ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 30 מרץ 2025, 11:13

Laskin כתב:אולי כשמתחשבים בזה שהוא רץ ב-60, ויחסית לקונסולות, אבל אני זוכר שלא הבנתי בכלל ממה יש להתלהב מהגרפיקה שלו, כששיחקתי בMAFIA, MAX PAYNE, UT ועוד - על המחשב שלי, ובצד של הקונסולות היה את שנמו - שבאמת "המיס מוחות" בזמנו, היה גם את GTA 3 שנה קודם, את FFX ואת טוריזמו 3... וכמובן HALO וMGS2. משחקי 2001 המיסו מוחות בקצב, מטרויד איחר למסיבה הזו.
אני מצטער, אבל אובייקטיבית אני לא חושב שהוא המיס מוחות בצדק, למישהו שלא הרכיב את משקפי הנינטנדו-פאנבוי שלו ;)

טוב, bizzaro-world אני משער. רק לפני כמה חודשים ג׳ון מ-DF קרא לו המשחק הכי מרשים של דור הפס2 אבל ניחה, אולי אני המשוגע ומשחקים עם רקע מרונדר מראש כמו FFX או שאנמו שיצא על קונסולה שהיא רבע כוח מהפס2 או היילו שהיה meh גרפית עוד ביום שהוא יצא באמת יותר מרשימים ממנו.

אבל אני כן אציע לך אתגר, יש ב-MC שבעים ביקורות למשחק, לא טרחתי לקרא אפילו אחת מן. תמצא ביקורת אחת מתוך ה-70 שלא מציינת את הגרפיקה של המשחק כנקודת חוזק גדולה. אם הוא לא משחק מאוד מרשים גרפית, כנראה שרוב הביקורות לא יטרחו לציין את הגרפיקה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 30 מרץ 2025, 11:17

היי, לא כל הרקעים היו מרונדרים מראש בFFX... ובסדר, אפשר להתווכח על חלק מהם, אבל MGS2, GTA3, MAFIA, MAX PYANE, UT... לדעתי אין מה לדבר, בעיקר בPC כמובן. ג'ון מתחשב ב-60 פריימים שלו, וזה בסדר. אבל כמו שאתה אומר גם היום - קשה להמיס מוחות כשמכוונים ל-60 :P

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 30 מרץ 2025, 11:23

Laskin כתב:היי, לא כל הרקעים היו מרונדרים מראש בFFX... ובסדר, אפשר להתווכח על חלק מהם, אבל MGS2, GTA3, MAFIA, MAX PYANE, UT... לדעתי אין מה לדבר, בעיקר בPC כמובן. ג'ון מתחשב ב-60 פריימים שלו, וזה בסדר. אבל כמו שאתה אומר גם היום - קשה להמיס מוחות כשמכוונים ל-60 :P

שחקתי בכל המשחקים הללו, אם אתה חושב שהגרפיקה של GTA3 או FFX או שנמו מתקרבת לקצה הזרת של פריים אתה insane person. כלומר, GTA3? ברצינות? הוא היה תמיד משחק מכוער שלא עומד בסטנדרט של הפס2, כל אלמנט במשחק הזה נראה כמעט כמו משחק פס1, הוא פשוט מאוד מרשים בקטע של scale אבל הגרפיקה שלו מאז ומתמיד הייתה meh ביחס לכל המרשימים שיצאו סביבו כמו DMC או MGS2.

ליטרלי הזכרת פה משחק dreamcast שנמצא כמעט דור מאחורי הגיימקיוב. כן, שאנמו היה משחק חשוב לתעשיה, אבל אתה מדבר עליו גרפית מול פריים? מה? ההפרש כוח בין הדרימקאסט לקיוב דומה לזה של הפס3 לפס4.

חוץ מ-UT, מאפיה ו-MGS2 הרשימה הזאת לא רצינית בעליל. ואגב, זה שהיו עוד משחקים סופר מרשימים במקביל אליו לא הופך אותו ללא משחק סופר מרשים. הוא לא המשחק המרשים היחיד של תחילת הדור, הוא אחד הכי מרשימים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 30 מרץ 2025, 11:31

כמו שאתה יכול "להוריד" למשחק בגלל רקע מרונדר מראש, ככה אפשר להוריד למטרויד שהוא מסילה... זה כבר עניין אחר. GTA3 הרשים בהמון בחינות, בעיקר הSCALE כמובן. זה היה משהו שלא ראינו לפני כן, אז כן - זה הרשים. מאוד. כנ"ל שנמו. אני בדקתי שוב סרטונים של מטרויד פריים... אם רוצים לדבר רק טכנית אז בסדר, תוריד משחקי PS2, אבל לעומת משחקי המחשב הוא פשוט לא שם. תראה אותו ואז תראה את MAFIA רגע.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 30 מרץ 2025, 12:12

Laskin כתב:כמו שאתה יכול "להוריד" למשחק בגלל רקע מרונדר מראש, ככה אפשר להוריד למטרויד שהוא מסילה... זה כבר עניין אחר. GTA3 הרשים בהמון בחינות, בעיקר הSCALE כמובן. זה היה משהו שלא ראינו לפני כן, אז כן - זה הרשים. מאוד. כנ"ל שנמו. אני בדקתי שוב סרטונים של מטרויד פריים... אם רוצים לדבר רק טכנית אז בסדר, תוריד משחקי PS2, אבל לעומת משחקי המחשב הוא פשוט לא שם. תראה אותו ואז תראה את MAFIA רגע.

כל המשקים היו ב-scale קטן ב-2002, פריים לא חריג. להפך, הוא היה מאוד פתוח באופן יחסי למשחק 2002 ובנוסף הוא רץ ב-60 ולא היו לו זמני טעינה בכלל בניגוד לכל המשחקים שציינת. אפס זמני טעינה + גרפיקה מהטופ של הדור + 60fps + פרוגרסיב-סקאן + סגנון אומנותי מטורף לגמרי היו חלק מאוד מרכזי ב-97% שיש לו ב-MC.

וכן, מאפיה נראה מעולה לזמנו אבל נראה לי שאתה לא זוכר איך מאפיה נראה ב-2002 לפני כל העדכונים והשינויים שעשו בו לאורך השנים. אלה תמונות שיווקיות מהביקורת של גיימספוט:
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

נראה מעולה למשחק עולם פתוח ב-2002, אבל חוץ מה-scale ואיכות הטקסטורות בזכות הזיכרון הגדול של ה-PC הייתי אומר שבכל אלמנט פריים נראה הרבה יותר טוב. בסופו של יום משחקי עולם פתוח ב-2002 היו מאוד כעורים, הויתור שהיה צריך לעשות בדור הפס2 כדי לבנות עולם פתוח היה עצום.

היו משחקים בדור הפס2 שתמכו ב-progressive scan שנתן רזולוציה כפולה מהרגיל. היו משחקים בלי זמני טעינה. היו משחקים שרצים ב-60. היו משחקים עם סגנון אומנותי אדיר. היו משחקים לא לינארים עם סביבות יחסית גדולות. היו משחקים מרשימים טכנית. כמה משחקים היו שהביאו את כל זה בחבילה אחת? אממ, האמת שאני לא מצליח לחשוב על אף משחק חוץ מפריים. אז להגיד שהוא לא היה היילייט גרפי? קצת מוזר. הוא הצליח לשלב מצויינות טכנית, חלקות, חדות, אפס זמני טעינה וכל זה יחד יצא לפועל יחד עם עיצוב אומנותי אדיר.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 30 מרץ 2025, 12:36

התמונות באתרים אחרים נראות טוב יותר... כמו גם בתנועה, שזה מה שחשוב באמת.
אגב, שכחתי גם את ראצ'ט וקלאנק ו-J&D, לשניהם יש יתרונות וחסרונות מול מטרויד פריים, אבל לדעתי יותר יתרונות.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4295
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי InterAl » 30 מרץ 2025, 13:33

התמונות של מאפיה הן מגרסת הפס2 הנכה... איך אפשר להשוות בכלל גרפיקה של קונסולות לעומת פיסי ב-2002? פריים רץ על 480p על הקיוב בעוד שמחשב חזק הריץ את ut2k3 על 1600x1200, זה פי 6 פיקסלים, בדיחה להשוות אותם בכלל. בלי לדבר על המנוע, התאורה, הפיזיקה וכו׳ שמאכילים אותו אבק. פריים נראה טוב יחסית לתקופה בגלל האמנות, לא טכנית כשמשווים אותו למשחקי פיסי.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7939
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 30 מרץ 2025, 13:37

הבעיה שלכל גיימר בעולם יש קרטריון אחר ל"מרשים" בשביל מי שמתרשם מScale שנמו, משחקי GTA, ופפ12 ומורויינד יהיו המשחקים הכי מרשימים של הדור.
מי שמתרשם מPoly count יהיו לו מועמדים אחרים.


אני חושב שאובייקטיבית שרואים את מה רטרו עשו ב60FPS במטרויד פריים, אי אפשר שלא לחשוב "פאק אם זה מה שהאנשים האלה עשו ב60FPS מי אלה האנשים האלה? מה הם מסוגלים לעשות אם היו מכוונים ל30FPS "

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 30 מרץ 2025, 13:56

כן, מחשב יכל להריץ משחקים ברזולוציה גבוהה, לא רלוונטי לגרפיקה של המשחק. זה מרשים כשזה בתוך מסגרת ביצועים קבועה של משחק בקונסולה, אבל לזרוק אותו על מחשב שיש בו כרטיס מסך שעולה כמו שתי קונסולות זה לא בדיוק חוכמה. לא שונה מהיום, גרפיקה זה לא רזולוציה ולקחת משחק פס4 ולדחוף אותו ל-8k לא יהפוך אותו למשחק פס5, רק למשחק פס4 ממש חד. UT03 לא מאכיל את פריים באבק באף קטגוריה חוץ מאשר שיידרים ומן הסתם יתרונות PC סטנדרטים כמו רזולוציה. גם לא זכור לי משהו עם פיסיקה שם, אן שום דבר פיזי במשחק חוץ מאשר סוג של פרוטו-רגדול לדמויות שמתות.

אגב, תזכיר לי על איזה כרטיס לא קיים שחקת את UT03 ב-1600x1200? לא היה כרטיס בשוק בזמנו שהריץ את המשחק ב-1280x1024 ב-60, אז שחקת ב-1200x1600? תעשה לי טובה, כנראה שחקת בו ב-800x600 ב-2002 כמו רוב האנשים או גג ב-1024x768 אם היה לך כרטיס טוב מ-2002. לי היה בזמנו geforce 3 מ-2001, שחקתי במשחק בתת 50fps ב-1024x768 בשביל להתרשם מהגרפיקה ואז הורדתי את הגרפיקה ל-low בשביל 100fps למשחק אונליין.

לאסקין, עכשיו אתה מדבר על R&C ו-J&D? אתה באמת בעולם ההזיות. אתה סתם מסתכל על רשימות משחקים טובים מ-2001 ו-2002, מה הקשר להם ולדיון?

ובאמת, תמצאו ביקורת של פריים מ-2002 שלא מציינת שהוא אחד המשחקים הכי מרשימים שהם ראו. אם כמו שלאסקין אומר יש איזה 20+ משחקים שנראים טוב ממנו, למה שיציינו בכלל את הגרפיקה שלו?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4295
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי InterAl » 30 מרץ 2025, 14:01

geforce 4 ti 4600... הוא בכיף הריץ אותו על 1600x1200. אני בטוח שלא שיחקת במשחק לפני פריים, אין מה להשוות את הגרפיקה שלהם בכלל. אולי היה לך מחשב חזק, אבל כנראה שלא שיחקת במשחקים הנכונים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 30 מרץ 2025, 14:09

InterAl כתב:geforce 4 ti 4600... הוא בכיף הריץ אותו על 1600x1200. אני בטוח שלא שיחקת במשחק לפני פריים, אין מה להשוות את הגרפיקה שלהם בכלל. אולי היה לך מחשב חזק, אבל כנראה שלא שיחקת במשחקים הנכונים.

היה לי פס2, שחקתי בכל המשחקים שלאסקין ציין. היה לי geforce 3, שחקתי במאפיה וגם ב-UT03, היו לי מאות שעות בUT המקורי אז מן הזתם זינקתי על UT03 אבל לא נהנתי ממנו כמו מ-UT 1999 ונטשתי מאוד מהר. ההתלהבות מ-onslaught כמעט החזירה אותי ב-2004, אבל אחרי כמה ימים גם עליו ויתרתי.

ב-2002 גרפיקה הייתה פשוטה ולמשחקים הייתה צריכה להיות מומחיות. פריים עשה דברים שאף משחק אחר לא עשה, מאפיה עשה דברים אחרי שפריים לא עשה, העובדה שפריים היה מדהים בשיגור לא סותר את העובדה שmgs2 או ut03 או מאפיה היו גם מדהימים כשהם יצאו. כל אחד עשה דברים אחרים לגמרי. למשל לא משנה כמה יפה מאפיה היה הוא לא מתקרב להתחרות באנימציות, בגשם ובMB של MGS2 שיצא שנה לפניו ועל קונסולה שהיא חצי כוח מהגיימקיוב ושבריר מהמחשב.

ובקשר ל4600 שאתה אומר שהיה לך ב-2002, יפה שהיה לך את הכרטיס הכי חזק בשוק ביום שהמשחק יצא, אני הייתי תקוע עם Geforce 3 בן שנה+. גם יפה שהיה לך מסך 1200x1600, לי היה טריניטרון סופר איכותי של סוני אבל כדי להגיע ל-100fps הוא היה צריך לרדת ל-1280x1024 אז יש לך מזל שהיה לך חתיכת setup סופר high end שלא היה כמעט לאף גיימר ב-2002; גם כרטיס מסך הכי יקר בשוק בן כמה חודשים וגם מסך הכי יקר בשוק. ואפילו עם כל הציוד הזה במפות הפתוחות לא היה לך 40fps ברזולוציה הזאת.
https://www.anandtech.com/show/938/10
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 30 מרץ 2025, 14:38

R&C מאוד הרשים בזמנו. היו שם עולמות עם המון דברים על המסך, אני לא יודע לגבי "טכנית" אבל גרפית? הוא היה מאוד מרשים.
הלכתי לביקורת של IGN עכשיו כדי לראות מה מבקרים כתבו עליו בזמנו, הנה:

Graphics
When it comes to looks, however, Insomniac's game is an impressive looking contender. Regardless of the planet they're on, the landscapes in which Ratchet and Clank live are beautiful, well-crafted affairs, with a feeling of having been heavily examined, tested, and finely polished. These worlds are artfully created, packing an amazing quantity of polygons and textures, with nary an aliasing problem and no shimmering at all. The game boasts a 60 FPS world, without ever a hitch, and it runs smoothly and seamlessly.

The best level to show off the game's graphic abilities, in my opinion, is Metropolis on Planet Kerwan. Streams of traffic zip across the airscape, while incredibly high skyscrapers appear to reach miles into the sky. Ratchet and Clank play high up in the buildings, where, it seems one can view the city for miles at end. Players can zipline from island to island through the massive space, or travel along a space train. Everything shows off an excellent polished look, with solidly built polygons and clean textures.

There is an immense amount of details to discuss, but essentially, you'll have to see them to believe. When the sheer size of the world isn't amazing you (much in the same way Jak and Daxter's large world's did), the complex mix of respectable texture design, seamless cutscenes, and effortless special effects will. There seems to be hundreds of different kinds of flowers and trees about. The water shows off a good level of believability and physics, and the smoking pipes, shimmering heat effects, and excellent particle effects help to create an excellent visual picture. Even more impressive is that there are so many moving things on screen at once, whether it's in this level, or in any other.

בכלל שכחתי שגם הוא היה 60 פריימים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 30 מרץ 2025, 14:41

R&C היה עם גרפיקה סבבה, נטשתי אותו מאוד מהר וכעסתי על המוכר בחנות שהמליץ לי על המשחק הזה כשהייתי אדם בוגר והרגשתי שהוא מכוון לילדים קטנים. היה לו אזור מרשים אחד, המטרופוליס עם המכוניות, וגם זה היה רק skybox. ג׳ק ודקסטר היה מרשים ממנו משמעותית, ושניהם לא היו בליגה של פריים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4295
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי InterAl » 30 מרץ 2025, 16:16

DrKeo כתב:
InterAl כתב:geforce 4 ti 4600... הוא בכיף הריץ אותו על 1600x1200. אני בטוח שלא שיחקת במשחק לפני פריים, אין מה להשוות את הגרפיקה שלהם בכלל. אולי היה לך מחשב חזק, אבל כנראה שלא שיחקת במשחקים הנכונים.

היה לי פס2, שחקתי בכל המשחקים שלאסקין ציין. היה לי geforce 3, שחקתי במאפיה וגם ב-UT03, היו לי מאות שעות בUT המקורי אז מן הזתם זינקתי על UT03 אבל לא נהנתי ממנו כמו מ-UT 1999 ונטשתי מאוד מהר. ההתלהבות מ-onslaught כמעט החזירה אותי ב-2004, אבל אחרי כמה ימים גם עליו ויתרתי.

ב-2002 גרפיקה הייתה פשוטה ולמשחקים הייתה צריכה להיות מומחיות. פריים עשה דברים שאף משחק אחר לא עשה, מאפיה עשה דברים אחרי שפריים לא עשה, העובדה שפריים היה מדהים בשיגור לא סותר את העובדה שmgs2 או ut03 או מאפיה היו גם מדהימים כשהם יצאו. כל אחד עשה דברים אחרים לגמרי. למשל לא משנה כמה יפה מאפיה היה הוא לא מתקרב להתחרות באנימציות, בגשם ובMB של MGS2 שיצא שנה לפניו ועל קונסולה שהיא חצי כוח מהגיימקיוב ושבריר מהמחשב.

ובקשר ל4600 שאתה אומר שהיה לך ב-2002, יפה שהיה לך את הכרטיס הכי חזק בשוק ביום שהמשחק יצא, אני הייתי תקוע עם Geforce 3 בן שנה+. גם יפה שהיה לך מסך 1200x1600, לי היה טריניטרון סופר איכותי של סוני אבל כדי להגיע ל-100fps הוא היה צריך לרדת ל-1280x1024 אז יש לך מזל שהיה לך חתיכת setup סופר high end שלא היה כמעט לאף גיימר ב-2002; גם כרטיס מסך הכי יקר בשוק בן כמה חודשים וגם מסך הכי יקר בשוק. ואפילו עם כל הציוד הזה במפות הפתוחות לא היה לך 40fps ברזולוציה הזאת.
https://www.anandtech.com/show/938/10

הוא לא החזיק 60 על 1600 אבל מסכי crt היו גמישים עם הרזולוציה, בפועל לא שיחקתי על הרזולוציה הזאת במולטיפלייר, הייתי מוריד את רוב ההגדרות למינימום כדי למקסם fps. ועדיין, ברגע שמיקסמת את הגרפיקה שלו, הוא גימד כל משחק אחר מאותה תקופה. ומחשב high end אז לא היה קרוב לעלות של high end היום, גם בקיזוז אינפלציה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7939
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 30 מרץ 2025, 16:38

בן אדם שקורא את השיחה הזו מהצד יכול לצאת בהרגשה כאילו UT03 היה משחק שהוא דור גרפית מעל Metroid prime 1 וזה ממש לא היה המצב. שיחקתי בUT03 והוא לחלוטין הרגיש משחק באותו benchmark גרפי של פריים 1 הם שייכים לחלוטין לאותו דור מבחינת הכוח הגרפי.

אני יכול להבין למה לגיימר שהיה כבד בUT2003 הAim lock של מטרויד פריים ירגיש פרמיטיבי לאללה לעומת השימוש בעכבר, אבל בגרפיקה נטו הם לא רחוקים אחד מהשני זו סתם הגזמה פראית שהמטרה שלה היא להוציא תגובה :-)

זה שרטרו הצליחו להוציא משחק 60FPS על קונסולה שעומד ראש בראש עם משחקי 60 FPS על הPC זה מוכיח באיזו ליגה משלהם הם היו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 30 מרץ 2025, 16:56

InterAl כתב:הוא לא החזיק 60 על 1600 אבל מסכי crt היו גמישים עם הרזולוציה, בפועל לא שיחקתי על הרזולוציה הזאת במולטיפלייר, הייתי מוריד את רוב ההגדרות למינימום כדי למקסם fps. ועדיין, ברגע שמיקסמת את הגרפיקה שלו, הוא גימד כל משחק אחר מאותה תקופה. ומחשב high end אז לא היה קרוב לעלות של high end היום, גם בקיזוז אינפלציה.

כן, מסכי CRT בהחלט היו גמישים והם הציעו רזולוציות גבוהות ככל שהיית מוכן לרדת ב-fps אבל זה לא סותר את העובדה שעם מחשב המקסימום האפשרי באותה תקופה (מינוס SLI) ברזולוציה שדברת עליה המשחק רץ בשלבים הפתוחים בfps ממוצע של 40, שזה אומר fps מינימאלי נמוך מזה. לא בדיוק החוויה שניסית לשדר. וכן, 4600ti במחירים של היום זה 4070ti, אבל באופן יחסי שאר הרכיבים הרבה יותר יקרים. אבל כך או כך לא יכלת לשחק במשחק בהגדרות מקסימום ב-1600x1200 ב-fps שמכבד אונליין שוטר.

בכל מקרה אנחנו נכנסים לדקדוקי עניות על הערת צד לא ממש משמעותית שלך, אפשר לדבר גם על 1024x768, זאת גם רזולוציה משמעותית יותר גבוהה מכל משחק קונסולות באותה תקופה.

בסופו של יום היו דברים שפריים עשה שUT לא עשה, למשל הגשם והשלג בפריים שמים בכיס כל אפקט חלקיקים של UT03 בהפרש, העובדה שהוא היה משחק סינגל עם אנימציות מאוד מרשימות לאותה תקופה בזמן שUT3 היה משחק אונליין קלאנקי וכמובן שאי אפשר להתעלם מהאומנות המדהימה של פריים והכעורה של UT03 שגם שחקו תפקיד. בסופו של יום גם אם שחקת בUT3 ואחריו שחקת בפריים כמו שאני עשיתי עדין נפלת כשראית את הגשם או בוס חדש מזנק ממיכל זכוכית או את הפנים של סאמוס משתקפות ב-visor כשהיא טוענת יריה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4295
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי InterAl » 30 מרץ 2025, 19:47

האפקטים על הקסדה וכו׳ היו ממש מגניבים אבל זה בגדר nice touch, לא גרפיקה ממיסת מוחות למי שחווה משחקי פיסי כמו שצריך. אין מה לעשות, זה לא היה משחק מתקדם טכנית כמו ut או ספלינטר סל שיצאו בסמוך לו. ובכל מקרה, התקופה שנינטנדו סיפקה משחקים עם גרפיקה מודרנית נגמרה עם הקיוב. עברו למעלה מ-20 שנה מאז, 4 דורות, אין לזה שום קשר למה שהם עושים היום.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 31 מרץ 2025, 09:49

InterAl כתב:האפקטים על הקסדה וכו׳ היו ממש מגניבים אבל זה בגדר nice touch, לא גרפיקה ממיסת מוחות למי שחווה משחקי פיסי כמו שצריך. אין מה לעשות, זה לא היה משחק מתקדם טכנית כמו ut או ספלינטר סל שיצאו בסמוך לו. ובכל מקרה, התקופה שנינטנדו סיפקה משחקים עם גרפיקה מודרנית נגמרה עם הקיוב. עברו למעלה מ-20 שנה מאז, 4 דורות, אין לזה שום קשר למה שהם עושים היום.

כן הקסדה הייתה אפקט מגניב והמשחק היה מלא בטאצ׳ים קטנים, אבל הגשם והשלג היו הישג טכני לחלוטין והם לא היחידים. וכן, גרפיקה מודרנית נגמרה עם הקיוב, עצוב אבל זה המצב. הנקודת אור היחידה היא שהם עדין מצליחים להצטיין טכנית על הקונסולות החלשות שלהם, אבל בסופו של יום כל המשחקים שלהם מפותחים לקונסולות שהן דור אחורה כבר 19 שנים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7939
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 01 אפריל 2025, 13:12

סרטון של DF שבו הם מגיבים לשמועה על זה שאין לחברות צד ג' ערכות פיתוח. אגב יש עוד שמועה שהסוויץ 2 לא יכול לעשות 4K כשהוא בdock.
ההטמעה שוב רנדומלית AF אז סלחו לי מראש חח. דאמט אנשים עוד יום אנחנו רואים את הסוויץ 2. הנה החלום שלי לחשיפה.
יתחילו עם מחיר....
גרסת דלוקס למריו וונדר עם שלבים חדשים עולמות חדשים
יראו את פוקימון הבא, שיהיה הרבה יותר דומה לLegends arceus מפה ענקית כמו BOTW יערות גשם, ומאות פוקימונים as far as the eye can see
DQ12 (שמע ישראל הלוואי!!!!)
יראו משחקי DS בNSO לסוויץ 2.
חפירה על מריו קארט.
לא יהיה Mario paint כי מי רוצה דבר כזה.
ויסיימו עם one more thing שזה טריילר של מריו עולם פתוח, שום מריו אודאסי 2 או משהו כזה, משחק brand new.


Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 02 אפריל 2025, 09:37

היום ב-16:00 התצוגה!
אני באמת ממש מתרגש לראות את מריו המרכזי החדש. מי יודע, אולי גם יהיה האחרון של מיאמוטו? מקווה שלא כמובן, אבל אף פעם אי אפשר לדעת, הוא בן 72 אחרי הכל.

בכל אופן, החגיגה לא נגמרת היום, עכשיו הכריזו שגם מחר וגם מחרתיים - יהיה TREEHOUSE LIVE, שם נראה עוד הרבה גיימפליי רציף של חלק מהמשחקים שיוכרזו היום, ואולי גם כמה חדשים

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 02 אפריל 2025, 10:28

אני לא חושב שמיאמוטו עשה משחק מריו מאז מריו 64, הוא כבר כמעט 20 שנים רק מפקח על יוצרים ומנהל את החטיבת פיתוח. אם מיאמוטו מת מחר כנראה שכלום לא ישתנה בנינטנדו. אני חושב שהמשחק האחרון שהוא ממש עמד בראש הפיתוח שלו היה פיקמין 1.

עוד 4.5 שעות!
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 02 אפריל 2025, 11:15

אני רוצה להאמין שהוא ירצה לעמוד בראש משחק אחד אחרון... אולי נראה איזה מריו זקן? :)
הכי אני רוצה במריו הזה - זה שלב מראות, או כל דבר אחר עם השתקפויות מתקדמות, ומשחקי אור וצל של RT.
אני ממש מקווה שהם הולכים לעשות מריו סופר מושקע, הרבה יותר מאודסי.

גם לגבי מריו קארט, אני מקווה שנראה השקעה גדולה יותר בהפקה.
מגיע לנו... ויש להם כל כך הרבה כסף עכשיו, אין סיבה שלא נקבל, חוץ מהעובדה שמדובר בנינטנדו, והם עושים מה שנינטנדו רוצים, וזה בדרך כלל אומר הפקה מצומצמת יחסית.

אשמח גם לטיזר של זלדה, אבל אני יודע שהסיכוי די קלוש.
לפחות שנדע את הכיוון האמנותי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 02 אפריל 2025, 11:29

Laskin כתב:אני רוצה להאמין שהוא ירצה לעמוד בראש משחק אחד אחרון... אולי נראה איזה מריו זקן? :)
הכי אני רוצה במריו הזה - זה שלב מראות, או כל דבר אחר עם השתקפויות מתקדמות, ומשחקי אור וצל של RT.
אני ממש מקווה שהם הולכים לעשות מריו סופר מושקע, הרבה יותר מאודסי.

גם לגבי מריו קארט, אני מקווה שנראה השקעה גדולה יותר בהפקה.
מגיע לנו... ויש להם כל כך הרבה כסף עכשיו, אין סיבה שלא נקבל, חוץ מהעובדה שמדובר בנינטנדו, והם עושים מה שנינטנדו רוצים, וזה בדרך כלל אומר הפקה מצומצמת יחסית.

אשמח גם לטיזר של זלדה, אבל אני יודע שהסיכוי די קלוש.
לפחות שנדע את הכיוון האמנותי.

אני בספק שמיאמוטו יעמוד בראש משחק אחד אחרון, הוא שנים לא מתעסק בזה. ונינטנדו עושים מה שנינטנדו עושים, כבר ראינו את מריו קארט והוא כמעט נראה בול כמו מריו קארט 8. אבל כן רואים שהם משתמשים בכוח של המכשיר לגיימפליי כי נראה שהשלבים ענקיים ויש פי 2 יותר מכוניות על המסלול. רק חבל שנראה שהוא לא משתמש ב-DLSS בכלל ולמרות שרואים שיפורים גרפים, הם קטנים למדי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7939
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 02 אפריל 2025, 13:58

NATE אמר שצוות זלדה סיים את הפיתוח של TOTK ב2022 (כן, הם ישבו שנה פלוס על המשחק שהוא גמור בלי להוציא אותו) מה שאומר שהם עובדים כבר הרבה זמן על הזלדה הראשי הבא, אז טיזר באמת על השולחן לכל הפחות.

לגבי מיאמוטו,ממה שהבנתי ההצלחה של הסרט של מריו היא הרבה בזכותו, כי הרבה מהפיידבק שלו עיצב את הסרט ועכשיו הוא עובד על הסרט של זלדה... בתכלס אם הייתי הוא גם לא הייתי עובד על כלום כי בעידן ה3D קשה לך למצוא משחקים שהשפיעו יותר ממריו 64 וOOT קשה לחשוב לאן להמשיך מכאן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 02 אפריל 2025, 14:29

נשמע לי כמו טענה הזויה ש-TOTK סתם ישב על המדף בלי שנגעו בו במשך שנה. מה המטרה של מהלך כזה? אני לא מסוגל לחשוב על משהו דומה בהסטוריה של משחקי הוידאו, אולי איזה משהו עם זכויות יוצרים אבל לנינטנדו אין בעיה של זכויות יוצרים עם ip שלה.

בנוגע למיאמוטו, תמיד אפשר לעשות פרנצ׳ייז חדש. נדיר שנינטנדו עושה פרנצ׳ייז חדש, האמת שקשה לי לחשוב על פרנצ׳ייז חדש מנינטנדו מאז פיקמין שהוא לא איזה משחק קז׳ואלי חסר אישיות כמו wii sports. אם מיאמוטו עובד על משהו אחד אחרון, שיעשה פרנצ׳ייז חדש. אבל אם אני לא טועה הוא לא ביים משחק מאז פיקמין 1 ועברו מאז 24 שנים. אני בטוח שאם מיאמוטו היה רוצה לעשות משחקים, הוא היה עושה משחקים. אבל רבע מאה הוא מדריך במאים חדשים ומנהל את מחלקת המשחקים וכנראה שהוא מרוצה מהתפקיד אחרת הוא לא היה עושה אותו 24 שנים ברצף, ביחוד אם נתחשב בכך שאדם בסטטוס שלו יכול לעשות מה שבא לו.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider] ו־ 17 אורחים