Titanfall - הדיון הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 13:40

אני מניח שזה ישתנה.
באמת הדקה הזו מוגזמת מאוד.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 פברואר 2014, 13:50

Laskin כתב:אני מניח שזה ישתנה.
באמת הדקה הזו מוגזמת מאוד.


יהיו עוד המון מצבי משחק בגירסא הסופית. אני מתאר לעצמי שיהיו גם מצבי משחק יותר ארוכים.
לא יפתיע אותי בכלל אם גם מצבי המשחק שיש בבטא, יהיו עם מטרות ניקוד גבוהות יותר, כדי שהם יהיו קצת יותר ארוכים.
הם טיפה קצרים מידי, אבל זה משהו שיכול להשתנות כל כך בקלות, שזה לא ממש מפריע לי.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 13:54

אין לי בעייה עם העשר דקות, וזה משהו שבטוח יתנו לאנשים לבחור (לא לגמרי מספר מהראש, אבל בטח בין 10, 20 ו-30 דק').
פשוט עניין הלובי מרגיז. בהרבה משחקים, אבל כאן זה באמת קיצוני. מה לעזאזל יש לי לעשות בדקה שלמה? כולה בוחרים דמות וטיטאן, עשר שניות מספיקות להכל, 20 לאיטיים :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 פברואר 2014, 14:13

Laskin כתב:אין לי בעייה עם העשר דקות, וזה משהו שבטוח יתנו לאנשים לבחור (לא לגמרי מספר מהראש, אבל בטח בין 10, 20 ו-30 דק').
פשוט עניין הלובי מרגיז. בהרבה משחקים, אבל כאן זה באמת קיצוני. מה לעזאזל יש לי לעשות בדקה שלמה? כולה בוחרים דמות וטיטאן, עשר שניות מספיקות להכל, 20 לאיטיים :)


באמת קצת מוגזם. לא הפריע לי כל כך, עד עכשיו, אבל אני מסכים שכדאי לקצר את העניין לסביב ה30 שניות.
מצד שני, נראה שהדבר שקורה בזמן הזה, זה ששחקנים יוצאים ושחקנים נכנסים. יכול להיות שצריך את הזמן הזה גם בשביל ששחקנים יסיימו לראות מה הם קיבלו מהמשחק שהסתיים ויחליטו לצאת וגם בשביל שהמשחק ימצא שחקנים חדשים.
הייתי משנה את זה ככה שברגע שיש, במשך 10-15 שניות, 12 שחקנים שמחכים, הטיימר יורד ל20 שניות. אני חושב שזה היה מאזן את זה טוב.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 14:16

או כפתור "READY", ובמידה וכולם מיד רוצים להמשיך - זה ייקח שנייה וחצי ;)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 פברואר 2014, 14:18

Laskin כתב:או כפתור "READY", ובמידה וכולם מיד רוצים להמשיך - זה ייקח שנייה וחצי ;)


גם רעיון טוב.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 פברואר 2014, 15:08

bling כתב:אחלה רשמים לאסקין, אני מרגיש שזה משהו שאני הייתי כותב בעצמי למרות שלא התנסתי במשחק :P
הוא נראה כיף ענק וקילר מטורף לדעתי (הדבר הכי חכם ש MS עשתה היתה להפוך אותו לבלעדי) אבל כמוך אני לא שחקן מולטי ויש דברים שיפריעו לי בו בגלל הגדרתו כמשחק מולטי.

עדיין הוא עושה רושם מעולה וגם אני הייתי נותן לו צ'אנס במחיר מוזל :)

אה כן ובכלליות בוטים במשחקי מולטי זו תועבה, אבל לא ניסיתי כאמור את טיטאנפול אז אולי השימוש שלהם שם טוב? (לא סביר לדעתי)

הבוטים במשחק עובדים שונה ממשחקי מולטי אחרים, הם דמויות שונות לגמרי מהשחקנים (השחקנים הם "טייסים" והבוטים הם מרינס רגילים פשוטים), אין להם טייטנים, אין להם יכולת ריצה על קירות ושאר הירקות שהשחקן יכול לעשות, הם נראים שונה מהשחקנים הרגילים והם די בשר תותחים. כמו ששחר אמר, הם יותר סוג של חלק מהשלב, כמו DOTA או משהו, בשר XP בשביל להשיג את הטייטן שלך. הם בעצם פתרו את הבעיה של "רק קמתי לתחיה ומתתי תוך שניה" שיש בCOD כי יש מעט שחקנים, האש מתפזרת ממך גם לדמויות AI נוספות כך שאתה סופג פחות אש ואתה יכול להרוג קצת ולהתקרב לטייטן שלך גם אם אתה שחקן נוראי שלא מסוגל להרוג אף שחקן אנושי אחר בקרב. בקיצור, הם הנגישו את המולטי של COD גם לשחקנים פחות טובים ושדרגו אותו בצורה הסטרית עם הפלטפורמה והטייטנים.

ביננו זה היה צריך להיות COD FUTURE WARFARE שאקטיוויז'ן סרבה לIW לפתח בדיוק כמו שבהתחלה היא סרבה להם לפתח את MW ורצתה שהם ימשיכו להתרכז בWW2.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 15:19

מסכים עם נדב לגמרי, רק שאני לא הבדלתי יותר מדי בין מי שחקן למי בוט. המשחק מהיר מדי כדי להבחין בזה.
יש מצב שנדרש קצת יותר הבדל ויזואלי בינהם כדי לדעת ממי אפשר להמשיך לרוץ ולקפוץ כי הוא לא יבוא אחריך, ולמי מהר להפוך לבלתי נראה ולחכות מאחורי הפינה הקרובה :)

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 18 פברואר 2014, 15:21

Laskin כתב:
זה לא... הבוטים עוזרים לך להשיג טיטאן מהר יותר, ב-ד-י-ו-ק כמו שבEVOLVE (שנראה ענק, בעיניי) יש כל מיני יצורים שבאים להרוג אותך, ואם אתה המפלצת - אתה יכול "לאכול" אותם ולהתפתח מהר יותר. מה ההבדל? שאלו יצורים ואלו נראים כמו בני אדם?
בנוסף, אחרי הנסיון שלי - זה נותן תחושה שהכל מלא יותר מבלי שכל אחד מהם יכול להרוג אותך בירייה אחת :)
מה שכן, דווקא מה שהוא כתב - שהבוטים בודקים גופה בזמן אקשן, זה קצת פחות טוב, אבל מצד שני הבוטים גם ככה יותר כמו אמצעי להשיג "מולטיפלאייר" (מהמילה MULITIPLIER, לא PLAYER) אז לא אכפת לי מדי, ואם זה באמת תורם לתחושת הכאוס והמלחמה - אז למה לא. (לי אישית פשוט לא יצא להתקל בדבר כזה)

בשורה התחתונה - אתה טועה, ולדעתי יש הרבה מקום לבוטים במשחקים, וגם ההרחבה של TF2 הוכיחה את זה.
אפשר לעשות הרבה מאוד דברים מקוריים איתם. זה לאו דווקא מה שקורה בטיטאנפול, אבל סתם ככה להתנגד לבוטים? על מה ולמה?

1) הריגות קלות, מה שמוריד את המשחק לזילות מסוימת.
2) יש מקום? שים שחקן אנושי שיאתגר אותך, במיוחד במשחק שכן מאפשר ליכולת לבוא לידי ביטוי (לא סתם אבן נייר מספריים כמו היילו או BF).
3) יש בעיה בהשגת טיטאן? שיאזנו את המשחק.

יש סיבה שבוטים לא מופיעים במשחקי מולטי, או לפחות באילו שלי יצא לשחק. הם מפירים את האיזון לצד הקל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 פברואר 2014, 23:58

Death_119 כתב:1) הריגות קלות, מה שמוריד את המשחק לזילות מסוימת.
2) יש מקום? שים שחקן אנושי שיאתגר אותך, במיוחד במשחק שכן מאפשר ליכולת לבוא לידי ביטוי (לא סתם אבן נייר מספריים כמו היילו או BF).
3) יש בעיה בהשגת טיטאן? שיאזנו את המשחק.

יש סיבה שבוטים לא מופיעים במשחקי מולטי, או לפחות באילו שלי יצא לשחק. הם מפירים את האיזון לצד הקל.


1) שום זילות. קוראים לזה גיוון.
2) יש מקום לדמויות פחות עוצמתיות במשחק מולטיפלייר. אף שחק לא ירצה לשחק גירסא נכה וחלשה של הדמות שהוא יכול לשחק.
3) אין בעיה בהזגת טיטאן. המשחק מרגיש מאוד מאוזן.

בוטים גורמים למשחק להיות קל מידי? לא שיחקת DOTA2, הא?
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 16:18

1. אתה יכול לאמר את אותו הדבר בדיוק על DOTA, TF2 וEVOLVE, מה רע בהריגות קלות יותר? הן נועדו לקדם אותך...
2. שחק ותגיד לי אם אין מספיק אנשים אמיתיים שיאתגרו אותך
3. איפה קראת שיש בעייה להשיג טיטאן? זה פשוט נותן לך אותו מהר יותר. זה כל העניין במשחק... תהיה טוב - תשים אותו 12 פעמים ב-10 דקות, תהיה פחות טוב - תשים אותו 3 פעמים... זה איזון אדיר, מאחר ויש דרכים שונות ורבות להרוג טיטאן.
להשיג טיטאן אתה יכול גם מבלי להרוג אף אחד, זה פשוט ייקח לך יותר זמן. ממש פשוט ומהנה.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 18 פברואר 2014, 16:39

Nucleus_Dawn כתב:
1) שום זילות. קוראים לזה גיוון.
2) יש מקום לדמויות פחות עוצמתיות במשחק מולטיפלייר. אף שחק לא ירצה לשחק גירסא נכה וחלשה של הדמות שהוא יכול לשחק.
3) אין בעיה בהזגת טיטאן. המשחק מרגיש מאוד מאוזן.

בוטים גורמים למשחק להיות קל מידי? לא שיחקת DOTA2, הא?

אבל פה זה שוטר, לא DOTA. אתה לא מתקדם עשרה סנטימטר וחוזר חלילה, הקטע הוא מהירות תגובה ושימוש בשטח ואם תרצה אנאלוגיה מעולם האסטרטגיה זה בדיוק כמו DOTA מול סטארקראפט. אני אשמח שתספר לי על שוטר תחרותי בו אתה משחק עם בוטים בצמוד לשחקנים. אני לא מכיר אחד. גם בסטארקראפט תרצה לשחק 3:3 כששניים מהצבאות יהיו AI?

אם אתה צריך להרוג בוטים כדי להרוויח עוד XP בשביל לקבל טיטאן ואי אפשר אחרת לקבל אחד בזמן סביר אז המשחק לא מאוזן, אחרת לא היה צריך בוטים היית פשוט הורג שחקנים.

שוב, זה נובע מכך ששניכם לא משחקים מולטי ובטח לא תחרותי. תספר לשחקני אנריל או קוויק פה בפורום (ועם כל הכבוד המשחק דומה להם 1:1 בקונספט מינוס הטנק שנקרא טיטאן שלא משנה דבר בגיימפליי) שידחפו להם בוטים במקום שחקנים כדי להעלות את הFrag count שלהם. עם גישה כזאת היו הופכים על יוצרי המשחק שולחן.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 פברואר 2014, 00:58

Death_119 כתב:אבל פה זה שוטר, לא DOTA. אתה לא מתקדם עשרה סנטימטר וחוזר חלילה, הקטע הוא מהירות תגובה ושימוש בשטח ואם תרצה אנאלוגיה מעולם האסטרטגיה זה בדיוק כמו DOTA מול סטארקראפט. אני אשמח שתספר לי על שוטר תחרותי בו אתה משחק עם בוטים בצמוד לשחקנים. אני לא מכיר אחד. גם בסטארקראפט תרצה לשחק 3:3 כששניים מהצבאות יהיו AI?

אם אתה צריך להרוג בוטים כדי להרוויח עוד XP בשביל לקבל טיטאן ואי אפשר אחרת לקבל אחד בזמן סביר אז המשחק לא מאוזן, אחרת לא היה צריך בוטים היית פשוט הורג שחקנים.

שוב, זה נובע מכך ששניכם לא משחקים מולטי ובטח לא תחרותי. תספר לשחקני אנריל או קוויק פה בפורום (ועם כל הכבוד המשחק דומה להם 1:1 בקונספט מינוס הטנק שנקרא טיטאן שלא משנה דבר בגיימפליי) שידחפו להם בוטים במקום שחקנים כדי להעלות את הFrag count שלהם. עם גישה כזאת היו הופכים על יוצרי המשחק שולחן.


פה זה שוטר. לא DOTA. זה שוטר שלוקח אלמנטים מDOTA ומשלב אותם בצורה מושלמת בגיימפליי שלו.
למה שאספר לך על שוטר תחרותי בו אתה משחק עם בוטים, בצמוד לשחקנים? למיטב ידיעתי, זה חידוש מוצלח ומבוצע היטב שאנחנו רואים לראשונה בטיטאנפול.
בסטארקרפט כל הצבאות הם AI :) אתה לא שולט בכל יחידה. הן יודעות לאן ללכת ולאן לירות בעצמן. אתה רק מסמן את הכיוון הכללי.

אתה לא חייב להרוג בוטים. אתה יכול גם להרוג שחקנים, טיטאנים, לקחת שליטה על נקודות שליטה וכן הלאה. בעצם, כל דבר שנותן לך ניקוד במשחק כזה, גם מקצר את הזמן לטיטאן שלך.
הפן הזה מאוזן היטב במשחק. ככל שאתה מתפקד טוב יותר, כך תקבל את הטיטאן שלך מהר יותר.

הטיטאנים משנים המון במשחק. יש עשרות כתבות מאנשים ששיחקו במשחק ומסבירים איך. אתה מוזמן לקרוא אם אתה רוצה לדעת על מה מדובר.

זה נובע מכך שאתה גם משחק מולטי וגם לא מסוגל להתמודד עם שינויים לנוסחא שאתה אוהב. אנחנו, שפחות נמשכנו למולטי עד היום, אוהבים מאוד את זה שיש שינויים, שגורמים למשחק להיות יותר טוב.

---

היה רגע ממש מגניב במשחק, כאשר שני grunts נלחמו אחד בשני באיזה חדר (האחד ניסה לדקור את האחר) ויריתי בgrunt שנגדי. בעצם הצלתי את הgrunt שלי והוא אמר לי "thank you, sir" והמשיך לעזור לי להגן על נקודת שליטה אחת.

היה עוד קטע אדיר שנלחמתי נגד טיטאן יריב, עם הטיטאן שלי, הגיע אחד נוסף וביחד הם די חיסלו אותי (אני לא כל כך טוב עם הטיטאן כרגע), אבל לפני שיצאתי מתא הטייס שלי, עשיתי שני בוסט לעבר אחד הטיטאנים והתחלתי לתת לו מכות melee, עד שקרעתי את הטייס מתוכו וזרקתי אותו.
אחרי זה עפתי מהטיטאן וברחתי משם.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 18 פברואר 2014, 22:06

איזה אבן נייר או מספריים יש בהיילו או bf? אומנם את באטלפילד אני בקושי מכיר אבל אני מתקשה לראות את ההקשר. את היילו לעומת זאת אני מכיר על בוריו ושם אני יכול לקבוע חד משמעית שזה לא קשור במאום להיילו.

אני שחקן תחרותי לחלוטין עם מאות שעות של ניסיון בכמה וכמה שוטרים תחרותיים. לא מובן על מה את הדבר (דודי) ולהכניס את קווייק או ut למשוואה זה לא קשור בעליל.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 פברואר 2014, 01:07

לתת לך טייטן רק על בסיס הריגת שחקנים אמיתיים אחרים יצור בדיוק את הבעיה שיש בCOD שנותן לך את המזלטים/פצצה אטומית/מסוק על בסיס הריגת שחקנים אחרים בלבד, זה מפר את כל האיזון של המשחק. בעצם מה שהשיטה הזאת מעודדת זה השמדת כל ידידותיות של המשחק לשחקנים פחות מקצועיים. מה שמצב כזה יצור הוא הסיטואציה הבאה: אתה גרוע? לא תשיג לעולם טייטן ותהורג מעט שחקנים אחרים. אתה טוב? תשיג כל הזמן טייטן ותהרוג אפילו יותר שחקנים ממה שהיית אמור להרוג. אז מה יצא לך מזה? משחק שבו שחקנים פחות טובים בחיים לא יראו טייטן ושחקנים טובים יקבלו חיזוקים שעושים אותם טובים אפילו יותר? זאת בדיוק הבעיה של COD וטייטן פול פותר אותה בצורה כל כך אלגנטית.

בסופו של דבר טייטן פול יוצר מצב שבו הטובים למעלה והגרועים למטה, ההבדל בינו לבין COD וחברים הוא שהמבנה שלו עם הבוטים נותן לשחקנים הגרועים לחוות משחק מהנה שבו הם מצליחים להרוג ולהשיג טייטנים וכך כולם נהנים. זה המשחק הראשון בהסטוריה שפותר את הבעיה של שחקנים חדשים לא נהנים ומפחדים להכנס למשחק ואני לא מבין מה רע בזה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי erezronen » 19 פברואר 2014, 08:44

DrKeo כתב:לתת לך טייטן רק על בסיס הריגת שחקנים אמיתיים אחרים יצור בדיוק את הבעיה שיש בCOD שנותן לך את המזלטים/פצצה אטומית/מסוק על בסיס הריגת שחקנים אחרים בלבד, זה מפר את כל האיזון של המשחק. בעצם מה שהשיטה הזאת מעודדת זה השמדת כל ידידותיות של המשחק לשחקנים פחות מקצועיים. מה שמצב כזה יצור הוא הסיטואציה הבאה: אתה גרוע? לא תשיג לעולם טייטן ותהורג מעט שחקנים אחרים. אתה טוב? תשיג כל הזמן טייטן ותהרוג אפילו יותר שחקנים ממה שהיית אמור להרוג. אז מה יצא לך מזה? משחק שבו שחקנים פחות טובים בחיים לא יראו טייטן ושחקנים טובים יקבלו חיזוקים שעושים אותם טובים אפילו יותר? זאת בדיוק הבעיה של COD וטייטן פול פותר אותה בצורה כל כך אלגנטית.

בסופו של דבר טייטן פול יוצר מצב שבו הטובים למעלה והגרועים למטה, ההבדל בינו לבין COD וחברים הוא שהמבנה שלו עם הבוטים נותן לשחקנים הגרועים לחוות משחק מהנה שבו הם מצליחים להרוג ולהשיג טייטנים וכך כולם נהנים. זה המשחק הראשון בהסטוריה שפותר את הבעיה של שחקנים חדשים לא נהנים ומפחדים להכנס למשחק ואני לא מבין מה רע בזה.


שום דבר לא רע בזה. אנשים מפחדים משינויים, זה הכל.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 19 פברואר 2014, 08:45

swiss-the-engine כתב:איזה אבן נייר או מספריים יש בהיילו או bf? אומנם את באטלפילד אני בקושי מכיר אבל אני מתקשה לראות את ההקשר. את היילו לעומת זאת אני מכיר על בוריו ושם אני יכול לקבוע חד משמעית שזה לא קשור במאום להיילו.

אני שחקן תחרותי לחלוטין עם מאות שעות של ניסיון בכמה וכמה שוטרים תחרותיים. לא מובן על מה את הדבר (דודי) ולהכניס את קווייק או ut למשוואה זה לא קשור בעליל.

שני שחקנים יורים אחד על השני, אחד מת ורוקן לשני את המגן, עד שהוא מספיק לעשות משהו בא שלישי מהגב ויורה בו. אמרת ששיחקת UT, נכון? אין Dogding" אין Teleporter אין נשקים שבאמת שונים מהותית אחד מהשני שצריך להתמקצע בכל אחד. אין שום יכולת אמיתית לשחקן לפתח סקיל. גם שחקן הכי גרוע בעולם יצליח להרוג את השחקן הכי טוב בעולם. בUT לא היו דברים כאילו, היית יכל להתמודד מול שחקן ואם הוא באמת היה טוב ממך בחיים לא היית מצליח להרוג אותו. היילו הוא אבן נייר מספריים קלאסי.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 19 פברואר 2014, 09:35

Death_119 כתב:אבל פה זה שוטר, לא DOTA. אתה לא מתקדם עשרה סנטימטר וחוזר חלילה, הקטע הוא מהירות תגובה ושימוש בשטח ואם תרצה אנאלוגיה מעולם האסטרטגיה זה בדיוק כמו DOTA מול סטארקראפט. אני אשמח שתספר לי על שוטר תחרותי בו אתה משחק עם בוטים בצמוד לשחקנים. אני לא מכיר אחד. גם בסטארקראפט תרצה לשחק 3:3 כששניים מהצבאות יהיו AI?

אם אתה צריך להרוג בוטים כדי להרוויח עוד XP בשביל לקבל טיטאן ואי אפשר אחרת לקבל אחד בזמן סביר אז המשחק לא מאוזן, אחרת לא היה צריך בוטים היית פשוט הורג שחקנים.

שוב, זה נובע מכך ששניכם לא משחקים מולטי ובטח לא תחרותי. תספר לשחקני אנריל או קוויק פה בפורום (ועם כל הכבוד המשחק דומה להם 1:1 בקונספט מינוס הטנק שנקרא טיטאן שלא משנה דבר בגיימפליי) שידחפו להם בוטים במקום שחקנים כדי להעלות את הFrag count שלהם. עם גישה כזאת היו הופכים על יוצרי המשחק שולחן.


אבל אפשר לקבל טיטאן ובזמן סביר, אתה פשוט תקבל אחד הרבה יותר מהר אם תהיה הרבה יותר טוב.
אגב, אני הייתי שחקן קווייק ואנריל, בזמנו... והמשחק הזה בכלל לא דומה להם, "רק עם בוטים וטיטאנים". הגיימפליי שונה לחלוטין והג'טפאק/פארקור הופך אותו בכלל למשהו לחלוטין חדש.
אבל אתה בכלל שיחקת בו?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 19 פברואר 2014, 09:47

Laskin כתב:
אבל אפשר לקבל טיטאן ובזמן סביר, אתה פשוט תקבל אחד הרבה יותר מהר אם תהיה הרבה יותר טוב.
אגב, אני הייתי שחקן קווייק ואנריל, בזמנו... והמשחק הזה בכלל לא דומה להם, "רק עם בוטים וטיטאנים". הגיימפליי שונה לחלוטין והג'טפאק/פארקור הופך אותו בכלל למשהו לחלוטין חדש.
אבל אתה בכלל שיחקת בו?

למה? מה שונה Jet pack מTeleporter או Piston?
ולא, לא שיחקתי בו.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 19 פברואר 2014, 09:56

אז תשחק לפני שאתה קובע כאלה דברים... בכלל, אתה נתקלת בכתבות שמאשרות חצי מה"חששות" שלך לגביו? או שאתה פשוט ראית סרטונים והסקת לבד שזה אותו דבר, למרות ש*כל כתבה בערך באינטרנט אומרת שהוא מחדש/מרענן משמעותית את הז'אנר*?
ואתה יכול ללכת על קירות איתו, דבר ששונה משמעותית מכל ג'טפק אחר שנתקלתי בו, ויוצר מצב שממש קשה לפגוע בך אם אתה יודע איך להגיע לגגות ולקפוץ על טיטאנים בעזרת הקיר-לקיר-לקיר וכד'
זה הופך את המשחק לכמעט פלטפורמר... ובאמת צריך לשחק כדי להבין כמה זה מבוצע טוב.

אתה מוזמן לקרוא הודעות שלי לפני ששיחקתי בו ולראות איך שיניתי את דעתי מקצה לקצה.
משום שזה לא הז'אנר האהוב עליי כיום - לא אקנה אותו במחיר מלא, אבל אני מסכים עם כל מה שכותבים עליו וכל התשבוחות. מדובר במשחק שמרגיש שונה, חדש, ויש בו הרבה מה ללמוד, הרבה טקטיקות שונות והרבה סקיל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 פברואר 2014, 10:59

Death_119 כתב:למה? מה שונה Jet pack מTeleporter או Piston?
ולא, לא שיחקתי בו.

די נו דודי, טייטן שונה בכל צורה אפשרית מUT, איך אתה רואה קשר בינהם?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 19 פברואר 2014, 11:02

Death_119 כתב:שני שחקנים יורים אחד על השני, אחד מת ורוקן לשני את המגן, עד שהוא מספיק לעשות משהו בא שלישי מהגב ויורה בו. אמרת ששיחקת UT, נכון? אין Dogding" אין Teleporter אין נשקים שבאמת שונים מהותית אחד מהשני שצריך להתמקצע בכל אחד. אין שום יכולת אמיתית לשחקן לפתח סקיל. גם שחקן הכי גרוע בעולם יצליח להרוג את השחקן הכי טוב בעולם. בUT לא היו דברים כאילו, היית יכל להתמודד מול שחקן ואם הוא באמת היה טוב ממך בחיים לא היית מצליח להרוג אותו. היילו הוא אבן נייר מספריים קלאסי.

אתה פשוט כותב שטויות ללא הכר. מה קשור אבן נייר מספריים? איפה זה מתבטא? בכך שמישהו הוריד לך את המגן ובא אחר והרג אותך? אתה יודע איך קוראים לזה? עבודת צוות. יש נשקים שונים מהותית בUT? אל תזרוק טענה לאויר, בוא תמנה את הנשקים שיש בUT ותראה למה הם שונים מהותית ואיך הם שונים ממשחקי SCI FI כמו היילו.

אין DODGING? יש. כשמשחקים עם ELITES. מן הסתם אפשר לעשות מה שבא לך כשאתה משחק עם מודים. אין טלפורטר? יש. שוב, במוד משלך אתה יכול לשנות את חוקי המשחק ולהשתמש במה שבא לך.

השחקן הגורע ביותר בעולם יכול להרוג את הטוב בעולם? הדרך היחידה שתרחיש כזה יכול להתקיים הוא בדוגמאת הפתיחה המטופשת שלך שמישהו שלישי מגיע וגומר את העבודה שמישהו אחר התחיל.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 19 פברואר 2014, 12:00

swiss-the-engine כתב:אתה פשוט כותב שטויות ללא הכר. מה קשור אבן נייר מספריים? איפה זה מתבטא? בכך שמישהו הוריד לך את המגן ובא אחר והרג אותך? אתה יודע איך קוראים לזה? עבודת צוות. יש נשקים שונים מהותית בUT? אל תזרוק טענה לאויר, בוא תמנה את הנשקים שיש בUT ותראה למה הם שונים מהותית ואיך הם שונים ממשחקי SCI FI כמו היילו.

אין DODGING? יש. כשמשחקים עם ELITES. מן הסתם אפשר לעשות מה שבא לך כשאתה משחק עם מודים. אין טלפורטר? יש. שוב, במוד משלך אתה יכול לשנות את חוקי המשחק ולהשתמש במה שבא לך.

השחקן הגורע ביותר בעולם יכול להרוג את הטוב בעולם? הדרך היחידה שתרחיש כזה יכול להתקיים הוא בדוגמאת הפתיחה המטופשת שלך שמישהו שלישי מגיע וגומר את העבודה שמישהו אחר התחיל.

1. רואים שלא שיחקת בחיים UT בצורה מקצועית כי אין לך מושג מה קורה כשפוגשים שחקן טוב בUT ולא משנה כמה אנשים תבוא מולו הוא יהרוג את כולם. דרך אגב, באיזה קלאן היית? בכלל שיחקת בליגה של CPR וSK?
בהיילו אין דבר כזה, כל היכולות שלך כשחקן מתבטאות בלרוץ קדימה עם נשקי Projectile שכמעט כולם זהים (לא משנה אם זה SMG, Rifle או shutgun).
2. בUT כל הנשקים שונים וכוללים מודים מישנים, זה אחד המאפיינים הבולטים של שוטרי ארנה. אתה תרוץ למצוא את הנשק שאתה מרגיש הכי נוח איתו כי הם אשכרה שונים. ואיזה נשקים יש בUT שאין בהיילו? תתחיל עם הShockwave rifle, piston for rocket jump, teleporter, מרגמה ובעצם כמעט כל נשק שם.
3. אין טלפורטר בהיילו, יש מתקן שיגור, בUT יש נשק שהוא טלפורטר שבמגע הדיסק עם השחקן הורג אותו כשאתה משתגר, זו הדרך שכולם מתניידים איתה בUT. פי כמה יותר מהיר ומדויק מהפארקור בTitan fall.
4. יש כשמשחקים עם אליט, איזה תגובה מפגרת. כן, ככה בנוי משחק שנותן לך על פי דמות יכולת. טוב, למה אני בכלל מבזבז זמן לדבר איתך, שחק היילו.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 19 פברואר 2014, 12:19

Death_119 כתב:1. רואים שלא שיחקת בחיים UT בצורה מקצועית כי אין לך מושג מה קורה כשפוגשים שחקן טוב בUT ולא משנה כמה אנשים תבוא מולו הוא יהרוג את כולם.


זה אולי המשפט הכי ילדותי ומגוחך שראיתי פה בפורום.
אגב, אם זה היה נכון - זה ממש גרוע, בקטע של: המשחק-הכי-לא-מאוזן-אי-פעם גרוע ^_^

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 19 פברואר 2014, 12:26

מישהו אמר ששיחקתי מקצועית בUT? כבר כתבתי לפני כן שאין מה להשוות משח'קי FPS תחרותיים כיום לQUAKE או UT. איזה פייל אתה.

לא תשתחרר בכזאת קלות... תמנה את הנשקים ובדיוק איך הם עובדים. ROCKET JUMP? אפשר בהיילו. SHOCKWAVE RIFLE? רובה לייזר עם ירי משני שאפשר לירות את שניהם אחד אחרי השני ולגרום לפיצוץ עז? זה ה"אין נשקים שבאמת שונים מהותית אחד מהשני שצריך להתמקצע בכל אחד"? טוב.

תאכלס אבל טעיתי... הגזמתי כששאלתי אותך מה שונה מהותית... סך הכל משחקי עבר שכאלה יש בהם נשקים עם הרבה יותר דמיון. זה אחלה אבל לחשוב שאין מה להתמקצע בנשקים בהיילו כי אין ירי משני או כי אין רובה טלפורטר שאם עשית טלפורט ליד יריב הוא מת? אתה כהרגלך חי בסרט הדיכוטומי שלך.

ויש טלפורטר... לא התכוונתי למתקן שיגור. ויש גם יכולת ל(סוג של) טלפורטינג.

תגובה מפגרת (על האליט)? רשמתי לך שאתה יכול לעשות איזה מוד שבא לך (ובאופן קבוע מכניסים מודים כאלה לפלייליסטים הסטנדרטיים).

אני לא מבין איך אתה יכול לומר את מה שאתה אומר על היילו בתור אחד שעד כמה שידוע לי שיחק לא מעט. אבל כנראה שלא שיחקת הרבה כי שחקן טוב שהורג את כל מי שבא אליו קרה לי כמה וכמה פעמים. לא יודע מה אתה רוצה, כנראה אתה NOOB שהוכנס למשחקים עם נובים אחרים. החיים קשים.

תאכלס אבל על מה אני מתווכח עם בן אדם שמברבר פה כבר עמוד וחצי על משחק שהוא אפילו לא ניסה. אני לגמרי מטומטם שאני משתתף בדיון.
נערך לאחרונה על ידי swiss-the-engine ב 19 פברואר 2014, 12:39, נערך פעם 1 בסך הכל.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 24 אורחים