PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42394
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ספטמבר 2015, 15:31

לפני הדור האחרון לא היה להם. זה טרנד חדש יחסית שביושוק דחף לאופנה שהוא ממש לא הראשון שעשה את זה. זה סוג של סאב ז'אנר, לא חייב להיות XP או LOOT במשחק FPS היום. גם היום יש המון FPS בלי המערכות האלה, אם תשחרר את HL1 בגרפיקה/אנימציות/סאונד מודרנים לא יהיה לך מושג שזה לא משחק מ2015.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 20 ספטמבר 2015, 15:34

DrKeo כתב:בסינגל דום זה לגמרי טירה נאצית עם סקין של מפלצות, הוא פשוט משחק הרבה יותר טוב זה הכל. מכל המשחקים שגיא רשם, HL1 הוא היחיד שתוכל לשחק בו היום עם גרפיקה יפה ולא תרגיש שזה משחק משנות ה90. כל מה שקיים במשחק FPS מודרני היה קיים בו ב98. HL1 עשה מהפכה בעולם הFPS כי הוא הראה שמשחק FPS יכול להיות יותר מצייד מפתחות אלה עולם אמין עם אוייבים עם AI מדהים ולא סתם דגנרטים שרצים אליך, דמויות, רגעים מתוסרטים והמשכיות בתקופה שבה משחקים היו "שלב 1 בשלג" ואז "שלב 2 לבה" או "תשיג את המפתח הכחול כדי לפתות את הדלת הכחולה". הכינוי DOOM CLONE מת הרבה זמן לפני HL1 אגב, הוא היה קיים בתקופה שאשכרה כולם היו DOOM CLONE. כמובן שאני מדבר על סינגל, אין לHL1 בכלל מולטי ששווה לירוק עליו, רק המודים באמת הביאו שינוי. דום בסינגל לא עשה כלום, הוא פשוט הביא הרבה שיט מסביב והיה ממש אבל ממש פופולרי.

כאמור אותו דבר אפשר לאמר על גירס, קיל סוויץ׳ עם סקין של חייזרים, רק הרבה יותר טוב כמובן.

כשמשחק משפיע עד כדי כך זה אומר שהוא כנראה כן חידש במשהו, שלא לדבר על אונליין ומודים.

ההגדרה למחדש לא אומרת שמשחק צריך להרגיש מודרני היום אז לא ברור לי למה אתה חוזר על זה כאילו הויכוח הוא איזה משחק שרד את מבחן הזמן יותר, חוץ מזה שגם היום יש מעריצים כבדים לדום שגם משחקים בישנים.

כל מה שאמרתי לא מבטל את ההישגים והחידושים שהאלף לייף הביא איתו, זה לא דיון Vs.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42394
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ספטמבר 2015, 15:47

אבל דום לא חדש בסינגל, כמו גירס באמת הוא פשוט עשה טוב יותר את מה שקודמו עשה זה הכל. פשוט מה שדום הביא ל'ז'אנר בסיגל מת כבר מזמן ומה שHL1 הביא לז'אנר מחזיק אותו על הרגליים עד היום, זה הכל. דברנו על חידושים, לא פופולריות או כמה אהבו אותו. אני גם לא חושב שדום היה כמו גירס, מרגיש חדשני למרות שהוא "גנב" ממשחק קודם. בין דום לטירה נאצית היו אלף משחקי FPS שחיקו את טירה נאצית. גירס לעומת זאת רכב על משחק איזוטרי שעבר מתחת לרדאר שגם הוא היה מבוסס על משחק איזוטרי. כלומר דום היה פשוט כניסה סופר איכותית בז'אנר מתפוצץ, גירס הביא לזרקורים סגנון חבוי ששני משחקים עלומים עשו בו שימוש שנים לפני.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5437
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 20 ספטמבר 2015, 18:48

זה בדיוק כמו שGTA 3 לא היה משחק הopen-world הראשון אבל כן היה המשחק הכי משפיע ומשחקים בז'אנר נקראו בהתחלה GTA Clones


המישחק הכי משפיע היה כניראה מאריו 64 ,מבחינת מישחקיות בתלת מימד
וMGS ,מבחינת הקרבה לסרטים

בעניין GTA3 ,הרבה לפני אותה מפתחת פיתחה מישחק לN64 ,שהרבה מהדברים שקימים בGTA3
היו קימים אז
משחק בשם Body Harvest
https://www.youtube.com/watch?v=bnocQS1maqg

תיראו לבד מה קדם לGTA3 ,כמובן החומרה הגבילה אותם מאוד ,אבל כניראה הפיתוח של Body Harvest ,תרם להם המון ניסיון
ושהגיעו לPS2 ,זה פשוט ישתלב מצוין ,חומרה מספיק חזקה ,עם מספיק שטח אכסון ,ועם מפתחת שצברה ניסיון בתחום

בכל זאת מאריו 64 וMGS פרצו את הדרך ,כל אחד בתחומו ,ולאורך הדרך היו שיפורים ,חלקם גדולים
GTA3 בהחלט היה גדול בזמנו ,אבל תשחקו היום ותיראו כמה יתקדמנו מאז

בעניין FPS הם הלכו לכיוונים שונים ,אין כיוון אחיד
אתם יכולים להשוות את "סם הרציני " לדאוס אקס לדוגמה ? ,יש כמה תתי זאנר היום בתוך המסגרת של FPS

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42394
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ספטמבר 2015, 20:05

We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7069
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 20 ספטמבר 2015, 20:34

חבל שבמקום דסטיני אין משחק אחר :).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42394
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ספטמבר 2015, 20:52

מסכים. למרות שאני עדין בשוק שהמשחק לא יצא לPC, נראה לי המשחק המערבי היחיד שלא יצא לPC בשנים האחרונות. בושה לבאנג'י, מפתחת שבאה מהPC.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7069
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 20 ספטמבר 2015, 20:58

עזוב. בPC הכל פיראטיות!
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 20 ספטמבר 2015, 21:42

רונן כתב:אגב Bio Shock Infinite: אני מייחל לכך שיפתחו אוסף של שלושת המשחקים. סדרה אדירה.


היום כתבתי זאת כאן (בעמוד הקודם), ותראו מה אני קורא כעת: "אוסף ביושוק מגיע ל־Xbox One ול־PS4".

(מקור)

לפי האתר, הוא ישוחרר ב־27 בנובמבר.

לאתר שפרסם זאת יש היסטוריה של הדלפות שהתבררו להיות נכונות. זמן קצר לאחר הפרסום הוא הוסר מהאתר.

תענוג!!!
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

kririn
Sage
הודעות: 5437
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 20 ספטמבר 2015, 22:33

DrKeo כתב:מסכים. למרות שאני עדין בשוק שהמשחק לא יצא לPC, נראה לי המשחק המערבי היחיד שלא יצא לPC בשנים האחרונות. בושה לבאנג'י, מפתחת שבאה מהPC.



הם חולבים את הקונסולות כמה שאפשר
בסוף יצא לPC ,שהחליבה תיגמר ,לא ניראה לי הגיוני שיוותרו על פורט מהPS4 או XBO לPC
זה צריך להיות פורט יחסית קל ומהיר

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 ספטמבר 2015, 22:53

אפשר לקנות באמאזון משחקים דיגיטליים לפס4 והם יעבדו גם במשתמש ישראלי?
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24434
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 21 ספטמבר 2015, 11:29

הקודים באמאזון האמריקאי הם לחנות האמריקאית

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 21 ספטמבר 2015, 17:21

Laskin כתב:הקודים באמאזון האמריקאי הם לחנות האמריקאית


אז אם עושים משתמש אמריקאי, הם יעבדו עליו ולא תהייה עם זה בעיה?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 ספטמבר 2015, 17:37

Nucleus_Dawn כתב:
Laskin כתב:הקודים באמאזון האמריקאי הם לחנות האמריקאית


אז אם עושים משתמש אמריקאי, הם יעבדו עליו ולא תהייה עם זה בעיה?

נכון, וגם תוכל לשחק את המשחק על המשתמש הישראלי אם תרצה כולל גביעים, DLC וכו׳ ללא בעיה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 21 ספטמבר 2015, 18:11

bling כתב:
Nucleus_Dawn כתב:
Laskin כתב:הקודים באמאזון האמריקאי הם לחנות האמריקאית


אז אם עושים משתמש אמריקאי, הם יעבדו עליו ולא תהייה עם זה בעיה?

נכון, וגם תוכל לשחק את המשחק על המשתמש הישראלי אם תרצה כולל גביעים, DLC וכו׳ ללא בעיה.


קול. תודה :)
תמונה

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 22 ספטמבר 2015, 02:14

קדימון חדש ל־Rise of the Tomb Raider. לעזאזל, הוא נראה טוב!

[ign]http://www.ign.com/videos/2015/09/21/rise-of-the-tomb-raider-descent-into-legend-official-trailer[/ign]
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42394
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 ספטמבר 2015, 03:29

נראה אדיר, היה שווה להם ה״בלעדיות״ רק בשביל מכונת השיווק של מיקרוסופט. אבל למה בנושא של הפס4? :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 24 ספטמבר 2015, 03:21

כי הוא יוצא גם לפלייסטיישן 4 ואני מצפה לו בעבורה :mrgreen:
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1485
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 24 ספטמבר 2015, 03:32

למה זה מזכיר לי את The Last Guardian משום מה?

וזה קצת מצחיק לראות את זה בנושא PS4, כשבכל שנייה יש את הלוגו של מיקרוסופט. :P

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 ספטמבר 2015, 11:49

אולי זה בגלל היצור הגדול שעוקב אחריה שהיא פותרת בעזרתו שלל פאזלים סביבתיים?

(אין לי מושג למה זה מזכיר לך)

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3725
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 24 ספטמבר 2015, 17:01

DrKeo כתב:בסינגל דום זה לגמרי טירה נאצית עם סקין של מפלצות, הוא פשוט משחק הרבה יותר טוב זה הכל. מכל המשחקים שגיא רשם, HL1 הוא היחיד שתוכל לשחק בו היום עם גרפיקה יפה ולא תרגיש שזה משחק משנות ה90. כל מה שקיים במשחק FPS מודרני היה קיים בו ב98. HL1 עשה מהפכה בעולם הFPS כי הוא הראה שמשחק FPS יכול להיות יותר מצייד מפתחות אלה עולם אמין עם אוייבים עם AI מדהים ולא סתם דגנרטים שרצים אליך, דמויות, רגעים מתוסרטים והמשכיות בתקופה שבה משחקים היו "שלב 1 בשלג" ואז "שלב 2 לבה" או "תשיג את המפתח הכחול כדי לפתות את הדלת הכחולה". הכינוי DOOM CLONE מת הרבה זמן לפני HL1 אגב, הוא היה קיים בתקופה שאשכרה כולם היו DOOM CLONE. כמובן שאני מדבר על סינגל, אין לHL1 בכלל מולטי ששווה לירוק עליו, רק המודים באמת הביאו שינוי. דום בסינגל לא עשה כלום, הוא פשוט הביא הרבה שיט מסביב והיה ממש אבל ממש פופולרי.

לא, לא, וגם לא כל כך.
דום לא היה טירה נאצית עם סקין של מפלצות. הוא היה משחק חדש עם מנוע חדש ועם פער גדול מהטירה הנאצית, שכלל בין היתר מולטיפלייר, תמיכה מובנית במודינג, נשקי Projectiles, בינה מלאכותית מתקדמת יותר, חדרים עם הפרשי גובה, וכמובן השימוש הראשון באלגוריתם BSP שהיתה לו השפעה עצומה על כל הז'אנר. יש בינו לבין הטירה פער טכנולוגי ומכני משמעותי.
HL1 לעומת זאת הוא לא משחק שאפשר לשחק בו היום עם גרפיקה יפה ולהרגיש כאילו מדובר במשחק מודרני - ולמעשה אפילו על המנוע של HL2 (בלאק מסה) זה מרגיש כמו משחק מיושן טכנולוגית, עד כדי ארכאי. גם מבחינת מכניקות המשחק הוא מרגיש מיושן, בעיקר בגלל הקונבנציות שהיילו הפך לסטנדרט בתעשייה (אם כבר, דווקא היילו משודרג גרפית הוא כנראה המשחק הכי ותיק שניתן לשחק בו היום ולא להרגיש את הגיל בזכות דברים כמו סטנדרטיזציה של מגבלת נשקים, כפתור יעודי לרימונים ולmelee, מגן נטען ושלל דברים אחרים שהיום נמצאים בכמעט של FPS מודרני).
כל הדברים שאתה מזכיר כאן שהיו בHL מלבד הסתמכות בלעדית על סצינות מתוסרטות היו קיימים בהרבה משחקים לפניו, כולל למשל Strife שהזכרתי קודם. מי שחושב שHL הכניס את החידושים האלו פשוט לא שיחק מספיק במשחקי FPS קודמים ואולי טיפה איזוטריים יותר - או כמו שאמרת בעצמך על דום, הוא "היה ממש אבל ממש פופולרי".
לגבי דום קלון - הביטוי עדיין היה בשימוש מסיבי עד 1997 (רק אז הכינוי FPS עקף אותו, כנראה בזכות Quake) ודעך עד אחרי שנות ה-2000 - הרבה אחרי HL:
http://vignette1.wikia.nocookie.net/doo ... 0205003326

bling כתב:כאמור אותו דבר אפשר לאמר על גירס, קיל סוויץ׳ עם סקין של חייזרים, רק הרבה יותר טוב כמובן.

הדוגמא של גירס אגב היא השוואה מצויינת, כי גירס דווקא כן הביא חידוש מרכזי על פני kill.switch, winback, splinter cell, mgs וכל המאמצים המוקדמים של מחסות. עוד לפניו קיל סוויץ' הכניס blind fire שגירס אימץ גם, אבל מה שגירס חידש מעבר לכך זה cover traversal - האפשרות לא רק להיכנס למחסה עם כפתור בודד, אלא גם לצאת ממנו, לדלג מעליו, או לזנק למחסה סמוך באמצעות אותו הכפתור. כל המכניקה של המשחק נבנתה על סביבות שמאפשרות להתקדם ממחסה למחסה וזה שינה לחלוטין את הזאנר: עד גירס מחסות שימשו להאטת המשחק על מנת שהשחקן יוכל להתחבא, להתאפס על עצמו ולהירגע. גירס הפך את מערכת המחסות למכניקה שבאמצעותה השחקן מתקדם קדימה וחותר למגע - לא היה משחק שעשה את זה לפניו ובערך כל המשחקים מאז גירס ועד היום אימצו את אותה המכניקה.
בצד השני, גירס הכניס גם את הactive reload - מכניקה נהדרת כשלעצמה אבל לא זכור לי אף משחק אחר שהעתיק אותה (וחבל). החידושים שHalf Life הראשון כן הביא הם חידושים מהסוג של הactive reload, כאלו שלא חילחלו למשחקים אחירם

kririn כתב:
זה בדיוק כמו שGTA 3 לא היה משחק הopen-world הראשון אבל כן היה המשחק הכי משפיע ומשחקים בז'אנר נקראו בהתחלה GTA Clones


המישחק הכי משפיע היה כניראה מאריו 64 ,מבחינת מישחקיות בתלת מימד
וMGS ,מבחינת הקרבה לסרטים

מריו 64 בכלל לא היה משחק Open world. היה לו מבנה hub. מה הקשר שלו לדוגמא של GTA?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42394
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 ספטמבר 2015, 17:07

ואו, הודעה מאוד ארוכה כדי להגיד "הייתה לדום גרפיקה הרבה יותר יפה מוולפנשטיין" :)

דום, הוא ממש לא גירס. גירס לקח ז'אנר עלום שם והביא אותו למיינסטרים. אף אחד לא באמת הכיר את ווינבאק או קילסוויץ' חוץ מאשר קהילה מאוד מאוד קטנה, אפילו לא רוב המבקרים. גירס לקח את הרעיונות שלהם והפך אותם למשהו סופר מלוטש שהתעשיה כל כך התלהבה ממנו שהוא הפך לסטנדרט. דום? הוא פשוט היה ENTRY סופר פופולרי ואיכותי בז'אנר שהתפוצץ באותן שנים. היילו? המשחק הזה הרגיש מיושן ביום שהוא יצא, הוא לא צריך להיות ב2015 כדי להרגיש מיושן.

החידושים של דום היו בתחום המולטיפלייר והמודינג, לא ממש דברנו עליהם, דברנו על הסינגל פלייר ובסינגלפלייר דום הוא טירה נאצית עם טכנולוגיה מגניבה יותר שזה בדיוק מה שID הציטיינה בו במשך שנים, אותו משחק על מנוע מתקדם יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 ספטמבר 2015, 17:50

התעלמת מכל הקטע שהוא אמר על AI, הפרשי גובה והאלגוריתם הזה שנשמע חשוב ;)
שלא לדבר על מכניקות ורמות ליטוש מדהימות לזמנו, ה GUNPLAY שלו היה מדהים, וגם האנימציות, לא סתם המשחק עד כדי כך השפיע.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3725
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 24 ספטמבר 2015, 18:11

DrKeo כתב:ואו, הודעה מאוד ארוכה כדי להגיד "הייתה לדום גרפיקה הרבה יותר יפה מוולפנשטיין" :)

דום, הוא ממש לא גירס. גירס לקח ז'אנר עלום שם והביא אותו למיינסטרים. אף אחד לא באמת הכיר את ווינבאק או קילסוויץ' חוץ מאשר קהילה מאוד מאוד קטנה, אפילו לא רוב המבקרים. גירס לקח את הרעיונות שלהם והפך אותם למשהו סופר מלוטש שהתעשיה כל כך התלהבה ממנו שהוא הפך לסטנדרט. דום? הוא פשוט היה ENTRY סופר פופולרי ואיכותי בז'אנר שהתפוצץ באותן שנים. היילו? המשחק הזה הרגיש מיושן ביום שהוא יצא, הוא לא צריך להיות ב2015 כדי להרגיש מיושן.

החידושים של דום היו בתחום המולטיפלייר והמודינג, לא ממש דברנו עליהם, דברנו על הסינגל פלייר ובסינגלפלייר דום הוא טירה נאצית עם טכנולוגיה מגניבה יותר שזה בדיוק מה שID הציטיינה בו במשך שנים, אותו משחק על מנוע מתקדם יותר.

דום הוא הטירה הנאצית בערך כמו שHL2 זה HL1. הפער במשחקיות ובמנוע הוא עצום, והמשחק בסופו של דבר כן לקח ז'אנר עלום שם והביא אותו למיינסטרים - לפניו היו משחקי FPS בודדים ואפילו הטירה הנאצית לא התקרב לפרומיל מהפופולאריות שלו.
אבל בסופו של דבר לא מדובר על פופולאריות אלא על חדשנות וההשפעה שלה: לדום השפעה עצומה על משחקי FPS עם חדשנות אמיתית להיילו השפעה עצומה על משחקי FPS עם חדשנות אמיתי. לגירס השפעה עצומה על משחקי TPS עם חדשנות אמיתית. כל אלו הביאו דברים חדשים באמת שהופיעו לראשונה אצלם ומאז הפכו לסטנדרט.
לעומתם, הדברים החדשים היחידים שHL הביא לא הפכו לסטנדרט ולא השפיעו. מה שכן השפיע היה רק על מי שלא הכיר מספיק טוב משחקים אחרים שהקדימו אותו.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3725
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 24 ספטמבר 2015, 20:36

DrKeo כתב:מסכים. למרות שאני עדין בשוק שהמשחק לא יצא לPC, נראה לי המשחק המערבי היחיד שלא יצא לPC בשנים האחרונות. בושה לבאנג'י, מפתחת שבאה מהPC.

לא יודע אם שמת לב, אבל הרבה מאד מהמשחקים בהפצת אקטיוויזן לא מגיעים למחשב: דסטיני עצמו, טוני הוק החדש (שיוצא החודש), סדרת סקיילנדרס (גם יצא החודש), גיטר הירו (חודש הבא). כשאני חושב על זה אז נראה שהדברים היחידים שהם מוציאים לPC זה משחקי בליזארד, סדרת COD ומשחקים מבוססי פרנצייזים של סרטים וכדומה (הרובוטריקים החדש למשל).

הה, ובאופן מצער משהו דווקא את הבאנדל הזה נראה שהם לא שולחים לישראל. מוזר משהו בהתחשב בכך שאת המשחק והקונסולה בנפרד הם כן שולחים... וחבל, כי זה אחלה תמחור לבאנדל שמגיע אגב עם הגרסה של The Taken King - שלפי הביקורות נראה שסוף סוף הופך את דסטיני למשחק ראוי. חסכו לי בינתיים את ההתלבטות.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 47 אורחים