Xbox One | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4918
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 27 פברואר 2019, 18:00

גישת קרייסיס היא מה שאני חושב שצריך היה לעשות כבר שנים,עכשיו נראה שזה אולי יקרה- לא עולם פתוח,אבל סנדבוקס מתחלף וגדול.
ציפיתי בכל הריאיון איתה,ולטובתו של ראיין מ'קאפרי אני אומר שהוא בהחלט שאל שאלות לעניין וניסה ללחוץ עליה לגבי הדור הבא והמקום של היילו בתוכו,ההתחמקות שלה רק מחזקת אצלי את ההנחה שהיילו לגמרי משחק של סוף 2020 לדור הנוכחי ולדור הבא. אני אחזור על זה שוב (רק כי ככה אני אולי אתחיל ממש להאמין בזה :) )- זה יהיה הרגע botw של היילו.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 27 פברואר 2019, 19:02

סנדבוקס איזורי זה באמת כיוון מעניין, צריך המון מחשבה איך לשמור שם על איזון יפה בין קטעי אקשן לקטעים "מתים". בהיילו לינארי זה קל וגם רוב המשחקים באורך המושלם, יודעים לשחק על הפייסינג ולא נגררים סתם, וזה כבר לא יהיה מובן מאליו. מצד שני זה ייתן הרבה יותר מרחב לעבוד עמוק מול הלור כמו ש-343 אוהבים לעומת משחק לינארי של 8 שעות אם עושים את זה נכון. נגיד קטע כמו הביקור במחנה בהיילו 5 יכולים להשתלב שם יפה עם NPCs מעניינים במקום או בנוסף לטרמינלס (ואם צריך אותם בשביל קטעים היסטוריים, אפשר להכניס אותם בצורה טבעית יותר).

בנוגע ל-GWG, המשחק שמגיע במקום קובלט הוא Adventure Time, ובקיצור:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42044
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 פברואר 2019, 19:14

Uncle Pey'j כתב: אני אחזור על זה שוב (רק כי ככה אני אולי אתחיל ממש להאמין בזה :) )- זה יהיה הרגע botw של היילו.


אמן.

וכן, קרייסס 1 צריך לגמרי להיות הכיוון של היילו. זאת יכולה להיות טבעת אחת גדולה אבל במקום עולם פתוח עוברים בין האזורים השונים שלה כשכל אחד הוא שלב ענקי (יחסית למשחק לינארי אבל לא איזה gta) מלא בסודות, משימות צד (ברמת הסביר, אני לא מחפש פאצ׳-קווסטים ואלף אייקונים בכל שלב, יותר 3-4 משימות צד עם קצת בשר עליהן והרחבה של הלור) והרבה חקירה. גם המערכת קרב של היילו כל כך תתאים לשלבים כאלה, זה יוריד לגמרי את אלמנט הרנדומליות שאני שונא בהיילו, במקום להגיע עם שני נשקים שנשארו לך מהקרב הקודם עם אפס אופציות לקרב תוכל לגשת לכל מפגש אוייבים איך שאתה רוצה ומאיפה שאתה רוצה ועם איזה ציוד שאתה רוצה.

איך שאני רואה את זה בראש יש טבעת שלמה וסוג של launchpad בכל שלב ושכשנכנסים אליו המצלמה מסתכלת למעלה ואזורים שונים בטבעת מסומנים בכחול זוהר. עם הסטיק עוברים על החלקים הזמינים בטבעת - כשמרחפים על אזור אפשר לראות סטטיסטיקות כמו כמה אחוז מהאזור סיימת וכמה גולגולות או משימות צד מצאת. כשאתה בוחר אזור הצ׳יף משוגר לכיוון הרצוי בטכנולוגית שיגור פורטראנרית ואתה עף לשם סטייל no man’s sky בלי שום טעינה ומתרסק לאדמה סטייל ההתחלה של היילו 3. הכל one shot, בלי מסכי טעינה, מקפצים בין שלב לשלב והם נפתחים לאט לאט יחד עם ההתקדמות של הקמפיין הראשי. זה גם מאפשר להם לעשות שלבים שהם לא על הטבעת למרות שטבעת אחת יכולה לספק גיוון אינסופי.

זה ההיילו שאני רואה בראש, שלבים ענקים עם משימות צד וחקירה, קפיצה בין אזור לאזור בצורה seamless בנסיון להשלים כמה שיותר ממנו, קרבות עולם פתוח שנגשים אליהם איך שהשחקן רוצה ואלמנטים ממש קלים של rpg שיעבו גם את הסיפור (למשל מה עם כפר או עיירה שאפשר לדבר שם עם התושבים? אשכרה מקום שנראה כאילו חיים בו בעולם של היילו?) ויתנו לשחקן אפשרות לגשת לקרבות איך שהשחקן רוצה.

אני חושב ששלבים כאלה יכולים גם ליצור battle royal ממש מעניין. תמיד במשחקים האלה יש מפה אחת, זה יהיה ממש מעניין אם יהיה משחק עם 10 מפות כשכולם משוגרים מlaunchpad ובוחרים מקום נחיתה. היילו ממש מתאים לסגנון לדעתי.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24157
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 פברואר 2019, 23:23

DrKeo כתב:
Laskin כתב:אני רק חושב על הפוצנציאל של מצב באטל רויאל בהיילו, ועוד בעולם פתוח ענק, נגיד טבעת בגודל אפילו רבע מזו שבטח תהיה במשחק המלא... ושיהיו רכבים, ודברים שישגרו אותך לחלק הנגדי של הטבעת, זה יכול ממש להיות הפורטנייט/אייפקס של מיקרוסופט.

אם עושים טבעת מלאה אז יש רק שתי אפשרויות:
1) עולם פתוח ע-נ-ק-י כי למלא טבעת שלמה שאמורה להמשך אלפי קילומטרים זה עולם פתוח גדול פי עשרות מכל עולם שנעשה עד היום. בנוסף הוא יהיה במבנה ממש מוזר כי הוא יהיה סופר ארוך וצר בגלל המבנה של הטבעת. אני חושב שיש מצב שזה יהיה טיפה משעמם (בגלל הצרות של העולם), מוזר ולא ממש בר ישום כי מי יכול לבנות אלפי קילומטרים?
2) טבעת אבל לא מלאה. כלומר תהיה טבעת שלמה ובעזרת סוג של שיגור אתה תעבור בין אזור לאזור בטבעת. זה גם יכול להיות זמן אמיתי ולגמרי seamless בסוג של תעופה, פשוט 90% מהטבעת לא תהיה נגישה וכל אזור יהיה שלב ענקי פתוח סטייל קרייסס אבל עומד בפני עצמו.

אני חושב שאפשרות 2 יותר סבירה וגם נשמעת יותר הגיונית ומהנה לדעתי.


אתה שוכח שיש בהיילו גם ״מטוסים״, הם כן יכולים לעשות שחלקים מהטבעת הם יחסית ״ריקים״ ומיועדים יותר לטיסה מעליהם, נגיד אפילו לתקוע 2 אגמים שתופסים שטח גדול מהטבעת... לדעתי זה ה-חזון של היילו, והקטע של נקודות שיגור זה מה שאמרתי שיהיה ממש מגניב גם לבאטל רויאל, ואפשר ליישם אותו כמובן במשחק, אז כן, יהיו יותר שטחים פתוחים והרוחב יהיה צר יחסית אבל אפשר לעשות גיוון מדהים בכל חלק ואם הם יצליחו לעשות את זה טכנית זה יהיה חתיכת הישג.
קיצר אני מקווה שזה הכיוון, אבל חושש שלא יהיה אפשרי על הone s אז השערה פרועה חדשה - זה יהיה seamless רק בדור הבא XD

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42044
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 פברואר 2019, 00:17

זה בעייתי מכמה סיבות:
1) צריך לבנות את זה. כמו בכדור, גם בטבעת אתה תרגיש את הקימור כך שאתה צריך לעשות את הטבעת ענקית, ענקית ברמת הכוכבי לכת של STAR CITIZEN. אני לא יודע אם שחקת במשחקים בסגנון, אבל להיות שם על הקרקע זה מ-ש-ע-מ-ם. המשחקים האלה בנויים לטיסה מעל הקרקע, לא ללכת עליה, כלומר לא משהו שבאמת תסתובב בו כמו FPS כי הדברים האלה נעשים פרוצידוראלית - אף אמן לא יכול לשבת ולבנות כוכב לכת או טבעת היילו לא משנה כמה אגמים וימים הוא ישים שם. משחקי עולם פתוח שאתה חושב עליהם כמו RDR או GTA או סקיירים הם עם מפות של 40 קילומטר רבוע, לא מליון קילומטר רבוע (אם עושים משהו קטן פי 5 מכוכב לכת נורמאלי).
2) גם אם תרצה לעשות את הטבעת פרוצידוראלית כמו איזה STAR CITIZEN, הכוכבי לכת שם קטנים משמעותית מהמציאות. אם תעשה טבעת היילו, היא תהיה כנראה גדולה פי כמה מכל דבר שאי פעם נוצר במשחק וידאו. אם תעשה אותה קטנה יותר, הקימור יהיה תלול מדי ותאבד את כל היופי של הסדרה, הרקעים עוצרי הנשימה.
3) טבעת היא גוף צר וארוך. לבנות עולם פתוח ארוך כמו מסדרון נשמע די נוראי.
4) ונניח שתבנה טבעת פרוצידוראלית וכמובן יהיו "אזורי העניין" בין האגמים והאני לא יודע מה. אתה מבין שאזורי העניין האלה יהיו 0.0001% מהשטח? אז מה עושים עם כל השטח בין לבין? הופכים את היילו לסימולטור טיסה?
5) היילו זה משחק אפי, משחק של מסע. אתה לא יכול לעשות עולם אחד גדול שאתה יכול לטוס בו לאיפה שרק תרצה כי כל אלמנט התגלית של הסיפור האפי המתגלגל תלך לעזאזל.
6) האמת? זה נשמע קצת משעמם. מה המטרה של אלפי קילומטרים של שממה? מה יוצא לי מלטוס במשך 15 דק' כדי להגיע לנק' הבאה כשאין שום דבר תחתי. פשוט לבהות במסך עד שהאייקון יתקרב מספיק? היילו זה משחק שמשחקים על הקרקע. כן, יש שם חלליות ומטוסים, הם משמשים לשבירת השגרה וככלי בזמן הקרבות. איזה כלי של היילו יטיס אותך מעל מדבר ריק של 5000 ק"מ רבוע?

ומעבר להכל, אני חושב שזאת בעיקר פנטזיה שלא מתממשת למשחק אמיתי או כיפי. זה לא משהו אפשרי מעבר ליצור פרוצידוראלי שזה בערך הכיוון האחרון שהיילו צריך ללכת בו. כלומר אתה בעצם מבקש מהם ליצור כוכב לכת שלם. מאיזה משחק אתה דורש כזאת דרישה מטורפת?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 28 פברואר 2019, 00:21

מצחיק שאין לי שמץ של מושג עדיין על איזו פלטפורמה אני אשחק אותו :)
אגב אמורה להיות הכרזה על חדשות בנוגע ל-MCC במסגרת האירוע של היילו בפסטיבל SXSW עוד שבועיים, מאמין שזה לא יהיה משהו מעניין במיוחד אבל תמיד יש צ'אנס שריץ' יתווסף (או לממש אופטימיים, תוכרז גרסת פיסי). השנה זה הזמן המושלם לגרסת פיסי ל-MCC, אם הייתי שחקן מחשב ופתאום היו מנחיתים עלי את אינפיניט ב-2020 בלי הזמנות להבין מי נגד מי בסדרה (אפילו את שני הפורטים השבורים אי אפשר להשיג בקלות) זה בהחלט היה מעניין אותי כקליפת השום. אבל האמת שאפילו אם MCC מגיע, בלי היילו 5 זה קצת חסר משמעות.

לגבי באטל רויאל באינפיניט, זה לא אומר כלום אבל זה מה שיש לפרנק אוקונור להגיד בעקבות הראיון עם בוני ב-IGN:
https://twitter.com/franklez/status/1100796430183088128

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42044
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 פברואר 2019, 00:26

בראיון היה לה קצת ווייב מתפתל כשהיא ענתה על זה אז יש מצב שיש שם באטל רויאל, מצד שני היא בן אדם קצת מוזר ומתפתל בלי קשר אז אולי זה הלחץ הרגיל שלה :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42044
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 פברואר 2019, 01:26

ראיון וידאו ממש נחמד עם ה-CEO של אובסידיאן. אני חושב שהדבר הכי מעניין שיצא משם הוא שהוא חשף את המבנה של החברה כרגע. הצוות הכי גדול עובד על outer worlds, צוות ממש קטן עובד על פורטים של pillers 2 לקונסולות ויש שני צוותים נוספים שעושים משחקים חדשים שלא הוכרזו עדין. אז מסתבר שהם חברה מסיבית למדי, הם מסוגלים לעשות משהו בסדר גודל של outer worlds ובמקביל שני משחקים קטנים יותר כנראה בסדר גודל של pillers.
https://www.gameinformer.com/exclusive- ... lds-future
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24157
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 28 פברואר 2019, 10:30

אז אובסידיאן עובדים על 4 משחקים במקביל אבל נוטי דוג לא יכולים לעבוד על 2? :D

לגבי היילו - אין לי שום "דרישות", אני פשוט מקווה שלשם הם מכוונים, ושהם אשכרה יצליחו לעשות את זה אם לא בדור הזה אז בבא. ואני לא חושב שזה שיהיו שטחים פתוחים אומר שיהיה רק "0.0001%" של שטחים "מעניינים", או שזה מחייב עשרות אלפי קילומטרים... אבל בא נראה. אולי אני טועה וזה באמת הרבה יותר מדי גרנדיוזי, אפילו בשבילם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42044
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 פברואר 2019, 11:24

אתה מבקש מהם לבנות כוכב לכת. אני יכול להבין את הכיף בזה במשחק שמנסה להיות סוג של חקירת חלל, זה אפילו אדיר. אבל בFPS? אני לא רואה את המטרה בלבנות משהו בגודל של כוכב לכת. אני מעדיף משהו שמעצב תכנן עם כל התסריטאות והפזאז של משחק מתוכנן הייטב. אני גם לא חושב שזה יוסיף משהו, בסופו של דבר 95% מהזמן אתה אדם על הקרקע עם רובה ביד ובשביל זה כל מה שצריך זה כמה לוקיישנים. אני כן בעד פתיחות, חופש גישה לסיטואציות וכדומה, אבל לא צריך לבנות כוכב לכת שלם בשביל זה, רק שהסביבות יהיה ענקיות. ספציפית בשביל היילו, אני חושב שקפיצה מאזור לאזור היא חיונית להרגשת האפיות של המשחק. זאת אחת הסיבות שREACH הרגיש יותר משחק צד מאשר משחק ראשי בסדרה.

בקיצור, אני רוצה שלבי ענק. אם ב-GTAV פשוט בנו 127 קילומטרים רבועים, אפשר לבנות כמה וכמה שלבים מגוונים של 3X3 קילומטרים להיילו.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24157
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 28 פברואר 2019, 12:33

זה לא כוכב לכת אבל... זו טבעת בגודל של עולם פתוח די גדול. אני באמת לא יודע איך לחשב את זה אבל זה לא כוכב שלם, ואם BG&E יכולים לעשות כמה כאלו, אני לא בטוח שזה יהיה בלתי אפשרי להיילו לעשות (נגיד) עשירית מכוכב אחד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42044
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 פברואר 2019, 13:17

Bg&e עושים עולמות פרוצידוראלים משמימים, זאת אחת הסיבות שאני כמעריץ די פנאט של bg&e מאוכזב מbg&e2 ללא הכר. זה משחק חקירה בחלל שאתה מבלא את רובו בחלליות ובחקירה. משחקי fps צריכים עיצוב איכותי מוכוון על ידי יד של מקצוען, ביחוד משחקים טקטים כמו היילו. אפילו אם טבעת היא 1/20 כוכב לכת, זה גובל בהזוי לבנות משהו כזה למשחק fps.

למה אתה לא דורש מgta לבנות יבשת? למה אתה זורם עם עיר או שתיים? למה שהורייזן 2 לא יכיל מדינה שלמה עם עשרות אלפי קילומטרים רבועים? זה לא הגיוני וזה לא סביר. זה גם לא תורם למשחק יותר מדי.

בבסיס מה שהיילו צריך זה חופש ומרחב. אתה צריך להיות בעולם שיאפשר לך לגשת אל האוייבים איך שאתה רוצה, מאיזה כיוון שאתה רוצה ועם איזה ציוד שאתה רוצה. מהצד השני האוייב צריך להיות מתוחכם מספיק, מגוון מספיק ועובד כיחידה אחת בכדי להוות אתגר אמיתי וליצור קרבות טקטים. אני רואה איך שלב ברוחב קילומטר יכול לתרום לזה, זה יאפשר את החופש גישה לכל סיטוטציה בתנאים של השחקן. אני לא רואה איך 6000 קילומטר לכל כיוון יעזרו לזה, אבל אני כן רואה איך זה משמיד את העיצוב שלבים ויוצר סיטואציות פרוצדורליות משמימות.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24157
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 28 פברואר 2019, 14:50

בדור הבא אני חושב שבהחלט GTA יכול ללכת על "יבשת", אבל זו עבודה אחרת לגמרי, GTA זה משחקים עם פירוט מטורף וערים גדולות, אין מה להשוות, אם כבר תשווה למשחק כמו הורייזון או משהו באמת, שלא כולל מטרופולין.
דבר נוסף, היילו הבא לא יהיה בדיוק "FPS" אלא לפי השמועות - גם סוג של RPG, והסיבה שאני לא חושב שהורייזון "חייב" לעשות כל כך הרבה יותר היא שהמבנה של העולם שלו לא בנוי כך, היילו פשוט "דורש" את זה. האם זה יקרה בדור הזה, בבא, או בעוד 5 דורות? לא יודע. אני לא יודע אם צריך 2, 3, 6, או 60 קילומטר מרובע בשביל זה. אני מניח שאפשר לשחק עם זה בהרבה דרכים מקוריות ולהתגבר על המכשול הטכני הזה. אפשר ליצור חלקים מתים כאמור, שחובה לטוס מעליהם ואולי אפילו בצורה סמי-אוטומטית שטוענת בינתיים את החלק שאחריה... או חלקים אחרים שמחייבים נסיעה בג'יפ מיוחד, כי יש גז/לבה/וואטאבר, וזה לא יהרוס את המשחק אם זה יהיה מהנה, וזה יכול להיות מהנה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42044
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 פברואר 2019, 16:23

היילו לא דורש את זה, שום משחק לא דורש את זה אלה אם מדובר במשחק חקירה ענקי או איזה MMO מטורף. גם GTA לא דורש יבשת. אני לא יודע מאיפה אתה מביא את הקונספט הזה של "גדול יותר זה טוב יותר", כי זה קונספט לא נכון ב-99% מהמקרים.

האם צריך 2,3 או 6 קילומטר רבוע? אני לא יודע, את זה הצוות שמפתח את המשחק ועושה אינסוף ניסויי גיימפליי צריך להגיד. האם צריך 50,000 קילומטר רבוע? לא, ממש לא צריך וזה רק יפגע במשחק. היילו מתחנן להיות משחק בעולם פתוח יותר, אבל לעשות לו פלנטה שלמה זה מגוחך ויהרוס אותו לגמרי מכוחות המציאות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 28 פברואר 2019, 20:48

Uncle Pey'j כתב:אני אומר את זה ממש בזהירות,אבל הבחור שהדליף לראשונה את עניין אובסידיאן זורק רמזים מאוד עבים שמיקרוסופט הולכת לרכוש/רכשה את Relic,החבר׳ה שעובדים כרגע על aoe החדש וכמובן היסטוריה ארוכה ומכובדת של rts-ים כמו comapny of heroes,סדרת warhammer וכמובן homeworld.
די מסתדר לי האמת,ms דוחפת חזק בpc וכמובן מטמיעה תמיכה בעכבר ומקלדת בקונסולה שלהם כבר תקופה מסויימת ונראה שהרצון של פיל הוא ליצור גיוון במפתחות שתחתיו כדי להקיף הרבה ז׳אנרים.

מכל השמועות הביזאריות זה נשמע כמו הדבר הכי far fetched. רליק היא לא סטודיו פרטי אלא בבעלות של סגה, שבשנים האחרונות מחזקת בעצמה את הפורטפוליו שלה בז'אנר האסטרטגיה עם עוד ועוד רכישות. למכור סטודיו כמו Relic למיקרוסופט נוגד לחלוטין את האסטרטגיה שלה, וזה לא שהחברה לחוצה במזומנים.

ואגב, לא הייתי בונה על מפה בגודל של Halo ring. הסטודיו יהיה נאמן לLore של המשחק, מה שאומר שבשביל טבעת שלמה צריך מפה בגודל 10 מליון קילומטר. המפה הכי גדולה במשחק נכון להיום היא של Elder Scrolls 2 ועומדת על קצת יותר מ150,000 קילומטר.
אבל בעצם לכו תדעו. אולי קוראים למשחק Halo Infinite בגלל שזו כמות הזמן שיקח לסיים על המפה הזו סיבוב באטל רויאל בודד...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42044
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 פברואר 2019, 22:26

חדשות מטורפות!

בעדכון האחרון של התוכנית early access של חלונות 10 יש גרסת נסיון של state of decay. מיקרוסופט בתמימות מחלקת את המשחק ומבקשת פידבאק של ביצועים ובאגים. עד כאן לא מרגש במיוחד, משחק שקיים במחשב כבר כמה שנים. אז מה הקטע המרגש? למה מיקרוסופט מבקשת פידבק על משחק שיצא לפני חצי דור? אז מסתבר שהמשחק לא יורד מהשרתים של החנות של חלונות 10, הוא יורד מהמערכת שרתים של xbox live. הקובץ של המשחק הוא קובץ xvc, המערכת קבצים של הxbox one שרץ דרך powershell.

כלומר מגטון שמיקרוסופט שומרת בשרוול ולא מוכנה להכריז עליו עדין - יש בגרסת early access של חלונות 10 אמולטור one שמריץ משחקי one על הpc. אני משער שזאת כרזה גדולה ל-e3 שעכשיו קצת נהרסה לפיל ספנסר.

טרוף, תחשבו על המשמעות. זה לא רק היילו 5 או כל בלעדי אחר של הone שיכול לרוץ עכשיו על הpc. זה גם אומר rdr2 על הpc, זה כל התמיכה לאחור של ה360 על הpc (כן, סופסוף rdr1 על המחשב!), זה התמיכה לאחור של הog xbox. מעבר לזה, מפתחים עצלנים יוכלו לדלג על גרסת הpc ועדין המשחק יוכל לצאת למחשב דרך האמולטור (כל עוד הפגיעה בביצועים לא גדולה מדי). איזה יופי של דבר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4918
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 28 פברואר 2019, 22:31

DrKeo כתב:חדשות מטורפות!

בעדכון האחרון של התוכנית early access של חלונות 10 יש גרסת נסיון של state of decay. מיקרוסופט בתמימות מחלקת את המשחק ומבקשת פידבאק של ביצועים ובאגים. עד כאן לא מרגש במיוחד, משחק שקיים במחשב כבר כמה שנים. אז מה הקטע המרגש? למה מיקרוסופט מבקשת פידבק על משחק שיצא לפני חצי דור? אז מסתבר שהמשחק לא יורד מהשרתים של החנות של חלונות 10, הוא יורד מהמערכת שרתים של xbox live. הקובץ של המשחק הוא קובץ xvc, המערכת קבצים של הxbox one שרץ דרך powershell.

כלומר מגטון שמיקרוסופט שומרת בשרוול ולא מוכנה להכריז עליו עדין - יש בגרסת early access של חלונות 10 אמולטור one שמריץ משחקי one על הpc. אני משער שזאת כרזה גדולה ל-e3 שעכשיו קצת נהרסה לפיל ספנסר.

טרוף, תחשבו על המשמעות. זה לא רק היילו 5 או כל בלעדי אחר של הone יכול לרוץ עכשיו על הpc. זה גם אומר rdr2 על הpc, זה כל התמיכה לאחור של ה360 על הpc, זה התמיכה לאחור של הog xbox. מעבר לזה, מפתחים עצלנים יוכלו לדלג על גרסת הpc ועדין המשחק יוכל לצאת למחשב דרך האמולטור (כל עוד הפגיעה בביצועים לא גדולה מדי). איזה יופי של דבר.

כן,ראיתי את זה כבר לפני כמה ימים אבל לא הייתי בטוח במאה אחוז מה אני קורא,כי סאמס ירד לפרטים מאוד טכנים שאת חלקם בכלל לא הבנתי.
אני ממש לא בטוח לגבי תמיכה במשחקי ה-360 וה-OG,מעבר לעניינים משפטיים,אני חושב שהאימולטור נכתב לחומרה של ה-One ספציפית ולשחרר אותו על בערך מיליון קונפיגורציות שונות תהיה כנראה משימה לא פשוטה.
אני חושב שהדבר הזה הוא חלק מיוזמת Gamecore שסאמס הדליף לפני כמה חודשים,של איחוד מוחלט בין ה-PC לקונסולה,עם אפס התעסקות בקוד כדי לשחרר גרסאות PC. אם MS ישלבו את זה עם חנות חדשה/משופרת,אלו חדשות מדהימות.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 28 פברואר 2019, 22:39

כמו פייג' קראתי את זה רק ברמת הכותרת וזה נראה לי קצת מופרך, אבל אם משהו מזה יתממש זה באמת יהיה מגהטון. ואם אי פעם אראה אימולטור שעובד כמו שצריך של הבוקס הראשונה על המחשב זה בכלל יהיה חתיכת דבר נפלא (למרות שקצת יבאס אותי אם זה יגיע ממיקרוסופט לפני שזה יגיע מהקהילה, ההתקדמות בתחום הזה בשנתיים האחרונות ממש מעניינת).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42044
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 פברואר 2019, 23:02

דבר ראשון זה אמיתי, אם מישהו פה נמצא בתוכנית הגישה המוקדמת של חלונות הוא יכול להוריד את state of decay ולראות בעצמו. אני לא יודע מה מיקרוסופט מתכננת לעשות עם זה אבל זה עובד.

בנוגע לאמולטורים כמו bc, יש פה קונספט של טרנזטיביות. אם המחשב יודע לשגר אפליקציות של הone כשהוא מחקה את הone, הוא אמור לדעת גם לשגר את האמולטור. תחשבו על זה כמו תרגום שפות בגוגל טרנסלייט. המחשב מדבר אנגלית, הone מדבר ספרדית וה360 צרפתית. מיקרוסופט בנו לone גוגל טרנסלייט מצרפתית לספרדית, אז הone מצליחה לדבר עם המשחקים של ה360. עכשיו מיקרוסופט בנתה גוגל טרנסלייט מספרדית לאנגלית, אז המחשב יכול לדבר עם המשחקים של הone. אז זה אומר שאם המחשב רוצה לדבר עם משחקי 360, כל מה שהוא צריך זה שהone שמסומלץ בו יתרגם את הצרפתית לספרדית והאמולטור במחשב כבר יודע לתרגם את הספרדית לאנגלית. זה כמו בבושקה (מטרושקה לרוסים ביננו :)) של אמולטורים, כל אחד מתרגם את זה שמתחתיו עבור זה שמעליו.

בנוגע לביצועים, הפיתוח לone עטוף בapi מאוד עבה. הx היא ארכיטקטורה מאוד שונה מהs (תצורת זיכרון שונה לגמרי, gpu שני דורות מאוחרים יותר וכו׳) ומשחקים עובדים עליה יופי בלי בעיות ביצועים כי מיקרוסופט נתקה את הapi מהחומרה שמתחתיה. בגלל שהאקסבוקס עובדת על kernel של NT ועל בסיס dx12, אין שום סיבה שהמחשב סטנדרטי (והרי בסופו של דבר הone היא לפטופ די סטנדרטי) יתנהג שונה מדי. כלומר זה לא מצב האמולטורים של הווי או הn64 שדורשים פי כמה מונים כוח כדי לרוץ על המחשב, הפגיעה בביצועים אמורה להיות מינימאלית.

הבעיה היחידה היא משפטית, מיקרוסופט לא הולכת לשגר את rdr2 על המחשב בלי אישור של רוקסטאר מן הסתם. אבל יש לי השערה - game pass. אמולציה שכזו יכולה להביא את game pass למחשב בצורה מלאה כש100% מהמשחקים שחיקים לא משנה מה. אז אולי לא נוכל לקנות את כל הספריה של שלושה דורות אקסבוקס במחשב, אולי זה רק אמצעי להביא את game pass למחשב.

ועדין, תחשבו מה יוכל להגיע למחשב. היילו 3, 4, ריץ׳ ו-5? גירס 3 וג׳אדג׳מנט? Rdr1-2? נינג׳ה גאיידן? קרימסון סקייז וקונקר? פרפקט דארק, קמאו או וויווה פינאטה? כל סדרת burnout? קלאסיקות כמו black או סדרת time splitters? גגגגררררר.

ועוד משהו, אם הם יחברו למחשב את התשתית של live אז גם האונליין יעבוד עם השחקנים של האקסבוקס. זה אומר לשחק ההיילו 5 אונליין עם האנשים שמשחקים באקסבוקס, כולם באותה בריכה כי מדובר באותה גרסת משחק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 28 פברואר 2019, 23:23

ברחתי מה-Insiders של ווינדוס לפני שנתיים+ ואני ממליץ לכל משתמש שפוי לעשות אותו הדבר :) (למעשה הסיבה היחידה שנכנסתי היא בשביל לקבל את ווינדוס 10 בחינם למחשב חדש כשיצאה כי היה פרומושן כזה, והייתי צריך לחכות חודשים ארוכים עד שהתאפשר חלון יציאה).
אבל כן, מה שאתה אומר שהם עושים עם SOD מגניב. בתיאוריה זה נשמע טוב, ממה שקראתי בזמנו האימולטורים באמת טרנזטיביים ככה שאם זה יעבוד מול הוואן זה כבר יהיה פחות סיפור. אבל מעבר לזה אף פעם לא התעמקתי, פשוט נדמה שבכל זאת פיסי זאת חיה אחרת, לא יודע איך זה ייראה מבחינת אופטיזמציה לאלפי קונפיגורציות.

וקודם שיביאו את טייםספליטרס ל-BC, יש לי הרגשה שכבר ראינו את הגל האחרון של משחקי OG מהם :(

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42044
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 פברואר 2019, 23:35

הזכויות של טייםספליטרס אצל קרייטק אם אני לא טועה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4918
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 01 מרץ 2019, 00:16

כבר לא,הן אצל THQ Nordic.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 03 מרץ 2019, 09:12

DrKeo כתב:אני חייב להגיד שזה אחד האנפילטרד הפחות מעניינים שצפיתי בו. לא ברור לי איך היא הגיעה לעמדת הנהגה עם כל כך מעט קריזמה

כנראה דאגה שכולם יהיו שיכורים מעלית העראק בראיון עבודה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42044
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 מרץ 2019, 10:50

חזק :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24157
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 03 מרץ 2019, 10:54

יש לי הערה סקסיסטית לגבי השאלה הזו של קיאו אבל אשמור אותה לעצמי כי עכשיו כולכם מבינים בדיוק למה התכוונתי.

ואני לא שותף כל כך להתלהבות של חלקכם מהאימולציה... ממש לא מעניין אותי לשחק עכשיו פרפקט דארק, קרימסון סקייז ושות'... זה בונוס חביב כשאין מה לשחק, אבל כבר שנים שלא הרגשתי ש"אין לי במה לשחק", יש יותר מדי משחקים ומעט מדי זמן, לא רואה את עצמי חוזר פתאום לשחק משחקים בני 15 שנה רק כי הם פתאום שם... לפחות, לא משחקים כאלה. אולי הייתי שמח לשחק מריו גלקסי למשל, ועוד משחקים מעטים שהם ממש קלאסיקות עם גיימפליי וויזואליות שמחזיקים גם היום בקלות, בז'אנר שלהם, אבל משחקי היילו הישנים? נינג'ה גאיידן? לי אישית זה עושה יותר "זזזזז" מאשר "גרררר".


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 8 אורחים