Playstation Experience - דיון רשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 11:58

Wan7ed כתב:כל החתול ועכבר של דרייק עם האויבים... נראה כמו סרט, פשוט מושלם! אבל נראה שמי ששיחק רץ, קפץ והתחבא בדיוק בסדר הנכון. האויב מפתיע משמאל, הוא בדיוק התכופף והלך ימינה, הכל בתזמון מושלם... אבל אני זוכר שגם בסרטונים של tlou היה את הסרטוני גיימפליי הכאילו מתוסרטים ובסוף קיבלנו את אחד המשחקים הכי טובים בדור הקודם (השאלתי ps3 רק בשביל המשחק המצוין הזה).
בתור בעל וואן, אני מקנא שיש לבעלי סוני כזאת חברת פיתוח מוכשרת.

ובנוגע לליינאפ של סוני, אתה צודק, זה מוקדם מידי לדבר על 2015... בדוק שלסוני יש עוד כמה אסים בשרוול.

אה זה, טוב הבנאדם בטח למד בעל פה את השלב והתגובות של האויבים, ברור שלרוב האנשים המשחק לא ישחק ככה בשלמות, גם בתצוגה של MGSV הכל עובד מושלם, בדיוק בא שומר ואז הוא מזנק מהקופסא, מתחיל לזחול בתעלה כשאויב עובר סנטימטר ממנו ולא רואה אותו וכו', כשאני שיחקתי GZ כל השלב שמעתי רק אזעקות :P

מהבחינה הזו אתה צודק אבל זה אני חושב שזה כן יעבוד "בערך" ככה, לא ראינו פה משהו מדהים מבחינת AI, רק נראה מישהו שממש מתורגל בשלב ובהתנהגות של האויבים, אל תשכח שהם שיחקו את זה בלייב גם.

גרים פנדנגו אמרו שהכל ב HD, זה לא רימיק או משהו אלא רימאסטר, מסכים שהוא נראה עדיין מכוער רצח.

Laskin
Elder
הודעות: 24429
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 דצמבר 2014, 12:03

הם רק שיפרו את הטקסטורות לרמה שלא ייראו "מקווקוות" מדי, ועשו תאורה מחדש.
זה הכל.
זה אפילו לא HD, והמשחק עדיין ביחס "מרובע" ולא 16:9, וזה די מעפן. עדיין אקנה אותו לPC באיזה עשר דולר, אבל לא מעבר.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 12:04

Laskin כתב:הם רק שיפרו את הטקסטורות לרמה שלא ייראו "מקווקוות" מדי, ועשו תאורה מחדש.
זה הכל.
זה אפילו לא HD, והמשחק עדיין ביחס "מרובע" ולא 16:9, וזה די מעפן. עדיין אקנה אותו לPC באיזה עשר דולר, אבל לא מעבר.

מה זאת אומרת לא HD, זה לא ב 1080P? הם לא בנו את הרקעים מחדש לרזולוציה גבוהה יותר? די בטוח שראיתי שכן.

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Wan7ed » 07 דצמבר 2014, 12:09

איזה HD? כלום שם לא שונה מאותה גרסה ישנה בשנות ה-90 (אפילו הפסים השחורים של הרזולוציות של פעם נשארו), וזה עדיין נראה מקווקו וגרוע... בזיון!

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 12:14

טוב הסטרים אצלי היה באיכות רעה ואין לי מדד טוב לאיך בדיוק הוא היה נראה, התבססתי בקטע של ה HD על דברים שהם אמרו בזמנו כשעבדו עליו, זכרתי שאמרו שהם בונים את הרקעים לרזולוציה גבוהה אבל יכול להיות שאני מתבלבל.

Laskin
Elder
הודעות: 24429
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 דצמבר 2014, 12:24

די קל לראות שהמשחק עדיין בתוך "מסגרת" שחורה. הוא לא במסך רחב. אם הרקעים עברו שדרוג - לא רואים, ואני גם לא מבין מה הבעייה לעשות אותם בפורמט 16:9. ממש זלזול.

והוא לא מקווקו כל כך, שים לב ללפני ואחרי על ה"עצמות לחיים" (הפסים השחורים בצד של הפרצוף שלו). עכשיו זה נראה חלק.
אבל עדיין מכוער מאוד ביחס למה שחשבתי... לא מבין מה הקטע לעשות את זה מעט יפה יותר. היום באלף דולר אתה יכול לעשות כבר חצי מהמשחק הזה מאפס :P

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 12:29

Laskin כתב:די קל לראות שהמשחק עדיין בתוך "מסגרת" שחורה. הוא לא במסך רחב. אם הרקעים עברו שדרוג - לא רואים, ואני גם לא מבין מה הבעייה לעשות אותם בפורמט 16:9. ממש זלזול.

והוא לא מקווקו כל כך, שים לב ללפני ואחרי על ה"עצמות לחיים" (הפסים השחורים בצד של הפרצוף שלו). עכשיו זה נראה חלק.
אבל עדיין מכוער מאוד ביחס למה שחשבתי... לא מבין מה הקטע לעשות את זה מעט יפה יותר. היום באלף דולר אתה יכול לעשות כבר חצי מהמשחק הזה מאפס :P

יכול להיות שכמו עם הרימאסטר ל REmake הם בנו את הרקעים ל 4:3 ואי אפשר באמת למתוח אותם בלי להרוס את התמונה?
יכול להיות שבשביל 16:9 הם ממש צריכים לצייר הכל מאפס ואז זה כבר באמת יהיה רימייק ולא סתם רימאסטר אבל אני לא באמת יודע.

קאפקום מצאה פיתרון מסויים ל 4:3 עם הטכניקה של המצלמה, מרשמים הבנתי שזה עובד ממש אחלה ולא מרגישים שמאבדים הרבה מה DETAIL.

Laskin
Elder
הודעות: 24429
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 דצמבר 2014, 12:35

זה הכל עניין של רצון. וחוץ מזה, לצייר שוב או מחדש על אותו עקרון של הקודם - זה לא דבר מאוד מסובך, או מאוד יקר. באמת שמדובר בזילזול, ולדעתי זה יכול רק לפגוע ביוקרה של המותג הזה.
ממש מבאס אותי... כל כך חיכיתי לחשיפה שלו.

לפחות לא אצפה ליותר מדי מDOTT

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4456
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 07 דצמבר 2014, 12:50

DrKeo כתב:כן, הוא נראה כמו RYSE בסביבות גדולות יותר, אבל האורדר נראה הרבה יותר טוב מRYSE לדעתי. כן, האורדר מסדרון מסדרוני, אבל גם מה שראינו כרגע מאנצ'רטד. מה הSCALE הגדול? זה שהפלטפורמה שהאוייב נמצא בה היא 4 מטר מעל הפלטפורמה שאתה נמצא עליה? יש SCALE למערכת קרב, היא מרגישה דינאמית ותזוזתית שזה מגניב לגמרי אבל השלבים נראים כמו מסדרון לגמרי. מה שכן, הSKYBOX מטורף אבל גם באורדר, ראית את לונדון נפרשת מתחתיהם בסרטוני גיימפליי בזמנו? פאק זה מרשים.

בכל מקרה, אני רק אומר שהתאכזבתי מהגרפיקה, אתה משווה אותה לRYSE שזה כותר שיגור שיצא שנתיים לפני על קונסולה חלשה באיזה 15% אז זה לא מאכזב? כן עם SKYBOX יותר מרשים מRYSE, אבל זה מה ששנתיים + קונסולה חזקה יותר + נוטי דוג מצליחים להביא? RYSE עם יותר SCALE? ועוד מפתחת PSP עקפה אותם בסיבוב עם משחק שיוצא 10 חודשים קודם? באמת שזה מוזר לי לגמרי.

Ryse לא יצא ב-900P לאקסבוקס ואנצ'רטד ב-1080P לפס4?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 13:06

Death_119 כתב:Ryse לא יצא ב-900P לאקסבוקס ואנצ'רטד ב-1080P לפס4?

כן, 1080P עם סביבות גדולות יותר ובכלל SCOPE יותר רציני ואני מנחש שעוד נראה SET PIECES מרשימים וכו'

ובכל זאת עוד שנה פיתוח, צריך גם לקחת את זה בחשבון אבל אני מרוצה מאוד מהתצוגה של אתמול, ברור לי אבל שאחרי ש ND חרטטה עם הטיזר שיהיו כאלו שיתאכזבו, ובצדק מבחינתם, כל חברה שמחרטטת ככה מגיע לה את העונש של אלו שיתאכזבו גם אם הביאה משהו מאוד מרשים, אני פשוט מתעב שעושים את זה בין אם יובי או ND או כל חברה אחרת.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4456
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 07 דצמבר 2014, 13:10

bling כתב:כן, 1080P עם סביבות גדולות יותר ובכלל SCOPE יותר רציני ואני מנחש שעוד נראה SET PIECES מרשימים וכו'

ובכל זאת עוד שנה פיתוח, צריך גם לקחת את זה בחשבון אבל אני מרוצה מאוד מהתצוגה של אתמול, ברור לי אבל שאחרי ש ND חרטטה עם הטיזר שיהיו כאלו שיתאכזבו, ובצדק מבחינתם, כל חברה שמחרטטת ככה מגיע לה את העונש של אלו שיתאכזבו גם אם הביאה משהו מאוד מרשים, אני פשוט מתעב שעושים את זה בין אם יובי או ND או כל חברה אחרת.

שנה פיתוח? מה הקשר? מאיפה לך לדעת מתי Crytek התחילו לפתח את המנוע הגראפי של Ryse ומאיזה שנה התחיל הפיתוח של המשחק (זה לא התחיל לפני איזה 7 שנים?), מדובר פה על שני משחקים שרצים בשני מנועים גראפיים שונים שאין שום קשר ביניהם, לא הבנתי את המשפט "שנה הפרש ולכן זה צריך להיות אחרת", מי קבע? אם Naughty dog היו משתמשים בCryengine והם היו מצהירים - "אנחנו נכנסים לשנה בה נשפר את המנוע הגראפי לעומת מה שהוצג בRyse" אז היה טעם להערה.
בלי לדבר בכלל על העובדה שאי אפשר אפילו להשוות מראה בין משחק שרץ ברזולוציה X למשחק שרץ בשני שליש רזולוציה.

אנצ'רטד נראה נפלא. דווקא הגיימפליי היה נראה לי משעמם מאוד. טומבריידר עשה את כל זה הרבה יותר טוב והמשחק עדיין נראה טרחני ואיטי לעומתו. החמש דקות ראשונות של טיפוס הרגו אותי משעמום, אני מאוד מקווה שהPacing יהיה מוצלח יותר מהשטות הזאת בהתחלה.
נערך לאחרונה על ידי Death_119 ב 07 דצמבר 2014, 13:12, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 13:12

Death_119 כתב:שנה פיתוח? מה הקשר? מאיפה לך לדעת מתי Crytek התחילו לפתח את המנוע הגראפי של Ryse ומאיזה שנה התחיל הפיתוח של המשחק (זה לא התחיל לפני איזה 7 שנים?), מדובר פה על שני משחקים שרצים בשני מנועים גראפיים שונים שאין שום קשר ביניהם, לא הבנתי את המשפט "שנה הפרש ולכן זה צריך להיות אחרת", מי קבע? אם Naughty dog היו משתמשים בCryengine והם היו מצהירים - "אנחנו נכנסים לשנה בה נשפר את המנוע הגראפי לעומת מה שהוצג בRyse" אז היה טעם להערה.
בלי לדבר בכלל על העובדה שאי אפשר אפילו להשוות מראה בין משחק שרץ ברזולוציה X למשחק שרץ בשני שליש רזולוציה.

לא הבנת אותי, אמרתי של U4 יש עוד שנה אקסטרה פיתוח.
הגיימפליי יותר קרוב לסגנון של TLOU, טומב ריידר לא שונה בקרבות מהאנצ'רטדים הישנים ככה שאני לא מבין את ההשוואה, הוא כן לקח מ TR את המקוש טיפוס שזה אחלה, אהבתי גם שהטיפוס יותר ריאליסטי ופחות ארקיידי מ TR.
נערך לאחרונה על ידי bling ב 07 דצמבר 2014, 13:14, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4456
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 07 דצמבר 2014, 13:14

bling כתב:לא הבנת אותי, אמרתי של U4 יש עוד שנה אקסטרה פיתוח.

ההבדלים שתראה הם מינוריים. באלפא המשחק סגור מבחינה אומנותית ועלילה וגם טכנית הוא דיי בקו סיום (בבטא הוא כבר יהיה סגור לחלוטין). מה שראינו יהיה המראה הסופי של אנצ'רטד פחות או יותר. אבל היי, הוא נראה נפלא אז מה הסיפור?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 13:15

Death_119 כתב:ההבדלים שתראה הם מינוריים. באלפא המשחק סגור מבחינה אומנותית ועלילה וגם טכנית הוא דיי בקו סיום (בבטא הוא כבר יהיה סגור לחלוטין). מה שראינו יהיה המראה הסופי של אנצ'רטד פחות או יותר. אבל היי, הוא נראה נפלא אז מה הסיפור?

אני גם אמרתי את זה, שלא מצפה להבדל גדול, הם אומרים פשוט שישפרו, אני בטוח אבל שזה דברים קטנים כמו טקסטורות וכאלו שפחות ברמה אחידה גראפית כמו השאר.

Laskin
Elder
הודעות: 24429
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 דצמבר 2014, 13:57

המשחק הוא עדיין בPRE ALPHA. עוד לא אלפא אפילו. בטוח שנראה הבדלים, בוודאות בביצועים, אבל סביר מאוד להניח שגם בIQ.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42383
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 דצמבר 2014, 14:19

אני פשוט לא מבין מאיפה אתם מביאים את ה"פתוח" הזה, השוואות לAC? מה נסגר? זה משחק מסדרון, היה משחק מסדרון ונשאר משחק מסדרון. יש גיימפליי יותר מעניין ומתקדם? בטח. שמו פלטפורמות גם מימין למסדרון וגם משמאל למסדרון כדי שתכלו לשחק עם האוייבים שלכם? כן. אבל פתוח? מה?

זה היה מסדרון, טלטאלית מסדרון, יש בCOD שלבים פתוחים יותר מזה, נגיד העיירה בMW1 עם הבורגר קינג. יש לו SKY BOX סופר מרשים והשלב עצמו נראה פחות או יותר כמו RYSE. לא שונה במיוחד מהקודמים שגם הצטיינו בזה (שלבי מסדרון עם SKY BOX מרשים, כמו בשלב הבניין המתמוטט באנצ'רטד 2) הוא יוצא שנתיים אחרי רייז (שהיה גם כותר פיתוח) על קונסולה חזקה יותר וזה פתאום סופר מרשים? לדעתי זה היה לגמרי UNDERWHELMING, ביחוד אחרי הטיזר CGI שהם כל כך התעקשו שהוא רץ בזמן אמיתי.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24429
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 דצמבר 2014, 14:29

א. אין לי או לך מושג... ייתכן שכל האי הזה פתוח.
ב. אם הוא לא עולם פתוח של ממש (ואני אישית לא חושב שהוא כזה), המפות - פתוחות בהרבה. יש יותר אסטרטגיה, באקשן.
ג. זה לא "פתאום סופר מרשים" זה תמיד היה "סופר מרשים"... מישהו פה אי פעם התכחש לעובדה שRYSE הוא המשחק הכי יפה שראינו עד היום, מבחינת IQ? פאק, על המחשב - שהוא באמת הרבה יותר חזק מהONE עוד לא ראינו שום דבר מרשים יותר, מלבד RYSE על המחשב, אז למה שזה לא יהיה סופר מרשים כשהPS4 עושה את זה, רק בעולם שהוא בערך פי 10 יותר גדול מהשלב הכי גדול בRYSE, ברזולוציה "מלאה" ופריימרייט יציב לגמרי?

כנראה שלא נסכים בנושא, עד שאחד מאיתנו יקבל אותו. נכון לעכשיו כל הרשמים בערך מדברים על משהו מטורף, ו(כמעט)ללא ספק זה הפך להיות המשחק הכי מרשים על הקונסולות.
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 07 דצמבר 2014, 14:34, נערך פעם 1 בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 24429
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 דצמבר 2014, 14:33

Nigga כתב:נוטי דוג לוקחים השראות מהרבה מקומות, אבל להגיד שהם לקחו את ה"מקוש טיפוס" מ TR זה בדיחה.
אני ראיתי את המכניקה הזו מופיעה במגוון משחקים בעבר, אפילו MW2 השתמש בזה בטיפוס קרח.
זה דומה לתופעה שחלק מהאנשים באמת מאמינים שגירס המציא את מערכת ה cover. תנו למשחקים שבאמת מגיע להם את הקרדיט (Kill Switch), חדשנות זה לא דבר שבא ברגל.
אין לי מושג איזה משחק המציא את המכניקה הזו של המקוש טיפוס, אבל זה בטח לא TR, אז בלי קרדיטים מיותרים, זה disservice למפתחים שבאמת חושבים מחוץ לקופסה.


GOD OF WAR עשה את זה והקיר גם נראה כמעט בדיוק כמו שהוא נראה בU4:



תעבירו ל2:00 ואותו העקרון גם כשהוא "הולך" על התקרה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 14:37

KEO איפה יש פה השוואות ל AC? תקרא את ההודעה שלי שוב, השוויתי בין אינפמוס ל AC ובדיון על FIDELITY מול SCOPE.
וכן המפה הזו מאוד פתוחה, אני לא מבין על מה אתה מדבר, תסתכל על הקטע שוב, הכל רציף ואפשר להסתובב בלא מעט שטח שם עם כל מני גבהים, הוא גם משקיף על אויבים שנמצאים כמה קומות מתחת שברור שאפשר לרדת אליהם, הסביבות הרבה יותר גדולות מ RYSE ומהאורדר, אתה לא רציני.

דין, זה לא ש TR המציא את המקוש אבל המכניקה פה נראית ממש דומה, ב COD זה בטח סתם היתה שטות סינמטית, אבל פה זה חלק מהגיימפליי וזה דומה ל TR שחלק מהקירות מאפשרים את הטיפוס עם הכלי הזה, לא חושב שזה מקרי הדמיון הזה ולא קרה כלום שלקחו מהם, גם TR לקח הרבה מאנצ'רטד.

עריכה: חבל שכתבתי את כל זה, לאסקין אמר כל מה שרציתי בכל מקרה, וכן באמת זה גם מזכיר את GOW ככה שגם TR לא בדיוק המציא את זה, פשוט הביא לזה כלי, בקיצור כולם לוקחים מכולם רעיונות :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42383
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 דצמבר 2014, 14:47

בלינג, המפה ממש לא פתוחה. אתה יכול ללכת על צד ימין ואתה יכול ללכת על צד שמאל של המסדרון, הפעם שמו לך נקודות טיפוס מרובות על אותו מסדרון צר. אין לזה שום קשר לגרפיקה או טכניות או מאמץ של הקונסולה, קוראים לזה עיצוב שלבים. אם נראה אזורים פתוחים אז נראה אזורים פתוחים, את הגיימפליי הזה ראיתי פעמים ומדובר במסדרון צר באותה מידה כמו U1-3.

בנושא המקוש, זאת בול המכניקה של TR, לא צריך להיתמם דין. גם גנבו את החבל של לארה. המקוש של COD לא דומה בשום צורה לזה של TR וגם לא של קרייטוס, זה זהה לגמרי לזה של TR ספציפית.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24429
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 דצמבר 2014, 14:49

והפנס של לארה בדיוק כמו הפנס של דרייק... נו באמת

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42383
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 דצמבר 2014, 14:51

Laskin כתב:והפנס של לארה בדיוק כמו הפנס של דרייק... נו באמת

לא נו באמת, אות מכניקה. מכניקת ההינעצות בקיר שלא קיימת אף משחק חוץ מאשר TR החדש ועכשיו אנצ'רטד.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24429
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 דצמבר 2014, 14:53

אז הוידאו שהבאתי הוא ממשחק שלא היה קיים מעולם?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 14:53

בשום קטע באנצ'רטדים הקודמים לא הרגשתי שיש חופש כזה במפה, אולי רק באיזור של הספינות הטרופות ב U3 שקצת התקרב, פה זה ממש ARENA גדולה שאפשר להסתובב בה, שוב יש גם קומות שונות כמו שרואים לרגע שהוא מסתכל למטה על אויבים, תסתכל שוב, זה לפחות יהיה כמו חלק מהאיזורים של TLOU לדעתי וזה מתאים באופן כללי לזה שהגיימפליי נראה שלוקח הרבה ממנו, בכל זאת האנשים שעיצבו אותו מפתחים אותו עכשיו.

בקשר למקוש יש דווקא משהו בסרטון של לאסקין עם GOW, ברור לי ש TR החזיר את זה לתודעה אבל זו מכניקה משומשת כבר.
חבל זו בכלל מכניקה שכל השכונה עברה עליה אז בכלל אל תזכיר גניבה בהקשר שלו כי זה ממש מגוחך, עוד מ GOW הראשון היית לוחץ R1 בקרסים הנוצצים האלה וקרייטוס היה שולח את הנשק שלו ונתפס ממש בול אותו הדבר, עזוב GOW1 עוד מ PITFALL היה לך איזו שטות בסגנון.
נערך לאחרונה על ידי bling ב 07 דצמבר 2014, 15:39, נערך פעם 1 בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 24429
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 דצמבר 2014, 15:00

בבקשה, תריץ ל-02:23

או שגם זה לא נחשב?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־ 24 אורחים