DrKeo כתב:bling כתב:DrKeo כתב:אני רק אומר, אם מיקרוסופט הייתה עושה את זה עם אלן ווייק 2 היו קוברים אותה חיה. ועדין לא ראיתי, אני בים המלח
אם זה היה בלעדי לקונסולה אחרי שנים של העדרות כשהמעריצים כבר הרימו ידיים שהם אי פעם יראו את זה, ממש לא.
לא נמאס מתחושת הרדיפה כלפי מיקרוסופט? שנמו זה פרויקט שאנשים מתחרפנים עליו שנים, אין קשר לאהבת סוני פה כשחוגגים את זה והתגובות היו זהות אם מייק היא זו שהיתה עושה את אותו מהלך.
הבעיה היא לא שזה שאנמו או שזה בלעדי לסוני אלה תצוגה במסיבת עיתונאים שבמקום להכריז על משחק הם מכריזים על קיקסטארטר ש״אולי יהיה אם תשפכו את הכסף חבר׳ה״. לא יודע, זה מוזר ברמות. אני חושב שההקבלה לאלן ווייק 2 דווקא די טובה, משחק קאלט עם המון מעריצים שאבדו תקווה להמשך ומיקרוסופט לא הבעלים של הפרנצ׳יז והוא משותף עם המחשב.
סוויס, לא ככה עובד הרס בכל משחק קיים פחות או יותר? אנחנו עדין לא בדור של הרס פרוצידוראלי במשחקים סטנדרטים. לפחות לא בנתיים.

Mind is blown. The original demo, while interesting from a gameplay point of view, didn't impress me that much on a technical level.
This? Wow.
Their engine is clearly capable of delivering much larger expanses than I had expected. The fact that you could drive all the way across that area is just insane. I expect this capability will find its way into the game design as a whole.
Then there are the physics interactions which are simply first rate. The way everything moves and reacts to real actions is really impressive. Possibly the best example of in-game physics I've seen yet. Makes the whole world feel alive.
Honestly, they're doing SO much in this game that I cannot possibly imagine them actually hitting 60fps. I mean, I hope they do it, but it just seems impossible for the PS4 hardware to actually support that.
In some ways, this takes me back to that original MGS2 reveal only fifteen years later. They don't explicitly focus on minor details but those details are EVERYWHERE. This looks soooooo expensive to make too.
Nucleus_Dawn כתב:אני חושב שהדוגמא הכי מרשימה למה שהם עושים שם עם פיזיקה זה בשק חול.
לא רק שהשק מתחורר וקטן כשיורים בו, גם יש חול שזורם מהחורים, במקומות שבהם הוא נפגע והחול אפילו מתאסף בערימות קטנות על הקרקע. אפקט מדהים.
יש שם כל כך הרבה אפקטים קטנים ומדהימים. העקבות שהג'יפ יוצר בבוץ, או חבל הכביסה שנתפס בג'יפ. אפשר לדבר על הדברים האלו עד אינסוף.
כל הדברים האלו, אגב, גורמים לדבר אחד מסוים להראות רע באופן חריג - האפקטים של המים. נראה כאילו הם עדין עובדים על זה, אז זה פשוט לא הוכנס לבילד הנוכחי. המים בקושי מגיבים, מעבר לאיזה שפריץ דו מימדי מעפן בקדימה של הג'יפ. זה לא באמת נורא ואיום. זה בולט רק בגלל שזה ברמה נמוכה, בזמן שכל השאר עשוי כל כך טוב.






Yoshida said that when the game was announced in 2009 for PS3, they thought they were making good progress.
“But in 2011 the progress became super slow. There were lots of technical issues. The game was not performing at speed. The video we showed, the trailer on PS3, was specced up. The game was running at a much lower frame rate. Some features were still missing.
“So it was clear that the team had to make a compromise in terms of features and number of characters so while they were taking time, the engineering team ported the code on the SPU [processors of the PS3] to improve the performance, but it was taking lots of time.
“But, in the meantime PS4 arrived, the development environment was available. So in 2012 it became apparent we should move it to PS4 to achieve the visual [ideal.]”
DrKeo כתב:אני סתם צוחק. רק טיפה מבאס שהוא לא הטופ הגרפי בקונסולה כמו שsotc היה בזמנו.
בנושא אנצ׳רטד, אני שוקל להתחמק ממנו לגמרי מעכשיו. חבל לראות את הסצנות החזקות לפני שהוא יוצא בכלל. למרות שאני עדין חושב שהם לא יצליחו להתעלות על הסצנת מטוס מ3
Nucleus_Dawn כתב:אולי הוא... אתה יודע. כמו שהוא נראה, כזה. מעפן?
Stick כתב:מה bling מה
סצינת המטוס מאנצ'רטד 3 היא הסצינה הבודדה הכי טובה בסדרת אנצ'רטד לטעמי. אני זוכר שפשוט התפוצצתי כששיחקתי אותה לראשונה.
יותר גדולה מסצינת הספינה ואפילו מסצינת הרכבת או המסוק ב2
bling כתב:Stick כתב:אני אישית הרגשתי ש U3 לא הדהים מספיק כדי להצדיק המשך, הרגשתי ממש עייפות מהסדרה במשחק הזה (ובניגוד לקודמים סיימתי אותו פעם אחת עם איזה 20% גביעים מינימלי והמשכתי הלאה), U4 עושה את כל השינויים הנדרשים וגם מביא SET PIECES ברמת הפקה פסיכית מספיק כדי שאני שוב אתרגש מדברים מתפוצצים סביבי
Stick כתב:U3 היה פחות מוצלח כמשחק שלם מU2 בזה אני לא מתווכח, אבל הסצינה של המטוס, ואני אגדיל להגיד שכל השלב מהרגע שעלית על המטוס עד לרגע שיוצאים מהמדבר, לטעמי הוא הקטע הבודד הכי טוב בסדרה כרגע.
מצד שני אם הגיימפלי הזה באמת משקף משהו, אין לי ספק שזה ישתנה
swiss-the-engine כתב:bling כתב:Stick כתב:אני אישית הרגשתי ש U3 לא הדהים מספיק כדי להצדיק המשך, הרגשתי ממש עייפות מהסדרה במשחק הזה (ובניגוד לקודמים סיימתי אותו פעם אחת עם איזה 20% גביעים מינימלי והמשכתי הלאה), U4 עושה את כל השינויים הנדרשים וגם מביא SET PIECES ברמת הפקה פסיכית מספיק כדי שאני שוב אתרגש מדברים מתפוצצים סביבי
תיזהר... בסוף תהיה כמוני...
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 36 אורחים