נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24170
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 29 ינואר 2014, 12:32

אני מנחש שהמשלוח הראשון של הPS4 ביפן כבר נמכר מראש, ולא נראה לי שמדובר על פחות ממליון יחידות.
יפן די צמאה לקונסולה חדשה, הבעייה שהמפתחים היפנים עדיין לא עשו שום דבר מעניין לקונסולה...

אגב, הוא יוצא בסוף פברואר, ב-22 אם אני לא טועה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 ינואר 2014, 21:09

Laskin כתב:אני מנחש שהמשלוח הראשון של הPS4 ביפן כבר נמכר מראש, ולא נראה לי שמדובר על פחות ממליון יחידות.
יפן די צמאה לקונסולה חדשה, הבעייה שהמפתחים היפנים עדיין לא עשו שום דבר מעניין לקונסולה...

אגב, הוא יוצא בסוף פברואר, ב-22 אם אני לא טועה.


זכרתי בתחילת פברואר... אז הניחוש של שנינו ממש דומה.

אני לא בטוח שיפן כל כך צמאה לקונסולה נייחת. אני מניח שנחכה ונראה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 29 ינואר 2014, 21:13

Nucleus_Dawn כתב:
שכחתי שיש להם את השקה ביפן, בתחילת פברואר. זה באמת יכול להקפיץ להם את המכירות, אבל זה אך ורק בתנאי שהם מסוגלים לייצר יותר מ1.6 מיליון יחידות בחודש ואני ממש לא בטוח שזה המקרה.
בנוסף, השוק היפני נע מהר מאוד לכיוון קונסולות ניידות ולא הייתי סומך על זה שיפן תהווה גורם חשוב, כמו שהיא היתה בדור הקודם ואפשרה לסוני להשתוות למייקרוסופט לקראת סופו.
בכל מקרה, נראה שאנחנו מסכימים שבפברואר זה יקרה, שזה קצב הזוי.

בנוגע לONE - אני מניח שהיא תמשיך לרדוף אחרי המספרים של סוני. בנתיים, הם מוכרים את כל מה שהם מייצרים, אבל מייצרים הרבה פחות. הם יצליחו להשוות את המספרים, רק אם הם יורידו את המחיר. בטווח הקצר, אין להם ממש סיכוי, שזה קצת מבאס להם. בכל זאת, הם נהנים מאחת ההשקות הכי מדהימות בהיסטוריה, אבל היא נראית פחות טוב, כי לסוני יש את ההשקה הכי מדהימה בהיסטוריה.


אני חושב שסוני השתוותה ל MS בעיקר בגלל שליטה גדולה באירופה ורוב מדינות העולם בעוד MS תפסה את השווקים הגדולים עם שליטה דומיננטית בארה"ב ושליטה יפה ב UK, יפן היתה פקטור שולי יחסית גם דור קודם.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 29 ינואר 2014, 14:05

bling כתב:
אני חושב שסוני השתוותה ל MS בעיקר בגלל שליטה גדולה באירופה ורוב מדינות העולם בעוד MS תפסה את השווקים הגדולים עם שליטה דומיננטית בארה"ב ושליטה יפה ב UK, יפן היתה פקטור שולי יחסית גם דור קודם.

איך אפשר להגיד את זה כשמדובר במדינה שמכרה שישית מסך הפלייסטישן 3 בעולם. היא כנראה המדינה השנייה בכמות מכירות פר מדינה מקסימום שלישית אחרי בריטניה.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24170
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 29 ינואר 2014, 22:22

כן, הPS3 מכרה שם בערך 10 מליון יחידות, יותר כמו שמינית מסך היחידות בעולם, אבל זה לא שולי בשום קנה מידה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 29 ינואר 2014, 14:25

אוקי צודקים אבל בכל זאת השליטה של סוני באירופה ורוב המדינות האחרות היוותה את הפקטור הגדול ביותר.
התרומה של יפן מכובדת אבל ביחס לעבר זה די מסכן 10 מליון יחידות לא?

Laskin
Elder
הודעות: 24170
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 29 ינואר 2014, 23:12

הווי מכרה שם כולה 3 מליון יותר, בערך.
וזה היחס גם של הווי לעומת הפס3 בכל העולם, אז נראה לי שזה די סביר.
ברור שביחס לדורות קודמים של סוני זה פחות, אבל אם הכל יחסי, והכל יחסי - אז זה לא נתון מסכן :)
הPS3 הייתה ממש כשלון בארה"ב, ביחס למתחרות, באירופה היא הייתה חזקה כמו הווי (רק עם הרבה, הרבה, הרבה יותר מכירות תוכנה), וביפן המספרים לא מאוד רחוקים, ואני מניח שהPS3 תמשיך למכור ביפן ותצמצם את הפער שם אפילו יותר.
ה360 והווי מכרו ממש מעולה בארה"ב, וזה בא על חשבון סוני.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 ינואר 2014, 15:16

הבעיה עם השוק ביפן זה לא מה שהיה בו פעם. זה המגמה הברורה שלו במשך שנים ארוכות.
השוק קטן בקצב מדאיג וגם מה שנשאר ממנו מהגר לכיוון קונסולות ניידות.
את הרוב המוחלט של יחידות הPS4 ביפן ימכרו ב2017 והלאה. כל עוד המגמה הברורה של השוק היפני תמשך (ואני לא מכיר סיבה שתגרום לה להשתנות), היא תמשיך לאבד עוד ועוד מהרלוונטיות שלה.
בתקופת הPS1 היא היתה הכי חשובה, או חשובה כמו ארה"ב. בתקופת הPS2 היא היתה חשובה פחות מארה"ב. בתקופת הPS3 היא חשובה פחות מארה"ב ואירופה ובתקופת הPS4, היא הולכת להפוך לעוד פחות רלוונטית.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 29 ינואר 2014, 23:24

קילזון לפס4 מכר 2.1 מיליון עותקים.
NEWS | We've sold 2.1 million units of the #PS4 exclusive Killzone Shadow Fall globally! Thank you for your support! #4ThePlayers


https://twitter.com/PlayStationEU/status/428633693427482625

גרילה ניצלו בזכות זה שמדובר על הכותר הגראפי בקונסולה חדשה, היו מקרים של כותרים כאלו שלא מכרו? לא בטוח.
ע״פ כל ״המחמאות״ שמפזרים עליו אנשים וסרטוני הגיימפליי שראיתי לא מגיע להם בשיט, רק שהמכירות הטובות לא יעוורו את סוני ויתנו להם אור ירוק לעוד קילזון מעפן :/

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 30 ינואר 2014, 08:17

נשלחו לחנויות + באנדלים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42057
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 30 ינואר 2014, 00:20

Death_119 כתב:אני חושב שSteam הוא הדוגמה הכי בולטת לאיך חוסר בעיצוב מוריד מAppeal של שירות שעל הנייר יש בו הכל וגם יותר. לטעמי זה נדבח לא פחות חשוב בכל שירות לאור העובדה שאנחנו משתמשי קצה. שווה? לא יודע, שאל את כל רוכשי האייפון שאצים לרכוש אותו על פני נקסוס לשם דוגמא. מעשית עיצוב = כסף. הרי על זה חברות כגון Apple חיות.

זה בעיקר עניין של אחידות לדעתי אבל להגיד לך את האמת, אצ׳יוומנט בפס3 שעממו אותי בדיוק כמו בסטים. הבעיה היא שכל נושא הui ומה שמתרכזים בו לא קשור בשיט לשירותי תשלום. אצ׳יוומנטים זה בסיסי וחלק מהמערכת הפעלה, רשימות חברים, לראות מי משחק מה וכו׳. בעצם מה שאתה משלם עליו זה ממש המשחק אונליין עצמו שלרוב אני מוצא נחות משמעותית עם שרתים מוקדשים באירופה לעומת הpc שלרוב קל למצא אותם בישראל (ובחינם), חוסר יכולת לבדוק פינג או לברור לבד שרתים (שוב, קיים בpc ובחינם) והפאטצ׳ים מתקני הבאגים והמאזנים תמיד מאחרים מאחורי הpc. באמת שאני לא רק חושב שהחוויית מולטי לא שווה את הכסף, היא לרוב נחותה מזאת של הpc שבאה חינם.

בנושא kz, נקווה שלסוני יהיה השכל להרוג את הסדרה הזאת כבר ולתת לגרילה לעבוד על משהו חדש שאולי יהיה טוב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 30 ינואר 2014, 08:13

DrKeo כתב:זה בעיקר עניין של אחידות לדעתי אבל להגיד לך את האמת, אצ׳יוומנט בפס3 שעממו אותי בדיוק כמו בסטים. הבעיה היא שכל נושא הui ומה שמתרכזים בו לא קשור בשיט לשירותי תשלום. אצ׳יוומנטים זה בסיסי וחלק מהמערכת הפעלה, רשימות חברים, לראות מי משחק מה וכו׳. בעצם מה שאתה משלם עליו זה ממש המשחק אונליין עצמו שלרוב אני מוצא נחות משמעותית עם שרתים מוקדשים באירופה לעומת הpc שלרוב קל למצא אותם בישראל (ובחינם), חוסר יכולת לבדוק פינג או לברור לבד שרתים (שוב, קיים בpc ובחינם) והפאטצ׳ים מתקני הבאגים והמאזנים תמיד מאחרים מאחורי הpc. באמת שאני לא רק חושב שהחוויית מולטי לא שווה את הכסף, היא לרוב נחותה מזאת של הpc שבאה חינם.

בנושא kz, נקווה שלסוני יהיה השכל להרוג את הסדרה הזאת כבר ולתת לגרילה לעבוד על משהו חדש שאולי יהיה טוב.

אה? באיזה משחק אתה בודק פינג לשרת (כאילו קורא אינפורמציה שכבר מסופקת לך בצד? או שולח עצמאית?), מאיפה הבאת את זה. ובאיזה משחק אתה בורר שרתים? המשחק היחיד שאני משחק היום שנותן לי לעשות את זה היא סדרת Battlefield והיא נותנת גם על הפלייסטישן לברור שרתים בדיוק כמו שהיא נותנת על הפיסי. רוב המשחקים היום בכלל עובדים בצורה של matchmaking. וזה לא קשור לקונסולה או פיסי. לא הבנתי גם את הקטע עם שרתים מוקדשים. הלוואי והיינו מקבלים כל הזמן שרתים מוקדשים בכל משחקי הרשת, אין פה איזה הבדל מדיניות בין פיסי לקונסולות בנושא.

ויפן ממש לא נפלה במכירות החומרה, זו מדינה שבדור קודם נמכרו בה משהו כמו 26 מיליון קונסולות נייחות. קחו כהשוואה את דור הSNES שהיה לכאורה בשיא עוצמתה של יפן אל מול ארה"ב ותקבלו שהמספרים ביפן היו אז כ-20 מיליון מכירות לSNES ו-4 מיליון יחידות של הGenesis. יפן לא ירדה, היא פשוט שמרה על כוחה בקונסולות נייחות והתרחבה לניידות. ההבדל היחיד הוא שארה"ב מאוד עלתה וחלקים מאירופה גם התקדמו אבל עדיין אף אחד מלבד ארה"ב ובריטניה לא מצליחות להתחרות עם ההגמוניה של יפן במכירות קונסולות.
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 30 ינואר 2014, 10:02

EA עוד פעם הפסידה בריבעון

http://www.maxconsole.com/maxcon_forums ... ss-on-FYQ3

מה שמעניין זה שהמכירות שלהם על הPS3\360 ,ירדו הרבה מיתחת למה שהם ציפו
הם דיווחו על מכירות טובות בXBO\PS4 ,אבל זה שוק יחסית קטן כרגע

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 31 ינואר 2014, 01:28

DrKeo כתב:לא ממש טעון מקובל, בPC יש שירותים כמו STEAM שמשפילים את PSN ו-XBL כבר שנים. מסטים אני מוריד ב10MB בשניה, בXBL ו-PSN זה נס אם אני מגיע ל2MB. בסטים פיצרים כמו תפיסת תמונת ושמירות בענן קיימים כבר שנים, לPSN ולXBL הם רק מגיעים עכשיו (ואם אני לא טועה עולים כסף, רק למנויי גולד),, שיחות קרוס צ'ט, הזמנות, קבוצות, מתנות, חפצים, אצ'יוומנטים ומה לא, הכל יש בסטים. מה יש בLIVE שאין בסטים? פרסומות גדולות יותר? נו באמת, בשביל זה אנשים משלמים 60$ בשנה? רק הפרסומות שמיקרוסופט מאכילה את המשתמשים של LIVE לבד יכולות לממן עשר פעמים את עלויות השרתים שלהם.

אתה מבלבל בין השירותים: אתה מתאר את שירותי ההפצה של סטים כחנות דיגיטלית כמו קצב ההורדה, חפצים שניתן לסחור בהם, אציבמנטים וכל מיני דברים שב-360 אתה מקבל גם במנוי הסילבר של ה-360 ובפועל אין בינם לבין מולטיפלייר אונליין שום קשר.
ועל שירות האונליין אני מדבר: על המצ'מייקינג, על מערכת הדירוג, על מערכת הparty, על התשתית - שכולם אחידים ויושבים על בסיס משותף.
כשאני משחק בקונסולה על בורדרלנדס, ואז עובר לשחק בL4D, ואז עובר לשחק בGTA, אני משתמש באותו השירות שמוצא עבורי באופן אוטומטי את המשחקים הכי מתאימים לי על בסיס הרמה שהוא חישב עבורי על סמך ההיסטוריה שלי, על בסיס ההגדרות שלי ועל בסיס נתונים דומים על האנשים האחרים בשירות, וכיום גם מאפשר לי להגר בנוחות ממשחק למשחק עם הקבוצה שלי ולצרף אליה עוד אנשים.
על המחשב זה פשוט לא אפשרי: כשאני משחק בL4D אז סטים משתמש בתשתית של ואלב ומחפש לי משתמשים אחרים פנויים שבדרך כלל עובד בסדר יחסית לעולם הPC, אבל אפילו שם לא סומכים על התשתית ולכן מראש איפשרו למשחק להתבסס על בוטים ברגע שמישהו נזרק החוצה או כשמלכתחילה לא מצליחים למצוא מישהו לשחק איתו. ואם אני פתאום רוצה לקפוץ משם לבורדרלנס עם החברים שלי או לבדי אני צריך לגלות פתאום שכל אחד מאיתנו צריך לפתוח משתמש בGamespy (!?) ואז לנסות לחפש יחד שרת משותף ולקוות שיהיה בו מקום לכולנו. ואז אם אני רוצה לעבור לGTA IV אני צריך לפתוח גם חשבון GFWL וגם חשבון Social Club ואז לקוות שכולנו הצלחנו לעבור את התהליך הזה בלי ליפול בדרך, ואז לנסות ולהתחבר יחד לאותו המשחק. וזה עוד לפני שדיברנו על משחקים אחרים שפשוט מציעים לך להרים dedicated server ולבצע חיפושי פינג ולקוות שמספיק אנשים יצטרפו אליו בשביל שיהיה לך עם מי לשחק ושהם באמת יהיו באותה הרמה שלך כדי שהמשחק יהיה מעניין.

הדבר שהכי קרוב למה שה-360 מציע לך בעולם הPC הוא לדעתי battle.net שלפחות במקרה של חלק מהמשחקים עליה אפשר להגיד שמדובר בשירות חינם, אבל גם שם מדובר בשירות אונליין מצומצם עם מספר קטן של משחקים נתמכים, ואני אפילו לא בטוח לגבי האחידות של המערכת בין המשחקים השונים. עבור מי שמחפש אחידות ושירותי אונליין נוחים ועקביים בין המשחקים שלו, הPC הוא די סיוט.

Kazz כתב:כן, אלה שאשקרה מוכרים את המשחקים ומקבלים כסף עבורו. כמו שזה אמור להיות.

למה שמי שמוכר את המשחק ומקבל כסף עבורו יחזיק תשתיות אונליין לנצח? הבעיה היא שמלכתחילה אין אחידות בתשתית של הPC, אבל אפילו אם נסתכל על הPS3 שכן מציעה תשתית אונליין בחינם היום אז המצב הוא כזה שיש אנשים שמשחקים אונליין ועולים לסוני ולמפתחים כסף על אחזקת התשתיות, ויש אנשים שלא משחקים אונליין ולכן לא עולים להם כסף. אבל כל העלויות האלו הם משהו שיוצא מצד ההוצאות וצריך הכנסות בשביל לאזן אותן, ולכן המשמעות היא שברגע שאנשים לא משלמים עבור תשתית המולטיפלייר שהם משתמשים בה, התשתית יוצאת דרך כיס אחר - על חשבון אלו שלא משתמשים בתשתית המולטיפלייר והיו מעדיפים שהכסף שהם שילמו יוקדש למטרות אחרות שמשרתות גם אותם. זה פשוט הסבסוד ההפוך ל-F2P שנפוץ היום, שם המשתמשים הכבדים שקונים דברים בתוך המשחק מסבסדים את המשתמשים הקלים יותר שלא מוציאים כסף בכלל.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 30 ינואר 2014, 18:14

כי זה חלק מהעניין של להוציא ולתחזק משחק אונליין. וזה עובד יופי עשורים על המחשב. ובמקרים הכי גרועים של נטישת המשחק, בשביל זה משחקים צריכים לאפשר או חיבור דיירקט אייפי או אפשרות לגורמים אחרים לשכור ולהעמיד סרברים על המשחק.
--

גם על הקונסולות אתה צריך חשבונות נוספים למשחקי EA, יוביסופט ורוקסטאר. וסטים מציעים מאצ'מייקינג וכל הפיצ'רים שקשורים לאונליין דרך סטימוורקס בחינם. חברות שמשתמשות בדברים כמו גיימספיי מפגרות אבל תודה לאל כבר כמעט לא רואים את זה ועוד מעט גם נפטר מ GWFL.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 31 ינואר 2014, 06:45

Kazz כתב:כי זה חלק מהעניין של להוציא ולתחזק משחק אונליין. וזה עובד יופי עשורים על המחשב. ובמקרים הכי גרועים של נטישת המשחק, בשביל זה משחקים צריכים לאפשר או חיבור דיירקט אייפי או אפשרות לגורמים אחרים לשכור ולהעמיד סרברים על המשחק.

אבל הנקודה היא שזה לא עובד יופי: ברמה אחת אנחנו רואים משחקים נוטשים תוכן לסינגל פלייר לטובת מולטי פלייר עם מעבר של פוקוס - אין דבר כזה "חינם" והלקוח הסופי תמיד צריך לשלם את העלויות. וברמה השניה אנחנו פשוט לא מקבלים את אותה רמת השירות. דיירקט אייפי? לשכור סרברים? מי רוצה את השטות הזו - אני רוצה שירות שמדרג אותי, מוצא לי אוטומטית שחקנים ראויים ברמה שלי ונותן לי לשחק נגדם. המטצ'מייקינג זה השירות עם הערך המוסף האמיתי כאן.

Kazz כתב:גם על הקונסולות אתה צריך חשבונות נוספים למשחקי EA, יוביסופט ורוקסטאר. וסטים מציעים מאצ'מייקינג וכל הפיצ'רים שקשורים לאונליין דרך סטימוורקס בחינם. חברות שמשתמשות בדברים כמו גיימספיי מפגרות אבל תודה לאל כבר כמעט לא רואים את זה ועוד מעט גם נפטר מ GWFL.

דווקא על הקונסולות אני לא צריך חשבונות נוספים ברוב המקרים, ואפילו בכמה מקרים חיצוניים (נדמה לי רוקסטאר) החשבון משוייך אוטומטית לגיימרטאג ככה שלא צריך להכניס אותו יותר מפעם אחת במשחק אחד של אותה החברה - ואחר כך הכל אוטומטי.
ובכל המקרים האלו החשבונות עדיין מתלבשים על התשתית האחידה של הלייב שפשוט לא קיימת במחשק. EA ויוביסופט לא מפעילות שירות מטצ'מייקינג מופרד אלא משתמשת בכל הכלים שמיקרוסופט מספקת לה ושואבת את כל המידע על השחקן אוטומטית. לך כשחקן הכל שקוף ואתה מקבל שירות אמיתי שמדרג אותך ומוצא שחקנים בפרופיל דומה.

אבל אפילו אם כל החברות על המחשב נניח יעברו להשתמש בAPI של סטים בשביל אחידות, הבעיה המרכזית היא שעדיין אין שם שירות מצ'מייקינג ודירוג אמיתי: הAPI שלהם שנקרא matchmaking הוא פיקציה שבעצם מהווה לא יותר מ-server browser חצי-שקוף עם אפשרות להקים לובי עצמאי. זו ממש לא מערכת סטייל ה-trueskill שיש לך בלייב או מערכת הmatchmaking של בליזארד שיודעות להתאים קבוצת שחקנים מאוזנת לפי דירוג השחקנים וליצור שרתים חדשים באופן אוטומטי, וחברות שרוצות ליצור שירות כזה צריכות לבנות אותו על התשתית באופן עצמאי - ואז שוב פעם איבדת את האחידות.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 30 ינואר 2014, 23:46

המגמות שאתה מזכיר כלל לא קשורות לאופן אספקת שירותי האונליין. יש לך עשרות ומאות משחקים על גבי עשרות שנים עם קהילה פעילה ושרתים ייעודים עד לרמה שכזו שגם משחקים שהשרתים שלהם כובו ע"י החברה הצליחו לקבל החייאה מגורמים אחרים. אז כן, זה עובד יופי. לשלם מינוי בשביל שרתי P2P היא לא אלטרנטיבה עדיפה. לשכור סרברים זה מפלט אחרון למקרה שהחברה לא תומכת במשחק אבל זה גם ככה נעשה ע"י אנשים מסויימים אז אתה לא צריך להתעסק באיזה בעצמך.

עד כמה שאני יודע שירות המאצ'מייקינג בסטים מאפשר התאמה לפי רמה ונעשה בזה שימוש ב CSGO.

רק שהחשבונות הנוספים כמו UPLAY יכולים לגרום לבעיות בקונסולות כמו במקרה AC4 שלא מאפשר לך לגשת לתוכן מסויים בגלל באג בUPLAY.

בשבילי הבחירה בין האחידות כפי שהיא בקונסולות לבין אמצעי האונליין על המחשב היא בחירה קלה. וגם אם אני חושב שזה משהו שיכול להועיל לי, זה לא במידה של לשלם עבור זה מינוי.

Laskin
Elder
הודעות: 24170
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 06 פברואר 2014, 13:11

סוני הכריזה לפני כמה חודשים (או שבועות?) שהתחזית שלה היא למכור 5 מליון מכשירי PS4 עד סוף מרץ 2014.
היום הם העלו את התחזית, אבל לא כתבו בכמה.
אני מנחש שלאור העובדה שהם מכרו כמעט 4.5 מליון, אפשר להניח שהם יהיו קרובים מאוד ל-6 מליון, תלוי כמה הם יצליחו לשלוחל לחנויות במהלך החודש הראשון ביפן, בטח.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 06 פברואר 2014, 14:12

אף אחד לא מזכיר את זה ש GTA5 כבר מכר 32.5 מיליון עותקים?
וזה ללא גרסאות ה PC/PS4/ONE הבלתי נמנעות, כן...

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 פברואר 2014, 14:28

bling כתב:אף אחד לא מזכיר את זה ש GTA5 כבר מכר 32.5 מיליון עותקים?
וזה ללא גרסאות ה PC/PS4/ONE הבלתי נמנעות, כן...


עוד 3.5 מיליון הוא מגיע למיינקראפט (שמכר 10 מיליון עותקים במובייל, אבל נעזוב את זה), אז זה בהחלט מרשים.

ברצינות, זה אדיר.
המשחקים היחידים שעברו אותו (לפי וויקיפדיה):
- טטריס, שהגיע בחינם עם כל GB.
- מריו קארט ווי, שהוא הצלחה ענקית וגם נמכר מיומו הראשון בבאנדלים.
- מיינקראפט, שכאמור, מכר 10 מיליון עותקים במובייל, אז אולי זה קצת לא הוגן?
- סופר מריו ברוס, שהגיע ביחד עם duck hunt בכל NES שנמכרה (אבל duck hunt לא ברשימה, אז אולי זה לא קשור)
- ווי ספורטס, שהגיע ביחד עם כל WII שנמכרה ואפילו בבאנדל עם שלטי ווי.

בקיצור, תופעה שאין לה תקדים. אני חושב שדי בטוח שהוא גם יעבור את 40 המיליונים של סופר מריו ברוס, בטח ובטח אם הוא ייצא למחשב ולקונסולות הדור הבא.
מעניין אם הוא יעבור את מיינקראפט...
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 06 פברואר 2014, 14:37

אם אני זוכר נכון זה נשלח לחנויות ולא מכירה ללקוחות. לפחות עדיין לא.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 24170
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 06 פברואר 2014, 23:21

לא רוצה לומר "אמרתי לכם", אבל אני גם לא זוכר למי מגיע את זה... היה ויכוח רציני ואני טענתי שיכול לעבור גם את ה-50 מליון אחרי שיצא על כל הקונסולות, והוא צחק עליי.
חשוב לציין שמדובר במכירות סה"כ 4 חודשים או משהו כזה, וזה משחק עם רגליים די ארוכות, והפעם יותר מהרגיל, כי הוא אשכרה יצא שוב בגירסה שכולם באמת מחכים לה ומליונים יקנו אותו שוב.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 06 פברואר 2014, 15:27

ולט לשכוח שהפעם גם עושים כסף ממנו כשירות בגלל GTA:O, כבר דווח מצד 2K שהרווחים מהשירות יפים מאוד.

לא חושב שההשוואה עם מיינקראפט באותו קאליבר, בכל זאת מדובר פה על משחק שנמכר ברובו במחיר מלא של 60 דולר ועל גבי 2 פלטפורמות בלבד, ברגע שגם ישחררו את המשחק לפלטפורמות נוספות הם ישאירו אותו הרחק מאחור מכל בחינה, למרות שגם עכשיו ההישג שלהם מרשים הרבה יותר.

בקשר לסופר מריו ל NES לא חושב שהגיע עם כל מכשיר, מדובר בתופעה פסיכית שלא תחזור על עצמה שאז לכל מי שהיה NES היה את המשחק, פשוט לא היה דבר כזה שהיה לך NES (או מגסון אצלנו :P) ושאין לך מריו או לא שיחקת בו, היה להם ATTACH RATE של איזה 90 אחוז, זה משהו שלא יחזור על עצמו עוד לעולם בשום מכשיר מחוץ לבנאדל סטייל WII SPORT, רק נינטנדו מסוגלת לעשות דבר כזה, כנראה הוא ישאר בראש הטבלה תמיד.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 07 פברואר 2014, 00:36

Kazz כתב:המגמות שאתה מזכיר כלל לא קשורות לאופן אספקת שירותי האונליין. יש לך עשרות ומאות משחקים על גבי עשרות שנים עם קהילה פעילה ושרתים ייעודים עד לרמה שכזו שגם משחקים שהשרתים שלהם כובו ע"י החברה הצליחו לקבל החייאה מגורמים אחרים. אז כן, זה עובד יופי. לשלם מינוי בשביל שרתי P2P היא לא אלטרנטיבה עדיפה. לשכור סרברים זה מפלט אחרון למקרה שהחברה לא תומכת במשחק אבל זה גם ככה נעשה ע"י אנשים מסויימים אז אתה לא צריך להתעסק באיזה בעצמך.

עד כמה שאני יודע שירות המאצ'מייקינג בסטים מאפשר התאמה לפי רמה ונעשה בזה שימוש ב CSGO.

רק שהחשבונות הנוספים כמו UPLAY יכולים לגרום לבעיות בקונסולות כמו במקרה AC4 שלא מאפשר לך לגשת לתוכן מסויים בגלל באג בUPLAY.

בשבילי הבחירה בין האחידות כפי שהיא בקונסולות לבין אמצעי האונליין על המחשב היא בחירה קלה. וגם אם אני חושב שזה משהו שיכול להועיל לי, זה לא במידה של לשלם עבור זה מינוי.

שירותי מאטצ'מייקינג בסטים לא מאפשרים התאמה לפי רמת שחקנים - אתה יכול לבדוק את הAPI שלהם שפתוח לכולם. כל משחק צריך לבנות את זה לעצמו ואין תשתית משותפת או סטנדרט מוצלח. זה היתרון הכי בולט של תשתית אונליין אחידה שפשוט לא קיימת בPC.
ב-CSGO שהוא גם ככה משחק מולטיפלייר בלבד, כל מי שקנה את המשחק במילא משלם רק עבור משחק המולטיפלייר - ולכן אין פה בעיה של סבסוד צולב מצד שחקני סינגל פלייר (מה גם שמדובר במשחק במחיר מופחת) אבל התשתית שלו מנותקת לחלוטין מכל משחק אחר. בPS3 לעומת זאת יש עניין של סבסוד צולב מצד שחקני הסינגל פלייר, ובמקביל תשתית שנחשבת לפחות טובה משל ה-360 (אבל עדיפה על הPC).
בשורה התחתונה אין פה חוכמות: מישהו צריך לשלם על התשתית, והמישהו הזה הוא או אנשים שקונים את המשחק גם אם הם לא מנצלים את התשתית, או אנשים שמשלמים על השירות בצורה יעודית. ברגע שהתשלום הוא יעודי לתשתית ואינו תלוי משחק אתה מקבל את התוצאה האופטימלית ביותר כי רק מי שצורך את השירות משלם עליו ולכן אין סבסוד צולב, ובמקביל התשתית מאפשרת שירות איכותי יותר עם אחידות בין המשחקים השונים.

Nucleus_Dawn כתב:- סופר מריו ברוס, שהגיע ביחד עם duck hunt בכל NES שנמכרה (אבל duck hunt לא ברשימה, אז אולי זה לא קשור)

קל לפתור לך את הפרדוקס הזה: duck hunt פשוט לא הגיע עם כל NES שנמכרה אלא רק בבאנדלים מסוימים. מריו הגיע עם כל NES שנמכרה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 07 פברואר 2014, 01:21

swym כתב:

קל לפתור לך את הפרדוקס הזה: duck hunt פשוט לא הגיע עם כל NES שנמכרה אלא רק בבאנדלים מסוימים. מריו הגיע עם כל NES שנמכרה


הגיוני... אני מנחש שמדובר היה בבאנדל שהגיע עם אקדח האור שלהם.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־ 28 אורחים

cron