שים שלום כתב:אני סיימתי את FF16, ולמרות שנהנתי הרגשתי שהוא קל בצורה קיצונית, כאילו אני גרוע בללחוץ ברגע הנכון, מה שתוקע אותי בכל משחקי souls לייק, אבל במשחק הזה לא הייתי צריך לדאוג, מתתי 3 פעמים גג
זה משותף לשאר המשחקים בסדרה?
idan כתב:לא כל משחק עם אקשן הוא סגנון dmc, זו סתם עצלות מחשבתית. המשחק פפ היחיד שבאמת שייך לז׳אנר הזה הוא 16, כל השאר עושים משהו אחר.
glass man כתב:האמת שאני מסכים שמאס אפקט 2 הוא RPG לייט, אבל מאס אפקט 1? הוא לגמרי RPG פרופר לדעתי.הוא RPG פרופר שהלבישו אותו כמשחק אקשן, אבל זה משחק RPG לכל דבר שמכבד את המסורת של BG1/2 רק בסטינג של מדע בדיוני... 2 ו3 הם לגמרי משחקי אקשן לייט לדעתי.
פפ7 ריימיק גם כן עושה טרנספורמציה ומדגים איך אתה מעביר את מערכת הקרב של פפ משחקים כמו פפ6 ופפ7 ופפ8 למערכת קרב אקשנית. הוא מרגיש בדיוק כמו ששחקן RPG מצפה שריימיק אקשן של המשחקים האלה ירגישו.
פפ16 הוא DMC בהכל השידרוגים שלך מרגישים כמו שידרוג של פתיחת יכולת במשחק DMC, אין לך שליטה בPARTY אין לך קיסטום אמיתי של הדמות הראשית, אין באפים, אין דיס באפים, אין שום אלמנט טקטי בקרבות. וכו' וכו' אין צורך לשפר ציוד וכו'
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 11 אורחים