נושא *לא* E3 2025

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Baba Yaga
Warrior
הודעות: 910
הצטרף: 09 ינואר 2016, 17:14

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי Baba Yaga » 07 יוני 2025, 13:09

Laskin כתב:באנה, mundfish אולי אכזבו עם אטומיק הארט אבל וואו כמה יצירתיות יש בהם, גם הקוביה וגם ההמשך של אטומיק הארט מפוצצים בדמיון ומקוריות בכל הקשור לעולם והעיצובים, אם רק יצליחו לחבר לזה גיימפליי סביר יותר - זה יהיה מדהים.


הטריילר מטורף, השאלה מה יהיה בסוף עם המשחק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41361
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 08 יוני 2025, 00:29

RE9 נראה ממש מעניין. מישהו יודע מה הסגנון משחק החדש?


הקונספט של לחזור לרקון סיטי ההרוסה ממש טוב. וההומאג׳ לטריילר המקורי של RE4 לפני הריבוט היה מעולה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41361
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 08 יוני 2025, 00:35

Hypno כתב:
DrKeo כתב:1) ההבדל העיקרי בדור הזה הוא שעבור המשחק חסר ההשראה הממוצע הcpu של הפס5 הוא מעל ומעבר. אי אפשר באמת להשתמש ביצור פריימים כדי להגיע ל60 (ומי שמנסה יוצר בזיון טכני), אי אפשר להסתמך על vrr כי לרוב האנשים אין את זה (וזה לא עובד על הפס5 כבר שנה). ובנוגע לביקוש, הוא מזוייף, נוצר על ידי תקופת קרוס ג׳ן סופר ארוכה שעוותה פרספקטיבה של תעשיה שלמה וירתה לכל הדור ברגל.
2) אתה חוזר על הטיעון הזה, אבל הוא לא נכון. לסוויצ׳ 2 יש כל טכנולוגיה שיש לפס5 וגם כמה שאין לה, לפס4 חסרות המון טכנולוגיות מאוד חשובות שמונעות שימוש בטכניקות דור הבא. הסוויצ׳ 2 לא מונעת ממשחק לדרוש RT כמינימום, לא מונעת mesh shaders וגם לא מונעת הסתמכות על SSD. הפס4 כן. כלומר אין טכנולוגיה שאי אפשר להריץ על הפס5 שלא תרוץ על הסוויצ׳ 2 בscale down, אבל יש המון שלא ירוצו על הפס4. וכמובן העובדה שהסוויצ׳ 2 ממש קרובה לכוח של הפס5 גם בcpu וגם בנפח הזיכרון ושיש לה ssd אומר שכמעט כל משחק יכול להגיע אליה די בקלות. וכן אתה רואה את זה יופי בoutlaws כי כשהcpu בערך חצי כוח מהפס5, אז משחק 60 יכול בקלות יחסית להגיע לסוויצ׳ 2. אבל אני לא יודע למה כתבתי את זה, הרי תתעלם, לא תגיב ואז תגיד את אותה שטות שוב.

אתה משתמש באנשי קש, אתה לא מתיחס לעיקר. זה לא משנה אם זה מספר הדמויות על המסך או הרס או פיזיקת מים או סימולציה של האשכים של גרולט מתיבשים אחרי שהם טבלו בגיגית. מה שמשנה הוא שהוויצ׳ר הוא לא cod, זה לא משחק שבאמת צריך 60, זה משחק שבקונסולה בסיסית בת 8 אפשר להסתפק ב-30. וכדי להשיג 60 חצי מהכוח שלה בוזבז. CDPR מנצלים את כל הבאפלו, אם היה לצוות x2 מעבד ו-gpu, הם היו עושים איתם נפלאות.

אני בטוח שgta6 ב-60 היה עדין מאוד מרשים. אבל ראית מה קבלנו? היית מוותר על זה בשביל 60? רוצה כל כך 60? תקנה מחשב חזק, או תחכה לגרסת הפס6. ביצועים high end למכשירי high end. לא לקונסולה בסיסית שיצא ב-2020.

ואגב אני מאוד מתלהב מהוויצ׳ר ואני חושב שהוא נראה מדהים, אם הוא באמת יראה ככה בסוף. אבל יש פה פיל what if מאוד גדול בחדר.


1. לא דיברתי על ייצור פריימים אלא האפסקייל של הרזולוציה. ברור שאפשר להסתמך על VRR. יש מלא משחקי AAA שמציעים מצב 40FPS תודות על ההסתמכות הזו.
lol על זה שאתה אומר שלאנשים לא יהיה אכפת מחזרה ל 30 FPS אבל אומר שגליץ' ב VRR על הפס5 כזה מפריע להם כה שאתה מרשה עצמך להגיד ש 'VRR לא עובד על הPS5 כבר שנה'. נו באמת. ולהבנתי השבוע יצא עדכון שמתקן את הבעיה.

2. המעבד של הסוויץ' 2 כנראה חלש בככחצי מה Series S. תפסיק לנסות לטאטא את זה מתחת לשולחן. אתה צריך להתייחס בחומרה דומה למשחקים שיוצאים לסוויץ2 כמו למשחקי קרוס-ג'ן. לפי ההתסכלות שלך, מפתחות לא מנצלות את המעבד של ה PS5 כי המשחק צריך לעבוד על מעבד שחלש בחצי. כל הדיבורים על טכנולוגיות הן הסחות דעת.
זה כמו שתגיד למישהו לקנות 5060ti על פני 4070ti בגלל שסדרה 5000 היא חדישה יותר. הביצועים הם עדיין 50% פחות.

למה outlaws הוא 60FPS על הפס5? ייתכן שהם ידעו שהמשחק ייצא לסוויץ' 2 ולכן כתוצאה מההבטחה שהמשחק ירוץ על 30 FPS בסוויץ' 2 זה איפשר 60 FPS על הפס5?

אתה משחק עם התפיסות שלך לפי מה שנוח לך.


ברור שהוויצ'ר 4 צריך 60 FPS. לכל משחק זה טוב. ובטח משחק שבו אתה דוהר על סוסים ועם מערכת קרב שמצריכה תגובתיות.
אפשר לשבת שעות ולדמיין ולהפליג במחשבות מה וויצ'ר 4 היה עושה עם הכח שמתפנה ע"י מצב 30FPS בלבד. אבל זה להתעקש להסתכל על חצי הכוס הריקה.
אפשר גם לדמיין איך משחקים היו אם קונסולות לא היו שומרות X ליבות למערכות ההפעלה. אנשים אחרים היו מדמיינים איך משחקים היו אם הם היו 20 FPS כמו בימי נינטנדו העליזים.

בדור הזה מתרחשת מהפיכה במערכת תאורה של משחקים בזכות ה RTGI. אבל יש לך אנשים כמו בלינג שלא מסוגלים להעריך את הקפיצה המהפכנית הזו - לא מבחינת שיפור הויז'ואליות והראליסטיות, ולא מבחינת כמות הכח החישובית שהיא מצריכה.

אי אפשר לדבר על diminishing returns ואז לפייט בכמה X% המשחקים היו שונים בלי הקצאה של 60FPS.
הנה משהו שהוא לחלוטין לא diminishing: לשחק במשחק ב 60FPS במקום 30.

מי קבע ש60 FPS לא צריך להיות בקונסולת 'בסיס'?

ל-60 ב-rpg עולם פתוח עם מערכת קרב כמעט אוטומטית בשנה שהדור הבא יוצא אין שום מקום.

מה עם GTA6? הוא לא צריך 60? ובעצם, למה לא 120?

הודעה מטומטמת ממש, ממש. אף אחד לא שם לב חוץ מDF שVRR שבור בפס5 כבר שנה. 60 במשחקים שלא צריכים 60 בקונסולת בסיס זה פשע, בטח כשמדובר בחברות שדוחפות את הקצה המדמם. טיעוני diminishing return הם מטומטמים מאנשים שלא מבינים מהחיים שלהם.

ובנוגע לסוויצ׳ 2. אם הטמטום הזה הוא מה שיש לך להגיד בנושא, עדיף לסתום.
Hypno כתב:
bling כתב:לא יודע איך עולם המונחים שלך עובד אבל אתה יודע, יכול להיות דבר כזה גרוע וגרוע יותר. זה לא גרוע או מעולה, זה שמשהו פחות גרוע לא הופך אותו לטוב פתאום.

העניין הוא שאובייקטיבית ומספרית 2024 הייתה שנה מצויינת, ורק מי שהתעקש לראות אותה דרך עדשה מסויימת הכפיש אותה.
כפי שבוודאי יש אנשים שעבורם שמשחק בלעדי חדש של קוג'ימה לבדו 'מנצח' את הליין-אפ של שנים רבות אחרות.

אגב, מוזר שלאסקין לא הגיב על baby steps כי זה היה אחד המשחקים הכי מצופים שלו בעבר.

אתה הבן אדם היחיד בעולם שחושב ש2024 הייתה שנה טובה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4248
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי InterAl » 08 יוני 2025, 04:03

גם df לא שמו לב, זה התחיל מפוסט ברדיט, גולשים פנו אליהם והם אימתו את זה. גם לא ממש נכון לקרוא לזה שבור, זה מיקרו-גמגום שקורה אחת לכמה שניות אחרי שהמשחק רץ 20-30 דקות, וגם אז לא בכל משחק.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4427
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי Death_119 » 08 יוני 2025, 08:32

DrKeo כתב:RE9 נראה ממש מעניין. מישהו יודע מה הסגנון משחק החדש?


הקונספט של לחזור לרקון סיטי ההרוסה ממש טוב. וההומאג׳ לטריילר המקורי של RE4 לפני הריבוט היה מעולה.

היא היתה הרוסה עוד ב2/RE3 :), אחרי פיצוץ גרעיני זה לא בעיקר לבקר במישור?
נראה שהוא לא המשך של 7 ו-8, לא אית'ן. שזה טוב כי אני נמנע מ-7 ו-8 בגלל 7 שכנראה מפחיד מידי.

צפיתי בתצוגה של הפלייסטישן ממש על הפנים, חוץ מJames bons וNioh 3 לא מצאתי אפילו משחק אחד פוטנציאלי.
למה לא הציגו של תוכן 1st party של הPS5, או שהם מתכננים עוד תצוגה גדולה השנה?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41361
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 08 יוני 2025, 09:40

InterAl כתב:גם df לא שמו לב, זה התחיל מפוסט ברדיט, גולשים פנו אליהם והם אימתו את זה. גם לא ממש נכון לקרוא לזה שבור, זה מיקרו-גמגום שקורה אחת לכמה שניות אחרי שהמשחק רץ 20-30 דקות, וגם אז לא בכל משחק.

הייתי אומר שמיקרו גמגום כל 8 שניות בפיצ׳ר שהמטרה שלו לתקן את אחת הסיבות העיקריות למיקרו-גמגומים זה פיצ׳ר שבור :!:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4248
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי InterAl » 08 יוני 2025, 10:11

לא אחת לשמונה שניות באופן קבוע... אתה לא באמת יכול לשחק על 40fps למשל בלי vrr, זה על גבול הלא שחיק. פה זה לא באמת המצב, בעצמך אמרת שאף אחד כמעט לא שם לב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41361
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 08 יוני 2025, 10:33

InterAl כתב:לא אחת לשמונה שניות באופן קבוע... אתה לא באמת יכול לשחק על 40fps למשל בלי vrr, זה על גבול הלא שחיק. פה זה לא באמת המצב, בעצמך אמרת שאף אחד כמעט לא שם לב.

אין קשר בין הפופולריות המתגברת של 40fps ל-VRR. ליתר דיוק הפס5 בכלל לא תומכת ב-VRR ב-40fps כי יש לה גבול תחתון של 48fps לשימוש ב-VRR, בשניה שה-fps נופל מ-48fps ה-vrr נכבה. חמש שנים לתוך הדור וסוני עדין לא טרחו לישם frame compansation ל-VRR שלהם. 40fps מושג כי היום טלביזיות חדשות הן עם קצב רענון של 120, ו-40fps הוא חלוקה של 120.

בכל מקרה אני מבין מה אתה אומר, משחק ב-50fps יגמגם כל כמה פריימים, לא לכל 8 שניות. אבל משחקים שיוצאים לקונסולות ולא מחזיקים 30 או 60 היו מאז ומתמיד, רובם רצו עם v-sync והפילו את ה-v-sync בכל פעם שה-GPU לא עמד ב-frame time והיה אמור להיות גמגום. היוזר הממוצע לא ראה גם את זה, יוזרים ממוצעים לא שמים לב לכמעט כלום. DF נלחמים שנים בגמגומי קימפול שיידרים והם כל פעם מתוסכלים מתיקוני פלסיבו. ובמשחקים היום יכולים להיות גמגומי שיידרים של 200ms, לא של 16.7ms כמו שהיה בחודשים האחרונים בפס5.

בכל מקרה להגיד שמפתחות יכולות לכוון עכשיו לכל fps רנדומאלי בזכות VRR זה לא נכון. וזאת הייתה המטרה של התגובה שלי. ש-VRR הוא אחלה, אבל הוא פיצ׳ר צד שסוני אפילו לא טרחה לתקן במשך חודשים כשהוא היה שבור בפלטפורמה שלה. אף מפתחת לא אמורה להסתמך על טכנולוגיה שכזו בכדי לספק fps חלק בקונסולה כשלרוב השחקנים אין את הטכנולוגיה. ומפתחות לא עושות את זה, וכשמשחקים לא מצליחים להחזיק 60, 40 או 30 אז זה נחשב לכשל טכני, כמו אלדן רינג או מצב ה-60 של FF16.

הקונסולה היחידה שבשבילה VRR הוא game changer כמו שקאז טוען זו הסוויצ׳ 2 שבה ל-100% מהשחקנים יש VRR ולכן במצב הנייד מפתחות יכולות לטרגט כל fps רנדומאלי.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23713
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי Laskin » 08 יוני 2025, 10:40

כמה טריילרים נחמדים מתערוכות קטנות יותר שלא קיבלו תשומת לב... לפני הגדולה הערב ב-20:00 של מיקרוסופט:







זה כבר הוכרז אבל יש תאריך וזה חודש הבא... נראה ממש לא רע, גם אם פחות הסגנון שלי:



וזה כמובן הכי מעניין... וואלה נראה פשוט מעולה. יש שם קטע בסוף עם הרס די פסיכי, וזה נראה גיימפליי


סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4248
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי InterAl » 08 יוני 2025, 12:08

DrKeo כתב:
InterAl כתב:לא אחת לשמונה שניות באופן קבוע... אתה לא באמת יכול לשחק על 40fps למשל בלי vrr, זה על גבול הלא שחיק. פה זה לא באמת המצב, בעצמך אמרת שאף אחד כמעט לא שם לב.

אין קשר בין הפופולריות המתגברת של 40fps ל-VRR. ליתר דיוק הפס5 בכלל לא תומכת ב-VRR ב-40fps כי יש לה גבול תחתון של 48fps לשימוש ב-VRR, בשניה שה-fps נופל מ-48fps ה-vrr נכבה. חמש שנים לתוך הדור וסוני עדין לא טרחו לישם frame compansation ל-VRR שלהם. 40fps מושג כי היום טלביזיות חדשות הן עם קצב רענון של 120, ו-40fps הוא חלוקה של 120.

בכל מקרה אני מבין מה אתה אומר, משחק ב-50fps יגמגם כל כמה פריימים, לא לכל 8 שניות. אבל משחקים שיוצאים לקונסולות ולא מחזיקים 30 או 60 היו מאז ומתמיד, רובם רצו עם v-sync והפילו את ה-v-sync בכל פעם שה-GPU לא עמד ב-frame time והיה אמור להיות גמגום. היוזר הממוצע לא ראה גם את זה, יוזרים ממוצעים לא שמים לב לכמעט כלום. DF נלחמים שנים בגמגומי קימפול שיידרים והם כל פעם מתוסכלים מתיקוני פלסיבו. ובמשחקים היום יכולים להיות גמגומי שיידרים של 200ms, לא של 16.7ms כמו שהיה בחודשים האחרונים בפס5.

בכל מקרה להגיד שמפתחות יכולות לכוון עכשיו לכל fps רנדומאלי בזכות VRR זה לא נכון. וזאת הייתה המטרה של התגובה שלי. ש-VRR הוא אחלה, אבל הוא פיצ׳ר צד שסוני אפילו לא טרחה לתקן במשך חודשים כשהוא היה שבור בפלטפורמה שלה. אף מפתחת לא אמורה להסתמך על טכנולוגיה שכזו בכדי לספק fps חלק בקונסולה כשלרוב השחקנים אין את הטכנולוגיה. ומפתחות לא עושות את זה, וכשמשחקים לא מצליחים להחזיק 60, 40 או 30 אז זה נחשב לכשל טכני, כמו אלדן רינג או מצב ה-60 של FF16.

הקונסולה היחידה שבשבילה VRR הוא game changer כמו שקאז טוען זו הסוויצ׳ 2 שבה ל-100% מהשחקנים יש VRR ולכן במצב הנייד מפתחות יכולות לטרגט כל fps רנדומאלי.

ה-48fps זה הדיפולט שהפס5 נותנת אוטומטית, אבל מפתחים יכולים לממש lfc בעצמם ולרדת מ-48, הרבה משחקים עושים את זה. לגבי ה-120, זה נכון אבל לא סותר, עדיין vrr דרוש עבור 40fps uncapped, כמו בספיידרמן 2 למשל.

לגבי כשל טכני או לא - לא יודע, עניין של פרספקטיבה. כל עוד יש לשחקן אופציה, אני לא רואה את הבעיה. אף אחד לא מכריח אותך לשחק על performance ואף אחד לא מכריח אותך לשחק על טלוויזיה מיושנת בלי vrr.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41361
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 08 יוני 2025, 12:31

InterAl כתב:ה-48fps זה הדיפולט שהפס5 נותנת אוטומטית, אבל מפתחים יכולים לממש lfc בעצמם ולרדת מ-48, הרבה משחקים עושים את זה. לגבי ה-120, זה נכון אבל לא סותר, עדיין vrr דרוש עבור 40fps uncapped, כמו בספיידרמן 2 למשל.

48fps זאת המגבלה החומרתית של ה-GPU של הפס5, או לפחות מגבלה תוכנתית שמעולם לא נפתרה. מפתחים מוזמנים לפתח מערכת LFC משלהם, אני לא מכיר אחד שעשה את זה. אתה יכול לתת דוגמאות למשחקים שישמו לבד LFC?

InterAl כתב:לגבי כשל טכני או לא - לא יודע, עניין של פרספקטיבה. כל עוד יש לשחקן אופציה, אני לא רואה את הבעיה. אף אחד לא מכריח אותך לשחק על performance ואף אחד לא מכריח אותך לשחק על טלוויזיה מיושנת בלי vrr.

אם זה מצב אופציונאלי שעובד רק לחלק מהשחקנים, הוא לא יכול להיות משענת למפתחים. אם אתה מדבר על זה שמדובר במצב אופציונאלי שלא מכריח אף אחד להשתמש בו, אתה בדיוק מבהיר את הנקודה שלי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4248
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי InterAl » 08 יוני 2025, 13:04

מה הכוונה? יש לא מעט משחקים עם 40fps uncapped - הבאתי קודם את ספיידרמן 2 כדוגמה שנע סביב 40-50 בפידליטי. לשיטתך זה לא אפשרי חומרתית/תוכנתית? עובדתית המשחקים האלה קיימים...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41361
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 08 יוני 2025, 13:27

InterAl כתב:מה הכוונה? יש לא מעט משחקים עם 40fps uncapped - הבאתי קודם את ספיידרמן 2 כדוגמה שנע סביב 40-50 בפידליטי. לשיטתך זה לא אפשרי חומרתית/תוכנתית? עובדתית המשחקים האלה קיימים...

אין אף משחק שתומך ב-VRR מתחת ל-48fps על פי מה שאני מכיר. אולי יש איזה דודו נדיר שאני לא מכיר, אני אשמח לשמוע על זה כזה מעניין לראות ישום תוכנתי של מפתחת, אבל לפחות אני אישית עדין לא ראיתי את זה. בספיידרמן 2 כשמשחקים uncapped זה מכבה את ה-VRR תחת לטווח הסטנדרטי, לפחות לפי מה שאני מכיר. כדי לשים את המשחק במצב uncapped חייבים להוריד את ה-VRR מהגדרת ״smooth״.

בכל מקרה לא שמעתי מעולם טענה שאינסומניאק ישמו LFC, גם לא בראיון הטכני הארוך עם מוביל של המנוע וגם לא בביקורות הטכניות של DF.

וגם אם היה משחק או שניים שמישמים LFC, מדובר בדיון צד על זה שאמרת ש-40 דורש VRR, פחות רלוונטי לדיון. הנקודה הכללית על VRR נשארה כמו שהיא - הוא לא יכול להיות משענת לפיתוח בדור הזה, רק פיצ׳ר מעשיר. והעובדה שסוני שמה כל כך מעט מאמץ בנושא רק מדגישה כמה זה לא חשוב למפתחים. הם לא טרחו להכניס למערכת LFC אחרי 5 שנים כשלאקסבוקס יש את זה לדעתי המשיגור, או קרוב לשיגור. והעובדה ש-VRR היה שבור במשך חודשים בלי תיקון עוד יותר מדגישה ש-VRR מעניין לסוני את האתה יודע מה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41361
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 08 יוני 2025, 14:10

Laskin כתב:וזה כמובן הכי מעניין... וואלה נראה פשוט מעולה. יש שם קטע בסוף עם הרס די פסיכי, וזה נראה גיימפליי


ואו איזה כיף, משחק מושקע של האקספנס. הוא נראה לא רע בכלל. אני מקווה שיש שם גם שליטה בחלליות ולא רק ירי בגוף שלישי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4248
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי InterAl » 08 יוני 2025, 14:22

DrKeo כתב:
InterAl כתב:מה הכוונה? יש לא מעט משחקים עם 40fps uncapped - הבאתי קודם את ספיידרמן 2 כדוגמה שנע סביב 40-50 בפידליטי. לשיטתך זה לא אפשרי חומרתית/תוכנתית? עובדתית המשחקים האלה קיימים...

אין אף משחק שתומך ב-VRR מתחת ל-48fps על פי מה שאני מכיר. אולי יש איזה דודו נדיר שאני לא מכיר, אני אשמח לשמוע על זה כזה מעניין לראות ישום תוכנתי של מפתחת, אבל לפחות אני אישית עדין לא ראיתי את זה. בספיידרמן 2 כשמשחקים uncapped זה מכבה את ה-VRR תחת לטווח הסטנדרטי, לפחות לפי מה שאני מכיר. כדי לשים את המשחק במצב uncapped חייבים להוריד את ה-VRR מהגדרת ״smooth״.

בכל מקרה לא שמעתי מעולם טענה שאינסומניאק ישמו LFC, גם לא בראיון הטכני הארוך עם מוביל של המנוע וגם לא בביקורות הטכניות של DF.

וגם אם היה משחק או שניים שמישמים LFC, מדובר בדיון צד על זה שאמרת ש-40 דורש VRR, פחות רלוונטי לדיון. הנקודה הכללית על VRR נשארה כמו שהיא - הוא לא יכול להיות משענת לפיתוח בדור הזה, רק פיצ׳ר מעשיר. והעובדה שסוני שמה כל כך מעט מאמץ בנושא רק מדגישה כמה זה לא חשוב למפתחים. הם לא טרחו להכניס למערכת LFC אחרי 5 שנים כשלאקסבוקס יש את זה לדעתי המשיגור, או קרוב לשיגור. והעובדה ש-VRR היה שבור במשך חודשים בלי תיקון עוד יותר מדגישה ש-VRR מעניין לסוני את האתה יודע מה.

https://www.youtube.com/watch?v=3v2aks- ... e=youtu.be

כל משחק עם 40+ מממש lfc, אחרת למה שיתמוך ב-40+?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41361
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 08 יוני 2025, 14:45

InterAl כתב:https://www.youtube.com/watch?v=3v2aks- ... e=youtu.be

כל משחק עם 40+ מממש lfc, אחרת למה שיתמוך ב-40+?

מדהים שאינסומניאק עשו את זה, אז אנסומניאק הם אותו דודו נדיר, אז זה אומר שיש אולי 10 משחקים מתוך 3000+ לפס5 שעושים את זה?

בנוגע ל40+, לא חייבים לישם lfc, מצבי unlocked קיימים בקונסולות שנים וכמובן שמשחקים לא מצליחים להיו נעולים למטרה 100% מהזמן מאז שהמציאו את ה-GPU וכמובן ש-VRR הוא דבר חדש. VRR רק עושה את החוויה יותר נעימה.

בכל מקרה, רק כדי להבין את הנקודה שלך, אתה חושב שמפתחים יכולים להשען על VRR לפיתוח המשחק שלהם בדור הזה? אני לא מדבר על מוד אופציונאלי, אני מדבר על לבנות את המשחק סביב VRR.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4248
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי InterAl » 08 יוני 2025, 15:04

לא חייבים, אבל יהיו גמגומים... בפועל אין, זה אומר שיש LFC במצבי 40+. אינסומניאק עשו את זה עם ראצ׳ט, בתחילת הדור. מאז הרבה עשו את זה, עשרות משחקים, תכלס כמעט כל מי שתומך ב-40fps.

ואני לא הייתי קורא לזה ״הישענות״. יש לך אופציה ל-30. יש לך אופציה ליותר עם vrr, בחירה שלך.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41361
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 08 יוני 2025, 15:21

InterAl כתב:לא חייבים, אבל יהיו גמגומים... בפועל אין, זה אומר שיש LFC במצבי 40+. אינסומניאק עשו את זה עם ראצ׳ט, בתחילת הדור. מאז הרבה עשו את זה, עשרות משחקים, תכלס כמעט כל מי שתומך ב-40fps.

ואני לא הייתי קורא לזה ״הישענות״. יש לך אופציה ל-30. יש לך אופציה ליותר עם vrr, בחירה שלך.

לא חייבים להיות גמגומים, עד שהיה VRR רוב המשחקים פשוט נתנו למסך להקרע פעם ב-X פריימים. אגב לא היה VRR בתחילת הדור, סוני הוסיפה תמיכה של VRR רק ב-2022 כך שגם ראצ׳ט קבל פאצ׳ VRR כמעט שנה אחרי שהוא שוגר.

אני לא מכיר שום עדות שיש בעשרות משחקים LFC. למען האמת, אני לא חושב שיש עשרות משחקים עם מצב 40 unlocked. אני מכיר רק את המשחקים של אינסומניאק וכמה פורטי פס5 של סוני כמו GOW:R. כנראה פחות מ-20 משחקים שיש להם מצב 40 unlocked. ומתוך כל אלה אין לי מושג למי יש ולמי אין LFC, משער שלא לכולם יש. אפילו ספיידרמן סובל מקריעות מסך במצבים שהם לא 40 unlocked. נדיר, אבל קורה כשה-fps יורד מ-48.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23713
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי Laskin » 08 יוני 2025, 15:23

DrKeo כתב:
Laskin כתב:וזה כמובן הכי מעניין... וואלה נראה פשוט מעולה. יש שם קטע בסוף עם הרס די פסיכי, וזה נראה גיימפליי


ואו איזה כיף, משחק מושקע של האקספנס. הוא נראה לא רע בכלל. אני מקווה שיש שם גם שליטה בחלליות ולא רק ירי בגוף שלישי.


אני מקווה שלא תהיה :)
זה משחק גדול ראשון שלהם נראה לי, שלא יתפזרו

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41361
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 08 יוני 2025, 15:25

נשמע לי הרבה יותר פשוט מלעשות משחקי ירי בגוף שלישי עם הרבה תסרוט :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4248
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי InterAl » 08 יוני 2025, 18:34

DrKeo כתב:
InterAl כתב:לא חייבים, אבל יהיו גמגומים... בפועל אין, זה אומר שיש LFC במצבי 40+. אינסומניאק עשו את זה עם ראצ׳ט, בתחילת הדור. מאז הרבה עשו את זה, עשרות משחקים, תכלס כמעט כל מי שתומך ב-40fps.

ואני לא הייתי קורא לזה ״הישענות״. יש לך אופציה ל-30. יש לך אופציה ליותר עם vrr, בחירה שלך.

לא חייבים להיות גמגומים, עד שהיה VRR רוב המשחקים פשוט נתנו למסך להקרע פעם ב-X פריימים. אגב לא היה VRR בתחילת הדור, סוני הוסיפה תמיכה של VRR רק ב-2022 כך שגם ראצ׳ט קבל פאצ׳ VRR כמעט שנה אחרי שהוא שוגר.

אני לא מכיר שום עדות שיש בעשרות משחקים LFC. למען האמת, אני לא חושב שיש עשרות משחקים עם מצב 40 unlocked. אני מכיר רק את המשחקים של אינסומניאק וכמה פורטי פס5 של סוני כמו GOW:R. כנראה פחות מ-20 משחקים שיש להם מצב 40 unlocked. ומתוך כל אלה אין לי מושג למי יש ולמי אין LFC, משער שלא לכולם יש. אפילו ספיידרמן סובל מקריעות מסך במצבים שהם לא 40 unlocked. נדיר, אבל קורה כשה-fps יורד מ-48.

לא זוכר מתי ראיתי קריעה לאחרונה, רוב המשחקים נוטים לגמגם במקום לקרוע מסך. נכון, vrr נוסף לפס5 ב-2022. אם תקשיב לסרטון שקישרתי, ג׳ון מסביר שהרבה משחקים הוציאו פאטצ׳ים באותה תקופה (סמוך לשחרור של הפיצ׳ר ע״י סוני) כדי לתמוך ב-lfc, והשיטה היא אותו דבר כמו 40 נעול, מכפילים את הפריים... אז אני לא מבין למה זה כל-כך מפתיע אותך, ממילא עושים את זה עבור 40 נעול, לא נשמע כמו אתגר טכני רציני.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41361
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 08 יוני 2025, 19:42



אקסבוקס עוד 20 דק. לצערי אני לא אוכל לצפות בלייב.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23713
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי Laskin » 08 יוני 2025, 21:25

איזו תצוגה נהדרת!
הפצצה אחרי הפצצה…. לא מאמין שהבא של double fine מגיע רק עוד 4 חודשים בערך, והוא נראה אדיר!
אז יש לדאבל פיין 2 צוותים עכשיו?


אם אני צריך לדרג אז החמישה שלי פה הם:
Keeper
Aphelion
High on Life 2
Super Meatboy 3D
The Blood of Dawnwalker
ובונוס
Planet of Lana 2

אני מניח שהרבה יאהבו יותר את הAAA כמו outer worlds 2 וclockwork revolution, אבל שניהם ממש לא בשבילי… ואני אגב ממש לא מבין איך הם באותה תצוגה, outer worlds נראה ממש מעפן לידו לדעתי. מוציא את כל האוויר מההייפ שהם אמורים לבנות עבורו.
בכל אופן הAA פה שציינתי ממש הרבה הרבה יותר בשבילי, כולם קנייה בטוחה או פשוט ששוב אעשה מנוי גיימפאס שנה הבאה. נראים מדהים.
גם Grounded 2 קיבל את אחד הטריילרים הכי טובים, לפחות בהתחלה שלו.
גם המשחק עם הבית מלון והחתול נראה ממש יצירתי ומגניב.
משחק המכות של invincible היה הפתעה מעולה אבל הוא נראה תחת לעומת מה שסוני עשו עם מארוול. אם כי אלים בטירוף אז מגניב מאוד.
פיינל פנטזי סוף סוף מגיעים, גם 7 רימייק וגם 16, ואחד מהם ממש עכשיו! אחלה הפתעה. שיחקו אותה.
היה גם משחק קוריאני שנראה חמוד, לא מעבר, גם קרונוס לדעתי לא הכי מלהיב, אבל אחלה דד ספייס לעניים.
ההכרזה על הניידת שלהם עם אסוס לא הייתה ממש מרגשת כי ידענו הכל בערך, ושום דבר שם לא מעניין אותי באופן אישי.
אגב מה הסיפור עם פרסונה 4 הזה? זה רימייק? הוא נראה טוב

קיצר מדהים כמה שהצלחה ותצוגות טובות לא הולכות ביחד… נינטנדו תמיד מאכזבים והם מוכרים כמו לחמניות, סוני לגמרי איבדו את זה וגם הם מוכרים בקצב, ומיקרוסופט מפציצים בקצב כבר כמה שנים ברציפות והם מקום אחרון בהפרש ענק.

9/10 אצלי בספר.
חבל רק שסיימו עם קוד במקום גירס :)

עריכה:
אני רואה עכשיו שפיל ספנסר הכריז שיהיה ב-2026 גם פורצה חדש וגם גירס הבא.
אז אני אוכל את הכובע אם זה נכון, וזה אומר שיש צוות נוסף שעבד במרץ על פורצה הורייזון ולא רק על פייבל.
מה שכן, אני מתקשה להאמין שגירס הבא באמת יוצא בשנה הבאה. הלוואי, אבל זה נראה לי משחק שיידחה. נראה בVGA בטח גיימפליי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41361
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי DrKeo » 08 יוני 2025, 22:36

איזו תצוגה מוזרה, על 95% מהמשחקים היה כתוב ״פס5״, מה נסגר, אתם מפרסמים את התחרות שלכם? איזו הזיה.

סה״כ הייתה תצוגה חביבה מאוד, לא מעבר. הבא של דאבל פיין נראה אדיר. ולמה להכריז על פורצה במילים במקום להראות טריילר? הדרך להציג חגיגה ל-25 שנים לאקסבוקס זה להציג טריילר אחרי טריילר למשחקים של חגיגות ה-25, לא לספר מה הם.

ובנוגע לפורצה, מן הסתם יש צוות אחר שעובד על פורצה כי הצוות של פייבל היה צוות נפרד שהוקם והוא התחיל פיתוח כשפורצה 5 היה עוד בפיתוח. מעניין איך הוא יראה גרפית. ובנוגע לגירס, עובדים עליו כבר 6 שנים, שנה הבאה זה 7 שנים. לא מספיק?
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Warrior
הודעות: 678
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא *לא* E3 2025

הודעהעל ידי Hypno » 08 יוני 2025, 22:42

מה יש להתרגש מהמשך למשחק עם ממוצע של 60 ועוד משחק פלטפורמה שלא התבלט?

שוב אין everwild, אין קונטרבאנד, אין SOD3, אין בלייד. שום דבר חדש על גירס, פייבל, פרפקט דארק. אין משהו חדש מ NJ. מראים טריילר של איזה 5 דקות של clockwork כאילו הוא הולך לצאת זה הרגע, ובסוף אפילו '2026' אין עליו. עושים one more thing למשחק COD שנתי. משחררים שלושה משחקים של אובסידיאן באותה שנה.

הדבר הכי מעניין זה הניידת כאבן פינה לתוכניות של החומרה הבאה של XBOX.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 24 אורחים