Xbox One | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 26 אוגוסט 2013, 13:53

קניתי טלוויזית HD1080 וחבר שלי יש רק 720P אם בכלל. עסקי מכירת הטלוויזיות הוא P2W. ניוקליס שוב מגדיר מושגים מחדש בדרכו המטמטמת. שוב משמתש בדוגמאות (CS) שמראות חוסר הבנה עמוק. ניקוליס, די להגיב לי. איך המנהלים לא נותנים לך השעיה על רמת דיון אינטלקטואלית מתחת לכל ביקורת זה נשגב מבינתי. את זה הם סובלים, אבל להגיד על אימרה מטומטמת שהיא מטומטמת - זה זה עובר את הגבול.

נדב,
"כלומר או שתשחק, תעלה דרגות ותשיג נשקים או לחילופין אם אין לך זמן תשלם ותעלה דרגות ותשיג נשקים." = P2W. במקום להתקדם במשחק דרך אשקרה לשחק בו לצבור נסיון ולהגדיל את מיומנתוך במכניקות של המשחק ולפתוח אפשרויות ונשקים חדשים, אתה יכול לשלם את דרכך אל האפשרויות והנשקים האלה תוך שנייה. אפשרויות ונשקים שברוב המקרים מהווים שדרוג ישיר.

רייז לא נותן יתרונות?

Balancing in the game isn't finished yet, but currently a character who has unlocked everything in a tier is about twice as powerful as one who hasn't locked anything, Olsen said

שחור על גבי לבן. P2W. שנינו קונים את המשחק ביום השיגור ומשחקים. אתה ישר משלם ונהיה פי 2 יותר חזק ואני צריך 'לטרוח' ולשחק במשחק כדי להתחזק. זה שמדובר במצב קו-אופ לא אומר שהביצוע כאן הוא תואם P2W. זה לא עניין אם שבסופו של דבר שני השחקנים מגיעים לאותו מקום, זה עניין שאני יכול לקנות יתרון עליך בכל פרק זמן. משחקי F2P שמקוטלגים כP2W הם משחקים שמאפשרים לקנות יתרון במשחקיות על פני האחרים. משחקי F2P שאינם כאלה לא מאפשרים לך לקנות דברים שנותנים לך יתרון מובהק במשחקיות.

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4911
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 26 אוגוסט 2013, 14:09

אני רק אזהיר אותך קאז שאתה צריך ללמוד את ההבדל בין להגיד לאמרה שהיא מטומטמת לבין להגדיר מישהו כמטומטם. להגיד "בדרכו המטמטמת" הרבה יותר קרוב לצד השני והלא מותר בפורום. (ועדיין - כדאי גם לא להגיד על אמירה שהיא "מטומטמת" אלא פשוט להגיד שהיא לא נכונה. - אל תדרדר את הדיון גם אתה) בנוסף - אתה מוזמן בהחלט לא להגיב למישהו במקום להגיד לו שלא יגיב לך.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 26 אוגוסט 2013, 22:14

אז קאז... אם לא הייתי עושה את זה בתשלום אלא בדמות מנגנון QTE שבוא אתה מדמה לשחקן את הבאסה שבלהיות נפח וכל שעליו לעשות הוא ללחוץ A שוב ושוב ושוב AD NAUSEUM אז זה היה בסדר? היית מעדיף את זה ככה?

לא לשכוח שבכל זאת אתה יכול לקבל שדרוג מכך שאתה סתם משחק במשחק אבל יקח לך 300 שעות של משחק בשביל שריון שתקבל בשעה אחת של משחק שבוא כל מה שאתה עושה זה ללחוץ על A
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אוגוסט 2013, 14:54

Kazz כתב:קניתי טלוויזית HD1080 וחבר שלי יש רק 720P אם בכלל. עסקי מכירת הטלוויזיות הוא P2W. ניוקליס שוב מגדיר מושגים מחדש בדרכו המטמטמת. שוב משמתש בדוגמאות (CS) שמראות חוסר הבנה עמוק. ניקוליס, די להגיב לי. איך המנהלים לא נותנים לך השעיה על רמת דיון אינטלקטואלית מתחת לכל ביקורת זה נשגב מבינתי. את זה הם סובלים, אבל להגיד על אימרה מטומטמת שהיא מטומטמת - זה זה עובר את הגבול.

נדב,
"כלומר או שתשחק, תעלה דרגות ותשיג נשקים או לחילופין אם אין לך זמן תשלם ותעלה דרגות ותשיג נשקים." = P2W. במקום להתקדם במשחק דרך אשקרה לשחק בו לצבור נסיון ולהגדיל את מיומנתוך במכניקות של המשחק ולפתוח אפשרויות ונשקים חדשים, אתה יכול לשלם את דרכך אל האפשרויות והנשקים האלה תוך שנייה. אפשרויות ונשקים שברוב המקרים מהווים שדרוג ישיר.

רייז לא נותן יתרונות?

Balancing in the game isn't finished yet, but currently a character who has unlocked everything in a tier is about twice as powerful as one who hasn't locked anything, Olsen said

שחור על גבי לבן. P2W. שנינו קונים את המשחק ביום השיגור ומשחקים. אתה ישר משלם ונהיה פי 2 יותר חזק ואני צריך 'לטרוח' ולשחק במשחק כדי להתחזק. זה שמדובר במצב קו-אופ לא אומר שהביצוע כאן הוא תואם P2W. זה לא עניין אם שבסופו של דבר שני השחקנים מגיעים לאותו מקום, זה עניין שאני יכול לקנות יתרון עליך בכל פרק זמן. משחקי F2P שמקוטלגים כP2W הם משחקים שמאפשרים לקנות יתרון במשחקיות על פני האחרים. משחקי F2P שאינם כאלה לא מאפשרים לך לקנות דברים שנותנים לך יתרון מובהק במשחקיות.

כמו שכבר אמרתי, זמן = כסף, זה הכל. או שתשיג את הנשקים, או שתקנה. חבר שלך לא ישיג עליך יתרון עם כסף אם אתה כן תשחק במשחק. זה כמו להגיד שcod זה p2w (הפעם הp זה play) כי חבר שלך ששחק בנשחק יותר ממך הוא דרגה גבוהה יותר. עכשיו השאלה היא האם אתה נגד מולטי לא מאוזן (כלומר פתיחת נשקים. התקדמות בדרגות וכו׳) או שאתה נגד שימוש בכספים בתוך מוחטי לא מאוזן.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 אוגוסט 2013, 15:13

Kazz כתב:קניתי טלוויזית HD1080 וחבר שלי יש רק 720P אם בכלל. עסקי מכירת הטלוויזיות הוא P2W. ניוקליס שוב מגדיר מושגים מחדש בדרכו המטמטמת. שוב משמתש בדוגמאות (CS) שמראות חוסר הבנה עמוק. ניקוליס, די להגיב לי. איך המנהלים לא נותנים לך השעיה על רמת דיון אינטלקטואלית מתחת לכל ביקורת זה נשגב מבינתי. את זה הם סובלים, אבל להגיד על אימרה מטומטמת שהיא מטומטמת - זה זה עובר את הגבול.

נדב,
"כלומר או שתשחק, תעלה דרגות ותשיג נשקים או לחילופין אם אין לך זמן תשלם ותעלה דרגות ותשיג נשקים." = P2W. במקום להתקדם במשחק דרך אשקרה לשחק בו לצבור נסיון ולהגדיל את מיומנתוך במכניקות של המשחק ולפתוח אפשרויות ונשקים חדשים, אתה יכול לשלם את דרכך אל האפשרויות והנשקים האלה תוך שנייה. אפשרויות ונשקים שברוב המקרים מהווים שדרוג ישיר.

רייז לא נותן יתרונות?

Balancing in the game isn't finished yet, but currently a character who has unlocked everything in a tier is about twice as powerful as one who hasn't locked anything, Olsen said

שחור על גבי לבן. P2W. שנינו קונים את המשחק ביום השיגור ומשחקים. אתה ישר משלם ונהיה פי 2 יותר חזק ואני צריך 'לטרוח' ולשחק במשחק כדי להתחזק. זה שמדובר במצב קו-אופ לא אומר שהביצוע כאן הוא תואם P2W. זה לא עניין אם שבסופו של דבר שני השחקנים מגיעים לאותו מקום, זה עניין שאני יכול לקנות יתרון עליך בכל פרק זמן. משחקי F2P שמקוטלגים כP2W הם משחקים שמאפשרים לקנות יתרון במשחקיות על פני האחרים. משחקי F2P שאינם כאלה לא מאפשרים לך לקנות דברים שנותנים לך יתרון מובהק במשחקיות.


אני לא מגדיר מחדש שום דבר. את זה שרשם הגדרה לא נכונה (מישהו שרושם הגדרה - מגדיר. מישהו שלא רושם שום הגדרה - לא מגדיר). אני בסה"כ נתתי לך דוגמא לכך שההגדרה שלך רחבה מדי ולכן לא מתאימה. אם גם זה נשגב מבינתך, אני בטח לא אהיה מופתע, אבל במקרה שאתה שוב לא מבין דברים אלמנטריים, עדיף שתנשום עמוק ותירגע, במקום לצווח על כמה הדברים שלא הבנת מטומטמים.
אתה גם צריך ללמוד מתי מעירים לך משהו בהומור ומתי זה ברצינות. ההגדרה שלך מחורבנת והגבתי לזה בבדיחה. אל תקח את זה כל כך קשה. ההגדרה המוטעית שלך איננה העניין בדיון, בכל מקרה, אז בטח שלא אתייחס אליה ברצינות.
האלמנט היחיד שמטריד בP2W, הוא שמדובר במשחקים שמצריכים שתשלם בשביל לנצח (למשל, כאלה שבהם אתה נתקל בPAY WALL שאומר שאתה צריך לשלם כדי להתקדם, או לחכות חודש, או במקרים שבהם אי אפשר להצליח בכלל במשחק, כי מי ששילם תמיד מנצח). RYSE איננו משחק שבו צריך לשלם כדי לנצח. אפשר לא לשלם שקל ולנצח. אפשר לשלם ועדין להפסיד, כי הציוד שלך הוא לא הגורם היחיד שמשפיע על ההצלחה של השחקן.
כלומר, אם אתה (או לחילופין, מישהו שRYSE באמת רלוונטי עבורו ומתכנן לשחק בו) לא קונה שום דבר והחוויה שלך לא נפגעת בשום צורה, לא מדובר בP2W.

אני צריך להזכיר לך שאתה זה שאמר ששחרור נשקים ופריטים במשחקי מולטיפלייר זו מחלה? הנה ציטוט שלך, למקרה שכבר הספקת לשכוח:
המחלה של מערכות אנלוק לנשקים במצבי מולטיפלייר

אני רק הערתי שה"מחלה" הזאת קיימת עוד בCS, שנותן מומנטום לקבוצות המנצחות, בצורה של כסף לקניית נשקים עדיפים.
CS הוא משחק מאוזן בצורה נהדרת והוא "סובל" מהתופעה הזאת. הסיבה שהעליתי את הדוגמא הזאת היא כדי להמחיש לך שאין שמץ של קשר בין שחרור נשקים חדשים בהתאם להצלחה של השחקן במשחק, ובין חוסר איזון במשחק.

אסביר לך פעם נוספת, כי אתה בוחר לא להבין.
אין שום דבר רע עם P2W במשחקים לא תחרותיים. במשחקי קו אופ זו אפילו דרך מצוינת לאפשר לשחקנים שסובלים מחסרון מסוים (למשל, חוסר זמן), לשחק עם אנשים שסובלים מחסרון אחר (למשל, חוסר כסף), באותה הרמה. זה הופך את המשחק למהנה יותר, ליותר אנשים ולכן, זו איננה מכאניקה שלילית בשום דרך.
כל עוד אין חובה לשלם, כדי להצליח במשחק, זה בסדר גמור.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 26 אוגוסט 2013, 17:40

אז קאז... אם לא הייתי עושה את זה בתשלום אלא בדמות מנגנון QTE שבוא אתה מדמה לשחקן את הבאסה שבלהיות נפח וכל שעליו לעשות הוא ללחוץ A שוב ושוב ושוב AD NAUSEUM אז זה היה בסדר? היית מעדיף את זה ככה?

לא לשכוח שבכל זאת אתה יכול לקבל שדרוג מכך שאתה סתם משחק במשחק אבל יקח לך 300 שעות של משחק בשביל שריון שתקבל בשעה אחת של משחק שבוא כל מה שאתה עושה זה ללחוץ על A

לא הבנתי למה האלטרנטיבה שבחרת היא כזו כאילו חובה שיהיה קשר בין סוג הפריט לאיך שאתה משיג אותו. הייתי מעדיף שלא הייתה אופצייה לשלם בכסף אמיתי עבור פריטים חזקים יותר ואז היית פשוט משחק כרגיל, אוסף קרדיטים או מה שתרצה ואז פותח את הפריטים, או תוך עשיית סוג של אצ'יבמנטים. החשוב ביותר הוא שמישהו לא יוכל להשיג את היתרונות והצ'ופרים האלה בתשלום. אם הבחור לא מוכן אשקרה לשחק אז אין לתת לו להשיג את היתרון ע"י תשלום. ואם ממש רוצים, אפשר למכור לו תקופה שבה הוא ירוויח פי 2 קרדיטים ככה שהוא יוכל לצמצם את הפער אבל עדיין שתצטרך לשחק כדי להתקדם.

הבעיית גריינדיג הזו באה בדיוק מכך שיש מיקרו-תשלומים שנותנים יתרון. אם את היתרון הזה אתה יכול להשיג אחרי שעה של משחק, אז לא כל כך משתלם לקנות את הפריט ב5דולר או באיזה מחיר שיהיה. אז לכן המשחקים האלה נוטים להיות מלאי גריינדינג כדי לגרום למיקרו-תשלומים להיות קורצים יותר ושתפתח את הכיס.
גריינדינג זה גם לא משהו ששמור למשחקי F2P. מדובר בביקורת שמופנת בערך לכל MMO עם מנוי חודשי אי פעם וללא מעט משחקי RPG רגילים.

כמו שכבר אמרתי, זמן = כסף, זה הכל. או שתשיג את הנשקים, או שתקנה. חבר שלך לא ישיג עליך יתרון עם כסף אם אתה כן תשחק במשחק. זה כמו להגיד שcod זה p2w (הפעם הp זה play) כי חבר שלך ששחק בנשחק יותר ממך הוא דרגה גבוהה יותר. עכשיו השאלה היא האם אתה נגד מולטי לא מאוזן (כלומר פתיחת נשקים. התקדמות בדרגות וכו׳) או שאתה נגד שימוש בכספים בתוך מוחטי לא מאוזן.

ברור שכן. הוא יכול למקסם את ה tier שלו אחרי דקה אחת באמצעות קנייה ואז להיות חזק פי 2 ממני, בעוד שאני אצטרך לשחק מי יודע כמה זמן כדי להתקדם ב tier ולבסוף למקסם אותו. איך בדיוק שני אנשים שמשחקים באותו משחק רק שאחד משחק יותר ומצטיין יותר זה שווה ערך לשחקן שמשחק את המשחק ולשחקן שקונה כל פריט ברגע הראשון שמתאפשר לו? אם הנשק מהווה שדרוג מובהק אז האופציה לקנות אותו היא התגלמות של P2W, בטח במצב תחרותי.

אני לא מגדיר מחדש שום דבר. את זה שרשם הגדרה לא נכונה (מישהו שרושם הגדרה - מגדיר. מישהו שלא רושם שום הגדרה - לא מגדיר). אני בסה"כ נתתי לך דוגמא לכך שההגדרה שלך רחבה מדי ולכן לא מתאימה

אתה זה שמתמתם ומשחק ראש קטן (או שבאמת לא מבין). רק אתה פירשת את מה שאמרתי כפי שאתה פירשת. כשמדברים על P2W אז היתרון הוא על פני שחקן אחר שמשחק במשחק ושלא משלם כסף עבור מיקרו-תשלומים שהם P2W. כי אין שום הגיון בלהגיד שיש יתרון על אדם שבכלל אין לו את המשחק. אבל רק אתה הבנת או בחרת להבין (תבחר מה גרוע יותר) בצורה מעוותת. זה הדפוס שלך לאורך מספר רב של דיונים בפורום זה ומפעים אותי שמנהלי הפורום מעדיפים גורם משבש כזה על פני שימוש במילים המתארות חוסר הבנה כדי לתאר אימרות שמפגינות חוסר הבנה.

אני רק הערתי שה"מחלה" הזאת קיימת עוד בCS, שנותן מומנטום לקבוצות המנצחות, בצורה של כסף לקניית נשקים עדיפים.

חוסר הבנה כזה. כל מי שהיה מקדיש מחשבה היה מבין את ההבדל בין משחק שמציג בפניך את כל הנשקים שיש בו מהרגע הראשון לבין משחק עם רשימה ארוכה בהרבה של נשקים שאתה מגלה רק כאשר אתה ממקסם רמה; בין משחק שגם אם הקבוצה שלך מפסידה ונראית רע אתה עדיין יכול להרוויח מספיק כסף כדי לקנות כל נשק לבין משחק שדורש ממך שעות על גבי שעות על גבי שעות כדי לפתוח את האפשרות להשתמש בנשק, העיקר שתמשיך לשחק כדי שתקבל דברים חדשים; בין משחק בו כל פעם שאתה משחק בו ושבכל סיבוב כל השחקנים מתחילים בדיוק מאותה נקודת מוצא לבין משחק שבהגדרתו יהיה אי-שוויון ואי-איזון בין הקבוצות מהרגע הראשון כי כל אחד נמצא ברמת XP שונה ועם ארסנל שונה. ועוד ועוד.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 אוגוסט 2013, 17:54

קאז, אתה מברבר המון שטויות. אני בטח לא הולך להסביר לך מה המשמעות של הגדרה ובאילו תנאים היא צריכה לעמוד. אם אתה לא מבין את זה בעצמך, אז שיהיה.
בנוגע לביקורת העלובה שלך על ההתנהלות שלי - הדבר היחיד שאני משבש פה זה את הניסיונות הבכייניים שלך לתקוף כל דבר שהוא חלק מהדוגמא האקטואלית שלך. אני שמח שזה מפריע לך, כי המטרה שלי בלתקן אותך פעם אחר פעם (מעבר לזה שזה מהנה להשתתף בדיונים, גם אם הצד השני מסרב לעשות זאת באופן בוגר) היא לדאוג שהשטויות שאתה כותב לא ילקחו ביותר מדי רצינות.

תנסה לחזור לבסיס:
מה במערכת שהציגו בRYSE גורם לפגיעה בשחקן שלא קונה כלום?
אתה מוזמן ללכת למערכות דומות שכבר קיימות, כמו ME3, אם אתה רוצה לבדוק איך הן פועלות במציאות ולתת משם דוגמאות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אוגוסט 2013, 22:51

Kazz כתב:לא הבנתי למה האלטרנטיבה שבחרת היא כזו כאילו חובה שיהיה קשר בין סוג הפריט לאיך שאתה משיג אותו. הייתי מעדיף שלא הייתה אופצייה לשלם בכסף אמיתי עבור פריטים חזקים יותר ואז היית פשוט משחק כרגיל, אוסף קרדיטים או מה שתרצה ואז פותח את הפריטים, או תוך עשיית סוג של אצ'יבמנטים. החשוב ביותר הוא שמישהו לא יוכל להשיג את היתרונות והצ'ופרים האלה בתשלום. אם הבחור לא מוכן אשקרה לשחק אז אין לתת לו להשיג את היתרון ע"י תשלום. ואם ממש רוצים, אפשר למכור לו תקופה שבה הוא ירוויח פי 2 קרדיטים ככה שהוא יוכל לצמצם את הפער אבל עדיין שתצטרך לשחק כדי להתקדם.

הבעיית גריינדיג הזו באה בדיוק מכך שיש מיקרו-תשלומים שנותנים יתרון. אם את היתרון הזה אתה יכול להשיג אחרי שעה של משחק, אז לא כל כך משתלם לקנות את הפריט ב5דולר או באיזה מחיר שיהיה. אז לכן המשחקים האלה נוטים להיות מלאי גריינדינג כדי לגרום למיקרו-תשלומים להיות קורצים יותר ושתפתח את הכיס.
גריינדינג זה גם לא משהו ששמור למשחקי F2P. מדובר בביקורת שמופנת בערך לכל MMO עם מנוי חודשי אי פעם וללא מעט משחקי RPG רגילים.


ברור שכן. הוא יכול למקסם את ה tier שלו אחרי דקה אחת באמצעות קנייה ואז להיות חזק פי 2 ממני, בעוד שאני אצטרך לשחק מי יודע כמה זמן כדי להתקדם ב tier ולבסוף למקסם אותו. איך בדיוק שני אנשים שמשחקים באותו משחק רק שאחד משחק יותר ומצטיין יותר זה שווה ערך לשחקן שמשחק את המשחק ולשחקן שקונה כל פריט ברגע הראשון שמתאפשר לו? אם הנשק מהווה שדרוג מובהק אז האופציה לקנות אותו היא התגלמות של P2W, בטח במצב תחרותי.


אתה זה שמתמתם ומשחק ראש קטן (או שבאמת לא מבין). רק אתה פירשת את מה שאמרתי כפי שאתה פירשת. כשמדברים על P2W אז היתרון הוא על פני שחקן אחר שמשחק במשחק ושלא משלם כסף עבור מיקרו-תשלומים שהם P2W. כי אין שום הגיון בלהגיד שיש יתרון על אדם שבכלל אין לו את המשחק. אבל רק אתה הבנת או בחרת להבין (תבחר מה גרוע יותר) בצורה מעוותת. זה הדפוס שלך לאורך מספר רב של דיונים בפורום זה ומפעים אותי שמנהלי הפורום מעדיפים גורם משבש כזה על פני שימוש במילים המתארות חוסר הבנה כדי לתאר אימרות שמפגינות חוסר הבנה.


חוסר הבנה כזה. כל מי שהיה מקדיש מחשבה היה מבין את ההבדל בין משחק שמציג בפניך את כל הנשקים שיש בו מהרגע הראשון לבין משחק עם רשימה ארוכה בהרבה של נשקים שאתה מגלה רק כאשר אתה ממקסם רמה; בין משחק שגם אם הקבוצה שלך מפסידה ונראית רע אתה עדיין יכול להרוויח מספיק כסף כדי לקנות כל נשק לבין משחק שדורש ממך שעות על גבי שעות על גבי שעות כדי לפתוח את האפשרות להשתמש בנשק, העיקר שתמשיך לשחק כדי שתקבל דברים חדשים; בין משחק בו כל פעם שאתה משחק בו ושבכל סיבוב כל השחקנים מתחילים בדיוק מאותה נקודת מוצא לבין משחק שבהגדרתו יהיה אי-שוויון ואי-איזון בין הקבוצות מהרגע הראשון כי כל אחד נמצא ברמת XP שונה ועם ארסנל שונה. ועוד ועוד.

אם מה שמפריע לך זה התשלום עצמו על לחזק את עצמך, איך זה פייר שילד בן 15 שיש לו 12 שעות פנויות ביום יהיה דרגה הרבה יותר גבוהה ממני שעובד ויש לי שעה לשחק משחקים ביום? זה כן הוגן? סתם שטויות, כמו כל דבר בחיים זמן שווה לכסף, זה הכל. או שיש לך המון זמן לשחק במשחק או שאין לך ואם אין לך אז אתה בחיסרון מול אלה שיש להם. אתה יכול להגיע ליתרון על אלה שיש להם זמן? אולי, אבל כשאין תשלומים אלה שיש להם את הזמן מקבלים את היתרון הזה ועוד בנוסף הם גם משחקים טוב יותר כי הם התאמנו אז זה כן הוגן? זה לא האולימפידה או ספורט תחרותי, אנשים משחקים כדי להנות ולהיות דרג 4 כשחבר שלך דרגה 25 כי לו יש יותר זמן פנוי זה לא כיף.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 אוגוסט 2013, 19:40

ראיון עם יוצרי RYSE על השינויים הרבים שבין הגירסא של המשחק בE3 וזו שבגיימסקום (והמגמה לקראת הגירסא הסופית).

שינו את מערכת הQTE, ככה שבמקום כפתור ענק שיופיע על המסך, תופיע מסגרת מסביב לדמות שאתה נלחם בה, בצבע של הכפתור המתאים.
הAI של האויבים עבר שינוי דרמטי והם הרבה יותר מעניינים ומאתגרים. הם מקיפים את השחקן (כמו שראינו בטריילר) ומנסים לעבוד ביחד, כדי להרוג אותו.
הסבירו גם מעט על הדרך שבה מערכת הQTE עוזרת לשחקן. למשל, אם בחרת בPERK שנותן לך בריאות במקרה של QTE מוצלח, התזמון שלך יקבע אם ביצעת את הQTE באחד מארבע רמות. ברמה הראשונה תקבל איזה 10% חיים וברמה הגבוהה ביותר תקבל איזה 70% חיים.
הPERK עובד רק לאחר סדרה מוצלחת של QTE, ככה שאתה חייב להיות עקבי והמערכת תמיד בוחרת את הרמה הנמוכה ביותר בביצועים שלך. כלומר, אם ביצעת 3 קומבו מושלמים ואחד גרוע, תקבל רק 10% חיים, בהתאם לקומבו ברמה הנמוכה ביותר.

עם הזמן, יהיה אפשר לדעת באיזה מהלך להשתמש רק לפי האנימציות וההתנהגות של האויבים, ככה ששחקנים מנוסים אפילו לא ישימו לב למסגרת הצבעונית סביב האויבים. ברמה הקשה ביותר, המסגרת הזאת כלל לא תופיעה.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 27 אוגוסט 2013, 12:17

אם מה שמפריע לך זה התשלום עצמו על לחזק את עצמך, איך זה פייר שילד בן 15 שיש לו 12 שעות פנויות ביום יהיה דרגה הרבה יותר גבוהה ממני שעובד ויש לי שעה לשחק משחקים ביום? זה כן הוגן? סתם שטויות, כמו כל דבר בחיים זמן שווה לכסף, זה הכל. או שיש לך המון זמן לשחק במשחק או שאין לך ואם אין לך אז אתה בחיסרון מול אלה שיש להם. אתה יכול להגיע ליתרון על אלה שיש להם זמן? אולי, אבל כשאין תשלומים אלה שיש להם את הזמן מקבלים את היתרון הזה ועוד בנוסף הם גם משחקים טוב יותר כי הם התאמנו אז זה כן הוגן? זה לא האולימפידה או ספורט תחרותי, אנשים משחקים כדי להנות ולהיות דרג 4 כשחבר שלך דרגה 25 כי לו יש יותר זמן פנוי זה לא כיף.

ברור שזה הוגן. הוא משקיע את הזמן לשחק להשתפר ולהתמקצע במשחק. אם זה הבסיס שלך לאי-הוגנות אז כל הקיום האנושי הוא כך. למה זה הוגן שילד בן 15 שיש לו 12 פנויות ביום יינגן בחצוצרה יותר טוב ממני כשלי יש רק שעה אחת בכל יום. למי אני יכול לפנות כדי לשלם ולשפר את כישורי הנגינה כבמטה קסם? אם אתה רוצה שיהיה כיף אז אל תלך לשחק כדורסל נגד לברון ג'יימס.

מה הקטע לקנות משחק אונליין תחרותי, בקושי לשחק בו ואז להכנס לסרבר של אנשים בדרגה 30פלוס ולהתלונן שזה לא כיף ושהם צריכים לתת לך אפשרות לקנות את דרכך לפסגה? תשתמש במאצ'מייקינג או תכנס לסרברים שמיועדים לשחקנים מתחילים ובדרגות נמוכות ואז יהיה כיף. ובלי קשר לכך, זה למה BF ו COD הם משחקים נחותים מבחינה תחרותית לעומת CS כי שני המשחקים האלה שמים אותך על treadmill כמעט בלתי נגמר בדרך לפתיחת יכולות ונשקים חדשים לצמיתות בעוד שבאחרון כל פעם שאתה משחק כולם מתחילים מאותה נקודת מוצא ואתה מכיר ויודע כל נשק שיוכלו להשתמש כנגדך ושאחרי רבע שעה אתה גם תוכל להשתמש בכל נשק שקיים.

אם אתה רוצה לבחור את המשחק הכי תחרותי ומשחק שלא לוקח לקציניות את הבדלי השעות, אז אל תבחר את משחקים עם המכניקה כמו זו של BF וCOD וככה אולי מתישהו בעתיד נראה את השיטה הזו מצטמצת. הפתרון הוא לא להציע מיקרו-תשלומים P2W רק כדי שתרגיש יותר טוב כי זה תמיד יוצר פתח לשימוש לרעה והריסת איזה מעטה של תחרותיות שעוד נשאר למשחק. פתרון טוב הוא לבקש פלייליסטים וסרברים שמגבילים לדרגה מסויימת או לארסנל נשקים מסויים.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 אוגוסט 2013, 12:19

קאז, RYSE הוא לא משחק תחרותי ולכן כל ההודעה האחרונה שלך לא קשורה לנושא הדיון (בלי קשר לזה שהוא מלאה בטעויות).

אני אחזור על השאלה:
מה במערכת שהציגו בRYSE גורם לפגיעה בשחקן שלא קונה כלום?
אתה מוזמן ללכת למערכות דומות שכבר קיימות, כמו ME3, אם אתה רוצה לבדוק איך הן פועלות במציאות ולתת משם דוגמאות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אוגוסט 2013, 15:07

Kazz כתב:ברור שזה הוגן. הוא משקיע את הזמן לשחק להשתפר ולהתמקצע במשחק. אם זה הבסיס שלך לאי-הוגנות אז כל הקיום האנושי הוא כך. למה זה הוגן שילד בן 15 שיש לו 12 פנויות ביום יינגן בחצוצרה יותר טוב ממני כשלי יש רק שעה אחת בכל יום. למי אני יכול לפנות כדי לשלם ולשפר את כישורי הנגינה כבמטה קסם? אם אתה רוצה שיהיה כיף אז אל תלך לשחק כדורסל נגד לברון ג'יימס.

מה הקטע לקנות משחק אונליין תחרותי, בקושי לשחק בו ואז להכנס לסרבר של אנשים בדרגה 30פלוס ולהתלונן שזה לא כיף ושהם צריכים לתת לך אפשרות לקנות את דרכך לפסגה? תשתמש במאצ'מייקינג או תכנס לסרברים שמיועדים לשחקנים מתחילים ובדרגות נמוכות ואז יהיה כיף. ובלי קשר לכך, זה למה BF ו COD הם משחקים נחותים מבחינה תחרותית לעומת CS כי שני המשחקים האלה שמים אותך על treadmill כמעט בלתי נגמר בדרך לפתיחת יכולות ונשקים חדשים לצמיתות בעוד שבאחרון כל פעם שאתה משחק כולם מתחילים מאותה נקודת מוצא ואתה מכיר ויודע כל נשק שיוכלו להשתמש כנגדך ושאחרי רבע שעה אתה גם תוכל להשתמש בכל נשק שקיים.

אם אתה רוצה לבחור את המשחק הכי תחרותי ומשחק שלא לוקח לקציניות את הבדלי השעות, אז אל תבחר את משחקים עם המכניקה כמו זו של BF וCOD וככה אולי מתישהו בעתיד נראה את השיטה הזו מצטמצת. הפתרון הוא לא להציע מיקרו-תשלומים P2W רק כדי שתרגיש יותר טוב כי זה תמיד יוצר פתח לשימוש לרעה והריסת איזה מעטה של תחרותיות שעוד נשאר למשחק. פתרון טוב הוא לבקש פלייליסטים וסרברים שמגבילים לדרגה מסויימת או לארסנל נשקים מסויים.

הילד שחק 20 שעות זה הוא שחקן טוב יותר ובנוסף הוא גם עולה דרגות. דמוי החצוצרה שלך לא מחזיק מים כי כשאתה מנגן בחצוצרה אתה אך ורק משתפר בה, אין לך איזה מערכת "LEVELING" שמשפרת אותך אוטומטית. אם הילד שחק 20 שעות ומשהו שלם והגיע לאותה אז אולי הם יהיו באותה דרגה אבל הילד עדין יהיה מאומן יותר במשחק. מה שאתה בעצם אומר הוא "אין לך הרבה זמן פנוי? לך חפש, אל תשחק במשחק שלנו". יש שני דברים במשחקים האלה שמשחקים תפקיד, הראשון זה הסקיל האישי שלך והשני הוא הדרגות והציוד שיש לך. הסקיל האישי שלך זה משהו שאתה מרוויח, הדרגות והציוד זה נטו פאקטור של זמן ולכן זה יוצר חוסר איזון בין אנשים שיש להם זמן לאנשים שאין להם זמן. בעצם כל האיזון הולך לעזאזל ברגע שאתה נותן לאדם שיש לו יותר זמן לשחק ולכן יש לו סקיל טוב יותר, גם את הציוד הטוב יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 27 אוגוסט 2013, 15:38

אני יכול להתאמן על החצוצרה 10 שעות ביום אבל עדיין לנגן רק 5 תווים ומישהו אחר יכול בשעתיים לנגן שירים ולהפגין כישורים טובים יותר בניגון. הבעיה שהקידום בדרגות במשחקים כמו BF ו COD הוא לאוו דווקא על בסיס כישורים אלא מרצון להראות לשחקן שהוא מתקדם במשהו וקרוב לרמה הבאה כך שהוא ימשיך לשחק במשחק גם אם הוא איום.

כן, אם אתה קצוב מאוד בזמן אז אל תחשוב בכלל לקנות משחק בשביל MP שבנוי על המתכונת של BF ו COD. תמצא משחק אחר שלא נשען על מכניקה שמחזקת שחקנים בלי סוף לפי כמה הם משחקים. לא צריך 'להוסיף עלבון לפציעה' ולהציע מיקרו-תשלומים שהם P2W שלא מאזנים עוד יותר משחק שהוא כבר לא מאוזן. לפחות מי שחורש משקיע על המשחק ומתאמץ. עדיף בהרבה ממישהו שזורק כסף. בערך כמו מישהו שרוצה להיות שחקן ולומד משחק ודרמה ומשקיע שנים לעומת מישהו שהולך לריאליטי והופך למפורסם בשקל.

ואם אתה רוצה לשחק במשחקים האלה, אז תוודא שהם מאפשרים סרברים שמגבילים את דרגת השחקנים ושהם מציעים מצבי משחק בהם כל הנשקים פתוחים לכל וכדומה. תשלום לקבל יתרון הוא לא התשובה. החוק 'אל תעשה' הראשון בעיצוב משחק עם מיקרו-תשלומים.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 אוגוסט 2013, 23:42

Kazz כתב:אני יכול להתאמן על החצוצרה 10 שעות ביום אבל עדיין לנגן רק 5 תווים ומישהו אחר יכול בשעתיים לנגן שירים ולהפגין כישורים טובים יותר בניגון. הבעיה שהקידום בדרגות במשחקים כמו BF ו COD הוא לאוו דווקא על בסיס כישורים אלא מרצון להראות לשחקן שהוא מתקדם במשהו וקרוב לרמה הבאה כך שהוא ימשיך לשחק במשחק גם אם הוא איום.

כן, אם אתה קצוב מאוד בזמן אז אל תחשוב בכלל לקנות משחק בשביל MP שבנוי על המתכונת של BF ו COD. תמצא משחק אחר שלא נשען על מכניקה שמחזקת שחקנים בלי סוף לפי כמה הם משחקים. לא צריך 'להוסיף עלבון לפציעה' ולהציע מיקרו-תשלומים שהם P2W שלא מאזנים עוד יותר משחק שהוא כבר לא מאוזן. לפחות מי שחורש משקיע על המשחק ומתאמץ. עדיף בהרבה ממישהו שזורק כסף. בערך כמו מישהו שרוצה להיות שחקן ולומד משחק ודרמה ומשקיע שנים לעומת מישהו שהולך לריאליטי והופך למפורסם בשקל.

ואם אתה רוצה לשחק במשחקים האלה, אז תוודא שהם מאפשרים סרברים שמגבילים את דרגת השחקנים ושהם מציעים מצבי משחק בהם כל הנשקים פתוחים לכל וכדומה. תשלום לקבל יתרון הוא לא התשובה. החוק 'אל תעשה' הראשון בעיצוב משחק עם מיקרו-תשלומים.


אתה יכול להמשיך להתעלם מהשאלה שלי. זה לא יעזור לך. או שתמצא תשובה (אני אעזור לך: התשובה הנכונה היא שבמערכת שהציגו, אין שמץ של פגיעה בשחקן שלא קונה כלום), או שתגיד "וואלה, טעיתי".

מה במערכת שהציגו בRYSE גורם לפגיעה בשחקן שלא קונה כלום?
אתה מוזמן ללכת למערכות דומות שכבר קיימות, כמו ME3, אם אתה רוצה לבדוק איך הן פועלות במציאות ולתת משם דוגמאות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 3094
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 27 אוגוסט 2013, 17:30

אולי תפסיקו כבר לדבר אחד עם השני.
בשלב הזה כבר עבר כל כך הרבה דם רע שאתם לא באמת מסוגלים לערוך ויכוח ענייני אז חלאס.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 אוגוסט 2013, 18:16

omerkot כתב:אולי תפסיקו כבר לדבר אחד עם השני.
בשלב הזה כבר עבר כל כך הרבה דם רע שאתם לא באמת מסוגלים לערוך ויכוח ענייני אז חלאס.


רעיון מעניין.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אוגוסט 2013, 19:01

Kazz כתב:אני יכול להתאמן על החצוצרה 10 שעות ביום אבל עדיין לנגן רק 5 תווים ומישהו אחר יכול בשעתיים לנגן שירים ולהפגין כישורים טובים יותר בניגון. הבעיה שהקידום בדרגות במשחקים כמו BF ו COD הוא לאוו דווקא על בסיס כישורים אלא מרצון להראות לשחקן שהוא מתקדם במשהו וקרוב לרמה הבאה כך שהוא ימשיך לשחק במשחק גם אם הוא איום.

כן, אם אתה קצוב מאוד בזמן אז אל תחשוב בכלל לקנות משחק בשביל MP שבנוי על המתכונת של BF ו COD. תמצא משחק אחר שלא נשען על מכניקה שמחזקת שחקנים בלי סוף לפי כמה הם משחקים. לא צריך 'להוסיף עלבון לפציעה' ולהציע מיקרו-תשלומים שהם P2W שלא מאזנים עוד יותר משחק שהוא כבר לא מאוזן. לפחות מי שחורש משקיע על המשחק ומתאמץ. עדיף בהרבה ממישהו שזורק כסף. בערך כמו מישהו שרוצה להיות שחקן ולומד משחק ודרמה ומשקיע שנים לעומת מישהו שהולך לריאליטי והופך למפורסם בשקל.

ואם אתה רוצה לשחק במשחקים האלה, אז תוודא שהם מאפשרים סרברים שמגבילים את דרגת השחקנים ושהם מציעים מצבי משחק בהם כל הנשקים פתוחים לכל וכדומה. תשלום לקבל יתרון הוא לא התשובה. החוק 'אל תעשה' הראשון בעיצוב משחק עם מיקרו-תשלומים.

אימון משפר אותך, לא משנה אם התחלת ברמה גבוהה והשתפרת או שהתחלת ברמה נמוכה והשתפרת, זה לא משתנה. מה שכן משתנה הוא זה שמערכות התקדמות במולטי כך או כך יוצרות חוסר איזון וזה ממש לא משנה אם החוסר איזון הזה קרה בגלל שמשהו שחק 18 שעות ביום או שמשהו שלם 5$. אם אנחנו מדברים על משחק כמו RYSE זה בכלל לא משנה כי אף אחד לא תוקף אותך, ההפך, אתה משחק עם חברים והתשלומים מאפשרים לחברים מדרגות שונות לאזן את המצב ולשחק יחד כמו שצריך.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 27 אוגוסט 2013, 19:26

למי שאיכשהו ציפה בטעות למשהו,פיל ספנסר ממייקרוסופט (כחלק מכתבה שמדברת בכלל על מחסור במשחקי RPG ב X1) אמר שלא יהיו הכרזות ב TGS מצידם:
"Specifically about the Japanese market - and I'll be at Tokyo Game Show in a month - the Japanese development community remains incredibly important to us, and we're continuing to invest there," Spencer said.

"We're having great conversations with people. We're not announcing anything, but I can say both RPGs and specifically the Japanese developers are really important to our ecosystem

http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-27-where-are-the-xbox-one-role-playing-games

קשה להאשים את MS,יפן היא שוק חצי מת בקונסולות אפילו עבור סוני ונינטנדו עצמן אז בטח שבשביל יצרנית אמריקאית שמתרכזת במשחקים מערביים,אני מופתע בכלל שהם מופיעים לכנס עצמו.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 אוגוסט 2013, 19:32

bling כתב:למי שאיכשהו ציפה בטעות למשהו,פיל ספנסר ממייקרוסופט (כחלק מכתבה שמדברת בכלל על מחסור במשחקי RPG ב X1) אמר שלא יהיו הכרזות ב TGS מצידם:

http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-27-where-are-the-xbox-one-role-playing-games

קשה להאשים את MS,יפן היא שוק חצי מת בקונסולות אפילו עבור סוני ונינטנדו עצמן אז בטח שבשביל יצרנית אמריקאית שמתרכזת במשחקים מערביים,אני מופתע בכלל שהם מופיעים לכנס עצמו.


אני חושב שאולי הבנת לא נכון.
הוא אמר שהם לא מכריזים על משהו ברגע זה. הוא לא אמר כלום על TGS.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 27 אוגוסט 2013, 19:39

Nucleus_Dawn כתב:
אני חושב שאולי הבנת לא נכון.
הוא אמר שהם לא מכריזים על משהו ברגע זה. הוא לא אמר כלום על TGS.

אני דווקא חושב שהוא מדבר על TGS,"אנחנו מנהלים שיחות נהדרות עם האנשים,לא באים להכריז דבר",זה מה שהבנתי,אין סיבה שהוא יאמר לא מכריזים ברגע זה כי אף אחד לא מצפה ממנו לזה.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 27 אוגוסט 2013, 20:19

נדב, אני בהחלט מעדיף חוסר איזון כתוצאה מעיצוב רע מאשר חוסר איזון כתוצאה ממיקרו-תשלומים של P2W - אז זה גם עיצוב רע וגם פילוסופיה שלילית מן היסוד.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 27 אוגוסט 2013, 20:52

חשבתי שמיקרוסופט הורידה את הרגל מהדוושה בכל עניין הענן. עכשיו מגיע זה:
http://news.xbox.com/2013/08/xbox-one-cloud-feature

בולט במיוחד הציטוט הבא:
Through the cloud, the "Forza" team can add new challenges, new achievements and let the community vote with their actions. So if drag racing is a hit with the community, for example, the team can add more challenges.

...משהו שכל משחק יכול לעשות כבר שנים על כל פלטפורמה במשהו שנקרא 'עדכון משחק'. על מי הם מנסים לעבוד? תהיו ישרים ודברו דוגרי.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 אוגוסט 2013, 21:17

bling כתב:אני דווקא חושב שהוא מדבר על TGS,"אנחנו מנהלים שיחות נהדרות עם האנשים,לא באים להכריז דבר",זה מה שהבנתי,אין סיבה שהוא יאמר לא מכריזים ברגע זה כי אף אחד לא מצפה ממנו לזה.


הסיבה שהוא אומר "אנחנו לא מכריזים שום דבר", כי כי הוא אומר "אנחנו ממשיכים להשקיע במפתחים יפנים ובמוצרים לשוק היפני".
הוא ממש לא התייחס לTGS ולהכרזות שיהיו או לא יהיו שם, מעבר לזה שהוא יהיה שם בעוד חודש וגם זה נעשה בדרך אגב.

יכול להיות שהם לא יכריזו שום דבר בTGS, אבל זה ממש לא מה שנאמר בציטוט הזה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 27 אוגוסט 2013, 21:38

Nucleus_Dawn כתב:
הסיבה שהוא אומר "אנחנו לא מכריזים שום דבר", כי כי הוא אומר "אנחנו ממשיכים להשקיע במפתחים יפנים ובמוצרים לשוק היפני".
הוא ממש לא התייחס לTGS ולהכרזות שיהיו או לא יהיו שם, מעבר לזה שהוא יהיה שם בעוד חודש וגם זה נעשה בדרך אגב.

יכול להיות שהם לא יכריזו שום דבר בTGS, אבל זה ממש לא מה שנאמר בציטוט הזה.


צודק,קראתי את זה שוב ובהקשר המלא והוא לא מדבר על TGS,למרות שאני מאמין שהציטוט יהיה נכון גם ל TGS :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 אוגוסט 2013, 06:14

bling כתב:
צודק,קראתי את זה שוב ובהקשר המלא והוא לא מדבר על TGS,למרות שאני מאמין שהציטוט יהיה נכון גם ל TGS :)


לא בטוח... נראה שמייקרוסופט דואגים לקצב די אינטנסיבי של הכרזות ולא יפתיע אם הוא ימשך עד TGS וגם עד ההשקה.
נחכה ונראה, כמובן.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 33 אורחים