נושא Remedy הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24414
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 19 יוני 2025, 22:36

DrKeo כתב:אם steam אומר משהו, נראה שfirebreak הוא כישלון קולוסאלי. שיא שחקנים של 2000, פתטי. אולי PS+ ו-GP יגרמו לו לתפוס, אבל בנתיים נראה כמו כישלון מהדהד.

שחקתי בו בדיוק שני סיבובים. זה היה מזעזע, אחת מחוויות אונליין הכי גרועות שחוויתי. לא יודע מה הולך עם רמדי ואיך הם שחררו דבר כזה לשוק.


Dear devs:
אולי די כבר?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יוני 2025, 09:53

יש בו כרגע בסטים 260 שחקנים, לא היה מבייש את קונקורד. אירוני כי השם קוד של המשחק היה קונדור, דומה בשם ובביצועים. לפחות הוא עלה רק 20 מליון יורו. הם צריכים נשק את הרגליים של מי שבטל את Kestrel, הפרוייקט gaas הגדול שלהם עם Tesncent.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Warrior
הודעות: 910
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 20 יוני 2025, 15:22

Laskin כתב:Dear devs:
אולי די כבר?


נכון. די להוציא משחקים עם ממוצע מבקרים ושחקנים של 65 ולחשוב שיצליחו.

מאידך, המפתחת של Sifu מוציאה משחק אונליין תחרותי 3 על 3 והולכת לעשות יותר מ 100K CCU היום.

לא יודע מה רמדי חשבו. או שאין להם פלייטסטינג או שלא אכפת להם ובגלל זה לקחו עסקאותי מסוני ומיקרוסופט בשביל המשחק :lol:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יוני 2025, 17:05

או שהם חתמו על העסקה של ps+ ו-gp לפני חודשים, וברגע שהייתה להם המחוייבות הם לא יכלו לדחות את המשחק.

נקווה שהחוויה תצלק אותם.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Warrior
הודעות: 910
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 20 יוני 2025, 22:14

הם כבר הוציאו עדכון גדול כדי לשפצר את מערכת ההתקדמות וכו'.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 יוני 2025, 16:30

איזה מערכת התקדמות, שחקתי במשחק שתי משימות והוא במצב פשוט על הפנים. הוא מרגיש כמו מוד ש-3 אנשים עשו לקונטרול, הוא לא כיף, כשאתה יורה יש דיליי של מאות ms עד שהאוייבים מגיבים, לא ברור לי מה הדבר הזה. לפני שמתקנים מערכת התקדמות צריך שהמשחק הבסיסי יהיה במצב טוב. 60% זה ציון גבוה מדי, לא ברור לי איזה אדם שפוי נותן לו ציון חיובי.

שיתקנו אותו, בבקשה, אבל אני לא רואה עתיד למשחק אלה אם מסיבה כלשהי הוא תפס בPS+ או GP. אתמול השיא שחקנים היה 700+ בסטים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אוקטובר 2025, 16:06

מנכ"ל רמדי בעשור האחרון טרו ורטלה מתפטר בעקבות הכישלון של FBC. סופסוף דחיפה למשחק GAAS גורמת להנהלה לעוף במקום לצוות :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אוקטובר 2025, 15:38

המנכ"ל החדש של רמדי מוריד אנשי צוות מ-FBC ומפזר אותם בין שלושת הפרוייקטים הגדולים של רמדי:
- קונטרול 2
- רימייק של מקס פיין 1 + 2
- משחק שעדין לא הוכרז ונמצא בשלבי הקונספט

"We have moved development resources to our other in-development titles while respecting our communicated roadmap for FBC: Firebreak
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24414
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 30 אוקטובר 2025, 15:45

30 האנשים שמשחקים בו היום (21 ממש ברגע זה!) ממש מבואסים

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אוקטובר 2025, 16:30

אגב הם עדין ממשיכים לעמוד במפת דרכים של המשחק, פשוט לא יכנסו אליו יותר משאבים מעבר למעט שנכנסים כרגע, וגם המעט שנכנס כרגע מצומצם ומפוזר לצוותים אחרים. אני משער שהם יסיימו את המפת דרכים המובטחת ויתנו לו למות, אין הצדקה להמשיך לבזבז שעות אדם על FBC.

אני חושב שמכל הרפתקאות ה-GAAS, של הרמדי הייתה הכי סבבה. בטלו את המשחק היקר, הוציאו לפועל רק את המשחק הזול (תקציב של 15 מליון יורו), קבלו מכה באשכים מכאיבה מספיק אבל לא מכאיבה מדי ולמדו לקח יקר. ועכשיו כל המשאבים במה שכולנו באמת רוצים - קונטרול 2, הרימייק של מקס פיין 1 ו-2 וכמובן המשחק השלישי המסתורי. אני מקווה שזה IP חדש אבל הם מדברים שוב ושוב על הרצון שלהם להשקיע בקונטרול ו-AW כך שאני לא אהיה מופתע אם המשחק השלישי יהיה AW3 או ספינאוף של AW. אין לי יותר מדי בעיה עם זה אבל AW2 כן אכזב אותי מאוד. אולי הייתי רואה אותו באור אחר אם לא היו קוראים למשחק AW2.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5022
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 30 אוקטובר 2025, 17:14

אכזבה נרטיבית או אכזבה מהמשחק עצמו? כי AW2 הוא אחד ממשחקי הדור שלי, פשוט פוצץ לי את המוח ואהבתי אותו אפילו יותר מקונטרול, ובכלל חשבתי שאהיה פחדן מדי כדי לשחק בו יותר משעה :). אבל ברצינות אולי בגלל זה גם כל כך אהבתי אותו, אני לא רגיל לשחק במשחקים כאלו ועקרונית הייתי מגדיר את עצמי כאחד שלא נהנה מהאינטינסיביות של החוויה, אבל תכלס אחרי שמתרגלים מהשעות הראשונות הוא לא כזה מלחיץ ואני מניח שעצם העובדה שלא נגעתי כל כך בזאנר הזה נתנה לי חוויה יותר רעננה וייחודית ממה שהמשחק הזה באמת.
ובכל זאת גם נרטיבית מאוד אהבתי אותו, גם העלילה ובוודאי שהעולם הדפוק הזה שרמדי יצרו שאני כבר מכור אליו. ויזואלית הוא וואו אחד גדול וגם זה משחק תפקיד (לא רק טכנית, גם טכנית כמובן, אבל כל העיצוב שלו והכל).
לAW1 אין מקום חם בלב שלי, שיחקתי בו באיחור מאוד רציני (אחרי קונטרול שהיה סם המעבר שלי) וסיימתי אותו בשביל הסיפור וכי הוא היה קצר, אבל גם מבחינת סיפור ועלם הוא לדעתי הפחות מוצלח מהשלישייה ובעיקר מבחינת הגיימפלי הוא היה ממש מייגע וחיכיתי שכל שלב יסתיים רק כדי להגיע לנקודה העלילתית הבאה. אבל כאמור - שיחקתי בו מאוד באיחור.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אוקטובר 2025, 18:20

Stick כתב:אכזבה נרטיבית או אכזבה מהמשחק עצמו? כי AW2 הוא אחד ממשחקי הדור שלי, פשוט פוצץ לי את המוח ואהבתי אותו אפילו יותר מקונטרול, ובכלל חשבתי שאהיה פחדן מדי כדי לשחק בו יותר משעה :). אבל ברצינות אולי בגלל זה גם כל כך אהבתי אותו, אני לא רגיל לשחק במשחקים כאלו ועקרונית הייתי מגדיר את עצמי כאחד שלא נהנה מהאינטינסיביות של החוויה, אבל תכלס אחרי שמתרגלים מהשעות הראשונות הוא לא כזה מלחיץ ואני מניח שעצם העובדה שלא נגעתי כל כך בזאנר הזה נתנה לי חוויה יותר רעננה וייחודית ממה שהמשחק הזה באמת.
ובכל זאת גם נרטיבית מאוד אהבתי אותו, גם העלילה ובוודאי שהעולם הדפוק הזה שרמדי יצרו שאני כבר מכור אליו. ויזואלית הוא וואו אחד גדול וגם זה משחק תפקיד (לא רק טכנית, גם טכנית כמובן, אבל כל העיצוב שלו והכל).
לAW1 אין מקום חם בלב שלי, שיחקתי בו באיחור מאוד רציני (אחרי קונטרול שהיה סם המעבר שלי) וסיימתי אותו בשביל הסיפור וכי הוא היה קצר, אבל גם מבחינת סיפור ועלם הוא לדעתי הפחות מוצלח מהשלישייה ובעיקר מבחינת הגיימפלי הוא היה ממש מייגע וחיכיתי שכל שלב יסתיים רק כדי להגיע לנקודה העלילתית הבאה. אבל כאמור - שיחקתי בו מאוד באיחור.

כדי להתאכזב צריכה להיות ציפיה למשהו ספציפי, והציפיות שלי ממשחק המשך ל-AW היו אחרות. התאכזבתי בעיקר משלושה דברים - הרפטטיביות של לשחק שוב ושוב באותם האבים מול אותם אוייבים, העובדה שאת רוב המשחק משחקים את סאגה ולא את אלן וייק, והתחושה שהשלבים של אלן וייק הם הרבה פחות טובים משל סאגה. המשחק היה כנראה יותר טוב אם היו מצמצמים משמעותית את השלבים של אלן וייק ומתרכזים יותר בסאגה, שזה מאוד אירוני כשקוראים למשחק AW2. כנראה שלא מעט ממה שמפריע במשחק לא היה מפריע לי אם היו קוראים למשחק בשם אחר.

כשקוראים למשחק AW2 זה יוצר ציפיות מסויימות ואני לא מרגיש שהוא עונה על הציפיות שהשם AW מבטיח. אם היו קוראים למשחק סאגה, כנראה שבמקום להתאכזב הייתי מאוד מתלהב לראות שוב את AW. יש ב-AW2 קטעים פשוט מטורפים (למשל הלופ ביער או המחזמר), הוא מאוד מרשים טכנית ואומנותית, האוירה מעולה וכמוך גם אני מאוד נהנה מהכתיבה של רמדי. אבל יש משהו מאוד לא אלן וייקי במשחק שמרגיש ב-SCOPE קטן (AW1 בסטנדרטים של התקופה הרגיש מאוד גרנדיוזי ומאוד AAA), משחקים ברובו דמות אחרת, כל פעם שמשחקים באלן רק מחכים לחזור כבר לסאגה וגם כמעט אף דמות משמעותית מהמשחק הקודם לא נמצאות (למשל בארי).

אז כן התאכזבתי ממנו, ובו בזמן הוא לדעתי משחק השנה 2023 ואחד ההיילייטס של הדור :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5022
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 30 אוקטובר 2025, 18:38

וואלה, אני דווקא יותר אהבתי את השלבים של אלן, למרות ששניהם לדעתי מצוינים. קודם כל הפעם הראשונה שמשחקים שם ויוצאים לרחוב וכל הקטע של הטוק שואו. אני חושב שהשלב האהוב עלי במשחק בסוף היה השלב במלון עם אלן והשלב באולם קולנוע לא רחוק מזה גם כן (ואני כנראה מהאחוז הבודד של המשוגעים שנשארו לראות את ה20 דקות סרט בכיכובו של סאם לייק בסוף השלב, וזה, היה... כן...). וכמובן כל הסיום שם עם הקו עלילה של אליס שחוקרים לאט לאט. בכלל כל הסצנות האלה שאתה נכנס לחדר ואין לך מושג למה לצפות, הכל יכול לקרות.
גם השלבים של סאגה מצוינים, במיוחד השלב בבית אבות שהוא מבחינתי מאסטרפיס של גיימפלי ועלילה, אבל אם כבר היו רגעים שהרגשתי מיצוי מסוים מהשלב ורפטטיביות, וחיכיתי להתקדם זה היה בשלבים הארוכים יותר שלה כמו בעולם הקפה.
אבל עדיין, הסיפור שלה מצוין, מאוד נהנתי גם שם. אני מניח שהצפיות שלי מהמשחק לפני ששיחקתי נגעו בעיקר להיותו סיקוול בעולם של קונטרול יותר מאשר סיקוול לAW1 שכאמור הרבה פחות נגע בי, אז אני מבין את הנקודה שלך על מה המשחק הזה הוא כסיקוול לAW1, אצלי זה פשוט לא היה בכיוון הזה בכלל מלכתחילה.

idan
Veteran
הודעות: 2274
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי idan » 30 אוקטובר 2025, 19:03

סיימתי אותו החודש יחד עם שני ההרחבות ואני חושב שהוא המשחק הכי אהוב עלי של רמדי בפער גדול (אולי חוץ ממקס פיין כי קשה להשוות - תקופות שונות, סטנדרטים אחרים - ואני זוכר שמאוד אהבתי את המשחק בזמנו). אלן וויק הראשון היה משחק מאוד מצופה שלי אבל איזה שבוע לפני שהוא יצא האקס בוקס הלך לעולמו ובסוף שיחקתי בו שנתיים לאחר מכן על המחשב ודי התאכזבתי. קוואנטום ברייק סתם היה בינוני. קונטרול היה טוב משניהם, אבל אלן וויק 2 לקח את כל החלקים שאהבתי בו - פרזנטציה, אווירה, טון סוריאליסטי - ועשה עליהם דאבל דאון + וייבים חזקים של "בלש אמיתי". ממש אהבתי, שאב אותי לגמרי.

זה קצת מוזר כי את המשחקי מקס פיין אהבתי הרבה בגלל הגיימפלי אבל כל המשחקים שבאו אחר כך הגיימפלי הרפטטיבי, חוסר גיוון באויבים (שהם גם מאוד ספונג'ים), הרגיש כמו נקודת חולשה יחסית. גם באלן וויק 2 הוא לא יותר מ serviceable לדעתי, אין גיוון גדול, והבוסים לא היילייטס. אבל הכיוון הכללי שהם הלכו עליו עם החקירה, פאזלים, וזרימה איטית יותר סטייל רזי הפך את זה לפחות בעיה מבחינתי.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8142
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 01 נובמבר 2025, 16:36

מי שלא קונה את מקס פיין 1+2 בהשקה ומציל את רמדי, אתה לא גיימר אמיתי ;).
אני בטוח שמקס פיין 1+2 יתפוצצו בפופלאריות ויהיה המשחק הכי מוכר שלהם אי פעם, למשחק יש תקציב וערכי הפקה ברמה של AW2 זה יהיה משהו מהסרטים.

הדאגה היא מה יקרה עם רמדי אחר כך? אני מקווה שכמו שנדב אמר מדובר במכה כואבת אבל לא כזו שיכולה להפיל אותם.
אם Control 2 יהיה מגוון בסביבות שלו כמו שאני רואה שAW2 מגוון גם הוא יש לו פוטנציאל להיות סלר טוב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 נובמבר 2025, 21:39

שלא תבינו אותי לא נכון, AW2 משחק מדהים וללא ספק משחק השנה שלי ב-2023. פשוט הציפיה שלי ספציפית ממשחק AW הייתה שונה, אם היו קוראים לו אחרת כנראה שלא היו לי תלונות.

glass man כתב:מי שלא קונה את מקס פיין 1+2 בהשקה ומציל את רמדי, אתה לא גיימר אמיתי ;).
אני בטוח שמקס פיין 1+2 יתפוצצו בפופלאריות ויהיה המשחק הכי מוכר שלהם אי פעם, למשחק יש תקציב וערכי הפקה ברמה של AW2 זה יהיה משהו מהסרטים.

הדאגה היא מה יקרה עם רמדי אחר כך? אני מקווה שכמו שנדב אמר מדובר במכה כואבת אבל לא כזו שיכולה להפיל אותם.
אם Control 2 יהיה מגוון בסביבות שלו כמו שאני רואה שAW2 מגוון גם הוא יש לו פוטנציאל להיות סלר טוב.

מקס פיין 1+2 הם עבודת קבלן שהם עושים עבור רוקסטאר. אני לא יודע איך התשלום עובד, אבל יש לי הרגשה שרוקסטאר פשוט משלמים להם סכום יפה קבוע וההצלחה/כישלון של הרימייקים ישפיעו בעיקר על הכיס של רוקסטאר.

רמדי עמידים, כל המשחקים שלהם חוץ מאשר FBC היו רווחיים. יכול להיות ש-QB היה בעייתי, אבל אני לא חושב שמיקרוסופט שחררו עליו מספיק מידע כדי להבין איפה הוא עומד וכבר עבר עשור מאז עם הצלחה לקונטרול ו-AW2, שניהם היו רווחיים ו-AW2 ממשיך למכור ולהכניס כסף. אז לא הייתי דואג להם. FBC היה הרפתקאה של 15 מליון יורו, המשחקים הגדולים שלהם כמו AW2 וקונטרול 2 הם בתקציב גבוה פי 4 (בין 50 ל-60 מליון יורו). אז בתקווה FBC יהיה בליפ ברדאר ובקרוב נראה את קונטרול 2.

אגב התקציב של קונטרול 2 כפול מהמשחק הראשון, אני מת לראות מה הם יעשו איתו. בתקווה לא כל המשחק יתרחש בבית הישן ביותר. רמדי אמרו שהם יצטרכו 2 מליון עותקים של קונטרול 2 בכדי להגיע ל-break even.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4320
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 02 נובמבר 2025, 16:56

DrKeo כתב:
Stick כתב:אכזבה נרטיבית או אכזבה מהמשחק עצמו? כי AW2 הוא אחד ממשחקי הדור שלי, פשוט פוצץ לי את המוח ואהבתי אותו אפילו יותר מקונטרול, ובכלל חשבתי שאהיה פחדן מדי כדי לשחק בו יותר משעה :). אבל ברצינות אולי בגלל זה גם כל כך אהבתי אותו, אני לא רגיל לשחק במשחקים כאלו ועקרונית הייתי מגדיר את עצמי כאחד שלא נהנה מהאינטינסיביות של החוויה, אבל תכלס אחרי שמתרגלים מהשעות הראשונות הוא לא כזה מלחיץ ואני מניח שעצם העובדה שלא נגעתי כל כך בזאנר הזה נתנה לי חוויה יותר רעננה וייחודית ממה שהמשחק הזה באמת.
ובכל זאת גם נרטיבית מאוד אהבתי אותו, גם העלילה ובוודאי שהעולם הדפוק הזה שרמדי יצרו שאני כבר מכור אליו. ויזואלית הוא וואו אחד גדול וגם זה משחק תפקיד (לא רק טכנית, גם טכנית כמובן, אבל כל העיצוב שלו והכל).
לAW1 אין מקום חם בלב שלי, שיחקתי בו באיחור מאוד רציני (אחרי קונטרול שהיה סם המעבר שלי) וסיימתי אותו בשביל הסיפור וכי הוא היה קצר, אבל גם מבחינת סיפור ועלם הוא לדעתי הפחות מוצלח מהשלישייה ובעיקר מבחינת הגיימפלי הוא היה ממש מייגע וחיכיתי שכל שלב יסתיים רק כדי להגיע לנקודה העלילתית הבאה. אבל כאמור - שיחקתי בו מאוד באיחור.

כדי להתאכזב צריכה להיות ציפיה למשהו ספציפי, והציפיות שלי ממשחק המשך ל-AW היו אחרות. התאכזבתי בעיקר משלושה דברים - הרפטטיביות של לשחק שוב ושוב באותם האבים מול אותם אוייבים, העובדה שאת רוב המשחק משחקים את סאגה ולא את אלן וייק, והתחושה שהשלבים של אלן וייק הם הרבה פחות טובים משל סאגה. המשחק היה כנראה יותר טוב אם היו מצמצמים משמעותית את השלבים של אלן וייק ומתרכזים יותר בסאגה, שזה מאוד אירוני כשקוראים למשחק AW2. כנראה שלא מעט ממה שמפריע במשחק לא היה מפריע לי אם היו קוראים למשחק בשם אחר.

כשקוראים למשחק AW2 זה יוצר ציפיות מסויימות ואני לא מרגיש שהוא עונה על הציפיות שהשם AW מבטיח. אם היו קוראים למשחק סאגה, כנראה שבמקום להתאכזב הייתי מאוד מתלהב לראות שוב את AW. יש ב-AW2 קטעים פשוט מטורפים (למשל הלופ ביער או המחזמר), הוא מאוד מרשים טכנית ואומנותית, האוירה מעולה וכמוך גם אני מאוד נהנה מהכתיבה של רמדי. אבל יש משהו מאוד לא אלן וייקי במשחק שמרגיש ב-SCOPE קטן (AW1 בסטנדרטים של התקופה הרגיש מאוד גרנדיוזי ומאוד AAA), משחקים ברובו דמות אחרת, כל פעם שמשחקים באלן רק מחכים לחזור כבר לסאגה וגם כמעט אף דמות משמעותית מהמשחק הקודם לא נמצאות (למשל בארי).

אז כן התאכזבתי ממנו, ובו בזמן הוא לדעתי משחק השנה 2023 ואחד ההיילייטס של הדור :)

מעניין שב-tlou2 זה לא הפריע לך.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 נובמבר 2025, 22:01

InterAl כתב:מעניין שב-tlou2 זה לא הפריע לך.

אני לא חושב שזה זהה בTLOU2. דבר ראשון לא קוראים למשחק ג׳ואל, לא שזה כזה קריטי אבל זה כן יש לזה אפקט מסויים. יש לרמדי יקום משותף, כלומר הם יכולים לספר הרבה סיפורים מכל מני פרספקטיבות של דמויות שונות וסגנונות גיימפליי שונים, אבל אם קוראים לכניסה המספציפית הזאת AW2 הציפיה שלי היא לשחק את אלן וייק. זה כמו שמארוול יעשו סרט איירונמן חדש ורובו בכלל יהיה על דמות אחרת, למה לעשות את זה?

דבר שני, ב-TLOU1 משחקים 80% עם ג׳ואל ו-20% עם אלי ובDLC משחקים רק עם אלי. כלומר המעבר אל אלי היה הדרגתי והגיוני. סאגה לעומת זאת הגיעה משום מקום, כמו ראיידן בMGS2.

ודבר אחרון, בהחלט אפשרי שאלמנט מסויים יעצבן בסיפור אחד ויהיה נהדר בסיפור אחר. להחליף דמות ראשית בסיפור זה סוג של plot device שלא מעט מוצרי בידור עושים ולפעמים זה עובד מעולה ולפעמים זה מרגיש כמו בגידה. אני לא רואה את זה כמשהו סופר קריטי בAW2, אבל אני כן רואה את זה כנקודה שלילית, לפחות לטעמי.

הרבה יותר מפריע לי שבשלבים של אלן וייק יש את הרוחות הרפאים המעצבנות האלה שצריך לכוון אליהן את האור בכדי להבין מי אמיתי ומי לא. זה היה אלמנט נוראי במשחק שהרס את הפייסינג לגמרי והפך למאוד מתיש מאוד מהר.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5022
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 02 נובמבר 2025, 23:17

אני חושב שמהר מאוד הבנתי שאפשר פשוט להתעלם מהצללים השחורים האלה. 90% מהם לא עושים כלום, וגם אלו שכן לא נוראים ואפשר לטפל בהם אחרי שהם באו אליך ולא להפך. מדי פעם יש איזה קטע מתוסרט יותר שאתה יוצא מחדר ופתאום יש המון שמתקרבים אליך, או עושה איזה שינוי תסריט ולפתע רודפים אחריך לאורך השלב ואז זה דווקא נחמד "לשתף פעולה" ולהתחיל ללכת באיטיות עם הפנס ולטפל בהם.
אבל ברוב ההסתובבות בתוך השלבים עם אלן? הם בכל פינה ולא עושים כלום, זה בעיקר היה עניין של אווירה בעיניי ומאוד אהבתי את הקריפיות שהם יוצרים עם כל מה שהם אומרים (שמתקשר תמיד לסיפור של אלן שסאגה חווה באותם השלבים) כשעוברים דרכם והם נעלמים. השלבים של אלן היו הרבה יותר ממוקדים על חקירה, על הסביבות עצמן שיכלו להיות מטורפות לחלוטין, על הסיפור והכי חשוב לספוג את האווירה היוצאת דופן. בגלל זה אהבתי אותם יותר מאת השלבים של סאגה, ששמו לעיתים קצת יותר דגש על גיימפלי ועל אויבים שצריך לנקות.
אני רק נזכר בזה שבנשחק הראשון כל ארבעה מטרים המסך היה עובר לסלואו מושן עם מבט על כל האויבים שקופצים לזירה, ואז אתה חייב פעם אחר פעם להלחם באותם גלים של אויבים, זה היה כבר ממש מייגע ככל שהמשחק התקדם. האמת, אפילו הגלים על גבי גלים בקונטרול כבר היו מעצבנים מאיזשהו שלב, וזה משחק עם גיימפלי הרבה יותר מהנה.
ליד זה הצללים בשלבים של אלן ש90% מהזמן רק נמצאים בצד ועושים רוח ואווירה זו מתנה משמיים :). נותן לשלבים האלה להתרכז במה שרמדי באמת הכי טובים בלעשות, או לפחות במה שאני הכי אוהב ממה שהם עושים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 נובמבר 2025, 23:43

Stick כתב:אני חושב שמהר מאוד הבנתי שאפשר פשוט להתעלם מהצללים השחורים האלה. 90% מהם לא עושים כלום, וגם אלו שכן לא נוראים ואפשר לטפל בהם אחרי שהם באו אליך ולא להפך. מדי פעם יש איזה קטע מתוסרט יותר שאתה יוצא מחדר ופתאום יש המון שמתקרבים אליך, או עושה איזה שינוי תסריט ולפתע רודפים אחריך לאורך השלב ואז זה דווקא נחמד "לשתף פעולה" ולהתחיל ללכת באיטיות עם הפנס ולטפל בהם.
אבל ברוב ההסתובבות בתוך השלבים עם אלן? הם בכל פינה ולא עושים כלום, זה בעיקר היה עניין של אווירה בעיניי ומאוד אהבתי את הקריפיות שהם יוצרים עם כל מה שהם אומרים (שמתקשר תמיד לסיפור של אלן שסאגה חווה באותם השלבים) כשעוברים דרכם והם נעלמים. השלבים של אלן היו הרבה יותר ממוקדים על חקירה, על הסביבות עצמן שיכלו להיות מטורפות לחלוטין, על הסיפור והכי חשוב לספוג את האווירה היוצאת דופן. בגלל זה אהבתי אותם יותר מאת השלבים של סאגה, ששמו לעיתים קצת יותר דגש על גיימפלי ועל אויבים שצריך לנקות.
אני רק נזכר בזה שבנשחק הראשון כל ארבעה מטרים המסך היה עובר לסלואו מושן עם מבט על כל האויבים שקופצים לזירה, ואז אתה חייב פעם אחר פעם להלחם באותם גלים של אויבים, זה היה כבר ממש מייגע ככל שהמשחק התקדם. האמת, אפילו הגלים על גבי גלים בקונטרול כבר היו מעצבנים מאיזשהו שלב, וזה משחק עם גיימפלי הרבה יותר מהנה.
ליד זה הצללים בשלבים של אלן ש90% מהזמן רק נמצאים בצד ועושים רוח ואווירה זו מתנה משמיים :). נותן לשלבים האלה להתרכז במה שרמדי באמת הכי טובים בלעשות, או לפחות במה שאני הכי אוהב ממה שהם עושים.

אולי זה היה כי שחקתי ברמה הכי קשה, אבל כמעט בכל עדר של אוייבים שכאלה היו אוייבים אמיתיים, לפעמים אפילו 7-8 שמקיפים אותך, ואפילו כשיש 2-3 הם עדין מאוד מהר הורגים אותך ודורשים המון תשומת לב. אתה צריך לשמור אותם רחוקים, והדרך היחידה לעשות את זה היא לברר מי אמיתי ומי לא. סזיפי בטרוף ולא כיף. אצל סאגה ידעת מה אוייב ומה לא, נלחמת רק במה שצריך והגיוון באוייבים היה גדול יותר אצלה.

אני חייב לציין שגם לא הייתי מעריץ גדול של המנגנון שינוי העולם על ידי בחירה שונה בקטעי סיפור שהיה קיים רק ב-dark place. חלקם הרגישו כמעט רנדומאלים וכמכניקת פאזלים היא לא הייתה טובה במיוחד לטעמי.

ובנוגע ל-AW1, זה משחק בן 15, ב-2010 ההילוך האיטי היה מאוד מגניב :)
אבל אין ספק שגם AW1 מאוד רפטטיבי, אבל בניגוד אליו האוייבים בdark place ב-AW2 הם אקטיבית מעצבנים ומעיקים על כל החוויה. וכמובן שהסטנדרט שלי לרפטטיביות מאוד שונה ב-2023 מאשר ב-2010. אלה עוד היו שנים שבהן באנג'י היו עושים ליטרלי COPY PASTE לחלקים של שלב 10 פעמים ברצף ומקבלים ממוצע 94% ב-MC.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 נובמבר 2025, 22:24

חברת עורכי הדין שמיצגת את רמדי רשמה זכויות יוצרים על השם Control: Resonant. אנחנו שניה לפני ה-VGA, יש מצב לא רע שהשם נרשם עכשיו כי קונטרול 2 יחשף ב-VGA ויקרא Control: Resonant.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8142
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 28 נובמבר 2025, 22:42

ממה שהבנתי יש סיכוי ענק, שזו תהיה סדרת טלוזיה על קונטרול, לא? :-(
אני ממש מקווה שזה קונטרול 2, אבל הם לא אמורים להיות בשיא העבודה על Max payne ריימיק? כמה צוותים יש להם? :-)
ההרגשה שלי היא שהם יתחילו לעבוד על קונטרול 2 ברצינות רק כשמקס פיין ריימיק ייצא, אז לא נראה לי שיש להם מה להראות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 נובמבר 2025, 23:40

קונטרול 2 בפיתוח מלא כבר המון זמן, עוד לפני ש-AW2 יצא. הוא נכנס להפקה מלאה והפך לפוקוס הראשי של רמדי לפני בערך שנה. הם כרגע עובדים על קונטרול 2, הרימייק של מקס פיין 1+2 ועל משחק חדש שהוא לא AW או קונטרול אבל כנראה נמצא ביקום. אז השאלה היא לא אם קונטרול 2 בפיתוח, השאלה היא מתי הוא יחשף.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8142
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 29 נובמבר 2025, 12:56

כן, ראיתי עכשיו שרמדי כבר הגיעו למצב שיש משימות שלמות שלבים שלמים המשחק לגמרי מתקדם לחלוטין יש מה להראות.
פסיכי, שמע נדב, עם הספק כזה שאלן וויק 2 יצא יחסית לא מזמן. ההספק של רמדי והיעיליות של רמדי בהחלט עושים אותה רכישה שווה אם נקשר את זה לדיון ההוא שלנו על רכישות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 נובמבר 2025, 14:32

יש לרמדי 3 צוותים שעובדים במקביל כבר כמה זמן, הם עובדים על כמה פרוייקטים במקביל. לדעתי הם הולכים להוציא בדור הזה 4-5 משחקים שיהיו מהטובים של הדור והתקציב של כולם יחדיו בקושי מגיע לתקציב של ספיידרמן 2.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 28 אורחים

cron