Laskin כתב:הדבר היחיד שמרשים בעיניי במערכת התנועה זה האנימציות המרובות, וזה שאני אומר לפעמים "וואו, הוא באמת "נתלה" על *זה*?!
אני לא חושב שיש פה המון סקיל, לפחות לא במשחקים שאני שיחקתי בהם בסדרה, אולי מאז לונדון הם באמת שיפרו את זה משמעותית. יש יותר קטע של לשנן את המבנים השונים, כדי לדעת איך לטפס או לרדת מהם מהר יותר, זה קצת כמו לזכור מפה בע"פ.
אני לא מסכים כל כך עם אינטר שזה ש"כמעט אי אפשר למות" מוכיח שאין סקיל... הסקיל מתבטא בזרימה של התנועה והקרבות, אני לא חושב שרמת קושי היא מדד בהכרח. המשחק מאוד "סלחן", או לפחות היה כזה כשאני שיחקתי, אבל גם באטמן כזה, ומערכת הקרב שלו כן מבוססת סקיל. הרי אתה יכול לברוח הרבה פעמים, או להשתמש בטכניקות "זולות" שיכולות לעבוד, כנ"ל ביונטה שכבר דיברנו על זה בדיוק... משחקים שהם EASY TO LEARN HARD TO MASTER. אני לא חושב שAC הוא אחד מהם אבל זה היה רק לגבי עניין המוות במשחקים.
Nucleus_Dawn כתב:תראה, הטענות שלך מסתכמות ב"זה קז'ואלי ופופולארי ולכן לא טוב". לא רציני בעיני. גם נשמע שאתה פשוט לא טוב במשחק. אתה בעצם סותר בעצמך את כל הטענות שלך על העדר סקיל (משוללות כל יסוד, כמובן).
זה בסדר שאתה לא טוב אחרי 18 וזה לא אוטומטית מלמד משהו רע על המערכת. אני שיחקתי מאות שעות בפיפ"א והגעתי לרמה מאוד נמוכה מסוימת שלא הצלחתי להשתפר אחריה. לא כולם יכולים להיות הכי טובים בכל המשחקים. אתה כנראה יותר טוב בOW משאהיה אי פעם. האם זה בסיס לטענה שמדובר במשחק קז'ואלי וחסר סקיל, כי הוא פונה למכנה המשותף הנמוך ביותר (בכל זאת, משחק הרבה יותר פופולארי מAC...)?
זה מגוחך. זה אחלה שאתה לא מתחבר לAC. זה אחלה שאתה לא טוב בAC. אני לא מבין איך מזה אתה מגיע למסקנות הקריקטוריות שלך על המכאניקות של המשחקים בסדרה (עוד מעט תתחיל לכתוב שיטיסופט וmicro$oft).
הגישות של משחקים כמו מריו וME אכן שונות משל AC. שם אין דגש על עולם מורכב ואורגני. אין שום רצון שהשחקן ינוע בחופשיות לכל מקום בעולם הזה. בדיוק ההפך. המשחקים האלו יוצרים את השלבים שלהם מתוך סט תנועות קבוע וכל קיר, פלטפורמה ומעלית מסתובבת ממוקמת בדיוק בהתאם לתנועות הקבועות האלה. בAC הגישה שונה. מדובר במערכת פלטפורמה שהמטרות שלהם הן לא לאתגר את השחקן, אלא לאפשר לו לנוע בחופשיות וביעילות לכל מקום. סה"כ שתי הגישות לגיטימיות במשחקים שלהן (בדיוק כמו שהגישה של AC לספר סיפור עם דמויות וlore ונרטיב לא מורידה מכך שמריו רק יוצר שלד של סיפור חלש כדי לתרץ את כל מה שכיף לעשות במשחק).
מעבר לזה, בלי קשר לאהבה שלי לAC, אתה באמת ובתמים לא מבין כמה מערכת התנועה בAC מרשימה? רק מבחינה טכנית. גם אם אתה חושב (באופן לגיטימי לחלוטין) שהתוצאה לא כיפית.
Laskin כתב:הדבר היחיד שמרשים בעיניי במערכת התנועה זה האנימציות המרובות, וזה שאני אומר לפעמים "וואו, הוא באמת "נתלה" על *זה*?!
אני לא חושב שיש פה המון סקיל, לפחות לא במשחקים שאני שיחקתי בהם בסדרה, אולי מאז לונדון הם באמת שיפרו את זה משמעותית. יש יותר קטע של לשנן את המבנים השונים, כדי לדעת איך לטפס או לרדת מהם מהר יותר, זה קצת כמו לזכור מפה בע"פ.
אני לא מסכים כל כך עם אינטר שזה ש"כמעט אי אפשר למות" מוכיח שאין סקיל... הסקיל מתבטא בזרימה של התנועה והקרבות, אני לא חושב שרמת קושי היא מדד בהכרח. המשחק מאוד "סלחן", או לפחות היה כזה כשאני שיחקתי, אבל גם באטמן כזה, ומערכת הקרב שלו כן מבוססת סקיל. הרי אתה יכול לברוח הרבה פעמים, או להשתמש בטכניקות "זולות" שיכולות לעבוד, כנ"ל ביונטה שכבר דיברנו על זה בדיוק... משחקים שהם EASY TO LEARN HARD TO MASTER. אני לא חושב שAC הוא אחד מהם אבל זה היה רק לגבי עניין המוות במשחקים.
Stick כתב:טוב אז בפרס תואר המשחק הכי "וואלה, על זה כל הרעש? זה דווקא די סבבה.." ששיחקתי אי פעם זוכה - the order 1886!
כן, כן, המשחק הזה שקיבל על הראש בצורה די היסטרית התגלה כ.. סבבה, אני מניח. באמת, הוא לגמרי בסדר גמור. לפחות כשיודעים לאן נכנסים.
האמת שמה שבאמת מצחיק זה שהוא הפתיע אותי לטובה בעד כמה גיימפלי היה שם, וכמעט ואין שם גיימפלי, אבל הציפיות שלי היו כל כך נמוכות בעקבות הביקורות שזה עבד להיפך.
מסתבר שיש פה מכניקת ירי סבירה, משחק *סופר* לינארי (לא מפריע לי, אבל למי שכן זו בעיה), סיפור נחמד, עולם מעניין, והפקה מרשימה בקנה מידה היסטרי. 3 שנים אחרי וכשאנחנו כבר בפיק של הדור המשחק הזה עדיין נראה ומרגיש כמו משהו מיוחד ומעטים המשחקים שהצליחו להגיע לרמה הזו.
אמממ ו.. זהו? מוזר לחשוב עכשיו על כמות הרעש שהוא עשה בזמנו כי באמת שאין כל כך מה להגיד עליו. הוא מאוד מרשים אבל לא טוב במיוחד, מאוד מצומצם אבל גם לא רע במיוחד. פשוט.. משחק סבבה לגמרי שאני אשכח מחר ובגדול העביר לי יופי של זמן.
Stick כתב:הייתה המון שנאה אליו, לא ברמה שמישהו לקח את זה כעלבון אישי או משהו, אני מדבר ברמה הנורמטיבית של מוצר בידורי.
הוא קיבל המון חמישיות והמון שישיות ואחרי ששיחקתי בו אני יכול להגיד שלא בצדק.
הממוצע 60 שהוא יושב עליו זה ממוצע כמעט חסר תקדים למשחק בפרופיל כל כך גבוה ובהפקה כל כך מושקעת, כלומר הוא לא נופל על פרזנטציה או גליצ'ים, מהבחינה הזו הוא יוצא מן הכלל, אבל אנשים לקחו את החסרונות שלו והקצינו אותם תוך התעלמות כמעט מוחלטת ממה שהוא עושה טוב, וממה שהוא מנסה לעשות שונה (גם אם לפעמים בהצלחה חלקית).
סך הכל ההייפ היה גבוה והמשחק לא עמד בו, וכתוצאה מכך אנשים הגזימו מאוד בתגובה אליו. קצת מזכיר את המצב של BVS אם אתה שואל אותי.
Stick כתב:
עריכה:
בהקשר להודעה שלך ניקלס, אני זוכר את הטענות על משחק סופר קצר ושוב, זה פשוט לא נכון.. המשחק לקח לי 7 שעות וזה גם הזמן בHLTB. לא מאוד ארוך, אבל שוב, זה המשחק. היו טענות על משחק לינארי, וזה לגמרי נכון אבל.. זה המשחק. אני חושב שהבעיה העיקרית שלו הייתה בשיווק, אני הגעתי מוכן למשחק קצר (מאוד, וקיבלתי משחק באורך קצר-סביר) ולמשחק לינארי וזה מה שקיבלתי. זה לא שהמשחק *מנסה* להיות פתוח או לתת לך אשליה של אופציות, המשחק הזה נמצא בין משחקי מסילה למשחק גירס בסקאלה שלו ואם אנשים לפחות היו יודעים לצפות לזה אני בטוח שהיו היה מתקבל בצורה סבירה ולא בצורה נוראית.
Stick כתב:טוב אז בפרס תואר המשחק הכי "וואלה, על זה כל הרעש? זה דווקא די סבבה.." ששיחקתי אי פעם זוכה - the order 1886!
כן, כן, המשחק הזה שקיבל על הראש בצורה די היסטרית התגלה כ.. סבבה, אני מניח. באמת, הוא לגמרי בסדר גמור. לפחות כשיודעים לאן נכנסים.
האמת שמה שבאמת מצחיק זה שהוא הפתיע אותי לטובה בעד כמה גיימפלי היה שם, וכמעט ואין שם גיימפלי, אבל הציפיות שלי היו כל כך נמוכות בעקבות הביקורות שזה עבד להיפך.
מסתבר שיש פה מכניקת ירי סבירה, משחק *סופר* לינארי (לא מפריע לי, אבל למי שכן זו בעיה), סיפור נחמד, עולם מעניין, והפקה מרשימה בקנה מידה היסטרי. 3 שנים אחרי וכשאנחנו כבר בפיק של הדור המשחק הזה עדיין נראה ומרגיש כמו משהו מיוחד ומעטים המשחקים שהצליחו להגיע לרמה הזו.
אמממ ו.. זהו? מוזר לחשוב עכשיו על כמות הרעש שהוא עשה בזמנו כי באמת שאין כל כך מה להגיד עליו. הוא מאוד מרשים אבל לא טוב במיוחד, מאוד מצומצם אבל גם לא רע במיוחד. פשוט.. משחק סבבה לגמרי שאני אשכח מחר ובגדול העביר לי יופי של זמן.
DrKeo כתב:Stick כתב:טוב אז בפרס תואר המשחק הכי "וואלה, על זה כל הרעש? זה דווקא די סבבה.." ששיחקתי אי פעם זוכה - the order 1886!
כן, כן, המשחק הזה שקיבל על הראש בצורה די היסטרית התגלה כ.. סבבה, אני מניח. באמת, הוא לגמרי בסדר גמור. לפחות כשיודעים לאן נכנסים.
האמת שמה שבאמת מצחיק זה שהוא הפתיע אותי לטובה בעד כמה גיימפלי היה שם, וכמעט ואין שם גיימפלי, אבל הציפיות שלי היו כל כך נמוכות בעקבות הביקורות שזה עבד להיפך.
מסתבר שיש פה מכניקת ירי סבירה, משחק *סופר* לינארי (לא מפריע לי, אבל למי שכן זו בעיה), סיפור נחמד, עולם מעניין, והפקה מרשימה בקנה מידה היסטרי. 3 שנים אחרי וכשאנחנו כבר בפיק של הדור המשחק הזה עדיין נראה ומרגיש כמו משהו מיוחד ומעטים המשחקים שהצליחו להגיע לרמה הזו.
אמממ ו.. זהו? מוזר לחשוב עכשיו על כמות הרעש שהוא עשה בזמנו כי באמת שאין כל כך מה להגיד עליו. הוא מאוד מרשים אבל לא טוב במיוחד, מאוד מצומצם אבל גם לא רע במיוחד. פשוט.. משחק סבבה לגמרי שאני אשכח מחר ובגדול העביר לי יופי של זמן.
השאלה היא איך היית מרגיש כלפיו אם היית משחק בו ראשון, כמבקר, בלי דיעה קדומה של ממוצע 60 וקטילות על ימין ועל שמאל. מה היית חושב על משחק שצייר את עצמו כמשחק דור הבא הראשון האמיתי, גירס קילר, האנצ'רטד הבא של סוני. אם לא היית מוכן מראש למשחק קצר, מעט גיימפליי וכו', עדין היית מדבר ככה או שהיית קורא לו אכזבה ענקית? כמו שההייפ סביבו הרים את המבקרים והמשחק גרר אותם למטה, ככה אתה הגעת אליו עם אנטי הייפ וציפיה לקטסטרופה והמשחק גרר אותך למעלה
DrKeo כתב:האמת שאני לא בטוח אם מישהו פה שחק בLAIR ויכול להעיד האם הוא באמת כל כך רע. בכל זאת מדובר במפתחת איכותית וגם הוא משחק שהיה לו המון הייפ
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 34 אורחים