PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 19 פברואר 2015, 18:03

bling כתב:בקשר ל serviceable, מצחיק כי בדיוק נתקלתי בזה מתוך הביקורת של ה Escapist:
תמונה
:P

אבל גם אם אתה חושב שהירי עינוי בדיוק כמו להכות אינספור אנשים במערכת קרב מזעזעת ברייז, לפחות אין הרבה מדי ממנו, זה גם סוג של יתרון כשמדברים על זבלונים כאלו, כאן אתה מסתובב לך במסדרונות, נהנה מהגראפיקה, בוחן כל הזמן פריטים, צופה בסרטוני מעבר ופה ושם "מפריעים" לך עם גיימפליי ירי גנרי ואולי גם גרוע לדעתך, נשמע לי יותר נסבל מנונסטופ מכניקה ראשית רעה כמו רייז :D

בקשר למבקרים יותר קלים בתקופות השקה, זה הרושם שלי באופן כללי לא מההשקה של הדור הזה אלא בכלל מאז שאני עוקב אחרי ביקורות ומספר השקות שהיו, אולי אני טועה כי אני לא הולך להריץ מחקר על זה, זו התחושה שלי, גם אינפמוס כמו שאמרתי עכשיו היה מקבל גג 75 ממוצע לטעמי במקרה הטוב, הוא מרגיש מאוד RUSHED מבחינת תוכן ביחס לקודמיו וכאילו סלחו לו על כך בגלל שיצא בתחילת החיים של הקונסולה.

אחי אני לא חושב שום דבר כי לא שיחקתי במשחק. התגובה הופנתה כלפי הטענה שאינפמוס קיבל הנחות. האינטואיציה שלי אומרת שלא.

לגבי רייז ואורדר... לדעתי זה לא משנה ואת זה אני יכול רק לומר מהניסיון שלי עם COD.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 פברואר 2015, 18:13

swiss-the-engine כתב:אחי אני לא חושב שום דבר כי לא שיחקתי במשחק. התגובה הופנתה כלפי הטענה שאינפמוס קיבל הנחות. האינטואיציה שלי אומרת שלא.

לגבי רייז ואורדר... לדעתי זה לא משנה ואת זה אני יכול רק לומר מהניסיון שלי עם COD.


כן הבנתי אותך, בגלל זה אמרתי שגם אם זה נכון מבחינתך (למרות שאני לא בטוח שזה נכון ובמקרה של האורדר הירי נראה מהמכניקות היותר סבירות במשחק לטעמי) אז לפחות פה אין הרבה מדי מהגיימפליי הזה שזה סוג של יתרון כשמדברים על משחקים רעים, הייתי שמח בהרבה אם ברייז היו מכניסים הרבה קטעים של הליכה, התבוננות על חפצים עם פירוט מרשים ויותר סרטוני מעבר כדי שאסבול כמה שפחות מהמערכת קרב שלו, הפעולות האחרות מלבד מערכת הקרב נראות לי הרבה יותר נסבלות פשוט :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 פברואר 2015, 18:27

דווקא כן נשמע שרייז והאורדר סובלים מדברים דומים, פשוט האורדר מפוצץ אותך בכל כך הרבה סרטוני מעבר שלא מרגישים את הדלות של הגיימפליי ורייז נותן לך הרבה גיימפליי אז כן שמים לב אליו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 פברואר 2015, 18:38

DrKeo כתב:דווקא כן נשמע שרייז והאורדר סובלים מדברים דומים, פשוט האורדר מפוצץ אותך בכל כך הרבה סרטוני מעבר שלא מרגישים את הדלות של הגיימפליי ורייז נותן לך הרבה גיימפליי אז כן שמים לב אליו.

העניין זה שע"פ לפחות חלק מהביקורות שקראתי מערכת הירי עצמה אומנם גנרית ומיושנת אבל די מלוטשת ולא רעה בסכ"ה, גם יש נסיונות לסוג של פייסינג (גם אם לא הכי מוצלח) עם לא מעט רגעים של הסתובבות במסדרונות, בחינת חפצים, הקשבה לשיחות של NPC וגם סרטוני מעבר רבים, עם רייז כל מה שעשית זה כמעט נטו להלחם באינספור ברברים עם מערכת קרב זוועתית בלי כמעט ניסיון בכלל לפייסינג או גיוון, אני לא חושב שהם סובלים מדברים דומים.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 19 פברואר 2015, 19:19

למי אכפת ממשחקיות? אנשים קונים קונסולות בשביל המשחקים שמראים את יכולתה הגרפית. אנשים קונים בלעדים בלעדים כי הם מפותחים רק לקונסולה אחת ויש להם את התקציב ואת תשומת הלב כדי לנצל את הכוח עד תום ולהראות את היכולות הגרפיות. האורדר סיפק את הסחורה וגם הביצועים הטובים. המטרה הושגה.

קצת יותר ברצינות, אנשים צריכים להפריד בין משחקים כמו האורדר ודומיו לבין משחקים 'לינאריים'. המשחקים האלה הוציאו שם רע ל'לינאריות' וכמעט הפכו את המושג לעלבון. אין שום רע במשחקי SP שאין בהם מערכות XP ושדרוגים ושאר גזרים על מקלות. אין שום רע במשחקים שלא מפציצים את השחקן בתוכן ומשימות צד ואין רע שהם לא מנסים לדחוף סיבות למשחק חוזר.

הבעיה במשחקים האלה היא שהם לקחו את הלינאריות עד הקצה והפכו להיות משהו אחר: משחקים מגבילים ומוגבלים שחונקים את השחקן ושהמכניקות והמשחקיות שלהם מנגנים כינור שני או שלישי. וכך אני משתמש במושג 'סינמטיות' כשאני מדבר על משחקים.

kririn
Sage
הודעות: 5444
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 19 פברואר 2015, 23:39

אין שום רע במשחקים שלא מפציצים את השחקן בתוכן ומשימות צד ואין רע שהם לא מנסים לדחוף סיבות למשחק חוזר.



סימתי כרגע את Watch Dogs,מישחק עם תוכן של 4 שעות ,שמרחו להרבה שעות
בהעתק הדבק ,בנוסף דחפו המון משימות צד דומות ,כניראה לתת אורך מלכותי

סתם לדוגמה אחת המשימות צד ,יש אותה 40 פעם במישחק ,אותה משימה פקינג 40 פעם ,? למה
שיגידו עשרות שעות לעשות 100%

בכל מיקרה זה לא מצדיק מישחקים שהם בגדול סרט אינטרקטיבי ,יותר ממישחק
כל הקישקושים על הגרפיקה ,עם באמת רוצים אין בעיה טכנולוגית לעשות היום סרטים אינטרקטיבים ,שמצולמים כמו סרט קולנוע אמיתי
חבל להשקיע את הזמן על פוליגונים ,עם אין הרבה גימפלי אמיתי גם ככה

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4331
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 20 פברואר 2015, 01:55

kririn כתב:סתם לדוגמה אחת המשימות צד ,יש אותה 40 פעם במישחק ,אותה משימה פקינג 40 פעם ,? למה

כי זאת יוביסופט.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 20 פברואר 2015, 09:27

מסכנות השיירפליי: ילד מזמין זר בדסטיני שיעזור לו - הבחור מוחק לו דמויות ברמה 31 ופריטים אקזוטיים:

https://www.youtube.com/watch?v=_QwERUow9lY

kririn
Sage
הודעות: 5444
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 20 פברואר 2015, 11:47

InterAl כתב:כי זאת יוביסופט.



גן יש להם 3 זיכיונות עם אותו השטות

AC\פאר קרי \וWD
מישהו צריך להסביר להם ,שמיחזור של אותם משימות צד ,לא אופך את המישחק לטוב יותר
זה רק מתסכל מאוד למי שרוצה 100%

אני רוצה אורך במישחקים שלי ,אבל לא על חשבון גיוון מספק

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 פברואר 2015, 19:06

נראה שהאורדר התיצב על ממוצע 65 בסוף. ולמי שיש סבלנות, האבא של GEARS OF WAR משחק בשעה הראשונה של האורדר:
http://www.dualshockers.com/2015/02/20/the-order-1886-on-ps4-heres-what-cliff-bleszinski-thinks-of-the-first-hour-of-the-game/
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4458
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 21 פברואר 2015, 20:45

DrKeo כתב:נראה שהאורדר התיצב על ממוצע 65 בסוף. ולמי שיש סבלנות, האבא של GEARS OF WAR משחק בשעה הראשונה של האורדר:
http://www.dualshockers.com/2015/02/20/the-order-1886-on-ps4-heres-what-cliff-bleszinski-thinks-of-the-first-hour-of-the-game/

ניכר שהוא קצת פוליטקלי קורקט. המשחק הלך רק אחורה בכל הקשור למכניקות Cover שEpic עצמם התוו לפני כמעט עשור. אין אפשרות לדוגמא להתקדם למחסות שנמצאים קדימה לאחר שאתה כבר במחסה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 פברואר 2015, 22:36

Death_119 כתב:ניכר שהוא קצת פוליטקלי קורקט. המשחק הלך רק אחורה בכל הקשור למכניקות Cover שEpic עצמם התוו לפני כמעט עשור. אין אפשרות לדוגמא להתקדם למחסות שנמצאים קדימה לאחר שאתה כבר במחסה.

פוליטקלי קורקט? בערך כל הסטרים הוא יורד ולועג למשחק על כל הסינמטיות המוגזמת שלו ואיך שהוא לוקח ממנו שליטה כל הזמן (בצדק), הדבר היחיד הטוב שהוא חוזר עליו לאורך כל הסטרים זה כמה שהגראפיקה מטורפת, למרות שגם פה הוא אומר משפטים כמו "כואב הלב כמה כסף נשפך על הסביבות המדהימות הללו שלא מנוצלות לשום דבר מעניין" וכאלו, בקיצור לא ממש מרגיש שהוא פוליטיקלי קורקט בשביל מפתח שמדבר על עמיתים שלו.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4458
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 21 פברואר 2015, 22:37

bling כתב:פוליטקלי קורקט? בערך כל הסטרים הוא יורד ולועג למשחק על כל הסינמטיות המוגזמת שלו ואיך שהוא לוקח ממנו שליטה כל הזמן (בצדק), הדבר היחיד הטוב שהוא חוזר עליו לאורך כל הסטרים זה כמה שהגראפיקה מטורפת, למרות שגם פה הוא אומר משפטים כמו "כואב הלב כמה כסף נשפך על הסביבות המדהימות הללו שלא מנוצלות לשום דבר מעניין" וכאלו, בקיצור לא ממש מרגיש שהוא פוליטיקלי קורקט בשביל מפתח שמדבר על עמיתים שלו.

אני מתייחס רק לציטוטים שכתבו, לא צפיתי בסרטון.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 פברואר 2015, 22:49

Death_119 כתב:אני מתייחס רק לציטוטים שכתבו, לא צפיתי בסרטון.

תאמת גם אני לא ראיתי כל דקה, אבל ממה שרפרפתי תמיד נעצרתי על לעג או גלגול עיניים, אבל בעיקר של השותף שלו (שהבנתי שעבד על קילזון 2?) לצד התלהבות מהגראפיקה, גם היה קטע שהם הציעו לאחד מהאנשים הטכניים מ RAD בחצי חיוך לעבוד אצלם.

Laskin
Elder
הודעות: 24467
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 פברואר 2015, 11:16

לא הייתי פה כמה ימים, אז אתן את ה-2 סנט שלי:
וואו, איזה פלופ האורדר הזה... כן, יכול להיות שהיה קצת צפוי, אבל בכל זאת ציפיתי למשחק של 75 ולא של 65.
אני צופה בו ביוטיוב, כי בכל זאת העלילה קצת מעניינת אותי (הסטוריה אלטרנטיבית וכל השיט הזה) והוא באמת משהו יוצא דופן מבחינת הגרפיקה (באמת מדהים!), והוא עדיין רחוק מלהיות איום ונורא כמו RYSE כי כן יש פה גיימפליי סבבה (לפחות כשיש גיימפליי) וכמה גאדג'טים ונשקים מקוריים, אבל עדיין מאוד משעמם, מסתבר, והרבה יותר מדי סינמטיות, בלשון המעטה.
זה כאילו שהם לא הקשיבו לשום מילה שאמרו עליו המבקרים כבר יותר משנה. או שעשו דווקא :)

הבלעדיים של סוני בינתיים מאכזבים מאוד. אמנם הם הגיעו בינתיים רק מצוותי המשנה, ולא מהכשרוניים ביותר שלהם, אבל זה עדיין מאכזב.
סוני צריכה לקחת את כל הצוות הטכני שעשה עבודה באמת מטורפת על המשחק הזה - ולצרף אותם לאחד מהצוותים הטובים יותר שלה, או לצוות שאולי גרפיקה זה הצד החלש שלו, כמו MM.

בקיצור - מזל שעדיין לא קניתי קונסולה חדשה, אין מה לחפש שם עדיין, שדרוג המחשב בהחלט הייתה החלטה נכונה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 פברואר 2015, 12:00

Laskin כתב:לא הייתי פה כמה ימים, אז אתן את ה-2 סנט שלי:
וואו, איזה פלופ האורדר הזה... כן, יכול להיות שהיה קצת צפוי, אבל בכל זאת ציפיתי למשחק של 75 ולא של 65.
אני צופה בו ביוטיוב, כי בכל זאת העלילה קצת מעניינת אותי (הסטוריה אלטרנטיבית וכל השיט הזה) והוא באמת משהו יוצא דופן מבחינת הגרפיקה (באמת מדהים!), והוא עדיין רחוק מלהיות איום ונורא כמו RYSE כי כן יש פה גיימפליי סבבה (לפחות כשיש גיימפליי) וכמה גאדג'טים ונשקים מקוריים, אבל עדיין מאוד משעמם, מסתבר, והרבה יותר מדי סינמטיות, בלשון המעטה.
זה כאילו שהם לא הקשיבו לשום מילה שאמרו עליו המבקרים כבר יותר משנה. או שעשו דווקא :)

הבלעדיים של סוני בינתיים מאכזבים מאוד. אמנם הם הגיעו בינתיים רק מצוותי המשנה, ולא מהכשרוניים ביותר שלהם, אבל זה עדיין מאכזב.
סוני צריכה לקחת את כל הצוות הטכני שעשה עבודה באמת מטורפת על המשחק הזה - ולצרף אותם לאחד מהצוותים הטובים יותר שלה, או לצוות שאולי גרפיקה זה הצד החלש שלו, כמו MM.

בקיצור - מזל שעדיין לא קניתי קונסולה חדשה, אין מה לחפש שם עדיין, שדרוג המחשב בהחלט הייתה החלטה נכונה.

אבל מי זה הכישרוניים ביותר של סוני? סנטה מוניקה ונוטי דוג ו... זהו? וגם סנטה מוניקה אבדו את זה קצת בGOW האחרון. סוני צריכה להתאפס על עצמה, היא רוכשת כל הזמן אולפנים שלא עומדים בלעשות כותרי AAA איכותיים (גרילה, סאקרפאנצ', עכשיו יש דיבורים על לרכוש את READY AT DAWN) ובסופו של דבר בעלי פלייסטיישן חיים ממשחק נוטי דוג למשחק נוטי דוג עם תיבול של אינדי על הדרך. מה הולך עם פליפוני? איפה לעזאזל TLG (ואם הוא בקשיים למה הצוות לא עובד על משהו אחר? עברו כבר 10 שנים מהמשחק האחרון שלהם למען השם!)? החברה הזאת לא ממש סגורה על עצמה. גם אין לה אף משחק מצופה חוץ מאשר אנצ'רטד באופק, מה נסגר?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 22 פברואר 2015, 13:16

לאסקין מסכים עם ההודעה שלך, עשית בהחלט החלטה טובה עם ה PC ולטעמי אין לך מה לטרוח עד לסוף השנה עם הפס4 או ה ONE.

DrKeo כתב:אבל מי זה הכישרוניים ביותר של סוני? סנטה מוניקה ונוטי דוג ו... זהו? וגם סנטה מוניקה אבדו את זה קצת בGOW האחרון. סוני צריכה להתאפס על עצמה, היא רוכשת כל הזמן אולפנים שלא עומדים בלעשות כותרי AAA איכותיים (גרילה, סאקרפאנצ', עכשיו יש דיבורים על לרכוש את READY AT DAWN) ובסופו של דבר בעלי פלייסטיישן חיים ממשחק נוטי דוג למשחק נוטי דוג עם תיבול של אינדי על הדרך. מה הולך עם פליפוני? איפה לעזאזל TLG (ואם הוא בקשיים למה הצוות לא עובד על משהו אחר? עברו כבר 10 שנים מהמשחק האחרון שלהם למען השם!)? החברה הזאת לא ממש סגורה על עצמה. גם אין לה אף משחק מצופה חוץ מאשר אנצ'רטד באופק, מה נסגר?

ה GOW האחרון היה של צוות ב' של סנטה מוניקה שהוא גם די היה צוות חדש, נתנו צ'אנס לאחד מהמפתחים שם (טוד פאפי) ומאז הוא כבר עזב לקרייטק, הצוות המקורי של GOW3 עבד על משחק חללי שכמו ששמענו כבר היתה שם פארסת ענק ופיטרו את סטיג וביטלו להם את כל הפרויקט, עכשיו כולם עובדים תחת קורי ברלוג (הבמאי של GOW2) על GOW4 ואין סיבה להניח שלא יהיה איכותי מאוד.

בקשר ל RAD קל להיות חכמים בדיעבד אבל גם אתה היית נותן צ'אנס לצוות שהוציא משחקים מצוינים ב PSP ויש להם אנשים טכניים מהרמות הכי גבוהות בתעשייה, למה שתחשוב שככה יפלו על הפרצוף עם AAA? בכל מקרה הגיע להם הצ'אנס, עכשיו השאלה מה עושים איתם באמת, אני אישית חושב שמגיעה להם עוד הזדמנות, רוב שנות הפיתוח שלהם התרכזו בלבנות את המנוע, עכשיו הם יוכלו להקדיש נטו זמן פיתוח למשחק הבא ואפשר לקוות שהם למדו מהביקורות הקשות כדי לא לחזור על הטעויות שעשו עם האורדר.

TLG- סוני מתעקשת שעדיין בפיתוח והם גם חידשו את הזכויות על השם עכשיו שוב, אבל כן זו חתיכת פארסה ולא ברור מה קורה שם, רק היה ידוע שהצוות לא התמודד עם הפיתוח המסובך לפס3 (כמו לא מעט חברות יפניות אחרות) ושסנטה מוניקה בזמנו טסו ליפן לסייע שם ו...מאז אין כלום, מה שברור זה שגם אחרי שיצא (אם יצא) TLG לא יהיה כבר טים איקו כי אאודה עזב והוא משמש סוג של קבלן חיצוני בפרויקט הזה רק כדי לסיים אותו ומשם הוא לא ממשיך.

שחכת את MM שיש להם רקורד כמעט מושלם עם משחקי איכות גם אם הם לא לטעמנו.
אבל באופן כללי אני מסכים שיש ירידה באיכות של משחקי ה א' של סוני ועד עכשיו המשחקים שיצאו נעו בין בינוני לבזיוניים.

לא חושב בהכרח שצריך לפרק פה צוותים, סאקר פאנץ' למשל כן מוכשרים מאוד אבל אולי עולם פתוח לא מתאים להם וצריך לפקס אותם על פרויקט אחר, גרילה עובדים על RPG ויהיה מעניין לראות מה יצא ממנו, גם דייויד קייג' יכול להפתיע אם ישפר את הכתיבה והעלילה במשחקים שלו, כבר ידוע שיש עכשיו צוות כותבים בפרויקט הבא שלו ולך תדע אולי יהיה שיפור בנושא, האבי ריין עדיין אחד המשחקים הכי טובים בז'אנר הזה למרות עלילה גרועה, אז המשחק הבא שלו עם עלילה טובה אשכרה יכול להיות מעולה, מה שכן לא ברור למה מפתחים את UNTIL DAWN אם כבר יש משחק בסגנון מדייויד קייג', אני מהמר שהוא הולך להיות עוד פלופ לאוסף.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 פברואר 2015, 13:33

bling כתב:לאסקין מסכים עם ההודעה שלך, עשית בהחלט החלטה טובה עם ה PC ולטעמי אין לך מה לטרוח עד לסוף השנה עם הפס4 או ה ONE.


ה GOW האחרון היה של צוות ב' של סנטה מוניקה שהוא גם די היה צוות חדש, נתנו צ'אנס לאחד מהמפתחים שם (טוד פאפי) ומאז הוא כבר עזב לקרייטק, הצוות המקורי של GOW3 עבד על משחק חללי שכמו ששמענו כבר היתה שם פארסת ענק ופיטרו את סטיג וביטלו להם את כל הפרויקט, עכשיו כולם עובדים תחת קורי ברלוג (הבמאי של GOW2) על GOW4 ואין סיבה להניח שלא יהיה איכותי מאוד.

בקשר ל RAD קל להיות חכמים בדיעבד אבל גם אתה היית נותן צ'אנס לצוות שהוציא משחקים מצוינים ב PSP ויש להם אנשים טכניים מהרמות הכי גבוהות בתעשייה, למה שתחשוב שככה יפלו על הפרצוף עם AAA? בכל מקרה הגיע להם הצ'אנס, עכשיו השאלה מה עושים איתם באמת, אני אישית חושב שמגיעה להם עוד הזדמנות, רוב שנות הפיתוח שלהם התרכזו בלבנות את המנוע, עכשיו הם יוכלו להקדיש נטו זמן פיתוח למשחק הבא ואפשר לקוות שהם למדו מהביקורות הקשות כדי לא לחזור על הטעויות שעשו עם האורדר.

TLG- סוני מתעקשת שעדיין בפיתוח והם גם חידשו את הזכויות על השם עכשיו שוב, אבל כן זו חתיכת פארסה ולא ברור מה קורה שם, רק היה ידוע שהצוות לא התמודד עם הפיתוח המסובך לפס3 (כמו לא מעט חברות יפניות אחרות) ושסנטה מוניקה בזמנו טסו ליפן לסייע שם ו...מאז אין כלום, מה שברור זה שגם אחרי שיצא (אם יצא) TLG לא יהיה כבר טים איקו כי אאודה עזב והוא משמש סוג של קבלן חיצוני בפרויקט הזה רק כדי לסיים אותו ומשם הוא לא ממשיך.

שחכת את MM שיש להם רקורד כמעט מושלם עם משחקי איכות גם אם הם לא לטעמנו.
אבל באופן כללי אני מסכים שיש ירידה באיכות של משחקי ה א' של סוני ועד עכשיו המשחקים שיצאו נעו בין בינוני לבזיוניים.

לא חושב בהכרח שצריך לפרק פה צוותים, סאקר פאנץ' למשל כן מוכשרים מאוד אבל אולי עולם פתוח לא מתאים להם וצריך לפקס אותם על פרויקט אחר, גרילה עובדים על RPG ויהיה מעניין לראות מה יצא ממנו, גם דייויד קייג' יכול להפתיע אם ישפר את הכתיבה והעלילה במשחקים שלו, כבר ידוע שיש עכשיו צוות כותבים בפרויקט הבא שלו ולך תדע אולי יהיה שיפור בנושא, האבי ריין עדיין אחד המשחקים הכי טובים בז'אנר הזה למרות עלילה גרועה, אז המשחק הבא שלו עם עלילה טובה אשכרה יכול להיות מעולה, מה שכן לא ברור למה מפתחים את UNTIL DAWN אם כבר יש משחק בסגנון מדייויד קייג', אני מהמר שהוא הולך להיות עוד פלופ לאוסף.

בנושא GOW, נקווה לטוב פשוט פטרו שם חלק מהצוות ולא רק את סטיג. בנושא גרילה, הם מעולם לא עשו משחק טוב לדעתי כך שחובת ההוכחה עליהם ובגדול אחרי 4 משחקי KZ לא טובים. בנושא MM, הם מאד מקוריים, LBP הוא משחק קטסטרופה ובונה שלבים נהדר עם המון מקוריות וסגנון נהדר אבל הוא משחק רע, כמשחק. הסטודיו היפני, לא ברור מה הולך שם בכלל. בנושא READY AT DAWN, גם אני הייתי נותן לה הזמנות. אבל מדובר במשחק צד א' ראשון, פרנצ'ייז חדש, איפה הפיקוח? כולנו ראינו מקילומטר את הבעיות של האורדר, העיתונאים ראו, כולם צעקו את הבעיות ולא בחודשיים האחרונים אלה בשנה וחצי האחרונות. היה להם את כל הכלים להגיד לRAD "חבר'ה, אתם לא בכיוון. יש לך מכניקות טובות, מנוע מדהים, אולי תכניסו לשם גם משחק ותורידו ב70% את הסרטונים והQTE?". חבל שסוני לא עשתה את זה.

בכל מקרה, משהו רע קורה בסונה בשנים האחרונות. חוץ מנוטי דוג באמת שאין שם כבר אף מפתחת AAA באמת איכותית שגורמת לך לרוץ ולקנות את הקונסולה. ואומר את זה בן אדם שנה פס2 באושר ואושר ומעולם לא קנה לה משחק של נוטי דוג.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24467
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 פברואר 2015, 13:35

DrKeo כתב:אבל מי זה הכישרוניים ביותר של סוני? סנטה מוניקה ונוטי דוג ו... זהו? וגם סנטה מוניקה אבדו את זה קצת בGOW האחרון. סוני צריכה להתאפס על עצמה, היא רוכשת כל הזמן אולפנים שלא עומדים בלעשות כותרי AAA איכותיים (גרילה, סאקרפאנצ', עכשיו יש דיבורים על לרכוש את READY AT DAWN) ובסופו של דבר בעלי פלייסטיישן חיים ממשחק נוטי דוג למשחק נוטי דוג עם תיבול של אינדי על הדרך. מה הולך עם פליפוני? איפה לעזאזל TLG (ואם הוא בקשיים למה הצוות לא עובד על משהו אחר? עברו כבר 10 שנים מהמשחק האחרון שלהם למען השם!)? החברה הזאת לא ממש סגורה על עצמה. גם אין לה אף משחק מצופה חוץ מאשר אנצ'רטד באופק, מה נסגר?


הטובים שלה הם:
SANTA MONICA
NAUGHTY DOG
JAPAN STUDIO
TEAM ICO
POLYPHONY (למרות שאכזבו לאחרונה)
עריכה - שכחתי את MM :)

בנוסף, יש את SUCKER PUNCH ואת GUERILLA GAMES שבאמת רק לאחרונה חרגו ונהיו רק "טובים" במקום "טובים מאוד" (אם שופטים לפי ביקורות נטו)


אבל כמו שכתבת - הם בהחלט צריכים להתאפס על עצמם, בגלל זה כתבתי את ההודעה האחרונה :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 22 פברואר 2015, 14:17

באמת קצת מדאיג, מה שקורה עם המפתחים של סוני.
מצד שני, זה נראה מדאיג גם בתחילת הדור הקודם, עם LAIR וגם בדור הקודם הספיקו ארבעת המשחקים של נוט'י דוג וGOW3, בשביל לשכנע אנשים שלסוני יש צוותי פיתוח עדיפים על הפורזה\גירס\היילו\פייבל היותר עקביים של מייקרוסופט.
Studio Japan זה לא אותו הדבר בTEAM ICO? כלומר, ICO נמצאים בתוך Studio Japan.
בכל מקרה, המשחק האחרון של TEAM ICO הוא STOC וסטודיו יפן הוציא מאז רק משחקים בקנה מידה קטן, לPSP ולVITA. אהה כן... ו Knack. אני חושב שבשביל שהם יהיו ראויים להיות ברשימה עם נוט'י דוג, הם צריכים לעבוד קשה, כדי להרוויח מחדש את המעמד שלהם.
נוט'י דוג הם הסטודיו הכי טוב של סוני. הם מוציאים כל שנתיים, בערך, משחק מהטובים ביותר בתעשייה. הם, אולי, הסטודיו היחיד של סוני, שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות.
פוליפוני באותה עמדה של Studio Japan. צריכים להוכיח את עצמם מחדש.
סנטה מוניקה מצוינים, אבל הכותר היחיד שלהם סבל מהרבה עייפות, במשחק האחרון בסדרה. יהיה מעניין לראות אם הם יצליחו לרענן אותו. אני מקווה שלאחר מכן, הם גם יפתחו IP חדש.
MM עוד צריכים להוכיח את עצמם, אבל אני חושב שהם אחלה סטודיו up and coming.

יש יתרונות ויש חסרונות לגישה של "לשפוך על מפתחים כסף ולתת להם חופש יצירתי". לפעמים יוצר לך RYSE, האורדר, LAIR ופלופים אחרים ולפעמים יוצא לך SOTC, ICO וTLOU.
בPS2 זה עבד מצוין. בPS3 זה עבד מצוין. אני חושב שעדין אפשר להניח שגם בPS4 זה יעבוד מצוין, בסופו של דבר.

האורדר הוא פלופ, שכולם ראו ממרחק קילומטרים. האופטימיים בינינו, ציפו למשחק בינוני. קורה. נמשיך הלאה. בעוד 3 שנים, אני בטוח שכבר תהייה לנו אחלה ספריית צד א' מסוני.
אני מתאר לעצמי שגם ממייקרוסופט.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 22 פברואר 2015, 14:35

DrKeo כתב:בנושא GOW, נקווה לטוב פשוט פטרו שם חלק מהצוות ולא רק את סטיג. בנושא גרילה, הם מעולם לא עשו משחק טוב לדעתי כך שחובת ההוכחה עליהם ובגדול אחרי 4 משחקי KZ לא טובים. בנושא MM, הם מאד מקוריים, LBP הוא משחק קטסטרופה ובונה שלבים נהדר עם המון מקוריות וסגנון נהדר אבל הוא משחק רע, כמשחק. הסטודיו היפני, לא ברור מה הולך שם בכלל. בנושא READY AT DAWN, גם אני הייתי נותן לה הזמנות. אבל מדובר במשחק צד א' ראשון, פרנצ'ייז חדש, איפה הפיקוח? כולנו ראינו מקילומטר את הבעיות של האורדר, העיתונאים ראו, כולם צעקו את הבעיות ולא בחודשיים האחרונים אלה בשנה וחצי האחרונות. היה להם את כל הכלים להגיד לRAD "חבר'ה, אתם לא בכיוון. יש לך מכניקות טובות, מנוע מדהים, אולי תכניסו לשם גם משחק ותורידו ב70% את הסרטונים והQTE?". חבל שסוני לא עשתה את זה.

בכל מקרה, משהו רע קורה בסונה בשנים האחרונות. חוץ מנוטי דוג באמת שאין שם כבר אף מפתחת AAA באמת איכותית שגורמת לך לרוץ ולקנות את הקונסולה. ואומר את זה בן אדם שנה פס2 באושר ואושר ומעולם לא קנה לה משחק של נוטי דוג.

טוב פה אנחנו קצת מערבבים בין טעם אישי לכללי, גרילה יצרו FPSים טובים בדור האחרון למרות שלא אהבנו אותם, לפחות ע"פ הביקורות והמעריצים, קילזון 2 נחשב לאחד מהמולטי הכי טובים של הדור הקודם למשל, רק עם המשחק האחרון שלהם יש קונצנזוס בין כולם שהיה נפילה גדולה, אפשר לשייך זאת למשחק השקה ולא לבטל בהכרח כל פרויקט עתידי שלהם.

סאקר פאנץ' עם אינפמוס אף פעם לא שרפה באמת את אתרי הביקורות, הראשון עם הכי גבוה יושב על 85 (ולא נכנס לסטנדרטים הרכים יותר של פעם), האחרון על 80, הם נחשבים לחביבים אבל רחוקים באמת ממדהימים, לטעמי עולם פתוח גדול על הצוות הזה פשוט אבל היום כשעולמות פתוחים נמצאים בשיא שלהם וגם משחקים לניארים עושים את המעבר לשם או לפחות נפתחים הרבה יותר מבעבר אז ברור שסוני לא תשנה את הפוקוס שלהם והם ימשיכו עם זה לצערי.

MM יצרו את משחק הויטה שנחשב כנראה להכי טוב שיצא, הם צוות מצויין בלי קשר אם יכלו לעשות את המכניקות של LBP טובות יותר.
פוליפוני באמת עברו דור רע ולא יודע מה יהיה איתם ואם הם שווים את כל ההשקעה, התקציבים שלהם מופרכים ולוקח להם שנים לשחרר משחק, פעם זה השתלם כי קיבלת את משחק המירוצים הכי טוב בשוק בהפרש מצחיק מהתחרות, היום זה מרגיש כמו עוד משחק שמקביל לאיכות של פורצה רק עם צוות מסורבל שלקח לו פי 2 זמן.

בקשר ל RAD, יכול להיות שסוני פשוט לא מתערבת בפיתוחים של הסטודיו שלה מבחינת תכנים ומכניקות והיא נותנת להם חופש אומנותי גבוה, כשיוצא משחק טוב אז זה לטובה, כשיוצא האורדר אז יורדים עליהם איך נתנו לפארסה כזו לקרות, בכל מקרה האורדר כ"כ רע שזה לא עניין של רק להוריד סרטונים ו QTE, הגיימפליי גם אם לא גרוע מבחינה מכנית עדיין בסיסי וגנרי רצח, הדבר הזה היה צריך לעבור OVERHAUL מוחלט.

Laskin
Elder
הודעות: 24467
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 פברואר 2015, 15:03

Nucleus_Dawn כתב:באמת קצת מדאיג, מה שקורה עם המפתחים של סוני.
מצד שני, זה נראה מדאיג גם בתחילת הדור הקודם, עם LAIR וגם בדור הקודם הספיקו ארבעת המשחקים של נוט'י דוג וGOW3, בשביל לשכנע אנשים שלסוני יש צוותי פיתוח עדיפים על הפורזה\גירס\היילו\פייבל היותר עקביים של מייקרוסופט.
Studio Japan זה לא אותו הדבר בTEAM ICO? כלומר, ICO נמצאים בתוך Studio Japan.
בכל מקרה, המשחק האחרון של TEAM ICO הוא STOC וסטודיו יפן הוציא מאז רק משחקים בקנה מידה קטן, לPSP ולVITA. אהה כן... ו Knack. אני חושב שבשביל שהם יהיו ראויים להיות ברשימה עם נוט'י דוג, הם צריכים לעבוד קשה, כדי להרוויח מחדש את המעמד שלהם.
נוט'י דוג הם הסטודיו הכי טוב של סוני. הם מוציאים כל שנתיים, בערך, משחק מהטובים ביותר בתעשייה. הם, אולי, הסטודיו היחיד של סוני, שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות.
פוליפוני באותה עמדה של Studio Japan. צריכים להוכיח את עצמם מחדש.
סנטה מוניקה מצוינים, אבל הכותר היחיד שלהם סבל מהרבה עייפות, במשחק האחרון בסדרה. יהיה מעניין לראות אם הם יצליחו לרענן אותו. אני מקווה שלאחר מכן, הם גם יפתחו IP חדש.
MM עוד צריכים להוכיח את עצמם, אבל אני חושב שהם אחלה סטודיו up and coming.

יש יתרונות ויש חסרונות לגישה של "לשפוך על מפתחים כסף ולתת להם חופש יצירתי". לפעמים יוצר לך RYSE, האורדר, LAIR ופלופים אחרים ולפעמים יוצא לך SOTC, ICO וTLOU.
בPS2 זה עבד מצוין. בPS3 זה עבד מצוין. אני חושב שעדין אפשר להניח שגם בPS4 זה יעבוד מצוין, בסופו של דבר.

האורדר הוא פלופ, שכולם ראו ממרחק קילומטרים. האופטימיים בינינו, ציפו למשחק בינוני. קורה. נמשיך הלאה. בעוד 3 שנים, אני בטוח שכבר תהייה לנו אחלה ספריית צד א' מסוני.
אני מתאר לעצמי שגם ממייקרוסופט.


TEAM ICO הוא נפרד וממש לא היה קשור בשום צורה לKNACK!
הם כן חלק מJAPAN STUDIO אבל זה כמו הצוותים השונים בSANTA MONICA, לעומת הצוות של GOW
:) הצוות גם שייך לסנטה מוניקה, אבל הוא נפרד, סנטה מוניקה משחררים גם משחקים של RAD וQ GAMES וכו'.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 פברואר 2015, 15:16

bling כתב:טוב פה אנחנו קצת מערבבים בין טעם אישי לכללי, גרילה יצרו FPSים טובים בדור האחרון למרות שלא אהבנו אותם, לפחות ע"פ הביקורות והמעריצים, קילזון 2 נחשב לאחד מהמולטי הכי טובים של הדור הקודם למשל, רק עם המשחק האחרון שלהם יש קונצנזוס בין כולם שהיה נפילה גדולה, אפשר לשייך זאת למשחק השקה ולא לבטל בהכרח כל פרויקט עתידי שלהם.

סאקר פאנץ' עם אינפמוס אף פעם לא שרפה באמת את אתרי הביקורות, הראשון עם הכי גבוה יושב על 85 (ולא נכנס לסטנדרטים הרכים יותר של פעם), האחרון על 80, הם נחשבים לחביבים אבל רחוקים באמת ממדהימים, לטעמי עולם פתוח גדול על הצוות הזה פשוט אבל היום כשעולמות פתוחים נמצאים בשיא שלהם וגם משחקים לניארים עושים את המעבר לשם או לפחות נפתחים הרבה יותר מבעבר אז ברור שסוני לא תשנה את הפוקוס שלהם והם ימשיכו עם זה לצערי.

MM יצרו את משחק הויטה שנחשב כנראה להכי טוב שיצא, הם צוות מצויין בלי קשר אם יכלו לעשות את המכניקות של LBP טובות יותר.
פוליפוני באמת עברו דור רע ולא יודע מה יהיה איתם ואם הם שווים את כל ההשקעה, התקציבים שלהם מופרכים ולוקח להם שנים לשחרר משחק, פעם זה השתלם כי קיבלת את משחק המירוצים הכי טוב בשוק בהפרש מצחיק מהתחרות, היום זה מרגיש כמו עוד משחק שמקביל לאיכות של פורצה רק עם צוות מסורבל שלקח לו פי 2 זמן.

בקשר ל RAD, יכול להיות שסוני פשוט לא מתערבת בפיתוחים של הסטודיו שלה מבחינת תכנים ומכניקות והיא נותנת להם חופש אומנותי גבוה, כשיוצא משחק טוב אז זה לטובה, כשיוצא האורדר אז יורדים עליהם איך נתנו לפארסה כזו לקרות, בכל מקרה האורדר כ"כ רע שזה לא עניין של רק להוריד סרטונים ו QTE, הגיימפליי גם אם לא גרוע מבחינה מכנית עדיין בסיסי וגנרי רצח, הדבר הזה היה צריך לעבור OVERHAUL מוחלט.

או במילים אחרות, נשארו לסוני שני צוותי AAA, סנטה מוניקה ונוטידוג (ואפשר לזרוק שם גם את MM, למרות שלדעתי הם צריכים להשאר חברת "אינדים" קטנים יותר כי משהו כמו אנצ'רטד הם לעולם לא יפתחו). האחד מהם מאוד אכזב במשחק האחרון. השאר, או שעושים משחקים סוג ב' או שעושים משחקים שהם לא רעים אבל לא נכנסים לקטגורית המוכרי מערכות הגדולים כמו למשל סאקרפאנצ'.

זה מאוד מדאיג מה שהולך שם. סוני הייתה חברה של 10 מפתחות על וכמה ממוצעות מסביב, עכשיו הם חברה של כמה מפתחות על ו-10 ממוצעות מסביב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 22 פברואר 2015, 15:40

Laskin כתב:
TEAM ICO הוא נפרד וממש לא היה קשור בשום צורה לKNACK!
הם כן חלק מJAPAN STUDIO אבל זה כמו הצוותים השונים בSANTA MONICA, לעומת הצוות של GOW
:) הצוות גם שייך לסנטה מוניקה, אבל הוא נפרד, סנטה מוניקה משחררים גם משחקים של RAD וQ GAMES וכו'.

סנטה מוניקה משמשת גם כסוג של חברה טכנית שמסייעת למשחקים אחרים שמפותחים בלעדית לפס4, למשל RPTURE היה מיועד להיות מולטי פלטפורם אבל הם התקשו בפיתוח, סוני הציעה להם עזרה עם כח האדם של סנטה מוניקה ועכשיו זה בלעדי לפס4, ככה הם גם סייעו ל RAD וחברות אחרות, אבל הם כן גם מפתחים משחקים IN HOUSE בלי קשר שהם גם עוזרים טכנית למפתחות אחרות, האורדר זה משחק שהם סייעו ל RAD טכנית אחרי הקמת המנוע (בכל זאת הם היו חברת PSP והיה דרוש כח אדם בשביל לעשות את המעבר לקונסולות) אבל זה לגמרי משחק של RAD, לא של סנטה מוניקה, הצוות של GOW זה לגמרי סנטה מוניקה, זה המשחק שלהם לכל דבר.
DrKeo כתב:או במילים אחרות, נשארו לסוני שני צוותי AAA, סנטה מוניקה ונוטידוג (ואפשר לזרוק שם גם את MM, למרות שלדעתי הם צריכים להשאר חברת "אינדים" קטנים יותר כי משהו כמו אנצ'רטד הם לעולם לא יפתחו). האחד מהם מאוד אכזב במשחק האחרון. השאר, או שעושים משחקים סוג ב' או שעושים משחקים שהם לא רעים אבל לא נכנסים לקטגורית המוכרי מערכות הגדולים כמו למשל סאקרפאנצ'.

זה מאוד מדאיג מה שהולך שם. סוני הייתה חברה של 10 מפתחות על וכמה ממוצעות מסביב, עכשיו הם חברה של כמה מפתחות על ו-10 ממוצעות מסביב.

זה נראה באופן כללי שהפוקוס שלהם עובר יותר לאינדי- אבל בדרגות הגבוהות יותר, AA אם תרצה, למשל RIME או ראפטצ'ור, NMS ו WILD, כל מני משחקים שהם מסייעים בפיתוח שלהם ושיעשירו את הליינאפ של הקונסולה.
AAA באמת נחלש מאוד לצערי.

kririn
Sage
הודעות: 5444
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 22 פברואר 2015, 16:39

מה אתם מצפים ?
סוני צריכה לחסוך כספים

הPS4 נימכר בכמויות גם בלי בילעדים גדולים

דרך אגב גם הPS1 נימכרה בכמויות ,והבילעדים הגדולים היו בעיקר מיצד שלישי
וזה בגלל שהסאטורן לא נימכר טוב
ונינטנדו הלכה על קלטות בנפח מאוד קטן לאומת CD בזמנו


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 24 אורחים

cron