PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42407
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אוקטובר 2015, 11:55

MGS5 הוא משחק מאוד סלחני, לרוב מה שיפגע הוא הציון שלך ולא הסיכוי לסיים את המשימה. בכל מקרה כמו שבלינג אמר, ככל שתתקדם אתה תהיה "חזק" יותר. יהיו לך חליפות שעושות פחות רעש, יהיו לך עזרים שמזהים אוייבים מרחוק, יהיו לך נשקים שיתנו לך להרדים אוייבים מרחוק וכך הלאה. אז כמו שאומרים להומוסקסואלים בני 15 בארה"ב "don't worry, it gets easier" :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 20 אוקטובר 2015, 15:36

יפה, לא ידעתי שבהמשך יהיה פשוט יותר :)

אתמול התחלתי שוב את Uncharted 2. משחק מעולה, אך יישום ההתגנבות די רע. האויבים די לא מגיבים במקרים שהם היו צריכים להגיב, אם למראה גופות שרועות על הרצפה במפלס תחתון, או אם לנוכח הדמות של נת'ן.

המשחק, אגב, גם מצחיק מאוד. הדיאלוגים מוצלחים!

חשבתי על כך: איימי גם הייתה אחראית על אנצ'רטד 3 שנחשב מאכזב, בעוד הצוות שהשתלט על הפרויקט הרביעי היה אחראי על TLoU. אז אינני בטוח שהחברה הפסידה ממש. לפי מה שראינו מ־Uncharted 4, צפוי לנו חתיכת משחק. הם גם מבטיחים סוף אפי.
נערך לאחרונה על ידי רונן ב 20 אוקטובר 2015, 15:49, נערך פעם 1 בסך הכל.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 20 אוקטובר 2015, 15:44

אם אני לא טועה איימי גם עבדה על אנצ'רטד 2, לניל היה תפקיד משני יותר, יש מצב שדמות המפתח בהצלחה של נוטי דוג בשנים האחרונות היא דווקא ברוס סטרלי שהיה בעל תפקיד חשוב גם באנצ'רטד 2 וגם ב TLOU (ביים את שני המשחקים)

וכן ההתגנבות באנצ'רטד הכי בסיסית שיש, משהו שהולכים לפתח קצת באנצ'רטד 4, לא שאני מצפה ל MGS5, אבל לפחות אפשר לשבור קו ראייה שזה הדבר הכי בסיסי ומהותי כשעושים התגנבות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42407
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 אוקטובר 2015, 15:46

אימי המציאה את הסגנון הנוכחי של נוטי דוג, לא היה לא אנצ'רטד ולא TLOU (כי TLOU הוא נגזרת של אנצ'רטד בסופו של דבר) בלעדיה. אי אפשר להגיד שנוטי דוג לא הפסידה. אנצ'רטד 4 בידיים בטוחות, זה נכון, אבל אי אפשר להגיד שנוטי דוג לא הפסידה מהעזיבה שלה. האם ברוס סטרלי יותר מוכשר? יש מצב, אבל להגיד שהם לא הפסידו מהעזיבה?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 20 אוקטובר 2015, 15:58

איימי ביימה יחד עם סטרלי את אנצ'רטד 2 וכתבה יחד עם ניל את אותו המשחק, אז ברור שהיא היתה חשובה.
אחרי הדחייה של אנצ'רטד 4 נוטי דוג אמרו שהם רוצים לסיים את המשחק כמו שצריך, גם צויין שאנצ'רטד 3 לא יצא מוכן מספיק ובכל זאת הם דחפו אותו החוצה ונשמע שהם מצטערים על זה עד עכשיו וזו גם אחת הסיבות שהחליטו לדחות את אנצ'רטד 4.

זאת אומרת, שכל הסיפור הדי רע והלא מפותח של אנצ'רטד 3 אולי קרה בגלל שלחצו עליהם לסיים אותו מוקדם, גם היה להם מזל רע עם המדובב של הדמות של קארטר שבמשחק העיפו אותו מוקדם באיזה תירוץ עלילתי עלוב (שבר רגל) וכנראה היה אמור להיות משמעותי יותר , היה איזה סיפור איתו שהוא עזב באמצע ההפקה, בקיצור, נשמע שהיו בעיות עם הפרויקט ולכן לא הוגן לשפוט אותה רק על סמך המשחק הזה ולשכוח את כל הרקורד שלה, כמו שלא יהיה הוגן לאמר שפתאום ניל וברוס מעפנים אם אנצ'רטד 4 יאכזב (אל תשכח שגם פה היו המון בעיות עם ההפקה ושינו מהותית את המשחק המקורי שתוכנן), בקיצור בוא נראה מה היא תעשה עם EA.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42407
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 אוקטובר 2015, 16:03

יש לבחורה הזאת רקורד מדהים עוד לפני נוטי דוג, אני לא חושב שאפשר לזלזל בה לא משנה מה יצא לה בEA.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 אוקטובר 2015, 16:33

DrKeo כתב:יש לבחורה הזאת רקורד מדהים עוד לפני נוטי דוג, אני לא חושב שאפשר לזלזל בה לא משנה מה יצא לה בEA.


כן... גם אם המשחק שהיא תפתח יהיה לא טוב, אפשר פשוט להאשים את EA.
אגב, יש מצב שבEA עובדות שתי המפתחות הכי מצליחות בתעשייה כרגע? גם הבחורה שלקחה על הגב שלה את נוט'י דוג לגבהים חדשים וגם הבחורה שהפיקה את משחקי AC.
מישהו מכיר מפתחות עם רקורד יותר מטורף איפשהו בתעשייה (חוץ מהמתכנתת המטורפת שעברה מנאס"א ל343, נגיד).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 20 אוקטובר 2015, 16:33

אני יכול להבין את התלונות על אנצרטד 3 אבל זה לא בגלל שהוא היה משחק רע. ההפך הוא משחק מדהים אבל אולי הוא באמת פשוט עוד מאותו הדבר כמו ב-2. אני עד עכשיו חושב ש3 היה המשחק הכי טוב בסדרה הזאת ומשתוקק לקנות את הקוליקשין בחודש הבא (בגלל המשכורת חח)
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42407
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 אוקטובר 2015, 18:01

ג'ייד ריימונד היא לא שום סימן להצלחה לדעתי. מתכנתת C++ שנראת ממש טוב ולכן מישל לקח אותה שתהיה זאת שמדברת על התקשורת כי האנגלית שלו מזעזעת. היא לא כוח אומנותי או בעל יכולת מיוחדת, היא PR טוב. איימי לעומת זאת? היא פאקינג גאון. כל מה שהיא נוגעת בו יש הרגשה של פוליש מיקום אחר, עם אנצ'רטד היא המציאה מחדש את הגוף השלישי ואיך אמורים לעשות אותו (מה שכולם עושים היום, כולל קוג'ימה) ובסול ריבר היא גם הביאה רמות של פוליש מטורפות לגמרי (מה שלא היה קיים יותר בCD אחרי שהיא עזבה, גם עד היום. עובדה, תראה את אנצ'רטד מול TR). איימי היא מהענקים של התעשיה, ג'ייד ריימונד היא מתכנתת עם פרצוף יפה וכישרון לPR.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 אוקטובר 2015, 18:08

DrKeo כתב:ג'ייד ריימונד היא לא שום סימן להצלחה לדעתי. מתכנתת C++ שנראת ממש טוב ולכן מישל לקח אותה שתהיה זאת שמדברת על התקשורת כי האנגלית שלו מזעזעת. היא לא כוח אומנותי או בעל יכולת מיוחדת, היא PR טוב. איימי לעומת זאת? היא פאקינג גאון. כל מה שהיא נוגעת בו יש הרגשה של פוליש מיקום אחר, עם אנצ'רטד היא המציאה מחדש את הגוף השלישי ואיך אמורים לעשות אותו (מה שכולם עושים היום, כולל קוג'ימה) ובסול ריבר היא גם הביאה רמות של פוליש מטורפות לגמרי (מה שלא היה קיים יותר בCD אחרי שהיא עזבה, גם עד היום. עובדה, תראה את אנצ'רטד מול TR). איימי היא מהענקים של התעשיה, ג'ייד ריימונד היא מתכנתת עם פרצוף יפה וכישרון לPR.


וואו... איזה זלזול למי שהיתה המפיקה של AC2 ומפיקה שותפה בAC1.
המפיקה של הכותר החדש הכי גדול של הדור הקודם ואחת מסדרות המשחקים הכי פורצות דרך, ייחודיות ומרשימות טכנית בתעשייה ומה שאתה לומד מזה זה שהיא פרצוף יפה, עם כשרון לPR?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42407
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 אוקטובר 2015, 18:36

היא מפיקה, לא במאית. אתה יכול להגיד שהיא מנהלת טובה או אשת pr טוב (מה שאי אפשר באמת לדעת) אבל להצלחה של ac אין לה יד. ההצלחה של ac מבוססת על הכישרון של פטריס דסילה בדיוק שההצלחה של mgs היא בזכות הידאו קוג׳ימה ולא בזכות מי שלא הפיק את המשחק (לכל משחק היה מפיק אחר אז מי יודע מי הפיק בכלל את 5?).

זה בדיוק כמו ״מבית היוצר של סטיבן שפילברג״ שמדביקים לכל פיסת צואה שמגיעה מדרימוורק, כן הוא היה מפיק משנה או מפיק בפועל אבל מה זה פאקינג משנה למשחק מי היה אחראי על תקציבים או לעמידה בזמנים של הצוות? ביחוד שהוא עשה חרא עבודה, ac1 יצא משחק ריק מתוכן בגלל חוסר בכסף או זמן, בדיוק העבודה של המפיק. Ac1 הוא הצלחה למרות המפיקים שלו, לא בזכות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 20 אוקטובר 2015, 18:44

היא באמת נראית ממש טוב...
אבל היא כנראה גם טובה בלהרים צוותים ולתפעל דברים שצריך מסביב להפקה אחרת EA לא היו לוקחים אותה, מביאים לה לבנות אולפן משלה אם אני לא טועה.

קיאו למה אתה מתכוון כשאתה אומר שאיימי המציאה מחדש את הגוף השלישי, מבחינת סט פיסס?
כי אומנם זה נכון שאנצ׳רטד המציא את זה מחדש אבל זה לא קרה באנצ׳רטד הראשון שאיימי עשתה אלא בהמשך שהיא עשתה ביחד עם ברוס, ופה מי יודע מי המציא מה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42407
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 אוקטובר 2015, 18:50

bling כתב:היא באמת נראית ממש טוב...
אבל היא כנראה גם טובה בלהרים צוותים ולתפעל דברים שצריך מסביב להפקה אחרת EA לא היו לוקחים אותה, מביאים לה לבנות אולפן משלה אם אני לא טועה.

קיאו למה אתה מתכוון כשאתה אומר שאיימי המציאה מחדש את הגוף השלישי, מבחינת סט פיסס?
כי אומנם זה נכון שאנצ׳רטד המציא את זה מחדש אבל זה לא קרה באנצ׳רטד הראשון שאיימי עשתה אלא בהמשך שהיא עשתה ביחד עם ברוס, ופה מי יודע מי המציא מה.

אולי היא טובה בלתפעל צוותים, אולי לא, אין לנו מושג. Ac1 היה פיתוח בעייתי בדיוק בתחום של המפיקים, אולי זה לא על הראש שלה ואולי כן, לא נדע עד היום שמישהו ידבר. אבל זה לא רלוונטי, היא מפיקה לא במאית. במאי טוב ומפיק גרוע יוצר משחק טוב אבל עם פוטנציאל לא ממומש, במאי גרוע ומפיק טוב יוצר פיסת צואה. התפקיד של מפיק הוא לא להוציא משחק טוב, הוא לתת שקט לצוות לעשות משחק טוב. זאת הסיבה שאם אומרים לי שג׳ייד מופקדת על פרוייקט אז אין לי מה להגיד על זה, אולי יצא טוב אולי יצא חרא, תלוי בבמאי ובצוות. אם אומרים לי שפטריס מביים משחק אני מתרגש כי הוא תותח שבונה משחקים מיוחדים.

בנושא איימי, אני דברתי על כל מני קונספטים של גוף שלישי של אמרסיביות שלא היו קיימים לפני אנצ׳רטד 1. למשל כשאתה נגש למעבר צר ובמקום ללחוץ x ולראות באנימציה את הדמות יוצאת בצד השני המצלמה מתקרבת לכתף, הדמות שמה ידיים על צידי הקיר והדמות והמצלמה נדחקים שם יחד עד היציאה בקצה שני. היא הביאה את המלצה המשוחררת שמביימים אותה בצורה כבדה ולעולם לא עוזבים את השליטה בדמות לרגע אחד. הסט פיסס הם רק נגזרת של זה, השדרוג לקונספט ששדרג את הסדרה בצורה קיצונית.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 20 אוקטובר 2015, 20:18

DrKeo כתב:אימי המציאה את הסגנון הנוכחי של נוטי דוג, לא היה לא אנצ'רטד ולא TLOU (כי TLOU הוא נגזרת של אנצ'רטד בסופו של דבר) בלעדיה. אי אפשר להגיד שנוטי דוג לא הפסידה. אנצ'רטד 4 בידיים בטוחות, זה נכון, אבל אי אפשר להגיד שנוטי דוג לא הפסידה מהעזיבה שלה. האם ברוס סטרלי יותר מוכשר? יש מצב, אבל להגיד שהם לא הפסידו מהעזיבה?

TLoU הוא לא נגזרת של אנצ'רטד. זה כמו לומר שהוא נגזרת של רזידנט אוויל. הוא הוכיח שבנוטי דוג יש מוכשרים לא פחות, אולי אף יותר.

עכשיו אני שואל אותך: האם תעדיף מעולה או מעולה עוד יותר? האם אתה מעדיף PS4 חזקה, או חזקה כפי שיכולה הייתה להיות (בהקשר לדיון האחר)? ודאי שאמי מוכשרת, אך מתברר שיש דמויות מפתח כישרוניות לא פחות בנוטידוג, כנראה אף יותר. ולא משנה מה הרקורד שלה ואני לא לוקח ממנה את זה :)

TLoU נתפס משחק מוערך יותר, הוא מקורי ובוגר יותר (ולטעמי גם יותר מלוטש), ואיימי לא הייתה מעורבת בפיתוחו. אז אם אצטרך להביע העדפה בשאלה מי יחזיק את המושכות בפיתוחו של אנצ'רטד 4: מי שהיה אחראי ל־TLoU, או מי שהיה אחראי ל־Uncharted 3, ודאי שאעדיף את הצוות הראשון (כמובן, תוך שמירת צביונה של הסדרה, בשילוב כל מה שטוב בצוות הזה).

matan כתב:אני יכול להבין את התלונות על אנצרטד 3 אבל זה לא בגלל שהוא היה משחק רע. ההפך הוא משחק מדהים אבל אולי הוא באמת פשוט עוד מאותו הדבר כמו ב-2. אני עד עכשיו חושב ש3 היה המשחק הכי טוב בסדרה הזאת ומשתוקק לקנות את הקוליקשין בחודש הבא (בגלל המשכורת חח)

אני לא אומר שהוא הטוב ביותר, אך הוא בהחלט מצוין, חוץ מקטעים שלמים שיכלו פשוט לחתוך. זה לא קשור לרגל שמישהו שבר או לזמן פיתוח לא מספק.

אני משחק ממש עכשיו באוסף (באנצ'רטד 2), בהחלט כדאי לחזור אליהם :)
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 20 אוקטובר 2015, 22:04

התקדמתי באנצ'רטד 2. פשוט מעולה. לא זכרתי שהוא כל כך מוצלח :)
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 20 אוקטובר 2015, 22:16

לא יודע איך אתה חוזר לשחק משחקים שכבר שיחקת.. גם אם בגרפיקה ושליטה משופרת. אין לי זמן לשחק את המשחקים החדשים שיש לי (MGS V מסתכל עלי מהדסקטופ בעצב רב :( ).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

kririn
Sage
הודעות: 5437
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 20 אוקטובר 2015, 22:32

רונן כתב:
DrKeo כתב:אימי המציאה את הסגנון הנוכחי של נוטי דוג, לא היה לא אנצ'רטד ולא TLOU (כי TLOU הוא נגזרת של אנצ'רטד בסופו של דבר) בלעדיה. אי אפשר להגיד שנוטי דוג לא הפסידה. אנצ'רטד 4 בידיים בטוחות, זה נכון, אבל אי אפשר להגיד שנוטי דוג לא הפסידה מהעזיבה שלה. האם ברוס סטרלי יותר מוכשר? יש מצב, אבל להגיד שהם לא הפסידו מהעזיבה?

TLoU הוא לא נגזרת של אנצ'רטד. זה כמו לומר שהוא נגזרת של רזידנט אוויל. הוא הוכיח שבנוטי דוג יש מוכשרים לא פחות, אולי אף יותר.

עכשיו אני שואל אותך: האם תעדיף מעולה או מעולה עוד יותר? האם אתה מעדיף PS4 חזקה, או חזקה כפי שיכולה הייתה להיות (בהקשר לדיון האחר)? ודאי שאמי מוכשרת, אך מתברר שיש דמויות מפתח כישרוניות לא פחות בנוטידוג, כנראה אף יותר. ולא משנה מה הרקורד שלה ואני לא לוקח ממנה את זה :)

TLoU נתפס משחק מוערך יותר, הוא מקורי ובוגר יותר (ולטעמי גם יותר מלוטש), ואיימי לא הייתה מעורבת בפיתוחו. אז אם אצטרך להביע העדפה בשאלה מי יחזיק את המושכות בפיתוחו של אנצ'רטד 4: מי שהיה אחראי ל־TLoU, או מי שהיה אחראי ל־Uncharted 3, ודאי שאעדיף את הצוות הראשון (כמובן, תוך שמירת צביונה של הסדרה, בשילוב כל מה שטוב בצוות הזה).

matan כתב:אני יכול להבין את התלונות על אנצרטד 3 אבל זה לא בגלל שהוא היה משחק רע. ההפך הוא משחק מדהים אבל אולי הוא באמת פשוט עוד מאותו הדבר כמו ב-2. אני עד עכשיו חושב ש3 היה המשחק הכי טוב בסדרה הזאת ומשתוקק לקנות את הקוליקשין בחודש הבא (בגלל המשכורת חח)

אני לא אומר שהוא הטוב ביותר, אך הוא בהחלט מצוין, חוץ מקטעים שלמים שיכלו פשוט לחתוך. זה לא קשור לרגל שמישהו שבר או לזמן פיתוח לא מספק.

אני משחק ממש עכשיו באוסף (באנצ'רטד 2), בהחלט כדאי לחזור אליהם :)



TLOU מאוד דומה לאנצארטד ,אפילו דחפו המון חלקים שנלחמים מול אנשים ,ולא ה"זומבים"
כן הוא יותר בוגר בעלילה ,אבל יש לו את הבעיות הרגילות של אנצארטד ,במיוחד מאוד מאוד לינארי ,יחסית למשחקים מודרניים

ממש מכונים אותך להן ללכת ,וחוסמים אותך בשיטות מעצבנות ,זה למרות שהרבה מהגרפיקה מוכנה
והיה תאורטית לעשות אזורי חקירה נורמליים
הרבה מאוד דלתות סגורות ,בלי אפשרות לפתוח ,הרבה חדרי מדרגות חסומים ,הרבה רחובות חסומים ,ממש מחיבים אותך ללכת בדרך מסוימת
פה ושם יש אזורי חקירה קטנטנים ,אבל זה ממש פספוס
זה לא הגבלה חומרתית בPS3 ,ולא הגבלה במדיה (בלו רי ) ,כי הרבה מאוד כבר מוכן ,פשוט החליטו לא לדחוף עוד קצת ,ולאפשר אזורי חקירה יותר גדולים
רוב המשחק זזים מסירטוני מעבר (במנוע המשחק ) ודיבורים ,לקרבות ,פעם זה פעם זה
החלק עם הציד היה מרענן ,אבל קצר ,בגדול המשחק מאוד דומה לאנצארטד

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 20 אוקטובר 2015, 23:09

אתה מדבר שטויות קרירין, מן הסתם כמו שקיאו אמר נוטי דוג למדו הרבה מאנצ׳רטד לפני שיצרו את TLOU אבל לאמר שהם דומים? שיחקת ב TLOU בכלל?

אחד משחק מהיר וארקיידי שכולל פלטפורמה ופאזלים ובנוי לא מעט על SET PIECES והשני משחק איטי וטקטי שכולל קראפטינג ונשען על התגנבות שבו הדמות אפילו לא יכולה לקפוץ וללא SET PIECES כמעט בכלל.

TLOU בנוסף נשען מאוד על השרדות ומשאבים מוגבלים, אפילו מערכת הבריאות שונה לגמרי מה שגם משפיע על עיצוב המשחק, לא רק זה אלא שהוא גם פחות לניארי מאנצ׳רטד והוא כן כולל סביבות גדולות יותר שמאפשרות חקירה בניגוד לאופי המאוד מסדרוני של אנצ׳רטד.

שלא לדבר על סוג אויב שונה עם סוגי הזומבים למיניהם שבכלל הופך אותו ליותר התגנבות מאשר אקשן, אבל גם בני האדם מתנהגים שם שונה מהאויבים של אנצ׳רטד, אז על מה אתה מדבר עם הדומה מאוד? זה שהם שניהם מגוף שלישי עם רובים לא עושה אותם דומים, הם בערך הכי שונים שאפשר בז׳אנר, טומב ריידר הרבה יותר דומה לאנצ׳רטד מ TLOU.

kririn
Sage
הודעות: 5437
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 21 אוקטובר 2015, 07:03

עברתי את שלושת האנצארטד ,ועברתי את TLOS
החלקים עם ה"זומבים " ,קטנים יחסית לחלקים מול האנשים

וגם אז ,באנצארטד היה לך חלקי יתגנבות ,ככה שגם בזה זה לא כזה שונה
מערכות הקרב מאוד דומות ,שתי המשחקים מאוד לינארים ,אני לא רואה איזה שינוי ענקי ,בכלל לא
בשתי הסדרות יש גם יותר מידי מחזור לטעמי

Laskin
Elder
הודעות: 24445
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 21 אוקטובר 2015, 09:50

באנצ'רטד נגמרה לך תחמושת פעם? היית צריך להכין נשקים? להתחבא?
חלקי היריות לא דומים בשום אופן לאנצ'רטד, חוץ מזה שהמנוע נראה דומה.

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 21 אוקטובר 2015, 10:08

kririn כתב:TLOU מאוד דומה לאנצארטד ,אפילו דחפו המון חלקים שנלחמים מול אנשים ,ולא ה"זומבים"
כן הוא יותר בוגר בעלילה ,אבל יש לו את הבעיות הרגילות של אנצארטד ,במיוחד מאוד מאוד לינארי ,יחסית למשחקים מודרניים
ממש מכונים אותך להן ללכת ,וחוסמים אותך בשיטות מעצבנות ,זה למרות שהרבה מהגרפיקה מוכנה
והיה תאורטית לעשות אזורי חקירה נורמליים
הרבה מאוד דלתות סגורות ,בלי אפשרות לפתוח ,הרבה חדרי מדרגות חסומים ,הרבה רחובות חסומים ,ממש מחיבים אותך ללכת בדרך מסוימת
פה ושם יש אזורי חקירה קטנטנים ,אבל זה ממש פספוס

בגלל אלה? אז כל משחק מירוצים הוא נגזרת של כל משחק מירוצים אחר, וכל משחק יריות הוא נגזרת של כל משחק יריות אחר.

שניהם משחקי הרפתקאות (בערך, אחד מהם הוא גם הישרדותי), אין ספק בכך, ובכל משחק בסגנון הזה יש דלתות שלא נפתחות ורחובות חסומים. אפילו ב־Bloodborne יש כאלה. אז הוא נגזרת של אנצ'רטד? ואולי כל אלה הם בעצם נגזרות של Resident Evil? גם בו יש את כל המאפיינים האלה.

עלילתו מקורית, בוגרת וטובה יותר. גם האקשן והקרבות לטווח קצר עשויים מרשים מאוד, לא זכור לי משחק שזה נעשה בהם באותו אופן. אז לא רק איימי ידעה לחדש בנוטי דוג.

אני מציע לכם לשחק שוב בסדרת אנצ'רטד כדי לזכור מהן הבעיות בו. אני מתפלא איך זה עבר תחת ידיה של איימי הגאונה (וזה בלי להחשיב את אנצ'רטד 3 שנחשב מאכזב). שיחקתי באחרונה שוב גם ב־TLoU ואינני זוכר בעיות כאלה. הוא חוויה מלוטשת יותר ושלמה. אולי זה מסביר את ביטחון הצוות בלזרוק לפח את מה שאיימי עשתה.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 אוקטובר 2015, 10:29

kririn כתב:עברתי את שלושת האנצארטד ,ועברתי את TLOS
החלקים עם ה"זומבים " ,קטנים יחסית לחלקים מול האנשים

וגם אז ,באנצארטד היה לך חלקי יתגנבות ,ככה שגם בזה זה לא כזה שונה
מערכות הקרב מאוד דומות ,שתי המשחקים מאוד לינארים ,אני לא רואה איזה שינוי ענקי ,בכלל לא
בשתי הסדרות יש גם יותר מידי מחזור לטעמי

שוב זו באמת אחת היציאות התמוהות שלך, גם מבחינת מערכת הקרב, אנצ'רטד קליל ומהיר ואתה מרסס בלי חשבון בכלל, ב TLOU אתה יותר מתודי וכל ירייה בעלת הרבה יותר חשיבות, גם הירי מרגיש הרבה יותר עוצמתי וברוטאלי בעוד שבאנצ'רטד זה בערך כמו לצעוד על נמלים מרוב שזה חסר חשיבות להרוג שם.

אז לא מערכות הקרב לא דומות בכלל, וכן יש לא מעט קטעים מול זומבים ב TLOU, וגם TLOU פחות לניארי ויותר פתוח וזה ששניהם לניארים לא עושה אותם דומים אחרת תוכל להכניס לקבוצה הזאת עוד 5000 משחקים בערך.

גם לא מבין על מה אתה מדבר מבחינת מחזור, במה אנצ'רטד 2 ממוחזר? הפייסינג שלו מצויין והמשחק סופר מגוון, כאילו כן פעם אתה בבניין מתפורר נגד מסוק, אחרי זה אתה על רכבת, אחרי זה אתה במערת קרח, אחרי זה אתה בכפר נגד טנק, ממוחזר רצח מה אני אגיד לך :|

גם ב TLOU יש תרחישים ומקומות מגוונים למרות ההתחלה המשעממת יחסית, רק על אנצ'רטד 3 אתה יכול לטעון "ממוחזר" בהקשר לזה שאולי ציפית לקפיצה גדולה יותר מ 2 (כמשחק בפני עצמו הוא גם רחוק ממחזור, רק בהשוואה לשני יש אולי נקודה בדבריך), בקיצור אתה צריך לעבוד על ההגדרה של המילה "מחזור" כי לפי הדוגמאות שבחרת אפשר לאמר על כל משחק ביקום, לא משנה עד כמה מגוון ועד כמה משתמש בנכסים שונים ובאיזורים מעניינים שהוא "ממחזר".

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 21 אוקטובר 2015, 10:41

Klayman כתב:לא יודע איך אתה חוזר לשחק משחקים שכבר שיחקת.. גם אם בגרפיקה ושליטה משופרת. אין לי זמן לשחק את המשחקים החדשים שיש לי (MGS V מסתכל עלי מהדסקטופ בעצב רב :( ).

לפעמים, הניסיון הנוסף כיפי יותר מאשר הניסיון הראשון. אני נהנה להחזיר לספרייה משחקים שאני מעריך.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

kririn
Sage
הודעות: 5437
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 21 אוקטובר 2015, 11:47

bling כתב:
kririn כתב:עברתי את שלושת האנצארטד ,ועברתי את TLOS
החלקים עם ה"זומבים " ,קטנים יחסית לחלקים מול האנשים

וגם אז ,באנצארטד היה לך חלקי יתגנבות ,ככה שגם בזה זה לא כזה שונה
מערכות הקרב מאוד דומות ,שתי המשחקים מאוד לינארים ,אני לא רואה איזה שינוי ענקי ,בכלל לא
בשתי הסדרות יש גם יותר מידי מחזור לטעמי

שוב זו באמת אחת היציאות התמוהות שלך, גם מבחינת מערכת הקרב, אנצ'רטד קליל ומהיר ואתה מרסס בלי חשבון בכלל, ב TLOU אתה יותר מתודי וכל ירייה בעלת הרבה יותר חשיבות, גם הירי מרגיש הרבה יותר עוצמתי וברוטאלי בעוד שבאנצ'רטד זה בערך כמו לצעוד על נמלים מרוב שזה חסר חשיבות להרוג שם.

אז לא מערכות הקרב לא דומות בכלל, וכן יש לא מעט קטעים מול זומבים ב TLOU, וגם TLOU פחות לניארי ויותר פתוח וזה ששניהם לניארים לא עושה אותם דומים אחרת תוכל להכניס לקבוצה הזאת עוד 5000 משחקים בערך.

גם לא מבין על מה אתה מדבר מבחינת מחזור, במה אנצ'רטד 2 ממוחזר? הפייסינג שלו מצויין והמשחק סופר מגוון, כאילו כן פעם אתה בבניין מתפורר נגד מסוק, אחרי זה אתה על רכבת, אחרי זה אתה במערת קרח, אחרי זה אתה בכפר נגד טנק, ממוחזר רצח מה אני אגיד לך :|

גם ב TLOU יש תרחישים ומקומות מגוונים למרות ההתחלה המשעממת יחסית, רק על אנצ'רטד 3 אתה יכול לטעון "ממוחזר" בהקשר לזה שאולי ציפית לקפיצה גדולה יותר מ 2 (כמשחק בפני עצמו הוא גם רחוק ממחזור, רק בהשוואה לשני יש אולי נקודה בדבריך), בקיצור אתה צריך לעבוד על ההגדרה של המילה "מחזור" כי לפי הדוגמאות שבחרת אפשר לאמר על כל משחק ביקום, לא משנה עד כמה מגוון ועד כמה משתמש בנכסים שונים ובאיזורים מעניינים שהוא "ממחזר".



המערכות קרב לטעמי מאוד דומות ,אתה לא חייב להסכים
יש חלקי יתגנבות ,ויש חלקים בסגנון גירס בשניהם ,בלי יתגנבות יהיה לך קשה יותר ,בשלב מסוים בTLUS ,אתה חזק מספיק ,ללכת בסגנון "רמבו" ,בחלקים מסוימים
וזה דומה לאנצארטד
כמובן עם יתגנבות ,יהיה לך סיכוי טוב יותר

בעניין מחזור ,אני מדבר בעיקר על האויבים ,והדרך להרוג אותם ,בשתי הסדרות אין מספיק סוגים ,וסתם דוחפים אותם בכמויות

בגדול אני חושב שהסדרות מאוד דומות ,אתם לא חיבים להסכים

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 אוקטובר 2015, 12:12

מערכות הקרב לא דומות, לא עניין של להסכים, הן פשוט שונות, גם בעיצוב ה encounters, גם בכמות הכדורים וגם בהרגשה.

חלקי התגנבות באנצ'רטד? אתה באמת קורא למה שיש שם התגנבות? זו ההתגנבות הכי בסיסית שיש, אתה אפילו לא יכול לברוח ולהסתתר שוב וברוב המוחלט של המקרים זה מהר מאוד מתפתח לקרב יריות שבו גלים של אויבים באים לקראתך אוטומטית לאיפה שאתה לא הולך, ב TLOU כן אפשר להסתתר ואפשר גם לעבור הרבה חלקים מהמשחק בלי בכלל להתעמת עם אויבים, בהכנה של מלכודות וכו', אז מה ההשוואה פה בכלל?

עם אנצ'רטד ההתגנבות מקסימום מאפשרת לך להפטר מכמה אויבים מסכנים מתוך ה 50 שבאים אליך, זה לא משפר סיכויים כמעט בגרוש, מה שמשפר סיכויים זה לרסס את כולם ולדעת להסתתר בזמן כדי שהחיים יתמלאו, ב TLOU אתה נכנס לאיזור שבו יש מספר מסויים של אויבים אז ברור ששם ככל שתצליח להרוג יותר בהתגנבות ככה יהיה טוב יותר כי ישארו לך יותר כדורים, תאבד פחות חיים (להזכירך מערכת הבריאות לא נטענת, עוד הבדל "קטן" בין המשחקים) מול השאר והם יהוו פחות מכשול, שלא לדבר על הדגש הענק שיש על מילי ב TLOU, באנצ'רטד זה הרבה יותר מצומצם ובתכל'ס לרוב זה מזיק ועדיף תמיד לירות.

תן לי לנחש ששיחקת על נורמל או איך שאני מכיר אותך אפילו על easy ולכן באמת ניסית לשחק אותו כמו אנצ'רטד בחלק מהמקרים, תנסה לשחק על הארד ותאמר לי אם זה כמו אנצ'רטד (אנצ'רטד אגב גם על הרמה הגבוהה נשאר אותו המשחק רק שצריך להסתתר יותר מאחורי הקאבר כדי לטעון חיים)

בעניין מחזור אויבים, אתה נלחם נגד בני אדם (לרוב) באנצ'רטד, מה רצית שהם יעשו חוץ מסוגי נשק שונים שיש להם? מהבחינה הזו כל משחק שני שמתמודדים בו מול בני אדם הוא ממוחזר.
ב TLOU אולי יכלו ליצור עוד סוגי מפלצות, אבל גם שם זה מרגיש כמו טענה יחסית שולית בנוגע למשחק ובטח לא נקודת דמיון שבגללה אומרים ששני המשחקים דומים, זה כמו שאומר שמקס פיין ו HEAVY RAIN דומים כי שניהם משחקים קצרים, אתה מבין שהטענות שלך מטופשות ואין פה קשר עם להסכים או לא?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 26 אורחים