נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

kririn
Sage
הודעות: 5257
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 30 אפריל 2025, 12:25

אני חושב שמיקרוסופט מסתכלת לטווח ארוך יותר
לא יודע למי שייך אינדיאנה היום

אבל תקנו אותי במקרה שאני טועה
דום אני חושב שייך למיקרוסופט ויוצא בהמצע החודש הבא

בעניין מכירות , צריך לראות כמה הגיים פאס ריווחי
כי הם מכוונים למנוי
כמו באופיס ותוכנות אחרות

יש להם אפילו מנוי לwin , אבל לא כזה מוצלח במכירות
( הרצת מחשב דרך ענן )

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41084
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 01 מאי 2025, 00:02

מיקרוסופט לא מסתכלת לטווח הארוך, היא מסתכלת 3 ס״מ מעבר לאף. זאת הסיבה שהיא מחפשת לעשות כמה מליונים בודדים על גרסאות פלייסטיישן בזמן שהיא מבעירה את כל הפלטפורמה שלה בלהבות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 01 מאי 2025, 20:59

טוב יש לנו נתונים חדשים לגבי Expedition 33
* 35% ממי ששיחק את E33 שיחק גם את TES4.(רובם בגלל הזמינות המשותפת בגיימפאס)
הפלטפורמה שהכי שיחקו בה את E33 היא אקסבוקס (בגלל גיימפאס) זו החלוקה באחוזים.
45% שיחקו על הבוקס 30% על הPS5, ורק 25% על STEAM.
שחקני הבוקס בE33 שיחקו הכי מעט עם שעתיים בממוצע.
שחקני הPS5 וSTEAM שיחקו 4 שעות בממוצע.


בגדול ברור מהנתונים האלה ששום דבר לא השתנה, רוב שחקני הבוקס שיחקו את E33 בעיקר בגלל שהוא היה בחינם ולא היו משחקים בו בלי זה. בדקו אותו לשעתיים או פחות ונטשו זה לא הסגנון שלהם. שחקני הPS שיחקו אותו בהמוניהם עם תשלום ומן הסתם גם השקיעו בו יותר שעות... וקאז... סורי טעית שוב STEAM הוא לא איפה ששחקני הJRPG נמצאים, הפלייסטישן הוא עדיין הבית שלנו לא משנה כמה תנסה לצייר תמונה אחרת.

לגבי אובליביון גם פה ההיסטוריה מוכיחה את עצמה.
47% מהשחקנים של אובליביון שיחקו על האקסבוקס (שוב כנראה בגלל גיימפאס)
STEAM היו עם 34% מהשחקנים
והפלייסטישן 5 עם רק 19% מהשחקנים.

ובמילים של אלה שבדקו את זה על E33 סיכמו
he game is a Japanese-style RPG akin to games like Final Fantasy, which typically do well on Sony formats
ועל אובליביון:
. Oblivion is a PC-style RPG, and the original game was a hit initially on Xbox 360 and PC.

בקיצור עולם כמנהגו נוהג, ואין שום חדש תחת השמש.
נ.ב מהמפיצים של E33 נמסר.....
Elder Scrolls: Oblivion didn’t seem to harm us at all
כל הפרטים כולל מה שאמרה המפיצה בלינק.
https://www.thegamebusiness.com/p/exped ... er-scrolls
נערך לאחרונה על ידי glass man ב 01 מאי 2025, 21:36, נערך פעם 1 בסך הכל.

Hypno
Warrior
הודעות: 640
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 01 מאי 2025, 21:16

שתי כוכביות:

1. כשהם אומרים XBOX הם מתכוונים גם לגיימפאס על המחשב.
2. המידע הזה לא כולל איזורים גיאוגרפיים כמו אסיה וסין שבהם ידוע שהמשחק מוכר מצויין דרך סטים.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 01 מאי 2025, 21:23

אם היה לי שקל על כל תירוץ שלך... אף אחד על הPC לא אוהב את גיימפאס יש לו המון בעיות והרוב המוחלט של הגיימרים מעדיף לקנות משחקים על סטים מאשר לקבל משהו בגיימפאס, יותר מכולם ממך אני הכי מצפה להכיר בזה.

בא לך להסביר למה רק 25% מהרוכשים של "משלחת 33 " באו מסטים אבל 34% מהמכירות של אובליביון באו מסטים?
אה כן כי בעלי סטים שמים זין על ז'אנר הJRPG ומעדיפים משחקי WRPG כמו אובליביון....
תמשיך להאמין בפיות קאז.
המשחק לא מוכר מצוין דרך סטים הPS5 הוא הבית שלנו סוני תמיד תהיה הבית שלנו, שחקני הJRPG אני יודע שזה לא בא לך בטוב אבל זו תמיד היתה האמת תמיד תיהיה האמת.
אם הסוויץ 2 היתה בחוץ והמשחק היה עליה, גם גרסה כזו היתה קורעת את המכירות בסטים.

Hypno
Warrior
הודעות: 640
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 02 מאי 2025, 00:53

זה לא תירוץ. צריך להבין את המורכבויות וגבולות הגזרה של כל מידע שאתה מקבל, במיוחד כזה שאמור לשקף מכירות של משחק מחשב. כמעט תמיד המידע אינו שלם.
כמו שלא קראת ל BG3 כישלון כי הוא לא מופיע ב NPD.

ועוד נקודה: האם Ampere למשל כוללים בהערכות מכירות ישירות בחנות חלונות וב EGS?

מה הקשר להשוות אחוזים בין שני משחקים שונים? זה שאובליביון נוטה יותר למכירות על המחשב לא אומר ש E33 לא מוכר יותר טוב ממה שהמידע של ampere משקף.

אלה ההערכות של steamdb על המכירות בסטים:

661.5 by Gamalytic
~673.0 by VG Insights
~864.3 by PlayTracker

בוא נגיד 700K, ובוא נגיד שהמשחק הגיע ל 2 מיליון עותקים. זה כבר 35%. וכמובן ה 100% במידע של ampere הוא שחקנים ולא עותקים.

בשבוע הראשון שלו בסטים, E33 הגיע למקום 3 בטופ סלרס. במכירות זמן אמת כרגע הוא במקום 2. לזה קוראים 'למכור מצויין בסטים'.

----

RuneScape: Dragonwilds מכר כבר 600K בפחות משבועיים מהשקתו.

https://www.gamesradar.com/games/surviv ... -positive/

---

Ready or Not מתקרב ל 10 מיליון עותקים על המחשב.

https://www.linkedin.com/feed/update/ur ... 677522947/

המשחק יצא ב EA ב 2021 וגרסת 1.0 ב 2023. המשחק יוצא לקונסולות הקיץ.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 02 מאי 2025, 02:50

אני לא מאמין, עוד פעם SteamDB הסטלנים שלך קאז? כשיש לך חבר'ה רצינים כמו AMPRE שהלכו ובדקו את העניין.
המשחק לא עשה 800 אלף בסטים המשחק יושב על פאקינג 1M+ עותקים ביחד שחלק מזה זה עותקים שכרגע בחנויות ולא אצל הלקוחות ואין מצב שסטים עשתה את רוב העותקים האלה.

גם למה אתה ממציא נתונים מהתחת? איך המשחק הגיע ל35% בסטים אם AMPRE בדקו והוא על 25% בסטים? איך אתה מנפח ככה את הנתונים יא ווארדי איך??
מתמטיקה פשוטה אם 25% מהמכירות של E33 הגיעו מסטים הוא מכר בערך 250,000 לא קרוב למה שאמרו האנשים שהבאת שלוקים כנראה בסוג של דלוזיה וכל פעם אנחנו מגלים כמה הם לא קשורים למציאות.

החנויות האחרות כמו ווינדוס וEGS הן לא חשובות והן משנות כקליפת השום, אף אחד לא קונה בהן, זה גם מה שאתה טוען פה השקם וערב אז פתאום שזה חשוב לך
המשחק מוכר בחנויות האלה שאתה קורא להן כישלון כל יום?


האמת היא שאני צדקתי כמעט בכל תחזית שהבאתי על המשחק מינוס איזה ויכוח עם נדב על עותקים פיזים שנמכרו.
כמו שחשבתי המפיצים והמפתחים אמרו שאובליביון לא פגע בהם, ולא כמו שאתה למשל טענת.... ושוב סטים שלך הוכח שהיא לא הבית של שחקני JRPG ולא השתנו סדרי בראשית כמו שאתה טוען. לא רק זה הנה מה שהמפיצים של משלחת 33 חשבו לגבי התחרות עם אובליביון

We always knew that Expedition 33 had a very specific identity,” Handrahan said. “When I was in the press, I saw the Western-style RPG and the Japanese-style RPG as having quite different appeals and audiences. I knew plenty of people that would play an Elder Scrolls game that wouldn't necessarily play Final Fantasy and vice versa.

שוב זו הסיבה שאובליביון לא צריך להפחיד אותם בתמונה הגדולה.
think Oblivion just drew attention to quality RPGs that week and everybody was thinking and talking about the genre
ואיפה אנשים בדרך כלל משחקים את הRPG המערביים האלה, קאז? על סטים ואקסבוקס, אתה רואה בנתונים של אובליביון שרק 19% אחוז מהמכירות שלו באו מהפלייסטישן
זה לא הקהל שלו ברובו הגדול.. בדיוק כמו שE33 הקהל שלו ברובו הגדול לא נמצא בPC. תשלים עם זה הPC שלך לעולם לא יהיה הבית של כל ז'אנר שקיים, יש נורמות ומנהגים והם לא הולכים להשתנות כי בא לך שהם ישתנו.[/quote]
Hypno כתב:
בוא נגיד 700K, ובוא נגיד שהמשחק הגיע ל 2 מיליון עותקים. זה כבר 35%. וכמובן ה 100% במידע של ampere הוא שחקנים ולא עותקים.



זהו, אתה מבין את הקטע אחי? אני בקטע של דיונים רצינים ופחות בקטע של "בוא נגיד" ו"בוא נגיד" ....

Hypno
Warrior
הודעות: 640
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 02 מאי 2025, 11:22

זה לא משנה כמה רציני אתה כשהנתונים שלך לא מכסים מדינות חשובות.

המשחק מזמן כבר לא ב~מיליון יחידות שנמכרו.
לא הססת להשתמש בהערכות ש SteamDB מציגים עם FF, אז מה קרה? אתה יכול לבדוק את ההערכות האלה מול נתוני המכירות של שני המשחקים שהבאתי בהודעה הקודמת.

כתבתי איך הגעתי ל 35%. עשיתי הנחה שהמשחק כבר מכר 2 מיליון עותקים. ולקחתי הערכה של 700אלף לפי steamdb.

אתה צריך להבין גם שה 25% זה לא מתוך 100% של עותקים שנמכרו, אלא מתוך 100% של שחקנים בגיימפאס + עותקים שנמכרו [במדינות המדווחות].
נכון, החנויות האחרות כמעט תמיד זניחות, אבל צריך להשאיר ספק במידה ויש איזשהי סיבה שהמשחק שם מוכר יותר טוב מהממוצע.

זה שאדם אחד במפיצה מאמין שלא הייתה השפעה לא הופך את זה לנכון אבסולוטית.

המידע של Ampere אומר שהייתה השפעה:
35% of Expedition 33 players also played Oblivion, according to the data firm. This is primarily due to the Xbox edition, with 55% of Xbox Expedition 33 players also engaging with Oblivion. Both games were available within the Xbox Game Pass subscription service.

The cross-over percentage drops to 22% for Steam players, and 16% for PlayStation 5 players.


יותר מחצי מהאנשים על XBOX שיחקו גם באובליביון - ואין לך איך לדעת כמה מאלה בסוף המשיכו לשחק רק/בעיקר באובליביון, ואיך זה היה משפיע לטובה על E33 אם אובליביון לא היה יוצא וכל תשומת הלב הייתה על E33.

ועל הפס5, 16% קנו את שני המשחקים. כמה אחוזים קנו רק משחק אחד מהשניים? כמה אחוזים היו קונים את E33 ולא את אובליביון אם הוא לא היה משתחרר?

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 02 מאי 2025, 17:03

פאקינג עמנואל מקרון מאשר שהמשחק מכר 1M הוא לא כתב באינסטגרם שלו על 2M עותקים. אני מניח שאתה לא עדי כדי כך שחצן להניח שאתה יודע יותר טוב מנשיא צרפת שבודק טוב טוב לפני שהוא מפרסם דברים כאלה. אז שוב מאיפה אתה מדמיין שהמשחק הגיע ל2M רק אתה, אלוהים, והחברים שלך בSTEAMDB יודעים.
לגבי ה"חפיפה" בין אובליביון לTES4 המפיצה לא חושבת שיש חפיפה, אתה יודע אנשים שעובדים שנים בתעשיה בתחומים שונים... גיימרים שמשחקים בשני הז'אנרים חושבים לרוב שאין חפיפה משמעותית....
ולסיום, אתה יכול לקרוא בפורום שלנו, שדודי אומר בפה מלא שהוא אמנם אהב פה ושם JRPGS אבל זה לא הז'אנר שהוא משחק בדרך כלל בעוד הוא כן משחק לרוב בכל הWRPG הנחשבים, לחילופין לאסקין.. לא שיחק בTES עד סקיירים. אז איזו חפיפה? יש פה? היא לא משמעותית בכלל.
אנשים ניסו את שני המשחקים כי שניהם היו בחינם ועם באז, לא כי יש חפיפה משמעותית בין השניים.
אתה יודע כמה משחקים ניסיתי בPS PLUS EXTRA מאז שיש לי אותו? עשרות משחקים, משחקים שבחיים לא הייתי קונה גם אם היו עולים 10 שקלים. ניסיתי אותם לשעה שעתיים ומחקתי, ולמה ניסיתי? כי אני יכול.

אתה יודע כמה משחקים ניסיתי על הPS2 כשהייתי פיראט בשנים ההם לשעה שעתיים? עשרות ולמה כי המשחקים עניינו אותי? לא כי זה היה בחינם ויכולתי.


Laskin
Elder
הודעות: 23578
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 02 מאי 2025, 17:59

עיצה לחיים - אל תצטט של מאקרון האנטישמי הזה בשום דבר.

ברור שיש חפיפה בין שחקני אובליביון וE33. אתה סתם עלית שוב על עץ ומזיין את השכל בנסיונות מטופשים להוכיח משהו שאי אפשר להוכיח. אפשר רק לנחש שיש, הויכוח הוא רק על כמה, וזה לא ויכוח שניתן להוכיח בלי לקפוץ למקום מקביל בו מיקרוסופט לא עשתה את הפיגוע הזה. שחרר.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 02 מאי 2025, 18:17

במקרים שמקרון דובר אמת למה שלא נביא אותו? אני לא חושב שהדרך הנכונה להתמודד עם האנטישמים היא להימנע מהם, אני חושב שאנחנו צריכים להראות להם שאנחנו לא מפחדים מהם לא לקרוא אותם לא לצטט אותם ולא להוציא אותם טמבלים.מקרון היה יוצא מגדרו אם המשחק היה עושה 2M כי זה מוסיף כבוד לעם הצרפתי והוא בוודאי מקור מהימן יותר מ"ישראלי רנדומלי" :-) בנושא כל כך צרפתי.

לגבי הויכוח על כמה, פסדר אוקיי קיבלתי שמיצינו את זה :-)

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1307
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Golan » 02 מאי 2025, 18:39

קיבלנו את נשיא צרפת מקרון עושה Gaming Reviews לפני GTA 6 :twisted:

(מתבקש)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 02 מאי 2025, 21:20

אם כבר מדברים על GTA6 איפה נדב למען השם? איך יכול להיות שהוא לא פה אחרי שרוקסטאר הכריזו על הדחיה?

Hypno
Warrior
הודעות: 640
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 03 מאי 2025, 00:03

glass man כתב:פאקינג עמנואל מקרון מאשר שהמשחק מכר 1M הוא לא כתב באינסטגרם שלו על 2M עותקים. אני מניח שאתה לא עדי כדי כך שחצן להניח שאתה יודע יותר טוב מנשיא צרפת שבודק טוב טוב לפני שהוא מפרסם דברים כאלה. אז שוב מאיפה אתה מדמיין שהמשחק הגיע ל2M רק אתה, אלוהים, והחברים שלך בSTEAMDB יודעים.
לגבי ה"חפיפה" בין אובליביון לTES4 המפיצה לא חושבת שיש חפיפה, אתה יודע אנשים שעובדים שנים בתעשיה בתחומים שונים... גיימרים שמשחקים בשני הז'אנרים חושבים לרוב שאין חפיפה משמעותית....


מאקרון לא 'מאשר' כלום. הוא מברך את המפתחת ומציין את הנתון שידוע.

אתה לא מבין שאני מראה לך למה אי אפשר להתייחס למידע של ampere כשווה-ערך למכירות כוללות של המשחק?
המשחק הגיע למיליון ביום ראשון. המשחק ממשיך לככב בטבלאות. המשחק קרוב ליותר ל 2 מליון מאשר למיליון.

הראתי לך למה לחשוב שהמכירות בסטים הם 25% מכלל המכירות זה שגוי. כי:

1. ה 100% במקרה הזה הם של מספר שחקנים ולא של מספר עותקים.
2. הנתונים לא כוללים את אסיה ומדינות אחרות.
3. שאם ניקח את ההערכות ב steamdb (שלא היה לך בעיה להסתמך עליהם במקרים אחרים), אפשר להעריך שנכון לאתמול ~700K עותקים נמכרו בסטים.

אז לחשוב שסטים אחראית ל 25% ממכירות המשחק אומר שהמשחק כבר ל 3 מיליון עותקים. או שאתה נשאר עדיין לפי ההודעה של המיליון עותקים,ואז 700אלף עותקים זה לא 25% מזה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 03 מאי 2025, 00:11

לא יכול להיות שהוא קרוב ל2M קאז, לא יכול להיות!
לDQ3-HD-2D לקח כמה שבועות להגיע ל2M אני מסרב להאמין שהצרפתים השפילו אותנו, סורי זה יותר מדי, המקורות שלך גם מפוקפקים לא בגללך אתה לא אשם, האנליסטים מפוקפקים והמקורות שלהם גם.
STEAMDB עשיתי עליהם מאז שיעורי בית, הם לא כאלה אמינים בכלל אלא מוטים לטובת סטים ומנפחים מספרים.

אני אומר נחכה להצהרה רשמית של סאנדפול, אני ממש לא אקח את זה טוב אם זה נכון.
3 מליון זו הגזמת ההגזמות זה כבר הטרלה לטעון שעשה 3M.למה שסאנדפול לא יתגאו בראש חוצות שעשה 3M? אין אני אסרב להאמין לנתונים כאלה.

אולי כבר נחכה להצהרות הרשמיות ונסגור כרגע את הדיון חסר התוחלת הזה? מה אומר? הכל פה דיבורים בעלמא כל עוד אין לנו עדכון רשמי מהמפתחת.
הרי מה איכפת לך אם אתה צודק והוא עשה 3M אנחנו נדע את זה בקרוב ותוכל פה לשים לי מלח חופשי על הפצעים.

Hypno
Warrior
הודעות: 640
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 03 מאי 2025, 00:26

הוא לא עשה 3M (עדיין), אני רק אומר שאם מניחים שהמשחק מכר 25% בסטים, ואם לוקחים את ההערכות של 700אלף - אז זה אומר קרוב ל 3M.
לדעתי במהלך השבוע הקרוב נשמע על 2 מיליון.

ואגב אנליסיטים:
https://www.gamesindustry.biz/clair-obs ... -heres-why

תמונה

According to Alinea Analytics' data, Expedition 33 has also sold more than 350,000 copies on PlayStation
.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 03 מאי 2025, 00:44

אני בהלם אם זה נכון פשוט שוק טוטאלי אני עוקב אחרי הז'אנר 23 שנה ומעולם לא ראיתי דבר כזה.
איך יכול להיות שהצרפתים האלה הצליחו לעניין ככה אנשים במערב בז'אנר ברמה הזו? לא נתפס לי, חייבת להיות הגזמה בנתונים אפילו בקצת.
במאמר שהבאת אומרים את זה.
"There was also an opening for a modern, realistic-looking JRPG," Elliott says. "Square Enix was reticent to do it with the Final Fantasy series. Now it's probably kicking itself.

“Expedition 33 has given RPG fans something they always wanted. If you asked Final Fantasy fans from the late '90s/early '00s what the ideal version of a JRPG should look like, it'd be something like this."

זה יכול להסביר חלק מהתמונה אבל לא בשלמותה.... אין לי מה להגיד לך חוץ מזה שאני בהלם טוטאלי ואני רוצה לראות נתונים רשמיים.
לא זוכר לי שום מקרה שמכירות של משחק זרקו אותי לרמה כזו של רגשות מעורבים אי פעם.

Hypno
Warrior
הודעות: 640
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 03 מאי 2025, 13:11

באתר שלהם יש עוד מידע: https://alineaanalytics.com/blog/expedition-33-article/

הערכות של JRPG על PS
תמונה

(בפונט הלבן כתוב בטעות סטים אבל זה בפלייסטיישן)

אובליביון:

On Steam, Oblivion sold 1.4 million copies on Steam and Expedition 33 sold 708.2K
On PlayStation, Oblivion sold 590K copies and Expedition 33 sold 343.9K
On Xbox, where both games launched on Game Pass, Oblivion reached 3.2 million players and Expedition 33 reached 1.3 million
.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 03 מאי 2025, 15:29

אז אחרי שינה טובה וקפה הרהרתי קצת בדברים ואני חושב שיש לי הסברים ותובנות. בגדול אני חושב שהכל בבלט ומוגזם. איך אני יודע את זה? כי בדקתי וכל האנליסטים האלה מביאים מספרים מהתחת שחלקם גם מסתמכים על STEAMDB ההזויים. הכל בגדר הערכות והשערות.

למה האנשים האלה של STEAM לא קפצו על דרגון קווסט 11 שבמערב הוא היה Day and date עם הPS4 ? זה לא הגיוני, DQ11 טוב מהמשלחת פי מליון, שלא לדבר בכלל על הרימיק של DQ3 כולם משפילים את "משלחת 33" באיכות ועושים ממנו אפר לרגליהם.הזוי יהיה אם מישהו יטען אחרת.

אם תגיד שזה בגלל האסתטיקה ובגלל שדרגון קווסט הוא "אנימה" ובמערב "לא אוהבים אנימה" אז יש לי את כל משחקי האנימה שהתפוצצו בסטים, כמו גנשין אימפקט, PALWORLDW uthering Waves הבעיה תמיד היתה שהמערב לא אוהב משחקיות בתורות וזה לא הגיוני שהוא פתאום יאהב אותה עם "משלחת 33"

ההסבר ההגיוני? מקרון דיבר אמת, המשחק עדיין יושב על 1M+ וכל המקורות האלה עושים קליק בייט, מה איכפת להביא תאוריות מהתחת? זה מביא קליקים לעמוד.
הרמיזה שלך שמקרון לא ידע מה האמת והוא כולה מסתמך על מה שפורסם לא הגיונית. נשיא צרפת, שיודע שכל תעשיית המשחקים הצרפתית מסתכלת עליו (יוביסופט קוונטיק דרים וכו') לא יעשה מעצמו צחוק קבל עם ועדה באינסטגרם שלו. הוא ידרוש מאלה שתחתיו ואלה שכותבים את הפוסט בפועל להביא את המידע הכי מרשים והכי UP to date לגבי המכירות.

אין ספק, שאם הדבר נכון מדובר בדבר חסר תקדים שאומר שהשתנו דברים בעולם וסקוור יצטרכו לעשות שיעורי בית ולהסתגל אבל אין לנו הוכחה רשמית לדברים שהבאת, כרגע לפי שעה המשחק עשה רשמית 1M וזה הדבר היחיד שאנחנו יודעים עליו, שאר המידע שווה לפח.

Hypno
Warrior
הודעות: 640
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 03 מאי 2025, 18:05

המשחק הגיע למליון ביום ראשון שעבר. למה אתה חושב שהמשחק עצר מלמכור כאשר הוא נמצא בצמרת המכירות במחשב ו ב PSN.
המשחק כרגע קובע שיא CCU חדש בסופ"ש השני שלו - דבר שמשחקי סינגל מעטים עשו.

הודעה על 2 מיליון זה רק עניין של זמן.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 03 מאי 2025, 19:11

כל עוד הם לא עשו 2M ב9 ימים הם לא השפילו את סקוור וזה מה שמשנה לי ולא הוכחת שהם עשו זאת. אני מאחל להם בהצלחה אבל שלא יערערו על המעמד של סקוור בז'אנר ובטח לא ההגמוניה שלה בז'אנר חלילה אם יקרה דבר כזה.

מוזמנים להגיע ל2M מתי שבא להם אבל אני חוזר הם לא עשו 2M ב9 ימים אז סקוור הראו להם מי בעל המאה. מה גם שאת ההצלחה הצנועה של "משלחת 33" אפשר לייחס למחיר הממש זול שלו של 170 שקל.

כל מה שיש לך זה כל מיני מנחשים בקפה ומעלי סיאנסים. אתה יודע מה האנליסטים שלך עושים? לוקחים את מספר שחקני השיא בSTEAM ועושים על המספר הזה כל מיני מניפולציות מתמטיות בניסיון להעריך מה המכירות בפועל.
דבר איתי שסאנדפול יעדכנו כמה הם מכרו... ושהם יגיעו ל2M סקוור כבר תהיה עם איזה 4M- 6M של פפ16 חחחחחח.

המכירות כנראה לא עצרו ביום ראשון שעבר, אבל לכל היותר הגיעו ל1.5M ונעצרו שם.
זה הדבר היחיד ההגיוני ומה שמקרון פירסם גם מחזק את ההערכה הזו.ושהצרפתים האלה יגיעו ל2M פפ16 ישפיל אותם.

Laskin
Elder
הודעות: 23578
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 03 מאי 2025, 19:52

ושוב, גם אם הם מוכרים חצי מסקוור זו השפלה גדולה בגלל יחסי התקציב.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 03 מאי 2025, 20:21

יש לסקוור את 2 octopath traveler שהוא בוודאות פחות תקציב מהמשלחת 33, הגיע ל3M כבר ב60$ אז אני לא חושב שהם קרובים להיות מושפלים בגלל תקציב. סקוור עדיין מאסטרים שאין שניים להם, פשוט שאננים וזחוחים ואולי הכאפה הזו רק תעיר אותם על עצמם. כי אין ספק שפיינל פנטזי חייבת לעבור Shake up אין ספק שהסדרה צריכה להתבגר ולהביא עלילות ברמה של המשלחת.

האם אני שמח ש"המשלחת 33" כנראה תגרום לסקוור לתת אור ירוק,למשחקים בוגרים בז'אנר הJRPG? לגמרי שמח ובגלל זה כל תחרות היא טובה.
אני שמח שכל מיני אינדים ינסו לחקות את "משלחת 33" ולעשות JRPG מושקע שיקלע לטעמים של המערב? בוודאי.
את כל זה אנחנו נרוויח מהתחרות.

השאלה הגדולה יותר לאסקין, האם אתה בתור גיימר רוצה לראות את סקוור חוזרים למערכת הקרבות בתורות לרוב המשחקים שלהם? אני לא רוצה, בעיני האקשן הוא העתיד
ובגלל שאמרת שמערכת הקרבות של "משלחת 33" היא "נחותה" בגלל שהיא בתורות יש לי תחושת בטן שגם אתה לא רוצה שסקוור יקבלו רושם מוטעה שאנחנו רוצים עכשיו שכל המשחקים שלהם יהיו בתורות. זה שורש העניין, אנשים לא פשוט "מפרגנים" למשלחת.

אנקדוטה מעניינת: היה לנו דיון בפורום אם סקוור עשו משחקי פיינל פנטזי בתורות מתוך "תשוקה" או מתוך "כסף" אז הנה עוד עדות נחמדה שהם תמיד שאפו לעשות משחקי אקשן ומי שרוצה שיעשו משחקים בתורות בגלל "משלחת 33" פשוט כופה עלינו ועליהם משהו שאף אחד לא רוצה: אנחנו בעתיד שכולם חלמו עליו כולל המפתחים בואו לא נחזור אחורה.
זה מה שחושב ITO מעצב הBattle system של משחקי פיינל פנטזי מפפ3 עד פפ13 (לא כולל 13)
to was inspired to create the ATB system as he felt real-time battles would become the standard in the future, but felt that too much of an action element would alienate players. The concept of the system was inspired by the the shift to semi-automatic transmission that was occurring in Formula One cars at the time.[2]
https://finalfantasy.fandom.com/wiki/Hiroyuki_Ito

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41084
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 מאי 2025, 11:04

מתמטיקה בשקל אומרת שאם 30% קנו את המשחק לפס5 והמשחק מוכר על הפס5 פחות או יותר בקצב של רבע מ-FF:R, אז המשחק מוכר כמעט בקצב של FF:R כשמחשיבים את כל הפלטפורמות. אין עולם שבו זאת לא מכה באשכים לסקוואר.

אני גם אציין שלהתחשב בקצב המכירה של המשחק, מליון יחידות ביומיים כשבמקביל יש מחסור של עותקים פיזים בחנויות, אני לא אתפלא אם milestone הבא שהם יציינו יהיה גבוה מ-2 מליון יחידות כי אני ממש בספק שהמשחק לא עבר את ה-2 מליון כבר.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23578
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 04 מאי 2025, 11:54

אני לא הייתי רוצה לחזור לFF בתורות, אבל נניח את CHRONO TRIGGER לא אכפת לי לראות ככה, ואולי עבורו זה גם יהיה עדיף.
אבל זה לא קשור, מה שסקוור צריכה ללמוד מE33 זה סיפור מקורי, פנטזיה אמיתית, טקסט בלי קרינג' וכו'... FF16 התחיל מצוין לדעתי, קצת GAME OF THRONES כזה, ואחרי הפתיח העלילה הפכה להיות מעפנה, עם תסריט מטומטם, קרינג'י ומטופש שוב. חבל.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 37 אורחים