Death_119 כתב:גם בפס4 SOM נמכר במחיר התחלתי של 50$, ההנחה היא 50% מהמחיר הזה.
לנושא אחר, פורבס עשו כתבה משעשעת של - "11 דברים שצריך לדעת לקרא השיגור מחר של The order", חביב:
http://www.forbes.com/sites/erikkain/20 ... rder-1886/
swiss-the-engine כתב:אני מבין שקשה להגיד "טוב סתם הגזמתי".
Death_119 כתב:לא כל כך הבנתי למה הגזמתי. יש פה שני מבצעים, זה של סוני טוב משמעותית, הוא מציג יותר משחקים, יותר הנחות. אתה טוען שהיסטורית היו בעבר מבצעים דומים אצל מייקרוסופט? אוקיי, נגיד, למרות שלי לא זכור מבצעים כאילו. זה לא קשור בכלל למה שהוצג עכשיו לקראת מכירת החורף על שתי הקונסולות.
Klayman כתב:ואוו. ריסקו אותו
.
מוכיח שוב, אגב, כמה האקראיים מגאף לא רלוונטיים. מן הסתם תמיד אפשר למצוא תגובה אקראית שהיא בעד או נגד. המשחק נשמע לא משהו בכלל
bling כתב:טוב אז כמו שציפיתי האורדר נטבח בביקורות, 5 מגיימספוט, 6.5 מ IGN, ו EDGE עם פאקינג 3!
גם GIANTBOMB נתנו לו 2.5/5, ג'ים סטרלינג עם 6.5, פוליגון עם 5.5.
ציפיתי לשחיטה כמו שכבר אמרתי אבל גם אני מופתע מעד כמה היא קשה, מגיע ת'אמת לסוני לקבל קצת יותר בראש, עד עכשיו הצד א' שלהם לא פחות מבזיוני, לא הגיוני שנבנה רק על משחקי נוטי דוג וסנטה מוניקה, הגיע הזמן ששאר האולפנים יעלו את הרמה.
bling כתב:טוב אז כמו שציפיתי האורדר נטבח בביקורות, 5 מגיימספוט, 6.5 מ IGN, ו EDGE עם פאקינג 3!
גם GIANTBOMB נתנו לו 2.5/5, ג'ים סטרלינג עם 6.5, פוליגון עם 5.5.
ציפיתי לשחיטה כמו שכבר אמרתי אבל גם אני מופתע מעד כמה היא קשה, מגיע ת'אמת לסוני לקבל קצת יותר בראש, עד עכשיו הצד א' שלהם לא פחות מבזיוני, לא הגיוני שנבנה רק על משחקי נוטי דוג וסנטה מוניקה, הגיע הזמן ששאר האולפנים יעלו את הרמה.

bling כתב:טוב אז כמו שציפיתי האורדר נטבח בביקורות, 5 מגיימספוט, 6.5 מ IGN, ו EDGE עם פאקינג 3!
גם GIANTBOMB נתנו לו 2.5/5, ג'ים סטרלינג עם 6.5, פוליגון עם 5.5.
ציפיתי לשחיטה כמו שכבר אמרתי אבל גם אני מופתע מעד כמה היא קשה, מגיע ת'אמת לסוני לקבל קצת יותר בראש, עד עכשיו הצד א' שלהם לא פחות מבזיוני, לא הגיוני שנבנה רק על משחקי נוטי דוג וסנטה מוניקה, הגיע הזמן ששאר האולפנים יעלו את הרמה.
DrKeo כתב:מה מה מה? אנשים רנדומלים בניאוגאף הם לא בנצ'מארק של איזון ויכולת ביקורת איכותית? אני בשוק!
ובנימה יותר רצינית, כבר שאמרו כאן לפני כמה ימים בתור מחמאה שהוא הקטע הכי גרוע של MGS משולב עם הקטע הכי גרוע של KZ2 זה כבר נשמע כמו קטסטרופה. אבל יש לי סוג של הרגשה שהוא מקבל כתישה יותר קשה מכל משחק אחר בגלל ההייפ. אני עדין חושב שלעולם לא יהיה משחק שקבל בראש כל כך חזק בגלל הייפ כמו אלן וייק, אבל לדעתי גם כאן יש בעיה כזאת. כלומר אם הירי עצמו כיף והפרזנטציה מרשימה אז הוא צריך לקבל ציון סביר.
לא ברור לי איך הם לא הבינו עוד מלפני שנה וחצי שאנשים פשוט שונאים את הQTE המפגרים האלה. מתי מפתחים יוותרו על זה? QTE זה חמוד פעם בהרבה זמן, לא כל 3 דקות. תלמדו מרייז ומהאורדר מפתחים!
bling כתב:לא חושב שיש QTE כל 3 דקות, אבל ברור שזו זבל של מכניקה מחוץ למשחקי טילטייל ודיוויד קייג' שחייבים קצת להכניס מעורבות של השחקן בין כל סרטוני המעבר.
אבל הוא לא נקטל רק על ה QTE אלא יותר על כך שהוא נורא בסיסי עם SCOPE מוגבל והרבה סרטוני מעבר וגיימפליי שמורכב לא מעט משיטוט במסדרונות, כאילו, אין פה באמת הרבה משחק וכשהעלילה גם די חלשה אז אין לו באמת תקווה.
אני דווקא אוהב שהמבקרים קשוחים, אני חושב שמסחרית הוא לא ייכשל במיוחד והבנתי שהמספרים של ההזמנות המקודמות מצויינים אבל ברור שהציונים ייפגעו בו וברגליים שלו והוא יצליח הרבה פחות ממה שיכל, אם זה ימנע עוד פרויקטים מבאסים וחסרי מעוף וכישרון מצד סוני אז אני בעד, הגיע הזמן שנתחיל לקבל משחקים נורמלים מצד א' שלהם, הם כשילון מוחלט עד עכשיו.
DrKeo כתב:והאירוני הוא שדווקא הSETTINGS של המשחק הם לגמרי מגניבים ומדי מיוחדים לעולם המשחקים. אולי הם היו צריכים להשאר בעולם הPSP או לפחות לדבוק למשחקים שבנו להם מראש כבר את המכניקות כמו GOW.
DrKeo כתב:והאירוני הוא שדווקא הSETTINGS של המשחק הם לגמרי מגניבים ומדי מיוחדים לעולם המשחקים. אולי הם היו צריכים להשאר בעולם הPSP או לפחות לדבוק למשחקים שבנו להם מראש כבר את המכניקות כמו GOW.
swiss-the-engine כתב:לא יודע... יש פה הסכמה שמרחמים יותר על משחקים שיוצאים בהשקה? אישית לא נראה לי. האמת שזה די מעניין, עכשיו נכנסתי לדך מטאקריטיק של רייז והציון ביקורות שלו והציון גולשים שלו כמעט זהה. די מעניין.
לדעתי בלינג אתה מגזים עם הקטע הserviceable של הירי... לא נראה לי זה שונה מהזבל הרפטטיבי של רייז. נחדד ונאמר שאני נראה לי הגיוני להקביל את המיחזור של רייז (מבחינת מכניקה ראשית) עם המיחזור של COD ודומיו.

swiss-the-engine כתב:לא יודע... יש פה הסכמה שמרחמים יותר על משחקים שיוצאים בהשקה? אישית לא נראה לי. האמת שזה די מעניין, עכשיו נכנסתי לדך מטאקריטיק של רייז והציון ביקורות שלו והציון גולשים שלו כמעט זהה. די מעניין.
לדעתי בלינג אתה מגזים עם הקטע הserviceable של הירי... לא נראה לי זה שונה מהזבל הרפטטיבי של רייז. נחדד ונאמר שאני נראה לי הגיוני להקביל את המיחזור של רייז (מבחינת מכניקה ראשית) עם המיחזור של COD ודומיו.
Death_119 כתב:הבעיה בThe order על פי הביקורת, שאין פשוט גיימפליי, אתה הולך 10 דקות בקצב צב, רואה קאטסין, הולך 10 דקות בקצב צב (אי אפשר לרוץ בקטעים הללו, מדהים), פוגש קאטסין, מגיע לנהל קרב ירי, הוא נגמר אחרי חמש דקות ואז אתה ממשיך ללכת. המשחק פשוט מלא בקטעים שאתה פשוט הולך, אין שום אינטרקציה עם העולם, כלום. דווקא הירי הוא החלק הטוב במשחק, במיוחד הדקה שתיים שנותנים לך להלחם מול האנשי זאב.
ברייז הבעייה היתה הגיימפליי עצמו, הוא כל שנייה עצר לQTE עם חיסול דמות, זה נורא מסוג אחר.
The Order: 1886 may well prove to be a highly divisive title - but for all its controversies, we're equally confident that it represents something very special, a sneak-peek at the future direction of real-time graphics on console hardware. Ready at Dawn's visual technology is simply immense: so good, so precise, so realistic that at times it's like you're playing a game that looks as good as a pre-rendered movie. This is a milestone in the development of next-gen visuals.
Implementing the very latest rendering technologies and integrating them with a superb level of consistency throughout the rendering pipeline, this is clearly a stunning visual showcase. Every element of the scene, from environmental materials to clothing, hair and skin is exceptionally rendered, beautifully lit according to how light interacts with their physical properties. There's little - if anything - in the way of hard geometric edges to give this game an old-school gaming aesthetic, while the more traditional high detail texture work found in most games gives way to a softer, more filmic look.
Performance is the icing on the cake, and an area where we had some concerns. Initial game footage we saw revealed some clear frame-rate issues - and even the 2014 Gamescom demo exhibited noticeable performance hiccups, despite the letterboxed 1920x800 rendering resolution. The final game is a world apart: Ready at Dawn aims for a locked 30fps and for the vast majority of the experience it doesn't deviate from the target, with most of the dropped frames occurring on cuts, making them totally unnoticeable. There are very rare performance dips during the most intense of combat scenes, but these are mild judged by the standard of the majority of 30fps titles.
Fundamentally, it all comes back to the point we made in our 2014 gaming round-up - graphics are evolving at a breakneck pace, but gameplay remains rooted very much in the last generation. And perhaps what disappoints the most with The Order: 1886 is that this imbalance is actively tipping in the wrong direction - where the emphasis on the graphical glory actively seems to come at the expense of the quality of the gameplay.
bling כתב:כן וקצת QTE בסרטונים לתיבול, אבל תימצתת את זה יפה, יש למשחק בעיית פייסינג חמורה אבל זה באמת עינוי מסוג אחר מאשר גיימפליי זבל שחוזר על עצמו לאורך כל המשחק.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 33 אורחים