חדשות גיימינג שוטפות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 09 מרץ 2025, 12:00

Laskin כתב:מאיפה הבאת את פורצה הורייזון 6? אני בספק אם לא כל הצוות כולו חזק על פייבל.
אבל רק פייבל וגירס הולכים להיות ענקים, לא באמת צריך הרבה יותר מזה. גירס הזה מקבל זמן פיתוח פסיכי, אני בטוח שיהיה מדהים.
מה עם רייר אבל? מי יודע, אולי גם הם יביאו משהו ב-2026, עבר יותר מדי זמן מאז הפעם האחרונה שראינו את הפרוייקט שלהם.

פורצה הורייזן 6 צריך לצאת מתישהו, להבנתי מדובר בשני צוותים נפרדים. אבל בהחלט יכול להיות שלקחו את כולם לפייבל בכדי לסיים אותו. ועדין נשמע לי מוזר שמיקרוסופט תנטוש את הורייזן 6.

ומה הולך עם RARE? אלוהים יודע. הבנתי שהפיתוח של Everwild היה בצרות קשות. אבל יש ראיון עם ספנסר מחודש שעבר שהוא אומר שהמשחק עדין בפיתוח וש-rare מקבלים את הזמן שהם צריכים.
I was recently out at Rare. It's nice to see the team with Everwild and the progress that they're making.

"It has been [a while]. And we've been able to give those teams time in what they're doing which is good and still have a portfolio like we have.

"It's like a dream that Matt [Booty] and I have had for a long time, so it's finally good to be there. We can give those teams time."
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23313
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 09 מרץ 2025, 12:34

קשה לי מאוד להאמין שפלייגראונד מסוגלים לעשות את שניהם במקביל. כך או כך לא הייתי בונה שהם ישיקו אותו ב-2026, בטח אם פייבל יוצא באותה שנה.

EVERWILD הוכרז ב-2019, פאקינג 6 שנים. שידחו אותו כבר לדור הבא, שיהיה משחק השקה.

Laskin
Elder
הודעות: 23313
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 11 מרץ 2025, 10:43

AMD משיקה את הFSR4 ולפי DF הוא מביא תוצאות ויזואליות שמתעלות לפעמים על DLSS 3.7, אבל - וזה אבל גדול - על חשבון ביצועים, בדומה לDLSS 4, שמתעלה עליו משמעותית בכל הקשור לשמירה על איכות הטקסטורות ועוד.
אז אמנם AMD מצמצת פערים, אבל יש להם עוד הרבה מה לעשות, ובטח בכל הקשור לFRAME GEN, והמעבר של NVIDIA לטרנספורמרים במקום CNN ממקם אותם עדיין בפער יפה מAMD.

בכל אופן, מארק סרני התבטא בעניין בראיון השבוע, ואמר שהעבודה של סוני עם AMD הובילה לFSR4, ואנחנו צפויים לקבל את האבולוציה הבאה של PSSR ב-2026... בPS5 PRO בלבד, כמובן.
אני מאוד מקווה שAMD עובדים על FRAME GEN איכותי ומהיר, אולי גם כן X4, שיהיה מוכן לPS6. זה חתיכת גיימצ'יינג'ר אם יהיה דבר כזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 מרץ 2025, 11:08

Laskin כתב:קשה לי מאוד להאמין שפלייגראונד מסוגלים לעשות את שניהם במקביל. כך או כך לא הייתי בונה שהם ישיקו אותו ב-2026, בטח אם פייבל יוצא באותה שנה.

EVERWILD הוכרז ב-2019, פאקינג 6 שנים. שידחו אותו כבר לדור הבא, שיהיה משחק השקה.

פלייגראונד הם 400 אנשים, יש להם כוח אדם לעשות את פייבל ופורצה במקביל.

Laskin כתב:AMD משיקה את הFSR4 ולפי DF הוא מביא תוצאות ויזואליות שמתעלות לפעמים על DLSS 3.7, אבל - וזה אבל גדול - על חשבון ביצועים, בדומה לDLSS 4, שמתעלה עליו משמעותית בכל הקשור לשמירה על איכות הטקסטורות ועוד.
אז אמנם AMD מצמצת פערים, אבל יש להם עוד הרבה מה לעשות, ובטח בכל הקשור לFRAME GEN, והמעבר של NVIDIA לטרנספורמרים במקום CNN ממקם אותם עדיין בפער יפה מAMD.

בכל אופן, מארק סרני התבטא בעניין בראיון השבוע, ואמר שהעבודה של סוני עם AMD הובילה לFSR4, ואנחנו צפויים לקבל את האבולוציה הבאה של PSSR ב-2026... בPS5 PRO בלבד, כמובן.
אני מאוד מקווה שAMD עובדים על FRAME GEN איכותי ומהיר, אולי גם כן X4, שיהיה מוכן לPS6. זה חתיכת גיימצ'יינג'ר אם יהיה דבר כזה.

ככל ש-AMD תצמצם את הפערים, כך יהיה טוב יותר לתעשיה. אבל לצערנו יש להם המון דרך ללכת, היום AI של NV זה לא רק רזולוציה של תמונה, זה דינוייזר (ray reconstruction), זה יצור פריימים, זה חומרים מבוססי AI, זה mega geometry וכו׳. יש ל-NV כל כך הרבה טנולוגיות שמפותחות במקביל שעד ש-AMD תצמצם פער בתחום אחד, NV יזנקו באחר.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23313
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 11 מרץ 2025, 11:18

400 זה לא כ"כ הרבה בשביל משהו ענק כמו פייבל... זה אמור להיות משחק סופר מתקדם ופעם ראשונה שלהם בז'אנר, הם לא יכולים להרשות לעצמם להתפזר לדעתי.

וכן, NVIDIA פורצת דרך בתחום הAI, אבל עם העזרה של סוני נראה שיש מצב שבפועל לא נראה הבדלים תהומיים בקרוב, בתחום הגיימינג לפחות.
אני בכנות חשבתי שייקח עוד שנים עד שיגיעו לרמה של DLSS 3.7

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 מרץ 2025, 12:02

Laskin כתב:400 זה לא כ"כ הרבה בשביל משהו ענק כמו פייבל... זה אמור להיות משחק סופר מתקדם ופעם ראשונה שלהם בז'אנר, הם לא יכולים להרשות לעצמם להתפזר לדעתי.

זה סתם ניחוש, 400 זה יותר גדול מכל צוות AAA של סוני בצורה משמעותית, כולל נוטידוג וסנטה מוניקה. אני ממש בספק שאין משחק הורייזן בעבודה כרגע, אפילו אם היא יותר איטית מהרגיל.

Laskin כתב:וכן, NVIDIA פורצת דרך בתחום הAI, אבל עם העזרה של סוני נראה שיש מצב שבפועל לא נראה הבדלים תהומיים בקרוב, בתחום הגיימינג לפחות.
אני בכנות חשבתי שייקח עוד שנים עד שיגיעו לרמה של DLSS 3.7

היום להגיע לרמה של DLSS3 זה לא כל כך קשה כשיש לך את כל המחקר של NV זמין. אבל יש ל-AMD עוד דרך מאוד ארוכה, מאוד.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23313
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 11 מרץ 2025, 12:13

אני גם חושב שיש איזה 20 אנשים שעובדים על הורייזון בpre-production, חושבים על רעיונות, מגששים על חידושים של המנוע, יוצרים אמנות של הsetting וכו׳… אבל לא ממש עבודה בפועל על המשחק. אני חושב שזה יהיה משחק קרוס ג׳ן או בלעדי לדור הבא כבר.

לפי גוגל לאינסומניק יש 450 עובדים, לבאנג׳י מעל 1300, לנוטי דוג מעל 400, לגרילה גם כן מעל 400… אז יש. וחלקם עובדים על יותר מפרויקט אחד, אבל במקרה של חברת מירוצי מכוניות שעוברת לעבוד על אחד הז׳אנרים הכי מורכבים שיש - אני חושב ש-90% מהם פול טיים על פייבל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 מרץ 2025, 13:30

למה פריפרודקשן? הורייזן 5 יצא לפני 3.5 שנים ולקח 3 שנים לפתח אותו, כלומר הם בתאוריה יכולים להיות עם כותר הורייזן כבר השנה. מסורתית הם מוכרזים ב-E3 חודשים ספורים לשחרור, יש בהחלט סיכוי שיצא משחק הורייזן אפילו השנה. לא מדובר באיזה משחק מסובך, זה אותו משחק כבר שלושה דורות, זה עוד מאותו דבר.

בנוגע לגודל צוות, באנג׳י חברת GAAS, הם לא מיצרים יותר משחקי סינגל AAA. אינסומניאק עם 3 צוותים שונים כך שהעובדה שהם בגודל דומה לplayground רק מדגישה שגודל חברה שכזה בהחלט מתחזק יותר מצוות אחד. כנ״ל לגבי גרילה. ובנוגע לנוטידוג, הם התרחבו משמעותית בשביל המשחק GAAS ואחרי הביטול שלו הצטמצמו חזרה. אני לא חושב שיש שם היום 400 עובדים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23313
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 11 מרץ 2025, 14:04

גרילה היחידה שעובדת על משהו שדומה לפייבל מבחינת מורכבות והיקף, והם עובדים על משחק אחד לדעתי. DLC לא נחשב :)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7285
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 11 מרץ 2025, 15:03

אנחנו בכלל יודעים שEverwild זה משחק אמיתי? זה נשמע כזה vaporware לפחות ברמות של TLG עד שחזר לחיים במפתיע.
אני מאוד שמחתי שSea of Thieves יצא להיט, אמנם זה לא הטעם של אף אחד מאיתנו פה אבל זה הוכיח שRare יכולים להוציא משחקים מאוד איכותים ושזה סטודיו שוס....
אבל מי יודע אולי הכישרון הזה מוגבל רק למשחקי מולטי וGAAS ושהם עושים סינגל פלייר הם נתקעים?

מקווה שזה ייצא משהו טוב.על פייבל, כן מאוד יכול להיות שהוא כל כך תובעני שכל פליגראונד עובדים עליו ברמות משתנות של עצימות, אבל ממה שהבנתי איידוס מונטריאול/שומרי הגלקסיקה/דאוס אקס/ הם הצוות שהכי תומך בפיתוח של פייבל והם עושים את זה לפחות תקופה, אז אולי הצוות של פורזה הוריזון היה די זמין לעבוד עליו, פורצה הורייזן 6 דווקא נשמע לי משחק שמייקרוסופט יכולים לעשות לו איזו הכרזת פתע באיזה אירוע בלי לבנות יותר מדי הייפ, אז לא יפתיע אותי אם נשמע עליו מתישהו השנה עם יציאה 2026.

Laskin
Elder
הודעות: 23313
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 11 מרץ 2025, 15:18

מצד אחד הלוואי ואתם צודקים, פורצה הורייזון השנה יהיה ממש נחמד…
מצד שני אני לא מת על פורצה הורייזון ופייבל נראה לי בול בשבילי, אז הלוואי וכולם עובדים עליו בכל הכח, ושנקבל את פורצה הורייזון בלעדי לדור הבא כבר

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 מרץ 2025, 16:39

שיעבדו על פייבל כמה שהם צריכים שיעבדו על פייבל. לא נראה שמיקרוסופט חוסכת עליו. ופורצה הורייזן תמיד היה הכרזה בהפתעה בE3 ויצא 3-4 חודשים אחרי. אז בכל שנה יכולה להיות הכרזת הורייזן 6 לאותה שנה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 מרץ 2025, 14:10

קונספט ארט מהמשחק דמיאן ויין של WB מונטראול שבוטל. הוא התרחש בעתיד, ברוס ויין הלך לעולמו ודמיאן לוקח את תפקיד בטמן:
תמונה
תמונה
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7285
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 12 מרץ 2025, 19:56

אחח איזה כאב לב איזה משחק מדהים הפסדנו פה. יש יותר פוטנציאל מבוזבז מזה? אפשר ממש להריח את יצירת המופת שמנעו מאיתנו.מגניב לאללה.

Hypno
Warrior
הודעות: 549
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Hypno » 13 מרץ 2025, 23:04

אה, עוד ביטול משחק SP AAA שגורר איתו הפסד כלכלי עצום? כמו זה של וונדרוומן?
ועכשיו גם המשחק האחרון של life is strange הביא לSE הפסדים גדולים.

מה זה. תאמינו לי, אולי צריך להפסיק לעשות משחקי סינגל.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7285
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 13 מרץ 2025, 23:49

הוא לא בוטל באשמת המפתחים או בגלל שהוא סינגל, שלו או אפילו המפיצה שלו. הוא בוטל בגלל שהכל ממנו דלף, הסיפור, הבוסים השלבים, כל דבר שאתה יכול לחשוב עליו דלף החוצה
זה היה יותר מדי, זו סכנה שיכלה לקרות גם לוולברין. זה סיכון שיכול לקרות גם למשחק GAAS אם דמו שלו ידלוף החוצה ויעשה לו פרסום רע.

https://www.ign.com/articles/damien-way ... actor-says


life is strange המעריצים של הסדרה שנאו אותו אז למה שיצליח? הצדיקים אומרים שסקוור הרסו את הסיפור, שזה הכי גרוע שהיה אז מה אתה מצפה קאז שזה לא יכשל? :-)
תודה שהבאת את זה כי לא ידעתי עד כמה חזק הוא נכשל לפני שהבאת, אבל לא הבאת את ההמשך כי זה מקריס את כל הטיעון שלך :-)

According to Yasuda, the financial reports confirm that Life is Strange: Double Exposure's sales were a "large loss" for Square Enix, something that was only made up for by the Dragon Quest 3 remaster. Specific numbers for Life is Strange weren't revealed, but it is clear that it didn't sell all too well.

WOW, מה זה? משחק סינגל פלייר שהקהל שלהם שסוחב אותם על הגב עשרים שנה ביקש, מציל להם את התחת?
הכל עניין של תקציב שפוי, ומשחק שהקהל שלך רוצה ולDQ3 היה גם ביקוש גבוה וגם תקציב שפוי.
פפ7-2 היה משחק למשל שרוב הקהל הקשה שלהם מאוד רצה אבל התקציב היה לא שפוי. גם בlife is strange התקציב היה לא שפוי לעומת הרווח הצפוי.

Hypno
Warrior
הודעות: 549
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Hypno » 14 מרץ 2025, 00:09

כי life is strange true colors היה כזה הצלחה, נכון? על פי מה החליטו לעשות עוד משחק? תבכה את בזבוז המשאבים וההפסד הכספי הכבד.
אני שמח שהחלטת לדעת מה התקציב של המשחק היה.

דרגון קווסט לא הציל כלום. זה סה"כ רימאסטר שאני בספק אפילו נכנס לקטגוריה של AA מבחינת תקציב. אחלה הכנסה אבל לא כזו שמתחילה לכסות את הנפילות במשחקים אחרים.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7285
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 14 מרץ 2025, 01:18

אנליסט יפני מהבכירים שקיימים היום, עבר על הדוח הכספי שלהם והוכיח שדרגון קווסט הציל להם את התחת השנה, אז סליחה שאני מחשבן למילה שלו, אתה יודע בן אדם שזה תחום ההתמחות שלו?... :-)
משחק שמכר 3M+ ב5 חודשים בשוק וממשיך למכור as we speak ב60 דולר, זה בהחלט ליגה של דבר זה יותר טוב מכל מה שהמשחקים שלהם עושים, בטח ביחס לכמה שהוא עלה לפיתוח.שזה מה שמשנה לחברת פיתוח השאיפה היא תמיד לפתח במנימום כסף ולקבל מקסימום תמורה, כמו כאן.

life is strange true colors היה אחד המשחקים היותר מצליחים במותג לפי ויקפדיה. , Life is Strange True Colors ranked at #10 for top selling games within the US, which is the "highest launch month dollar sales for any Life is Strange title to date
היתה לו פתיחה חזקה מאוד למשחק מהסוג שלו וכפי שנראה היו לו אחלה רגליים ומכירות סבבה.אז כן הם אישרו עוד המשך שלא הצליח כי הוא גרוע.

בכללי, סקוור הם חברה שאוהבים לקפוץ מעל הפופיק בתקציבים אז הם לא מדד לכלום המשיכו לבזבז כסף על חברה כמו קריסטל דיינמיקס עם שולי רווח משפילים ועלובים עד שלא היה להם ברירה להכיר באמת ולזרוק אותם, סקוור הם לא החברה שתוכיח שמשחקי סינגל פלייר הם מסוכנים, הם לא יעילים בכלום, והתחרות מול המערב קורעת אותם, זה קשוח מדי להם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 מרץ 2025, 02:55

Hypno כתב:אה, עוד ביטול משחק SP AAA שגורר איתו הפסד כלכלי עצום? כמו זה של וונדרוומן?
ועכשיו גם המשחק האחרון של life is strange הביא לSE הפסדים גדולים.

מה זה. תאמינו לי, אולי צריך להפסיק לעשות משחקי סינגל.

המשחק הזה בוטל כדי שמונטראול יוכלו לעבוד על GAAS. ולהתחשב בזה שהוא בוטל בשלב הקונספט כנראה הוציאו עליו גרושים. אבל תודה שאתה שאתה עושה את הנקודות שלנו בשבילנו, שירות לציבור.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Warrior
הודעות: 549
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Hypno » 14 מרץ 2025, 12:52

אומר מי שאומר שביטול משחק GAAS אחרי שנתיים הוא נזק כספי יותר גדול מהשלמת פיתוחי משחקי SP AAA בעשרות ומאות מיליוני דולרים שלא מגיעים קרוב בכלל להחזיר את ההשקעה, כגון outlaws, אינדיאנה ג'ונס, הלבלייד 2, דרגון אייג' ואחרים.

Hypno
Warrior
הודעות: 549
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Hypno » 15 מרץ 2025, 11:12

glass man כתב:אנליסט יפני מהבכירים שקיימים היום, עבר על הדוח הכספי שלהם והוכיח שדרגון קווסט הציל להם את התחת השנה, אז סליחה שאני מחשבן למילה שלו, אתה יודע בן אדם שזה תחום ההתמחות שלו?... :-)
משחק שמכר 3M+ ב5 חודשים בשוק וממשיך למכור as we speak ב60 דולר, זה בהחלט ליגה של דבר זה יותר טוב מכל מה שהמשחקים שלהם עושים, בטח ביחס לכמה שהוא עלה לפיתוח.שזה מה שמשנה לחברת פיתוח השאיפה היא תמיד לפתח במנימום כסף ולקבל מקסימום תמורה, כמו כאן.

life is strange true colors היה אחד המשחקים היותר מצליחים במותג לפי ויקפדיה. , Life is Strange True Colors ranked at #10 for top selling games within the US, which is the "highest launch month dollar sales for any Life is Strange title to date
היתה לו פתיחה חזקה מאוד למשחק מהסוג שלו וכפי שנראה היו לו אחלה רגליים ומכירות סבבה.אז כן הם אישרו עוד המשך שלא הצליח כי הוא גרוע.


זה ש true colors, שהיה משחק מחיר מלא בניגוד לקודמים, הגיע למקום כך וכך לא בהכרח אומר שהוא מכר מספיק כדי להיות רווחי או כדאי.

לגבי דרגון קווסט, לא שמתי לב האמת שהוא 60 דולר. בהחלט טוב.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7285
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 15 מרץ 2025, 12:31

נכון, אין לנו הוכחה חותכת שTrue colors היה להיט ענק שמכר מספיק להיות רווחי או כדאי, אבל אין לנו חדשות רעות עליו. לא שמענו שסקוור לא מרוצים מהמכירות שלו כמו שהם משחררים על כל משחק שמאכזב אותם והוא התחיל טוב והסדרה קיבלה המשך.

אתה רוצה משחק שלהם שבאמת הראה כמה סינגל פלייר יכול להיות מסוכן? טומב ריידר, לפי כל העדויות שכבר יש לנו היום, קריסטל דיינמיקס כל כך יקרים להחזקה, וביחד עם כל הפיתוח שהיה יקר מימלא, טומב ריידר 2013 היה צריך למכור ברמות של Call of duty בשביל להיות משתלם או כדאי.זה טירוף, המוח לא באמת מצליח לעכל דבר כזה, אני רושם את זה וקשה לי להאמין בזה מרוב שזה הזיה אבל זה מה שקרה. זה הזוי במיוחד שרמדי עושים לך משחקי Shooter גוף שלישי AAA ב50 מליון ב2025! וב2013 עשו בהרבה פחות מקריסטל דיינמיקס!

אבל שוב זה מה שאני טוען משחק סינגל יכול להיות מסוכן מאוד אם החברה לא יעילה (כמו שסקוור לא יעילים רוב הזמן) אבל הוא יכול להיות גם מאוד שווה אם אתה יעיל כמו רמדי או CDPR.

תקח לדוגמא את פפ16. המשחק מכר כמו DQ3 בסביבות ה3M+ אבל DQ3 עשה את זה במחיר מלא תוך 5 חודשים, בעוד פפ16... שמועות בfamiboards אומרות שDQ3 עלה עם השיווק בסביבות ה50M דולר לפיתוח לדעתי הם מגזימים אבל גם אם זה נכון הוא עלה הרבה פחות מפפ16...פפ16 עבר לפי כל הערכות עם שיווק את ה100M+ ושאני אומר עבר את ה100M ההערכות הן שמדובר באנדרסטייטמנט... תוסיף את זה שפפ16 לקח לו כמעט שנתיים להגיע ל3M+ ואחרי הנחות ריצפה לDQ3 לא היתה הנחת ריצפה פעם אחת.

לא צריך להיות גאון כלכלי כמו ביבי כדי להבין פה שפפ16 לא כיסה את ה100M++ שהוא עלה לפיתוח בעוד DQ3 גם כיסה וגם הרוויח בעודף משמעותי ביותר.
(במיוחד שאתה מוסיף את העובדה שהריימיק של DQ3 הכין 99% מהנכסים לריימיק של DQ1&2 שיצאו השנה שגם כן בטח ימכרו 3M+ בחמישה חודשים... איזה נכס של פפ16 אפשר למחזר לפפ17?

קיצר,סינגל פלייר יכול להיות מאוד רווחי אם אתה Remedy או עושה את זה בחוכמה כמו עם DQ3 והוא גם יכול להיות קטסטרופה אם אתה כמו life is strange פפ16 או טומב ריידר.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7285
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 15 מרץ 2025, 21:02

טריילר לסילנט היל חדש.

אני מניח שהסיבה שאף אחד לא הביא את זה היא שכולנו עיקמנו את האף שראינו את זה? (או שזה רק אני)

זה נראה נחמד+ פשוט לא נראה בכלל סילנט היל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 16 מרץ 2025, 13:57

Hypno כתב:אומר מי שאומר שביטול משחק GAAS אחרי שנתיים הוא נזק כספי יותר גדול מהשלמת פיתוחי משחקי SP AAA בעשרות ומאות מיליוני דולרים שלא מגיעים קרוב בכלל להחזיר את ההשקעה, כגון outlaws, אינדיאנה ג'ונס, הלבלייד 2, דרגון אייג' ואחרים.

אכן נכון, לשלוח סטודיו להרפתקאת GAAS כושלת היא נזק הרבה יותר גדול ממשחק סינגל כושל מכל פרספקטיבה אפשרית.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מרץ 2025, 14:45

הייתה אתמול פגישת משקיעים של CDPR. החדשות העיקריות הן:
- הוויצ׳ר 4 מכוון ל-2027 ״בלי נדר״.
- סייברפאנק חצה את ה-30 מליון יחידות.
- ההרחבה פאנטום ליברטי חצתה את ה-8 מליון יחידות.
- גרסה נייטיבית של סייברפאנק לסיליקון של אפל בפיתוח ותצא השנה
- סדרת אנימה נוספת של סייברפאנק בשיתוף עם נטפליקס תצא השנה (הבנתי שהקודמת הייתה ממש טובה).
- תזרים של 250 מליון דולר בשנה החולפת ורווח של 120 מליון דולר. השנה השלישית הכי חזקה בהסטוריה שלהם והם אפילו לא שחררו משחק.
- למרות חלוקת דיבידנדים הם הצליחו להגדיל את רזרבת המזומן השנה.
- סייברפאנק 2 נכנס ל-pre-production עוד כמה שבועות.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 18 אורחים