Death_119 כתב:אין בעיה עם QTE יש בעיה באופן שהם שילבו אותו במשחק, אפשרי לכל אויב (זה לא קיים בשום משחק שאני מכיר) ואין שום משמעות אם אתה מצליח או לא. ברוב המשחקים אין מהלכי סיום, לדוגמא בGOW ה-QTE שמורים רק לבוסים או יריבים ממש נדירים וקשים ואי הצלחה בביצועים מכשיל את התקדמות השחקן ושאר האויבים מתים מהקומבואים השונים שהנחלת. אני מאוד מקווה שהדמו שהוצג הוא לא מייצג והם ערכו אותו בצורה שנכיר שהאפשרות קיימת במשחק.
Kazz כתב:אה, אז גם יש QTE מעצבן שבעצם לא משנה כלום וגם אם אתה מבצע אותו נכון זה נותן לך בונוסים כי להקל ולפשט משחקים עוד? נפלא. איך תסביר את התשובה שהעובד קרייטק נתן? למה הוא לא אמר את מה שאתה אמרת בכה נחישות כאילו אתה זה שהגית את הרעיון?
swym כתב:בDarksiders זה אפשרי לבערך כל אויב אם אני לא טועה. משלב מסוים אין סיבה לעשות את זה לאויבים החלשים כי אתה יכול להרוג אותם במכה אחת, אבל זה עדיין תופס. אני די בטוח שגם במשחק הזה אף אחד לא יטרח לבצע מהלכי סיום באויבים שאפשר להרוג במכה אחת גם ככה - צריך לזכור שלפי מה שהם מראים זה לגמרי אופציונלי ואתה חייב ללחוץ על כפתור כדי להתחיל את הsequence.
אתה סותר את עצמך באותו המשפט: הQTE המעצבן לא יכול גם לא לשנות כלום וגם באותו הזמן לתת לך בונוסים: עצם זה שהוא מחזיר לך קצת מהבריאות כבר משנה את הצורה שבה אתה משחק.
אולי אם תהיה עם בריאות נמוכה יהיה לך יותר חשוב לדייק בדברים האלו כי זה מה שיכול לשפר את הסיכויים שלך לסיים את הקרב, אבל זה לא מחייב אותך להצליח (או בכלל לבצע את מהלך הסיום שמתחיל את הQTE). לטעון שפעולה כזו מפשטת את המשחק זה מטומטם כמו לטעון שאיסוף מדיפק שפזורים בשלב מפשטת משחקים. בסופו של דבר זו עוד מכניכה שמוסיפה מורכבות למשחק ותקום ותיפול על עניין ש מימוש - בדיוק כמו הActive Reload של גירס.
אני גם לא יודע איזו תגובה אתה טוען שהעובד של קרייטק נתן, אבל בוא ונגיד רק שצריך להיות דביל כדי לשחק בזה ולא לראות איך זה עובד. ראינו כבר יותר מראיון אחד שמזכיר שהQTE הזה נותנים לךperks, ככה שהכשל כאן הוא אצל הכתב של קוטאקו שלא היה מודע למה שזה עושה, ובהמשך גם אצל כל האידיוטים שאחר כך חוגגים על האזכור הזה בלי לטרוח לבדוק את העובדות. די כמו הרבה דברים בE3 האחרון, לא?
Death_119 כתב:אבל למה להציג אותו עבור כל אוייב גם כאפשרות? זה לא מפספס את כל הפואנטה של QTE להפוך אותו לאירוע נדיר? החלטה תמוהה.
swym כתב:למה שזה יהיה אירוע נדיר? הactive reload בגירס הוא אירוע נדיר? הfinisher בדארקסיידרס הוא אירוע נדיר? גם פה זה פשוט אירוע שיכול לקרות כשהורדת מספיק health לאויב מסוים.
Death_119 כתב:כי QTE זה משהו מיוחד שצריך להגיע לא אל מול כל יריב. אתה צריך לחכות להיתקלויות הללו וליהנות מגיוון הגדול ומהעובדה שזה לא קורה יותר מידי. זה הכל עניין של pacing. בדמו של המשחק זה הרגיש כאילו במקום להתקדם כל שנייה השחקן נתקע מול יריב והמשחק בכלל לא זרם, גם לא הוצג יותר מידי סקיל והמשחק היה נראה קל להפליא. לפחות ככה אני מרגיש ואני מניח שאני לא היחיד לפי התגובות פה בפורום.
אתה לא באמת רוצה RE6 או Ninja blade חדש.






Nucleus_Dawn כתב:המון בעיות קליפינג והמון בעיות באנימציות.
זה באמת לא נראה טוב, כל כך קרוב לשחרור המשחק. מעניין כמה הם יצליחו לתקן עד הגירסא הסופית.
Laskin כתב:
IGN פרסמו רשמים שלהם
http://www.ign.com/videos/2013/08/31/ry ... mpressions
וזה ממש לא רק בעיות טכניות...
מצד שני - זה רק המולטי, אולי זה כן יהיה איכשהו סביר בסינגל, שיהיה סינמטי מאוד ויעברו מ-QTE אחד לשני ואיכשהו זה יעבוד ממש טוב, לפחות בפעם הראשונה שמשחקים. אבל עושה רושם שיש כאן פלופ מסויים.
Kazz כתב:סליחה על הפצצית הגיפים אבל זה באמת נראה מביך. ואת זה אין להם בעיה לתת לאנשים לשחק? אם זה ככה גם במוצר סופי (קשה להאמין שיהיה הבדל ענק) אז עדיף כבר לגנוז את מצב המשחק הזה.
swym כתב:
מאחורי הקלעים חדש על המשחק - נראה הרבה יותר טוב מהדגמת המולטיפלייר, ובלי אותיות הענק הקופצות של הQTE הידועות לשמצה מהדגמת הE3.
ה-Flow של הקרבות נראה מצויין - מהכיוון של NInja Gaiden (שגם מזכיר אותו בכמות האיברים שנקטעים שם) ובאטמן. כמו ברוב המשחקים גם פה עדיין נראה לי שברגע שיש יותר מאויב אחד, האחרים עדיין נשארים קצת יותר מידי במקום בזמן שאתה תוקף אחד מהם - אבל לפעמים רואים שיפור ומישהו שמנסה לאגף אותך כמו שצריך כדי לתקוף אותך מאחור.
אה, ונראה שCrytek מגזימים כרגיל עם העשב כדי להראות כמה המנוע שלהם יודע לרנדר צמחיה
swym כתב:
מאחורי הקלעים חדש על המשחק - נראה הרבה יותר טוב מהדגמת המולטיפלייר, ובלי אותיות הענק הקופצות של הQTE הידועות לשמצה מהדגמת הE3.
ה-Flow של הקרבות נראה מצויין - מהכיוון של NInja Gaiden (שגם מזכיר אותו בכמות האיברים שנקטעים שם) ובאטמן. כמו ברוב המשחקים גם פה עדיין נראה לי שברגע שיש יותר מאויב אחד, האחרים עדיין נשארים קצת יותר מידי במקום בזמן שאתה תוקף אחד מהם - אבל לפעמים רואים שיפור ומישהו שמנסה לאגף אותך כמו שצריך כדי לתקוף אותך מאחור.
אה, ונראה שCrytek מגזימים כרגיל עם העשב כדי להראות כמה המנוע שלהם יודע לרנדר צמחיה
Death_119 כתב:איך הצלחת לחבר בין באטמן לNG? זה בערך שני משחקים שהם קצוות מנוגדים של הז'אנר בכל הקשור לאיך נלחמים בהם. המשחק בהחלט נראה כמו סוג של באטמן, button mesh בשביל לצבור build up לקראת הפעלה של יכולת מיוחדת. לא הבנתי למה כל שנייה המשחק מאט כשהוא הורג משהו, זה נראה מעצבן. אני שומע את זה בmute בעבודה אז אני בטח מפסיד עוד הסברים על גיימפליי שאי אפשר להבין סתם ככה מהוידאו.
GolanBerlin כתב:אז היום פורסם כי המשחק לא יתמוך ב-1080P, וירוץ רק על 900P.
עכשיו אני שוקל לא לקנות את ה-Xbox One.
DrKeo כתב:אתה אחד האנשים המצחיקים גולן.
DrKeo כתב:אתה אחד האנשים המצחיקים גולן.
GolanBerlin כתב:
מדוע? לא היית מצפה מהדור הבא קצת להתהדר ב-1080P?
DrKeo כתב:לא היית מצפה מבן אדם לקנות קונסולה לפי איזה משחקים יש לה ולא לפי אם משחק רץ עליה ב50 פיקסלים יותר או פחות? כלומר מה קשור בכלל בכמה רץ RYSE להאם לקנות את הקונסולה? לא היית קונה פס4 כי DRIVE CLUB הוא רק 30FPS או שBF4 רץ בפחות מ1080P? באמת? לפי זה אתה קונה קונסולה?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 31 אורחים