bling כתב:מה שמצחיק זה שבסינדיקייט הם לקחו את ה threat ring של MGS4 משום מה ודווקא קוג'ימה לקח אלמנטים טובים ממשחקי יובי ל MGS5, מכל הדברים שהם יכלו להעתיק מהגיימפליי של MGS הם בחרו דווקא בטבעת המכוערת הזו.
Nucleus_Dawn כתב:bling כתב:מה שמצחיק זה שבסינדיקייט הם לקחו את ה threat ring של MGS4 משום מה ודווקא קוג'ימה לקח אלמנטים טובים ממשחקי יובי ל MGS5, מכל הדברים שהם יכלו להעתיק מהגיימפליי של MGS הם בחרו דווקא בטבעת המכוערת הזו.
האמת שזה אחד השיפורים היותר חכמים בסדרה והוא כבר הופיעה ביוניטי. הרבה יותר חכם לשים כל מיני אייקונים על הדמות, איפה שהשחקן בכל מקרה מסתכל ולא בפינות של המסך. הרבה יותר נוח לראות מאיפה אנשים רואים אותך ורודפים אחריך.
מערכת הקרב בסרטון באמת נראית מעולה. הרבה יותר מהירה ואגרסיבית ממשחקים קודמים. אני ממש מצפה לתת למישהו אגרוף לפנים ולראות את הכובע שלו עף
bling כתב:Nucleus_Dawn כתב:bling כתב:מה שמצחיק זה שבסינדיקייט הם לקחו את ה threat ring של MGS4 משום מה ודווקא קוג'ימה לקח אלמנטים טובים ממשחקי יובי ל MGS5, מכל הדברים שהם יכלו להעתיק מהגיימפליי של MGS הם בחרו דווקא בטבעת המכוערת הזו.
האמת שזה אחד השיפורים היותר חכמים בסדרה והוא כבר הופיעה ביוניטי. הרבה יותר חכם לשים כל מיני אייקונים על הדמות, איפה שהשחקן בכל מקרה מסתכל ולא בפינות של המסך. הרבה יותר נוח לראות מאיפה אנשים רואים אותך ורודפים אחריך.
מערכת הקרב בסרטון באמת נראית מעולה. הרבה יותר מהירה ואגרסיבית ממשחקים קודמים. אני ממש מצפה לתת למישהו אגרוף לפנים ולראות את הכובע שלו עף
הטבעת פונקציונאלית עובדת טוב, אבל היא מכוערת נורא, מה רע בחיווי כללי כשאתה חשוף בצורת פס קטן מהכיוון שבו רואים אותך כמו ב MGS5? אתה לא צריך כל הזמן אינדיקציה, יותר הגיוני להציג לך שיש בעיה רק כשהיא קורית.
השיטה של 5 MGS של סימון אויבים+ חיווי כללי עובדת מצויין.
bling כתב:Nucleus_Dawn כתב:bling כתב:מה שמצחיק זה שבסינדיקייט הם לקחו את ה threat ring של MGS4 משום מה ודווקא קוג'ימה לקח אלמנטים טובים ממשחקי יובי ל MGS5, מכל הדברים שהם יכלו להעתיק מהגיימפליי של MGS הם בחרו דווקא בטבעת המכוערת הזו.
האמת שזה אחד השיפורים היותר חכמים בסדרה והוא כבר הופיעה ביוניטי. הרבה יותר חכם לשים כל מיני אייקונים על הדמות, איפה שהשחקן בכל מקרה מסתכל ולא בפינות של המסך. הרבה יותר נוח לראות מאיפה אנשים רואים אותך ורודפים אחריך.
מערכת הקרב בסרטון באמת נראית מעולה. הרבה יותר מהירה ואגרסיבית ממשחקים קודמים. אני ממש מצפה לתת למישהו אגרוף לפנים ולראות את הכובע שלו עף
הטבעת פונקציונאלית עובדת טוב, אבל היא מכוערת נורא, מה רע בחיווי כללי כשאתה חשוף בצורת פס קטן מהכיוון שבו רואים אותך כמו ב MGS5? אתה לא צריך כל הזמן אינדיקציה, יותר הגיוני להציג לך שיש בעיה רק כשהיא קורית.
השיטה של 5 MGS של סימון אויבים+ חיווי כללי עובדת מצויין.
bling כתב:כן, אבל אם שתי שיטות עובדות מצויין (גם ב MGS4 זה עובד מצויין ואין בעיה) רק שאחת נראית הרבה יותר טוב ונעים לעין, עדיף ללכת עליה
bling כתב:לא חושב שטבעת שדבוקה לגוף של השחקן זה דבר שיפה לעין אבל בסדר, סובייקטיבי והכל.
אולי ב AC זה פחות נורא בגלל כל השיט של האנימוס הזה שמלחתכילה מכוער רצח, אז מה זו כבר טבעת קטנה.
DrKeo כתב:לדעתי האנימוס הוא מה שהרס את הסדרה. כלומר אין בעיה שישתמשו בו כקו סיפור כללי אבל כשכל הזמן מזכירים לך אותו עם כל מני שיט דיגיטלים אז לי זה הורס את האמרסיה. במקום להרגיש באיטלגיה אתה מרגיש במטריקס.
Nucleus_Dawn כתב:bling כתב:לא חושב שטבעת שדבוקה לגוף של השחקן זה דבר שיפה לעין אבל בסדר, סובייקטיבי והכל.
אולי ב AC זה פחות נורא בגלל כל השיט של האנימוס הזה שמלחתכילה מכוער רצח, אז מה זו כבר טבעת קטנה.
העניין של האנימוס באמת מבריק. הוא נותן הקשר לכל הHUD ולכל עניין סימון האויבים ומקל מאוד על כל עניין הsuspension of disbelief. בכלל, כל עניין העיצוב המנוגד של זמנים בהיסטוריה, לצד עיצוב HUD של טכנולוגיות מתקדמות עבד ונראה נהדר עוד מAC הראשון. זה חלק מהמראה המאוד ייחודי של הסדרה הזאת.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים