bling כתב:קאוטיק, לא , המשחק בבסיסו לא היה נראה מצויין (על זה אני בדיוק מדבר), הוא היה נראה נורא, עם קומבאט לא מלוטש, חד גוני ומשעמם ועם קלוז אפים מעיקים ומתישים, הוא תמיד היה נראה נורא, וכשהגיעו previews שקוטלים את המשחק בצורה מאוד חריגה שלא כנהוג בתעשייה כלפי משחקי AAA זה כבר היה חותמת סופית שהדבר הזה רע כמו שהוא נראה.
KAZZ, אני מופתע שלא פתחת בפוסט זועם על כל מדיניות התשלום שמשחקי הצד א' של ה X1, בעיות תוכן זה מבאס אבל לא כזה חריג בשביל השקה, פה מדובר במדיניות לכל דבר, זהב טהור בשביל מישהו כמוך
בטח שהוא נראה מצויין. מערכת קרב שמזכירה את זו של משחקי בטמן זה מצוין. הבעיה, ככל הנראה, שהיא מורכבת פחות מזו של בטמן ושהיא כל מה שיש במשחק. אין בו שום דבר מעבר ולכן הוא חד גוני. מערכת קרב מבוססת תזמון, וקומבואים היא רעיון טוב, בבסיסו. הביצוע לוקה בחסר, בגלל רפטטיביות, אבל לא היתה לאף אחד דרך לקבוע שהמשחק חוזר על עצמו, בלי לשחק במשחק.
הוא גם נראה מדהים מבחינה טכנית, עם אנימציות מצוינות ושימושים מעניינים בסביבה. האם אפשר לדעת בוודעות שהמעט שראינו הוא כל מה שיש ושהוא לא יכול להחזיק משחק שלם? לא. אפשר לשער. הנחתי שכך המצב (בכל זאת, זו קרייטק והם לא הוכיחו את עצמם בתחום הזה מעולם), אבל לא היתה לאף אחד סיבה לבטל את האפשרות שבמשחק יש עוד אלמנטים שלא ראינו עדין (חוץ ממשאלות לב של לוחמי חופש שונאי מייקרוסופט, כמובן), בגלל שאף אחד לא שיחק בכל המשחק.
להגיד שמשחק נראה חד גוני, כאשר ראית ממנו רק שעת משחק, זו הנחה לא מבוססת. מאיפה לך אם הוא חד גוני, אם לא ראית מה עוד אפשר לעשות בו? זה כמו להחליט שמשחק יריות הוא משחק עם מעט מאוד נשקים, בגלל ששיחקת בו רק שעה ועדין לא עברת את השלב שבו יש לך רק אקדח אחד ורוס"ר אחד.