DrKeo כתב:ואני עדין לא מבין את הקונספט המגוחך שהם יוצרים ישות חדשה שמורכבת ב-100% מחלקים של יוביסופט ואיכשהו באורח קסם הישות החדשה שווה פי 3.
swym כתב:DrKeo כתב:ואני עדין לא מבין את הקונספט המגוחך שהם יוצרים ישות חדשה שמורכבת ב-100% מחלקים של יוביסופט ואיכשהו באורח קסם הישות החדשה שווה פי 3.
היישות החדשה היא בשביל להשאיר את השליטה בבעלות המשפחה ו-Tencent בלי שהם יהיו מחויבים לפי החוק הצרפתי להציע הצעת רכישה שתהפוך את החברה לפרטית. בסופו של דבר היישות החדשה עדיין בבעלות של יוביסופט, אבל זה אולי יאפשר לTencent לקנות אותה ואת הפרנצייזים שהכי חשובים להם בעתיד בלי כל הגיבנת של Ubisoft עצמה שיפלו על המשקיעים (ולכן המניה של יוביסופט יורדת).
DrKeo כתב:המנגנון שהמשפחה הפעילה והסיבה שהיא ההפעילה אותו מאוד ברורים. מה שלא ברור הוא האיבליואציה. החברה החדשה מורכבת מנכסים שהם נטו sub-set של יוביסופט, אבל הם החליטו שבזכות החלקים הללו היא באורח קסם שווה פי 3. וזה לפני ההשקעה של מליארד דולר מ-tencent!
Laskin כתב:פורטנייט לא עושה איזה 5 מליארד בשנה?
Breakout Western JRPG Clair Obscur: Expedition 33, which launched on April 24th and had ~$25m gross Steam revenue in April, added another $63m (#2) in May, to hit $88m on Steam. (It’s brought in another ~$50m on console, almost all PlayStation.)
Older, but also notable: Helldivers 2 (#6) brought in another $28m in May 2025, thanks to a big in-game event and a 20% discount. It’s now at a whopping $406m gross on Steam - and $150m more on PlayStation, making it a $555m grosser (!) Wowzers.
Hypno כתב:Stellar Blade הגיע לשיא הסופי שלו כנראה: 192,078. מדהים.
3 משחקים חדשים ביוני חצו את רף 100,000 CCU. האם FBC יהיה הרביעי?
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 49 אורחים