Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42438
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 דצמבר 2014, 16:18

כרגע גיליתי שאפשר לעשות בmgs סופר סמפלינג, איזה הזוי! אי אפשר לעשות x4msaa אבל אפשר סופר סמפלינג :)
אני מריץ אותו ב1440p ורץ 60 מושלם עם הכל דלוק, ניסיתי אותו רק בלילה ושם הiq מושלם. אולי האור יום ישפוך טיפה יותר מידע.
מהמעט ששחקתי אני ממש נהנה, יש רמות של ליטוש שרק קוג׳ימה מסוגל לעשות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 דצמבר 2014, 16:37

DrKeo כתב:כרגע גיליתי שאפשר לעשות בmgs סופר סמפלינג, איזה הזוי! אי אפשר לעשות x4msaa אבל אפשר סופר סמפלינג :)
אני מריץ אותו ב1440p ורץ 60 מושלם עם הכל דלוק, ניסיתי אותו רק בלילה ושם הiq מושלם. אולי האור יום ישפוך טיפה יותר מידע.
מהמעט ששחקתי אני ממש נהנה, יש רמות של ליטוש שרק קוג׳ימה מסוגל לעשות.


לפי הטבלה של NVIDIA, אתה יכול לעשות את זה אפילו ברזולוציה יותר גבוהה, וזה עדין יעבוד לך ב60 חלק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 19 דצמבר 2014, 17:00

למי שדאג שהמשחק יהיה קל - הוא לא. :P.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42438
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 דצמבר 2014, 17:05

צורק, אני עולה ל1527p :)
וקליימן, בלי הסימון אוייבים הייתי אבוד, תוספת מבורכת. אני ממש נהנה מהמשחק, ממש. גם הדרך שבה חושפים דברים על המפה, תחקור אוייבים, היא ממש מתגמלת את ההתגנבות והיא מכניקה מעולה לדעתי.

אגב, יש למשהו מושג אם יש השלכות ללהרוג אוייבים לעומת להרדים אותם? חוץ מזה כמובן שהם מתעוררים אחרי זה כשמרדימים אותם כמובן. בתור מי שבונה את עצמו כביג בוס האגדי, נשמע לי מאוד הגיוני להרוג :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 דצמבר 2014, 17:43

אם אתה הורג מורידים לך ציון בסוף, כנ״ל גם אם הפעלת אזעקות, חוץ מזה אין השלכות ולא חושב שהציון צריך לעצור אותך מלשחק איך שאתה רוצה, תהנה ותתנסה איתו ואל תחשוב על זה.
חוץ מזה אם אתה הולך על כל הגביעים אז בכל מקרה תהיה חייב לעבור את המשימות בציון מושלם אז תשמור את ההגבלות למיניהן לאתגרים כאלו .

וכן המשחק לא קל, ללא סימון הוא אפילו מזוכיסטי והקשה בסדרה אבל גם עם סימון הוא בטח מהמאתגרים אם מנסים לא להתגלות (להתמודד מול האויב אחרי שמתגלים דווקא די קל, במיוחד עם חיים מתמלאים אבל זה נכון עוד מ 3 שקוג׳ימה הפסיק להעניש חזק כדי שגם נובים יהנו :P), אני אישית ביטלתי את הרפלקס והיה לי קשה למדי, לא היתה משימה אחת שהצלחתי לעבור חלק בלי להתגלות או להפעיל אזעקות.

למרות שסיימתי את המשימות הראשיות לא פתחתי עדיין את משימות הבונוס ואני רוצה לעשות עליו עוד סיבוב אבל בסיילים של החגים קניתי מורדור וולפנשטיין ואני חייב לזוז עם הבקלוג, אבל ברור שעוד אחזור עליו אחרי שבטח אסיים עם הרימייק של רזי1 בפברואר ככה :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42438
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 דצמבר 2014, 02:09

הocd לא מניח לי, חזרתי לmgs3 :)
אני ממש בסוף אם אני זוכר נכון, כבר על ההר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 20 דצמבר 2014, 11:59

בעעע.. שיוציאו כבר פאצ' לתקן את עניין הקונטרולר :\. נמאס לי כל פעם להוציא אותו מהUSB לפני שאני רוצה לשחק ואז לחבר.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42438
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 דצמבר 2014, 14:30

Klayman כתב:בעעע.. שיוציאו כבר פאצ' לתקן את עניין הקונטרולר :\. נמאס לי כל פעם להוציא אותו מהUSB לפני שאני רוצה לשחק ואז לחבר.

אני חייב להגיד שאין לי מושג על מה אתה מדבר, השלט לא עושה לי בעיות בכלל. גם אם מתחילים את המשחק בBPM זה עושה את הבעיות?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 20 דצמבר 2014, 14:34

לא ניסיתי.. אבל זה באג שהרבה אנשים נתקלים בו (תסתכל אפילו בפורום של סטים). זה יחד עם בעיות במצלמה (שפשוט מסתכלת לשמיים ולא ניתן להוריד אותה..
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42438
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 דצמבר 2014, 14:49

Klayman כתב:לא ניסיתי.. אבל זה באג שהרבה אנשים נתקלים בו (תסתכל אפילו בפורום של סטים). זה יחד עם בעיות במצלמה (שפשוט מסתכלת לשמיים ולא ניתן להוריד אותה..

למזלי לא נתקלתי בשני הבאגים, אבל אני בכלל חזרתי לMGS3 על הפס3 אז מי אני שאדבר?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 20 דצמבר 2014, 14:58

בהחלט למזלך. באגים מעצבנים מאוד.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42438
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 דצמבר 2014, 12:28

We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4916
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 21 דצמבר 2014, 13:21

לא דיל ברייקר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42438
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 דצמבר 2014, 14:42

bozeman כתב:לא דיל ברייקר.

אכן נכון, אבל התוצאה של הLOD היא שיש אפס POP-IN ואצלי בספר זה שיפור פשוט אדיר. אם זה אומר שבMGS5 אפילו בזמן נהיגה לא יהיה פופאין נוראי זה ממש יהיה שידרוג רציני. זה שהטקסטורות חדות יותר, שיש השתקפויות אמתיות (אגב DF שחכו לציין את זה בכתבה שלהם, כל האלמנטים הרטובים עכשיו יוצרים השתקפות אמיתית, רואים את זה בשלוליות בעיקר), זה שהמשחק נעול על 60FPS עם AA מושלם ואפס POP IN זה הפרש די מרשים. שלא נדבר על זה שמדובר בכותר CROSS GEN.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 דצמבר 2014, 14:55

DrKeo כתב:אכן נכון, אבל התוצאה של הLOD היא שיש אפס POP-IN ואצלי בספר זה שיפור פשוט אדיר. אם זה אומר שבMGS5 אפילו בזמן נהיגה לא יהיה פופאין נוראי זה ממש יהיה שידרוג רציני. זה שהטקסטורות חדות יותר, שיש השתקפויות אמתיות (אגב DF שחכו לציין את זה בכתבה שלהם, כל האלמנטים הרטובים עכשיו יוצרים השתקפות אמיתית, רואים את זה בשלוליות בעיקר), זה שהמשחק נעול על 60FPS עם AA מושלם ואפס POP IN זה הפרש די מרשים. שלא נדבר על זה שמדובר בכותר CROSS GEN.

גם על הקונסולות הוא נעול 60 ויש לו סכ״ה אחלה AA על הפס4, IQ עדיף זה יתרון שתמיד יש למחשב בכל משחק ככה שלא מדובר פה בבשורה גדולה (זה מהותי במיוחד כשה IQ על הקונסולות לא משהו כמו עם יוניטי, פחות עקרוני כשזה MGS GZ שנראה סבבה מהבחינה הזו), היתרון הבאמת מהותי כשמדברים על הבדלי חומרות כאלו זה באמת המחסור בפופ-אינס, משהו שמוסיף לאמרסיה לא מעט בעולם פתוח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42438
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 דצמבר 2014, 15:15

bling כתב:גם על הקונסולות הוא נעול 60 ויש לו סכ״ה אחלה AA על הפס4, IQ עדיף זה יתרון שתמיד יש למחשב בכל משחק ככה שלא מדובר פה בבשורה גדולה (זה מהותי במיוחד כשה IQ על הקונסולות לא משהו כמו עם יוניטי, פחות עקרוני כשזה MGS GZ שנראה סבבה מהבחינה הזו), היתרון הבאמת מהותי כשמדברים על הבדלי חומרות כאלו זה באמת המחסור בפופ-אינס, משהו שמוסיף לאמרסיה לא מעט בעולם פתוח.

וכמובן שיפורים גרפים כמו DOF איכותי יותר, טקסטורות חדות יותר, יותר אבנים/שיחים על הקרקע, השתקפויות ראליסטיות בסביבה, צללים איכותיים יותר, תאורה איכותית יותר וכמובן הכי חשוב הוא שכל הפירוט נשמר גם במרחק 50 מטר מסנייק. האם ההבדל הוא ענק? ממש לא? אבל זה בדיוק היחס ששחקני הPC רוצים ממשחק שמגיע מהקונסולות שאין זמן לעשות אותו ממש "קפיצה" מהגרסה המקורית. ביצועים מצויינים, שיפור גרפי קל בכל תחום וגמישות בהגדרות.

אגב, אני חייב להגיד שרואים בבירור הבדל בIQ אפילו באיכות סרטון יוטיוב. לדוגמה ב1:53 רואים את זה ממש טוב על סנייק. גם אפשר לראות דוגמה לצל למשל ב2:25 בצל של סנייק על המשאית, לשיפורים בDOF ב0:36 בסצנה עם הסמל של XOF, לצפיפות של הצמחיה ב2:55, לפירוט של הLOD ב3:35 (באזור של הארגזים במרחק בעיקר), ב3:42 רואים המון הבדלים בLOD מה שעושה את כל הPOP IN בפס4, לחלקים שעפים ב3:50 בפיצוץ על הPC וחסרים בפס4.

סתם כמה נקודות, מן הסתם ההבדלים לא בדיוק קולוסאלים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 25 דצמבר 2014, 16:09

התוספת החדשה ל MGSV- ה Chicken Cup!

תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

אף אחד לא צריך לשמוח אם הוא מקבל אותו, מסתבר שזה מה שקורה אם המשחק קשה מדי ואתה מתגלה יותר מדי, הוא מציע לך לחבוש את הכובע הזה שמקל על הגיימפליי ולאויבים הרבה יותר קשה לראות אותך, במילים אחרות זה ה easy mode של המשחק.
בנוסף הוא גם עובר איתך לסצינות המעבר ככה שביג בוס יחבוש את הדבר המגוחך הזה גם באמצע סצינת עינויים דרמטית.

יש לי תחושה שעם הסקיל הנוכחי שלי ב GZ המשחק מהר מאוד הולך להציע לי את זה :(

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 25 דצמבר 2014, 16:43

סיימתי את GZ בלי אלרט אחד אפילו (כלומר, השומרים לא נכנסו למצב אלרט, ולא הופעלה נגדי אזעקה). מוכרח לומר שהשליטה בסנייק מרגישה הרבה יותר נוקשה, אחרי שמתרגלים לסאם פישר בספלינטר סל. אומנם ספלינטר סל הוא לא משחק עולם פתוח, אבל יש במשחק האחרון שלבי סנדבוקס די גדולים. אומנם לא כמו GZ, אבל נגיד 3/4 ממנו.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 25 דצמבר 2014, 17:09

Klayman כתב:סיימתי את GZ בלי אלרט אחד אפילו (כלומר, השומרים לא נכנסו למצב אלרט, ולא הופעלה נגדי אזעקה). מוכרח לומר שהשליטה בסנייק מרגישה הרבה יותר נוקשה, אחרי שמתרגלים לסאם פישר בספלינטר סל. אומנם ספלינטר סל הוא לא משחק עולם פתוח, אבל יש במשחק האחרון שלבי סנדבוקס די גדולים. אומנם לא כמו GZ, אבל נגיד 3/4 ממנו.

אם סיימת את המשימות ב GZ בלי רפלקס מוד ובלי שגילו אותך פעם אחת אז כל הכבוד, אתה בטח יותר טוב בזה ממני :)
ומבחינת שליטה המשחק הרגיש לי מאוד חלק ומגיב, לא שיחקתי ספלינטר סל אבל ביחס למשחקי MGS קודמים הוא בטח נשלט מצויין.
----

ו KEO, יכול להיות שהתיאוריה שלך מתממשת, מישהו ב REDDIT מצא לטענתו בגרסת ה PC של GZ קבצי קול של דייויד הייטר!
http://gamingbolt.com/david-hayter-sound-files-found-in-metal-gear-solid-5-ground-zeroes-medics-face-finally-uncovered

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 25 דצמבר 2014, 17:22

bling כתב:אם סיימת את המשימות ב GZ בלי רפלקס מוד ובלי שגילו אותך פעם אחת אז כל הכבוד, אתה בטח יותר טוב בזה ממני :)
ומבחינת שליטה המשחק הרגיש לי מאוד חלק ומגיב, לא שיחקתי ספלינטר סל אבל ביחס למשחקי MGS קודמים הוא בטח נשלט מצויין.
----

ו KEO, יכול להיות שהתיאוריה שלך מתממשת, מישהו ב REDDIT מצא לטענתו בגרסת ה PC של GZ קבצי קול של דייויד הייטר!
http://gamingbolt.com/david-hayter-sound-files-found-in-metal-gear-solid-5-ground-zeroes-medics-face-finally-uncovered


מה זה ריפלקס מוד? פשוט לא חפרתי יותר מדי בהגדרות וכו'. בכל מקרה, לא יריתי באף אחד, אלא פה ושם חצי הרדמה, אבל גם לא יותר מדי, לרוב פשוט התגנבתי ועילפתי אחרי שחקרתי. פספסתי משהו? ריפלקס זאת היכולת לסמן אוייבים ולראות אותם ''דרך הקירות''?

וסאם פישר פשוט דמות אג'ילית יותר. יודע לקפוץ ולטפס הרבה יותר טוב מסנייק, ומרגיש דמות הרבה יותר ''חלקה'' בתנועות שלה, לעומת אלה של סנייק, שמרגישות קצת נוקשות.

עריכה: בכל מקרה, אפילו אם לא שיחקת אף אחד מהספלינטר סל הקודמים, ממליץ לך מאוד על בלאקליסט (אם הPS3 שלך עוד עובד). משחק מעולה, עם מעט מאוד רגעי שפל.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 25 דצמבר 2014, 17:46

רפלקס מוד זה שהמשחק נכנס להילוך איטי כשמישהו רואה אותך ככה שהוא מאפשר לך לירות בו חץ הרדמה לפני שמספיק להזעיק תגבורת.
ופס3 כבר לא יהיה לי בזמן הקרוב אבל ספלינטר סל תמיד עשה לי רושם משעמם, כאילו העולם והעלילה הכי גנריים שיש.

בקשר ל agility אני מנחש שזו בחירה שלהם איזו הרגשה לתת לגיימפליי אם לעשות את הדמות כבדה או קלה יותר וכו׳, גם דרייק מאנצ׳רטד הרגיש קליל וגמיש הרבה יותר מג׳ואל מTLOU ולדעתי הגיימפליי של השני התעלה על אנצ׳רטד בהרבה מבחינת קרבות, בסופו של דבר זו באמת בחירה שקשורה לעיצוב המשחק, למרות שיש כמה תנועות מגושמות יחסית ב GZ כמו להתגלגל אבל עדיין הוא שיפור גדול ביחס לסדרה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 25 דצמבר 2014, 17:53

העולם והעלילה ב1, 3 ו 4, לדעתי, היו ממש אחלה. דווקא העלילה היא לא הצדק החזק של בלאקליסט - אבל מבחינת משחקיות, הוא סנדבוקס טוב מאוד, שנותן לך, ברוב המקרים, כמה וכמה דרכים להגיע לאותה המטרה ועושה את זה בצורה מאוד כיפית. האמת שלא שיחקתי בTLOU אז אני לא יודע להתייחס להשוואה. אבל גם בהשוואה ל''47'' בהיטמן אבסולושן, סנייק זז קצת כבד.

ועכשיו שהבנתי מה זה ריפלקס מוד, אז היה לי את זה, אבל לא השתמשתי בזה. כל פעם שזה קרה טענתי את הצ'קפוינט מחדש.. אבל אתה מדבר עם מישהו שלקח לו שנה+ לסיים את היטמן אבסולושן, על אחת הרמות הקשות ביותר. אני לא מוותר במשחקי התגנבות.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4458
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 25 דצמבר 2014, 17:53

bling כתב:רפלקס מוד זה שהמשחק נכנס להילוך איטי כשמישהו רואה אותך ככה שהוא מאפשר לך לירות בו חץ הרדמה לפני שמספיק להזעיק תגבורת.
ופס3 כבר לא יהיה לי בזמן הקרוב אבל ספלינטר סל תמיד עשה לי רושם משעמם, כאילו העולם והעלילה הכי גנריים שיש.

בקשר ל agility אני מנחש שזו בחירה שלהם איזו הרגשה לתת לגיימפליי אם לעשות את הדמות כבדה או קלה יותר וכו׳, גם דרייק מאנצ׳רטד הרגיש קליל וגמיש הרבה יותר מג׳ואל מTLOU ולדעתי הגיימפליי של השני התעלה על אנצ׳רטד בהרבה מבחינת קרבות, בסופו של דבר זו באמת בחירה שקשורה לעיצוב המשחק, למרות שיש כמה תנועות מגושמות יחסית ב GZ כמו להתגלגל אבל עדיין הוא שיפור גדול ביחס לסדרה.

יש עלילה? הקטע העלילתי הכי מעניין בכל הסדרה הזאת היה כשצותתי לשני חרדים בPandora ברחוב בירושלים ושמעתי את השיחה הבאה:
חרדי א' - "שמעתי שהסגר אינו נשלט ואינו נכפה".
חרדי ב' - "הידד!".

הוא תמיד היה מתקדם יותר ברמת הגיימפליי (אם כי החידושים שלו היו מאוד קובנציונאליים ולא מופרעים כמו אצל קוז'ימה), אבל עלילתית? זה כמו לראות צבע מתייבש.

דרך אגב, אני מתבייש לראות שחקני MGS כמו נדב משחקים אותו על הפיסי, לMGS יש ותמיד יהיה רק בית אחד.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 25 דצמבר 2014, 18:17

Death_119 כתב:


איזו אמירה של פאנבוי בן יומיים :P.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42438
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 דצמבר 2014, 18:18

Death_119 כתב:דרך אגב, אני מתבייש לראות שחקני MGS כמו נדב משחקים אותו על הפיסי, לMGS יש ותמיד יהיה רק בית אחד.

צודק, הMSX :/
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 25 אורחים