ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8142
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 07 נובמבר 2025, 22:53

אני יכול למצוא מלא ירידות כאלה בממוצע ואז עלייה שמעידה על חזרה למסלול או לפחות תחילה של חזרה למסלול.הכל לפי MC.
Dragon warrior (Quest) 7 ממוצע: 78
Dragon Quest 8: ממוצע 89
Hitman Absolution ממוצע 79.
Hitman 2016 ממוצע 84:
פפ15: ממוצע 81
פפ16: ממוצע 87
רזידנט איוול 6: ממוצע 61.
רזידנט איוול 7 ממוצע: 86.

אפשר להמשיך ככה כל היום ;) אם אני צריך למצוא משהו שמשותף לכל המשחקים האלה, כולם עשו משהו נסיוני בגיימפלי שלהם ועשו 180 על הציפיות של הגיימרים. המשחקים הבאים חזרו למסלול שלהם, ועשו "תיקון".
עד כמה גדול התיקון אפשר להתווכח. העניין הוא ככה גם עם בטסדה, פולאאוט 4 הוא סה'כ Fallout 3 עם שכבה חדשה של צבע, וסטארפילד הוא לא seamless open world כמו שמצפים מבטסדה ועשה 180 מעלות על כמה שמצפים מהם.

אבל זה אומר שבטסדה לא יכולה לחזור למסלול בTES 6 או Fallout 5 ? לדעתי זה מוקדם לדעת :-) על סמך שני משחקים.

יתרה מזה. TES ONLINE עושה 15M כל חודש, זאת אומרת הוא לבד עושה למייקרוסופט 180M דולר בשנה. כמה אינסומאנייק עלתה 229M דולר? בטסדה יכלו לקנות אותם בפחות משנתיים רק מהרווח של TES ONLINE :-) גם אם נדקדק על כל פסיק, ונגיד שהכנסה לא שווה לרווח נקי, אז פסדר, אז לא תוך שנתיים הם היו קונים אותם אז תוך 3 שנים וחצי :-)
על אותו משקל בטסדה יכולה לקנות גם את רמדי.

כאילו אני מנסה להגיד אני לא רואה עולם שזו לא עסקה סופר מדהימה למייקרוסופט זה שמייקרוסופט הולכת והורסת כל חלקה טובה בעסקה הזו ומשתינה במיטה, זה סיפור אחר :-)

מה יקרה אם לאינסומאנייק וסוני, אם יום אחד ספיידרמן ומשחקי המארוול ירדו בפופלאריות ויתחילו לעשות במקום 22M משהו כמו 10M ראינו כבר ירידות כאלה בעולם בפופלאריות. זה לא שספיידרמן יפסיק להיות פופלארי אי פעם, אבל הנוסחא עצמה של אינסומאנייק עלולה בהחלט להגיע למיצוי לדעתי אצל הגיימרים, ואז מה אינסומאנייק יעשו?

בטסדה לעומתם מביאה איתה חווה שלמה, של מותגים שכל אחד יותר חזק מהשני. גם אם נקח את התפיסה שנדב מאמין בה שאתה צריך מאסה קריטית של משחקים כדי להביא מישהו לרכוש קונסולה (וגם אינטר) קשה להתווכח עם זה שבטסדה היא דרך מצוינת להגיע למצב הזה. גם המשחקים שלה עצמה הם "מאסה קריטית" של משחקים כאלה, והיא גם מכונת כסף שיכולה לממן רכישה של מפתחות כאלה :-)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42357
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 07 נובמבר 2025, 23:23

סייברפאנק משחק ברמה של הוויצ' 3, וכולנו מצפים מהוויצ'ר 4 שיהיה באותה רמה מעולה. סטארפילד לעומת זאת לא משחק ברמה של FO3, אובליביון או סקיירים. אני לא חושב שאני אומר פה משהו שנוי במחלוקת.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24416
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 07 נובמבר 2025, 23:35

אם יעלו באיכות בחזרה - יופי. חובת ההוכחה עליהם. בינתיים הם במסלול למטה.
לגבי ESO אתה מסתכל רק על הכנסות, וגם זה מנתון מאוד לא מעודכן, אבל מה לגבי ההוצאות? עובדים שם מאות עובדים, מישהו צריך לשלם להם, הם מפתחים כל הזמן הרחבות ותוכן, יש להם שרתים, יש לזה עלויות, זה לא שיש להם 180 מליון דולר בכל חודש שהם רווח נקי. תלמד להבדיל בין ״רווח״ לבין ״הכנסות״.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8142
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 08 נובמבר 2025, 01:52

לאסקין, מסכים לגמרי אחי ברור שזה רק הכנסות ולא רווח נקי ושיש הוצאות. לכן אמרתי שאפילו נתחשב בזה שלא מדובר ברווח נקי עדיין, אחרי כמה שנים הרווח הנקי יגיע לנקודה שהוא מממן לבטסדה רכישות של חברות פיתוח.אז במקום שנתיים יקח להם יותר שנים לממן רכישות בעזרת רווח נקי אבל הם יגיעו בעזרת TES ONLINE לנקודה הזו מתישהו.

כל הדברים האלה תקפים גם לאינסומאנייק ולכל חברת פיתוח, גם שם יש מאות עובדים שצריך לשלם להם, יש גם שותף כמו מארוול, שנוגס להם מהרווחים האלה.

נדב, אם אנחנו מסתכלים נטו על המדד שלאסקין הביא לנו (MC ) אז סייברפאנק לא באותה רמה של המכשף 3.
המכשף יושב על ממוצע 92
סייברפאנק על הPC הוא ממוצע 86.

בכוונה אני הולך פה על גרסת הPC כדי להיות פייר כלפי CDPR ולהתחמק מכל גרסאות הדור הקודם שהן לא מעידות על טיבו.

בסך הכול, אני לא יכול לשכנע אתכם בטיעונים כאלה, כי אם אתם לא מצפים לTES6 או Fallout 5 ולא מתלהבים מהם כמו המשחקים של סוני, אז לא משנה מה אגיד המשחקים פשוט לא ידליקו אתכם רק כי הבאתי איזה טיעון.

אני רק אומר שמבחינה אובייקטיבית, אין חברת פיתוח עם רקורד מושלם, אפילו למיאמוטו יש כתמים ברקורד, בצורת זלדה 2, WII SPORTS ואחרים.
לFROM יש כתם שהוא Dark souls 2 אז מה הם זבל? :-)


אני יכול לומר רק דבר אחד, אם מחר יכריזו שמראים טריילר גיימפלי לTES6 אני שם כסף שכל וקסלים, צופה והרוב אפילו ישארו עד שעה מאוחרת לצפות :-)

Laskin
Elder
הודעות: 24416
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 08 נובמבר 2025, 08:29

לא, אחרי כמה שנים הרווח יממן להם את פיתוח המשחק הבא, לא הרבה מעבר.
15 מליון זה לא כזה הרבה בשביל חברה של מאות עובדים, עם משרדים ופיתוח של תוכן כל הזמן ושרתים והתחזוק שלהם והתמיכה וכו. לתחזק משחק כזה זה מאוד מאוד יקר.
אני מעריך שמתוך זה יש להם פחות מ-5 מליון רווח בחודש טוב.
ושוב, בהנחה שיש להם עדיין כל כך הרבה מנויים, הנתון שהבאת די ישן, סביר להניח שזה פחות מזה, ואתה צריך לקחת בחשבון את כל השנים בהם זה פותח ולא הכניס כלום, אז לוקח שנים עד שחוזרים לרווח, ותקופות חלשות שבהן היו הפסד.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8142
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 08 נובמבר 2025, 11:26

חולק עליך אחי.המשחק עשה מעל 2 מליארד דולר מ2014 עד 2024 ובוא שנינו יודעים שהוא לא הקצה המדמם של הגרפיקה ואפילו לא היה כזה כבר ב 2014. אז עלויות התחזוק שלו לא יכולות להיות כאלה בשמים :-) והוא ממשיך כאמור לעשות 15M.

כל חברה היתה רוצה משחק שמייצר משהו כזה. משחקי סינגל עם כל הכבוד אליהם מביאים לך בעיקר ערימות של הכנסה בחודשים הראשונים/שנה שנתיים הראשונות והם אלה שלדעתי דווקא מממנים עוד כמה משחקים. בעוד דברים כמו TES ONLINE מביאים לך הכנסה בטוחה כל חודש, אין פה הפתעות.

ושוב איפה סקיירים שעשה הרבה מעל 1 מליארד רק בחודש הראשון ורק עלה מאז?

כנראה שנסכים שלא להסכים וזה בסדר, אבל לדעתי מדובר באחת הרכישות המשתלמות בהיסטוריה.

כמו שאמרתי ספיידרמן לא ימכור 22M לעד לסוני, מתישהו השוק ימאס לו, כמו שנמאס לשוק מהרבה טרנדים, ואז מה? הוא ימכור במקום 22M...
10-14M או פחות? בטסדה זו הכנסה יציבה ברמה אחרת פי 20 מאינסומאנייק, ומרוב הצוותים של סוני.

אני מקווה מאוד שוקסלים יהיה בסביבה שTES6 יוצא כדי שכולנו נראה איך הוא משפיל את הצוותים של סוני במכירות, באהבת הקהל, ובביקורות :-)

Laskin
Elder
הודעות: 24416
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 08 נובמבר 2025, 16:37

אין כמעט שום קשר לעלויות תחזוקה ולגרפיקה. השרתים עולים מליונים בחודש, התמיכה גם כן, וכמובן להחזיק צוות פיתוח של מאות עובדים, משרדים וכו… זה כבר נהיה משעמם ומעגלי, אבל אתה טועה.

מאז שמיקרוסופט רכשו את בתזדה הם שחררו את:
Ghostwire Tokyo
Hifi rush
Mighty doom
Redfall
Starfield
Indiana jones
Oblivion remastered
Doom the dark

ומתוכם רק הרימאסטר של אובליביון והיי-פיי ראש הצליחו לעומת התקציב שלהם
כל השאר משחקים שעבדו עליהם שנים ונכשלו קשות מאוד ביחס לתקציב. הרכישה הזו הייתה מאוד מאוד לא כלכלית, ושום משחק אונליין עם מנוי חודשי לא יתקרב לפצות על זה.

אינסומניאק מוציאים משחק אחת לשנתיים-שלוש בערך כי יש להם כמה צוותים, המשחקים שלהם מוכרים מעולה, מבחינת יעילות ותפוקה אין מה להשוות בכלל.

הלוואי וTES6 יהיה משחק ענק. אבל סביר להניח ש-90% מההכנסות שלו מיקרוסופט תאלץ לחלוק עם סוני וסטים, ואלו ירוויחו עליו מאות מליונים בלי שהם השקיעו שקל, בזמן שפיתוח המשחק הזה יעלה מאות מליונים למיקרוסופט, ואם הוא יהיה באמת כשלון כמו סטארפילד אז הם לא ירוויחו ממנו כל כך. ייקח עוד המון זמן עד שמיקרוסופט יחזירו את

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8142
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 08 נובמבר 2025, 18:22

יש קשר לזה שהם לא מפתחים מנוע חדש או משפצרים אותו כבר 11 שנה :-) ושהם תקועים בערכי הפקה של 14 שנה אחורה. כל ההערכות שמצאתי ברשת כולל בקשה מהAI לעבור על הנתונים שמצאתי פעמיים כדי לוודא שאני לא הוזה אותם כולם מצביעים על זה שעם כל העלויות TES ONLINE מביא בשנה, רווח נקי של 65M דולר . שרתים זה יקר וזה עולה מליונים, אבל שההכנסה הכללית היא 180M בשנה יש לך מליונים לשלם את השרתים האלו ואת העובדים האלה. זכותך לדעתך לאסקין תאמין במה שנראה לך אחי. תחפש ותמצא הערכות דומות ואת זה שTES הוא ממשחקי הGAAS הכי מצליחים היום בשוק.

איזה משחק של אינסומאנייק מוכר מעולה חוץ מספיידרמן? סאנסט אוברדרייב שמכר 1.9M עותקים? :-)
Song of the deep שאף אחד לא זוכר?
ראצ'ט קלאנק לPS4 שסוני תמחרה ב40$ כדי שלא ימות על המדף כמו יתר המשחקים שלהם? :-)

שסוני קנו את אינסומאנייק ב2019 זה לא שהם קיבלו איתם את הזכות לפתח את משחקי ספיידרמן. גם אם מייקרוסופט היו קונים את אינסומאנייק, סוני יכלה לתת את ספיידרמן לצוות אחר והוא היה מדפיס לסוני בדיוק את אותו הכסף. אף אחד לא היה מרגיש בהבדל אם סאקרפאנץ היו עושים משחק ספיידרמן במקומם. הם נוסחתיים קלים להעתקה ויש כבר שבלונה מוכנה.

תקח את ספיידרמן/מארוול מאינסומאנייק ואיזה ערך יהיה להם?
על שאר המשחקים,אני מסכים איתך שאלה לא משחקים שמכרו כמו להיטים, אבל לכל מפיצה יש שנים כאלה. Concord יצא להיט לסוני בשנה שעברה? לא
Marathon נותן לך וויב שיהיה הצלחה ולהיט לסוני? לי לא.

בטסדה הצליחה שכל המשחקים האלה חוץ מRedfall יהיו לפחות משחקים סבבה וראויים רובם המוחלט משחקים של 8. טוד האוורד ושות' יפיקו לקחים.
id Software יחזרו לשולחן העיצוב ויבינו מה לא עבד בDOOM האחרון.
MachineGames יחזרו לעשות משחקים שהם טובים בהם ולמכור מליונים.

סקוור מדשדת השנה למה אתה לא טוען שהם על הפנים כי הם מדשדשים? הם גם לא הצליחו לייצר להיטים שעומדים בציפיות שלהם ובתקציבים שלהם זה קורה.

Laskin
Elder
הודעות: 24416
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 08 נובמבר 2025, 22:22

אבל סוני לקחו את אינסומניאק ובצורה חכמה הפכו אותם למכונת כסף. כל הכבוד להם, מה זה עוזר לשחק ב״מה אם״…? הם עשו דבר נכון, ןאינסומניאק מאז 2018 הוציאו כבר 3 משחקי ספיידרמן ועוד DLC אחד, ההספק שלהם מטורף. בתסדה עושים משחקים מורכבים יותר, אתן להם את זה, אבל ההספק לא טוב והתוצאה גם כן לא בשמיים. אין מה להשוות ביעילות.

וברור שאני מתלונן שגם סקוור לא מה שהיו. חוץ מהרימייקים של פפ7 כל הפרויקטים הגדולים והיקרים שלהם על הפנים כבר למעלה משני עשורים. יש להם מזל שפפ14 ביחד עם המשחקים הפחות יקרים שלהם כמו דרגון קווסט וכל מני משחקים בתקציב זול שמיועדים בעיקר ליפנים - מצליחים מאוד ומשאירים אותם בחיים, אבל זה לדעתי לא יחזיק עוד המון זמן, את טומב ריידר כבר נאלצו למכור (בגרושים), הם חייבים ניעור רציני, משחק אינדי כמו E33 שעשו אותו חבר׳ה שבחיים לא הוציאו משחק - נותן להם בראש בתחום שהם היו המלכים הגדולים, Atlus שבעבר היו מוציאים חיקויים גרועים של משחקי סקוור - עושים משחקים בעשירית מהתקציב שלהם ומצליחים יותר…
אני לא אומר שזה בלתי אפשרי. קאפקום התרוממה אחרי דור שלם שהיו קקי, גם סקוור וגם בתסדה יכולים לחזור. אבל אני אישית לא הייתי מהמר שלבתסדה עדיין יש את זה. הלוואי ואני טועה.
דווקא Machine Games אני כן מאמין. וולפנשטיין הבא יכול להיות מעולה. אבל הם גם לא מוכרים ממש טוב.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8142
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 09 נובמבר 2025, 14:19

לאסקין, אבל אף אחד מהמותגים של בטסדה הוא לא מהמשחקים הנמכרים בהיסטוריה אחי TES זה הIP החזק היחיד שיש להם, אז איך אפשר לצפות שהם ימכרו ממש טוב?
הנה 30 הסדרות הכי נמכרות בהיסטוריה . אפילו לסוני יש רק מותג אחד שהוא מהנמכרים בהיסטוריה.
Mario - 952 million

2.) Tetris - 520 million

3.) Call of Duty - 500 million

4.) Pokémon - 489 million

5.) Grand Theft Auto - 455 million

6.) Minecraft - 350 million

7.) FIFA - 325 million

8.) Assassin's Creed - 230 million

9.) Wii Series - 218 million

10.) Lego - 205 million

11.) Final Fantasy - 204 million

12.) The Sims - 200 million

13.) Resident Evil - 178 million

14.) Star Wars - 162 million

15.) NBA 2K - 162 million

16.) Sonic the Hedgehog - 154 million

17.) The Legend of Zelda - 153 million

18.) Need for Speed - 150 million

19.) Madden NFL - 130 million

20.) Monster Hunter - 123 million

21.) Tom Clancy - 114 million

22.) Pro Evolution Soccer - 112 million

23.) Red Dead - 104 million

24.) Tomb Raider - 100 million

25.) Mortal Kombat - 100 million

26.) Gran Turismo - 100 million

27.) Bejeweled - 100 million

28.) Wizarding World - 95 million

29.) WWE 2K - 95 million

30.) Dragon Quest - 94 million

אפשר לטעון שTES היה נכנס לרשימה אם בטסדה היו מוציאים יותר משחקים בסדרה, אבל כאילו אני מנסה להגיד גם המשחקים של סוני לא נמצאים פה מלבד גראן טוריזמו. THE LAST OF US לא פה, הוריזון לא פה, משחקי GOT לא פה. סדרת Uncharted לא פה. בטח תסכים שמעט מאוד סדרות מצליחות להיכנס למעמד האקסקלוסיבי הזה של "ממש מוכרים טוב" כי מעט מאוד מצליחים להוציא משחקים איכותיים בקצב מספיק מהיר.
הרכישה של בטסדה אולי לא תביא להיטים שיכנסו לרשימה הזו אבל TES עדיין מוכר יותר מכל משחק של סוני.
Fallout 4 לבד מכר 25M עותקים זה יותר מספיידרמן, וזה יותר מUncharted 4 ויותר מהוריזון. זה לבד עושה את הרכישה של בטסדה משתלמת יותר.

אני מסכים איתך שאיכות המשחקים של בטסדה חייבת להשתפר, אבל זה דבר שיכול לקרות. לפני DOOM 2016 כולם חשבו שID Software הם כבר עמוק בקבר.
Rage היה פח אשפה. אני מסכים איתך שחובתם של בטסדה להוכיח שהם יכולים לעשות את זה.

ולסיום, לבטסדה יש 3 משחקים של 9+ בMC. (וגם זה רק בגלל שחלק מהמשחקים הטובים שלהם יצאו לפני שMC היה קיים אחרת היו יותר)
לCDPR יש רק משחק אחד עם ממוצע של 9+ למרות שכל המשחקים שלהם יצאו כשMC היה קיים.
סטטיסטית, יש יותר סיכוי שבטסדה עדיין יכולה לעשות משחקים של 9+ ממה שCDPR יכולה, אין הצדקה לא להאמין בהם,סטטיסטית. :-)

Laskin
Elder
הודעות: 24416
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 09 נובמבר 2025, 16:19

לא הבנתי על מה אתה מגיב בכלל…
הטענה היא שבתסדה לא הייתה רכישה טובה, כי הם ירדו ברמה וההספק שלהם נמוך מאוד ביחס לביצועים. נראה מההודעה האחרונה שאתה דווקא מסכים איתי.
TES הוא היחיד שבאמת מוכר ממש טוב, אבל זה משחק שיוצא פעם ב-15 שנה, בזמן הזה אינסמניאק מוציאים בערך 10 משחקים, כשחצי מהם ימכרו מינימום 10 מליון עותקים, אז מה הנקודה בדיוק?

לגבי האיכות - כשאתה מסתכל אחורה אני יכול גם לספור את משחקי סקוור שקיבלו מעל 9, אבל אתה לא אמור להסתכל יותר מעשור אחורה כדי לקבל תחושה של איך הם כיום. וכיום הם לא במקום שהיו בו בעבר. הסטטיסטיקה לא רלוונטית אם הם איבדו כשרונות רבים, או פשוט לא התקדמו עם הזמן. חובת ההוכחה עליהם.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8142
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 09 נובמבר 2025, 17:25

לסוני יש unfair advantage שהוא ספיידרמן, אתה מתעלם מזה בצורה גורפת, בויכוח הזה.לסוני יש קשרים חזקים עם מארוול ועדיפות אצלם.
לא ה229M שסוני שילמו על אינסומאנייק הביאו למכירות האלה אלא הunfair advantage של סוני שנותן להם גישה בלעדית לIP של ספיידרמן.
בדיוק כמו שWB פיתחה את batman origins בלי רוקסטדי, ככה גם סוני יכלה לעשות אם רצתה, ויש לה צוותים מעולים שכולם היו עושים עבודה טובה מאינסומאנייק.

אם אתה לוקח לאינסומאנייק את מארוול או את ספיידרמן הם שווים כקליפת השום, ובלי ספיידרמן או ההסכם עם מארוול אלה היו 229M שהיו הולכים לפח.


בטסדה, הביאה למייקרוסופט את TES, מותג על זמני שקיים 31 שנים וקרנו רק עולה עם השנים, זה IP שרק ימשיך לעלות בפופלאריות שלו עם השנים, אתה מדבר כאילו מייקרוסופט קנו את הרשת של רמי לוי או משהו :-) ולא מותג על זמני.

איזה מותגים של מארוול נשארו לבטסדה? פאקינג BLADE ? על זה אני מדבר כשאני אומר שלסוני יש unfair advantage הם לקחו את כל הIP שמוכרים לעצמם והשאירו לבטסדה את השאריות.

בטסדה לא אשמים שמייקרוסופט לא משתמשים בהם בצורה חכמה ונועלים את המשחקים שלהם כבלעדיים, זה על מייקרוסופט לבד, הם בפני עצמם זהב טהור ורכישה מדהימה, אלה מייקרוסופט שמתנהגים כמו חבורה של אימפוטנטים, זה עליהם זה לא על בטסדה ושות' :-)

לגבי האיכות, אני לא רואה שאתה או נדב קשוחים עם CDPR על זה שסייברפאנק 2077 ירד מהממוצע 92 של המכשף 3 ל86.
אז למה להיות קשוחים ככה עם בטסדה ולא לתת להם את הספק?

לגבי סקוור, DQ11 מכר מעל 8.5M ויושב על ממוצע 91. מנסה לומר אם סקוור רוצים? הם שוברים את התחת לSandfall במשחקי תורות. הם פשוט לא רוצים לשחק את המשחק הזה, הם יודעים שהם הכי טובים במגרש שלהם, הם רוצים לנצח בקרבות אחרים מול CDPR ובטסדה זה יותר חשוב להם.

הכי קל לחברת פיתוח להיצמד לאותו שטיק שהיא עושה ולראות רווחים זו הסיבה שאטלוס עושה רווחים בעשירית מהתקציב של סקוור,כי סקוור רוצים לגדול, אטלוס מעדיפים להיות כריש בבריכה.

בטסדה גם יכלו להישאר ב9.6 אם היו פשוט לא משחררים מהנוסחא של TES וסקיירים, אם במקום סטארפילד, בטסדה היו מוציאים את TES6 הוא היה מוכר עשרות מליונים והיה מקבל ממוצע של 96.

כמו שטווד האוורד אמר בעצמו, הוא לא רוצה להיזכר בהיסטוריה בתור הבחור שרק עשה משחקי TES ופולאאוט, הוא בעצמו אמר שהוא חייב להתרענן מהסדרות האלה כדי להיות מסוגל לחזור אליהן בהתלהבות שתביא משחקים מדהימים זה לא מילים שלי זה באמת מילים שלו.

סקוור לא איבדו את היכולת לעשות משחקים של 9 ופפ7-2 מוכיח את זה, אין סיבה להאמין שדווקא בטסדה איבדה את זה, או שיש על בטסדה קללה שמונעת רק ממנה את זה.
הם פשוט כמו סקוור, לא דבקים רק בדבר אחד כמו החברות שציינת ושאתה יוצא מאזור הנוחות שלך כמפתח, באים גם אתגרים וכשלונות ככה זה.

Laskin
Elder
הודעות: 24416
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 09 נובמבר 2025, 18:21

זה בולשיט אבל.
הנוקמים לא הצליח במכירות, והוא משחק גיבורי על הכי פופולריים שהיו שיצא בתקופה שהם היו הדבר הכי גדול אי פעם בבידור.
ויש לו מוד סינגל אז אין מה לתרץ פה על מולטי.
ומה לגבי שומרי הגלקסיה? לא נכשל בגדול אבל גם לא מכר שליש מספיידרמן.
וכמובן רוקסטדי עם הכשלון (למרות שמכר בסדר דווקא ועדיין גרוע וגרר הפסדי ענק) של יחידת המתאבדים.
הסטודיואים מאחוריהם היו סופר מוכשרים, המותגים ענקיים… מסתבר שזה לבד לא מספיק לפעמים. אז אין פה שום דבר ״בלתי הוגן״, המותג של בתסדה בתחום המשחקים היה אמור להיות מספיק להם כדי להצליח, בתנאי שהתוצאה הייתה טובה, אבל הם הביאו משחקים שלא עמדו בסטנדרטים של היום. נקודה.
אינסומניאק מוכשרים מאוד, הצליחו להעביר את התחושה של להיות ספיידרמן בצורה מצויינת ולכן המשחק ממש הצליח.

יציאה מאזור הנוחות?? סייברפאנק היה משחק בז׳אנר אחר לגמרי, אי אפשר להשוות את זה לכשלון של סטארפילד ואחרים של בתסדה בעשור האחרון, שהם אותו ז׳אנר בדיוק.
מאקשן מבט שלישי ליריות מבט ראשון, זה שינוי מהותי הגיימפליי, ותוסיף על זה את כל הבאגים שהיו - ברור שהוא היה אכזבה בהשקה. אבל כשאני שיחקתי בו שנים אחרי - הוא כבר היה מלוטש ומשחק של 9+ ללא ספק. לא סתם יש אינספור כתבות על זה שהוא המשחק שהצליח לכפר על המצב שהיה בו בהשקה, אולי יותר מכל משחק אחר אי פעם מלבד No Man’s Sky. וברור שזה פגע להם במוניטין. אבל תראה גם איך הוא מכר… אנשים יודעים שזו רמה אחרת לגמרי מבתסדה. שום דבר בסייברפאנק לא ״מיושן״, זה בטוח.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8142
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 09 נובמבר 2025, 20:21

שתי הדמויות הכי פופלאריות של Marvel אי פעם הן: ספיידרמן וולברין. לא שמישהו צריך מקור אבל הנה https://www.theflagshipeclipse.com/2025 ... cs-heroes/

ואם המקור הזה לא שכנע אותך לאסקין אז יש מאות אחרים. ספיידרמן פופלארי מכולם By long shot.הנוקמים זה IP שהצליח בטירוף מאז שהחיו אותם בייקום הקולנועי, אבל לפני 2012 הם לא התקרבו לפופלאריות של ספיידרמן או וולברין, וגם היום אם תעשה סקר ספיידרמן וולברין מעשנים את כולם בפופלאריות.

המשחק של הנוקמים הוא גם לא באמת סינגל מושקע, אתה לא יכול לטעון שהוא סינגל פלייר מושקע כמו שרוקסטדי ואינסומאנייק עשו :-) או כמו שMarvel 1943.
אגב גם לMarvel 1943 ולBLADE אין סיכוי להצליח כמו ספיידרמן וולברין, כי הם לא מתקרבים לפופלאריות של ספיידרמן וולברין.

לסוני יש unfair advantage עם מארוול בבירור. אני לא רוצה לחפור לך יותר מדי על משחקי מכות, אבל אם תבדוק אתה תראה שמארוול לא הרשו לקפקום להשתמש בדמויות האקס מן, ב Marvel vs. Capcom: Infinite. מארוול רצו לדחוף את הייקום הקולנועי שלהם, בעוד שאת המשחק שהם מפתחים עם סוני וarc system works המשחק עוד לא יצא ואנחנו כבר יודעים שסופה (Strom ) נמצאת שם, כי סוני מקבלים ממארוול מה שהם רוצים הם רק צריכים לבקש.

לא התכוונתי שCDPR לא יצאו מאזור הנוחות שלהם ברור שהם גם יצאו מאזור הנוחות שלהם עם סייברפאנק 2077 וזה גם חלק מהסיבה שהיה קשה להם לשחזר את ההצלחה של המכשף 3, לעבור מדמות אהובה כמו גראלט לעולם חדש לגמרי זה אתגר מטורף אבל אתה לא הוגן כלפי בטסדה כי גם הם היו באותו אתגר בדיוק.

סטארפילד הוא ממש עולם אחר מכל המשחקים של TES. סטארפילד זה מדע בדיוני, בטסדה אף פעם לא ניסו את מזלם בז'אנר הזה. לא רק שהוא מדע בדיוני, יש בו כל כך הרבה תת ז'אנרים של מדע בדיוני שכולם חדשים לבטסדה לגמרי.

גם אם תטען שה"מדע בדיוני" זה רק SKIN של משחק TES, זה לא נכון, שיחקת בסקיירים ואהבת אותו, אני בטוח שאחרי שעתיים בסטארפילד תגיד שגם הגיימפלי מרגיש שונה, אין חקירה של מפת העולם, ומציאת Unmarked locations אתה בעיקר עושה fast travel ממקום למקום, ויש המון אלמטים שאין במשחק TES.

איך סייברפאנק 2077 מכר אחי? 30M איך פולאאוט 4 מכר? 25M הבדל של 5M ?

על המכירות של Starfield לא יהיה הוגן לדבר, כי הוא היה זמן רק לשני פלטפורמות ביציאה שלו ועל שתיהן היו דרכים לשחק אותו "בחינם"
זה ברור שאם הוא היה זמין לPS5 על היום הראשון כמו סייברפאנק 2077 ולא נמצא על הGamepass אז אחרי 5 שנים, ב2028 גם הוא היה מגיע בסוף ל30M או לפחות ל25M כמו פולאאוט 4, הוא היה אכזבה מקיר לקיר אבל הוא לא קיבל איזה ציון 70 שימנעו את זה ממנו :-)

ועל השיפור של סייברפאנק: שאפו לCDPR אין ספק, אבל בטסדה גם משפרת אותו. תן להם הזדמנות אחי.

Laskin
Elder
הודעות: 24416
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 09 נובמבר 2025, 20:32

ספיידרמן היה שחיק במשחק הנוקמים (לא בהשקה אבל היה חלק מהroadmap ולא יצא כל כך הרבה אחרי), ושוב - מדובר בתקופה בה הנוקמים עדיין היו הדבר הכי גדול שיש, והסרטים שלהם היו יותר פופולריים מסרטי ספיידרמן לבדו. זה משחק AAA עם הפקה רצינית, עלילה וכל הדמויות הכי פופולריות אי פעם. זה לא מספיק.
וזה לא משנה כלום לדיון כי אתה עדיין לא מבין את הנקודה פה, אז סיימנו…

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42357
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 11 נובמבר 2025, 21:29

ESO עם שיא יומי של בערך 12K שחקנים בסטים כבר שנים. זה משחק gaas, אלה נתונים מאוד נמוכים למשחק gaas. אני ספק שההכנסות של ESO היום הן גבוהות במיוחד. וכמובן שאפשר לרשום אותו כהצלחה לאקסבוקס כי הוא בטח רווחי, אבל 7.5 מליארד יכלו לקנות להם 30+ מפתחות ברמה גבוהה. סורי אבל הרכישה של בת׳זדה לא מספקת את זה, היא בקושי מספקת רבע מזה.

בת׳זדה רכישה מאוד נחמדה, אבל לאקסבוקס שהייתה צריכה בתקופת הרכישה בעיקר משחקי צד א׳ טובים היא בקושי שווה מליארד דולר וגם זה בעיקר על הIP. הרי מה שמיקרוסופט בעיקר קבלה זה 5-6 מפתחות שיודעות לעשות משחקי 8+ טובים למדי שלא מוכרים משהו. התנהלות קצת יותר חכמה הייתה לקנות 5-6 מפתחות עצמאיות שמיקרוסופט בוחרת בפינצטה.

אפשר לצחוק על רמדי וכמה שהם נישתיים אבל הם היו עולים להם בערך 230 מליון דולר ומספקים להם משחקים שעולים 50 מליון לפתח שאולי אין להם מכירות מטורפות אבל הן יותר טובות מרוב משחקי בת׳זדה. ובנוסף חברה כמו רמדי זוכה להם בפרסים, מביאה המון כבוד לאקסבוקס ויוצרת לקוחות נאמנים מאנשים כמוני או כמו סטיק שמאוד נהנים מהמשחקים שלהם.

לקנות 5 חברות כמו רמדי היה תורם לאקסבוקס כל כך הרבה יותר מבת׳זדה ועולה להם 1/6 הסכום.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8142
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 11 נובמבר 2025, 23:36

אני בטוח שיש הרבה אנשים שיקנו קונסולה בשביל המשחקים של רמדי, ויעיד על זה הבאנדל של הXBOX ONE עם קוונטום ברייק בזמנו :-) השאלה מה המספר המדויק של האנשים האלה, והמשחקים של רמדי מראים שזה מקסימום 3M אנשים. מספר מכובד אבל אף אחד מהם לא מביא את ה60M שTES מביא, או אפילו את ה25M שפוללאוט מביא. :-)

אז כן 3M זה מספר הרבה יותר גדול ממה שזה נראה כי זה 3M שמצרפים את עצמם לאקוסיסטם וקונים עוד משחקים ועוד ציוד ועוד מנויים, אבל שTES יכל להגדיל בעשרות מליונים של אנשים זו סקאלה אחרת לגמרי לדעתי.


אני חולה על רמדי אבל המשחקים שלהם הם One and done. אנשים כמעט לא חוזרים אליהם אחרי שמסיימים ואם חוזרים זה אחרי שנים בשביל נוסטלגיה.
אני אישית אני כמו שאר הפורום, רמדי יכולים להראות לי גיימפלי בסביבה משרדית עם מיני בר של מים מיינרלים ואיזה גיבור עם מעיל עור שחור ואני קונה.
אבל לרוב האנשים? רוב האנשים לא יודעים, שAW וקונטרול הגיעו מהיוצרים של MAX PAYNE, יאיר לפיד למשל, הוא יודע שהמשחקים האלה נוצרו על ידי החברה שפיתחה את מקס פיין שהוא כ'כ אוהב? לא נראה לי :-) כי הוא לא נכנס להייפ שמכריזים משחקים אחרים שלהם. :-)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42357
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 12 נובמבר 2025, 02:22

אתה נתלה יותר מדי על הדוגמה הספציפית, תחשוב גדול יותר. מיקרוסופט הייתה צריכה לבנות צד א׳ חזק. לבנות צד א׳ חזק זה להחזיק בחברות שונות שעושות משחקים שונים - ממשחקים יפנים מוזרים, אינדים יצירתיים, אקשן סופר מיינסטרים, מירוץ, משחקי נישה וכו׳. צד א׳ אמור ליצור חוויה יחודית לקונסולה, להפוך אותה לאטרקטיבית ולתת לה אישיות. ספיידרמן 2 שמוכר 20 מליון חשוב לפס5 וגם DS שמוכר 3 מליון או ריטרנל שלא מצליח לשבור את המליון.

רמדי יכלה להיות חלק בפאזל, כך גם חברות עצמאיות נוספות. לבנות פורטפוליו מחברות עצמאיות, לאו דווקא רמדי, זה סופר זול ונותן לך לבנות את התמהיל שמתאים לך. ברכישה שלהן אתה בונה את האישיות של הפלטפורמה.

לפוצץ 7.5 מליארד על מפיצה שהן לרוב די חסרות שפה או אישיות גם אומר שאתה מוציא פי 10 יותר כסף ממה שאתה צריך וגם אומר שאתה לא באמת בונה את צד א׳ בדיוק של שף מישלן אלה בגסות של טבח צבאי. זה לא אומר שלהחזיק בחברות כמו בת׳זדה מרילנד או id זה לא סופר מגניב ומרחיב את הפורטפוליו בצורה נהדרת, אבל יש משמעות ללפוצץ כסף ללא כל אבחנה וראינו את זה טוב מאוד אחרי הרכישה של אקטיווז׳ן.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8142
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 12 נובמבר 2025, 07:49

מייקרוסופט עשו Pilot של הרעיון הזה של פרוטפוליו מחברות עצמאיות. :-) היה להם בדור הXBOX ONE, בלעדי זמני בצורת Rise of the tomb raider, בלעדי של רמדי, בלעדי של אינסומאנייק,ובלעדי מקפקום,
Dead Rising 3. זה לא ממש עזר להם לנצח את הדור ההוא.

אתה רוצה משחקים יפנים מוזרים נדב? בטסדה הביאה איתה גם את זה עם טנגו. לפי השמועות טנגו רצו לפתח במייקרוסופט יורש רוחני לזינוגירס שהוא הג'נסיס אוונגליון של תעשיית המשחקים, יש יותר יפני מוזר מאוונגליון? :-)

גם בקטע של הזהות לפלטפורמה מייקרוסופט ובטסדה שזורות ביחד בזיכרון הקולקטיבי של הגיימרים.האקסבוקס הוא הבית של בטסדה בקונסולות שם היתה ההצלחה הראשונית שלהם בקונסולות.

רמדי רק עכשיו התחילו להרוויח על Alan wake 2 כלומר רק לא מזמן יחסית הוא כיסה את עלויות הפיתוח שלו, סקיירים עשה מליארד דולר בחודש הראשון שלו.

ואם פרסים מושכים אותך ביקשתי מGPT לעבור על הפרסים של כל אחת כי אני לא אצליח למצוא את כל הפרסים האלה לבד לאורך השנים והוא מצא מעל 500 פרסים לבטסדה שבמציאות זה כנראה 700 פרסים. לעומת 120 פרסים לרמדי לאורך השנים. ושאני אומר 700 פרסים לבטסדה הכוונה, רק לפרסים של הצד א' של בטסדה בלי הרכישות שלהם :-)

אני מסכים איתך לגמרי נדב שאקטיוויזן היתה רכישה מיותרת ואפילו הרסנית. כי כמו שאמרת זו היתה רכישה שעלתה המון למייקרוסופט ולא נתנה שום אקסקלוסיבי.
אבל באופן אישי שאני מסתכל את מי מייקרוסופט יכלו לקנות (כי קפקום וCDPR לא רוצות להימכר) בטסדה נראת לי הרכישה האולטימטיבית.

גם אם מייקרוסופט היו קונים את קריסטל דיינמיקס, אף אחד לא יכול להבטיח לנו שמייקרוסופט לא היו סוגרים אותם מתישהו כשהיו רואים שהם לא רווחים. לא הזיז למייקרוסופט לזרוק ככה לפח את פרפקט דארק למרות שהם יודעים איזה PR מעולה זה לקונסולה שלהם להוציא אותו, גם לא היה איכפת להם לסגור את קריסטל דיינמיקס אחרי הרכישה או לפחות למכור אותם שוב.

מה הכי מצחיק פה? שTES 6 ימכור מעל 60M כנראה 70M+ לאור הHype המטורף שנצבר כלפיו לאורך השנים, ובמקום שמייקרוסופט תביא לעצמה אקסקלוסיבי שלא היה כמוהו בקונסולות הוא כנראה ימכור על הPS6 הרבה יותר ממה שהוא ימכור על הXBOX Next וזה לא יהיה כישלון של בטסדה או האוורד, זה על ספנסר בוטי, ובעיקר נדלה וכל הbunch of jokers במייקרוסופט :-)

Laskin
Elder
הודעות: 24416
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 12 נובמבר 2025, 08:27

היום ב-16:00 יהיה טריילר של הסרט הבא של מריו Super Mario Galaxy
מניח שאני יכול לשכוח מהנחה עבורו בשנתיים הקרובות

נינטנדו אגב פירטו לגבי הנחות שיהיו בבלאק פריידיי/סייבר מאנדיי, וכן תהיה הנחה על לואיג׳יז מנשן 3 ומריו אודיסי, מה שמפתיע זה שאודיסי יהיה 30 דולר ולואיג׳י 40… לעזאזל מה נסגר איתם

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1485
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Golan » 12 נובמבר 2025, 13:31

אני מנסה להתלהב ממטרויד פריים 4 ולא מצליח. :|

ממש קשה לי שהוא נראה כמו משחק PS3 ולא ראינו שום דבר מעניין בטריילרים, העולם נראה ממש ריק. והאופנוע המוזר.

אני זוכר שממש התרגשתי לקראת מטרואיד דראד וזה היה בכלל המטרואיד הראשון ששיחקתי אי פעם! עדיין ממש ציפיתי לו. לפריים 4 אין לי שום הייפ.

Chen
Trainee
הודעות: 121
הצטרף: 25 יוני 2021, 13:36

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Chen » 12 נובמבר 2025, 16:46

Laskin כתב:היום ב-16:00 יהיה טריילר של הסרט הבא של מריו Super Mario Galaxy
מניח שאני יכול לשכוח מהנחה עבורו בשנתיים הקרובות

נינטנדו אגב פירטו לגבי הנחות שיהיו בבלאק פריידיי/סייבר מאנדיי, וכן תהיה הנחה על לואיג׳יז מנשן 3 ומריו אודיסי, מה שמפתיע זה שאודיסי יהיה 30 דולר ולואיג׳י 40… לעזאזל מה נסגר איתם


כן המחירים אצל נינטנדו לא יורדים, זה משהו באמת מיוחד.
חזרתי עכשיו מחודש ביפן, ועל הדרך החלטתי שאני אמצא כמה שיותר משחקים לסוויץ בזול. ציפיתי למצוא מציאות של ממש כמו לשאר הקונסולות שם אבל הסוויץ זה תופעה. אפילו משחקים יד 2 לא מצאתי בזול משמעותית מחדש. עדיין יצאתי עם שלל רציני, אבל יש משחקים שציפיתי שכל כך הרבה שנים אחרי שהם יצאו אני אמצא אותם בגרושים וזה לא היה המקרה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42357
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 12 נובמבר 2025, 17:50

glass man כתב:מייקרוסופט עשו Pilot של הרעיון הזה של פרוטפוליו מחברות עצמאיות. :-) היה להם בדור הXBOX ONE, בלעדי זמני בצורת Rise of the tomb raider, בלעדי של רמדי, בלעדי של אינסומאנייק,ובלעדי מקפקום,
Dead Rising 3. זה לא ממש עזר להם לנצח את הדור ההוא.

אתה רוצה משחקים יפנים מוזרים נדב? בטסדה הביאה איתה גם את זה עם טנגו. לפי השמועות טנגו רצו לפתח במייקרוסופט יורש רוחני לזינוגירס שהוא הג'נסיס אוונגליון של תעשיית המשחקים, יש יותר יפני מוזר מאוונגליון? :-)

גם בקטע של הזהות לפלטפורמה מייקרוסופט ובטסדה שזורות ביחד בזיכרון הקולקטיבי של הגיימרים.האקסבוקס הוא הבית של בטסדה בקונסולות שם היתה ההצלחה הראשונית שלהם בקונסולות.

רמדי רק עכשיו התחילו להרוויח על Alan wake 2 כלומר רק לא מזמן יחסית הוא כיסה את עלויות הפיתוח שלו, סקיירים עשה מליארד דולר בחודש הראשון שלו.

ואם פרסים מושכים אותך ביקשתי מGPT לעבור על הפרסים של כל אחת כי אני לא אצליח למצוא את כל הפרסים האלה לבד לאורך השנים והוא מצא מעל 500 פרסים לבטסדה שבמציאות זה כנראה 700 פרסים. לעומת 120 פרסים לרמדי לאורך השנים. ושאני אומר 700 פרסים לבטסדה הכוונה, רק לפרסים של הצד א' של בטסדה בלי הרכישות שלהם :-)

אני מסכים איתך לגמרי נדב שאקטיוויזן היתה רכישה מיותרת ואפילו הרסנית. כי כמו שאמרת זו היתה רכישה שעלתה המון למייקרוסופט ולא נתנה שום אקסקלוסיבי.
אבל באופן אישי שאני מסתכל את מי מייקרוסופט יכלו לקנות (כי קפקום וCDPR לא רוצות להימכר) בטסדה נראת לי הרכישה האולטימטיבית.

גם אם מייקרוסופט היו קונים את קריסטל דיינמיקס, אף אחד לא יכול להבטיח לנו שמייקרוסופט לא היו סוגרים אותם מתישהו כשהיו רואים שהם לא רווחים. לא הזיז למייקרוסופט לזרוק ככה לפח את פרפקט דארק למרות שהם יודעים איזה PR מעולה זה לקונסולה שלהם להוציא אותו, גם לא היה איכפת להם לסגור את קריסטל דיינמיקס אחרי הרכישה או לפחות למכור אותם שוב.

מה הכי מצחיק פה? שTES 6 ימכור מעל 60M כנראה 70M+ לאור הHype המטורף שנצבר כלפיו לאורך השנים, ובמקום שמייקרוסופט תביא לעצמה אקסקלוסיבי שלא היה כמוהו בקונסולות הוא כנראה ימכור על הPS6 הרבה יותר ממה שהוא ימכור על הXBOX Next וזה לא יהיה כישלון של בטסדה או האוורד, זה על ספנסר בוטי, ובעיקר נדלה וכל הbunch of jokers במייקרוסופט :-)

עם כל הכבוד לSUNSET OVERDRIVE או DR3 מיקרוסופט לא באמת בנו פורטפוליו של משחקים טובים בדור הקודם, או בדור הנוכחי. היו זמנים שהם התאמצו, אבל הניהול בחטיבת אקסבוקס של משחקי צד א' הוא בקנטים. מיקרוסופט לא יכולים להוציא משחק באמת טוב גם אם החיים שלהם תלויים בזה, זאת הבעיה העיקרית של אקסבוקס בשני דורות האחרונים.

ברור לכולנו שיש לבת'זדה משחקים טובים שמוכרים טוב ומביאים פרסים, פשוט תתקשה למצא כאלה מהתקופה האחרונה ואתה מוצא את עצמך כל הזמן צריך לחזור 10 או 15 שנים לאחור. כלומר ברור לכולנו שבת'זדה מרילנד הייתה אחת המפתחות הכי טובות בתעשיה לפני 15 שנים, הבעיה שלא נראה שהיא כזאת כיום. אני לא יודע מה יהיה עם ES6, אבל אם הוא יהיה גדול כמו סקיירים אז הוא יהיה התוצר הבאמת איכותי הראשון שהרכישה של בת'זדה תביא לאקסבוקס וזה לקח כמעט עשור מהרכישה.

בת'זדה לא הייתה בשום צורה קניה אולטימטיבית. היא עלתה פי 10 מלכוש מפתחות בצורה נפרדת ואף אולפן לא הצליח להוציא משחק של 9 מאז הרכישה. אם קונים מפיצה שלמה אז כן, בת'זדה הייתה רכישה מאוד סבבה, אבל הטיעון שלי הוא לא נגד בת'זדה אלה נגד רכישת מפיצות שלמות. זה כסף לפח.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5433
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 12 נובמבר 2025, 23:12

צפיתי בטרילר של Super Mario Galaxy
לא ניראה משהו לטעמי

אהבתי את הסרט הראשון
מקווה שהשני יצא טוב
אבל טרילר חלש

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1485
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Golan » 12 נובמבר 2025, 23:43

Golan כתב:אני מנסה להתלהב ממטרויד פריים 4 ולא מצליח. :|

ממש קשה לי שהוא נראה כמו משחק PS3 ולא ראינו שום דבר מעניין בטריילרים, העולם נראה ממש ריק. והאופנוע המוזר.

אני זוכר שממש התרגשתי לקראת מטרואיד דראד וזה היה בכלל המטרואיד הראשון ששיחקתי אי פעם! עדיין ממש ציפיתי לו. לפריים 4 אין לי שום הייפ.


מה אומרים?

kririn כתב:צפיתי בטרילר של Super Mario Galaxy
לא ניראה משהו לטעמי

אהבתי את הסרט הראשון
מקווה שהשני יצא טוב
אבל טרילר חלש


מסכים היה די מאכזב. ולמה עשו את מריו כזה ביץ׳ כלפי באוזר? לא מתאים לו.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 20 אורחים

cron