InterAl כתב:סיימתי את universal paperclips (המשחק ששרון המליץ עליו). משחק מדהים. בלי צחוק, אחד הטובים ששיחקתי בשנים האחרונות. מומלץ מאוד לשחק אותו בלי לקרוא עליו שום דבר מראש.
sharonbn כתב:InterAl כתב:סיימתי את universal paperclips (המשחק ששרון המליץ עליו). משחק מדהים. בלי צחוק, אחד הטובים ששיחקתי בשנים האחרונות. מומלץ מאוד לשחק אותו בלי לקרוא עליו שום דבר מראש.
סחטיין. כמה שעות שמת עליו?
DrKeo כתב:רק בנושא "מערכת העבירות מושלמת", אתה חושב שהיא מושלמת בסינדיקט?
DrKeo כתב:אה, אוקיי, כי המערכת של סינדיקט הייתה מאוד מתסכלת ולא בנויה טוב לדעתי אז מבאס אותי לשמוע שבאוריג'ן זה אותו דבר.
DrKeo כתב:אני לא אוהב את הקטע הזה שהדמות נתפסת במקומות שאני לא רוצה שהיא תתפס כי הפלטפורמה סטיקית עד תסכול.
Nucleus_Dawn כתב:DrKeo כתב:אני לא אוהב את הקטע הזה שהדמות נתפסת במקומות שאני לא רוצה שהיא תתפס כי הפלטפורמה סטיקית עד תסכול.
לא אהבתי את זה שמריו קופץ למקומות שלא רציתי שיקפוץ, או עושה סלטה לאחור במקום קפיצה קדימה, אבל אז שיחקתי עוד קצת ונהייתי טוב במשחק וזה קרה פחות ופחות. AC לא מאוד שונה בקטע הזה.
95% מהזמן התנועה היא בדיוק לאן שאתה רוצה. אלו אחוזים מאוד גבוהים וה5% שבהם אתה אולי קצת נתקע בהחלט שווים את זה שאתה יכול לנוע בחופשיות כזאת בסביבה כל כך מורכבת.
DrKeo כתב:Nucleus_Dawn כתב:DrKeo כתב:אני לא אוהב את הקטע הזה שהדמות נתפסת במקומות שאני לא רוצה שהיא תתפס כי הפלטפורמה סטיקית עד תסכול.
לא אהבתי את זה שמריו קופץ למקומות שלא רציתי שיקפוץ, או עושה סלטה לאחור במקום קפיצה קדימה, אבל אז שיחקתי עוד קצת ונהייתי טוב במשחק וזה קרה פחות ופחות. AC לא מאוד שונה בקטע הזה.
95% מהזמן התנועה היא בדיוק לאן שאתה רוצה. אלו אחוזים מאוד גבוהים וה5% שבהם אתה אולי קצת נתקע בהחלט שווים את זה שאתה יכול לנוע בחופשיות כזאת בסביבה כל כך מורכבת.
זה-לא-נכון.
מריו לא עושה החלטות בשבילך, הוא עושה ב-ד-י-ו-ק את מה שאתה אומר לו, כל פעם שיש טעות היא באשמתך. המערכת של AC מבוססת על המלצות - "אההה תן לי קדימה עם למטה" והדמות עושה מה שבא לה. רצית לרדת לפלטפורמה X והוא ירד לפלטפרומה Y הנמוכה יותר? אין מה לעשות, זה מה שהאלגוריתם של יובי החליט.
bozeman כתב:רק לנדב, העבירות הרבה יותר טובה באוריגין לא כ"כ בגלל שהיא עצמה שודרגה ושונה משמעותית מסינדיקט, אלא כי הארכיטקטורה שונה בגלל האיזור והתקופה ולכן מראש פחות בעיות מתסכלות (כמו שאני שנאתי בדיוק לפספס את החלון)
שחר, לדעתי אתה תהנה עד הסוף שלו. ועצה: אם מערכת הקרב כבר משעממת ואין לך כוח לקרבות ורוצה להתקדם, תעבור לרמה הקלה, זה בגדול יהפוך כל קרב לניצחון מהיר ותוכל להתרכז בסיפור /עולם /חקירה
Nucleus_Dawn כתב:bozeman כתב:רק לנדב, העבירות הרבה יותר טובה באוריגין לא כ"כ בגלל שהיא עצמה שודרגה ושונה משמעותית מסינדיקט, אלא כי הארכיטקטורה שונה בגלל האיזור והתקופה ולכן מראש פחות בעיות מתסכלות (כמו שאני שנאתי בדיוק לפספס את החלון)
שחר, לדעתי אתה תהנה עד הסוף שלו. ועצה: אם מערכת הקרב כבר משעממת ואין לך כוח לקרבות ורוצה להתקדם, תעבור לרמה הקלה, זה בגדול יהפוך כל קרב לניצחון מהיר ותוכל להתרכז בסיפור /עולם /חקירה
איזה שינויים משמעותיים יש למערכת הריצה החופשית באוריג'ן? כפתור בשביל לעלות למעלה. כפתור כדי לרדת למטה. ההתנהגות לא הרגישה לי שונה במיוחד.
בנתיים מערכת הקרב ממש לא משעממת. אני עוד מנסה נשקים חדשים מידי פעם. מכניס יותר שימוש בחץ וקשת תוך כדי קרבות. אני עוד מאוד רחוק מלהשתמש בPARRY כמו שצריך. אני סה"כ נהנה ממנה עד כה. היא מאוד מספקת. אני משחק ברמה קשה והאתגר נחמד מאוד.
bozeman כתב:Nucleus_Dawn כתב:bozeman כתב:רק לנדב, העבירות הרבה יותר טובה באוריגין לא כ"כ בגלל שהיא עצמה שודרגה ושונה משמעותית מסינדיקט, אלא כי הארכיטקטורה שונה בגלל האיזור והתקופה ולכן מראש פחות בעיות מתסכלות (כמו שאני שנאתי בדיוק לפספס את החלון)
שחר, לדעתי אתה תהנה עד הסוף שלו. ועצה: אם מערכת הקרב כבר משעממת ואין לך כוח לקרבות ורוצה להתקדם, תעבור לרמה הקלה, זה בגדול יהפוך כל קרב לניצחון מהיר ותוכל להתרכז בסיפור /עולם /חקירה
איזה שינויים משמעותיים יש למערכת הריצה החופשית באוריג'ן? כפתור בשביל לעלות למעלה. כפתור כדי לרדת למטה. ההתנהגות לא הרגישה לי שונה במיוחד.
בנתיים מערכת הקרב ממש לא משעממת. אני עוד מנסה נשקים חדשים מידי פעם. מכניס יותר שימוש בחץ וקשת תוך כדי קרבות. אני עוד מאוד רחוק מלהשתמש בPARRY כמו שצריך. אני סה"כ נהנה ממנה עד כה. היא מאוד מספקת. אני משחק ברמה קשה והאתגר נחמד מאוד.
אמרתי שהיא לא שונה מדי... היא פשוט טובה יותר בגלל שהעולם הרבה יותר "פתוח" ולכן עובדת פשוט טוב יותר כי אין הרבה "טעויות" כמו שנדב לא אוהב.
לגבי נשקים - כן פה בהחלט הם הצליחו- אני עדיין מגוון ומחליף כל הזמן.
Nucleus_Dawn כתב:DrKeo כתב:Nucleus_Dawn כתב:DrKeo כתב:אני לא אוהב את הקטע הזה שהדמות נתפסת במקומות שאני לא רוצה שהיא תתפס כי הפלטפורמה סטיקית עד תסכול.
לא אהבתי את זה שמריו קופץ למקומות שלא רציתי שיקפוץ, או עושה סלטה לאחור במקום קפיצה קדימה, אבל אז שיחקתי עוד קצת ונהייתי טוב במשחק וזה קרה פחות ופחות. AC לא מאוד שונה בקטע הזה.
95% מהזמן התנועה היא בדיוק לאן שאתה רוצה. אלו אחוזים מאוד גבוהים וה5% שבהם אתה אולי קצת נתקע בהחלט שווים את זה שאתה יכול לנוע בחופשיות כזאת בסביבה כל כך מורכבת.
זה-לא-נכון.
מריו לא עושה החלטות בשבילך, הוא עושה ב-ד-י-ו-ק את מה שאתה אומר לו, כל פעם שיש טעות היא באשמתך. המערכת של AC מבוססת על המלצות - "אההה תן לי קדימה עם למטה" והדמות עושה מה שבא לה. רצית לרדת לפלטפורמה X והוא ירד לפלטפרומה Y הנמוכה יותר? אין מה לעשות, זה מה שהאלגוריתם של יובי החליט.
ברור. ההשוואה למריו לא מושלמת מהסיבה הפשוטה שהמערכת של מריו פשוטה הרבה יותר והסביבה שבה מריו יכול לנוע פשוטה הרבה יותר. המערכת בAC הרבה יותר מתוחכמת והסביבות יותר מורכבות בקנה מידה. לכן, העובדה ש95% מהזמן ה"המלצות" שלה מדויקות כל כך ומאפשרות תנועה מהירה, חלקה וכיפית בכל סוגי הסביבות מרשימה כל כך. אני לא חושב שזה אפשרי טכנית לתת לשחקן כל כך הרבה חופש ועבירות כל כך מוחלטת ולעשות את זה בלי המערכת המבריקה שיובי פיתחה.
זה הישג עצום לאפשר לשחקן לנוע ככה בסביבה מורכבת כל כך. אין ספק שמדובר בהצלחה אדירה של יובי עוד מAC הראשון וזה הפך לאחד מסימני ההיכר של הסדרה בצדק רב. העובדה שזה אתגר כל כך אדיר היא כנראה הסיבה שאף מפתחת אחרת לא הצליחה ליצור משהו שמתקרב אפילו לרמה של AC ומעטות כל כך בכלל ניסו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־ 24 אורחים