נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8181
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 10 אוקטובר 2023, 22:18

Hypno כתב:קרייסיס יצא באמצע נובמבר 2007. EA הודיעו בדו"ח שלהם עד סוף דצמבר 2007 שהמשחק הגיע למיליון עותקים.
במאי 2010 נודע שהמשחק מכר מעל ל 3 מיליון עותקים, ושחבילת ההרחבה מכרה 1.5 מליון עותקים.

אין לי כח לשמוע את הספינים שאתה טווה, glass man. יושבי פורום זה מכירים את זה שאתה קובע לעצמך משהו בראש ומסלק את העובדות מהשטח.


לול קאז לול. יש מצב גדול שבזכותי בכלל אתה פה לכתוב את השטויות שלך.אז לפחות תודה לי על כך.

אני אספר לך משהו קטן בנוכחות כולם.

הזמנתי לפורום חבר וותיק והוא עוד לא נרשם והודעתי על זה לנדב כדי שיוכל להירשם.

התכנון היה שכשהוא יירשם אני ובלינג נציג אותו וככה החבר'ה שלנו פה ידעו שהוא אחלה גבר ושהוא לא יתויג כ"רונן" ושהוא ישתלב פה איתנו. בגלל זה הצלחת לא להיחסם כי לא היה ברור אם המשתמש החדש שלך זה אותו בחור , והוא שאל אותי אם המשתמש החדש הזה hypno זה החבר שדיברתי עליו והוא היה בטוח שזה אתה ... ואז התחלנו להבין שזה אתה.. אז כאילו בוא, אתה כל כך ידוע לשמצה בפורום הזה שבדרך נס הצלחת להירשם... אז תחסוך ממני הסברים על התדמית שלי בפורום, כי לך יש תדמית של טרול על ציפרלקס והצלחת להסתכסך עם האדמין ורק בגלל שיודעים שבסה' אתה לא אדם רע חזרת.

על הקשקושים שלך על FAR CRY אין לי מה להתייחס אחי, אין כי איפה המפתחת שלו? נפלה והיא בדרך לפח של ההיסטוריה, המפתחת של FAR CRY היא הפוסטר בוי של למה "לפתח AAA לPC זה לא שווה" 3M עותקים בטיים פריים שאתה מדבר עליו זה לא הצלחה כפרה זה לא.

FAR CRY הפך למותג העל הענק שאנחנו מכירים אותו כשיצא FAR CRY 2 שהיה זמין על הקונסולות וכשיצא FAR CRY 3 הוא בכלל הפך למותג שהוא Powerhouse וההצלחה של FAR CRY 3 קרתה בגלל הקונסולות לא בגלל הPC שלך יא מאסטר רייס, פאנבוי.

אינטר: יש פה את התשובה שחיפשת על FAR CRY רק להראות לך כפרה שלא התחמקתי מלתת לך את התשובה.

Hypno
Warrior
הודעות: 923
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 10 אוקטובר 2023, 22:30

Crysis, לא Far Cry. כמו שאמרתי, אתה טווה נראטיב. בחודש וחצי מיליון עותקים. למשחק הכי 'ידוע לשמצה' שלא יכול לרוץ על שום מחשב.
ראינו מה קרה עם קרייטק ואת המכירות של קרייסיס 2 ו 3.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8181
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 10 אוקטובר 2023, 22:34

קריסיס? עוד יותר חפרת לעצמך בור, יא בור.(pun intended )
משחק שעושה 3M ואחר כך המפתחת שלו מוציאה את כל ההמשכים שלו על הקונסולות עם הזנב בין הרגליים זה רק מוכיח כמה היא לא מרוצה מהמכירות של המשחק הראשון היא היתה חייבת להתפשר על השאפתנות הגרפית ולשנמך את 2 ו3 לקונסולות כדי לנסות להרוויח משהו.

איזה מצחיק אתה בחיי, פשוט הג'וקר של הפורום.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4325
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 11 אוקטובר 2023, 04:09

כן, בליזארד היא לא מפתחת של משחקי aaa ופאר קריי 1 לא מכר כמו 2 ולכן הוא לא aaa. הגיוני לגמרי.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8181
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 11 אוקטובר 2023, 09:51

InterAl כתב:כן, בליזארד היא לא מפתחת של משחקי aaa ופאר קריי 1 לא מכר כמו 2 ולכן הוא לא aaa. הגיוני לגמרי.


שוב דמגוגיה כמיטב המסורת שלך.

לא אמרתי שפאר קרי הוא לא AAA אתה סתם לא יודע לבלוע הפסד.
אתה יודע שזה שאתה פונה לדמגוגיה הזו רק מוכיחה שאתה שקרן,כן ?
אמרתי שFar cry הוא הוכחה למה AAA לא יכול להצליח על הפיסי כי הסדרה הזו התפוצצה במכירות ובפופלאריות רק שהגיעה לקונסולות.

סטארקרפט 2 כהרגלך הבאת פה שקרים ודמגוגיה זולה סילפת מה שאמרו המפתחים לצורך האישי שלך הויכוח כי כרגיל בויכוחים האמת לא באמת מעניינת לך את הביצה אלא רק להאמין באיזה חארטה שקרית שאתה מאמין בה שנים.

אני אגיד לך מה בטח קרה: שמעת איזה חארטה לא מבוססת שSC2 עולה 100M ולקחת את זה כתורה מסיני ומעולם לא עשית בדיקה של מקורות איכותיים לעניין הזה רק מלהסתכל עליו אפשר לראות שהוא לא היה שווה אפילו 5 מליון בגיימפאס אם היה גיימפאס בזמנו.

תמשיך לקשקש טיעונים שירשימו בעיקר מישהו בכיתה א'.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4325
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 11 אוקטובר 2023, 12:55

אני מבין שאתה יוצא מהכלים מתסכול, אבל משכנע זה לא.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42444
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אוקטובר 2023, 14:58

FC1 מכר 2.5 מליון עותקים על ה-PC בלבד בתקופה שבה מליון עותקים היה הצלחה מסחררת. זה כמו אנצ'רטד 1 שעמד על 2.6 מליון עותקים כשהוא היה בן 5 ועדין לא יצאו כל הרימאסטרים והאוספים. איך אתה מביא את FC1 כהוכחה שאין ולידיות למשחק מוביל גרפי בלעדי למחשב זה מעבר לי. FC1 היה הצלחה מסחררת, בנצ'מארק גרפי והכי AAA שיש. הוא בנה את קרייטק. גם יש לך מאותה תקופה את HL2 או את דום 3 שמראים בדיוק את אותה מגמה של הצלחה ועוד ממשחקים שדרשו ממך לקנות מחשב חדש בכדי לשחק בהם.

כל הדיון התחיל מהאם שווה להשקיע בגרסת מחשב שהיא בנצ'מארק גרפי כמו BF3 או סייברפאנק, לא מבלעדיות גמורה למחשב. בסופו של יום אני חושב שסייברפאנק הראה שלהיות בנצ'מארק גרפי פוצץ את המכירות מחשב שלו, אפילו אם הוא כותר מולטי-פלטפורם. ויותר מזה, אני חושב שסייברפאנק היה מרוויח מקצת יותר בלעדיות. אם הוא היה יוצא למחשב בלעדית קודם, ורק אחרי כמה חודשים או שנה יוצא לקונסולות הדור הבא אז הוא לא היה סובל מכל הPR הרע ש-90% ממנו הגיע מגרסאות הדור הקודם שממילא ירדו מהמדפים בשלב כלשהו והיום לא נתמכות.

אני חושב שזה לא משנה כמה המשחק שלך טוב או רע, אם הוא בנצ'מארק גרפי יש אוסף של לקוחות כרטיסי מסך חדשים שרצים לקנות אותו. מי רץ לקנות כרטיס מסך ב-400$ או ב-1400$ ולא רוכש משחק ב-30$ כדי להתענג על הכרטיס החדש? אם זה ה-30 אנשים שקנו 4090, ואם זה המליון אנשים שיקנו 4060, כולם רוצים לנסות את סייברפאנק עם PT.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Warrior
הודעות: 923
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 11 אוקטובר 2023, 21:57

די לטוות די. חברות בדרך כלל לא מרוצות ממכירות - תשאלה את SE שלך (אגב, כמה BG3 מכר על המחשב לעומת FF16 על הפס5?)

כמה LAIR מכר? כמה הבנלי סורד מכר? כמה גרביטי ראש? דרימז? דרייבקלאב? רזיזטנס? MAG? האם אמרת שכל אלו הן הוכחה שמשחק AAA לא יכול להצליח בלעדית על פלייסטיישן?

קרייסיס 2 עשה 3 מיליון עותקים ב 3 חודשים שזה פחות ממה שהיית מצפה לפי הנתונים של קרייסיס 1 ופי 3 פלטפורמות. לא קיבלנו עדכון מכירות אחרי זה.
קרייסיס 3 פספס את התחזיות של EA ועליו בכלל לא קיבלנו נתונים של מספר עותקים. הנפילה של קרייטק החלה עם קרייסיס 2.

לקונטרול לקח בערך שנה וחצי להגיע ל 2 מיליון עותקים למרות היותו על הפס4 הסופר-פופולארית. רק בנובמבר 2022 הכריזו שהמשחק הגיע ל3 מיליון עותקים.
אחרי שהמשחק כבר שוחרר לסווץ', לסטאדיה ולדור הבא. אז זה מוכיח שבכלל אי אפשר לעשות משחק מצליח, נכון?

למרות שזה יהיה משעשע להביא נתונים של בלעדיים למחשב ולראות את הסיפורים שאתה מספר לעצמך כדי להמשיך לטוות את הנראטיב המעוות שלך - אין לי רצון להזין את השטויות שלך.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42444
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אוקטובר 2023, 23:29

Hypno כתב:כמה LAIR מכר? כמה הבנלי סורד מכר? כמה גרביטי ראש? דרימז? דרייבקלאב? רזיזטנס? MAG? האם אמרת שכל אלו הן הוכחה שמשחק AAA לא יכול להצליח בלעדית על פלייסטיישן?


קצת לא קשור, אבל רוב המשחקים הללו הרגו את המפתחת שלהם. ממש עצוב, ביחוד lair, דרימס ודרייב קלאב. לראות את F5 ואבולושן נסגרות ואת mm גוססת שובר/שבר את הלב.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24458
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 12 אוקטובר 2023, 01:00

המשותף לכל המשחקים האלה הוא שהיה להם גיימפליי די גרוע (מלבד גראביטי ראש דווקא), אבל מדיה מולקול הייתה מאוד יצירתית והיה להם הרבה ״חן״… אני חושב שסוני צריכה לשים אותם רק על הPSVR, ואולי לאפשר להם לעשות פרוייקט כמו PS HOME למציאות המדומה, שהם יעשו את הHUB שלה. זה יהיה שימוש מעולה לחבר׳ה האלה.

Hypno
Warrior
הודעות: 923
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 12 אוקטובר 2023, 17:12

הם נהנו מהיותם בלעדיים וגם מהיותם שואוקייס גרפי.
אפשר להביא גם דוגמאות למשחקים יותר מוצלחים כמו מוטורסטורם, קילזון 2 ו 3 או אינפמוס. אפשר גם מהצד של אקסבוקס עם קמאו, אלאן ווייק, QB ואחרים. או סוויץ' עם ARMS, ביונטה 3, אסטרל צ'יין.

הפואנטה: חברות ומפיצות תמיד מסתכלות ואומרות: 'מה, נשים את המשחק על פי 3 פלטפורמות והוא לא ימכור בהרבה יותר טוב??' אז לא, יש הרבה דוגמאות שזה לא כזה פשוט.
בלעדיים למחשב, גם תובעניים, מכרו טוב לאורך ההיסטוריה. והם לבטח יכולים למכור גם עכשיו כשהפלטפורמה בשיאה. אם משחקים כמו וויצ'ר 3 וסייברפאנק מוכרים את הרוב על המחשב - זה מראה שזה לא עניין של העדר קהל כמו ש glass man מנסה לטוות. כמו שאף אדם סביר לא אומר שאין מה לחפש על הקונסולות לנוכח בלעדיים רבים שנכשלים במכירות או מוכרים באופן צנוע בלבד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42444
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 אוקטובר 2023, 17:37

משחק יכול למכור מדהים על פלטפורמה אחת או להכשל או לחילופין למכור מדהים על 6 פלטפורמות או להכשל. כל מקרה לגופו.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Warrior
הודעות: 923
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 12 אוקטובר 2023, 20:16

תגיד את זה ל glass man, כי זה מה שהוא לא מבין.
הוא גם לקח משחק שמכר מצויין על המחשב, וגם בהשוואה להרבה בלעדיים על קונסולות.
והוא גם עושה הכללה ממשחק אחד על פלטפורמה שלמה - אבל לא עושה הכללה כזו בשוק הקונסולות כשזה לא מתאים לנראטיב שהוא טווה בראשו.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8181
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 13 אוקטובר 2023, 11:56

Hypno כתב:תגיד את זה ל glass man, כי זה מה שהוא לא מבין.
הוא גם לקח משחק שמכר מצויין על המחשב, וגם בהשוואה להרבה בלעדיים על קונסולות.
והוא גם עושה הכללה ממשחק אחד על פלטפורמה שלמה - אבל לא עושה הכללה כזו בשוק הקונסולות כשזה לא מתאים לנראטיב שהוא טווה בראשו.



וואי קאז. שמע, אתה חייב דחוף אבל דחוף יותר סקס בחיים שלך. פשוט תזיין יותר בחורות ופחות את המוח ויהיה טוב לכולם. גם תהיה יותר רגוע ופחות היסטרי.

אתה רואה הכול בשחור ולבן, ככה שאתה אפילו לא שווה באמת שיחה. ממתי אמרתי שבגלל שמשחק AAA אקסקלוסיבי לא יכול להצליח על הPC, אז AAA על הקונסולות חייב תמיד להצליח? אתה מבין איזה שחור ולבן אתה ואיזו הסקת מסקנות הזויה יש לך? ברור שגם AAA בקונסולות יכול להיכשל ההבדל הוא שמשחק AAA אקסקלוסיבי למחשב תמיד נכשל וAAA על הקונסולות לפעמים נכשל.

אני מבין שזה קשה לך נפשית להתמודד עם זה, כי נקודת הגאווה בחיים שלך זה כנראה המחשב שבנית וחשבון הסטים שלך,אבל אם לא היו קונסולות, לא היה דבר כזה משחקי AAA כמו שאנחנו מכירים כי לא היתה שום הצדקה כלכלית לזה, אין שום הצדקה כלכלית לפתח AAA בלעדי למחשב ואנחנו רואים את זה שוב ושוב ושוב במשך דורות.

במשך עשורים אנשים עם PC שחזק פי 8 מהקונסולות משחקים בעיקר בפורטים מהקונסולות כי שוק הPC לבדו הוא לא בר קיום לתעשייה הזו.

BG3 - זה לא AAA ב2023 זה אולי היה AAA ב2013 או לפני, כיום שמשחק AAA סטנדרטי יכול לעלות 400M+ בלי שיווק לקרוא לBG3 משחק AAA זו שיחה לא רצינית בשיט.
וגם אז, זה שהבאת אותו שוב מראה כמה הדיון איתך עקום. אפילו את התקציב שלו BG3 קיבל על סמך זה שיהיו פורטים לPS5/X/S בלי הפורטים האלה לא היה הצדקה לתקציב שלו לעולם. ישר שBG3 יצא לPS5 הוא השתלט לחלוטין על מצעד הPSN הדיגיטלי זה לא משחק שהיה מקבל את התקציב שלו בלי קונסולות.

ושוב הוא בכלל לא AAA בסטנדרטים של היום הוא AA בסקאלה הכי גבוהה של AA.אתה יודע גם לעשות AA זה יקר היום ביחס לפעם גם העלויות של AA עולות ברמה מפחידה

שים לב כמה מיקרוסופט מוכנה לשלם על משחקי AA כמו BG3 ואינדים כדי שיהיו בגיימפאס מההלפה הרשמית.
משחקי AA
Baldur's Gate 3: $5 million
Blood Runner: $5 million
Net Crisis Glitch Busters: $5 million
משחקי AAA
Star Wars Jedi: Survivor: $300 million
Mortal Kombat 1: $250 million
אגב לך גם לאיזה פסיכולוג שיבדוק את הצורך שלך לשחק אותה כאילו אתה משתמש חדש ולזלזל באינטלגנציה של אנשים פה.

נדב: אני מודה שFC1 זה הצלחה צנועה לזמנו, אבל בוא היה לך כבר ב2001. משחקים כמו מקס פיין שעושים 4M. פפ7 המקורי דאז ישב כבר על 9.8M עותקים באותו זמן שFAR CRY יצא. המכירות שמשחקי מולטיפלטפורום על הקונסולות/משחק קונסולות הגיעו אליהם השפילו את המכירות האלה של האקסקלוסבים. גם משחקים שהם סמלי PC מובהקים, כמו דום3 וHalf life 2 לא העזו לצאת בלעדית לPC כי זה פשוט לא היה משתלם כלכלית לעומת הרווח שגלום בגרסת קונסולות.

וגם למה ללכת בכלל להיסטוריה? לי לך וללאסקין יש מחשבי PC שהן מפלצת היסטרית לעומת הקונסולות, כמה משחקים כאלה שיצאו אקסקלוסיבית לPC ומיועדים לנצל את הכרטיסים האלה או אפילו קצת חלשים מהם כמו הקצה הגבוה של סדרת 3000 יש? אין, כי זה לא משתלם כמו שב2010 שיחקנו בפאקינג פורטים מה360 למרות שהמחשבים שלנו היו מסוגלים לפי כמה וכמה.

"כל הדיון התחיל מהאם שווה להשקיע בגרסת מחשב שהיא בנצ'מארק גרפי כמו BF3 או סייברפאנק, לא מבלעדיות גמורה למחשב. בסופו של יום אני חושב שסייברפאנק הראה שלהיות בנצ'מארק גרפי פוצץ את המכירות מחשב שלו"

אין לי דבר וחצי דבר נגד הטענה הזו. אני מסכים לגמרי עם זה שגרסת PC של משחק מוליפלטפורום שתקח את הPC לקצה היא משתלמת כלכלית, אבל כמו שאפילו אתה אומר זה דבר שהוא שונה לגמרי ממשחק שהוא בלעדי לחלוטין למחשב, ולפחות כשאני נכנסתי לדיון, קאז דיבר על משחק אקסקלוסיבי בלעדי למחשב.

ברור גם לי שמשחק מולטיפלטפורום, שיכניס על הPC פייצ'רים ייחודים לPC זה יגרום לו למכור יותר טוב על הPC אבל אני פשוט בא ואומר שסייברפאנק 2077 (בצער אני אומר את זה) כנראה תוכנן סביב הPS5/X או אולי אפילו חומרת הפס4. או שהוא תוכנן סביב "הערכה גסה" של CDPR מה יהיה הכוח של הקונסולות האלה, אנחנו לא קיבלנו משחק שבעיצוב המכניקות והשלבים שלו ניצל את מלוא החומרה על הPC.

אין לי שום ויכוח עם הטענה שאם כבר יש גרסת PC שווה למפתחים לקחת את הPC לקצה הגרפי, שהמנוע שלהם/החומרה של הגיימר יכולה לתת ורק טוב ייצא מזה למכירות
אבל שוב זה שונה לגמרי מבלעדיות טוטאלית למחשב.

Hypno
Warrior
הודעות: 923
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 13 אוקטובר 2023, 14:09

glass man כתב:אין לי שום ויכוח עם הטענה שאם כבר יש גרסת PC שווה למפתחים לקחת את הPC לקצה הגרפי, שהמנוע שלהם/החומרה של הגיימר יכולה לתת ורק טוב ייצא מזה למכירות
אבל שוב זה שונה לגמרי מבלעדיות טוטאלית למחשב.

ההגיון אומר שאם גרסת מחשב מושקעת מעלה את המכירות של גרסת המחשב - אז גם משחק בלעדי מושקע ימכור טוב. האם משחק בלעדי מצריך חישוב אחר של תקציב? כנראה שכן. כמו שכל משחק שמתוכנן לצאת בלעדית לפלטפורמה אחת מצריך חישוב תקציב אחר. הפואנטה היא שהקהל נמצא שם. מה ההבדל בין המיליונים שקנו את הויצ'ר וסייברפאנק על המחשב, לבין אותם המיליונים שהיו קונים אותו אם הוא היה בלעדי למחשב?

glass man כתב:אתה רואה הכול בשחור ולבן,

נאמר ע"י מי שאומר: 'משחק AAA אקסקלוסיבי למחשב תמיד נכשל'.
נאמר ע"י מי שמקבל השערות של מישהו ממיקרוסופט לגבי עלות הבאה לגיימפאס כתורה מסיני לקביעת AA או AAA. ומצד שמי מבטל ומגמד נתוני מכירה רשמיים.
(אגב, עכשיו ברור לך שהמחיר של BG3 יעלה, נכון? אז עכשיו הוא יהיה AAA?)

נאמר ע"י מי שבראש שלו משחק bleeding-edge בלעדי למחשב ב2007 שמוכר מיליון עותקים בחודש וחצי זה כישלון.
מי שבראש שלו דיאבלו 3 שמוכר 3.5 מיליון עותקים ב 24 שעות ו 12 מיליון עותקים אחרי 7 חודשים בשוק זה כישלון. בראש שלו דיאבלו 3 אינו AAA.

glass man כתב:גם משחקים שהם סמלי PC מובהקים, כמו דום3 וHalf life 2 לא העזו לצאת בלעדית לPC כי זה פשוט לא היה משתלם כלכלית לעומת הרווח שגלום בגרסת קונסולות.

כמו שלראות כעת סמלי פלייסטיישן ו XBOX מובהקים מגיעים למחשב מוכיח שזה לא משתלם כלכלית לפתח בלעדית לאחת הקונסולות, נכון?
בלי גרסת המחשב של הורייזון 2 וכל משחקי צד א' שיגיעו, אין הצדקה לתקציב שלהם, נכון?

glass man כתב:נדב: אני מודה שFC1 זה הצלחה צנועה לזמנו, אבל בוא היה לך כבר ב2001. משחקים כמו מקס פיין שעושים 4M.

:lol: רק מראה כמה את חי בראש שלך וכל קשר למציאות מקרי בהחלט. הנתון של 4 מיליון עותקים למקס פיין הוא נתון שהגיע 6 שנים אחר יציאתו.
גרסאות הקונסולה של מקס פיין 1 יצאו חצי שנה אחרי המחשב. תודה שהבאת נתון שמחזק את נדב ומדגיש ש FC1 מכר מצויין כבלעדי למחשב.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8181
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 13 אוקטובר 2023, 15:09

אתה טרול שלא שווה שיחה אני לא הולך לטרוח אפילו להפריך את השטויות שרשמת. אל תטרח להזכיר אותי בתגובות שלך
אסור להאכיל טרול כמוך צריך להשאיר אותך לדבר לעצמך.
אחד האנשים הכי טיפשים שראיתי באינטרנט וראיתי המון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42444
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אוקטובר 2023, 15:56

NPD של ספטמבר יגיע רק עוד 4 ימים אבל הם הקדימו עם נתון ממש חשוב על ספטמבר - לראשונה מאז מאי 22 נמכר מכשיר wiiu. אחד בודד, אבל נמכר :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42444
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אוקטובר 2023, 17:34

NPD ספטמבר:
1) סטארפילד
2) MK1
3) FC24
4) מאדן
5) PAYDAY 3
6) 2K24
7) THE CREW
8) ARMORED CORE
9) הארי פוטר
10) MW2

סטארפילד מוביל את הטבלה למרות שהוא בלעדי וזמין חינם ב-GP ובמחשב. גרסת המחשב מכרה יותר מגרסת האקסבוקס. סטארפילד ישר זינק למקום ה-7 במשחקים הכי מוכרים השנה. FC24 מכר יותר מפיפא 23 באחוזים דו ספרתיים, גם בהכנסות וגם במספר עותקים. EA בטח בשמיים, הפסיקו לשלם לפיפא 150 מליון, חסכו לשלם להם עליה ל-300 מליון, ובסוף עוד מכרו יותר עותקים מאשר כשהיה את השם פיפא.

בצד החומרה, הפס5 עדין ראשונה. XSX/S הצליחה לנצח את נינטנדו, אבל סטארפילד לא עזר לה לנצח את סוני. אני משער כי רוב העותקים נמכרו במחשב.

ביחס לשנה שעברה הסוויצ' והפס5 ירדו במכירות למרות מבצעים אגרסיבים מאוד מסוני, אקסבוקס עלתה במכירות תודות לסטארפילד אבל עדין סה"כ נמכרו 8% פחות קונסולות מספטמבר שעבר כי הירידה של נינטנדו וסוני היו כנראה יחסית חדות. אני משער שעכשיו יותר מובן למה סוני עושה כאלה מבצעים אגרסיבים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24458
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 18 אוקטובר 2023, 18:40

חשוב לציין משהו מאוד מאוד חשוב וטריוויאלי לגבי הנתונים האלה:

סטארפילד יצא ב-6 לספטמבר
פיפ״א 23 יצא ב-29 לספטמבר, FC24 יצא ב-27 לספטמבר

אז לסטארפילד היו בערך 3 שבועות יותר בחודש ספטמבר מאשר FC24 ול-FC24 היו יומיים יותר מפיפא 23, שזה בערך 50% יותר זמן בחודש הזה :)
זה גם מסביר למה מורטל קומבט עבר את FC24, הוא יצא בערך שבועיים לפניו

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42444
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אוקטובר 2023, 18:47

בנוגע לסטארפילד, אתה לגמרי צודק. בנוגע לפיפא, זה לא בדיוק נכון כי ספטמבר 2022 היה עד ה-1 לחודש והשנה עד ה-30 לספטמבר כך שבעצם לפיפא 23 היו 3 ימים במצעד ולFC24 היו 4 ימים במצעד.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24458
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 18 אוקטובר 2023, 18:50

טוב נו, יום אחד יותר במקרה הזה זה עדיין 25% יותר זמן, אז אפשר להניח שמכרו בערך אותו דבר

Stick
Sage
הודעות: 5026
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Stick » 18 אוקטובר 2023, 18:57

מהנסיון המועט שלי בתוך בועת החברים שלי שמשחקים רק פיפא בPS, לא הייתה כל השפעה לשינוי השם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42444
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אוקטובר 2023, 18:58

יש מצב שמכרו אותו דבר, יכול להיות שאחד מכר טיפה יותר מהשני, תלוי ביחס כי אנחנו יודעים ש-24 מכר באחוז דו ספרתי יותר מ-23 אבל לא יודעים בדיוק בכמה. בכל מקרה, הנקודה נשארה - הם חסכו 300 מליון דולר והמכירות כנראה לא נפגעו.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24458
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 18 אוקטובר 2023, 19:58

Stick כתב:מהנסיון המועט שלי בתוך בועת החברים שלי שמשחקים רק פיפא בPS, לא הייתה כל השפעה לשינוי השם.


כן, EA נהנים מזה שאין משחק מתחרה שלקח את השם, פיפ״א חייבים למהר עם זה ולהוציא כבר בשנה הבאה או משהו, אם הם רוצים לפחות להנות טיפה מהשם הזה, אפילו אם רק מאנשים שהולכים להתבלבל או ליפול בפח, לפני שFC יהפוך למותג כל כך חזק, שיהפוך אותם לבלתי רלוונטיים גם ביום שכן יוציאו משחק תחת השם שלהם.

Hypno
Warrior
הודעות: 923
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 18 אוקטובר 2023, 20:06

וואו. איזה כישלון. לא מכרו יותר חומרה מPS5 לא מבחינת יחידות ולא דולרים. זהו. נגמר הדור. להניף דגל לבן.
אני ממליץ למיקרוסופט להפסיק לזרוק כסף לשווא על הדור הזה ולהתמקד בבא. ספנסר ממשיך להיכשל בשוק הקונסולות ורק מקבל יותר משאבים ותמיכה.

אני לא רוצה לדמיין מה היה מצבה של מיקרוסופט בלי מכירת משחקים על המחשב. יותר מחצי מהמכירות של סטארפילד על המחשב.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 21 אורחים