Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24419
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 ספטמבר 2015, 14:06

זו תקופה מעט בעייתית לבחון מכירות (בכל הנוגע להשוואות למשחקים קודמים), כי יוניטי יצא רק לדור הבא ועל המחשב הוא מאוד תובעני, אז קהל היעד ממש מצומצם, ורוג לא בדיוק משחק רגיל, יותר כמו ספינאוף שהיה אמור לצאת רק לדור הקודם בתור פיצוי על יוניטי והוא לגמרי נאבד בPR.
אבל אני מקווה שבאמת הירידה תמשיך להיות מורגשת, כדי שהלחץ יתחיל לחלחל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42373
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2015, 14:19

אני חושב שMGS5 יתן להם סטירה מצלצלת ואולי יאפס אותם. אבל אולי אני טועה, חשבתי שגם בטמן יתן להם סטירה בנושא מערכת הקרב והוא לא ממש עשה את זה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 29 ספטמבר 2015, 15:47

מה שמצחיק זה שבסינדיקייט הם לקחו את ה threat ring של MGS4 משום מה ודווקא קוג'ימה לקח אלמנטים טובים ממשחקי יובי ל MGS5, מכל הדברים שהם יכלו להעתיק מהגיימפליי של MGS הם בחרו דווקא בטבעת המכוערת הזו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42373
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2015, 15:55

הטבעת הנוראית שהוא זרק לזבל כבר במשחק הבא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 ספטמבר 2015, 16:09

bling כתב:מה שמצחיק זה שבסינדיקייט הם לקחו את ה threat ring של MGS4 משום מה ודווקא קוג'ימה לקח אלמנטים טובים ממשחקי יובי ל MGS5, מכל הדברים שהם יכלו להעתיק מהגיימפליי של MGS הם בחרו דווקא בטבעת המכוערת הזו.


האמת שזה אחד השיפורים היותר חכמים בסדרה והוא כבר הופיעה ביוניטי. הרבה יותר חכם לשים כל מיני אייקונים על הדמות, איפה שהשחקן בכל מקרה מסתכל ולא בפינות של המסך. הרבה יותר נוח לראות מאיפה אנשים רואים אותך ורודפים אחריך.

מערכת הקרב בסרטון באמת נראית מעולה. הרבה יותר מהירה ואגרסיבית ממשחקים קודמים. אני ממש מצפה לתת למישהו אגרוף לפנים ולראות את הכובע שלו עף :D
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 29 ספטמבר 2015, 16:56

Nucleus_Dawn כתב:
bling כתב:מה שמצחיק זה שבסינדיקייט הם לקחו את ה threat ring של MGS4 משום מה ודווקא קוג'ימה לקח אלמנטים טובים ממשחקי יובי ל MGS5, מכל הדברים שהם יכלו להעתיק מהגיימפליי של MGS הם בחרו דווקא בטבעת המכוערת הזו.


האמת שזה אחד השיפורים היותר חכמים בסדרה והוא כבר הופיעה ביוניטי. הרבה יותר חכם לשים כל מיני אייקונים על הדמות, איפה שהשחקן בכל מקרה מסתכל ולא בפינות של המסך. הרבה יותר נוח לראות מאיפה אנשים רואים אותך ורודפים אחריך.

מערכת הקרב בסרטון באמת נראית מעולה. הרבה יותר מהירה ואגרסיבית ממשחקים קודמים. אני ממש מצפה לתת למישהו אגרוף לפנים ולראות את הכובע שלו עף :D


הטבעת פונקציונאלית עובדת טוב, אבל היא מכוערת נורא, מה רע בחיווי כללי כשאתה חשוף בצורת פס קטן מהכיוון שבו רואים אותך כמו ב MGS5? אתה לא צריך כל הזמן אינדיקציה, יותר הגיוני להציג לך שיש בעיה רק כשהיא קורית.

השיטה של 5 MGS של סימון אויבים+ חיווי כללי עובדת מצויין.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 ספטמבר 2015, 17:15

bling כתב:
Nucleus_Dawn כתב:
bling כתב:מה שמצחיק זה שבסינדיקייט הם לקחו את ה threat ring של MGS4 משום מה ודווקא קוג'ימה לקח אלמנטים טובים ממשחקי יובי ל MGS5, מכל הדברים שהם יכלו להעתיק מהגיימפליי של MGS הם בחרו דווקא בטבעת המכוערת הזו.


האמת שזה אחד השיפורים היותר חכמים בסדרה והוא כבר הופיעה ביוניטי. הרבה יותר חכם לשים כל מיני אייקונים על הדמות, איפה שהשחקן בכל מקרה מסתכל ולא בפינות של המסך. הרבה יותר נוח לראות מאיפה אנשים רואים אותך ורודפים אחריך.

מערכת הקרב בסרטון באמת נראית מעולה. הרבה יותר מהירה ואגרסיבית ממשחקים קודמים. אני ממש מצפה לתת למישהו אגרוף לפנים ולראות את הכובע שלו עף :D


הטבעת פונקציונאלית עובדת טוב, אבל היא מכוערת נורא, מה רע בחיווי כללי כשאתה חשוף בצורת פס קטן מהכיוון שבו רואים אותך כמו ב MGS5? אתה לא צריך כל הזמן אינדיקציה, יותר הגיוני להציג לך שיש בעיה רק כשהיא קורית.

השיטה של 5 MGS של סימון אויבים+ חיווי כללי עובדת מצויין.


היא לא נראה לי מכוערת בכלל ביוניטי. אני די משוכנע שהיא גם מופיעה רק כשצריך. היא גם עובדת מעולה.
זה שהשיטה של mgs5 עובדת מצויין, לא סותר את זה שהשיטה ביוניטי עובדת מצוין.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 ספטמבר 2015, 17:15

bling כתב:
Nucleus_Dawn כתב:
bling כתב:מה שמצחיק זה שבסינדיקייט הם לקחו את ה threat ring של MGS4 משום מה ודווקא קוג'ימה לקח אלמנטים טובים ממשחקי יובי ל MGS5, מכל הדברים שהם יכלו להעתיק מהגיימפליי של MGS הם בחרו דווקא בטבעת המכוערת הזו.


האמת שזה אחד השיפורים היותר חכמים בסדרה והוא כבר הופיעה ביוניטי. הרבה יותר חכם לשים כל מיני אייקונים על הדמות, איפה שהשחקן בכל מקרה מסתכל ולא בפינות של המסך. הרבה יותר נוח לראות מאיפה אנשים רואים אותך ורודפים אחריך.

מערכת הקרב בסרטון באמת נראית מעולה. הרבה יותר מהירה ואגרסיבית ממשחקים קודמים. אני ממש מצפה לתת למישהו אגרוף לפנים ולראות את הכובע שלו עף :D


הטבעת פונקציונאלית עובדת טוב, אבל היא מכוערת נורא, מה רע בחיווי כללי כשאתה חשוף בצורת פס קטן מהכיוון שבו רואים אותך כמו ב MGS5? אתה לא צריך כל הזמן אינדיקציה, יותר הגיוני להציג לך שיש בעיה רק כשהיא קורית.

השיטה של 5 MGS של סימון אויבים+ חיווי כללי עובדת מצויין.


היא לא נראית מכוערת בכלל ביוניטי. אני די משוכנע שהיא גם מופיעה רק כשצריך. היא גם עובדת מעולה.
זה שהשיטה של mgs5 עובדת מצויין, לא סותר את זה שהשיטה ביוניטי עובדת מצוין.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 29 ספטמבר 2015, 17:17

כן, אבל אם שתי שיטות עובדות מצויין (גם ב MGS4 זה עובד מצויין ואין בעיה) רק שאחת נראית הרבה יותר טוב ונעים לעין, עדיף ללכת עליה :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42373
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2015, 17:25

זאת הסיבה שmgs5 הוא שדרוג ל4, כי הטבעת מטרידה. ביחוד שבדיוק סיימתי את mgs4 לפני כמה שבועות ועכשיו סיימתי את mgs5.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 ספטמבר 2015, 17:58

bling כתב:כן, אבל אם שתי שיטות עובדות מצויין (גם ב MGS4 זה עובד מצויין ואין בעיה) רק שאחת נראית הרבה יותר טוב ונעים לעין, עדיף ללכת עליה :)


וכאשר שתיהן נראות טוב ונעימות לעין, אין העדפה. זה מצב פה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 29 ספטמבר 2015, 18:05

לא חושב שטבעת שדבוקה לגוף של השחקן זה דבר שיפה לעין אבל בסדר, סובייקטיבי והכל.
אולי ב AC זה פחות נורא בגלל כל השיט של האנימוס הזה שמלחתכילה מכוער רצח, אז מה זו כבר טבעת קטנה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7069
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 29 ספטמבר 2015, 18:08

איזו טבעת??
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 29 ספטמבר 2015, 18:14

טבעת התגנבות או Awareness שכזו שאמורה להביא לך אינדיקציה של האויבים בסביבה, משהו ש MGS4 הביא והם לקחו ל AC למרות שקוג'ימה העיף אותה בעצמו ב 5 :)
אפשר לראות אותה פה החל מהדקה השביעית:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42373
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2015, 18:17

הטבעת הזאת!
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 ספטמבר 2015, 18:28

bling כתב:לא חושב שטבעת שדבוקה לגוף של השחקן זה דבר שיפה לעין אבל בסדר, סובייקטיבי והכל.
אולי ב AC זה פחות נורא בגלל כל השיט של האנימוס הזה שמלחתכילה מכוער רצח, אז מה זו כבר טבעת קטנה.


העניין של האנימוס באמת מבריק. הוא נותן הקשר לכל הHUD ולכל עניין סימון האויבים ומקל מאוד על כל עניין הsuspension of disbelief. בכלל, כל עניין העיצוב המנוגד של זמנים בהיסטוריה, לצד עיצוב HUD של טכנולוגיות מתקדמות עבד ונראה נהדר עוד מAC הראשון. זה חלק מהמראה המאוד ייחודי של הסדרה הזאת.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42373
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2015, 19:11

לדעתי האנימוס הוא מה שהרס את הסדרה. כלומר אין בעיה שישתמשו בו כקו סיפור כללי אבל כשכל הזמן מזכירים לך אותו עם כל מני שיט דיגיטלים אז לי זה הורס את האמרסיה. במקום להרגיש באיטלגיה אתה מרגיש במטריקס.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 ספטמבר 2015, 19:14

DrKeo כתב:לדעתי האנימוס הוא מה שהרס את הסדרה. כלומר אין בעיה שישתמשו בו כקו סיפור כללי אבל כשכל הזמן מזכירים לך אותו עם כל מני שיט דיגיטלים אז לי זה הורס את האמרסיה. במקום להרגיש באיטלגיה אתה מרגיש במטריקס.


אז זה חד משמעית משפר את האימרסיה, כי במשחק אתה לא באיטליה. אתה במטריקס :D
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 אוקטובר 2015, 16:38

חיחי:
תמונה

ונראה לי שזה הנשק הכי מגניב שהיה בסדרה הזאת, מאז הhidden blade:
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5433
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 20 אוקטובר 2015, 18:18

Nucleus_Dawn כתב:
bling כתב:לא חושב שטבעת שדבוקה לגוף של השחקן זה דבר שיפה לעין אבל בסדר, סובייקטיבי והכל.
אולי ב AC זה פחות נורא בגלל כל השיט של האנימוס הזה שמלחתכילה מכוער רצח, אז מה זו כבר טבעת קטנה.


העניין של האנימוס באמת מבריק. הוא נותן הקשר לכל הHUD ולכל עניין סימון האויבים ומקל מאוד על כל עניין הsuspension of disbelief. בכלל, כל עניין העיצוב המנוגד של זמנים בהיסטוריה, לצד עיצוב HUD של טכנולוגיות מתקדמות עבד ונראה נהדר עוד מAC הראשון. זה חלק מהמראה המאוד ייחודי של הסדרה הזאת.



בכלל לא מסכים ,זה מוציא אותך מהסיפור
כל הדברים שאתה אומר נעשו במשחקים אחרים ,בלי הצורך בגימיק הזה

זה משחק ,אנשים לא מצפים לסימולציה ,אז אין צורך "להסביר לשחקן" ,למה יש אפשרויות כאלו בתקופה עתיקה
במקום כל החרבוש הזה ,שלא ניראה לי שהולך לאיזה מקום סופי ,כי יוצא כותר כל שנה
היו יכולים להכניס ,חלקי משחקיות לרענון ,בתוך המשחק העיקרי
אני פשוט מרגיש שזה חסר מאוד
שלבים כמו בAC ה2D שיצא לא מזמן לדוגמה ,במקום למכור אותו כמשחק נפרד ,להכניס שלבים כאלו למשחק הגדול
מרוצים
מיני מישחקים
אפשר לדחוף דברים מרעננים יותר ,במקום לדחוף 200 אלף פעם את אותם משימות צד ,ולהציף את המפה בכמות גדולה מידי של דברים לאסוף

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 21 אוקטובר 2015, 11:52

המשחקיות נראית גרועה. זו סדרה שההנאה בה נשאבת מהטיפוס ומהאקרובטיקה, וזהו. הקרבות נראים גרועים, גם האנימציות. על המשימות כבר דיברתי (של הקודמים).
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 אוקטובר 2015, 12:14

מסכים רונן, הגיימפליי פשוט נראה רע והאנימציות של מערכת הקרב מזעזעות, אפילו הוויצ'ר מרגיש יותר טוב ממה שנראה בסרטונים האלו.

חייב לציין גם שהגראפיקה של סינדיקייט לא מרשימה בעיני, מאוד מפורטת כמובן עם תשומת לב רבה לפרטים אבל קשה לי לאמר שהמשחק יפה במיוחד, הם עברו גם למחזור אור ולילה בזמן אמת בניגוד ל UNITY עם התאורה המוכנה מראש שלו, מה שפגע לא מעט בתאורה היפהיפייה של הקודם.

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 21 אוקטובר 2015, 12:37

זו תוצאה של לו"ז קבוע מראש. יש להם תאריך יעד לשחרור המשחק, היעד שלהם לשחרר משחק אחד בשנה (אפילו שמדובר בצוותים נפרדים), אז כשקובעים יעד מראש למי יש זמן לחשוב על משימות מעניינות או לחשוב כיצד לשפר באמת את הסדרה? הם חושבים על תאריך היעד במקום על המשחק.

אפשר לומר זאת על כל סדרה שנתית, נדמה לי. קח לדוגמה את רוקסטאר: איננו יודעים מתי משחקה הבא ישוחרר כי היא לא מתחייבת מראש, והתוצאות בהתאם. רק כשהפיתוח מתקדם והתוצאה הולמת את הסטנדרטים שלה היא מכריזה על המשחק ועל מועד שחרור.

רק בסדרת Souls זה עוד יכול לעבוד, כי יש פה נוסחה קבועה ומוצלחת שרק יש להיצמד אליה, לא נדרשים שינויים גדולים. אין צורך לעצב משימות, למשל.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 אוקטובר 2015, 12:42

אתה יודע אבל שמחזור הפיתוח של כל משחק הוא שנתיים-שלוש, אלו פשוט צוותים שונים שעושים את משחקי הסדרה, יש ליובי ממש מפעל אססינס קריד שם שמורכב מיותר מאלף עובדים שעושים רוטציות דו שנתיות, אולי בגלל זה המשחק גם מרגיש כאילו יצא ממפעל.

גם סדרת סולס תתחיל להמאס על המעריצים שלה אם הם ימשיכו לסחוט אותה ככה, למזלם לפחות עם DS3 רק בעלי הפס4 ירגישו קצת עייפות, על ה PC בטח המשחק יצליח מאוד (שחקני PC מתים על סדרת סולס והיא מוכרת מעולה שם) אבל אם הם ימשיכו כל שנה להוציא חדש אתה תראה שמהר מאוד יתחילו טענות גם כלפי הסדרה הזו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42373
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוקטובר 2015, 12:42

הם צריכים לקחת שנתיים חופש ולהפוך את המשחק על הראש.

אני הייתי הופך את המערכת הקרב להעתקה של המערכת בבטמן, בונה מחדש לגמרי את המערכת טרוורסיה ומכניס המון מכניקות התגנבות שיהפכו אותו למשחק התגנבות שמבוסס טיפוס על תקרות וקירות במקום להחבא בצלילים. בנוסף הייתי שם הרבה אזורים יחסית לינארים של פלטפורמה ותסרוט שקשורים למשימות הראשיות כדי לפלפל אותן.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים