נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 04 מאי 2025, 13:47

Laskin כתב:אני לא הייתי רוצה לחזור לFF בתורות, אבל נניח את CHRONO TRIGGER לא אכפת לי לראות ככה, ואולי עבורו זה גם יהיה עדיף.
אבל זה לא קשור, מה שסקוור צריכה ללמוד מE33 זה סיפור מקורי, פנטזיה אמיתית, טקסט בלי קרינג' וכו'... FF16 התחיל מצוין לדעתי, קצת GAME OF THRONES כזה, ואחרי הפתיח העלילה הפכה להיות מעפנה, עם תסריט מטומטם, קרינג'י ומטופש שוב. חבל.


אני מסכים איתך בהכל ובגלל זה אני מאוד שמח שסאנדפול הגיעו, הם לא יאפשרו לסקוור לקפוא על השמרים יותר.
אני בהלם למשל איך משחק AA כמו המשלחת יכול להראות יותר טוב מפפ16 לפעמים גרפית, והכתיבה כמובן עולם אחר.

אני מאוד אוהב את ENIX אבל אני לא מתבייש לומר שהמיזוג בין אניקס לסקוור היה טעות שעדיף היה לנו שסקוור היתה מצליחה להימנע ממנו ולשרוד בלעדיו.
אם סקוור היתה נשארת בהנהגתו של סאקאגואצי' היינו מקבלים משחקים רצינים כאלה כמו "משלחת 33" כבר בדור הPS360 עם תקציב ענק עם הכישרון של סקוור לגבות את זה, סאקאגואצי' לזכותו תמיד שאף לשם ותמיד נתן אור ירוק למשחקים כאלה.

בנוגע לטריגר,אני אישית רואה אותו עובד מצוין כאקשן RPG תתן למרייל לוקה וכו' פקודות דרך סקריפטים בסגנון
"אם אתם רואים שאני מתחיל ליזום triple attack תזרמו איתי"
"אם הקבוצה מגיעה לHP של מתחת ל50 תרפאו אותנו וכו'

אבל כן, ברור שאני לא נגד משחקים בתורות מתוך עיקרון, במקרה של כרונו טריגר עבד עליו מן הסתם היוצר של דרגון קווסט, בן אדם שאנחנו יכולים להגיד עליו בוודאות שמשחקים בתורות זה התשוקה שלו אז שיעשה מה שהוא רוצה, והוא כנראה רוצה שזה ישאר בתורות אז אני זורם איתו :-)


נ.ב נדב,מסכים אולי שזו מכה באשכים, אבל זו לא תהיה מכה שתגרום להם להגיד "יודעים מה" פפ17 בתורות מעכשיו. התוכניות שלהם לFF17 אקשן RPG שיעשה 40M לא ישתנו בגלל שאיזה RPG צרפתי עשה 2M בתקציב של כרטיס קולנוע. :-)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41084
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 מאי 2025, 13:57

סקוור צריכים להסיק מסקנות. זה לא אומר ש-FF הבא צריך להיות בתורות, אבל הם צריכים להסתכל על המשלחת ולהבין מה הם עושים לא נכון. הרי אם היה על משלחת 33 את השם FF יש סיכוי לא רע שהוא היה מוכר יותר מרוב משחקי FF. לפחות לדעתי.

זה נורא נחמד שהם רוצים לעשות 40+ מליון על משחק FF אקשן, אבל פעם אחרונה שבדקתי שני משחקי ה-FF אקשן שהם עשו בדור הזה לא עשו אפילו 10 מליון. וזה לא אומר שאקשן היא הבעיה, אבל בהחלט יש כאן בעיה. כמישהו שלא אוהב את סדרת FF במיוחד אני לא מתימר לזהות את הבעיה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 04 מאי 2025, 14:37

אתה דווקא הוכחה מה הבעיה.זה שהם לא הצליחו לגרום לך לאהוב את הסדרה אפילו עם פפ16 שסיקרן אותך מוכיח מה הבעיה.

אם היית מתרשם שיש להם כתיבה טובה ובוגרת כמו CDPR עולם פתוח מרשים כמו CDPR וגרפיקה ברמה של CDPR כנראה שהיית נותן לפפ16 צא'נס אבל הם לא ברמה של סייברפאנק 2077 או המכשף 3 אז למה שתבזבז על פפ16 זמן שיש לך יום עבודה עמוס ומלא מחויבות של ילדים ומשפחה על הראש? משחק צריך להיות היום משהו מטורף בשביל לזכות בזמן של אנשים עסוקים :-)

אקשן לא הבעיה כי נגיד שאתה מסתכל על CDPR וFROM הם אקשן בלי לוותר על זה שהם RPG. יש לך אצל FROM ביילדים יש חשיבה טקטית איך לפתח את הדמות שלך לטווח ארוך צריך מחשבה איך לגשת לבוסים בעייתים ולגבש אסטרטגיה.

DMC 5 מכר 10M אז יש ביקוש אדיר למערכת קרב כמו שלו בשוק.

אם פפ16 היה מכליל לתוך המערכת הקרב הנפלאה שלו גם אלמנטים אמיתים של RPG, כמו קיסטום, באפים, חשיבה טקטית בקרבות, קסמים ריאקטיבים שמשפיעים על הקרב והעולם כמו שלריאן עושים, אם כל זה היה קורה בעת ובעונה אחת אף אחד לא היה מתנגד לזה שהם הלכו על אקשן. אחד לא כועס על Bioware שנטשו את מערכת הקרב הישנה של BG1/2 או את המערכת של KOTOR.

הסיבה שסקוור לא רוצים (לדעתי) ללכת פול גז על "משחקים רצינים" עם עלילות למבוגרים היא שכל פעם בהיסטוריה שלהם המשחקים הבוגרים שלהם מכרו ממש מעט ביחס למשחקים הדבילים. המשחקים הרצינים שלהם לבני 30+ או בני 40 מכרו בין 900K ל2M בעוד המשחקים ה"טיפשים שלהם" כמו פיינל פנטזי מכרו 13M
לדעתי זה שורש ההימנעות שלהם ממשחקים בוגרים, אבל אני כולי תקווה שסאנדפול ו"משלחת 33" מכריחים אותם עכשיו לאתגר את ההנחות האלה.

אני לא אתפלא עם הCEO בסקוור עושה שיחות למיטב הכישרונות ביפן ואומר להם "כמה לכתוב לך בצ'ק?" המשלחת בטוח הכריחה אותם להביא את הA Game שלהם :-)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41084
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 מאי 2025, 14:52

זה אחלה ש-DMC עשה 10 מליון עותקים, אבל עם כמה ש-FF מנסה הוא לא DMC. ואגב אולי הייתי קונה את FF16 אם כל העולם ואחותו לא היו אומרים שהמשחק מדרדר קשות אחרי כמה שעות. אני לא יודע מה קהל ה-JRPG רוצה מהם, אבל כדי לתפוס אותי הם צריכים פשוט לעשות משחקים טובים יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23578
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 04 מאי 2025, 17:28

הבעייה הכי גדולה עם סקוור זה שהם לא במזרח ולא במערב.. מצד אחד רוצים לפנות לקהל היפני והקהל שאוהב סגנון יפני, ומצד שני רוצים לפנות למערב - שם המכירות הגדולות נמצאות. אבל הכתיבה וה״מוזרות״ היפנית דוחה את המערביים שלא מתחברים לזה, אז יש להם תקרת זכוכית. אני באמת לא חושב שיש להם את האנשים שמבינים את המערב מספיק טוב, וזה כן משהו שיש לקאפקום, למשל.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 04 מאי 2025, 18:29

קוג'ימה לדעתי מוכיח שכתיבה יפנית ומוזרות "יפנית" יכולים להצליח במערב. המערב גם בולע ספרים יפנים "מוזרים" של הרוקי מורקמי.הכתיבה צריכה להיות טובה פשוט ולא קרינג'ית כמו שתמיד אומרים על כתיבה, זה לא משנה על מה אתה כותב זה משנה "איך אתה כותב" :-)

המשחקים שלהם למבוגרים (פפ טקטיקס,וגרנט סטורי) גם מוכיחים שאם הם רוצים הם לא יראו אף אחד ממטר בנוגע לכתיבה ובגרות הם מרגישים משחקים מערביים בכל דבר,
אני באמת לא חושב שזו שאלה של "כישרון ויכולת"

זו שאלה אם הם רוצים להמשיך לזרוק 100M דולר על דברים "שלא עובדים להם" כמו שנדב אמר או שיש להם אומץ לחזור להיות הindustry leaders נוטי דוג בחיים לא היו הופכים לindustry leaders אם היו נשארים בבריכה הקטנה והחמימה של "משחקי פלטפורמה" נינטנדו אף פעם לא היו נשארים הindustry leaders אם לא היו מקבלים אומץ לשבור את הנוסחא של זלדה.

לדעתי יש להם את כל מה שצריך ומי שלא שם.... אפשר להחזיר אותו בשיחת טלפון אחת הם פשוט צריכים אומץ כמו שאמרת ללכת על כיוון אחד ולהיסגר עליו, אתם רוצים להוביל במערב? אז תסגרו על המערב, שנדב אמר שהם "איבדו את הכיוון" אמנם לא הסכמתי לגבי "קרבות בתורות" אבל אני בהחלט מסכים שאת הכיוון שלהם את הנשמה שלהם של
"מי אנחנו ולמה יש לנו כל כך הרבה כסף בבנק" הם איבדו מזמן.

נקווה שהמשלחת 33 זו הזריקה שהם היו צריכים :-) בפעם הזאת סאנדפול עשו להם בית ספר שהם מנסים לעשות פיינל פנטזי... בפעם הבאה סאנדפול עלולים לעשות להם בית ספר שהם עושים גרסה משלהם איכותית לפפ16 :-)

נראה לי שהם מבינים שלשם זה הולך, אם הם לא יעלו את הרמה סאנדפול הולכים להתעלות עליהם במגרש שלהם עם כל משחק.

Laskin
Elder
הודעות: 23578
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 04 מאי 2025, 19:10

קוג׳ימה הוא בערך הבן אדם שהכי כותב ומנסה לחקות את המערב.
הוא מפזר על זה מוזרות יפנית, אבל זה ממש, ממש, ממש לא המוזרות היפנית של סקוור, אפילו בנסיונות הכי מערביים שלהם.
בכל אופן גם המשחקים הכי מוצלחים של קוג׳ימה לא עוברים את ה-10 מליון יחידות, וזו אחת הסיבות.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 04 מאי 2025, 19:47

שאתה צודק אתה צודק, באמת קוג'ימה גם כן "תקוע" איפשהו בתקרה הזו של ה10M. אבל הוריזון זה גם מוזר לאללה ואפילו די מטופש, למה הוא מכר 22M?
בגדול אני מסכים עם ההנחה שלך כי קשה להתווכח על ההגיון שלה. הData בהחלט תומך בהנחה שהבאת שכלל שהמשחק יותר "מקורקע במציאות, ופחות סוריאליסטי" הוא מוכר יותר. RDR 2 למשל יושב על 70M
ברור שזה לא הכל בגלל הסיפור, אבל כן מסכים איתך שבגלל שהסיפור של "מערבונים" מדבר למערב ברמה הרגשית אין רתיעה ממנו ויש פתיחות למשחק בסטינג הזה למשל.

לא יודע עד כמה אני רוצה שסקוור ימכרו את הסגנון שלהם בשביל למצוא חן בעיני המערב. אבל אני כן רוצה שהם יורידו את כל הדברים שגורמים לי להגיד "מה זה החרא הזה??"
נגיד דמויות מטופשות של חיות מדברות,ילדים קטנים בחבורה שלך שגורמים לי להרגיש לא בנוח לשחק את זה. אנשים שחורים שמוצגים בגזענות ובכל הסטריוטפים שקיימים על אנשים שחורים (פפ13 אני מדבר עליך) וכידוע ליפול תמיד תמיד לאותם Plot devices של כוח החברות בלה בלה וכל מיני דברים שחייבים להיות שם כי זה פיינל פנטזי.
במשחקים שלהם שאני אוהב לפחות לרוב המוחלט אין את הדברים שמציקים לי ולכן הצלחתי להתחבר אליהם ולאהוב אותם.

Laskin
Elder
הודעות: 23578
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 04 מאי 2025, 20:02

הורייזון מערבי לגמרי, הגיימפליי שלו כן מושך המון אנשים וגם העלילה והאווירה. מה ״מוזר״ בו? זה שפה פחות התחברו זה בסדר אבל הוא מאוד ״בלוקבאסטר-י״.

Hypno
Warrior
הודעות: 640
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 04 מאי 2025, 20:17

KCD2 הגיע ל 3 מיליון עותקים אחרי 3 חודשים בשוק.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 04 מאי 2025, 21:15

Laskin כתב:הורייזון מערבי לגמרי, הגיימפליי שלו כן מושך המון אנשים וגם העלילה והאווירה. מה ״מוזר״ בו? זה שפה פחות התחברו זה בסדר אבל הוא מאוד ״בלוקבאסטר-י״.

הקטע הזה לאסקין הקרינג' המוזר הזה.איך אפשר להמשיך להרגיש בנוח אחרי קטע כזה קרינג'י? אני מסכים נגיד לגמרי שדמויות שיורות לעצמן בראש, כמו בפרסונה 3 בשביל לזמן שדים זה קרינג ומוזר בגלל זה ברחתי מהמשחק :-) לא בשבילי הקרינג' הזה אבל הוריזון לא פחות קרינג' ואולי יותר משניהם ברחתי מסיבות כאלה של קרינג מזעזע :-) הדיבוב בהוריזון הוא לחלוטין אנימה anime territory. אמור להיות איכפת לך מאלואי בסצנה הזו? :lol:
מה בוגר פה? שכביכול המערב מאשר כWorthy?

אם מישהו יבוא ויגיד לי שוגרנט סטורי הוא מותחן פסיכולוגי שמתעסק בנפש של אדם שרצח אזרחים תמימים וזה יותר מדי כבד בשביל גיימר שבא להנות אני אגיד וואלה, זה לא מה שכל אחד רוצה שהוא בא להנות בסוף היום, לגיטימי, אבל אנשים מעדיפים את הקרינג' של הוריזון? באמת?

נערך לאחרונה על ידי glass man ב 04 מאי 2025, 21:32, נערך 2 פעמים בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 04 מאי 2025, 21:22

Hypno כתב:KCD2 הגיע ל 3 מיליון עותקים אחרי 3 חודשים בשוק.


אקשן RPG שעושה בטסדה יותר טוב מבטסדה? מגיע להם להיות כבר על 30M

Laskin
Elder
הודעות: 23578
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 05 מאי 2025, 07:00

זה לא הקטע הכי מוצלח מהמשחק אבל זה ממש לא קרינג׳-יפני-הזוי. דוגמא אחת מהפתיח של המשחק לא קשורה ולא מייצגת משחק שלם של עשרות שעות. זה משהו שניתן למצוא כמעט בכל משחק… הורייזון פונה לגילאים רבים, הוא ממש לא משחק למבוגרים בלבד כמו TloU.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41084
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 מאי 2025, 10:21

קוג׳ימה לא מנסה לעשות מוזרות יפנית, הוא יפני מוזר ולכן כשהוא עושה הכי מערבי שהוא מנסה עדין יוצא לו יפני מוזר. החלום שלו לכתוב כמו מערבי, אבל היפניות נמצאת לו בעצמות, וזה מצויין.

אגב הנתון מכירות היחיד שאני מכיר על DS הוא שאחרי שנה וחצי הוא מכר 5 מליון עותקים ולא מזמן הם אמרו ששחקו במשחק 20 מליון אנשים אבל זה בולשיט כי חלקו אותו בחינם בכל מני מקומות. המשחק מכר טוב, קוג׳ימה עשה כסף שנתן לו לעשות המשך בתקציב הרבה יותר גבוה (אחרי פחות משנה הוא כבר החזיר את עלויות הפיתוח והכניס קצת כסף), אבל הוא לא מהמשחקים האלה שמוכרים 30 מליון עותקים. מה שכן, הנתון של ה-5 מליון הוא לפני שיצאה גרסת הבמאי, גרסת אקסבוקס, גרסת אייפון וגרסת מק כך שיש מצב שהמשחק בסביבות ה-10 מליון, אפילו טיפה יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23578
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 05 מאי 2025, 11:05

נראה לי שאם הוא היה מגיע ל-10 מליון היינו שומעים על זה, ולא על "שחקנים ששיחקו בו" שזה באמת הנתון הכי מעפן שיש ולא מייצג כלום בערך.
וגם ה-5 מליון היה אחרי הרבה הנחות רציניות ממה שזכור לי...
לא שזה משנה כל כך עבורו, אין ספק שזה אחד המשחקים הכי רווחיים שהוא עשה, מעבר לכך שסוני שילמו על רוב הפרויקט כנראה, הוא גם חתם על הסכם לסרט או משהו, המנוע היה מוכן עבורו, הוא עשה אותו בזמן קצר מאוד יחסית ל"AAA"... אבל ממש למכור במחיר מלא או קרוב לזה - כנראה שמדובר במליונים בודדים מאוד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41084
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 מאי 2025, 12:03

בשנתיים הראשונות שלו על המחשב הוא לא ירד מ-30$ ולדעתי גם לא בפלייסטיישן, אז המחיר לא היה כזה זנות והוא עשה יותר מ-5 מליון עותקים בתקופה הזאת. ואז יצאה גרסת הבמאי שהחליפה את המשחק הרגיל והעלתה את המחיר שוב. הזנות הגיעה כשהמשחק היה בערך בן 4 ואז התחילו למכור אותו בכל מקום ב-10$. קצת קשה לעכל את זה אבל המשחק כבר בן 6. בכל מקרה, למשחק קוג׳ימה סופר איזוטרי, סימולטור הליכה דכאוני, הוא עשה המון כסף. נראה שהתקציב של DS2 גבוה משמעותית, וגם עבדו עליו 5.5 שנים לעומת הראשון שהיה פרוייקט של 3.5 שנים.

כש-DS2 יצא סופסוף יהיה לי מה לעשות עם הפס5 ואני אנטוש את הסוויצ׳ 2 לכמה שבועות טובים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 05 מאי 2025, 14:26

פאק אני חייב לחזור לDS אחרי E33 כבר! עשיתם חשק :-)

לאסקין, אין לי איך להתווכח עם מה שאתה אומר זה מאוד הגיוני, הוריזון באמת מדורג כTeen ויש עליו משחק לגו אז הוא באמת לא מנסה כנראה להיות רציני יותר מדי ואני סתם באתי אליו עם ציפיות מוגזמות.

וכן גם קוג'ימה כנראה לא יגיע ל32M של TLOU1 בגלל המוזרות היפנית שלו.

אז כן קוג'ימה וסקוור אף פעם לא יהיו כנראה "נוטי דוג" עד שישילו מעצמם את היפניות לחלוטין. סקוור כן יכולים לפחות לשאוף לפחות להגיע ל13M במכירות של כל משחק
(כי היה להם משחק שהגיע לזה פפ7 המקורי) ואם המשחקים ה"יפנים מוזרים" של קוג'ימה מגיעים ל10M אז אם סקוור יעשו משחקים למבוגרים הם יכולים להגיע לתקרה הזו של ה10M-13M פר משחק.

זה אולי לא ה40M-50M-60M שהם חולמים עליו בגלוי אבל שוב נדב, הוא ההוכחה גם הפעם שיש קהל במערב ליפנים מוזרים, כל עוד היפנים המוזרים האלה טובים ולא מביכים. קוג'ימה מוזר לאללה אבל הוא לא "מביך" הוא לא יגרום לשחקן להגיד "עברתי את הגיל של החרא הזה" :-)
פפ7 ריימיק ופפ16 כן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41084
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 מאי 2025, 14:50

אני לא יודע אם אני דוגמה ליחס של המערבי סטנדרטי לקוג׳ימה, אני מעריץ די שרוף. כמה אנשים כבר שחקו ב-MG1 ו-2? רוב האנשים ששחקו MGS לא שחקו בהם. אני לא יודע אם אני מקרה קלאסי, אני מעריץ הארד קור למדי. כלומר, אני יודע את ה-timeline של סדרת מטאל גיר למען השם, זה יותר מסובך ממדע טילים.

למשחקי FF אני תמיד מוכן לתת חסד, שחקתי ב7, ב-10, ב-12 וברימייק של 7. שנאתי את כולם ממש, אבל ההייפ מצליח לשכנע אותי בכל פעם מחדש :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 05 מאי 2025, 19:36

אתה בחברה טובה נדב תראה מה הבמאי של פפ6-7-8-10 חשב על סדרת פיינל פנטזי לפני שהוא התחיל לעבוד עליה :-)
kitase זה הבמאי שלהם והוא נשאל מה יוצר הסדרה חושב על איך שהם מסתדרים בלעדיו.
Q: Whats his opinion on the FFVII projects that you’ve produced after he left Square Enix?

Kitase: Oh, I really dont know. Im sure that we send all FF games to him, but hes never told me when he does with them or what he thinks about them. On the other hand, Im not sure if Ive ever told him when I thought about FF before I started working at Square. It was honestly speaking really only a worse copy of what Enix was doing at the time. Dragon Quest was much better!

https://www.neogaf.com/threads/new-yosh ... ff.302056/
כאילו לא רק אתה חושב שפיינל פנטזי זה זבל, ולא רק אני, גם סקוור חושבים את זה, אנחנו בחברה טובה :-)

לגבי קוג'ימה כן ברור שאתה הארדקור שלו, אבל הוא די Household name כאילו חברים קאזואלים שלי בPSN שמים אותו בתור תמונת האוואטר שלו בPSN שלהם. והם יודעים מי זה גם אם לא שיחקו בכלום שלו, הוא מייצר באז ועניין, DS זה סימולטור הליכה הוא לא לכולם וMGS היתה סדרה בהמשכים, אבל אם הוא יעשה IP נורמלי שקל להיכנס אליו זה יהיה טירוף לדעתי.

היתה התלהבות חוצבת להבות שהוא היה אמור לעשות סיילנט הייל משלו עם ריידוס, זה היה מוכר כמו לחמניות חמות לדעתי. :-) לא יודע אם ברמות נוטי דוג אבל היה מוכר מטורף.

Laskin
Elder
הודעות: 23578
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 06 מאי 2025, 23:35

E33 חצה את ה-2 מליון יחידות שנמכרו

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 07 מאי 2025, 00:39

מדאיג מאוד מדאיג מאוד, אני מקווה שסקוור הולכים לקנות אותם.
עדיין קשה לי לדבר במונחים שהם השפילו את סקוור כי פפ עשה 3M+ בשבוע, אבל עדיף לקנות אותם ולהפוך אותם לסוג של צוות פיינל פנטזי למערב לפני שהם יתחילו להזיק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41084
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 מאי 2025, 00:41

ממש מפתיע אותי שהוא רק על 2. הוא עשה מליון בשלושה ימים, ממש מוזר שלקח לו 9 ימים נוספים לעשות עוד מליון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 07 מאי 2025, 01:35

לדעתי זה כנראה כי בימים הנוספים קנו אותו אנשים שהוא בכלל לא היה ברדאר שלהם וההייפ סחף אותם. את המשחק הבא שלהם כל ה2M האלה בטח יקנו כבר על היום הראשון אחרי שראינו איזו רמה גבוהה יש להם.

אני מתכוון, אני מאלה שקנו לפני ההשקה ועדיין אם אתה ולאסקין לא הייתם מעלים אותו בחזרה למודעות שלי הייתי שוכח ממנו. העובדה שהזכרת אותו בשרשור של "מה אתם משחקים"
ובמיוחד זה שהייתם בטוחים שהוא יעשה תשעיות שם אותו בחזרה ברדאר שלי, בעדיפות גבוהה והלכתי לעשות פרי אורדר.

אני מניח שבימים הראשונים הוא נפל מתחת לרדאר של המון אנשים, ובימים שלאחר מכן הם קנו ונסחפו בהייפ :-)
כאילו 2M זה מטורף למשחק כזה מטורף כמו שאמרתי בכל הדיונים עם לאסקין בדרך כלל רק הIP הגדולים ביותר בז'אנר עושים מספרים כאלה ב12 יום, קורה פה משהו היסטורי גם אם לא השפלה, זה עדיין משהו לספר ההיסטוריה או משהו שכל הג'ייסון שריירים של העולם יכתבו עליו ספרים.

Hypno
Warrior
הודעות: 640
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 07 מאי 2025, 23:00

גלאס כנראה במצב הכחשה כי אתמול קיבלנו הכרזה שהמשחק עבר את 2 המיליון עותקים ב 12 ימים.

https://bsky.app/profile/expedition33.b ... iolfljys25

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 07 מאי 2025, 23:17

אני לא בהכחשה אני מודאג מאוד ואם סאנדפול יעקפו את סקוור אני אפסיק לקנות את המשחקים שלהם (של סאנדפול) שהרי זה איום על המכירות של הסדרה האהובה עלי, אבל כרגע, סקוור שומרים על מעמדם.
פפ16: +3M בשבוע.
DQ11: שני מליון ביומים.

הפאניקה האמיתית שלי תתחיל רק שהם יעברו את ה3M+ וזה יכול לקרות אני לגמרי רואה מצב שאני מחרים את סאנדפול, אבל אני מקווה שזה לא יגיע לשם.
הם לא ב3M שאמרת שהם יהיו קאז. עוד טעות שלך.

מקווה שלא יצליחו להגיע ל3M ושנגמר להם הבאז אבל מי יודע מה יהיה.
אני מודה שאכלתי כובע אחושילינג במובן הזה שלא חשבתי שהם מסוגלים לזה, אני לא שקרן.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 36 אורחים