DrKeo כתב:glass man כתב:נדב, כפרה עליך אני לא מבין מה הטיעון בכלל. כולם יוכלו להרשים אם יעשו משחקים לינארים כמו BMW היילבליינד, וקפטן אמריקה? אוקיי.
אתה רואה את ספיידרמן 2 הופך למשחק מסדרוני לינארי? אתה רואה את GOY הופך למשחק מסדרוני וליניארי? אתה רואה את הוריזון 3 הופך למשחק מסדרוני וליניארי?
אם אתה אומר שלא צריך תקציבים של GTA לעשות משחקים מרשימים לא ליניארים אז תביא משחקים מרשימים עולם פתוח בדור הזה שהם לא GTA.
AC לא מרשים, הוא משחק שרץ על סווייץ 2 שהוא PS4 עם DLSS.
פייבל משחק מסדרון? סימולטור טיסה משחק מסדרון? מאפיה משחק מסדרון? DS2 משחק מסדרון?
אמרתי שלאף משחק אין scope של GTA, אף משחק לא צריך את התקציב וכוח האדם שמשחק GTA צריך וזה נכון עוד מהפס3. זה לא בינארי, או GTA או מסדרון צר. זה טווח שנע ממסדרון צר ועד עולם פתוח, ואז מעליהם קילומטרים באטמוספרה GTA שהוא פתית שלג שלא קיים בשום תצורה בתעשיה.
נדב, פייבל בפיתוח מאז 2017, שהוא ייצא הוא יהיה 9 שנים בפיתוח זה רק מוכיח את הנקודה. בוא נריץ רגע תסריט כזה על הפיתוח של הוריזון 2. היה מתחיל פיתוח ב2018 ויוצא ב2027. אפשרי שהיה מגיע לגרפיקה של פייבל? כן כמוהו בסוף הדור. וגם אז יש לא מעט שיגידו שפייבל 4 מרשים, אבל ממש לא ברמה של קפטן אמריקה, וGTA 6 בכלל רמה אחרת.סימולטור טיסה מרשים, אבל הוא לא אינטרקטיבי ברמה של עולם פתוח, זה משחק מאוד מצוצם בסקופ שלו לעומת מה שספיידרמן 3 עולם פתוח שבאמת סוחט את הPS5 היה נראה.
מאפיה לא משחק מסדרון, אבל הוא ממש לא ברמה של GTA6 או קפטן אמריקה או היילבלייד הוא נראה כמו משחק Late ps4 gen או יותר נכון כמו גרסת PC של המשחקים האלה.
DS2 (של קוג'ימה) לא נראה קפיצה דורית מהקודם. הוא נראה כמו הקפיצה בין HORIZON 1 ל2 או ספיידרמן 1 ל2 או כמו GOT לGOY.
אנחנו שוב ושוב רואים שמשחקים באמת מרשימים שהם עולמות פתוחים לקח כל הדור לפתח אותם. לא חושב שבדור הבא זה יפתיע מישהו אם כל סטודיו AAA יוציא את המשחק שלו בשנתיים האחרונות של הדור, נהיה רגילים לזה.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015