
אני כבר לא זוכר מה זה היה, אבל פעם היה משחק שתפס פי 2 ממה שהיה אמור בגלל שהוא כלל דיבוב באיזה 10 שפות שונות באיכות מאוד מאוד גבוהה משום מה. או יותר נכון - מאוד לא מכווצת.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Greece is filled with activities like clearing camps, infiltrating forts, and waging war. I enjoyed those objectives, but I was hungry for more scenarios that felt less random and more carefully designed. Instead, Odyssey feels like an ecosystem set up and left to run on its own with little authorial interference. Too many quests send you sneaking around cookie-cutter compounds to contend with a standard assortment of patrolling guards as you loot chests, burn war supplies, or kill specific targets. With some notable exceptions, even the main story missions and key assassinations rely on these tasks, so your actions during major beats often don’t feel distinct or special compared to the rest of the experience. While those activities may be fun, their repetition and predictability drain some glory from your tale.
Laskin כתב:אני לא חושב שיש קשר אם שיחקת בראשון או לא כי זה פריקוול, ועולם בפני עצמו... מתאר לעצמי שהאדישות תעבור אחרי שהביקורות יאשרו שזה משהו שמציב רף חדש בכל כך הרבה קטגוריות...
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 7 אורחים