משחקי 2015

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 20 אוקטובר 2015, 16:28

כל מה שכתבת לא קשור במיל' לעולם פתוח. לא קצה של ציפורן של עולם פתוח. איך אדם כמוך מסוגל בכלל לרשום את זה אני לא מסוגל להבין.
אתה רוצה איזורים פתוחים ובלי באקטראקינג מפגר והרבה אוייבים. ממה שראיתי זה מה שיהיה בהיילו 5. אני בספק שאני אתן לו 9, אבל עדיין, באספקט הזה נראה שהם הולכים לבצע.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 20 אוקטובר 2015, 18:13

אני לא מדבר על BACKTRACKING או שום דבר אחר שהוא רק חטא על פשע בהיילו, אני מדבר על זה שהיילו עושה אפס שימוש במסדרון שלו (אין עלילה או תסרוט בזמן המשימה, אין בנית עולם דרך הסביבה או כל שאר המכניקות שלרוב חסרות במשחקי עולם פתוח ונמצאות בשפע במשחקים סגורים), האוייבים שלו בנויים למלחמה בשטחים פתוחים כי במסדרונות של הפרומית'אנים הם משעממים מוות ובכלליות המשחק הזה נמצא בשיאו כשאתה באזור גדול ופתוח. אז מה המטרה של הסדרה הזאת להיות במסדרון?

אז יש שתי אופציות, או לאמץ את מה שהיילו עושה היום ולשחרר את המסדרון לטובת עולם פתוח כי הוא לא מחמיא לסדרה או לאמץ את המסדרון ולהביא את היתרונות שלו לעולם של היילו. זה לא חייב להיות האופציה הראשונה וזה לא חייב להיות האופציה השניה אבל זה כן צריך לבוא מתישהו אם הם רוצים שהסדרה הזאת תתעלה בסינגל פלייר שלה.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Kazz » 20 אוקטובר 2015, 18:52

קוטאקו בכתבת תחקיר מצויינת על איך דסטיני הפך לאחת הפדיחות הגדולות אי פעם:

http://kotaku.com/the-messy-true-story- ... 1737556731

בערך שנה לפני היציאה הם לקחו את כל הסיפור והעלילה שנכתבו עד כה וזרקו לפח. 8 שעות כדי לטעון שלב בשביל לעשות בו שינוי פעוט.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 20 אוקטובר 2015, 20:16

צפית בזה של ג'יאנט בומב? זה בערך כל מה שרואים שם. בגלל זה הסרטון העלה לי את ההייפ הדי אפסי שהיה לי למשחק.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3727
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי swym » 25 אוקטובר 2015, 12:12

bling כתב:כן, דיברנו על זה בנושא של ה XB1, עולם פתוח באמת נשמע כמו כיוון שהולם את היילו.

אני מבין ששיחקת ואהבת את הכיוון של ODST?
אני מצטרף לswiss בתמיהה כאן: מוזר לי שמצד אחד התלונה הכי גדולה על היילו (נדמה לי) היא על כמות הbacktracking, אבל מצד שני אנשים מבקשים משחק בעולם פתוח שמטבע הדברים כולל הרבה הרבה יותר בקטרקינג.

Kazz כתב:קוטאקו בכתבת תחקיר מצויינת על איך דסטיני הפך לאחת הפדיחות הגדולות אי פעם:

http://kotaku.com/the-messy-true-story- ... 1737556731

בערך שנה לפני היציאה הם לקחו את כל הסיפור והעלילה שנכתבו עד כה וזרקו לפח. 8 שעות כדי לטעון שלב בשביל לעשות בו שינוי פעוט.

הפיצול של באנג'י ו-343 בהחלט עשה רע לשני הסטודיואים. היה ברור מהרגע הראשון של הביקורות על דסיטני שהסיפור שם נזרק לפח ובלי שהספיקו לבנות סיפור חדש, וזה באופן מעניין נשמע כמו שחזור של היילו 4 על התסריט שלו: אין לי מושג כמה זמן מראש הrewrite קרה בהיילו 4, אבל לפי השמועות בוני רוס החליטה בשלב מסוים לזרוק את התסריט לפח ולהתחיל מחדש - והתוצאה העלילתית במשחק הסופי היתה די מביכה.

מה שכן, במבחן התוצאה ולא מה שקורה מאחורי הקלעים המשחק היה עדיין רחוק מ"פדיחה": למעשה הוא אחד מסיפור ההצלחה הגדולים אי פעם, כי הוא הצליח בצורה פנומנלית למרות הבעיות שלו בתחילת הדרך ואסף קהילה גדולה ופעילה שהמשיכה לשחק עד ליציאת הDLC והתייצבות המשחק.
הכתבה המצויינת מציינת את האנקדוטה הזו, אבל גם בלעדיה לא היה קשה לחשוב על דיאבלו 3 ואיך דסטיני הלך באותו מסלול של התחלה מקרטעת למשחק סופר מצופה שקצת איכזב, אבל בכל זאת הכיל גרעין מצויין שהוביל התייצבות בהמשך כשהמפתחים סוף סוף הפנימו מה עובד ומה לא. מצחיק ששני המשחקים באקטיוויזן ושהמשחק המאוחר לא השכיל ללמוד מראש מהטעויות של המשחק המוקדם יותר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 25 אוקטובר 2015, 15:31

אני לא מבין את הטענה הזאת. לשחק במשחק לינארי מסדרוני ואז לשחק את כל המסדרון חזרה שוב כדי למתוח את האורך של המשחק, זה פח. עולם פתוח זה עולם פתוח, לך לאיפה שתרצה. לסוע 30 פעמים בכביש 1 בGTA5 זה לא BACKTRACKING. לא ברורה לי הטענה הזאת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3727
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי swym » 26 אוקטובר 2015, 19:26

DrKeo כתב:אני לא מבין את הטענה הזאת. לשחק במשחק לינארי מסדרוני ואז לשחק את כל המסדרון חזרה שוב כדי למתוח את האורך של המשחק, זה פח. עולם פתוח זה עולם פתוח, לך לאיפה שתרצה. לסוע 30 פעמים בכביש 1 בGTA5 זה לא BACKTRACKING. לא ברורה לי הטענה הזאת.

הטענה שלי היא שכן מדובר בbacktracking - בדגש כמובן על תנועת הלוך-חזור באותם אזורים ממוחזרים מסגרת העלילה (ולא סתם בזה שאתה בוחר להסתובב בעולם פתוח עם respawn אקראי של אויבים - זה כבר סתם גרינדינג או משחקיות סנדבוקס). פאר קריי 2 הוא דוגמא קלאסית למשחק עולם פתוח כזה שאחת הביקורות המרכזיות עליו היתה כמות הbacktracking בגלל מבנה העולם הפתוח. אני מעריך שבמשחקי עולם פתוח שהם לא עם מבנה של hub כמעט כל אזור ממוחזר לפחות פעמיים שלוש.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אוקטובר 2015, 22:50

swym כתב:
DrKeo כתב:אני לא מבין את הטענה הזאת. לשחק במשחק לינארי מסדרוני ואז לשחק את כל המסדרון חזרה שוב כדי למתוח את האורך של המשחק, זה פח. עולם פתוח זה עולם פתוח, לך לאיפה שתרצה. לסוע 30 פעמים בכביש 1 בGTA5 זה לא BACKTRACKING. לא ברורה לי הטענה הזאת.

הטענה שלי היא שכן מדובר בbacktracking - בדגש כמובן על תנועת הלוך-חזור באותם אזורים ממוחזרים מסגרת העלילה (ולא סתם בזה שאתה בוחר להסתובב בעולם פתוח עם respawn אקראי של אויבים - זה כבר סתם גרינדינג או משחקיות סנדבוקס). פאר קריי 2 הוא דוגמא קלאסית למשחק עולם פתוח כזה שאחת הביקורות המרכזיות עליו היתה כמות הbacktracking בגלל מבנה העולם הפתוח. אני מעריך שבמשחקי עולם פתוח שהם לא עם מבנה של hub כמעט כל אזור ממוחזר לפחות פעמיים שלוש.

יש הבדל מאוד גדול בין BACKTRACKING במשחק לינארי שאמור לספק לך חווית "רגע לרגע" מרגשת לבין להסתובב באזור כמה פעמים כשאתה במשחק עולם פתוח שמספק לך חוויות אחרות לגמרי. כמה פעמים נסעת בכביש 1 בGTA5? שלושים פעמים? חמישים? עכשיו תאר לך שבהיילו היו כופים עליך לעשות הלוך חזור באותו שלב שלושים פעמים. היית מרגיש אותו דבר?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3727
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי swym » 27 אוקטובר 2015, 12:33

DrKeo כתב:
swym כתב:
DrKeo כתב:אני לא מבין את הטענה הזאת. לשחק במשחק לינארי מסדרוני ואז לשחק את כל המסדרון חזרה שוב כדי למתוח את האורך של המשחק, זה פח. עולם פתוח זה עולם פתוח, לך לאיפה שתרצה. לסוע 30 פעמים בכביש 1 בGTA5 זה לא BACKTRACKING. לא ברורה לי הטענה הזאת.

הטענה שלי היא שכן מדובר בbacktracking - בדגש כמובן על תנועת הלוך-חזור באותם אזורים ממוחזרים מסגרת העלילה (ולא סתם בזה שאתה בוחר להסתובב בעולם פתוח עם respawn אקראי של אויבים - זה כבר סתם גרינדינג או משחקיות סנדבוקס). פאר קריי 2 הוא דוגמא קלאסית למשחק עולם פתוח כזה שאחת הביקורות המרכזיות עליו היתה כמות הbacktracking בגלל מבנה העולם הפתוח. אני מעריך שבמשחקי עולם פתוח שהם לא עם מבנה של hub כמעט כל אזור ממוחזר לפחות פעמיים שלוש.

יש הבדל מאוד גדול בין BACKTRACKING במשחק לינארי שאמור לספק לך חווית "רגע לרגע" מרגשת לבין להסתובב באזור כמה פעמים כשאתה במשחק עולם פתוח שמספק לך חוויות אחרות לגמרי. כמה פעמים נסעת בכביש 1 בGTA5? שלושים פעמים? חמישים? עכשיו תאר לך שבהיילו היו כופים עליך לעשות הלוך חזור באותו שלב שלושים פעמים. היית מרגיש אותו דבר?

אני אפילו לא צריך לתאר לעצמי, כי זה בדיוק מה שהיה בפאר קריי 2 - משחק FPS בעולם פתוח עם הרבה backtracking. גם בורדרלנדס עכשיו כשאני חושב על זה אפילו שהעולם לא באמת היה פתוח אלא אסופה של מפות מחוברות. למעשה, גם בכל משחק בסדרת GTA היו משימות ספציפיות שהצריכו ממני לעשות הלוך חזור במסלול מסוים כשההבדל המרכזי הוא בגלים אחרים של אויבים שאני צריך להתמודד מולם (אני זוכר עוד משימה ידועה לשמצה מתחילת GTA 4 שכוללת ניקוי מבנה רב קומות מאיזו כנופיה קומה אחרי קומה, ואז חזרה בכיוון ההפוך והתמודדות מול כוחות משטרה שפרצו לבניין.
גם בעולם פתוח יש הבדל בין הפעמים שאני נוסע בכביש כלשהו בGTA להנאתי או כחלק מחקירת העולם (ורוב משחקי העולם הפתוח מציעים סוג של fast travel עבור מי שזה לא מעניין אותו באותו רגע) לבין זה שהעלילה מצריכה ממני לנסוע בו הלוך חזור בשביל לסיים משימה מסוימת. וגם בקטע העלילתי יש הבדל בין לעשות את אותו מסלול פעמיים באותה משימה לבין לחזור עליו אחרי שעברנו כבר חצי משחק והדמות שלי התחזקה והספקתי לשכוח מהמסלול ככה שזה כן מרגיש כמו משהו שונה.

בגלל זה אני חושב שהכיוון שהכי הייתי רוצה לראות זה משחק עם עולם hub: כזה שמאפשר לך גם חקירה של עולם overworld בסביבה פתוחה יחסית, וגם משימות ממוקדות עם חוויה עלילתית יותר מהודקת שאני יכול לבחור באיזה סדר לבצע אותן (והמשחק יכול להמליץ) ככה שלא צריך backtracking מיותר כדי לנפח את אורך המשחק.
זלדה הוא המשחק הקלאסי שעושה את זה: עולם overworld שחופשי לשוטט בו פלוס מבוכים ממוקדים ברמת קושי עולה, והיילו ODST היה ניסוי מאד מעניין בכיוון הזה למשחק FPS. לא ברור לי למה לא יצא לנו לראות מאז עוד משחק FPS כזה - בסדרה או בכלל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אוקטובר 2015, 13:28

אני חושב שלא שחקת עדין בMGS5 אבל שם עשו את זה יופי. יש אזורים בקצוות המפה שנבנו במיוחד למשימות ספציפיות כך שלמשל משימה אחת מובילה אותך דרך כמה קילומטרים של קניון שכולל בסיסים, גשר גדול ותחנת כוח. כלומר למרות העולם הפתוח הם יודעים לנתב את השחקן באזורים לינארים לצורך עיצוב שלבים ותסרוט ואפילו עושים את זה באזורים חיצוניים, לא רק בסגורים.

בכל מקרה יש הבדל גדול בין עולם פתוח ששם זה עולם שאתה מסתובב בו חופשי לבין משחק סגור שכופה עליך לרוץ במסדרון שלו הלוך ושוב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3727
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי swym » 27 אוקטובר 2015, 15:00

יש הרבה משחקי 3rd person שעושים עולם hub - בתכלס גם בבאטמן יש לך מבנה כזה (אבל פחות פתוח לשחק אותו בסדר שונה). במקביל גם במשחקי עולם פתוח יש לפעמים מסלולים מאד לינאריים (הזכרתי את GTA, אבל דווקא RDR הצטיין בזה בזכות הצורה של הקניונים הצרים במפה שמצריכים ממך לעבור במסלול מאד ספציפי).
אני דיברתי ספציפית על משחקי FPS עם מבנה Hub, ואני פשוט לא מכיר כאלו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אוקטובר 2015, 18:28

היי אני זורם גם עם זה, אני רואה את זה כסוג של צעד לקראת עולם פתוח.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 29 אוקטובר 2015, 17:56

גיימפליי מגרסת ה PC של JC3:


Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Kazz » 31 אוקטובר 2015, 15:40

משחקי בת'סדה ממשיכים לפגר טכנולוגית. הפעם אני גם לא חושב שיש להם תירוץ טוב.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1132688

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 31 אוקטובר 2015, 16:11

אני מבין מהתמונות האלו שיש לאנשים את המשחק?

כי אם בת'סדה שחררה אותם אז לפחות אפשר לאמר שהם כנים מאוד...
אני לא חושב שהמשחק מכוער אבל הוא באמת נראה מפגר טכנולוגית, צריך לזכור שאלו תמונות מהפס4 שגם לא נראות באיכות אידיאלית ולפחות בגרסת ה PC אמורים להיות שדרוגים משמעותיים מצד NVIDIA, בת'סדה אגב הסבירה למה המשחק לא הכי יפה גראפית בזמנו:

http://www.gamespot.com/articles/fallou ... 0-6428328/

מעיון בתמונות הוא לפעמים מתדרדר גם לרמות של פס3
תמונה

אבל אני מנחש שלכל עולם פתוח בסקאלה הזו אפשר למצוא תמונה עם טקסטורה מאוד מכוערת, בסכ"ה רוב הזמן הוא נעים/ סביר לעין.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 01 נובמבר 2015, 14:15

משתמש אחר שיש לו את המשחק העלה תמונות באיכות גבוהה יותר, ברור שהמשחק עדיין לא מדהים גראפית אבל לפחות זה לא נראה רע כמו בתמונות הראשונות.

גרסת הפס4 כמובן:

תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

סכ"ה נראה טוב, לדעתי לא נופל מאיך שפולאאוט 3 נראה לזמנו למרות ש KEO אומר שהוא היה פלא טכני, אני לא הרגשתי את זה בזמנו וגם עכשיו אני לא מרגיש את זה לגבי 4, וכמו ש 3 לא היה מכוער (למרות שהיום הוא מזעזע גראפית בתכל'ס) ככה גם 4 נראה לי סבבה אבל לא מפיל.

אם אתם לא רואים תמונות אז תעתיקו את הכתובת לדפדפן, מהניסיון שלי מספיק לעשות את זה עם תמונה אחת כדי שהשאר יעבדו:
https://www.anony.ws/i/2015/10/31/Fallo ... 144856.png
נערך לאחרונה על ידי bling ב 01 נובמבר 2015, 15:20, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 01 נובמבר 2015, 14:23

3 היה מדהים בזמנו, בנצ'מארק טכני. הייתי מגיב על התמונות שהבאת אבל כולן שבורות :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4458
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Death_119 » 01 נובמבר 2015, 14:29

DrKeo כתב:3 היה מדהים בזמנו, בנצ'מארק טכני. הייתי מגיב על התמונות שהבאת אבל כולן שבורות :)

3 היה מזעזע בזמנו, לפחות עד כמה שאני זוכר. הוא בכלל היה משחק שבור בפס3, איבדתי פעם אחת 40 שעות בגלל שמירות שהושחתו והוא היה המשחק הראשון שהראה שהפס3 יכולה גם לקפוא.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 01 נובמבר 2015, 14:35

גם אני זוכר אותו כממוצע, נראה בסדר אבל רחוק ממדהים, אולי גרסת הפיסי היתה סיפור אחר מהפס3.

גם ב GAF אגב לא מעט משתמשים אומרים שהמראה של פולאאוט 4 לא מפתיע כי גם 3 לא היה מרשים במיוחד בזמנו, לא שזה אומר שזו עובדה אבל זו גם לא דיעה חריגה, הוא היה רחוק מקונצנזוס גראפי, לא בדיוק קרייסיס.

בקשר לתמונות אני אנסה לסדר אבל הן נמצאות בדף שקאז קישר אליו בהודעה שלו, קצת יותר למטה בפוסט הפותח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 01 נובמבר 2015, 14:41

הPS3 הייתה קטסטרופה טכנית, גם גרפית, גם מבחינת FPS וגם מבחינת באגים. הבעיה היא שאני שחקתו בו על הPC ב1080P ובגרפיקה מקסימלית ואני מדבר עם שני אנשים ששחקו אותו בגרסה דפוקה מהיסוד שבת'זדדה הייתה צריכה להוריד מהמדפים עד תיקון. לא שונה בהרבה מסקיירים, בת'זדה מעולם לא הצליחה להריץ משחק כמו שצריך על הפס3. אני מתפלא שסוני לא שלחה לשם אלף מתכנתיים לסדר את זה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Fanta
Veteran
הודעות: 1062
הצטרף: 16 אפריל 2013, 01:36

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Fanta » 01 נובמבר 2015, 15:03

אני רואה בזמן האחרון הרבה התעניינות לגבי הגייטר הירו
ואפילו מקבל הזמנות מוקדמות בחנות שלי.
חייב להגיד שזה דיי מצחיק אותי, זה מרגיש לי אותם אנשים שיקנו את המשחק, ישחקו בו קצת ואז אחרי כמה זמן הם יזרקו אותו לארון/ימכרו אותו

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 01 נובמבר 2015, 15:04

יש לך חנות פאנטה?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Fanta
Veteran
הודעות: 1062
הצטרף: 16 אפריל 2013, 01:36

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Fanta » 01 נובמבר 2015, 15:06

אני עובד בVGS

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 02 נובמבר 2015, 10:25

כמו שראינו פה בתמונות, יש אנשים ברי מזל עם עותק של FO4 (שלדברי בת'סדה, הם כנראה שברו NDA), האנשים הללו שחררו עכשיו גיימפליי למי שמעוניין לראות:

http://pastebin.com/yLedwhZs

Laskin
Elder
הודעות: 24467
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Laskin » 02 נובמבר 2015, 11:15

זה נראה קצת כמו כתובת של וירוסים :)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 25 אורחים