MGS FREAK כתב:אבל לא מצליח להתנער מהרושם שהמשחק דורש הרבה פחות מהשחקן ביחס לאטרנל ושהוא הרבה פחות מאתגר - ומכאן הרבה פחות מספק. אני גם לא בטוח שאני מתחבר למה שנראה כמו סט פיסס מCOD והרבה יותר פוקוס על סיפור על הרבה דמויות וכאלה.
Uncle Pey'j כתב:דום החדש פשוט מרגיש לי כבד מדי, אני יודע שלזה הם מכוונים, אבל אני פשוט לא אוהב את זה על סמך מה שראיתי. אני רוצה מוביליות, קצב גבוה והתחושה הזו של אם נשארים במקום אחד מתים, וכאן ID הצהירה שהם רוצים שהשחקן ייעצר במקום ויילחם
הוא נראה איטי וכבד יחסית לאיטרנאל, אבל הוא נראה הרבה ויתר נאמין לדום 1 ו-2. אני סומך עליהם שהוא קשה ומלא סקיל, ראו בדמו הרבה קומבואים, אני בטוח שלא קל להוציא אותם לפועל במצב לחץ עם עשרות אוייבים סביבך. גם הדמואים של איטרנל ו-2016 נראו מגניבים ולא מאתגרים במיוחד ובמשחקים עצמם כן קבלנו את האתגר.
הוא נראה כמו שילוב בין דום 2 למשחק FS, זה מעניין מאוד. אני סומך עליהם.