תרבות גיימינג

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42418
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי DrKeo » 15 אוקטובר 2017, 13:45

אולי זאת איימי :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4956
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 15 אוקטובר 2017, 14:06

איימי הנינג עזבה בתחילת 2014 אז זה לא סביר :)

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1935
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי MGS FREAK » 22 אוקטובר 2017, 14:37

לאחר שהבעלים של נאוגאף הואשם באונס על ידי מישהי בפייסבוק התחילה נטישה המונית של פקחים, ואנשים אשכרה מבקשים שיתנו להם באן.

נראה שהאתר בגסיסה מתקדמת, אם לא כבר מת :o

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42418
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי DrKeo » 22 אוקטובר 2017, 14:57

מה קורה בשבועים האחרונים, כל האנסים והמטרידים יוצאים מתחת לסלעים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4956
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 22 אוקטובר 2017, 15:01

ממש תזמון מושלם עם תחילת הסמסטר לסגור לי את ניאוגף..אולי עכשיו אני אשחק משחקים במקום רק לדבר עליהם :D
וברצינות,זה ממש ממש מבאס וחבל שבגלל מעשים של אדם אחד כל הפורום הענק הזה ילך לפח כי עם כל החרא שהולך שם,זה עדיין המקום עם הדיונים הכי מעניינים ואפשר להעביר שם שעות וללמוד הרבה תוך כדי סינון הזבל.

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1935
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי MGS FREAK » 22 אוקטובר 2017, 15:09

אכן הולך (הלך?) שם הרבה חרא. הבנתי שמחלקים שם באנים על ימין ועל שמאל ושיש חופש לבטא כל דעה כל עוד היא הדעה ה"נכונה". יש שם דיונים על גבי דיונים על נושא שמאל-ליברלי זה או אחר (שנוגע לגיימינג או OT) ובתוך אותם דיונים פוסטים על גבי פוסטים שכולם אומרים אותו דבר ומאוד נדיר לשמוע שם זווית שונה, די קריפי.

בהתחשב בנ"ל, מאוד אירוני שמעשה כזה הוא מה שהרג את האתר.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3727
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי swym » 23 אוקטובר 2017, 12:38

DrKeo כתב:מה קורה בשבועים האחרונים, כל האנסים והמטרידים יוצאים מתחת לסלעים.

מה שיותר מעניין הוא שאלו תמיד כל מיני "feminist allies" שהאשימו אחרים ומתגלים בתור המטרידים... פרוג'קשן למקסימום.

אמרתי כבר לפני שנים שלמצוא דיונים טובים בנאוגאף זה כמו למצוא זהב בביוב: יש כמה אנשים טובים שמשקיעים בתרדים מפורטים סופר אינפורמטיביים, אבל הם נקברים תחת הרים של ספאם לא רלוונטי מצד אחד ומודרציית groupthink פסיכית מצד שני. איך קראו למבלשט ההוא בזמנו עם כל ההדלפות הרנדומליות ויכולת נבואית של הטלת מטבע? משהו עם butt? :lol:
אמנם יהיה חבל לראות פורום גדול כזה קורס תחת חטאי המייסד שלו (בהנחה כמובן שהאשמות נגדו נכונות), אבל אולי יצא מזה משהו טוב והתוכן האיכותי ינדוד לבית חדש. אם הם צריכים אז אני יכול להפנות אותם למישהו שיודע קצת PHPBB ועדיין לא מימש כפתור לייק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42418
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אוקטובר 2017, 18:18

swym כתב:
DrKeo כתב:מה קורה בשבועים האחרונים, כל האנסים והמטרידים יוצאים מתחת לסלעים.

מה שיותר מעניין הוא שאלו תמיד כל מיני "feminist allies" שהאשימו אחרים ומתגלים בתור המטרידים... פרוג'קשן למקסימום.

אמרתי כבר לפני שנים שלמצוא דיונים טובים בנאוגאף זה כמו למצוא זהב בביוב: יש כמה אנשים טובים שמשקיעים בתרדים מפורטים סופר אינפורמטיביים, אבל הם נקברים תחת הרים של ספאם לא רלוונטי מצד אחד ומודרציית groupthink פסיכית מצד שני. איך קראו למבלשט ההוא בזמנו עם כל ההדלפות הרנדומליות ויכולת נבואית של הטלת מטבע? משהו עם butt? :lol:
אמנם יהיה חבל לראות פורום גדול כזה קורס תחת חטאי המייסד שלו (בהנחה כמובן שהאשמות נגדו נכונות), אבל אולי יצא מזה משהו טוב והתוכן האיכותי ינדוד לבית חדש. אם הם צריכים אז אני יכול להפנות אותם למישהו שיודע קצת PHPBB ועדיין לא מימש כפתור לייק.

אחד הקלאסים שמתאים למה שאתה אומר הוא אנדי סיגנור שהוא אחד משני המיסדים של screen junkies (למי שלא מכיר את הערוץ חדשות שלהם ביוטיוב, שהוא לא רע בכלל אגב, הם אלה שעושים את honest trailers), אחד הכי SJW שיש שהואשם לפני שבועיים בטרדה מינית ותקיפה מינית של מעריצה שגם עבדה שם זמן קצר. הוא פוטר והאתר פשוט הושבת לגמרי. הכי אירוני הוא שבדיוק שבוע לפני שזה התפוצץ הוא היה בפודקאסט של סלאש פילמס והוא הריץ שם רנט לא קצר על הארווי ווינסטין. אוי האירוניה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4956
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 27 אוקטובר 2017, 23:16

ג'ייסון שרייר,אחד העיתונאים הכי מקושרים וטובים בביזנס לדעתי,העלה היום בקוטאקו את המאמר שלו על הפרוייקט Star Wars של ויסרל ואיימי הניג. המאמר מרתק,ומי שמעוניין לקרוא צריך לפנות קצת זמן כי מדובר בקריאה די ארוכה. קראתי ואני אנסה לסכם ממש בקטנה בנקודות ואני גם בטוח אפספס כמה דברים:

-הפרוייקט סבל ממחסור רציני בעובדים,חלק בגלל ש-EA היו all in על battlefront וסיבה רצינית יותר הייתה שעלויות התפעול של הסטודיו,שממקום בסן פרנסיסקו,היו גבוהות במיוחד בגלל עניין המיסוי לעומת סטודיואים אחרים של EA בקנדה שקיבלו הטבות מס רציניות והיה קל יורת להעסיק בהם עובדים.

-ה-Scope של הפרויקט היה לא פרופורציונאלי בעליל לכמות האנשים שהייתה להם: EA דרשו מוסיראל להגיע עם Ragtag (שם הקוד של המשחק) ל-90 MC ובסטודיו היה ברור לחלוטין שאין שום סיכוי שזה עומד לקרות -EA אשכרה ציפתה מסטודיו חסר ניסיון במשחקי Uncharted style להתחרות ב-Uncharted 4. בשביל המספרים : את אנצ'רטד 4 פיתח צוות מנוסה של יותר מ-200 איש. ויסראל צפו שהם יצטרכו לפחות 160 איש בשביל שבכלל יהיה להם סיכוי. היו להם בקושי 80.

-טענות על יחסי עבודה עכורים של הניג עם צוות הפיתוח: לפי כמה אנשים שם הניג הרגישה שכל הפרויקט מוטל על הכתפיים שלה,ומאחר והיא עבדה עם צוות שלא הכירה לפני הרגישה שהיא לא יכולה לסמוך עליהם שיספקו את הסחורה,והתערבה בכל אלמנט הכי קטן של המשחק. לפי המאמר,כשהניג עבדה על אנצ'רטד,היא שימשה הרבה יותר כמתוות דרך מבחינת סיפור,cutscenes ועבודה עם השחקנים (וכל העובדים של וסירל מסכימים ש-Ragtag מהבחינה הזו היה מדהים אגב) אבל לא היה לה ידע ב-level design ואיך גיימפליי צריך להיות. בנוטי דוג,היה לה במאי נוסף שתמיד אייש את התפקיד הזה,כאן לא (חוזר לעניין המחסור בכוח אדם).

-הבדלים מהותיים בגישה של המפיצה EA והמפתחת ויסרל לגבי Ragtag: אני לא אפרט כאן יותר מדי אלא פשוט אתן משפט אחד שסיכם הכל- נאמר שהניג נתנה מצגת מאוד ארוכה ומפורטת על Ragtag לבכירי EA על ה-Theme,הסיפור ומה המשחק מנסה להשיג והתגובה שלהם הייתה "FIFA ULTIMATE TEAM עושה מיליארד דולר בשנה,מה הגרסא שלך לזה?" nuff said.

-שינויים קיצוניים במבנה הניהולי של הסטודיו לפני ותוך כדי הפיתוח: מסתבר שבויסראל ניסו את מודל נוטי דוג של עבודה ללא מפיקים ועם כמה שפחות מתווכים בין ההנהלה הבכירה ליוצרים ובמידה מסויימת,זה עבד. עד תחילת 2017,שהגיעה עם הצטרפות רצינית יותר של סטודיו EA Vancouver שהעיף את הרעיון הזה מהחלון. למעשה,רק בשלב יותר מאוחר ויסרל הבינו ש-EA VA לא באו לעזור להם,אלא להשתלט על הפרוייקט לגמרי. להגנת Motive אפשר לטעון שהפרויקט באמת היה במצב לא טוב וההתקדמות הייתה ממש קטנה בהשוואה לכמות הזמן שהיה בפיתוח.

-טענות על פרוסטבייט כמנוע שפשוט לא מתאים לסוג הזה של המשחקים - זה משהו ששמעתי עוד מ-DA 3 וזה רק מקבל ביסוס חזק יותר כאן.

יש כמובן עוד המון פרטים,אבל אני מרגיש שזה מה שיכולתי לשאוב כרגע. שוב,מומלץ מאוד לקרוא.
למאמר: https://kotaku.com/the-collapse-of-viscerals-ambitious-star-wars-game-1819916152

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 אוקטובר 2017, 11:14

בדיוק פרסמתי את זה גם בנושא של משחקי 2018. כתבה פשוט מדהימה.

השורה התחתונה שלה, להבנתי, היא שזה מצב הרבה יותר מורכב שנמשך כבר שנים ולא איזו החלטה של רגע. גם חשוב לשים לב שיש הרבה הסכמה בקרב העובדים של Visceral שהביטול של המשחק מוצדק. נעשו הרבה טעויות. חלקן נעשו ע"י המפתחים וחלקן ע"י אנשים בEA. זה משפט די מדהים שמסכם היטב עד כמה הנושא הזה מורכב בפועל וכמה התפיסה הפשטנית (והנפוצה) כלפי הנושא לא ממש קרובה לאמת (בין אם היא "EA הורסים הכל" ובין אם "EA רוצים לעשות כסף, אז הם צודקים"):
“I think EA gave us too much leeway,” said one. “If anything, EA should’ve probably canceled this project earlier. I think Söderlund and them were too nice, gave us too many opportunities.”

EA עשו הרבה טעויות בניתוב המשאבים. הם עשו הרבה טעויות בהעמסה של תפקידים על הנינג. הם עשו הרבה טעויות בדרך בה הם התייחסו לפרויקט (שלא לדבר על ההודעה הנוראה לעיתונות). חלק מהטעויות נבעו מטמטום תאגידי סטנדרטי ("מה הFUT של המשחק הזה?") וחלק מרצון לא מציאותי וחיובי לשמור על Visceral בחיים (לפני 20 שנה אולי היה אפשרי להחזיק מפתחת בLA. היום כבר לא). חבל שהם לא פעלו לפני שנים עם איזו תוכנית relocation. אולי זה היה מציל את הצוות ואת המשחק.

אנחנו גם נוטים תמיד להניח שבוטל משהו נהדר. אנחנו רוצים את מה שיכל להיות ולא ממש מודעים למה שהיה בפועל. לפי מה שאומרים אנשים שכן יודעים מה היה מצב המשחק, נשמע שלא היה כמעט כלום בפועל. המשחק בקושי התקדם. רוב תקופת הפיתוח עבדו עליו בערך 30 אנשים וכל הזמן טפטפו אנשים החוצה.

התלונות (החוזרות, בשלב הזה) על זה שפרוסטבייט לא מתאים למשחקי גוף שלישי זה משהו שצריכים לטפל בו בEA. הרעיון של להשתמש במנוע בכל הסטודיואים הפנימיים הוא טוב, אבל זה מצריך מנוע עם יותר גמישות ויותר פיטצ'רים. אנימציה של לשים את היד על קיר שהדמות עוברת ליידה צריכה להיות קיימת ברמת המנוע. זה שמפתחת צריכה לעבוד על זה זה מגוחך. נקווה שבEA ידעו להשקיע משאבים בקטע הזה, כי פרוסבייט יותר גמיש יכול לעשות פלאים.

הכתבה הזאת נתנה לי תקווה בנוגע לעתיד של משחקי מלחמת הכוכבים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3727
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי swym » 01 נובמבר 2017, 12:09

Uncle Pey'j כתב:ג'ייסון שרייר,אחד העיתונאים הכי מקושרים וטובים בביזנס לדעתי,העלה היום בקוטאקו את המאמר שלו על הפרוייקט Star Wars של ויסרל ואיימי הניג. המאמר מרתק,ומי שמעוניין לקרוא צריך לפנות קצת זמן כי מדובר בקריאה די ארוכה. קראתי ואני אנסה לסכם ממש בקטנה בנקודות ואני גם בטוח אפספס כמה דברים:

קח בחשבון שבפועל זה די הפוך: ג'ייסון אולי מקושר לקליקה ספציפית, אבל הוא עיתונאי גרוע והכתבות שלו (כמו הרבה כתבות אג'נדה בקוטאקו ופוליגון, אבל לא רק) בעצם משמשות ל-proxy wars של אותם אנשים בשביל להשתלח באחרים ולהסיט אשמה מהפשלות שלהם (ע"ע מאס אפקט אנדרומדה שבה האנשים שהרסו את המשחק מנסים לזרוק את האשמה). קח כל מילה שנכתבה על ידו בערבון מוגבל כל עוד היא לא הוצלבה עם גורם אמין יותר.

זה לא אומר שאין שמץ של אמת בלפחות חלק מהטענות שעלו שם, אבל בגדול אתה יכול להבין בין השורות מדובר למעשה במספר אנשים אנונימיים שמאשימים את המפיצה וההנהלה עם דרישות מוגזמות, את סגנון הניהול של האשה שהונחתה עליהם מבחוץ, את המפתחים שיצרו עבורם את המנוע.... את כולם בעצם חוץ מאשר את עצמם. זה נשמע מאד כאוטי למי שמגיע מבחוץ, אבל למעשה זה הבלאגן שבו מתנהל פיתוח של כל משחק כמעט כולל יצירות מופת כמו Bioshock ו-Red Dead Redemption (שגם עליהם הופצו שמועות אנונימיות בזמנו כאילו המשחק הולך להתרסק).

למעשה רק הטענה על כך שForstbyte הוא לא מנוע שמתאים למשחקי אקשן בגוף שלישי צריכה להדליק נורה אדומה של ספקנות אצל כל מי שזוכר שמדובר בעצם באותו המנוע שמריץ את PVZ Garden Warfare, את Army of Two: The Devils Cartel, את DA:I (שבסופו של דבר רץ מצויין על המנוע... התלונות הגיעו מהצוות של אנדרומדה), ולמעשה אפילו בבאטלפילד ובאטלפרונט ניתן לעבור לגוף שלישי. אני מבטיח לך שלא משנה איזה מנוע משחק תיתן למפתחי משחקים - אתה תשמע מהם תלונות עליו מפה ועד להודעה חדשה.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4323
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי InterAl » 01 נובמבר 2017, 22:22

לא כולם בויסראל האשימו רק את EA, חלק האשימו גם את עצמם. בשורה התחתונה, הם עבדו על המשחק במשך שנים, וכל מה שהם הצליחו להפיק בזמן הזה הוא "דמו" סינתטי של 20 שניות. כל שאר הטיעונים, נכונים או לא, לא יכולים לחפות על העובדה הזאת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42418
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי DrKeo » 02 נובמבר 2017, 00:42

InterAl כתב:לא כולם בויסראל האשימו רק את EA, חלק האשימו גם את עצמם. בשורה התחתונה, הם עבדו על המשחק במשך שנים, וכל מה שהם הצליחו להפיק בזמן הזה הוא "דמו" סינתטי של 20 שניות. כל שאר הטיעונים, נכונים או לא, לא יכולים לחפות על העובדה הזאת.

חתיכת שורה תחתונה, זה גם לא נכון עובדתית כי כתוב במפורש בכתבה שהם עשו דמו מלא עם ג'אבה דה האט שנותן טעימה מכל אספקט של המשחק ובנוסף עוד שלושה שלבים מלאים לשער 3.5. ויסראל עבדו תחת אש כשפעם אחרי פעם EA "מחבלים" בצעדים שלהם. הם גם עשו טעויות? ברור, זה קורה בכל פיתוח של תוכנה, אבל היכולת שלך להתעלם מההתערבות תאגיד שהייתה להם בעבודה היא די מדהימה. מה יכל לצאת ממשחק AAA שעובדים עליו 30 אנשים בזמן שהם עושים תוכניות ל-170 אנשים ודורשים מהם לעקוף באיכות משחק עם תקציב יותר גבוה ו-200+ עובדים? הם עשו טעויות, כן, לא מעט; אבל בכל פיתוח משחק יש טעויות ובעיות. כולם מתחילים עם חזון גדול מדי, בעיות מימוש של אלמנטים, התנגשויות אגו וכו'. פורטל, HL1, HL2 ורק עכשיו אנצ'רטד 4 עברו המון מהמורות בדרך להיות משחק מגדיר תעשיה. ויסרל בחיים לא יכלו להפיק את המשחק הזה, מעבר להתערבויות בנאליות של מפיצה ("מה השטיק שלכם", "תעשו לנו גם מולטי כי זה מוכר", כפו עליהם מנוע לא מתאים וכו') הם פשוט עברו התעללות איוש שאף סטודיו לא היה מצליח להוציא מזה כלום אלה אם היו נותנים להם איזה 7 שנים לעבוד על הפרוייקט או אם היו הופכים את המשחק לאינדי של 30$.

שורה תחתונה, EA הייתה צריכה להעביר את ויסראל למקום ידידותי לפיתוח כמו מונטראול, לנפח אותם ל200+ אנשים ועדין עלויות הפיתוח היו נמוכות יותר כי במונאראול עלות מפתח היא שליש. מהנקודה הזאת אולי ההתערבויות של EA בפיתוח היו עושות את המשחק יותר בנאלי ממה שהוא היה יכול להיות אבל לפחות היה יוצא AAA איכותי כמו שויסרל יודעת לעשות, אם DS1 ו-2 מעידים משהו.

בנושא המנוע, גיא, אתה יודע שמנוע זה לא איפה שאתה ממקם את המצלמה כי את זה אתה יכול שנות ב-10 שורות קוד. המנוע הוא אוסף מערכות ומשחק גוף שלישי דינאמי צריך אוסף מערכות מסויים, למשל מערכת אנימציה מתקדמת, דברים שגוף שלישי בBF2 או ME:A לא בדיוק עושים. ההפרש בין מה שאנצ'רטד דורש למה שדורש ME הוא אדיר ואף אחד עדין לא עשה משחק בפרוסטבייט שעושה מה שאנצ'רטד או TR עושים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4323
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי InterAl » 02 נובמבר 2017, 11:24

כן, הם עשו עוד כמה דמואים פנימיים ל-EA שלא שוחררו לציבור, ו-EA לא היו מרוצים מהם כי הם היו שכפול של אנצ׳רטד. הטעות של EA היתה שהם נתנו לויסראל לפתח את המשחק הזה, כשויסראל בעצמם מודים שאין להם את היכולת לפתח משחק מהסוג הזה. EA פתחה סטודיו בקנדה שהצטרף לפיתוח, וצוין בכתבה שהם נחרדו לגלות כמה מעט ויסראל התקדמו בפיתוח. האם הם היו understaffed? כנראה, אבל זה לא היה סוד. EA והסטודיו הקנדי ידעו את זה, ועדיין חשבו שההתקדמות של ויסראל בפרויקט היתה מזעזעת ביחס לכוח האדם שהיה להם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42418
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי DrKeo » 02 נובמבר 2017, 20:14

InterAl כתב:כן, הם עשו עוד כמה דמואים פנימיים ל-EA שלא שוחררו לציבור, ו-EA לא היו מרוצים מהם כי הם היו שכפול של אנצ׳רטד. הטעות של EA היתה שהם נתנו לויסראל לפתח את המשחק הזה, כשויסראל בעצמם מודים שאין להם את היכולת לפתח משחק מהסוג הזה. EA פתחה סטודיו בקנדה שהצטרף לפיתוח, וצוין בכתבה שהם נחרדו לגלות כמה מעט ויסראל התקדמו בפיתוח. האם הם היו understaffed? כנראה, אבל זה לא היה סוד. EA והסטודיו הקנדי ידעו את זה, ועדיין חשבו שההתקדמות של ויסראל בפרויקט היתה מזעזעת ביחס לכוח האדם שהיה להם.

ברצינות? אתה מבין שהם היו 30 אנשים רוב הפרוייקט על מנוע שנכפה עליהם שלא מתאים בשום צורה למשחק הרפתקאות ורצו שהם יעשו אנצ'רטד 5. מה לעזאזל יצא מדבר כזה חוץ מאשר תאונה? האשמות צריכות ללכת לויסרל ברגע שאשכרה נותנים להם את הכלים הבסיסים לעבוד. זה כמו לטעון שמישהו לא יודע לרקוד אחרי שירו לו בשתי הרגליים. וואללה, מי יודע, אולי ויסרל באמת לא יכולים לעשות משחק הרפתקאות טוב, אבל אפילו לא הספיקו לבדוק אם הם מסוגלים כי לא נתנו להם את ההזדמנות הבסיסית לפתח את המשחק הזה. באיזה יקום 30 אנשים יכולים לעקוף פיתוח של 200+ עם נסיון אדיר בלפתח את הסוג משחק הזה?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4323
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי InterAl » 02 נובמבר 2017, 22:54

כשאתה כושל, הכי נוח לתלות את האשמה באחרים. תירוצים תמיד אפשר למצוא. כפו עלי, לחצו עלי, לא נתנו לי מספיק משאבים. אולי אם הם היו מתמקדים בלפתח גיימפליי מקורי במקום חיקוי אנצ'רטד, ובלפתח פרוטוטייפ עובד במקום לבזבז שבועות על אנימציית יד על קיר שאף אחד לא רואה וכשעוד אין להם כלום ביד, המצב היה שונה. כמעט בכל פסקה בכתבה של קוטאקו נודף ריח רע של פיתוח כושל. ופיתוח כושל זה בראש וראשונה אשמה של המפתחת, לא המפיצה. בסופו של דבר, מדובר על סטודיו פנימי של EA. ל-EA יש אינטרס לשמר ולטפח מפתחים טובים ולפרק/לפטר מפתחים גרועים. אתה בעצם טוען שההחלטה של EA היתה לא רציונלית ומנוגדת לאינטרס העסקי שלהם. זה טיעון לא טריוויאלי בכלל שדורש הוכחה שאתה לא יכול לספק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42418
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי DrKeo » 03 נובמבר 2017, 01:37

InterAl כתב:כשאתה כושל, הכי נוח לתלות את האשמה באחרים. תירוצים תמיד אפשר למצוא. כפו עלי, לחצו עלי, לא נתנו לי מספיק משאבים. אולי אם הם היו מתמקדים בלפתח גיימפליי מקורי במקום חיקוי אנצ'רטד, ובלפתח פרוטוטייפ עובד במקום לבזבז שבועות על אנימציית יד על קיר שאף אחד לא רואה וכשעוד אין להם כלום ביד, המצב היה שונה. כמעט בכל פסקה בכתבה של קוטאקו נודף ריח רע של פיתוח כושל. ופיתוח כושל זה בראש וראשונה אשמה של המפתחת, לא המפיצה. בסופו של דבר, מדובר על סטודיו פנימי של EA. ל-EA יש אינטרס לשמר ולטפח מפתחים טובים ולפרק/לפטר מפתחים גרועים. אתה בעצם טוען שההחלטה של EA היתה לא רציונלית ומנוגדת לאינטרס העסקי שלהם. זה טיעון לא טריוויאלי בכלל שדורש הוכחה שאתה לא יכול לספק.

אני אפילו לא יודע איפה להתחיל, קראת את הכתבה? 95% מהכשלים נבעו מהתעללות איוש ש-EA יצרה. דברים כמו "עבדו יותר מדי על האנימציה", זה בדיוק סוג הדברים שיוצרים גדולה. גם בנוטידוג "עובדים יותר מדי על אנימציה של יד". אז למה זאת בעיה? כי הם היו פאקינג 30 אנשים כי EA משכו 60 אנשים לעבוד על הDLC של BF:H. האם זה היה באנטרס הפיננסי של EA? אין לי מושג כמו הDLC של BF:H מכר כך שאין לי מושג כמה רווחיות ה-60 אנשים שEA לקחה נתנה לעומת ההשמדה של הפיתוח של ראגטאג.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4323
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי InterAl » 03 נובמבר 2017, 11:06

זאת בעיה לשרוף שבועות על אנימציית יד, כי מדובר נטו על ליטוש. ליטוש אתה אמור לעשות אחרי שכבר יש לך פרוטוטייפ עובד ביד, ועל אחת כמה וכמה כשאתה understaffed. ויסראל בעצמם הודו שכמות הזמן שהם שרפו על דברים טריוויאלים כאלה היתה מגוחכת, בהתחשב בעובדה שעוד לא היה להם כלום ביד. אז זאת למשל דוגמה מובהקת לניהול פיתוח כושל. נראה שסדר העדיפויות שלהם היה עקום לגמרי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42418
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי DrKeo » 03 נובמבר 2017, 18:30

לא, זה לא. ההגדרה של סלייס ורטיקאלי היא ליצור פיסת משחק שמדגימה כמה מגניב יהיה המשחק הסופי. אנצ׳רטד זה נטו אנימציות ותסרוט, אם זה לא נעול כמו שצריך אין לך אנצ׳רטד. הבעיה היא לא פרפקציוניזם באנימציות, הבעיה היא שהגודל של הצוות היה בגודל אינדי במקום להיות 200 אנשים ונראה שea עשו כל דבר אפשרי לתקוע אותם בצוות קטנטן. מהמשיכה של רוב הצוות לbf ועד היצירת סטודיו בקנדה במיוחד בשבילם ואז ההעברה שלו לbf2. איך אתה רוצה לפתח משהו aaa כשיש לך 30 אנשים?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 03 נובמבר 2017, 21:34

חדשות מבאסות ממש - Runic Games, החברה שמאחורי שני משחקי טורצ'לייט הנהדרים וFig שיצא לאחרונה נסגרו על ידי המפיצה הסינית שהם היו בבעלותה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42418
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי DrKeo » 03 נובמבר 2017, 21:49

אוי איזה באסה, אפילו לא ידעתי שהם לא עצמאיים יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 03 נובמבר 2017, 23:09

Nucleus_Dawn כתב:חדשות מבאסות ממש - Runic Games, החברה שמאחורי שני משחקי טורצ'לייט הנהדרים וHob שיצא לאחרונה נסגרו על ידי המפיצה הסינית שהם היו בבעלותה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3727
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי swym » 05 נובמבר 2017, 19:06

InterAl כתב:אולי אם הם היו מתמקדים בלפתח גיימפליי מקורי במקום חיקוי אנצ'רטד

אני מסכים איתך לגבי כל השאר, אבל בעסק הזה "תעשו לנו אנצ'רטד ואל תדחפו לנו גיימפליי מקורי שיבלבל את קהל היעד" זו בדרך כלל הוראה שמגיעה ישירות מההנהלה.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4323
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי InterAl » 06 נובמבר 2017, 10:41

swym כתב:
InterAl כתב:אולי אם הם היו מתמקדים בלפתח גיימפליי מקורי במקום חיקוי אנצ'רטד

אני מסכים איתך לגבי כל השאר, אבל בעסק הזה "תעשו לנו אנצ'רטד ואל תדחפו לנו גיימפליי מקורי שיבלבל את קהל היעד" זו בדרך כלל הוראה שמגיעה ישירות מההנהלה.

מהכתבה:

By the middle of 2017, people who saw the game say it resembled Uncharted too much for EA’s liking

אפשר להבין מזה ש-EA לא בדיוק רצתה חיקוי אנצ׳רטד.

Laskin
Elder
הודעות: 24447
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: תרבות גיימינג

הודעהעל ידי Laskin » 06 נובמבר 2017, 11:18

אם כבר מדברים על סטאר וורס - הרגע ראיתי, נחמד:



חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים