Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

phinexwrath71
Trainee
הודעות: 150
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:11

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי phinexwrath71 » 17 יוני 2013, 02:46

זה כל כך מיותר הqte הזה,אין שום סיבה להכניס את המכניקה הזאת לסיומים של האוייבים כשכול סוף הריגה מזכיר לך כמה גרועה היא,במקום להשתקע בקומבואים וכו',יש qte דפוק בסוף הריגה
בgow הqte דווקה לא רע בשילוב הסינמטי עם הבוסים ולא עומד בדרך של המשחק,במפלצות זה יותר מפריע אבל זה לאיטים רוחוקות יותר שנתקלים בqte כזה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3725
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 16 יוני 2013, 19:40

Death_119 כתב:אין בעיה עם QTE יש בעיה באופן שהם שילבו אותו במשחק, אפשרי לכל אויב (זה לא קיים בשום משחק שאני מכיר) ואין שום משמעות אם אתה מצליח או לא. ברוב המשחקים אין מהלכי סיום, לדוגמא בGOW ה-QTE שמורים רק לבוסים או יריבים ממש נדירים וקשים ואי הצלחה בביצועים מכשיל את התקדמות השחקן ושאר האויבים מתים מהקומבואים השונים שהנחלת. אני מאוד מקווה שהדמו שהוצג הוא לא מייצג והם ערכו אותו בצורה שנכיר שהאפשרות קיימת במשחק.

בDarksiders זה אפשרי לבערך כל אויב אם אני לא טועה. משלב מסוים אין סיבה לעשות את זה לאויבים החלשים כי אתה יכול להרוג אותם במכה אחת, אבל זה עדיין תופס. אני די בטוח שגם במשחק הזה אף אחד לא יטרח לבצע מהלכי סיום באויבים שאפשר להרוג במכה אחת גם ככה - צריך לזכור שלפי מה שהם מראים זה לגמרי אופציונלי ואתה חייב ללחוץ על כפתור כדי להתחיל את הsequence.

Kazz כתב:אה, אז גם יש QTE מעצבן שבעצם לא משנה כלום וגם אם אתה מבצע אותו נכון זה נותן לך בונוסים כי להקל ולפשט משחקים עוד? נפלא. איך תסביר את התשובה שהעובד קרייטק נתן? למה הוא לא אמר את מה שאתה אמרת בכה נחישות כאילו אתה זה שהגית את הרעיון?

אתה סותר את עצמך באותו המשפט: הQTE המעצבן לא יכול גם לא לשנות כלום וגם באותו הזמן לתת לך בונוסים: עצם זה שהוא מחזיר לך קצת מהבריאות כבר משנה את הצורה שבה אתה משחק.
אולי אם תהיה עם בריאות נמוכה יהיה לך יותר חשוב לדייק בדברים האלו כי זה מה שיכול לשפר את הסיכויים שלך לסיים את הקרב, אבל זה לא מחייב אותך להצליח (או בכלל לבצע את מהלך הסיום שמתחיל את הQTE). לטעון שפעולה כזו מפשטת את המשחק זה מטומטם כמו לטעון שאיסוף מדיפק שפזורים בשלב מפשטת משחקים. בסופו של דבר זו עוד מכניכה שמוסיפה מורכבות למשחק ותקום ותיפול על עניין ש מימוש - בדיוק כמו הActive Reload של גירס.

אני גם לא יודע איזו תגובה אתה טוען שהעובד של קרייטק נתן, אבל בוא ונגיד רק שצריך להיות דביל כדי לשחק בזה ולא לראות איך זה עובד. ראינו כבר יותר מראיון אחד שמזכיר שהQTE הזה נותנים לךperks, ככה שהכשל כאן הוא אצל הכתב של קוטאקו שלא היה מודע למה שזה עושה, ובהמשך גם אצל כל האידיוטים שאחר כך חוגגים על האזכור הזה בלי לטרוח לבדוק את העובדות. די כמו הרבה דברים בE3 האחרון, לא?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 16 יוני 2013, 20:11

swym כתב:בDarksiders זה אפשרי לבערך כל אויב אם אני לא טועה. משלב מסוים אין סיבה לעשות את זה לאויבים החלשים כי אתה יכול להרוג אותם במכה אחת, אבל זה עדיין תופס. אני די בטוח שגם במשחק הזה אף אחד לא יטרח לבצע מהלכי סיום באויבים שאפשר להרוג במכה אחת גם ככה - צריך לזכור שלפי מה שהם מראים זה לגמרי אופציונלי ואתה חייב ללחוץ על כפתור כדי להתחיל את הsequence.


אתה סותר את עצמך באותו המשפט: הQTE המעצבן לא יכול גם לא לשנות כלום וגם באותו הזמן לתת לך בונוסים: עצם זה שהוא מחזיר לך קצת מהבריאות כבר משנה את הצורה שבה אתה משחק.
אולי אם תהיה עם בריאות נמוכה יהיה לך יותר חשוב לדייק בדברים האלו כי זה מה שיכול לשפר את הסיכויים שלך לסיים את הקרב, אבל זה לא מחייב אותך להצליח (או בכלל לבצע את מהלך הסיום שמתחיל את הQTE). לטעון שפעולה כזו מפשטת את המשחק זה מטומטם כמו לטעון שאיסוף מדיפק שפזורים בשלב מפשטת משחקים. בסופו של דבר זו עוד מכניכה שמוסיפה מורכבות למשחק ותקום ותיפול על עניין ש מימוש - בדיוק כמו הActive Reload של גירס.

אני גם לא יודע איזו תגובה אתה טוען שהעובד של קרייטק נתן, אבל בוא ונגיד רק שצריך להיות דביל כדי לשחק בזה ולא לראות איך זה עובד. ראינו כבר יותר מראיון אחד שמזכיר שהQTE הזה נותנים לךperks, ככה שהכשל כאן הוא אצל הכתב של קוטאקו שלא היה מודע למה שזה עושה, ובהמשך גם אצל כל האידיוטים שאחר כך חוגגים על האזכור הזה בלי לטרוח לבדוק את העובדות. די כמו הרבה דברים בE3 האחרון, לא?

אבל למה להציג אותו עבור כל אוייב גם כאפשרות? זה לא מפספס את כל הפואנטה של QTE להפוך אותו לאירוע נדיר? החלטה תמוהה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3725
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 16 יוני 2013, 21:49

Death_119 כתב:אבל למה להציג אותו עבור כל אוייב גם כאפשרות? זה לא מפספס את כל הפואנטה של QTE להפוך אותו לאירוע נדיר? החלטה תמוהה.

למה שזה יהיה אירוע נדיר? הactive reload בגירס הוא אירוע נדיר? הfinisher בדארקסיידרס הוא אירוע נדיר? גם פה זה פשוט אירוע שיכול לקרות כשהורדת מספיק health לאויב מסוים.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 17 יוני 2013, 06:13

swym כתב:למה שזה יהיה אירוע נדיר? הactive reload בגירס הוא אירוע נדיר? הfinisher בדארקסיידרס הוא אירוע נדיר? גם פה זה פשוט אירוע שיכול לקרות כשהורדת מספיק health לאויב מסוים.

כי QTE זה משהו מיוחד שצריך להגיע לא אל מול כל יריב. אתה צריך לחכות להיתקלויות הללו וליהנות מגיוון הגדול ומהעובדה שזה לא קורה יותר מידי. זה הכל עניין של pacing. בדמו של המשחק זה הרגיש כאילו במקום להתקדם כל שנייה השחקן נתקע מול יריב והמשחק בכלל לא זרם, גם לא הוצג יותר מידי סקיל והמשחק היה נראה קל להפליא. לפחות ככה אני מרגיש ואני מניח שאני לא היחיד לפי התגובות פה בפורום.
אתה לא באמת רוצה RE6 או Ninja blade חדש.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3725
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 16 יוני 2013, 22:39

Death_119 כתב:כי QTE זה משהו מיוחד שצריך להגיע לא אל מול כל יריב. אתה צריך לחכות להיתקלויות הללו וליהנות מגיוון הגדול ומהעובדה שזה לא קורה יותר מידי. זה הכל עניין של pacing. בדמו של המשחק זה הרגיש כאילו במקום להתקדם כל שנייה השחקן נתקע מול יריב והמשחק בכלל לא זרם, גם לא הוצג יותר מידי סקיל והמשחק היה נראה קל להפליא. לפחות ככה אני מרגיש ואני מניח שאני לא היחיד לפי התגובות פה בפורום.
אתה לא באמת רוצה RE6 או Ninja blade חדש.

מי קיבע אצלך את התובנה הזו כאילו QTE הוא משהו אפי שבכלל צריך לחכות לו? QTE זו מכניקת משחק מפגרת שהדבר היחיד שהיא עושה בקרבות בוסים גדולים זה להפריע לזרימה של האנימציות ולגרום לך להרגיש מטופש כשאתה לוחץ על רצף כפתורים אבסורדי רק בשביל שאנימציה שרצה ברקע תמשיך לקרות ולא תיקטע בפתאומיות. לא סתם QTE נחשב אולי למכניקת המשחק הכי שנואה ומיותרת בתעשיית המשחקים - לפחות פה הפכו אותה רק לsequence אופציונלי לחלוטין שמתגמל אותך באיזה בונוס. במשחקים שאני משחק אני רוצה כמה שפחות mandatory qte בין אם זה מול סתם אויב משני ובין אם זה בקרב בוס עצום (במיוחד אם זה בקרב בוס).

זה שהמשחק בדמו לא נראה שמצריך סקיל זה משהו אחד, אבל מה יש לצפות מדמו שנראה כמו טוטוריאל של התחלת משחק? כדאי לזכור שטומב ריידר בשנה שעברה גם נראה כמו QTE fest אחד גדול פשוט כי ככה הדמו זרם, וסביר להניח שגם פה מה שרצו להמחיש זה את האנימציות המפורטות של הקטעים האלו. כבר הערתי לך פעם אחת בדיון הזה שאתה מייחס לי דברים שלא כתבתי, ושאני בעצמי לא מסמפט את המשחק הזה כרגע וחושש למה שנקבל בפועל לאור הפיתוח המתמשך והמשתנה שלו.
אבל זה שהמשחק נראה כרגע רדוד יחסית בכל זאת לא קשור לקשקוש הזה שקאז הביא כאילו אלו הQTE שמפריעים לו להיות עמוק יותר, כשזה בתכלס אולי הרעיון שהכי צריך לשבח את היוצרים.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 01 ספטמבר 2013, 14:56

מצב הקו-אופ שחיק ב PAX והוא נראה די רע.



הרשמים השליליים של IGN: לא נראה כמו בסרטונים, לא מרגיש 'דור הבא', חסר פוליש.

http://www.ign.com/videos/2013/08/31/ry ... mpressions

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

סליחה על הפצצית הגיפים אבל זה באמת נראה מביך. ואת זה אין להם בעיה לתת לאנשים לשחק? אם זה ככה גם במוצר סופי (קשה להאמין שיהיה הבדל ענק) אז עדיף כבר לגנוז את מצב המשחק הזה.

Laskin
Elder
הודעות: 24420
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 01 ספטמבר 2013, 16:01

אני לא רואה שום בעייה ב"לתת לאנשים לשחק" בזה, זה אפילו מצויין, ככה מקבלים פידבק שלילי או חיובי וזה תמיד נחמד... אבל כן מעט מדאיג שנותר לו רק עוד איזה חודש וחצי לפיתוח.
נקווה שמיקרוסוט ישחררו את הלחץ ויתנו להם עוד חצי שנה או יותר לתקן את כל מה שצריך.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 01 ספטמבר 2013, 16:47

הכוונה היא שמפיצות גדולות בדרך כלל קפדניים מאוד במה הם מראים מהמשחק לפני שיגור ויעדיפו להוציא עוד CGI מאשר להראות משחקיות חצי-אפוייה שתוציא למשחק שם רע. מוזר שמישהו נתן את האישור לרייז וחשב שמדובר במצב שחיק שטוב להראות. אני מניח שאין ברירה מכיוון שהוא משחק שיגור וצריך לנסות לשכנע את הקהל. בשורה התחתונה, הוידאו הזה לא מחמיא בכלל אם נהיה עדינים.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 02 ספטמבר 2013, 03:19

המון בעיות קליפינג והמון בעיות באנימציות.
זה באמת לא נראה טוב, כל כך קרוב לשחרור המשחק. מעניין כמה הם יצליחו לתקן עד הגירסא הסופית.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24420
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 01 ספטמבר 2013, 20:58

Nucleus_Dawn כתב:המון בעיות קליפינג והמון בעיות באנימציות.
זה באמת לא נראה טוב, כל כך קרוב לשחרור המשחק. מעניין כמה הם יצליחו לתקן עד הגירסא הסופית.


IGN פרסמו רשמים שלהם
http://www.ign.com/videos/2013/08/31/ry ... mpressions
וזה ממש לא רק בעיות טכניות...
מצד שני - זה רק המולטי, אולי זה כן יהיה איכשהו סביר בסינגל, שיהיה סינמטי מאוד ויעברו מ-QTE אחד לשני ואיכשהו זה יעבוד ממש טוב, לפחות בפעם הראשונה שמשחקים. אבל עושה רושם שיש כאן פלופ מסויים.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 01 ספטמבר 2013, 21:01

Laskin כתב:
IGN פרסמו רשמים שלהם
http://www.ign.com/videos/2013/08/31/ry ... mpressions
וזה ממש לא רק בעיות טכניות...
מצד שני - זה רק המולטי, אולי זה כן יהיה איכשהו סביר בסינגל, שיהיה סינמטי מאוד ויעברו מ-QTE אחד לשני ואיכשהו זה יעבוד ממש טוב, לפחות בפעם הראשונה שמשחקים. אבל עושה רושם שיש כאן פלופ מסויים.


בהחלט יכול להיות. אין השקת קונסולה בלי פלופים וקרייטק לא זרה להם.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 02 ספטמבר 2013, 23:02

מי שרוצה לשחק ב ryse לא חייב לקנות X1:
http://sebastianwiberg.se/ryse/ :D

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1485
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 04 ספטמבר 2013, 08:54

bling כתב:מי שרוצה לשחק ב ryse לא חייב לקנות X1:
http://sebastianwiberg.se/ryse/ :D


תודה. הגעתי לבוס האחרון אבל אז נמחקה לי השמירה. אני אתחיל שוב מחר.

אוף, למה הביקורות קוטלות את המשחק? דווקא ציפיתי שהוא יהיה טוב.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3725
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 04 ספטמבר 2013, 14:19

Kazz כתב:סליחה על הפצצית הגיפים אבל זה באמת נראה מביך. ואת זה אין להם בעיה לתת לאנשים לשחק? אם זה ככה גם במוצר סופי (קשה להאמין שיהיה הבדל ענק) אז עדיף כבר לגנוז את מצב המשחק הזה.

מעניין... מדובר במשחק של קרייטק ואיכשהו מכל הדברים שבעולם הגליצים האלו הכי הזכירו לי את מצב הסינגל פלייר של קרייסיס הראשון - אחרי שהמוצר הסופי יצא כמובן. ובכל זאת לא גנזו אותו.
אני חושב שהבעיות של RYSE קצת יותר עמוקות מכמה גליצ'ים שרואים במשחק שנמצא בפיתוח. הדברים האלו הם רק מסננת.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3725
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 08 ספטמבר 2013, 12:53


מאחורי הקלעים חדש על המשחק - נראה הרבה יותר טוב מהדגמת המולטיפלייר, ובלי אותיות הענק הקופצות של הQTE הידועות לשמצה מהדגמת הE3.
ה-Flow של הקרבות נראה מצויין - מהכיוון של NInja Gaiden (שגם מזכיר אותו בכמות האיברים שנקטעים שם) ובאטמן. כמו ברוב המשחקים גם פה עדיין נראה לי שברגע שיש יותר מאויב אחד, האחרים עדיין נשארים קצת יותר מידי במקום בזמן שאתה תוקף אחד מהם - אבל לפעמים רואים שיפור ומישהו שמנסה לאגף אותך כמו שצריך כדי לתקוף אותך מאחור.
אה, ונראה שCrytek מגזימים כרגיל עם העשב כדי להראות כמה המנוע שלהם יודע לרנדר צמחיה :)

סמל אישי של המשתמש
infected aviad
Trainee
הודעות: 358
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:01

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי infected aviad » 11 ספטמבר 2013, 15:01

swym כתב:
מאחורי הקלעים חדש על המשחק - נראה הרבה יותר טוב מהדגמת המולטיפלייר, ובלי אותיות הענק הקופצות של הQTE הידועות לשמצה מהדגמת הE3.
ה-Flow של הקרבות נראה מצויין - מהכיוון של NInja Gaiden (שגם מזכיר אותו בכמות האיברים שנקטעים שם) ובאטמן. כמו ברוב המשחקים גם פה עדיין נראה לי שברגע שיש יותר מאויב אחד, האחרים עדיין נשארים קצת יותר מידי במקום בזמן שאתה תוקף אחד מהם - אבל לפעמים רואים שיפור ומישהו שמנסה לאגף אותך כמו שצריך כדי לתקוף אותך מאחור.
אה, ונראה שCrytek מגזימים כרגיל עם העשב כדי להראות כמה המנוע שלהם יודע לרנדר צמחיה :)

ועדיין, לא ניראה שהפם פתרו יותר מדי את הבעיות שציינו. אחרי הכל, עוד מלכתחילה מבחיה חזותית הוא היה ניראה מצוין.
תמונה
it is not a shame to have dreams unfulfilled, it is a shame to have dreams not trying to fulfill. - Herman Cain

תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 11 ספטמבר 2013, 15:11

swym כתב:
מאחורי הקלעים חדש על המשחק - נראה הרבה יותר טוב מהדגמת המולטיפלייר, ובלי אותיות הענק הקופצות של הQTE הידועות לשמצה מהדגמת הE3.
ה-Flow של הקרבות נראה מצויין - מהכיוון של NInja Gaiden (שגם מזכיר אותו בכמות האיברים שנקטעים שם) ובאטמן. כמו ברוב המשחקים גם פה עדיין נראה לי שברגע שיש יותר מאויב אחד, האחרים עדיין נשארים קצת יותר מידי במקום בזמן שאתה תוקף אחד מהם - אבל לפעמים רואים שיפור ומישהו שמנסה לאגף אותך כמו שצריך כדי לתקוף אותך מאחור.
אה, ונראה שCrytek מגזימים כרגיל עם העשב כדי להראות כמה המנוע שלהם יודע לרנדר צמחיה :)

איך הצלחת לחבר בין באטמן לNG :D? זה בערך שני משחקים שהם קצוות מנוגדים של הז'אנר בכל הקשור לאיך נלחמים בהם. המשחק בהחלט נראה כמו סוג של באטמן, button mesh בשביל לצבור build up לקראת הפעלה של יכולת מיוחדת. לא הבנתי למה כל שנייה המשחק מאט כשהוא הורג משהו, זה נראה מעצבן. אני שומע את זה בmute בעבודה אז אני בטח מפסיד עוד הסברים על גיימפליי שאי אפשר להבין סתם ככה מהוידאו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3725
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 11 ספטמבר 2013, 17:19

Death_119 כתב:איך הצלחת לחבר בין באטמן לNG :D? זה בערך שני משחקים שהם קצוות מנוגדים של הז'אנר בכל הקשור לאיך נלחמים בהם. המשחק בהחלט נראה כמו סוג של באטמן, button mesh בשביל לצבור build up לקראת הפעלה של יכולת מיוחדת. לא הבנתי למה כל שנייה המשחק מאט כשהוא הורג משהו, זה נראה מעצבן. אני שומע את זה בmute בעבודה אז אני בטח מפסיד עוד הסברים על גיימפליי שאי אפשר להבין סתם ככה מהוידאו.

נכון, חשבתי להרחיב על זה אבל לא היה לי כח. הנקודה (היחידה?) שמשותפת לבאטמן ולNG (וגם לDOA, כי בתכלס התנועות של ריו ב-NG מגיעות משם) היא ה-flow עצמו, זה שמאפשר לך לשרשר מכות באופן שלא מרגיש כאילו כל לחיצה על כפתור מרסטת את הדמות ומתחילה אנימציה נפרדת מנקודה אפס. הרצף תמיד ממשיך בצורה חלקה והסוף של המכה האחרונה משתלב אל תוך המכה הבאה. ו-RYSE נראה כאילו הוא לוקח את זה עוד שלב קדימה.

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1485
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 17 ספטמבר 2013, 16:56

אז היום פורסם כי המשחק לא יתמוך ב-1080P, וירוץ רק על 900P.

עכשיו אני שוקל לא לקנות את ה-Xbox One. :cry:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42374
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 ספטמבר 2013, 18:15

GolanBerlin כתב:אז היום פורסם כי המשחק לא יתמוך ב-1080P, וירוץ רק על 900P.

עכשיו אני שוקל לא לקנות את ה-Xbox One. :cry:

אתה אחד האנשים המצחיקים גולן.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3725
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 17 ספטמבר 2013, 18:44

DrKeo כתב:אתה אחד האנשים המצחיקים גולן.

ואני בדיוק שאלתי אתמול מאיזה רזלוציות ביניים סביר להניח שנתחיל לראות משחקים עושים upscale. :D

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1485
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 17 ספטמבר 2013, 18:54

DrKeo כתב:אתה אחד האנשים המצחיקים גולן.


מדוע? לא היית מצפה מהדור הבא קצת להתהדר ב-1080P?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42374
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 ספטמבר 2013, 19:02

GolanBerlin כתב:
מדוע? לא היית מצפה מהדור הבא קצת להתהדר ב-1080P?

לא היית מצפה מבן אדם לקנות קונסולה לפי איזה משחקים יש לה ולא לפי אם משחק רץ עליה ב50 פיקסלים יותר או פחות? כלומר מה קשור בכלל בכמה רץ RYSE להאם לקנות את הקונסולה? לא היית קונה פס4 כי DRIVE CLUB הוא רק 30FPS או שBF4 רץ בפחות מ1080P? באמת? לפי זה אתה קונה קונסולה?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1485
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: Ryse: Son of Rome - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 17 ספטמבר 2013, 19:24

DrKeo כתב:לא היית מצפה מבן אדם לקנות קונסולה לפי איזה משחקים יש לה ולא לפי אם משחק רץ עליה ב50 פיקסלים יותר או פחות? כלומר מה קשור בכלל בכמה רץ RYSE להאם לקנות את הקונסולה? לא היית קונה פס4 כי DRIVE CLUB הוא רק 30FPS או שBF4 רץ בפחות מ1080P? באמת? לפי זה אתה קונה קונסולה?


בסדר, האמירה הזו שלא אקנה את הקונסולה סתם היתה אמירה שבאה בעקבות כך שהייתי עצבני על זה. עכשיו אני יותר רגוע.

אבל פשוט חשבתי שהדור הבא כבר ירוץ על 1080P.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 31 אורחים