נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 יוני 2014, 15:42

Laskin כתב:מיינקראפט הוא תופעה של ממש, אחד לדור.
אני בספק גדול אם הוא אי פעם יצליח לשחזר את ההצלחה הזו... לא שהוא צריך :)


יותר תופעה של אחת לשלושה עשורים, הייתי אומר.
זה די פסיכי.

מעניין כמה הוא מכר, לא כולל גירסאת המובייל. בכל זאת, היא עולה פחות מחצי מהגירסאות האחרות.
עדין הוא בעשרות מיליונים, כמובן. עדין מרשים במיוחד.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 27 יוני 2014, 15:00

Nucleus_Dawn כתב:גירסאות הקונסולה של מיינקראפט עברו את גירסאת המחשב המקורית, למרות שהם היו במכירה הרבה פחות זמן ובמחיר גבוה יותר.

המשחק מכר 54 מיליון יחידות, כולל גירסאת המובייל.
באוגוסט אמורים לצאת גירסאות נוספות לVITA, לPS4 ולONE, כך שלא נראה שכאן זה נגמר.
המשחק ממשיך להופיע באופן קבוע ברשימות המשחקים הנמכרים ואין סימן להאטה בקצב המכירות שלו.

משהו על זה שעוד חברה שהשתגעה על ללכת לקונסולות והמציאות טפחה לה על הפנים.

מצד שני יותר הגיוני לטעמי להשוות SKU נפרדים ולא מחשב VS קונסולות, זאת אומרת שאם המחשב מכר מעולה מספיק כדי להיות הגרסה הכי נמכרת כשהקונסולות רק ביחד מצליחות לעבור אותו אז זה הישג למחשב.
בכל מקרה הרוב הארי של המכירות הן ככל הנראה מה 360 כשגרסת הפס3 יצאה באיחור גדול ככה שיש מצב שגם לבד ה 360 עברה את ה PC ובהרבה פחות זמן, וככה או ככה אתה צודק שזו עוד דוגמא לכך ללמה ההצהרה של קאז עם קרייטק אידיוטית ברמות.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 יוני 2014, 13:46

bling כתב:מצד שני יותר הגיוני לטעמי להשוות SKU נפרדים ולא מחשב VS קונסולות, זאת אומרת שאם המחשב מכר מעולה מספיק כדי להיות הגרסה הכי נמכרת כשהקונסולות רק ביחד מצליחות לעבור אותו אז זה הישג למחשב.
בכל מקרה הרוב הארי של המכירות הן ככל הנראה מה 360 כשגרסת הפס3 יצאה באיחור גדול ככה שיש מצב שגם לבד ה 360 עברה את ה PC ובהרבה פחות זמן, וככה או ככה אתה צודק שזו עוד דוגמא לכך ללמה ההצהרה של קאז עם קרייטק אידיוטית ברמות.


אני מסכים שיותר הגיוני להשוות ככה, אבל אם החברה עצמה משווה לשתי הקונסולות ביחד, אז מי אני שאומר להם שהם טועים?
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 27 יוני 2014, 15:35

Nucleus_Dawn כתב:
יותר תופעה של אחת לשלושה עשורים, הייתי אומר.


זו כמעט ההגדרה המדויקת של המילה ״דור״ (;
הפעם, מן הסתם - התכוונתי ל״דור״ אמיתי, ולא של קונסולות ^_^

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 יוני 2014, 16:11

Laskin כתב:
זו כמעט ההגדרה המדויקת של המילה ״דור״ (;
הפעם, מן הסתם - התכוונתי ל״דור״ אמיתי, ולא של קונסולות ^_^


חחח כן. זה היה קצת בכוונה :twisted:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 29 יוני 2014, 15:33


האמת היא שגרסאות הקונסולה נמכרות במחיר נמוך יותר. עד כמה שזכור לי גרסת הPC מעולם לא ירדה מ-20 יורו (למעט רשיונות לימודיים) בעוד גרסת ה-360 נמכרת ב-20 דולר.

באפריל אגב אלו היו המספרים:
Minecraft's total sales across all platforms are somewhere near 40m - (12m on Xbox 360, 14.7m on PC, more than 10m on mobile and at least 1m on PlayStation 3.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 יוני 2014, 16:21

swym כתב:האמת היא שגרסאות הקונסולה נמכרות במחיר נמוך יותר. עד כמה שזכור לי גרסת הPC מעולם לא ירדה מ-20 יורו (למעט רשיונות לימודיים) בעוד גרסת ה-360 נמכרת ב-20 דולר.

באפריל אגב אלו היו המספרים:
Minecraft's total sales across all platforms are somewhere near 40m - (12m on Xbox 360, 14.7m on PC, more than 10m on mobile and at least 1m on PlayStation 3.


נכון.
הייתי בטוח שמדובר ב30$, מסיבה כלשהי.

גם אפשר להזכיר את העובדה שגירסאות הקונסולה נמכרות בהרבה יותר מקומות מגירסאת הPC, שנמכרת אך ורק באתר של המשחק.
תמונה

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Yahel12 » 29 יוני 2014, 21:15

לא ידעתי איפה לפרסם.. אבל הנה: Youtube מכריזה על תמיכה מלאה בסרטונים עם 60 פריימים לשניה במקום 24 עד היום, ההבדל עצום:



הטריילר האחרון של Battlefield Hardline ב-30 פריימים לשניה:[YouTube]http://www.youtube.com/watch?v=WfOIQicW8vo#t=19[/YouTube]



הטריילר האחרון של Battlefield Hardline ב-60 פריימים לשניה:[YouTube]http://www.youtube.com/watch?v=T3ny9zIckP0#t=34[/YouTube]
נערך לאחרונה על ידי Yahel12 ב 30 יוני 2014, 00:10, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 837
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 29 יוני 2014, 23:15

Yahel12 כתב:לא ידעתי איפה לפרסם.. אבל הנה: Youtube מכריזה על תמיכה מלאה בסרטונים עם 60 פריימים לשניה במקום 24 עד היום, ההבדל עצום:



הטריילר האחרון של Battlefield Hardline ב-30 פריימים לשניה:[YouTube]http://www.youtube.com/watch?v=WfOIQicW8vo#t=19[/YouTube]



הטריילר האחרון של Battlefield Hardline ב-60 פריימים לשניה:[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=T3ny9zIckP0#t=34[/YouTube]

אני היחיד שלא רואה את ההבדל העצום?
כן אולי יש הבדל אבל הוא כלכך מינורי...
"A man chooses, a slave obeys"

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Yahel12 » 30 יוני 2014, 00:11

אני מתכוון שעכשיו באמת אפשר לראות 60 פריימים, צודק אולי לא עצום אבל זה הבדל משמעותי בכול וידיאו.. הרבה יוטיוברים יהיו מרוצים אני מניח

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 30 יוני 2014, 14:18

Yahel12 כתב:לא ידעתי איפה לפרסם.. אבל הנה: Youtube מכריזה על תמיכה מלאה בסרטונים עם 60 פריימים לשניה במקום 24 עד היום, ההבדל עצום:



הטריילר האחרון של Battlefield Hardline ב-30 פריימים לשניה:[YouTube]http://www.youtube.com/watch?v=WfOIQicW8vo#t=19[/YouTube]



הטריילר האחרון של Battlefield Hardline ב-60 פריימים לשניה:[YouTube]http://www.youtube.com/watch?v=T3ny9zIckP0#t=34[/YouTube]


דיברנו על זה בנושא של האקס-בוקס, לפני כמה ימים.
המסקנה היא שזה באמת עדיין לא שווה הרבה עם הדחיסה של יוטיוב, והם צריכים לעבור לנגן אחר או דחיסה מינורית כדי שנראה את זה כמו בסרטונים של גיימרסייד.
ואז אמרו שיוטיוב לא יכולה להתמודד עם כמות התוכן שישגרו אליה, ואני טוען שאם יש מישהו בכל העולם הזה שיהיה מסוגל להתמודד עם הגיגות האלו - זה רק גוגל.
כאילו, זה לא שכולם יעלו עכשיו סרטונים קצרים ששוקלים 12 גיגה. זה ייקח זמן עד שזה יהיה סטנדרט ויש מספיק אנשים שאפילו לא מעלים בHD.
בקיצור, אני סומך עליהם שזה עניין של זמן עד שהאיכות תהיה לכל הפחות ממש קרובה לזו של גיימרסייד.

גם לדעתי התוצאה כרגע לא מספקת בכלל.

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 30 יוני 2014, 14:20

החידוש המשמעותי יותר של יוטיוב בעיניי הוא האפשרות לתת תרומות ישירות לערוץ, כמו שטוויץ', שיגיע בהמשך השנה.
זה יעשה מהפכה בתחום האינטרנט, ונראה תכניות איכותיות ומושקעות בהרבה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 01 יולי 2014, 00:10

Laskin כתב:החידוש המשמעותי יותר של יוטיוב בעיניי הוא האפשרות לתת תרומות ישירות לערוץ, כמו שטוויץ', שיגיע בהמשך השנה.
זה יעשה מהפכה בתחום האינטרנט, ונראה תכניות איכותיות ומושקעות בהרבה.


נחכה ונראה כמה זו מהפכה. יוזמות פרטיות של יוצרים ביוטיוב מובילות בשנה+ האחרונה להרבה מאוד מימון התנדבותי מהסוג הזה, בלי הcut שיוטיוב הולכים לקחת. אתרים כמו Patreon וSubbeble גדלו בקצב פסיכי עם מודל המימון הזה וכמובן שכולנו מודעים למימון קהל לפי פרויקטים באתרים כמו קיקסטארטר ואינדיגוגו כבר תקופה לא קצרה.

בכל זאת, מדובר בשינוי מצוין. כבר שנים שהשיח בנוגע למימון התוכן ביוטיוב מתנהל, בלי הרבה שיתוף פעולה מיוטיוב עצמם (למרות שהם בהחלט מקשיבים ליוצרים, הם לא עושים את זה מספיק) והפתרונות עלו מזמן מהשטח ולא מלמעלה.
המצב היום הוא שערוצי חינוך כמו scishow, cgpgrey, crash course, asap science ורבים אחרים ממונים באופן כמעט בלעדי ע"י צופים שהתנדבו לתת את כספם ולא מפרסומות. גם יוצרים כמו pomplamoose (שאחד מהם הקים את Patreon) וטים באקלי (הבחור מאחורי CAD-Online ולא קשור באמת ליוטיוב, אלא לנושא הכללי של היצירה החינמית באינטרנט) ממונים באופן שוטף ע"י הקהל שלהם.
בקיצור, הרבה כסף מתגלגל באתרי "הצד השלישי" (לא יודע כמה אפשר לקרוא ליוצרים הכי חשובים ביוטיוב צד שלישי) האלה ובאופן טבעי, יוטיוב רוצים cut.

נראה שיש התרחקות מסוימת של חלק מהיוצרים ברחבי האינטרנט ממודל המימון דרך פרסומות. המשמעות היא מאוד חיובית, לדעתי. פחות תלות בפרסומות, זה פחות מעורבות של מפרסמים וזה הרבה הרבה פחות מעורבות של מפרסמים בתכנים שאנחנו זוכים לצרוך. זה לפני שמדברים בכלל על כך שלראות פרסומות זה לא כיף גדול.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 05 יולי 2014, 15:23

פורסמו נתוני מכירות הקונסולות הנוכחיות באיטליה, בצורה לא מפתיעה סוני מובילה בהפרש שעשוי להגיע לכדי פי 4 במכירות הפס4 במדינה:
PS4 is at 210k LTD in Italy as of June 26, 2014
PS4 is projected to be at 550k LTD in Italy by end of year [Dec. 31st, 2014]
No comment on XB1's current LTD in Italy as of June 26, 2014
XB1 is projected to be at 150k LTD in Italy by end of year [Dec. 31st, 2014]
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 11 יולי 2014, 04:42

יוביסופט בדיווח Q1: וואטצ' דוגס שיגר 8 מליון עותקים.

בשיחה עם המשקיעים הם נכנסים לפירוט הבא: מה sell-through הכללי של המשחק, 10-12 אחוזים הגיעו מגרסת המחשב. 70 אחוז ומעלה מגרסת המחשב היה דיגיטלי. על הפס4 והXB1 אחוז העותקים הדיגיטליים הוא 10אחוז, כאשר על הXB1 זה קצת יותר מ10% ועל הפס4 זה קצת פחות מ10%. על הפס3\360 אחוז העותקים הדיגיטליים הוא 3 עד 5 אחוזים בלבד.

http://www.media-server.com/m/p/ou9n6mx5

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 10 יולי 2014, 21:05

Watch Dogs מכר לחנויות מעל 8 מיליון עותקים.
עושה רושם שיוביסופט מתחילה את הדור הזה עם 3 כותרים של 10 מיליון עותקים. מרשים מאוד. יהיה מעניין לראות איך הם ממשיכים את המומנטום הזה במהלך הדור.

עוד נתונים מעניינים מהדו"ח הרבעוני:

- 17% מהמכירות היו בONE. מהPS4 היו 36% מהמכירות. כלומר, 53% מהמכירות ברבעון היו בדור הבא.
- 14% מהמכירות הגיעו מהPC. עוד רבעון חזק, באופן יחסי, לPC.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 18 יולי 2014, 11:36

NPD יוני:

פס4 - 269K
XB1 - 197K
ווי יו - 140K

מריו קארט 470K פיזי+דיגיטלי. ה LTD על 885K.

רשימת LTD של משחקים שיצאו השנה בלי עותקים בבאנדל:
http://www.neogaf.com/forum/showthread. ... t121541317

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 18 יולי 2014, 18:45

יש גם הדלפה:

תמונה

תמונה

תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 19 יולי 2014, 11:15

מייקרוסופט שוב לא יכלו לסוני למרות הורדת המחיר ומכירה ללא קינקט. מייקרוסופט עשתה טעות אסטרטגית שהיא לא עמדה בלו"ז של עצמה ושיחררה את היילו 5 השנה בתקופת החגים. הם יהיו בברוך עד שנה הבאה.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 20 יולי 2014, 11:28

לא יודע אם "ברוך", אבל זה עניין של אינרציה, אני מניח.
כמו שה360 הצליחה כי היא יצאה שנה קודם והשיגה מומנט, ואז לכל השכבה בבי"ס כבר יישרה קו עם "הדור הבא" של מיקרוסופט - ככה הPS4 עושה בדור הזה.
הייתה לה התחלה מאוד חזקה כי מיקרוסופט היו בלתי החלטיים ועשו מלא טעויות שגרמו לאנשים לפקפק בכוונות שלה, וזה כדור שלג שממשיך עדיין להתגלגל, למרות המאמצים הכנים של מיקרוסופט לשנות גישה.
הדור הזה ממש מקוון, הרבה יותר מתחילת הדור הקודם, ואם לרוב החבר'ה יש כבר מכשיר מסויים - אז שאר החברים גם כן ירכשו אותו.

או בקיצור:
כמו בסאות' פארק.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 21 יולי 2014, 09:36

Laskin כתב:לא יודע אם "ברוך", אבל זה עניין של אינרציה, אני מניח.
כמו שה360 הצליחה כי היא יצאה שנה קודם והשיגה מומנט, ואז לכל השכבה בבי"ס כבר יישרה קו עם "הדור הבא" של מיקרוסופט - ככה הPS4 עושה בדור הזה.
הייתה לה התחלה מאוד חזקה כי מיקרוסופט היו בלתי החלטיים ועשו מלא טעויות שגרמו לאנשים לפקפק בכוונות שלה, וזה כדור שלג שממשיך עדיין להתגלגל, למרות המאמצים הכנים של מיקרוסופט לשנות גישה.
הדור הזה ממש מקוון, הרבה יותר מתחילת הדור הקודם, ואם לרוב החבר'ה יש כבר מכשיר מסויים - אז שאר החברים גם כן ירכשו אותו.

או בקיצור:
כמו בסאות' פארק.

לא, הפלייסטישן היא מותג הרבה, אבל הרבה יותר חזק מהאקסבוקס. הסיבה היחידה שלקח לסוני יותר מ-7 שנים להדביק ולעבור את מכירות ה-360 נעוצה בעובדה שמייקרוסופט הוציאו קונסולה לא פחות מוצלחת, יצרו המון משחקים בלעדיים במיוחד בשנים הראשונות מוצלחים והשתלטות מוקדמת בהפרש של שנה כמו שכתבת על השוק האמריקאי הדומיננטי.

המצב כיום חזר לקדמותו, סוני בעלת קונסולה שנתפסת כבעלת יתרון בקרב קהל הגיימרים, היא עשתה עד כה הכל כמו שצריך בין אם בהשרשת המסר שהיא מנסה להחדיר עוד מימי הפס3 שהקונסולה שלה היא קונסולת משחקים קודם להיותה משהו אחר ובכלל, אנחנו רואים שוב איך המותג סוני הרבה יותר חזק משמעותית מזה של מייקרוסופט.

מייקרוסופט הבינה כנראה שהיא חייבת היילו ומהר, ולכן גם הצהירה ברייש גלי לפני יתר משנה שהיילו 5 ייצא השנה, היא עשתה טעות פטאלית עם הדחייה. אני לא רואה התאוששות של מייקרוסופט בטווח הנראה לעין.
נערך לאחרונה על ידי Death_119 ב 21 יולי 2014, 15:47, נערך 3 פעמים בסך הכל.
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5353
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 21 יולי 2014, 12:06

אני לא יודע כמה הילו יקדם מכירות היום
עד כמה שאני יודע ב360 , הגיעו למצב ,שבCOD שיחקו יותר במולטי לאומת הילו 3

כן כן כן ,COD יוצא כל שנה ,אבל בכל זאת

שיש היום לקונסולות את COD\באטלפילד\FAR CRY \ועוד ועוד ועוד ,לא יודע כמה מישחק כמו הילו ,באמת יקדם את הקונסולה
בקרוב גם יוצא מישחק מבאנגי ,שדי מזכיר את הילו ,למולטיםפלטפורם

זה אחת מהבעיות הגדולות של MS ,הם השקיעו יותר מידי בהילו ופרוזה ,שהשוק מקבל מספיק FPS ומירוצים איכותים
אבל זילזלו בסדרות כמו באנגו קאזוי\קונקר\גאט פורס וכו
גם KI קיבל בסופו של דבר רק מישחק תקציבי

הXBO מקבל פחות או יותר מה שהPC וPS4 מקבלים ,אבל אין מספיק בילעדים "נוצצים" ,סדרת פיבל לדוגמה איבדה המון מומנטום
וזה סדרה שמאוד יכלה לעזור

במילים אחרות אפוך מהWIIU ,בWIIU בילעדים "נוצצים" ,אבל אין מספיק מולטי פלטפורם
והXBO אפוך ,עד שיצא הילו 5 ,הPS4 כניראה יהיה באפרש מאוד גדול

וזונות גרפיקה ,גם ככה לא יסתפקו לא בPS4 ולא בXBO להרבה זמן

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 21 יולי 2014, 18:48

Death_119 כתב:לא, הפלייסטישן היא מותג הרבה, אבל הרבה יותר חזק מהאקסבוקס. הסיבה היחידה שלקח לסוני יותר מ-7 שנים להדביק ולעבור את מכירות ה-360 נעוצה בעובדה שמייקרוסופט הוציאו קונסולה לא פחות מוצלחת, יצרו המון משחקים בלעדיים במיוחד בשנים הראשונות מוצלחים והשתלטות מוקדמת בהפרש של שנה כמו שכתבת על השוק האמריקאי הדומיננטי.

המצב כיום חזר לקדמותו, סוני בעלת קונסולה שנתפסת כבעלת יתרון בקרב קהל הגיימרים, היא עשתה עד כה הכל כמו שצריך בין אם בהשרשת המסר שהיא מנסה להחדיר עוד מימי הפס3 שהקונסולה שלה היא קונסולת משחקים קודם להיותה משהו אחר ובכלל, אנחנו רואים שוב איך המותג סוני הרבה יותר חזק משמעותית מזה של מייקרוסופט.

מייקרוסופט הבינה כנראה שהיא חייבת היילו ומהר, ולכן גם הצהירה ברייש גלי לפני יתר משנה שהיילו 5 ייצא השנה, היא עשתה טעות פטאלית עם הדחייה. אני לא רואה התאוששות של מייקרוסופט בטווח הנראה לעין.


סוני החדירה את המסר שהPS3 הוא קודם כל קונסולת משחקים עם נגן המדיה שלה, שהוסיף למחיר 200 דולרים? באמת?

מייקרוסופט לא הכריזה שהיילו 5 ייצא השנה, לכן היא לא דחתה אותו ולכן היא לא עשתה שום טעות פטאלית.

קשה מאוד להגדיר את המצב של מייקרוסופט כברוך. בכל זאת, הONE היא הקונסולה השלישית/רביעית בקצב המכירות בהיסטוריה של התעשייה והיא נמכרת בקצב הרבה יותר טוב מקודמתה, שהיתה הצלחה פנאמונלית ורווחית במיוחד.

---

המכירות של הONE חזרו למסלול טוב בחודש הזה. צריך לראות אם זה פיק חד פעמי (כמו שרואים הרבה פעמים בירידת מחיר), או התחלה של מומנטום חיובי.
בהתחשב בכך שיש למייקרוסופט אחלה ליין משחקים לתקופת החגים הקרובה (עולה על של סוני במעט), בטח שלא הייתי פוסל אותם.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 24 יולי 2014, 11:26

Nucleus_Dawn כתב:
סוני החדירה את המסר שהPS3 הוא קודם כל קונסולת משחקים עם נגן המדיה שלה, שהוסיף למחיר 200 דולרים? באמת?

מייקרוסופט לא הכריזה שהיילו 5 ייצא השנה, לכן היא לא דחתה אותו ולכן היא לא עשתה שום טעות פטאלית.

קשה מאוד להגדיר את המצב של מייקרוסופט כברוך. בכל זאת, הONE היא הקונסולה השלישית/רביעית בקצב המכירות בהיסטוריה של התעשייה והיא נמכרת בקצב הרבה יותר טוב מקודמתה, שהיתה הצלחה פנאמונלית ורווחית במיוחד.

---

המכירות של הONE חזרו למסלול טוב בחודש הזה. צריך לראות אם זה פיק חד פעמי (כמו שרואים הרבה פעמים בירידת מחיר), או התחלה של מומנטום חיובי.
בהתחשב בכך שיש למייקרוסופט אחלה ליין משחקים לתקופת החגים הקרובה (עולה על של סוני במעט), בטח שלא הייתי פוסל אותם.

תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 24 יולי 2014, 14:13

halo - your journey begins - 2014.

זה לא בדיוק halo 5/guardians - coming fall 2014
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 22 אורחים