חדשות גיימינג שוטפות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7625
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 08 מאי 2025, 22:18

טוב, זה רשמי, יוצר דרגון קווסט מודה. הריימיק של כרונו טריגר אמיתי.:-) למה שלא יודע הוריי הדליף את הריימיק של כרונו טריגר כי הבן אדם רכלן ולא יודע לשמור סוד, ואנשים שהיו באירוע התחילו להאשים את המתרגם בהמצאת שקרים, ואת IGN בתור אלה שמפיצים שקרים ומפיצים שקרים, אז יוג'י הורי מודה. הריימיק אמיתי.כמובן אנשים כמוני שמכירים יותר מדי את הנפשות הפועלות ידעו שהמתרגם זכאי. :-)

"Yeah, that's right. It's been a long time. Yeah, I want to do something ," Horii-san tells Gamereactor when asked about Chrono Trigger's 30th Anniversary celebrations .
"Currently, Dragon Quest III and I-II [HD-2D] Remakes have been going on. I'm getting a lot of requests for a Chrono Trigger remake as well, so I'm starting to look into it ," he admits later in the video.

הריימיק לא בהכרח יהיה 2D HD הוא לא סגור עדיין על איזה מהם ללכת, אני מניח שזה אומר שהריימיק סופר מוקדם ויגיע רק בדור הבא?
כך או אחרת, לאסקין יהיה מרוצה, אפילו אני אשחק בזה אם זה יהיה ריימיק מלא, במיוחד אם הם יוסיפו תוכן, שלא היה במקור,אני רוצה שכל תקופה שאנחנו חוזרים אליה תורחב משמעותית וכמובן המון המון השקעה בKingdom of zeal

בטח איזה תוצאה מדהימה הם הגיעו עם אנריל 5 מחזיק אצבעות שזה לא 2D HD.
https://www.gamereactor.es/exclusiva-yu ... r-1407853/

Hypno
Warrior
הודעות: 671
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Hypno » 28 מאי 2025, 23:04

EA מבטלת את משחק הבלאק פאנת'ר וסוגרת את האולפן.

*הכנס הערה כוללנית ועוקצנית בהתאם לנראטיב שאתה רוצה לקדם*

Laskin
Elder
הודעות: 23694
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 29 מאי 2025, 06:39

הו לא! ספר לי עוד על הסטודיו מאחורי המשחק… איזה משחקים מעולים הם יצרו בעבר?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41311
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 29 מאי 2025, 09:56

אצל קאז אין נואנסים לאסקין, אולפן שעשה משחק סינגל נסגר ולכן אין שום בעיה עם עולם ה-GAAS.

אגב לאסקין ההנהגה של Cliffhanger הם פחות או יותר ההנהגה של monolith מ-WB שעשו את SOM. אין ספק שהצוות הזה סיפק כלום ושום דבר עד היום, אבל היה להם פוטנציאל.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23694
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 29 מאי 2025, 11:41

שלא תבין לא נכון, אני חושב שזו הייתה טעות לפרק את הסטודיו, היה צריך לתת להם הזדמנות... אבל אם עשו זאת כנראה שהייתה התקדמות גרועה או שמה שראו בינתיים היה גרוע.
אבל זה נשמע לי מוזר, עם נסיון כזה של הצוות ומשהו כל כך קל כמו "לעשות את בלאק פנת'ר כיף" - למה לעזאזל שייכשלו? ואפילו אם זה היה בסוף משחק של 7, יש למותג כח לא קטן והיו יכולים לעשות מזה הרבה כסף גם עם מוצר בינוני.
אני חושב שהבעייה הייתה בעיקר שהחליטו לעשות אותו לפי מה שפורסם בזמנו - משחק עולם פתוח. מה שכנראה סיבך את הסטודיו בהוצאות גדולות יותר משמעותית וזמן פיתוח ארוך משמעותי עוד יותר.

בכל אופן הכוונה שלי בהודעה הקודמת הייתה שלא מדובר באיזה סטודיו שאנחנו אוהבים את היצירות הקודמות שלו ואנחנו אמורים להתבאס שעכשיו הם עושים משהו שאנחנו פתאום ממש לא רוצים מהם.
סוני עברו מחברה שפחות או יותר בחיים לא הצליחה בתחום המולטיפלייר, והצליחה בענק במשחקי סינגל - להשקיע בערך 70% מכוחות הסטודיואים הרבים שלה במשחקי GAAS ש-98% מהם נכשלו קשות או בוטלו לפני שיצאו. וכמו סוני עוד הרבה מפיצות אחרות, שהפכו את הסטודיואים הכי יוקרתיים ואיכותיים שלהן לשפני נסיונות וגם אחוזי ההצלחה שם די דומים לאלו של סוני.
אז במידה ועוד לא הבנת קאז - זה העניין.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41311
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 29 מאי 2025, 12:03

אני בספק אם EA נהנתה להוציא עשרות מליונים על המשחק ואז לבטל אותו בלי לראות שקל של הכנסות ממנו. אז כנראה שהייתה להם סיבה לביטול שהצדיקה זריקה של עשרות מליונים לפח. אולי הצוות לא הצליח לעמוד ב-milestones, אולי הם הביאו תוצר מעפן? בסופו של יום משחק סינגל שבוטל ומשחק GAAS שבוטל מתבטלים מבדיוק אותה סיבה - המפיצה לא חושבת שיש פה מוצר שהולך להצליח אז הם מוציאים את השטקר לפני שעוד כסף ירד לטמיון.

וכן, ברור שהם סטודיו של כלום ושום דבר וסגירה שלהם לא ממש מזיזה לאף אחד פה. אם נוטידוג היו נסגרים זאת הייתה טרגדיה ענקית, אבל במקרה הזה מדובר במשהו שהוא בקושי מוחשי. סטודיו שהוכרז מתישהו בלי שאף אחד שם לב, משחק שהוכרז שלא ראינו ממנו כלום, ואז פוף - הכל התאדה באויר; vapor-ware.

וכן, קאז לא מבין את הניואנסים של הדיון הזה. הוא לא מבין שיש ל-GAAS אחוזי כשל מטורפים, והעובדה שיש גם משחקי סינגל שנכשלים לא סותרת את זה או מוכיח שמשחקי GAAS הם לא סכנת נפשות. הוא גם לא מבין מה הבעיה כשסטודיו שכולנו אוהבים נכנס למערבולת של GAAS, שמדובר בסוג של lose-lose לא משנה מה התוצאה. אם המשחק מצליח הסטודיו האהוב נתקע בלעבוד רק על המשחק הזה לעד, ואם הוא נכשל אז הסטודיו בזבז שנים במקרה הטוב או נסגר במקרה הרע. הוא לא מבין שברגע שסטודיו אהוב מכריז שהוא עובד על משחק GAAS הלב של כל התעשיה נופל קולקטיבית לתחתתונים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23694
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 29 מאי 2025, 12:23

הוא דווקא מת על ניואנסים, או יותר נכון דוגמאות שיוצאות מן הכלל, כמו RESPAWN. ו... RESPAWN.
אה, ויש גם את ריספון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41311
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 29 מאי 2025, 13:33

Laskin כתב:הוא דווקא מת על ניואנסים, או יותר נכון דוגמאות שיוצאות מן הכלל, כמו RESPAWN. ו... RESPAWN.
אה, ויש גם את ריספון.

ריספון הם דווקא דוגמה קלאסית נגד קאז משתי סיבות עיקריות.

הראשונה - מעטות החברות שמתמחות באונליין מעולה כמוהם. הם ליטרלי המציאו את ה-GAAS המודרני עם COD4.הם המציאו את המערכת הממכרת שרוב משחקי האונליין המצליחים משתמשים בה עכשיו. אז מי יותר בנוי לעשות GAAS איכותי מהחבר׳ה האלה? ליטרלי החברה הכי מתאימים לתפקיד.
השניה - ההצלחה של APEX רצחה את האולפן, עבר עשור מאז Titanfall 2 והחברה לא עושה כלום חוץ מאשר APEX. הם פתחו צוות חדש בהובלת סטיג שנים לפני ש-APEX יצא, והוא פחות טוב משמעותית מהצוות הראשי, אבל הצוות הראשי של ריספון תקוע ב-GAAS כבר עשור.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23694
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 29 מאי 2025, 14:07

הם עושים את JEDI... זה שיש שני צוותים זה לכאורה מוכיח שאפשר גם וגם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41311
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 29 מאי 2025, 14:26

Laskin כתב:הם עושים את JEDI... זה שיש שני צוותים זה לכאורה מוכיח שאפשר גם וגם.

אתה יכול לפתוח גם 30 צוותים ולתת לכולם לעבוד במקביל מן הסתם. אבל הצוות של סטיג הוא צוות נפרד שנבנה מיוחד ב-2014 כדי לעשות משחקי מלחמת הכוכבים כש-EA קנו את הרשיון מדיסני במקביל לצוות הראשי שעבד על TF2. הצוות הראשי של ריספון, הצוות שעשה את סדרת COD ו-TITANFALL תקוע על APEX מאז 2017 בגלל ההצלחה של APEX ופחות או יותר הספיק להתפרק לגמרי.

הבמאי של TF2 עזב את ריספון בתחילת השנה, סטיג גם עזב לפני שנה וחצי ובעצם הלב של ריספון שעשה את COD4 ו-TF כבר לא ממש קיים. עכשיו הם סוג של שלושה סטודיואים, שניים מוקדשים נטו ל-APEX, כשהשלישי עובד על משחק מלחמת הכוכבים נוסף. הסטודיו הראשי שפתח את TF כבר לא ממש קיים, רובו התפזר. בול מה שקורה לכל חברה שכל המאמץ שלה סוטה ל-GAAS.

בסופו של יום ריספון חברה שדי נעלמה, מי שעובד עכשיו על משחקי מלחמת הכוכבים זה צוות שקם ב-2014 ושאר החברה עובדת על APEX בלבד. ועדין נראה שאתם מתיחסים אליהם כמקרה הסופר חיובי. אבל הסופר חיובי הזה הוא גם רע.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23694
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 29 מאי 2025, 15:04

צוותים שונים יש בהרבה חברות אבל יש קורלציה מסויימת והרבה מפתחים ואנימטורים וכו׳ זזים מפה לשם… אני משוכנע שיש אנשים שעבדו על TF2 וגם על JEDI, בטח כאלו שהיו אחראים על כתיבת טקסטים, סייג קווסטים וכו׳, שקשורים מן הסתם יותר למשחקי סינגל ואין להם מה לחפש במשחק כשירות כמו אייפקס לג׳נדס.

בכל אופן יש בערך רק דוגמא אחת כזו בכל התעשייה, כך שזה היה כבדיחה על עניין הניואנסים, כאילו שזה רעיון טוב שכדאי לעשות בכל חברה עכשיו שעושה משחקי סינגל. ניסו, זה ב-99% מהמקרים מחרבן את החברה וגורם לאנשים לעזוב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41311
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 29 מאי 2025, 15:19

Laskin כתב:צוותים שונים יש בהרבה חברות אבל יש קורלציה מסויימת והרבה מפתחים ואנימטורים וכו׳ זזים מפה לשם… אני משוכנע שיש אנשים שעבדו על TF2 וגם על JEDI, בטח כאלו שהיו אחראים על כתיבת טקסטים, סייג קווסטים וכו׳, שקשורים מן הסתם יותר למשחקי סינגל ואין להם מה לחפש במשחק כשירות כמו אייפקס לג׳נדס.

בכל אופן יש בערך רק דוגמא אחת כזו בכל התעשייה, כך שזה היה כבדיחה על עניין הניואנסים, כאילו שזה רעיון טוב שכדאי לעשות בכל חברה עכשיו שעושה משחקי סינגל. ניסו, זה ב-99% מהמקרים מחרבן את החברה וגורם לאנשים לעזוב.

אתה בהחלט צודק, אבל להתחשב בזה שכישרון סינגל פלייר פשוט נמלט מ-respawn וזה כולל את הבמאי של שני משחקי Jedi ושל TF2 אומר שזה קורה גם שם, שהם לא המקרה החריג אלה לכל היותר מקרה יותר ״מעודן״.

כשחברה מסיתה את הפוקוס שלה למשחק GAAS, החבר׳ה שרוצים לעבוד על קמפיין סינגל הולכים לחפש עבודה במקום אחר. רואים את זה גם בכתבה של שרייר על ארקיין אוסטין. אנשים באו לעבוד בצוות הזה כדי לפתח משחקים כמו דיסהונורד 2 ו-prey. אבל ברגע שהם עשו שיפט ל-redfall הכישרון התחיל לזלוג החוצה עד שזה הגיע למצב שאחרי redfall הם היו צריכים להכנס למצב גיוס מסיבי - לא נשאר שם כישרון שידע לעשות אימרסיב סים. ואז מיקרוסופט סגרו אותם.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23694
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 29 מאי 2025, 15:53

אני אישית אוהב הרבה יותר את משחקי ג׳דיי מאשר טיטאנפול אז אני דווקא חושב שזה כן מקרה חריג :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41311
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 29 מאי 2025, 16:21

Laskin כתב:אני אישית אוהב הרבה יותר את משחקי ג׳דיי מאשר טיטאנפול אז אני דווקא חושב שזה כן מקרה חריג :)

בסדר, משחקים של איזה צוות אוהבים יותר זה כבר סיפור אחר. ריספון עשו משחקי סינגל גוף ראשון נהדרים, ובהחלטה של EA הם התרחבו עם צוות חדש שעשה משחקי גוף שלישי מבוססי מלחמת הכוכבים. כלומר ריספון ידעו להוציא שני דברים במקביל משני צוותים נפרדים, משחקי אקשן FPS איכותיים מצוות 1 ובמקביל מצוות 2 משחקי גוף שלישי איכותיים. אולי APEX לא פגע בצוות 2, אבל צוות 1 בייסיקלי הלך לעולמו מטפורית.

כלומר, תסתכל על ארקיין. הם עדין קיימים, הם מפתחים את בלייד, נכון? אבל אלה ארקיין ליאון, והצוות של ארקיין אוסטין שפתח את פריי ודיסהונורד 2 מת ונסגר. ואני תוהה, מה בדיוק ההבדל בין ארקיין שהיו לה שני צוותים ראשיים שאחד ממשיך בשלו בזמן שהשני נדחף ל-GAAS ונסגר; לבין ריספון שהיה לה שני צווצים ראשיים שאחד המשיך בשלו בזמן שהשני נדחף ל-GAAS ונתקע במשך עשור.

מה בדיוק ההבדל לנו הגיימרים? אם redfall היה מצליח וארקיין אוסטין היו נשארים פתוחים אבל תקועים על redfall לעד זה היה טוב יותר? אולי לפיננסים של מיקרוסופט אבל לנו כגיימרים גם במקרה הראשון וגם במקרה השני התוצאה זהה - אבדת מפתחת שאהבת. אחת הצליחה והשניה נכשלה וזה לא שינה שום דבר, לא קבלת TF3 או פריי 2.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41311
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 יוני 2025, 13:57

סטיג (GOW3, ג׳דיי 1 ו-2) פרש מריספון ופתח את Giant Skull לפני קצת יותר משנה. היום הוא חושף שהמשחק שהם עובדים עליו הוא מבוסס D&D.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41311
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2025, 18:54

CDPR מאשרים שהוויצ׳ר 4 יבנה ל״קונסולות קודם״ עם מטרה ל-60fps. איזו אכזבה קשה, זה הקרייסס 2 של CDPR. כל פעם שחברה שסובבת סביב ה-PC מעבירה פוקוס לקונסולות מלאך מאבד כנפיים.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Warrior
הודעות: 671
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Hypno » 15 יוני 2025, 19:26

הם אומרים שעדיף וקל יותר לעשות scale up מאשר scale down. ככה אתה מקבל את גרסת הקונסולות הכי מתקדמת ושאפתנית שאפשר לעשות. וזה פחות בזבזני מאשר לפתח 2 גרסאות נפרדות במקביל כפי שהיה עם סייברפאנק.
במה שונה סייברפאנק על המחשב מאשר הקונסולות? ה core אותו core ודחפו את כל הסליידרים למעלה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41311
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2025, 19:28

Hypno כתב:הם אומרים שעדיף וקל יותר לעשות scale up מאשר scale down. ככה אתה מקבל את גרסת הקונסולות הכי מתקדמת ושאפתנית שאפשר לעשות. וזה פחות בזבזני מאשר לפתח 2 גרסאות נפרדות במקביל כפי שהיה עם סייברפאנק.
במה שונה סייברפאנק על המחשב מאשר הקונסולות? ה core אותו core ודחפו את כל הסליידרים למעלה.

זה בהחלט קל, אבל זה מפגר טכנולוגית.

במה שונה סייברפאנק למחשב מהקונסולות? הוא עובד.

הסליידרים שונים אם מפתחים מחשב קודם או קונסולות קודם. אם אתה רוצה משחק מתקדם טכנולוגית, כדאי יבנו למחשב קודם ואז ידחפו את הסליידרים למטה בשביל הקונסולות מאשר להפך. קרייסס 2 אומר שלום. ואם כבר עושים קונסולות קודם, לכוון ל-60 במשחק כמו הוויצ׳ר זה חטא על פשע.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Warrior
הודעות: 671
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Hypno » 15 יוני 2025, 19:39

כלומר הוא לא שונה מבחינת ה scope והמורכבות והמערכות. אני לא מצליח לראות מה ההבדל בין נקודת הפתיחה שבה דוחפים את הסליידרים למעלה.
אם כבר זה אולי יבקש מהם לדחוף אפילו עוד יותר למעלה על המחשב מאשר מצב בו גרסת הקונסולה היא 30 כדי להשיג את אותו דלתא של פער.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41311
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 16 יוני 2025, 00:07

Hypno כתב:כלומר הוא לא שונה מבחינת ה scope והמורכבות והמערכות. אני לא מצליח לראות מה ההבדל בין נקודת הפתיחה שבה דוחפים את הסליידרים למעלה.
אם כבר זה אולי יבקש מהם לדחוף אפילו עוד יותר למעלה על המחשב מאשר מצב בו גרסת הקונסולה היא 30 כדי להשיג את אותו דלתא של פער.

בטח שכן. למה אתה חושב סייברפאנק לא רץ על הפס4 ברמה שהיו צריכים להסיר את המשחק מהחנויות?

אתה עושה את אותה טעות כבר שנים, יוצא בהנחה שלא משנה מה הפלטפורמה שאליה מפתחים איכשהו באורח קסם התוצאה תמיד זהה והכל זה רק ״סליידר״. כבר נתתי לך דוגמאות מהעולם האמיתי לאורך השנים, רק עכשיו היו דוגמאות מהצוות של מריו קארט שהתחיל פיתוח בסוויצ׳ 1, אבל משום מה אתה מתעלם מהן וממשיך באותו קו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10257
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 16 יוני 2025, 15:38

DrKeo כתב:CDPR מאשרים שהוויצ׳ר 4 יבנה ל״קונסולות קודם״ עם מטרה ל-60fps. איזו אכזבה קשה, זה הקרייסס 2 של CDPR. כל פעם שחברה שסובבת סביב ה-PC מעבירה פוקוס לקונסולות מלאך מאבד כנפיים.


לא סתם התאכזבתי באופן יחסי מההדגמה. זה היה ברור שאפשר להביא קפיצה הרבה יותר שווה מאשר מה שיצא שם. כל כך לא מתאים השיט הזה ל CDPR שמעדיפים מסורתית גם להוציא משחק שבור על דור קודם העיקר לדחוף אותו למקסימום מאשר לכוון ל 60 פריימים. נמאס כבר מהדור הזה :/

Hypno
Warrior
הודעות: 671
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Hypno » 16 יוני 2025, 22:15

DrKeo כתב:
Hypno כתב:כלומר הוא לא שונה מבחינת ה scope והמורכבות והמערכות. אני לא מצליח לראות מה ההבדל בין נקודת הפתיחה שבה דוחפים את הסליידרים למעלה.
אם כבר זה אולי יבקש מהם לדחוף אפילו עוד יותר למעלה על המחשב מאשר מצב בו גרסת הקונסולה היא 30 כדי להשיג את אותו דלתא של פער.

בטח שכן. למה אתה חושב סייברפאנק לא רץ על הפס4 ברמה שהיו צריכים להסיר את המשחק מהחנויות?

אתה עושה את אותה טעות כבר שנים, יוצא בהנחה שלא משנה מה הפלטפורמה שאליה מפתחים איכשהו באורח קסם התוצאה תמיד זהה והכל זה רק ״סליידר״. כבר נתתי לך דוגמאות מהעולם האמיתי לאורך השנים, רק עכשיו היו דוגמאות מהצוות של מריו קארט שהתחיל פיתוח בסוויצ׳ 1, אבל משום מה אתה מתעלם מהן וממשיך באותו קו.


שוב, מורכבות ומערכות המשחק זהה בכל הגרסאות. המשחק הוסר מה PSN בגלל באגים וגליצ'ים יותר מאשר ביצועים. למה המשחק חזר ל PSN?

השיפורים של סייברפאנק על המחשב לעומת קונסולות הם ברמת סליידרים. מה יש בסייברפאנק בגרסת המחשב שלא יהיה בוויצ'ר 4 בגרסת המחשב?
במה וויצ'ר 3 על המחשב שונה מהמשחק על הקונסולות שאינו בתחום סליידרים?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41311
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 16 יוני 2025, 23:13

המשחק לא מתפקד על הפס4 כי הוא שאפתני מדי בשבילה. כל הסליידרים בעולם לא עזרו לו.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 64 אורחים