glass man כתב:Blades of fire הוא מהמפתחים של מטרויד דרד ורואים את זה נראה ממש AA אבל זה לא דווקא דבר שלילי נותן לי וויב של משחק האק אנד סלאש קלאסי סטייל GOW או dante inferno הראשון נראה טוב, נראה כאילו משחקי הסולס ופפ16 עשו ילדלגמרי eye candy בסטנדרטים של הדור הזה.
glass man כתב:חנן: תן לנו רשמים על Two Point Museum אם יהיה לך זמן וחשק. בתור מישהו שמאוד אהב את two point hospital (לא סיימתי) אני עדיין לא מבין איך אני אמור באמת לשחק בצורה הנכונה את המשחקים האלה? החוויה הכי מהנה והכי שווה זה לסיים את הקמפיין או פשוט ללכת על מצב הסאנדבוקס כמו 99% ממשחקי הניהול ברגע שאפשר? מה הדרך הנכונה בשביל להרגיש שקיבלת את החוויה הכי אידיאלית?
בכל מקרה החלטתי מזמן שבמשחק של המוזיאון אני אתמיד כי לנהל מוזיאון הרבה יותר מעניין אותי מבית חולים או קמפוס.
נראה לי פשוט שאני אשמור אותו לתקופה שGTA 6 יוצא ואשחק אותם במקביל, כדי לשבור קצת את המונוטוניות שיכול להיות לבינג' טיפוסי לGTA6
bozeman כתב:glass man כתב:חנן: תן לנו רשמים על Two Point Museum אם יהיה לך זמן וחשק. בתור מישהו שמאוד אהב את two point hospital (לא סיימתי) אני עדיין לא מבין איך אני אמור באמת לשחק בצורה הנכונה את המשחקים האלה? החוויה הכי מהנה והכי שווה זה לסיים את הקמפיין או פשוט ללכת על מצב הסאנדבוקס כמו 99% ממשחקי הניהול ברגע שאפשר? מה הדרך הנכונה בשביל להרגיש שקיבלת את החוויה הכי אידיאלית?
בכל מקרה החלטתי מזמן שבמשחק של המוזיאון אני אתמיד כי לנהל מוזיאון הרבה יותר מעניין אותי מבית חולים או קמפוס.
נראה לי פשוט שאני אשמור אותו לתקופה שGTA 6 יוצא ואשחק אותם במקביל, כדי לשבור קצת את המונוטוניות שיכול להיות לבינג' טיפוסי לGTA6
טוב, אז רשמים מהמשחק:
אחרי כ-15 שעות משחק בסופ"ש, אני יכול להגיד שאני בהחלט נהנה מהמשחק.
אם צריך להגדיר אותו במשפט אחד: זה עוד מאותו דבר, אבל בהחלט יש התקדמות בנוסחה. כלומר לא מדובר באותו משחק בסקין שונה, אלא יש פה שינוי מורגש.
שני הדברים המרכזיים שיש עד כה הם שהוא נהיה "עולם פתוח" יותר. כבר לא עוד "איזור" שאתה צריך לפתח אותו, והגיע לאיזו נקודת ציון, ואז להעבור הלאה (וכנראה לא לחזור אליו יותר), אלא המשחק לוקח ומחזיר אותך למקומות שהיית ומוסיף לך עוד מטרות ושינויים. מה שנותן לך גם משחקיות וקשר למה שעשית, אבל גם שינוי הכרחי לצורת המשחק שלך. אי אפשר יותר נניח לקחת בוסט של הלוואה רק כדי "להצליח לבנות 10 מבנים", כי אם אין לך יכולת להתחזק כספית את המקום, כשתחזור אליו אח"כ תתרסק.
עוד גורם "עולם פתוח" הוא בתוך השלב עצמו - בניגוד למשחקים הקודמים שנעשו בצורת חדרים והתאמות בין "חדרים" פה מדובר על מוזיאון ותצוגות - מה שאומא שמדובר בהרבה יותר פתיחות, אין ממש חדרים שהם בהתאמה, אלא שילוב של חדרים (כמו חדר הצוות, שירותים וכו') ומרחבי התצורה, שיכולים להיות חללים גדולים ומסודרים איך שבא לך. זה נותן המון חופש, ובהחלט יש עניין של לעשות מה שנראה לך.
הדבר השני הוא "המשלחות". זה אלמנט רנדומאלי שאת שולח אנשי צוות לחקור את העולם בכדי להביא מוצגים חדשים. מה שמביא אלמנט חדש לגמרי של המשחק ברמת הניהול - כי זה מצריך ניהול בפני עצמו. (את מי לשלוח, אילו מיומניות יש למי ששולחים, כל מקום יש לו את הדברים שלו וצריך להתאים ולעשות תיעדוף של כסף, זמן, הצלחה ושמירה על הצוות. יש למשל משלחות שיכולות "להרוג" חברי משלחת, וזה לא כיף לאבד מומחה שהבאת לרמה גובהה סתם ככה.
ואז מגיעה העובדה שגם מה שמקבלים מהמשלחות האלו, הוא רנדומלי. לכל איזור יש 2-4 מוצגים שניתן להשיג ממנו. אבל זה לא רק מה ניתן, אלא באיזו איכות. כלומר אתה רוצה גם מוצג שיהיה מסויים וגם באיכות גבוהה. מוצגים כאלו גם מושכים יותר קהל ונותנים יותר תרומות, וגם ניתנים לשידרוג (PERKS) שנותנים בונוסים שונים. ואז למעשה ניתן להכניס לניהול את כל נושא להחליף מוצגים ישנים בחדשים, לשנות מיקום ולשים אותם במרכז ועוד.
שני האלמנים הללו מאוד מאוד משנים את ההרגשה מהמשחקים הקודמים. יחד עם זאת, בהחלט זה עדיין משחק באותה סדרה. בניה, מעקב, ניהול ומעל הכל - הומור של משחקי מילים ושטויות אחרות.
Golan כתב:glass man כתב:Blades of fire הוא מהמפתחים של מטרויד דרד ורואים את זה נראה ממש AA אבל זה לא דווקא דבר שלילי נותן לי וויב של משחק האק אנד סלאש קלאסי סטייל GOW או dante inferno הראשון נראה טוב, נראה כאילו משחקי הסולס ופפ16 עשו ילדלגמרי eye candy בסטנדרטים של הדור הזה.
אחלה סטודיו, אני ממש מתרגש דווקא
glass man כתב:bozeman כתב:glass man כתב:חנן: תן לנו רשמים על Two Point Museum אם יהיה לך זמן וחשק. בתור מישהו שמאוד אהב את two point hospital (לא סיימתי) אני עדיין לא מבין איך אני אמור באמת לשחק בצורה הנכונה את המשחקים האלה? החוויה הכי מהנה והכי שווה זה לסיים את הקמפיין או פשוט ללכת על מצב הסאנדבוקס כמו 99% ממשחקי הניהול ברגע שאפשר? מה הדרך הנכונה בשביל להרגיש שקיבלת את החוויה הכי אידיאלית?
בכל מקרה החלטתי מזמן שבמשחק של המוזיאון אני אתמיד כי לנהל מוזיאון הרבה יותר מעניין אותי מבית חולים או קמפוס.
נראה לי פשוט שאני אשמור אותו לתקופה שGTA 6 יוצא ואשחק אותם במקביל, כדי לשבור קצת את המונוטוניות שיכול להיות לבינג' טיפוסי לGTA6
טוב, אז רשמים מהמשחק:
אחרי כ-15 שעות משחק בסופ"ש, אני יכול להגיד שאני בהחלט נהנה מהמשחק.
אם צריך להגדיר אותו במשפט אחד: זה עוד מאותו דבר, אבל בהחלט יש התקדמות בנוסחה. כלומר לא מדובר באותו משחק בסקין שונה, אלא יש פה שינוי מורגש.
שני הדברים המרכזיים שיש עד כה הם שהוא נהיה "עולם פתוח" יותר. כבר לא עוד "איזור" שאתה צריך לפתח אותו, והגיע לאיזו נקודת ציון, ואז להעבור הלאה (וכנראה לא לחזור אליו יותר), אלא המשחק לוקח ומחזיר אותך למקומות שהיית ומוסיף לך עוד מטרות ושינויים. מה שנותן לך גם משחקיות וקשר למה שעשית, אבל גם שינוי הכרחי לצורת המשחק שלך. אי אפשר יותר נניח לקחת בוסט של הלוואה רק כדי "להצליח לבנות 10 מבנים", כי אם אין לך יכולת להתחזק כספית את המקום, כשתחזור אליו אח"כ תתרסק.
עוד גורם "עולם פתוח" הוא בתוך השלב עצמו - בניגוד למשחקים הקודמים שנעשו בצורת חדרים והתאמות בין "חדרים" פה מדובר על מוזיאון ותצוגות - מה שאומא שמדובר בהרבה יותר פתיחות, אין ממש חדרים שהם בהתאמה, אלא שילוב של חדרים (כמו חדר הצוות, שירותים וכו') ומרחבי התצורה, שיכולים להיות חללים גדולים ומסודרים איך שבא לך. זה נותן המון חופש, ובהחלט יש עניין של לעשות מה שנראה לך.
הדבר השני הוא "המשלחות". זה אלמנט רנדומאלי שאת שולח אנשי צוות לחקור את העולם בכדי להביא מוצגים חדשים. מה שמביא אלמנט חדש לגמרי של המשחק ברמת הניהול - כי זה מצריך ניהול בפני עצמו. (את מי לשלוח, אילו מיומניות יש למי ששולחים, כל מקום יש לו את הדברים שלו וצריך להתאים ולעשות תיעדוף של כסף, זמן, הצלחה ושמירה על הצוות. יש למשל משלחות שיכולות "להרוג" חברי משלחת, וזה לא כיף לאבד מומחה שהבאת לרמה גובהה סתם ככה.
ואז מגיעה העובדה שגם מה שמקבלים מהמשלחות האלו, הוא רנדומלי. לכל איזור יש 2-4 מוצגים שניתן להשיג ממנו. אבל זה לא רק מה ניתן, אלא באיזו איכות. כלומר אתה רוצה גם מוצג שיהיה מסויים וגם באיכות גבוהה. מוצגים כאלו גם מושכים יותר קהל ונותנים יותר תרומות, וגם ניתנים לשידרוג (PERKS) שנותנים בונוסים שונים. ואז למעשה ניתן להכניס לניהול את כל נושא להחליף מוצגים ישנים בחדשים, לשנות מיקום ולשים אותם במרכז ועוד.
שני האלמנים הללו מאוד מאוד משנים את ההרגשה מהמשחקים הקודמים. יחד עם זאת, בהחלט זה עדיין משחק באותה סדרה. בניה, מעקב, ניהול ומעל הכל - הומור של משחקי מילים ושטויות אחרות.
תודה על הרשמים חנןלגבי המשלחות, ממה שהבנתי באינטרנט אפשר להטיל קוביה מה יהיה במשלחת ואז זה רנדומלי לחלוטין ובלי הקוביה הזו יש לנו יותר שליטה מה יקרה לחברי המשלחת? אולי לא הבנתי נכון, האלמנט הרנדומלי נשמע כייפי ומוסף אלמנט של כמעט רוגלייק למשחק, אבל לא הייתי רוצה שלא תהיה לי שליטה לחלוטין במה שהולך עם המשלחת, כלומר אם אני יכול למנוע מהם תאונות/צרות דרך מיקרומנגמנט זה עדיף
בגדול נשמע משחק אדיר, קצת מרתיע הקטע הזה שחוזרים למוזיאון שבנית קודם לעשות בו דברים ואפשר להתרסק כלכלית אם לא תכננת אותו, אבל לפחות זה אומר שצריך לחשוב ברצינות על הצעדים שלך בלי כל מיני קיצורי דרך.
אני חולה על ההומור של משחקי הtwo point ההומור תמיד מזכיר את משחקי הסימס בקטע הכי טוב שיכול להיות
Laskin כתב:בהמשך לטריילר המגניב ששמתי ב-2026 (למרות שאין לי מושג מתי יוצא, סתם ניחוש) - היו בSTEAM FEST בסופ"ש גם את שני אלו:
וזה אחד שיוצא ממש עוד חודשיים וחצי:
אחלה הפתעות!
bozeman כתב:טוב, אז רשמים מהמשחק:
אחרי כ-15 שעות משחק בסופ"ש, אני יכול להגיד שאני בהחלט נהנה מהמשחק.
אם צריך להגדיר אותו במשפט אחד: זה עוד מאותו דבר, אבל בהחלט יש התקדמות בנוסחה. כלומר לא מדובר באותו משחק בסקין שונה, אלא יש פה שינוי מורגש.
שני הדברים המרכזיים שיש עד כה הם שהוא נהיה "עולם פתוח" יותר. כבר לא עוד "איזור" שאתה צריך לפתח אותו, והגיע לאיזו נקודת ציון, ואז להעבור הלאה (וכנראה לא לחזור אליו יותר), אלא המשחק לוקח ומחזיר אותך למקומות שהיית ומוסיף לך עוד מטרות ושינויים. מה שנותן לך גם משחקיות וקשר למה שעשית, אבל גם שינוי הכרחי לצורת המשחק שלך. אי אפשר יותר נניח לקחת בוסט של הלוואה רק כדי "להצליח לבנות 10 מבנים", כי אם אין לך יכולת להתחזק כספית את המקום, כשתחזור אליו אח"כ תתרסק.
עוד גורם "עולם פתוח" הוא בתוך השלב עצמו - בניגוד למשחקים הקודמים שנעשו בצורת חדרים והתאמות בין "חדרים" פה מדובר על מוזיאון ותצוגות - מה שאומא שמדובר בהרבה יותר פתיחות, אין ממש חדרים שהם בהתאמה, אלא שילוב של חדרים (כמו חדר הצוות, שירותים וכו') ומרחבי התצורה, שיכולים להיות חללים גדולים ומסודרים איך שבא לך. זה נותן המון חופש, ובהחלט יש עניין של לעשות מה שנראה לך.
הדבר השני הוא "המשלחות". זה אלמנט רנדומאלי שאת שולח אנשי צוות לחקור את העולם בכדי להביא מוצגים חדשים. מה שמביא אלמנט חדש לגמרי של המשחק ברמת הניהול - כי זה מצריך ניהול בפני עצמו. (את מי לשלוח, אילו מיומניות יש למי ששולחים, כל מקום יש לו את הדברים שלו וצריך להתאים ולעשות תיעדוף של כסף, זמן, הצלחה ושמירה על הצוות. יש למשל משלחות שיכולות "להרוג" חברי משלחת, וזה לא כיף לאבד מומחה שהבאת לרמה גובהה סתם ככה.
ואז מגיעה העובדה שגם מה שמקבלים מהמשלחות האלו, הוא רנדומלי. לכל איזור יש 2-4 מוצגים שניתן להשיג ממנו. אבל זה לא רק מה ניתן, אלא באיזו איכות. כלומר אתה רוצה גם מוצג שיהיה מסויים וגם באיכות גבוהה. מוצגים כאלו גם מושכים יותר קהל ונותנים יותר תרומות, וגם ניתנים לשידרוג (PERKS) שנותנים בונוסים שונים. ואז למעשה ניתן להכניס לניהול את כל נושא להחליף מוצגים ישנים בחדשים, לשנות מיקום ולשים אותם במרכז ועוד.
שני האלמנים הללו מאוד מאוד משנים את ההרגשה מהמשחקים הקודמים. יחד עם זאת, בהחלט זה עדיין משחק באותה סדרה. בניה, מעקב, ניהול ומעל הכל - הומור של משחקי מילים ושטויות אחרות.
Laskin כתב:בהמשך לטריילר המגניב ששמתי ב-2026 (למרות שאין לי מושג מתי יוצא, סתם ניחוש) - היו בSTEAM FEST בסופ"ש גם את שני אלו:
וזה אחד שיוצא ממש עוד חודשיים וחצי:
אחלה הפתעות!
bozeman כתב:טוב, אז רשמים מהמשחק:
אחרי כ-15 שעות משחק בסופ"ש, אני יכול להגיד שאני בהחלט נהנה מהמשחק.
אם צריך להגדיר אותו במשפט אחד: זה עוד מאותו דבר, אבל בהחלט יש התקדמות בנוסחה. כלומר לא מדובר באותו משחק בסקין שונה, אלא יש פה שינוי מורגש.
שני הדברים המרכזיים שיש עד כה הם שהוא נהיה "עולם פתוח" יותר. כבר לא עוד "איזור" שאתה צריך לפתח אותו, והגיע לאיזו נקודת ציון, ואז להעבור הלאה (וכנראה לא לחזור אליו יותר), אלא המשחק לוקח ומחזיר אותך למקומות שהיית ומוסיף לך עוד מטרות ושינויים. מה שנותן לך גם משחקיות וקשר למה שעשית, אבל גם שינוי הכרחי לצורת המשחק שלך. אי אפשר יותר נניח לקחת בוסט של הלוואה רק כדי "להצליח לבנות 10 מבנים", כי אם אין לך יכולת להתחזק כספית את המקום, כשתחזור אליו אח"כ תתרסק.
עוד גורם "עולם פתוח" הוא בתוך השלב עצמו - בניגוד למשחקים הקודמים שנעשו בצורת חדרים והתאמות בין "חדרים" פה מדובר על מוזיאון ותצוגות - מה שאומא שמדובר בהרבה יותר פתיחות, אין ממש חדרים שהם בהתאמה, אלא שילוב של חדרים (כמו חדר הצוות, שירותים וכו') ומרחבי התצורה, שיכולים להיות חללים גדולים ומסודרים איך שבא לך. זה נותן המון חופש, ובהחלט יש עניין של לעשות מה שנראה לך.
הדבר השני הוא "המשלחות". זה אלמנט רנדומאלי שאת שולח אנשי צוות לחקור את העולם בכדי להביא מוצגים חדשים. מה שמביא אלמנט חדש לגמרי של המשחק ברמת הניהול - כי זה מצריך ניהול בפני עצמו. (את מי לשלוח, אילו מיומניות יש למי ששולחים, כל מקום יש לו את הדברים שלו וצריך להתאים ולעשות תיעדוף של כסף, זמן, הצלחה ושמירה על הצוות. יש למשל משלחות שיכולות "להרוג" חברי משלחת, וזה לא כיף לאבד מומחה שהבאת לרמה גובהה סתם ככה.
ואז מגיעה העובדה שגם מה שמקבלים מהמשלחות האלו, הוא רנדומלי. לכל איזור יש 2-4 מוצגים שניתן להשיג ממנו. אבל זה לא רק מה ניתן, אלא באיזו איכות. כלומר אתה רוצה גם מוצג שיהיה מסויים וגם באיכות גבוהה. מוצגים כאלו גם מושכים יותר קהל ונותנים יותר תרומות, וגם ניתנים לשידרוג (PERKS) שנותנים בונוסים שונים. ואז למעשה ניתן להכניס לניהול את כל נושא להחליף מוצגים ישנים בחדשים, לשנות מיקום ולשים אותם במרכז ועוד.
שני האלמנים הללו מאוד מאוד משנים את ההרגשה מהמשחקים הקודמים. יחד עם זאת, בהחלט זה עדיין משחק באותה סדרה. בניה, מעקב, ניהול ומעל הכל - הומור של משחקי מילים ושטויות אחרות.
Laskin כתב:הרשמים של Expedition 33 פשוט מטורפים… אני אמנם לא מאוד מתלהב מהגיימפליי אבל בשביל סיפור כל כך מעניין ודיאלוגים בוגרים וגרפיקה פסיכית - מוכן לבוא בראש פתוח
Laskin כתב:Split Fiction עם ממוצע 90 אחרי 60 ביקורות… ג׳וזף פארס לא מאכזב.
מת לשחק בו, לצערי בסופ״ש הזה לא אתפנה אליו עדיין, אבל בשבוע הבא אחרוש עליו. מקווה שגירסת המחשב טובה
עריכה:
91 עם מעל 80 ביקורות
Laskin כתב:
נראה ונשמע חלום.
יהיה חתיכת שדרוג לילדים אחרי CASTLE CRASHERS שאנחנו מאוד נהנים לשחק יחד.
משחקי דו מימד על כל הז'אנרים השונים עושים קאמבק ענק.
idan כתב:10 דקות טריילר של קוג'ימה והפורום שותק?
idan כתב:10 דקות טריילר של קוג'ימה והפורום שותק?
Laskin כתב:נראה לי מיותר לצפות בו כשאנחנו קרובים להשקה… השמועות מדברות על קיץ. יש פה גיימפליי כמו שצריך או רק סינמטי? יש תאריך?
Stick כתב:אני חושב שאני כבר לקראת הסוף של המשחק הראשון. האמת? מאוד מאוד נהנה ממנו, ממש הפתיע אותי לטובה, אבל אין פה המלצה למי שלא התחבר כי זה באמת משחק של וייב מעל הכל ואני יכול להבין את מי שפחות נהנה. יותר מזה - עם כמה שאני אוהב אותו, אם הייתי משחק בו בסיטואציה אחרת או במצב רוח אחר כנראה שגם אני הייתי פורש אחרי כמה שעות.
אז כן, מאוד אוהב את המשחק, מחכה לשני ויש מצב שאפילו אשחק בו בהשקה הפעם. הייתי אומר שזה בא לי בול כי אני אגיע אליו כשהראשון עוד טרי לי בראש, אבל זה לא שאני באמת מבין מה קורה פה לעזאזל מספיק טוב כדי שזה ישנה משהו.
אבל אפילו זה לא באמת ביקורת, כאמור וגם בסיפור זה יותר נוגע לאווירה ולוייב שהמשחק נותן מאשר לקוהרנטיות הנרטיבית שבדרך כלל מחפשים, קצת כמו איזה סרט אומנותי כלשהו שאתה לא מבין מה באמת קורה בו אבל אתה נשאר איתו בתחושה מסוימת ואתה מבין שהוא עבד.
זה מצחיק כי במשחקי MGS שיחקתי אך ורק ב4 וב5, ככה שתמיד לא באמת הבנתי מה קורה ובעיקר זרמתי עם המשחק. היה אפשר לחשוב שבפרנצ'ייז חדש אני ארגיש אחרת כי אין לי עשורים של לור שעוברים לי מעל הראש, אבל לא, כנראה שזו פשוט חווית קוג'ימה שלי בכל מצב.
DrKeo כתב:idan כתב:10 דקות טריילר של קוג'ימה והפורום שותק?
אווו, לא ראיתי שזה יצא. גרפיקה מטורפת, שטפונות, שריפות, סופות חול, פוקוס על אקשן, בניית בסיס, קרבות כלי רכב, קרבות קייג׳ו, משלוחים הם כבר לא הפוקוס, חיקוי סוליד סנייק מקסיקני, חיקוי MG רקס, מוסיקה של woodkid, גרפיקה מטורפת... הייפ אדיר!
Death_119 כתב:אז הפעם אתה חזאי מזג אוויר ואמור להבין Patterns בעננים ולדווח לקהל הצופים בבית? רק תוהה מה הפעילות היומיומית אותה יאמץ המשחק.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 31 אורחים