נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42444
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 אוקטובר 2023, 03:56

תהפוך את המשחק שלך לבנצ׳מארק הגרפי של הPC, תקבל 70% מכירות ב-PC :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24458
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 07 אוקטובר 2023, 08:16

זה, והעובדה שהוא פשוט נקטל חזק בקונסולות, אפילו על ״הדור הבא״, ושבקושי היו קונסולות כאלה בידי צרכנים, כשהוא יצא… אני מאמין שעד סוף הדור הזה - אחוזי הקונסולות יהיו משמעותיים יותר

Hypno
Warrior
הודעות: 923
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 07 אוקטובר 2023, 11:34

לא רלוונטי. השקופיות הן רק לגבי המכירות של פנטום ליברטי.

פעם אמרו 'תהפוך את המשחק שלך בלנצ'מארק גרפי על המחשב, ולא יהיה מי שיקנה את המשחק'.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42444
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 אוקטובר 2023, 12:14

Hypno כתב:פעם אמרו 'תהפוך את המשחק שלך בלנצ'מארק גרפי על המחשב, ולא יהיה מי שיקנה את המשחק'.

מישהו פה אמר את זה? הבנצ׳מארק האחרון ברמה הזאת היה קרייסס ופעם אחרונה שבדקתי הוא מכר כמו לחמניות, שבר כל תחזית של EA והפך את קרייטק למפלצת עם איזה 7 אולפנים (שבסופו גם מוטטו אותה).

בדרך כלל להשקיע בגרסת המחשב משתלם, גם מבחינת מכירות וגם מבחינת PR.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Warrior
הודעות: 923
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 07 אוקטובר 2023, 12:41

דיברתי בכלליות. פעם ניסו להסביר למה לא עושים משחקים בלעדיים למחשב או משחקים תובעניים.
אם תחפש דיווחים על קרייסיס של עיתונות המיינסטרים אחרי יציאתו אתה דווקא תמצא דיבורים על כישלון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42444
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 אוקטובר 2023, 13:08

לא הבנתי, סייברפאנק בלעדי למחשב?
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Warrior
הודעות: 923
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 07 אוקטובר 2023, 13:13

לא, אבל הוא מוכר מצויין על המחשב. 'למרות' היותו משחק cutting-edge. מספידי הפלטפורמה בעשורים האחרונים נהגו להגיד שלא משתלם לעשות משחקים כאלה, בלעדיים או לא, כי אין מי שיקנה אותם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42444
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 אוקטובר 2023, 13:19

Hypno כתב:לא, אבל הוא מוכר מצויין על המחשב. 'למרות' היותו משחק cutting-edge. מספידי הפלטפורמה בעשורים האחרונים נהגו להגיד שלא משתלם לעשות משחקים כאלה, בלעדיים או לא, כי אין מי שיקנה אותם.

אני לא בטוח מה אתה מרפרנס אבל יש לי הרגשה שאתה מעלה פה משהוא מהאוב מאיזה 2014.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8181
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 10 אוקטובר 2023, 14:10

קאז, מתי בדיוק השתלם לעשות אקסקלוסיבי AAA למחשב? אני מתכוון אפילו פאקינג Half life 2 שגרם כנראה לרוב ווקסלים ורוב האנושות להסכים להתקין את Steam על המחשבים שלנו רק כדי לשחק בו... אפילו הוא לא היה אקסקלוסיבי אמיתי לPC ויצא על הפאקינג XBOX המקורי.

Crysis? ראינו מה קרה איתם Crytek איבדו רלוונטיות ואפילו שחזרו לקונסולות עם ההמשכים מעולם לא השתקמו.

אני יכול להביא לך אפילו פאקינג ציטוט של ג'ורדן מנכר היוצר של הנסיך הפרסי המקורי מפאקינג 1989 אומר שהמשחק כמעט היה פאקינג כישלון מסחרי, המשחק האייקוני הזה, כל עוד הוא היה על האפל 2 והPC הוא היה כמעט כישלון מסחרי והיוצר שלו שלו אומר שהפורטים לקונסולות הפכו אותו להצלחה המסחררת שאנחנו הכרנו.
(גם אם כנראה שיחקנו אותו על הפיסי פה בארץ)

להראות לך שמעולם שתמיד בכל שלב בהיסטוריה, אף משחק רציני לא יכל לשרוד על הPC לבדו, אתה מוזמן למצוא דוגמאות שאקסקלוסיבי לPC היה הצלחה, אתה לא תמצא כזה.

מתי בטסדה וBioware הפכו מחברות של משחקי נישה למעצמות על? רק שהתחילו לשים את המשחקים שלהן על הקונסולות.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4325
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 10 אוקטובר 2023, 14:43

לא נכון, רוב משחקי בליזארד היו בלעדיים לפיסי והם שהפכו אותה לחברת ענק. ולא רק היא. משחקי אסטרטגיה, סימולציה ו-rpg מהדור הישן היו מסורתית בלעדיים לפיסי.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8181
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 10 אוקטובר 2023, 15:11

דיאבלו 2 זה AAA ? אני לא מחשיב אותו כAAA וקשה לי להאמין שמישהו כן החשיב אותו בזמנו והוא מכר איזה 1M+

אם אתה כבר רוצה להביא אקסקלוסיבי לPC ששבר את כל השיאים אז אנחנו צריכים ללכת לסימס המקורי, שבאמת שבר את כל השיאים אבל קאז לא דיבר על משחקים שעלה 10 שקל לפתח אותם כמו הסימס ולא דחפו גרפיקה, קאז אמר בפירוש שמשחקי AAA שדוחפים גרפיקה על הPC יכולים להצליח... עליו לבדו.

על ז'אנר הRTS אני אטען שגם הוא אף פעם לא דחף גרפיקה אפילו לא בשעת היציאה, סטארקרפט המקורי אפילו כשיצא היה נראה לי כמו איזה משחק מגה דרייב בגרפיקה שלו,
רד אלרט 2 היה בדיחה טכנית שיצא. ומה נשאר מז'אנר הRTS המפואר הזה שאף פעם לא היה AAA ולא כוח גרפי? לא נשאר ממנו כלום. אפילו הסצנה המפוארת שלו בקוריאה ואסייה התפרקה.

AAA לא שורד בלי הקונסולות לא משנה כמה תנסה להביא טיעונים מתוחכמים שכן הם יפלו כמגדל קלפים.
כל המשחקים האלה שציינת שאפילו עגלה כמו פאקינג יכל להריץ בלי להזיע לא נחשבים. אלה לא AAA בסטנדרטים של השנים הללו.
AAA בשנים שאתה מדבר עליהם זה שנמו, זה משחקי רזידנט איוול/MGS1 וכו' לא משחקים שמחשבי פח יכלו להריץ על 120FPS.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4325
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 10 אוקטובר 2023, 15:51

כל משחקי בליזארד היו aaa לשעתם. סטארקרפט 1-2, וורקראפט 1-3, wow שהוא גם המשחק המכניס בהיסטוריה (לא gta5). וכולם דחפו גרפיקה בז׳אנר שלהם לשעתם.
ואגב, לפני קרייסיס היה את far cry שגם דחף גרפיקה, גם היה הצלחה מסחרית וגם בלעדי פיסי (far cry instincts הוא משחק אחר לגמרי).

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8181
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 10 אוקטובר 2023, 16:20

וואו, איזה שכתוב היסטוריה אינטר. ראשית קאז בוודאות לא חשב על WOW כמשחק AAA בלעדי לPC שהגה את הפוסט שלו, המשחק הזה לא שייך לדיון בשום צורה.

ממתי סטארקרפט 1 הוא AAA לשעתו אתה יכול לגבות את זה באיזושהי דרך שהיא לא "כי ככה בא לי להחשיב אותו?" וורקראפט 1-3 AAA זו בדיחה? מה זה דחפו גרפיקה בז'אנר שלהם. או שאתה דוחף גרפיקה לשיא ואז אתה AAA או שאתה לא דוחף גרפיקה ואז אתה לא AAA מה זה לז'אנר?

אתה אשכרה אומר פה על משחקים שחלקם משחקי 2D (עם אפקטים פה ושם ) בפאקינג 1998 שהוא AAA אתה תופס את זה? ואתה אומר את זה שפאקינג Sonic Adventure
AAA אמיתי יצא באותה שנה.

איזו בדיחה.

סטארקרפט 2 הוא לא 2D אבל אתה קורא לו AAA בפאקינג 2010 מה זה פה בדיחה ? AAA באיזה סטנדרט ? אתה זוכר שבאותה שנה ראינו AAA מעיף ראשים כמו Red dead רדפשיין GOW3 ושאנחנו חיינו בעולם שהוא פוסט uncharted 2 ? מה זו הבדיחה הזו אחי?

World of warcraft? למה הוא בכלל חלק מהדיון? משחק שברור שקאז לא התכוון אליו כשאמר "משחק AAA" משחק שעשה את ההצלחה שלו בגלל שאתה חייב לשלם עליו כל חודש. הוא לא יצא לקונסולות בעיקר בגלל שלקונסולות לא היה מספיק גיימריים עם חיבור לאינטרנט אז לא השתלם להוציא אותו, אם ב2004 היו מספיק אנשים עם מודם על הפס2/קיוב מבטיח לך שבליזארד לא היו חולמים לדלג על הקונסולות, ושוב לא מבין איך אנחנו בכלל מכלילים אותו,היום משחקים מסוגו לא מעיזים לדלג על קונסולות בצדק.

Laskin
Elder
הודעות: 24458
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 10 אוקטובר 2023, 17:24

ברור שסטארקראפט הוא AAA, וגם 2.
רק קטעי הקישור עלו יותר ממשחקים שלמים שיצאו ב-2010, אבל חוץ מזה - כמות האנשים שעבדו עליהם, האיזונים, הליטוש…

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8181
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 10 אוקטובר 2023, 17:56

אבל אבל אבל... על מה כל זה מבוסס חוץ מזה שככה בא לך לחשוב? :|
על פי מה זה נסמך שקטעי הקישור של סטארקראפט 2 עלו יותר ממשחקים שלמים? עם כל הכבוד זה לא איזה סרט של דיסני סרטוני הקישור האלו.
מה זה האיזונים? איך קבעת שמשחק מלוטש ומאוזן הוא בהכרח AAA?.

סופר מריו wonder הוא משחק שבוודאות יהיה הכי מלוטש ב2023 והכי מאוזן ומהמושקעים ביותר, אז מה הוא יהיה AAA ? הוא AA.
אין סיכוי שהתקציב שלו מגרד אפילו את BOTW2 את מטרויד פריים 4 את מריו אודסי ואת משחקי הדור הבא של נינטנדו שטרם שמענו עליהם.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4325
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 10 אוקטובר 2023, 19:37

sc2 עלה 100 מיליון דולר והוא ברמת האיכות הכי גבוהה שיש. sc1 גם עלה מיליונים והוא הגדיר את הז׳אנר מחדש. far cry גם עלה מיליונים והיה בטופ של הז׳אנר בתקופתו. לכן כולם aaa וכולם סותרים את מה שאמרת.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8181
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 10 אוקטובר 2023, 19:43

דמגוגיה בשקל ועוד הפסד לשרשרת ההפסדים שלך בכל ויכוח שלנו אינטר.
זה תחביב שלך להתווכח על נושאים שאתה לא מבין בהם. איזה חרטא.
Activision Blizzard Inc. hasn't disclosed development costs for its Starcraft II videogame. A July 16 Technology article about the Starcraft sequel incorrectly said the company spent more than $100 million to develop the game; that figure referred to its World of Warcraft game.
https://www.vg247.com/wsj-corrects-100m ... get-figure

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4325
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 10 אוקטובר 2023, 19:53

זה בכל מקרה לא רחוק מזה ובוודאות בסדר גודל של עשרות מיליוני דולרים. המשחק היה בפיתוח 7 שנים, תעשה חישוב מעטפה לבד ותבין שאתה מקשקש כהרגלך. עדיין מחכה לתשובה בנוגע לפאר קריי.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8181
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 10 אוקטובר 2023, 20:05

מה קרה שקשה לך להודות בהפסד ה1000 שלך? אל תצחיק אותי. אתה ברצינות טוען עכשיו שאתה יודע יותר טוב ממפתחי המשחק כמה הוא עלה? הם טוענים שהוא לא עלה את זה הפסדת כי אתה קשקשן.

כמה מהקשקושי עבר שלך.
אינטר: "אימולטורים זה נישה גלאס, אתה מקשקש גלאס" המציאות: אתרי הפיראטים מדווחים על הורדות של 15M-20M לאימולטור של הפס2 והמשחקים של נינטנדו בטופ הפריאטות העולמית.


בזמן שאני, מה טענתי בעבר? שדמות במשחק מכות עולה 1M ובאמת ראינו שמייקרוסופט מעריכה שתצטרך לשלם איזה 300M דולר בשביל בלעדיות של מורטאל קומבאט... מה נראה לך שאם הקשקושים שגיא כתב כאן כנגד הטענה הזו היו נכונים מייקרוסופט היתה משלמת את זה?

אתה פשוט אוהב להתווכח בשביל להתווכח הכל טוב, אבל תודה בהפסד ה1000 שלך למה להסיט את הויכוח?

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4325
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 10 אוקטובר 2023, 20:09

משחק שהיה בפיתוח 7 שנים עם עשרות/מאות עובדים לא יכול לעלות פחות מעשרות מיליוני דולרים. אתה נתקע על המספר 100 אבל הוא לא חשוב, סתם הערכה גסה, וגם אם עלה 10 או 20 מיליון דולר הוא עדיין aaa מובהק. אני עדיין מחכה לתגובה על פאר קריי. ברור שאין לך שמץ של מושג על מה אתה מדבר.

Hypno
Warrior
הודעות: 923
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 10 אוקטובר 2023, 20:17

glass man, תודה שהענקת ל DrKeo דוגמה חיה להלך הרוח המוטעה שדיברתי עליו.

Laskin
Elder
הודעות: 24458
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 10 אוקטובר 2023, 20:30

אפשר להעריך כמה משחק עלה לפתח לפי כמות העובדים שפיתחו אותו ומשך זמן הפיתוח, סטארקראפט הוא אחד ממשחקי האסטרטגיה הכי מושקעים שיש בהפרש די גדול. אתה שוב מתחפר בלי שום סיכוי לצאת מזה…

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8181
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 10 אוקטובר 2023, 20:48

אם אני שוב מתחפר בלי סיכוי לצאת מזה אז מה אינטר?
אינטר עבר לגור בבונקר עם ההתחפרות שלו.

להגיד משחק היה X שנים בפיתוח לכן עלה Y" הטיעון הזה לא יביא לקאמבק של אינטר בויכוח הזה אלא זה גול עצמי שלו בויכוח הוא פשוט מסר לי את הכדור והשאיר את השער בלי הגנה.

אין לנו מושג כמה אנשים עבדו על סטארקרפט במשך כל השנים שהיה בפיתוח. לפעמים עבדו עליו רק 5 אנשים במרתף ואכלו חמאת בוטנים עם ריבה, לפעמים עבדו עליו 20 איש שהלכו לתקוע שווארמה בין לבין, ולפעמים האנשים שעבדו עליו במשך שנים הלכו לעשות משחקים אחרים ולעזור בפיתוח שלהם וחזרו אליו.

רק אם אתה יודע כמה שנים באמת עבדו עליו בfull production אתה יכול לתת הערכה ואין לנו את הנתונים האלה וכמה זה לקח אז זה טיעון סרק, זה אוויר חם כמו כל הטיעונים של אינטר נו.כמובן שהבן אדם חריף, כן ? אני לא לוקח לו את זה והוא יודע את זה אבל יש לו את הקטע הזה להתווכח על כל דבר נו :)

Laskin
Elder
הודעות: 24458
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 10 אוקטובר 2023, 21:02

אנחנו יודעים שלפחות 4 שנים מתוך 7 שנות הפיתוח שלו היו ״עשרות אנשים״ שעבדו עליו, ב-2008 כבר לפחות 40 מפתחים במשרה מלאה וב-2009 הם גדלו ל-60 עובדים. בנוסף היו מעל 50 אנשים שעשו קולות למשחק. איך שלא תסתכל על זה מדובר בעלויות של AAA ב-2010.

Hypno
Warrior
הודעות: 923
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 10 אוקטובר 2023, 21:55

קרייסיס יצא באמצע נובמבר 2007. EA הודיעו בדו"ח שלהם עד סוף דצמבר 2007 שהמשחק הגיע למיליון עותקים.
במאי 2010 נודע שהמשחק מכר מעל ל 3 מיליון עותקים, ושחבילת ההרחבה מכרה 1.5 מליון עותקים.

אין לי כח לשמוע את הספינים שאתה טווה, glass man. יושבי פורום זה מכירים את זה שאתה קובע לעצמך משהו בראש ומסלק את העובדות מהשטח.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 27 אורחים