משחקי 2025

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 23270
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי Laskin » 01 מרץ 2025, 17:37

ועדיין 955,000 שחקנים במקביל בסטים בלבד
המשחק אגב נראה לא רע בכלל בשביל מה שהוא, פשוט מלא באגים במחשב

Laskin
Elder
הודעות: 23270
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי Laskin » 02 מרץ 2025, 11:39

תיקון:
1,384,608 שחקנים

Laskin
Elder
הודעות: 23270
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי Laskin » 02 מרץ 2025, 13:17

בהמשך לטריילר המגניב ששמתי ב-2026 (למרות שאין לי מושג מתי יוצא, סתם ניחוש) - היו בSTEAM FEST בסופ"ש גם את שני אלו:



וזה אחד שיוצא ממש עוד חודשיים וחצי:



אחלה הפתעות!

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7246
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי glass man » 02 מרץ 2025, 14:15

Blades of fire הוא מהמפתחים של מטרויד דרד ורואים את זה נראה ממש AA אבל זה לא דווקא דבר שלילי נותן לי וויב של משחק האק אנד סלאש קלאסי סטייל GOW או dante inferno הראשון נראה טוב, נראה כאילו משחקי הסולס ופפ16 עשו ילד :-) לגמרי eye candy בסטנדרטים של הדור הזה.

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1270
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי Golan » 02 מרץ 2025, 15:01

glass man כתב:Blades of fire הוא מהמפתחים של מטרויד דרד ורואים את זה נראה ממש AA אבל זה לא דווקא דבר שלילי נותן לי וויב של משחק האק אנד סלאש קלאסי סטייל GOW או dante inferno הראשון נראה טוב, נראה כאילו משחקי הסולס ופפ16 עשו ילד :-) לגמרי eye candy בסטנדרטים של הדור הזה.


אחלה סטודיו, אני ממש מתרגש דווקא :)

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4867
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי bozeman » 02 מרץ 2025, 15:07

glass man כתב:חנן: תן לנו רשמים על Two Point Museum אם יהיה לך זמן וחשק. בתור מישהו שמאוד אהב את two point hospital (לא סיימתי) אני עדיין לא מבין איך אני אמור באמת לשחק בצורה הנכונה את המשחקים האלה? החוויה הכי מהנה והכי שווה זה לסיים את הקמפיין או פשוט ללכת על מצב הסאנדבוקס כמו 99% ממשחקי הניהול ברגע שאפשר? מה הדרך הנכונה בשביל להרגיש שקיבלת את החוויה הכי אידיאלית?

בכל מקרה החלטתי מזמן שבמשחק של המוזיאון אני אתמיד כי לנהל מוזיאון הרבה יותר מעניין אותי מבית חולים או קמפוס. :-)
נראה לי פשוט שאני אשמור אותו לתקופה שGTA 6 יוצא ואשחק אותם במקביל, כדי לשבור קצת את המונוטוניות שיכול להיות לבינג' טיפוסי לGTA6 :-)


טוב, אז רשמים מהמשחק:
אחרי כ-15 שעות משחק בסופ"ש, אני יכול להגיד שאני בהחלט נהנה מהמשחק.
אם צריך להגדיר אותו במשפט אחד: זה עוד מאותו דבר, אבל בהחלט יש התקדמות בנוסחה. כלומר לא מדובר באותו משחק בסקין שונה, אלא יש פה שינוי מורגש.
שני הדברים המרכזיים שיש עד כה הם שהוא נהיה "עולם פתוח" יותר. כבר לא עוד "איזור" שאתה צריך לפתח אותו, והגיע לאיזו נקודת ציון, ואז להעבור הלאה (וכנראה לא לחזור אליו יותר), אלא המשחק לוקח ומחזיר אותך למקומות שהיית ומוסיף לך עוד מטרות ושינויים. מה שנותן לך גם משחקיות וקשר למה שעשית, אבל גם שינוי הכרחי לצורת המשחק שלך. אי אפשר יותר נניח לקחת בוסט של הלוואה רק כדי "להצליח לבנות 10 מבנים", כי אם אין לך יכולת להתחזק כספית את המקום, כשתחזור אליו אח"כ תתרסק.
עוד גורם "עולם פתוח" הוא בתוך השלב עצמו - בניגוד למשחקים הקודמים שנעשו בצורת חדרים והתאמות בין "חדרים" פה מדובר על מוזיאון ותצוגות - מה שאומא שמדובר בהרבה יותר פתיחות, אין ממש חדרים שהם בהתאמה, אלא שילוב של חדרים (כמו חדר הצוות, שירותים וכו') ומרחבי התצורה, שיכולים להיות חללים גדולים ומסודרים איך שבא לך. זה נותן המון חופש, ובהחלט יש עניין של לעשות מה שנראה לך.

הדבר השני הוא "המשלחות". זה אלמנט רנדומאלי שאת שולח אנשי צוות לחקור את העולם בכדי להביא מוצגים חדשים. מה שמביא אלמנט חדש לגמרי של המשחק ברמת הניהול - כי זה מצריך ניהול בפני עצמו. (את מי לשלוח, אילו מיומניות יש למי ששולחים, כל מקום יש לו את הדברים שלו וצריך להתאים ולעשות תיעדוף של כסף, זמן, הצלחה ושמירה על הצוות. יש למשל משלחות שיכולות "להרוג" חברי משלחת, וזה לא כיף לאבד מומחה שהבאת לרמה גובהה סתם ככה.
ואז מגיעה העובדה שגם מה שמקבלים מהמשלחות האלו, הוא רנדומלי. לכל איזור יש 2-4 מוצגים שניתן להשיג ממנו. אבל זה לא רק מה ניתן, אלא באיזו איכות. כלומר אתה רוצה גם מוצג שיהיה מסויים וגם באיכות גבוהה. מוצגים כאלו גם מושכים יותר קהל ונותנים יותר תרומות, וגם ניתנים לשידרוג (PERKS) שנותנים בונוסים שונים. ואז למעשה ניתן להכניס לניהול את כל נושא להחליף מוצגים ישנים בחדשים, לשנות מיקום ולשים אותם במרכז ועוד.

שני האלמנים הללו מאוד מאוד משנים את ההרגשה מהמשחקים הקודמים. יחד עם זאת, בהחלט זה עדיין משחק באותה סדרה. בניה, מעקב, ניהול ומעל הכל - הומור של משחקי מילים ושטויות אחרות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7246
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי glass man » 03 מרץ 2025, 11:55

bozeman כתב:
glass man כתב:חנן: תן לנו רשמים על Two Point Museum אם יהיה לך זמן וחשק. בתור מישהו שמאוד אהב את two point hospital (לא סיימתי) אני עדיין לא מבין איך אני אמור באמת לשחק בצורה הנכונה את המשחקים האלה? החוויה הכי מהנה והכי שווה זה לסיים את הקמפיין או פשוט ללכת על מצב הסאנדבוקס כמו 99% ממשחקי הניהול ברגע שאפשר? מה הדרך הנכונה בשביל להרגיש שקיבלת את החוויה הכי אידיאלית?

בכל מקרה החלטתי מזמן שבמשחק של המוזיאון אני אתמיד כי לנהל מוזיאון הרבה יותר מעניין אותי מבית חולים או קמפוס. :-)
נראה לי פשוט שאני אשמור אותו לתקופה שGTA 6 יוצא ואשחק אותם במקביל, כדי לשבור קצת את המונוטוניות שיכול להיות לבינג' טיפוסי לGTA6 :-)


טוב, אז רשמים מהמשחק:
אחרי כ-15 שעות משחק בסופ"ש, אני יכול להגיד שאני בהחלט נהנה מהמשחק.
אם צריך להגדיר אותו במשפט אחד: זה עוד מאותו דבר, אבל בהחלט יש התקדמות בנוסחה. כלומר לא מדובר באותו משחק בסקין שונה, אלא יש פה שינוי מורגש.
שני הדברים המרכזיים שיש עד כה הם שהוא נהיה "עולם פתוח" יותר. כבר לא עוד "איזור" שאתה צריך לפתח אותו, והגיע לאיזו נקודת ציון, ואז להעבור הלאה (וכנראה לא לחזור אליו יותר), אלא המשחק לוקח ומחזיר אותך למקומות שהיית ומוסיף לך עוד מטרות ושינויים. מה שנותן לך גם משחקיות וקשר למה שעשית, אבל גם שינוי הכרחי לצורת המשחק שלך. אי אפשר יותר נניח לקחת בוסט של הלוואה רק כדי "להצליח לבנות 10 מבנים", כי אם אין לך יכולת להתחזק כספית את המקום, כשתחזור אליו אח"כ תתרסק.
עוד גורם "עולם פתוח" הוא בתוך השלב עצמו - בניגוד למשחקים הקודמים שנעשו בצורת חדרים והתאמות בין "חדרים" פה מדובר על מוזיאון ותצוגות - מה שאומא שמדובר בהרבה יותר פתיחות, אין ממש חדרים שהם בהתאמה, אלא שילוב של חדרים (כמו חדר הצוות, שירותים וכו') ומרחבי התצורה, שיכולים להיות חללים גדולים ומסודרים איך שבא לך. זה נותן המון חופש, ובהחלט יש עניין של לעשות מה שנראה לך.

הדבר השני הוא "המשלחות". זה אלמנט רנדומאלי שאת שולח אנשי צוות לחקור את העולם בכדי להביא מוצגים חדשים. מה שמביא אלמנט חדש לגמרי של המשחק ברמת הניהול - כי זה מצריך ניהול בפני עצמו. (את מי לשלוח, אילו מיומניות יש למי ששולחים, כל מקום יש לו את הדברים שלו וצריך להתאים ולעשות תיעדוף של כסף, זמן, הצלחה ושמירה על הצוות. יש למשל משלחות שיכולות "להרוג" חברי משלחת, וזה לא כיף לאבד מומחה שהבאת לרמה גובהה סתם ככה.
ואז מגיעה העובדה שגם מה שמקבלים מהמשלחות האלו, הוא רנדומלי. לכל איזור יש 2-4 מוצגים שניתן להשיג ממנו. אבל זה לא רק מה ניתן, אלא באיזו איכות. כלומר אתה רוצה גם מוצג שיהיה מסויים וגם באיכות גבוהה. מוצגים כאלו גם מושכים יותר קהל ונותנים יותר תרומות, וגם ניתנים לשידרוג (PERKS) שנותנים בונוסים שונים. ואז למעשה ניתן להכניס לניהול את כל נושא להחליף מוצגים ישנים בחדשים, לשנות מיקום ולשים אותם במרכז ועוד.

שני האלמנים הללו מאוד מאוד משנים את ההרגשה מהמשחקים הקודמים. יחד עם זאת, בהחלט זה עדיין משחק באותה סדרה. בניה, מעקב, ניהול ומעל הכל - הומור של משחקי מילים ושטויות אחרות.



תודה על הרשמים חנן :-) לגבי המשלחות, ממה שהבנתי באינטרנט אפשר להטיל קוביה מה יהיה במשלחת ואז זה רנדומלי לחלוטין ובלי הקוביה הזו יש לנו יותר שליטה מה יקרה לחברי המשלחת? אולי לא הבנתי נכון, האלמנט הרנדומלי נשמע כייפי ומוסף אלמנט של כמעט רוגלייק למשחק, אבל לא הייתי רוצה שלא תהיה לי שליטה לחלוטין במה שהולך עם המשלחת, כלומר אם אני יכול למנוע מהם תאונות/צרות דרך מיקרומנגמנט זה עדיף :-)

בגדול נשמע משחק אדיר, קצת מרתיע הקטע הזה שחוזרים למוזיאון שבנית קודם לעשות בו דברים ואפשר להתרסק כלכלית אם לא תכננת אותו, אבל לפחות זה אומר שצריך לחשוב ברצינות על הצעדים שלך בלי כל מיני קיצורי דרך.

אני חולה על ההומור של משחקי הtwo point ההומור תמיד מזכיר את משחקי הסימס בקטע הכי טוב שיכול להיות

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7246
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי glass man » 03 מרץ 2025, 12:05

Golan כתב:
glass man כתב:Blades of fire הוא מהמפתחים של מטרויד דרד ורואים את זה נראה ממש AA אבל זה לא דווקא דבר שלילי נותן לי וויב של משחק האק אנד סלאש קלאסי סטייל GOW או dante inferno הראשון נראה טוב, נראה כאילו משחקי הסולס ופפ16 עשו ילד :-) לגמרי eye candy בסטנדרטים של הדור הזה.


אחלה סטודיו, אני ממש מתרגש דווקא :)


האמת, ראיתי עכשיו שהם גם המפתחים של קסטלווניה מה360 אז כן, אני לוקח בחזרה לא היה לי מושג שזה הם, אין לי ספק שזה יהיה משחק איכותי עכשיו, הוא אחד האהובים עלי.

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4867
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי bozeman » 03 מרץ 2025, 22:49

glass man כתב:
bozeman כתב:
glass man כתב:חנן: תן לנו רשמים על Two Point Museum אם יהיה לך זמן וחשק. בתור מישהו שמאוד אהב את two point hospital (לא סיימתי) אני עדיין לא מבין איך אני אמור באמת לשחק בצורה הנכונה את המשחקים האלה? החוויה הכי מהנה והכי שווה זה לסיים את הקמפיין או פשוט ללכת על מצב הסאנדבוקס כמו 99% ממשחקי הניהול ברגע שאפשר? מה הדרך הנכונה בשביל להרגיש שקיבלת את החוויה הכי אידיאלית?

בכל מקרה החלטתי מזמן שבמשחק של המוזיאון אני אתמיד כי לנהל מוזיאון הרבה יותר מעניין אותי מבית חולים או קמפוס. :-)
נראה לי פשוט שאני אשמור אותו לתקופה שGTA 6 יוצא ואשחק אותם במקביל, כדי לשבור קצת את המונוטוניות שיכול להיות לבינג' טיפוסי לGTA6 :-)


טוב, אז רשמים מהמשחק:
אחרי כ-15 שעות משחק בסופ"ש, אני יכול להגיד שאני בהחלט נהנה מהמשחק.
אם צריך להגדיר אותו במשפט אחד: זה עוד מאותו דבר, אבל בהחלט יש התקדמות בנוסחה. כלומר לא מדובר באותו משחק בסקין שונה, אלא יש פה שינוי מורגש.
שני הדברים המרכזיים שיש עד כה הם שהוא נהיה "עולם פתוח" יותר. כבר לא עוד "איזור" שאתה צריך לפתח אותו, והגיע לאיזו נקודת ציון, ואז להעבור הלאה (וכנראה לא לחזור אליו יותר), אלא המשחק לוקח ומחזיר אותך למקומות שהיית ומוסיף לך עוד מטרות ושינויים. מה שנותן לך גם משחקיות וקשר למה שעשית, אבל גם שינוי הכרחי לצורת המשחק שלך. אי אפשר יותר נניח לקחת בוסט של הלוואה רק כדי "להצליח לבנות 10 מבנים", כי אם אין לך יכולת להתחזק כספית את המקום, כשתחזור אליו אח"כ תתרסק.
עוד גורם "עולם פתוח" הוא בתוך השלב עצמו - בניגוד למשחקים הקודמים שנעשו בצורת חדרים והתאמות בין "חדרים" פה מדובר על מוזיאון ותצוגות - מה שאומא שמדובר בהרבה יותר פתיחות, אין ממש חדרים שהם בהתאמה, אלא שילוב של חדרים (כמו חדר הצוות, שירותים וכו') ומרחבי התצורה, שיכולים להיות חללים גדולים ומסודרים איך שבא לך. זה נותן המון חופש, ובהחלט יש עניין של לעשות מה שנראה לך.

הדבר השני הוא "המשלחות". זה אלמנט רנדומאלי שאת שולח אנשי צוות לחקור את העולם בכדי להביא מוצגים חדשים. מה שמביא אלמנט חדש לגמרי של המשחק ברמת הניהול - כי זה מצריך ניהול בפני עצמו. (את מי לשלוח, אילו מיומניות יש למי ששולחים, כל מקום יש לו את הדברים שלו וצריך להתאים ולעשות תיעדוף של כסף, זמן, הצלחה ושמירה על הצוות. יש למשל משלחות שיכולות "להרוג" חברי משלחת, וזה לא כיף לאבד מומחה שהבאת לרמה גובהה סתם ככה.
ואז מגיעה העובדה שגם מה שמקבלים מהמשלחות האלו, הוא רנדומלי. לכל איזור יש 2-4 מוצגים שניתן להשיג ממנו. אבל זה לא רק מה ניתן, אלא באיזו איכות. כלומר אתה רוצה גם מוצג שיהיה מסויים וגם באיכות גבוהה. מוצגים כאלו גם מושכים יותר קהל ונותנים יותר תרומות, וגם ניתנים לשידרוג (PERKS) שנותנים בונוסים שונים. ואז למעשה ניתן להכניס לניהול את כל נושא להחליף מוצגים ישנים בחדשים, לשנות מיקום ולשים אותם במרכז ועוד.

שני האלמנים הללו מאוד מאוד משנים את ההרגשה מהמשחקים הקודמים. יחד עם זאת, בהחלט זה עדיין משחק באותה סדרה. בניה, מעקב, ניהול ומעל הכל - הומור של משחקי מילים ושטויות אחרות.



תודה על הרשמים חנן :-) לגבי המשלחות, ממה שהבנתי באינטרנט אפשר להטיל קוביה מה יהיה במשלחת ואז זה רנדומלי לחלוטין ובלי הקוביה הזו יש לנו יותר שליטה מה יקרה לחברי המשלחת? אולי לא הבנתי נכון, האלמנט הרנדומלי נשמע כייפי ומוסף אלמנט של כמעט רוגלייק למשחק, אבל לא הייתי רוצה שלא תהיה לי שליטה לחלוטין במה שהולך עם המשלחת, כלומר אם אני יכול למנוע מהם תאונות/צרות דרך מיקרומנגמנט זה עדיף :-)

בגדול נשמע משחק אדיר, קצת מרתיע הקטע הזה שחוזרים למוזיאון שבנית קודם לעשות בו דברים ואפשר להתרסק כלכלית אם לא תכננת אותו, אבל לפחות זה אומר שצריך לחשוב ברצינות על הצעדים שלך בלי כל מיני קיצורי דרך.

אני חולה על ההומור של משחקי הtwo point ההומור תמיד מזכיר את משחקי הסימס בקטע הכי טוב שיכול להיות

כן, קצת מבלבלים אותך.
המשלחות הן לא איזה מסך אחד פשוט, אלא מרכיב מהותי במשחק, ולכן זה הרבה יותר עם אפשרויות מרק לשלוח משלחת.
כל איזור מורכב ממי אפשר לשלוח. החל מאיש צוות אחד ואצלי יש גם שישה ושבעה חברי צוות.
ההרכב שלהם חשוב. יש דרישות מינימום. למשל שני חוקרים ואיש אבטחה. לעיתים יש עוד דרישות מינימום כמו שתהיה להם התמחות מסוימת.
לכל משימה יש גם אירועים שיכולים להתרחש. חלקם טובים, חלקם רעים. וניתן להגדיל או למזער את הסיכויים בבחירת אנשי צוות.
יש לכל משימה גם זמן שלוקח ועלות משימה. ניתן לשחק עם זה (פחות זמן, יותר סיכון, פחות סיכוי למשהו איכותי וכו)
גם הפרסים רנדומליים ותלויים בעומק המחקר של אותו איזור. ככול שחוקרים יותר, ככה המציאות איכותיות יותר.

בחירת אנשי הצוות גם צריכה להביא בחשבון שאנשי הצוות יהיו חסרים בזמן הזה. פחות מומחים לטפל בממצאים, פחות שרתים לטפל בבעיות, פחות אנשי קבלה למכור דברים וכו.

אז נכון שיש כפתור "בחר אנשי צוות אפשריים" כדי שיהיה מהיר במסך, אבל אכן זה לא מומלץ.

בקיצור, תנוח דעתך, זה בהחלט גם מסך עם המון ניהול....
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 23270
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי Laskin » 04 מרץ 2025, 11:52

הרשמים של Expedition 33 פשוט מטורפים… אני אמנם לא מאוד מתלהב מהגיימפליי אבל בשביל סיפור כל כך מעניין ודיאלוגים בוגרים וגרפיקה פסיכית - מוכן לבוא בראש פתוח :)

Laskin
Elder
הודעות: 23270
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי Laskin » 04 מרץ 2025, 18:39

Split Fiction עם ממוצע 90 אחרי 60 ביקורות… ג׳וזף פארס לא מאכזב.
מת לשחק בו, לצערי בסופ״ש הזה לא אתפנה אליו עדיין, אבל בשבוע הבא אחרוש עליו. מקווה שגירסת המחשב טובה

עריכה:
91 עם מעל 80 ביקורות

Laskin
Elder
הודעות: 23270
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי Laskin » 05 מרץ 2025, 09:28



נראה ונשמע חלום.
יהיה חתיכת שדרוג לילדים אחרי CASTLE CRASHERS שאנחנו מאוד נהנים לשחק יחד.
משחקי דו מימד על כל הז'אנרים השונים עושים קאמבק ענק.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7246
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי glass man » 05 מרץ 2025, 15:43

אם כבר עיברתנו את המשחק ההוא KHZAN לחזן, אני אמשיך את המסורת ואקרא למשחק הזה "אבשלום" מעתה והלאה. :D
נראה פצצה, אני לא יודע אם זה יהיה ברמה של Streets of rage 4 כי זה נשמע שDotemu רק מפיצים את זה ולא מפתחים את זה? (בטח עסוקים עם שינובי)
עדיין נראה ממש טוב ויזואלית, ואני מניח שהילדים כבר שיחקו בכל משחקי הCO OP שהם חובה כמו ריימן לג'נדס והסוניקים :-)
עריכה: IGN טוענים שזה כן המפתחים של streets of rage 4 ? הייפ!

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40482
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 09 מרץ 2025, 11:43

Laskin כתב:בהמשך לטריילר המגניב ששמתי ב-2026 (למרות שאין לי מושג מתי יוצא, סתם ניחוש) - היו בSTEAM FEST בסופ"ש גם את שני אלו:



וזה אחד שיוצא ממש עוד חודשיים וחצי:



אחלה הפתעות!

סולס סולס, עם קצת סולס וסולס ולקינוח סולס. מישהו מסוגל לפתח משחק שהוא לא חיקוי סולס בדור הזה?

bozeman כתב:טוב, אז רשמים מהמשחק:
אחרי כ-15 שעות משחק בסופ"ש, אני יכול להגיד שאני בהחלט נהנה מהמשחק.
אם צריך להגדיר אותו במשפט אחד: זה עוד מאותו דבר, אבל בהחלט יש התקדמות בנוסחה. כלומר לא מדובר באותו משחק בסקין שונה, אלא יש פה שינוי מורגש.
שני הדברים המרכזיים שיש עד כה הם שהוא נהיה "עולם פתוח" יותר. כבר לא עוד "איזור" שאתה צריך לפתח אותו, והגיע לאיזו נקודת ציון, ואז להעבור הלאה (וכנראה לא לחזור אליו יותר), אלא המשחק לוקח ומחזיר אותך למקומות שהיית ומוסיף לך עוד מטרות ושינויים. מה שנותן לך גם משחקיות וקשר למה שעשית, אבל גם שינוי הכרחי לצורת המשחק שלך. אי אפשר יותר נניח לקחת בוסט של הלוואה רק כדי "להצליח לבנות 10 מבנים", כי אם אין לך יכולת להתחזק כספית את המקום, כשתחזור אליו אח"כ תתרסק.
עוד גורם "עולם פתוח" הוא בתוך השלב עצמו - בניגוד למשחקים הקודמים שנעשו בצורת חדרים והתאמות בין "חדרים" פה מדובר על מוזיאון ותצוגות - מה שאומא שמדובר בהרבה יותר פתיחות, אין ממש חדרים שהם בהתאמה, אלא שילוב של חדרים (כמו חדר הצוות, שירותים וכו') ומרחבי התצורה, שיכולים להיות חללים גדולים ומסודרים איך שבא לך. זה נותן המון חופש, ובהחלט יש עניין של לעשות מה שנראה לך.

הדבר השני הוא "המשלחות". זה אלמנט רנדומאלי שאת שולח אנשי צוות לחקור את העולם בכדי להביא מוצגים חדשים. מה שמביא אלמנט חדש לגמרי של המשחק ברמת הניהול - כי זה מצריך ניהול בפני עצמו. (את מי לשלוח, אילו מיומניות יש למי ששולחים, כל מקום יש לו את הדברים שלו וצריך להתאים ולעשות תיעדוף של כסף, זמן, הצלחה ושמירה על הצוות. יש למשל משלחות שיכולות "להרוג" חברי משלחת, וזה לא כיף לאבד מומחה שהבאת לרמה גובהה סתם ככה.
ואז מגיעה העובדה שגם מה שמקבלים מהמשלחות האלו, הוא רנדומלי. לכל איזור יש 2-4 מוצגים שניתן להשיג ממנו. אבל זה לא רק מה ניתן, אלא באיזו איכות. כלומר אתה רוצה גם מוצג שיהיה מסויים וגם באיכות גבוהה. מוצגים כאלו גם מושכים יותר קהל ונותנים יותר תרומות, וגם ניתנים לשידרוג (PERKS) שנותנים בונוסים שונים. ואז למעשה ניתן להכניס לניהול את כל נושא להחליף מוצגים ישנים בחדשים, לשנות מיקום ולשים אותם במרכז ועוד.

שני האלמנים הללו מאוד מאוד משנים את ההרגשה מהמשחקים הקודמים. יחד עם זאת, בהחלט זה עדיין משחק באותה סדרה. בניה, מעקב, ניהול ומעל הכל - הומור של משחקי מילים ושטויות אחרות.

אני כל כך צריך לשחק אותו בסופ״ש!
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40482
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 09 מרץ 2025, 11:45

Laskin כתב:בהמשך לטריילר המגניב ששמתי ב-2026 (למרות שאין לי מושג מתי יוצא, סתם ניחוש) - היו בSTEAM FEST בסופ"ש גם את שני אלו:



וזה אחד שיוצא ממש עוד חודשיים וחצי:



אחלה הפתעות!

סולס סולס, עם קצת סולס וסולס ולקינוח סולס. מישהו מסוגל לפתח משחק שהוא לא חיקוי סולס בדור הזה?

bozeman כתב:טוב, אז רשמים מהמשחק:
אחרי כ-15 שעות משחק בסופ"ש, אני יכול להגיד שאני בהחלט נהנה מהמשחק.
אם צריך להגדיר אותו במשפט אחד: זה עוד מאותו דבר, אבל בהחלט יש התקדמות בנוסחה. כלומר לא מדובר באותו משחק בסקין שונה, אלא יש פה שינוי מורגש.
שני הדברים המרכזיים שיש עד כה הם שהוא נהיה "עולם פתוח" יותר. כבר לא עוד "איזור" שאתה צריך לפתח אותו, והגיע לאיזו נקודת ציון, ואז להעבור הלאה (וכנראה לא לחזור אליו יותר), אלא המשחק לוקח ומחזיר אותך למקומות שהיית ומוסיף לך עוד מטרות ושינויים. מה שנותן לך גם משחקיות וקשר למה שעשית, אבל גם שינוי הכרחי לצורת המשחק שלך. אי אפשר יותר נניח לקחת בוסט של הלוואה רק כדי "להצליח לבנות 10 מבנים", כי אם אין לך יכולת להתחזק כספית את המקום, כשתחזור אליו אח"כ תתרסק.
עוד גורם "עולם פתוח" הוא בתוך השלב עצמו - בניגוד למשחקים הקודמים שנעשו בצורת חדרים והתאמות בין "חדרים" פה מדובר על מוזיאון ותצוגות - מה שאומא שמדובר בהרבה יותר פתיחות, אין ממש חדרים שהם בהתאמה, אלא שילוב של חדרים (כמו חדר הצוות, שירותים וכו') ומרחבי התצורה, שיכולים להיות חללים גדולים ומסודרים איך שבא לך. זה נותן המון חופש, ובהחלט יש עניין של לעשות מה שנראה לך.

הדבר השני הוא "המשלחות". זה אלמנט רנדומאלי שאת שולח אנשי צוות לחקור את העולם בכדי להביא מוצגים חדשים. מה שמביא אלמנט חדש לגמרי של המשחק ברמת הניהול - כי זה מצריך ניהול בפני עצמו. (את מי לשלוח, אילו מיומניות יש למי ששולחים, כל מקום יש לו את הדברים שלו וצריך להתאים ולעשות תיעדוף של כסף, זמן, הצלחה ושמירה על הצוות. יש למשל משלחות שיכולות "להרוג" חברי משלחת, וזה לא כיף לאבד מומחה שהבאת לרמה גובהה סתם ככה.
ואז מגיעה העובדה שגם מה שמקבלים מהמשלחות האלו, הוא רנדומלי. לכל איזור יש 2-4 מוצגים שניתן להשיג ממנו. אבל זה לא רק מה ניתן, אלא באיזו איכות. כלומר אתה רוצה גם מוצג שיהיה מסויים וגם באיכות גבוהה. מוצגים כאלו גם מושכים יותר קהל ונותנים יותר תרומות, וגם ניתנים לשידרוג (PERKS) שנותנים בונוסים שונים. ואז למעשה ניתן להכניס לניהול את כל נושא להחליף מוצגים ישנים בחדשים, לשנות מיקום ולשים אותם במרכז ועוד.

שני האלמנים הללו מאוד מאוד משנים את ההרגשה מהמשחקים הקודמים. יחד עם זאת, בהחלט זה עדיין משחק באותה סדרה. בניה, מעקב, ניהול ומעל הכל - הומור של משחקי מילים ושטויות אחרות.

אני כל כך צריך לשחק אותו בסופ״ש!

Laskin כתב:הרשמים של Expedition 33 פשוט מטורפים… אני אמנם לא מאוד מתלהב מהגיימפליי אבל בשביל סיפור כל כך מעניין ודיאלוגים בוגרים וגרפיקה פסיכית - מוכן לבוא בראש פתוח :)

הוא נראה מעולה מהרגע הראשון. יש בו משהו שתופס את ה-JRPG של פעם, מה שמשחקי FF כושלים להיות, מה שהם אמורים להיות.
Laskin כתב:Split Fiction עם ממוצע 90 אחרי 60 ביקורות… ג׳וזף פארס לא מאכזב.
מת לשחק בו, לצערי בסופ״ש הזה לא אתפנה אליו עדיין, אבל בשבוע הבא אחרוש עליו. מקווה שגירסת המחשב טובה

עריכה:
91 עם מעל 80 ביקורות

נראה לי שהפעם אני הולך לשחק בו day one.
Laskin כתב:

נראה ונשמע חלום.
יהיה חתיכת שדרוג לילדים אחרי CASTLE CRASHERS שאנחנו מאוד נהנים לשחק יחד.
משחקי דו מימד על כל הז'אנרים השונים עושים קאמבק ענק.

הוא נראה מאוד מעניין, SOR4 היה מצויין.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23270
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי Laskin » 09 מרץ 2025, 11:50

אני לא נהנתי מSOR4, אבל זה נראה אחרת

לגבי 2 המשחקים - יש רשמים מBLADES OF FIRE והוא לא נשמע סולס בכלל, אלא H&S עם המון דגש על חישול החרבות והנשקים השונים.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7246
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי glass man » 09 מרץ 2025, 15:51

גיימפלי "חקירה של Hell is us "
המשחק הזה נראה מושלם! כאילו מישהו עירבב ביחד את פולאאוט של בטסדה, משחקי הסולס,משחקי DMC, עם נגיעות של דאוס אקס (בגלל המדבב של אדם ג'נסן והעובדה שהArt director של דאוס אקס הוא הבמאי פה.)

רואים שיש המון חקירה המון סייד קווסטים, וכמו משחק סולס טוב אין לך hand holding אין מרקרים שמראים לך לאן ללכת הכל זה כמו במשחקים של פעם שהיית צריך להבין דברים מתוך הרמזים של הNPCS וכו'.

נראה לי מושלם, גם אם מרוב שאפתנות זה יקבל 7 אצל המבקרים.
[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=dH0oJyvku68&t=177s[/YouTube]

idan
Veteran
הודעות: 2250
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי idan » 10 מרץ 2025, 09:19

10 דקות טריילר של קוג'ימה והפורום שותק?


Baba Yaga
Warrior
הודעות: 895
הצטרף: 09 ינואר 2016, 17:14

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי Baba Yaga » 10 מרץ 2025, 09:28

נראה סרט מדהים :D
מקנא במי שהצליח להתחבר למשחק הזה. ניסיתי פעמיים לשחק ופרשתי אחרי שעה מהסימולטור משלוחים. ראיתי גם את ה- walkthrough ולא הבנתי כלום מהעלילה.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4919
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי Stick » 10 מרץ 2025, 10:01

אני חושב שאני כבר לקראת הסוף של המשחק הראשון. האמת? מאוד מאוד נהנה ממנו, ממש הפתיע אותי לטובה, אבל אין פה המלצה למי שלא התחבר כי זה באמת משחק של וייב מעל הכל ואני יכול להבין את מי שפחות נהנה. יותר מזה - עם כמה שאני אוהב אותו, אם הייתי משחק בו בסיטואציה אחרת או במצב רוח אחר כנראה שגם אני הייתי פורש אחרי כמה שעות.
אז כן, מאוד אוהב את המשחק, מחכה לשני ויש מצב שאפילו אשחק בו בהשקה הפעם. הייתי אומר שזה בא לי בול כי אני אגיע אליו כשהראשון עוד טרי לי בראש, אבל זה לא שאני באמת מבין מה קורה פה לעזאזל מספיק טוב כדי שזה ישנה משהו :).
אבל אפילו זה לא באמת ביקורת, כאמור וגם בסיפור זה יותר נוגע לאווירה ולוייב שהמשחק נותן מאשר לקוהרנטיות הנרטיבית שבדרך כלל מחפשים, קצת כמו איזה סרט אומנותי כלשהו שאתה לא מבין מה באמת קורה בו אבל אתה נשאר איתו בתחושה מסוימת ואתה מבין שהוא עבד.
זה מצחיק כי במשחקי MGS שיחקתי אך ורק ב4 וב5, ככה שתמיד לא באמת הבנתי מה קורה ובעיקר זרמתי עם המשחק. היה אפשר לחשוב שבפרנצ'ייז חדש אני ארגיש אחרת כי אין לי עשורים של לור שעוברים לי מעל הראש, אבל לא, כנראה שזו פשוט חווית קוג'ימה שלי בכל מצב :).

Laskin
Elder
הודעות: 23270
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי Laskin » 10 מרץ 2025, 10:44

idan כתב:10 דקות טריילר של קוג'ימה והפורום שותק?



נראה לי מיותר לצפות בו כשאנחנו קרובים להשקה… השמועות מדברות על קיץ. יש פה גיימפליי כמו שצריך או רק סינמטי? יש תאריך?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40482
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2025, 12:08

idan כתב:10 דקות טריילר של קוג'ימה והפורום שותק?


אווו, לא ראיתי שזה יצא. גרפיקה מטורפת, שטפונות, שריפות, סופות חול, פוקוס על אקשן, בניית בסיס, קרבות כלי רכב, קרבות קייג׳ו, משלוחים הם כבר לא הפוקוס, חיקוי סוליד סנייק מקסיקני, חיקוי MG רקס, מוסיקה של woodkid, גרפיקה מטורפת... הייפ אדיר!

Laskin כתב:נראה לי מיותר לצפות בו כשאנחנו קרובים להשקה… השמועות מדברות על קיץ. יש פה גיימפליי כמו שצריך או רק סינמטי? יש תאריך?

יש תאריך בטריילר - 26 ליוני. מצחיק, אתה לא צופה בו מחשש לספויילרים? כי בילית לא מעט זמן בלרדת על כמה לא אהבת את הראשון :!:

Stick כתב:אני חושב שאני כבר לקראת הסוף של המשחק הראשון. האמת? מאוד מאוד נהנה ממנו, ממש הפתיע אותי לטובה, אבל אין פה המלצה למי שלא התחבר כי זה באמת משחק של וייב מעל הכל ואני יכול להבין את מי שפחות נהנה. יותר מזה - עם כמה שאני אוהב אותו, אם הייתי משחק בו בסיטואציה אחרת או במצב רוח אחר כנראה שגם אני הייתי פורש אחרי כמה שעות.
אז כן, מאוד אוהב את המשחק, מחכה לשני ויש מצב שאפילו אשחק בו בהשקה הפעם. הייתי אומר שזה בא לי בול כי אני אגיע אליו כשהראשון עוד טרי לי בראש, אבל זה לא שאני באמת מבין מה קורה פה לעזאזל מספיק טוב כדי שזה ישנה משהו :).
אבל אפילו זה לא באמת ביקורת, כאמור וגם בסיפור זה יותר נוגע לאווירה ולוייב שהמשחק נותן מאשר לקוהרנטיות הנרטיבית שבדרך כלל מחפשים, קצת כמו איזה סרט אומנותי כלשהו שאתה לא מבין מה באמת קורה בו אבל אתה נשאר איתו בתחושה מסוימת ואתה מבין שהוא עבד.
זה מצחיק כי במשחקי MGS שיחקתי אך ורק ב4 וב5, ככה שתמיד לא באמת הבנתי מה קורה ובעיקר זרמתי עם המשחק. היה אפשר לחשוב שבפרנצ'ייז חדש אני ארגיש אחרת כי אין לי עשורים של לור שעוברים לי מעל הראש, אבל לא, כנראה שזו פשוט חווית קוג'ימה שלי בכל מצב :).

MGS היא סדרה שאפשר להבין אותה אם משחקים בכל משחקים. DS לעומת זאת הרבה יותר בבל״ת מ-MG. סתם שמת את עצמך במצב שבו לא תוכל להבין אף משחק של קוג׳ימה :)

אבל כמובן שאתה יכול לשחק ב-MGS:D שיוצא השנה והוא אולי המשחקי MG היחיד ב-30 שנים האחרונות שהעלילה שלו מוכלת בתוך עצמה. מקבלים המון אם מכירים את MGS1-2 ו-MG1-2 אבל מדובר באשכרה עלילת התחלה, אמצע וסוף ברורים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23270
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי Laskin » 10 מרץ 2025, 12:15

כן, הראשון היה די מעפן, אבל זה קוג׳ימה אז אני אשחק בו בכל מקרה, אז לא בא לי ספוילרים, ואני בטוח שהמשחק הזה יהיה *הרבה* יותר טוב מהראשון וכמו שאמרת - הרבה יותר אקשן.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4412
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי Death_119 » 10 מרץ 2025, 13:02

DrKeo כתב:
idan כתב:10 דקות טריילר של קוג'ימה והפורום שותק?


אווו, לא ראיתי שזה יצא. גרפיקה מטורפת, שטפונות, שריפות, סופות חול, פוקוס על אקשן, בניית בסיס, קרבות כלי רכב, קרבות קייג׳ו, משלוחים הם כבר לא הפוקוס, חיקוי סוליד סנייק מקסיקני, חיקוי MG רקס, מוסיקה של woodkid, גרפיקה מטורפת... הייפ אדיר!

אז הפעם אתה חזאי מזג אוויר ואמור להבין Patterns בעננים ולדווח לקהל הצופים בבית? רק תוהה מה הפעילות היומיומית אותה יאמץ המשחק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40482
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2025, 13:03

Death_119 כתב:אז הפעם אתה חזאי מזג אוויר ואמור להבין Patterns בעננים ולדווח לקהל הצופים בבית? רק תוהה מה הפעילות היומיומית אותה יאמץ המשחק.

לטפס על הר ממש גבוה ולהיות מעל לשמיכה של עננים היה טאצ׳ יפה.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 31 אורחים