אני מריץ אותו ב1440p ורץ 60 מושלם עם הכל דלוק, ניסיתי אותו רק בלילה ושם הiq מושלם. אולי האור יום ישפוך טיפה יותר מידע.
מהמעט ששחקתי אני ממש נהנה, יש רמות של ליטוש שרק קוג׳ימה מסוגל לעשות.
DrKeo כתב:כרגע גיליתי שאפשר לעשות בmgs סופר סמפלינג, איזה הזוי! אי אפשר לעשות x4msaa אבל אפשר סופר סמפלינג
אני מריץ אותו ב1440p ורץ 60 מושלם עם הכל דלוק, ניסיתי אותו רק בלילה ושם הiq מושלם. אולי האור יום ישפוך טיפה יותר מידע.
מהמעט ששחקתי אני ממש נהנה, יש רמות של ליטוש שרק קוג׳ימה מסוגל לעשות.
Klayman כתב:בעעע.. שיוציאו כבר פאצ' לתקן את עניין הקונטרולר :\. נמאס לי כל פעם להוציא אותו מהUSB לפני שאני רוצה לשחק ואז לחבר.
Klayman כתב:לא ניסיתי.. אבל זה באג שהרבה אנשים נתקלים בו (תסתכל אפילו בפורום של סטים). זה יחד עם בעיות במצלמה (שפשוט מסתכלת לשמיים ולא ניתן להוריד אותה..
bozeman כתב:לא דיל ברייקר.
DrKeo כתב:אכן נכון, אבל התוצאה של הLOD היא שיש אפס POP-IN ואצלי בספר זה שיפור פשוט אדיר. אם זה אומר שבMGS5 אפילו בזמן נהיגה לא יהיה פופאין נוראי זה ממש יהיה שידרוג רציני. זה שהטקסטורות חדות יותר, שיש השתקפויות אמתיות (אגב DF שחכו לציין את זה בכתבה שלהם, כל האלמנטים הרטובים עכשיו יוצרים השתקפות אמיתית, רואים את זה בשלוליות בעיקר), זה שהמשחק נעול על 60FPS עם AA מושלם ואפס POP IN זה הפרש די מרשים. שלא נדבר על זה שמדובר בכותר CROSS GEN.
bling כתב:גם על הקונסולות הוא נעול 60 ויש לו סכ״ה אחלה AA על הפס4, IQ עדיף זה יתרון שתמיד יש למחשב בכל משחק ככה שלא מדובר פה בבשורה גדולה (זה מהותי במיוחד כשה IQ על הקונסולות לא משהו כמו עם יוניטי, פחות עקרוני כשזה MGS GZ שנראה סבבה מהבחינה הזו), היתרון הבאמת מהותי כשמדברים על הבדלי חומרות כאלו זה באמת המחסור בפופ-אינס, משהו שמוסיף לאמרסיה לא מעט בעולם פתוח.




Klayman כתב:סיימתי את GZ בלי אלרט אחד אפילו (כלומר, השומרים לא נכנסו למצב אלרט, ולא הופעלה נגדי אזעקה). מוכרח לומר שהשליטה בסנייק מרגישה הרבה יותר נוקשה, אחרי שמתרגלים לסאם פישר בספלינטר סל. אומנם ספלינטר סל הוא לא משחק עולם פתוח, אבל יש במשחק האחרון שלבי סנדבוקס די גדולים. אומנם לא כמו GZ, אבל נגיד 3/4 ממנו.
bling כתב:אם סיימת את המשימות ב GZ בלי רפלקס מוד ובלי שגילו אותך פעם אחת אז כל הכבוד, אתה בטח יותר טוב בזה ממני
ומבחינת שליטה המשחק הרגיש לי מאוד חלק ומגיב, לא שיחקתי ספלינטר סל אבל ביחס למשחקי MGS קודמים הוא בטח נשלט מצויין.
----
ו KEO, יכול להיות שהתיאוריה שלך מתממשת, מישהו ב REDDIT מצא לטענתו בגרסת ה PC של GZ קבצי קול של דייויד הייטר!
http://gamingbolt.com/david-hayter-sound-files-found-in-metal-gear-solid-5-ground-zeroes-medics-face-finally-uncovered
bling כתב:רפלקס מוד זה שהמשחק נכנס להילוך איטי כשמישהו רואה אותך ככה שהוא מאפשר לך לירות בו חץ הרדמה לפני שמספיק להזעיק תגבורת.
ופס3 כבר לא יהיה לי בזמן הקרוב אבל ספלינטר סל תמיד עשה לי רושם משעמם, כאילו העולם והעלילה הכי גנריים שיש.
בקשר ל agility אני מנחש שזו בחירה שלהם איזו הרגשה לתת לגיימפליי אם לעשות את הדמות כבדה או קלה יותר וכו׳, גם דרייק מאנצ׳רטד הרגיש קליל וגמיש הרבה יותר מג׳ואל מTLOU ולדעתי הגיימפליי של השני התעלה על אנצ׳רטד בהרבה מבחינת קרבות, בסופו של דבר זו באמת בחירה שקשורה לעיצוב המשחק, למרות שיש כמה תנועות מגושמות יחסית ב GZ כמו להתגלגל אבל עדיין הוא שיפור גדול ביחס לסדרה.
Death_119 כתב:
Death_119 כתב:דרך אגב, אני מתבייש לראות שחקני MGS כמו נדב משחקים אותו על הפיסי, לMGS יש ותמיד יהיה רק בית אחד.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 25 אורחים