יש ראיון מאוד גדול עם דן האוזר ב-GQ, הראיון ממש מעניין ואני ממליץ לקרא (אפילו שהכתב חובבן לגמרי ומדבר המון שטויות, כמו למשל על HOT COFFEE "באמצע שנות ה-90"):
https://www.gq-magazine.co.uk/article/r ... -interviewציטוט על כמה הוא שמח שהם לא משחררים GTA6 עכשיו:
It’s really unclear what we would even do with it, let alone how upset people would get with whatever we did,” says the co-founder of Rockstar Games. "Both intense liberal progression and intense conservatism are both very militant, and very angry. It is scary but it’s also strange, and yet both of them seem occasionally to veer towards the absurd. It’s hard to satirise for those reasons. Some of the stuff you see is straightforwardly beyond satire. It would be out of date within two minutes, everything is changing so fast.
עוד מהכתבה:
- GTAV הכניס 6 מליארד דולר.
- 2000 עובדים נגעו ב-RDR2 בזמן הפיתוח.
- הצוות ליבה של המשחק הוא 650 אנשים.
- המשחק באורך 65 שעות.
- יש במשחק 300K שורות מוקלטות ומליון אנימציות.
- 200 טרקים של מוסיקה.
- התסריט של העלילה הראשית הוא 2000 עמודים (רוב סרטי הקולנוע לא מגיעים ל-100).
- 700 שחקנים שהקליטו במשך 5 שנים.
- המערכת AI נכתבה מאפס, לראשונה מאז GTA3.
- כל הדמויות הראשיות "זוכרות" אותך ופעולות שעשית בעולם והן יגיבו אליך ולאחרים בהתאם.
- כדי למנוע דיסוננס בין הפעולות של השחקן לעלילה של המשחק (למשל ניקו שרק רצה לחיות חיים שקטים ולא להתערב בפשע... בדיוק ארבע שניות אחרי שהוא פוצץ 40 מכוניות משטרה ורצח זונה), העלילה של המשחק תתקדם יחד עם הפעולות של השחקן. העולם יגיב לאיך שאתה מתנהג וזה ישפיע על הדיאלוג, היחסים עם הדמויות האחרות ואיך שהעלילה מתקדמת.
We're just normal men. We're just innocent men