME![]()
מה הקשר בין גודל העולם והעיצוב של השלבים במשחק?גם אם השלבים הקטנים ולניארים הם מעוצבים מעולה,האוירה הנוגה של המשחק קיימת כמעט בכל סצינה,החדר במלון,מגרש המשחקים,הכל עם עיצוב אחיד ו art טוב שמעביר את התחושות שרצה ליצור הבמאי.
לצפות במישהו משחק מהצד ב HR זה כיף,במיוחד עם בחורה שנלחצת בסצינות מסוימות כי אתה יודע שפאשלות מסוימות יכולות להיות בעלות משמעויות רציניות,כל המעורבות של הצופים במשחק עושה את ההבדל( הרי אתה לא סתם צופה,אתה מעורב גם ואומר לשחקן מה כדאי לעשות וכו'),אין מה לעשות,זה לא כמו סרט.
ומספיק עם הבולשיט של מפתח שחולם לעשות סרטים,הז'אנר הזה הוא לגיטימי לגמרי כמו שהוכיח TWD שזכה בשלל פרסי משחק השנה ו HR עולה עליו ברמה הביצועית עם אשכרה חופש אמיתי בבחירות שלך בכל אספקט מלבד העלילה.
אני גם בטוח שלדייויד קייג' יש כבר מספיק ממון לביים סרט בתקציב נמוך אם היה רוצה,אני מאמין לו כשהוא אומר שזו התשוקה שלו ואני חושב שהז'אנר הזה היא דרך מעולה להעביר סיפורים סינמטיים במיוחד ועדיין לשמר כמה מהיתרונות של משחקי הוידאו שמערבים את ה"צופה" מה שיוצר חוויה יותר מרגשת מהסרט הטיפוסי.
וראיתי את הביקורת של ביושוק ובלי לשחק בכולו,רק מהפתיחה של השעה ששיחקתי בו אני חושב שהציון פרובוקטיבי ושערורייתי,הפתיחה לבד מציבה אותו על יותר מ 4 גם אם השאר זה זבל גולמי.
מה שכן מתגובות של אנשים אני רואה שיש הסכמה לא קטנה לגבי הטענות של המבקר,אבל ציון של 4 זה באמת פרובוקטיבי למשחק כזה,4 זה אומר מתחת לממוצע של המשחק הטיפוסי בסקאלה המלאה(והלוואי והמשחק הממוצע בתעשייה היה ברמה גבוהה יותר מביושוק אינפיניט,זה היה אומר שהיינו מוקפים ביצירות מופת מטורפות כל משחק שני שיוצא),בסקאלת משחקי הוידאו זה אומר זבל שלא ברא השטן על גבול ה unplayable.
DrKeo כתב:קראתי את הכתוב מההתחלה ועד הסוף, הוא כמעט לא אומר דבר אחד נכון. יש בביושוק המון בעיות אבל "אין דקה בלי שאוייבים תוקפים אותך ונותנים לך להנות מהעולם" זה לא נכון, "אוייבים תוקפים אותך רק מרחוק ואתה מנהל כל הזמן קרב מול פיקסלים" זה לא נכון, "אליזבת' היא אך ורק דיספנסר תחמושת" זה לא נכון אלה אם כן אלכס בHL2 היא "רק טורט". והביקורת על העלילה, אני לא רוצה לפתוח את בגלל ספויילרים אבל מה שהוא אומר פשוט בולשיט, לא נכון. ומעבר לכל זה, אם נסתכל על זה בצורה שטחית, לתת למשחק ציון "POOR" שקובע שכנראה עדיף לשחק בMy little poney או במשחק מסיבה לWII מאשר לשחק בזה זאת צעקה ענקית לתשומת לב. אני מקווה שאתה שם לב שכל המהות ביקורת הזאת היא תשומת לב ו-CLICK FEST, משחק ברמה כל כך גבוהה, אפילו אם שנאת אותו בדם, לא אמור לקבל 4 אלה אם כן מדובר במלכודת קליקים שזה בדיוק הכתבה הזאת.
Kazz כתב:אתה לא יודע מה הסקאלה של הכתב ואיך הוא נותן ציונים בדרך כלל אז אתה לא יכול להגיד שהוא אומר שמשחק אחר עדיף. הוא לא אומר שאין דקה בלי שאוייבים תוקפים אותך אלא שככה רוב המשחק בנוי והקטעים בהם אתה יכול לחקור את המקומות בלי חשש נדירים וקצרים. ואני מסכים לגמרי עם זה. המשחק זורק אותך להמון קרבות ובמהרה זה יוצא לך מכל החורים וממאיס אותך. כל המימד הזה הוא subpar עם אוייבים שסופגים מלא נזק. מסכים איתו לגבי ה vigors ולגבי אי-ההסבר שלהם בנראטיב. הוא אפילו לא הזכיר את ה Gear שגם הם שטות שלא מוסברת. חולצה שמגדילה את טווח המכה שלך; כובע שמבעיר אוייבים.
אלכס גם עוזרת לך בקרבות, יורה, לוקחת תשומת לב של אוייבים. אליזבת' לא עשה כלום חוץ מלזרוק לך דברים, היא לא לוקחת חלק אקטיבי בקרבות, היא בת-אלמוות והאוייבים מתעלמים ממנה לגמרי. אליזבת' היא אחת האכזבות הכי גדולות של המשחק וכל השאיפות שלו להעלות ברמה את ה companion.
זה מדהים כמה הזדמנויות המשחק הזה מפספס. מערכת סקיירייל אבל כמעט בלי שום קטעי פלטפורמה,תמרון ופאזלים איתם. קרעים בין-מימדיים אבל בלי שום שימוש בהם לכל דבר אחר חוץ מזירת ירי אחת אחרי השנייה. אולי 4 זה ציון מוגזם אבל בהחלט יש גו בדברים שנאמרים לעומת ביקורות שמדלגות או מבליגות עליהם. אני אישית הייתי נותן למשחק גג 8 ובכלל לא מדבר עליו בתור המשחק 'הכי'. המקומות שיש לאינפינייט בפרסי הGOTY הם בסיפור הכי טוב, בסיום הכי טוב, עיצוב אומנותי, דיבוב וכיוצא בזה, אך שום דבר בקטגוריות של משחקיות ומכניקות ופרסי ז'אנר או משחק השנה.
Laskin כתב:האמת היא, אני מוכרח להתוודות - סיימתי את כל הפרקים של TWD, או יותר נכון - חברה שלי סיימה, ואנחנו שנינו ממש לא התלהבנו מהסיפור או מהמשחק בכלל. הוא כיפי עבורה, אני אישית חושב שזה היה גיימפליי פשוט נוראי, ועלילה חובבנית במיוחד.
לא מבין עד היום למה כ"כ אהבו אותו... המשחק הבא שלהם דווקא נראה אחלה, אבל TWD היה משחק של 6-7 בשבילי :/
Chwomp כתב:היי שוב כולם.
איזה כתב אידיוט, נראה שנתן את הציון המגוחך רק כדי להוסיף כניסות לעמוד.
רק רציתי להזכיר שדווקא כן יש הסבר לויגורס בביושוק אינפינייט. אבל אפשר להחמיץ אותו אם פשוט דוהרים דרך המשחק ולא עוצרים לחשוב רגע ולשמוע את היומנים.
ההסבר:ספויילר: הצג
Kazz כתב:הוא אומר שהאנשים שגרים בקולומביה גם ככה רואים את עצמם עליונים על פני האחרים אז למה שהם יזריקו לעצמם חומרים שישפרו אותם על פני אחרים? וזה נכון. בנוסף, אני הוספתי שגם ל Gear אין שום הסבר. סתם דברים משוגעים כמו כובע שמעלה סבירות של העלאת אוייבים באש כשאתה מכה אותם.
לפחות במשחקי RPG (שגם שם זה מוזר מבחינת הגיון) לפחות יש קשר בין הפריש הלבוש להטבה. באינפינייט אלה דברים תלושים שמנסים לתת יותר אפשרויות ובחירה לשחקן אבל לא ממש מצליחים.
Chwomp כתב:אם אני זוכר נכון, יש מספר אויבים שכן משתמשים בויגורס. זה לא נפוץ, אבל יש את הכמרים שמשתגרים כל הזמן, וגם הfiremen שיורים עליך אש. (נדמה לי שמקבלים את הויגור של האש מאחד כזה).
ה gear באמת היה מוזר. אבל מכיוון שאין משמעות משחקית אמיתית, אפשר די להתעלם מהקטע הזה.
Kazz כתב:זה לא אותו דבר, נדב ועובדה שאני (והכתב) לא שאל לגבי המגן הנטען וחבילות בריאות - זה קביל. אבל להציג לנו פתאום חולצה שמגבירה את הטווח שלך פי 3 - זה מגיע משום מקום וכל כך gamey שזה בולט במיוחד ולרעה והמשחק לא אומר כלום לגבי המצאות פריטי לבוש שכאלה. גם אם הנדבך הזה עובד זה עדיין מוזר מאוד שלא מקבלים עליו שום הסבר וזה נראה תלוש בעולם המשחק.
לגבי הגראביטי גאן מסבירים למה הוא לא פועל על אורגניזם והשלבים האחרונים של המשחק סובבים סביב זה שכן קיבלת אפשרות להשתמש בו נגד חיילי הקומביין.
לגבי אליזבת', לפי מה שאני זוכר המשחק הבטיח לפני שחרורו שהוא ישלב אותה בגיימפליי ושהוא ייקח את את עניין הקומפניון צעד קדימה. אבל אם כבר הוא לקח צעד לאחור בכך שהיא בלתי פגיעה ושאוייבים מתעלמים ממנה. 6 שנים מאז EP1 ובלי שום התקדמות. כל מה שיכלו לעשות זה שהיא תזרוק תחמושת אבל זה סתם משהו זול. הם לא באמת עושים שום דבר במשחקיות. Enslaved למשל הוא דוגמה טובה לשילוב קומפניון במשחק.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 14 אורחים