נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 פברואר 2025, 14:21

InterAl כתב:ה-deathmatch של גולדנאיי זה הניסיון הרלוונטי של rare לפתח gaas?

killer instinct + מולטי של גודן איי +קואופ ב-Battletoads + מולטי ב-DDKR + קואופ ב-JFG + מולטי וקואופ של PD + מולטי וקואופ של PDZ + קואופ של קמאו + קואופ ב-viva pinata 2 ומשחקי מולטי מסיבה מרובים ב-360 וב-X1.

כל ההסטוריה של RARE רצופה בחוויות מולטי ו-co op. המשחק היחיד שלהם ב-20 שנים האחרונות שלא היה בו מולטי או CO OP היה VIVA PINATA הראשון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4117
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 16 פברואר 2025, 14:22

די נו, בשנות ה-2000 כל fps יצא עם מוד deathmatch חסר משמעות שפיתחו בחפיף. זה לא סקילסט לכלום.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 פברואר 2025, 14:25

InterAl כתב:די נו, בשנות ה-2000 כל fps יצא עם מוד deathmatch חסר משמעות שפיתחו בחפיף. זה לא סקילסט לכלום.

כל משחק RARE ב-20 שנים האחרונות כלל מולטי חוץ מאשר viva pinata 1. המומחיות שלהם בעשור שהוביל ל-SOT היה ליטרלי רק משחקי מסיבה שהמולטי בלבד עם אופציה לבוטים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4117
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 16 פברואר 2025, 14:30

אם אתה מחשיב לוקאל קואופ כמו בקמאו או BT... אין קשר בין המולטי שהם עשו אז ל-gaas, לדחוף מצב מולטי בסיסי היה אז נהוג.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 פברואר 2025, 14:34

InterAl כתב:אם אתה מחשיב לוקאל קואופ כמו בקמאו או BT... אין קשר בין המולטי שהם עשו אז ל-gaas, לדחוף מצב מולטי בסיסי היה אז נהוג.

בבאנג׳ו קזואי N&B הם עשו מולטי אונליין + מרקטפלייס של כלי רכב שאפשר לשתף, זה אשכרה GAAS לפני שהיה דבר כזה GAAS. כל משחקי המסיבה שלהם היו מולטי, כל המשחקי הקשן, ההרפתקאות והאסטרטגיה, פשוט כל משחק ב-20 שנים האחרונות במינימום כלל מולטי חוץ מאשר VP1.

ביום ש-RARE התחילו פיתוח של SOT היו שם מקודדים שידעו לכתוב קוד רשת, מעצבי גיימפליי שידעו לעצב למשחקים מרובי שחקנים, מעצבי שלבים שידעו לבנות שלבים למרובי שחקנים וכו׳. היו שם מומחים למיני משחקים (בייסיקלי חצי מהקסם של SOT מגיע מדברים שמזכירים מיני משחקים), הם ידעו מה כיף ומה לא בלשחק עם שחקנים אחרים, עשו ניסוי וטעיה אלף פעם במשך שנים. להשוות את זה ל-bluepoint שלא יודעים לעצב שלב, לעשות גיימפליי או לכתוב שורה אחת של קוד רשת זה הזיה. ועובדה ש-BP נכשלו קשות אפילו ש-SM ספקו להם 90% מהעבודה כי הם עבדו על מנוע קיים עם גיימפליי מוגדר וקיים ואלפי נכסים קיימים.

RARE פיתחו את המשחק שהם רצו, הרעיון בא מהם לא מכפיה ממיקרוסופט. היו שם עובדים עם מומחיות למה כיף ומה לא כיף בסביבת מולטי, מקודדים שידעו את העבודה בתחום, מעצבי שלבים שידעו לבנות לשחקנים מרובים וכו׳. אולי הם לא היו במצב הכי אידיאלי אי פעם לפתח משחק שכזה, אבל הם בהחלט היו חברה עם ה-skill set והרצון לפתח משחק שכזה. זה בדיוק ההפך מכל החברות שנכשלות קשות עם GAAS, כאלה שהגזרה לפתח את המשחק נפלה מאיש שיווק למעלה במפיצה וכל מה שהם יודעים לעשות זה משחקי סינגל. תראה את סיפורים על ביוור או רוקסטדי, מה זה עשה לחברות, על גלי העזיבות של כישרון, על העזיבה של הפאונדרים. ב-RARE לא היו דרמות גדולות שכאלה בפיתוח של SOT, להפך, הם בנו את הדמו את׳ינה של המשחק והציגו אותו למיקרוסופט שנתנו אור ירוק, זאת לא הייתה הוראה מלמעלה, SOT היה פרוייקט בייבי שלהם בנסיון לברוח ממשחקי המסיבה. אחרי כל עזיבת הכישרון בתקופת kinect sports הפיתוח של SOT דווקא היה סוג של חזרה לצורה עבור החברה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4117
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 16 פברואר 2025, 14:51

אתה לא באמת יודע מה הם רוצים או לא רוצים, אבל כמעט כל מה שאמרת אפשר להחיל גם על נוטי דוג, הם פיתחו מצבי מולטי למשחקים שלהם באותה רמה ואפילו מעבר למה שרייר עשתה. והם עדיין נכשלו ב-gaas והפרויקט שלהם בוטל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 פברואר 2025, 14:58

InterAl כתב:אתה לא באמת יודע מה הם רוצים או לא רוצים, אבל כמעט כל מה שאמרת אפשר להחיל גם על נוטי דוג, הם פיתחו מצבי מולטי למשחקים שלהם באותה רמה ואפילו מעבר למה שרייר עשתה. והם עדיין נכשלו ב-gaas קשות.

אני יודע שהם רצו לעשות את SOT כי הם פתחו את ה-POC של המשחק בסודיות תחת שם קוד את׳ינה ואז הציגו אותו למיקרוסופט שנתנה למשחק אור ירוק. RARE פיתחו את הקונספט, הם רצו לצאת מהכלא משחקי המסיבה שדון מטריק שם אותם בו. לא משנה מה סגנון המשחק, אם זה בא מהצוות יש לו סיכוי הרבה יותר גבוה להיות איכותי מאשר משהו שנכפה מלמעלה על ידי חליפות. בטח כשמדובר במשהו שמסובב את הצוות ב-180 מעלות.

בנוגע לנוטידוג, אני חושב שהם בהחלט יכלו לעשות משחק GAAS טוב, יש להם נסיון עבר ברמה לא רעה בכלל (גם המולטי של משחקי אנצ׳רטד וגם TLOU היה לגמרי סבבה). הבעיה עם נוטידוג הייתה שהם סטודיו חשוב מדי ומשחקי GAAS שואבים את כל הסטודיו לשנים. אם הם היו ממשיכים לעשות את המשחק GAAS לא היינו מקבלים מהם משחק סינגל איכותי בדור הפס5. האם המשחק GAAS שלהם היה מדהים וסופר מצליח? אולי. אבל אני לא חושב שיש בפורום הזה מישהו שהיה רוצה לראות נוטידוג נתקעת על GAAS דור שלם במקום לפתח קמפיין איכותי. נראה שבסוף גם סוני ראו את זה ככה ובטלו את הפרוייקט.

חוץ מזה אפילו אם יש בחברה אינסוף כישרון לעשות משחק GAAS שום דבר לא מבטיח שהם יעשו משחק טוב או מצליח. אפשר רק ללכת על פי ההגיון שאם מפיצה רוצה משחק GAAS, סטטיסטית עדיף להם לתת את העבודה לסטודיו שמתמחה בזה לא לסטודיו שאין לו שום הסטוריה רלוונטית. לתת לריספון לעשות את APEX זה מתכון עם סיכוי הצלחה גבוה, החבר׳ה של COD כנראה ידעו לעשות GAAS טוב. ומן הסתם APEX יכל גם להיות כישלון מהדהד, נסיון לא מחייב הצלחה, רק מגביר את הסיכוי להצלחה. וכמובן צריך להכיר בהשלכות, אחרי ההצלחה של APEX לפני 5 שנים הצוות של titanfall לא עשה שום דבר חוץ מאשר APEX, ההמשך של titnafall בוטל אפילו ש-TF2 היה משחק גם סינגל וגם מולטי מצויין. זה מה שהיה קורה גם לנוטידוג אם המשחק שלהם היה מצליח, וגם אם הוא לא היה מצליח הדור הזה היה אבוד מבחינת קמפיין נוטידוג.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7285
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 16 פברואר 2025, 16:42

קאז טוען: אף אחד בווקסלים לא מדבר על כשלונות של משחקי סינגל פלייר וכמה מסוכן לפתח אותם.

המציאות בחיפוש של 3 שניות בפורום
DrKeo כתב:גלן סקופילד עזב את Striking Distance Studios שהוא הקים אחרי הכישלון המסחרי של The Callisto protocol. גם ה-CFO וה-COO עוזבים יחד איתו, מה שגורם לזה להשמע כאילו החברה מתפוררת.



אז.. קאז כולנו פה יודעים שסינגל פלייר זה משהו יקר, כולנו יודעים שמשחק סינגל פלייר שנכשל יכול לסגור חברות על ימין ועל שמאל ותראה למעלה אנשים פה אפילו מספיק כנים לדבר על זה ולהביא חדשות על זה.

הנקודה היא כזו. גם GAAS מסוכן בטירוף, וגם סינגל פלייר מסוכן בטירוף השאלה היא מה מסוכן יותר מבין שניהם

אני יכול לנסות להתחיל מחר עם בחורה אלמונית מהרחוב ואני יכול לנסות להתחיל עם מגי טביבי, יש 50% סיכוי שהבחורה האלמונית תדחה אותי מכל מיני סיבות
ויש מעל 50% סיכוי שמגי טביבי תדחה אותי כי יש לה כנראה הצעות מסטטוס גבוה יותר. מבחינתי שני הנסיונות הם עם סיכוי של לפחות 50% להיכשל אחד מהם אפילו יותר מ50% כישלון השאלה היא למה יש יותר סיכוי להיכשל ולמה יש יותר סיכוי להצליח ככה זה עם GAAS, יש לו יותר סיכוי להיכשל, מאשר סינגל פלייר, זו הסיבה היחידה שסינגל פלייר יותר משתלם לפיתוח,אין מעבר לזה, פשוט אין.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 פברואר 2025, 16:58

ברור שכולנו מדברים גם על כשלונות של משחקי סינגל, כלומר, GAAS קיים פחות זמן מווקסלים ובטח שמ-vgames שהיינו בו לפני, אני למשל הייתי בו עוד מדור ה-N64 ודברנו שם על ההכרזה של הגיימקיוב. הרי מדובר בסתם whataboutism זול.

GAAS זה פשוט שוק מאוד מסוכן. השוק רווי והקונספט של משחקי GAAS הוא שאתה אמור לשחק בו לנצח. הוא אמור לשאוב את כל זמן הגיימינג שלך כך שמתוך הגדרה מעט מאוד משחקי GAAS יכולים להצליח, ולכן מדובר במיזם מאוד מסוכן כי התקציב של משחקי GAAS הוא מאוד גבוה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 פברואר 2025, 12:27

יושידה מאשר את מה שכולם (חוץ מקאז) ידעו - factions בוטל כי באנג׳י הסבירו לנוטידוג את הscope של להחזיק משחק gaas חיי שנים ונוטידוג הבינו שלהמשיך עם factions אומר לבטל את אינטרגלקטיק ולא להוציא אף משחק סינגל בדור הזה.

https://www.ign.com/articles/the-last-o ... -exec-says
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7285
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 21 פברואר 2025, 13:34

למען ההגינות, זה לא היה רק קאז, אני חשבתי שFactions זה סה'כ משחק מולטפלייר מורחב ושאחרי שנוטי דוג תעמיד אותו על הרגליים עם מפות חדשות אויבים חדשים, הם יוכלו לתת לצוות קטן מאוד לתחזק אותו במשך שנים ולחזור לעשות סינגל פלייר, אבל כן זו היתה נאיביות רצינית.

שאתה מסתכל על Street fighter 5 שיצא ב2016 ואתה רואה שהצוות הראשי התחיל לעבוד על SF6 רק ב2018 (במקום ישר להתחיל לעבוד על 6 אחרי חופשה קצרה) הכתובת היתה על הקיר שמשחקי הGAAS האלה פשוט לא יכולים להיות שגר ושכח, אי אפשר באמת לתת לצוות קטן לתחזק אותם לפחות לא בשנתיים הראשונות כמו שרואים עם SF5. במילים אחרות נגיד שFactions היה יוצא ב2023 הצוות הראשי היה ממשיך לתחזק אותו בערך עד 2025 ורק אז מתחיל לעבוד על אינטרגלקטיק? כן לחלוטין היה מחמיץ את הדור הנוכחי וזה עוד במקרה הכי טוב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 פברואר 2025, 14:12

זה לא סוד שתחזוק משחק gaas זה שווה ערך ללפצח משחק aaa גדול. להוציא תוכן איכותי כל 2-3 שבועות דורש צוות ענק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1270
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 26 פברואר 2025, 19:05

Dragon Age: The Veilguard
Sonic Colors: Ultimate
Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection

משחקי מרץ לפלוס.

Laskin
Elder
הודעות: 23313
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 26 פברואר 2025, 19:30

חחח דראגון אייג׳ בפלוס הבסיסי, אחרי מה? 5 וחצי חודשים?
איזה עולב…
אם היו נותנים לי לבחור שלא לשמוע הרצאות בנושא מגדר אני אולי אפילו הייתי מנסה אותו

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7285
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 26 פברואר 2025, 19:40

איזה בזבוז של חודש LOL הייתי מעדיף לקבל את הרימאסטר של סימס 1+2 ולא את זה.
Dragon Age: the Transgender
לפחות החדשות הטובות הן שהמשחק כל כך נכשל שהם היו חייבים לתת אותו במתנה בשביל להרוויח עליו משהו מה שאומר שEA לפחות לא תדחוף את האג'נדות האלה לתוך המשחקים שלהם (בוודאי לא כשהנשיא הנכון ושר הייעילות הנכון נמצאים בבית הלבן ושכל החמוצים יאכלו את זה)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 פברואר 2025, 11:06

איזה יופי, יש לי את סוניק colors ברשימה כבר הרבה זמן. סגרו לי פינה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23313
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 פברואר 2025, 18:30


סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4415
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 27 פברואר 2025, 18:57


איזה עליבות וזלזול בעולם הערבי.

בכל מקרה תוספת מעולה, אני מת לDragon age ואני בהלם שהוא לא מגיע עדיין לGamepass. ממש מחכה שיגיע לשירות, נקווה גם בקרוב.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1270
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 27 פברואר 2025, 19:10



חחחחחחחחחחחחחחחחח בגלל הטרנסג׳נדרים? :lol:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 פברואר 2025, 21:00

דוגרי גם אני הייתי מעדיף את המשחק של WH במקום...
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Warrior
הודעות: 549
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 03 מרץ 2025, 21:12

DrKeo כתב:
כן קאז? אין עדות לזה שמשחקי GAAS מסוכנים יותר? אתה פאקינג רציני? כל הדור של הפס5 התמוטט עם 80% ביטולים של משחקי GAAS, חסר תקדים בהסטוריה של התעשיה ואתה אומר שאין עדות? הכל בסדר? תאי המוח מתפקדים?


לא. אין. יש לך צבר של חדשות על משחקי GAAS שלא אומר כלום מה המצב עם משחקי AAA SP. אינדיאנה ג'ונס כישלון. DA כישלון. מונולית' נסגרו בגלל כשלון פיתוח משחק AAA SP. משחק GAAS שמבוטל אחרי שנתיים לא ממוטט כלום. משחק AAA SP שעלה מאות מיליוני דולרים והגיע לשוק והשאיר מכתש - זה כן ממוטט.

Avowed עבר שני ריבוטים במהלך הפיתוח. אם החדשה הזו הייתה מגיעה בזמן אמת, ואם היית כן, אז גם היית מבכה על הזמן והכסף שהושקעו.

DrKeo כתב:לא, קאז, פשוט לא. הבעיות במשחקי GAAS הן מרובות, הסברתי לך אותן הרבה פעמים ואתה לא מקשיב. אז תמשיך להיות אטום שחיי על העץ שהוא טפס עליו. אני לא הולך להסביר לך בפעם ה-900 איזו השפעה יש לעזיבה של כישרון, של לכפות על אולפן לעשות משחק שהוא לא רוצה לעשות, של לרדוף אחרי כסף ״קל״ מהחלטות של אנשי כספים ושיווק במקום מחזון אומנותי של יוצרי משחקים, של להוציא משחק שאם הוא לא מתפוצץ day one הוא יהפוך לכישלון מדהד.

אף אחד לא כפה על נוטי דוג לעשות משחק GAAS. זה המשחק שהם רצו לעשות וכל האנשים בסוני אומרים שהם עשו אחלה משחק.
אני בטוח שיש משחקי SP ש'נכפה' עליהם לשים אלמנטים של סולז או לעבור לעולם פתוח. תזדעק גם שם.
משחקים שהם כישלון מהדהד אם לא מתפוצצים day one - זה משחקי הסינגל שעולים מאות מיליונים שעושים את רוב הכסף שלהם בחודשיים הראשונים.
משחקי GAAS מאפשרים הצלחה וצמיחה גם באמצעות כמות קטנה יותר של אנשים - דרך ביסוס core שממשיך להשקיע במשחק. דוגמה קלאסית: R6 Siege, או משחקים שהתחילו קטן וגדלו כמו וורפריים ו DRG.

DrKeo כתב:
אממ, איך VALVE עשו משחק MOBA מצליח? אה כן, הם היו עם נסיון של שנים במולטי איכותי כמו TF2 או CS וכמובן שהם בכלל קנו את DOTA שהיה קיים שנים לפני כמוד הפופולרי בהסטוריה ושכרו את כל הצוות שפיתח אותו ועשו בייסיקלי סקין חדש למשחק קיים. איך RARE עשו משחק מולטי טוב? אמממ, זה לא שהם עבדו על כמה ממשחקי המולטי הכי מצליחים בהסטוריה לפני. איך DIGITAL EXTREME עשו משחק סטייל אנריל טורנמנט, הרי זה לא שהם עבדו על ליטרלי 3 משחקי אנריל טורנמנט לפני. ואיך ASOBE עשו משחק סימולטור טיסה? הרי זה לא שהראש צוות שלהם הוא ליטרלי טייס ויש תשוקה מטורפת בכל הצוות למטוסים. ומה הקשר בין טנגו שבגלגולים הקודמים שלהם עשו משחקי אקשן cell shaded כמו ויוטיפול ג׳ו לבין... משחק אקשן cell shaded? אלוהים...

אז חוץ מזה שיצאת חומוס ברוב הדוגמאות שלך, אין שום דבר שעוצר חברה מלעשות משחק בסגנון אחר ממה שהיא רגילה. אבל לבוא לחבר׳ה שעושים גוף שלישי סינמטי וכל התשוקה שלהם באירועים מתוסרטים, עלילה וכו׳ ולהפיל עליהם ״חבר׳ה, ה-COO החליט שעושים עכשיו משחק looter shooter עם 60 שחקנים״ זה רעיון רע. צריך להיות עיוור כדי לא לראות מה קרה לכמעט כל חבר׳ה שגדולה שזה נפל עליה.


מה הקשר בין משחקי FPS למשחק MOBA top-down? אני לא בקי ב DOTA אבל עד כמה שאני מבין 'הצוות השלם שפיתח את DOTA' = אדם אחד בשם אייספרוג.

מספיק להתפתל ולחפש בהיסטוריה של מפתחות שהם עבדו על רכיב כזה או אחר. לרוב זה לא היה המשחק האחרון לפני שעשו את המשחק השונה.
אני צריך להאמין שאנשים שומעים GAAS ועוזבים תוך רגע, אבל אנשים שעשו מצב מולטי בגולדן-איי נשארו ב RARE שנים למרות משחקי משפחה וקינקט?

וואו, לראש צוות של Asobo יש תשוקה למטוסים?? זה האסמכתא שלאולפן כולו יש את הכישרון, ניסיון וזיקה לפיתוח סימולטור טיסה? אז למה הם עשו משחק אקשן הרפתקאות נראטיבי?
אם MSFS24 היה הסימולטור טיסה הראשון של Asobo האם היינו שומעים אותך קוטל את מיקרוסופט איך נתנו לצוות לא קשור לעשות סימולטור?

כמובן שלדוגמה של פייבל לא התייחסת - כי כמובן שלא נוח לך.

ואני יכול להמשיך בדוגמאות.
מה הקשר בין ג'ו דנג'ר ל no man's sky.
מה הקשר בין midnight club לטניס שולחן.

וכו' וכו'. אולי במקום לחפש מתחת לאדמה אמתלות למה בעצם מעברי הפיתוח האלה היו מובנים ובעלי סיכון נמוך או ווטאבר - תודה שאתה נוהג בסטנדרט כפול כלפי משחקי GAAS.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 מרץ 2025, 11:24

Hypno כתב:לא. אין.

אתה לבד בזה חבוב, חיי בסרט קשה.
Hypno כתב:אף אחד לא כפה על נוטי דוג לעשות משחק GAAS. זה המשחק שהם רצו לעשות וכל האנשים בסוני אומרים שהם עשו אחלה משחק.
אני בטוח שיש משחקי SP ש'נכפה' עליהם לשים אלמנטים של סולז או לעבור לעולם פתוח. תזדעק גם שם.
משחקים שהם כישלון מהדהד אם לא מתפוצצים day one - זה משחקי הסינגל שעולים מאות מיליונים שעושים את רוב הכסף שלהם בחודשיים הראשונים.
משחקי GAAS מאפשרים הצלחה וצמיחה גם באמצעות כמות קטנה יותר של אנשים - דרך ביסוס core שממשיך להשקיע במשחק. דוגמה קלאסית: R6 Siege, או משחקים שהתחילו קטן וגדלו כמו וורפריים ו DRG.

זה לא נכון, אתה טועה.

Hypno כתב:מה הקשר בין משחקי FPS למשחק MOBA top-down? אני לא בקי ב DOTA אבל עד כמה שאני מבין 'הצוות השלם שפיתח את DOTA' = אדם אחד בשם אייספרוג.

Valve קנו את DOTA, לא פתחו אותו. זה היה משחק קיים, הם הביאו את מי שפתח אותו ועשו סביבו גרפיקה חדשה.

Hypno כתב:מספיק להתפתל ולחפש בהיסטוריה של מפתחות שהם עבדו על רכיב כזה או אחר. לרוב זה לא היה המשחק האחרון לפני שעשו את המשחק השונה.
אני צריך להאמין שאנשים שומעים GAAS ועוזבים תוך רגע, אבל אנשים שעשו מצב מולטי בגולדן-איי נשארו ב RARE שנים למרות משחקי משפחה וקינקט?

וואו, לראש צוות של Asobo יש תשוקה למטוסים?? זה האסמכתא שלאולפן כולו יש את הכישרון, ניסיון וזיקה לפיתוח סימולטור טיסה? אז למה הם עשו משחק אקשן הרפתקאות נראטיבי?
אם MSFS24 היה הסימולטור טיסה הראשון של Asobo האם היינו שומעים אותך קוטל את מיקרוסופט איך נתנו לצוות לא קשור לעשות סימולטור?

כמובן שלדוגמה של פייבל לא התייחסת - כי כמובן שלא נוח לך.

ואני יכול להמשיך בדוגמאות.
מה הקשר בין ג'ו דנג'ר ל no man's sky.
מה הקשר בין midnight club לטניס שולחן.

וכו' וכו'. אולי במקום לחפש מתחת לאדמה אמתלות למה בעצם מעברי הפיתוח האלה היו מובנים ובעלי סיכון נמוך או ווטאבר - תודה שאתה נוהג בסטנדרט כפול כלפי משחקי GAAS.

אתה דביל עם תעודות קאז. כל החברות שציינת באו עם מומחיות רלוונטית.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2025, 13:08

זה מבלבל מספיק שאני לא יודע באיזה נושא לשים את זה - מיקרוסופט הולכת לחייב שחקני פלייסטיישן שיקנו את פורצה הורייזן 5 ליצור משתמש מיקרוסופט.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7285
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 11 מרץ 2025, 08:38

נוטי דוג מדברים על אינטרגלקטיק.הם בייקסלי אומרים שזה יהיה המשחק הראשון שלהם מזה הרבה זמן שבו נהיה לבד בכל המשחק. אין לך סייד קיק פה, שאתה מקשקש איתו ומדבר איתו.אני לא יודע איך להרגיש לגבי זה, הTrope של הסייד קיק והסמול טוק של הדמויות זה חלק ממה שכל כך מיוחד בעיני במשחקים של נוטי דוג, אבל אני מעריך אותם מאוד על האומץ והרצון לשבור את השבלונות שלהם.

יש להם גם רצון לעשות את המשחק על "דת ואמונה" כי בא להם שזו תהיה עלילה שתעצבן פחות אנשים ממה שTLOU2 עיצבן, זה עוד משהו מאוד אמיץ מצידם, אני אישית מת על כל ההתפלספויות האלה על דת וגם לא איכפת לי אם זה יהיה מיינדפק שצריך להתאמץ כדי להבין, אבל יש פה גם סכנה שזה יהיה משחק הרבה פחות מיינסטרימי מהקודמים שלהם.

הם אמרו גם שהם מאוד מושפעים ממשחקי הרפתקה פוינט אנד קליק ישנים,אז בטוח צריך להפעיל פה גם את הראש, HL2 הוא גם השראה מאוד גדולה.

בקיצור, ככל שעובר הזמן ההייפ לאינטרגלקטיק עולה, נראה משחק לגיימרים ולא איזה סרט אינטרקטיבי כמו שהתרגלנו מהם, אבל זה מרגש לדעתי.

Laskin
Elder
הודעות: 23313
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 11 מרץ 2025, 09:12

אני מתקשה להאמין שלא יהיה לה מכשיר קשר כלשהו, כך שגם אם פיזית היא תהיה לבד - יהיו דיאלוגים.
וגם כשלא תהיה לה קליטה מסיבה כלשהי היא בטח תדבר לעצמה לא מעט.
לגבי כמה "מיינסטרימי" הוא יהיה - אני משוכנע שיהיה יותר מTLOU2, למשל.
לא נראה לי שיהיו פה סצינות מין או אלימות גרפית כמו בTLOU.
גם הגיימפליי הולך להיות הרבה יותר אקשן ואולי פלטפורמינג ככה שזה לכאורה אמור לפנות לקהל גדול יותר.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 40 אורחים