TeamLFG originated at Bungie, but has also rallied developers from across the industry to bring to life an ambitious incubation project that I’m very excited about. The studio is now fully formed and ready to be introduced to the world
DrKeo כתב:זוכרים איך בשנתיים האחרונות סוני בטלה המון משחקי GAAS ששתו ממנה מליארדים? אז כנראה שסוני לא זוכרת, כי הם הכריזו על סטודיו חדש בשם TeamLFG שעובד על... GAAS!
הנה הרמן הולסט מדבר עליו, נורא מרגש:TeamLFG originated at Bungie, but has also rallied developers from across the industry to bring to life an ambitious incubation project that I’m very excited about. The studio is now fully formed and ready to be introduced to the world
Laskin כתב:אני דווקא חושב שזה מצוין
לוקחים פה צוות שמיומן בGaaS והם ועובדים חדשים יעבדו עליו, במקום חברות של סינגל.
אולי סוני למדו משהו…
DrKeo כתב:הולסט היה האביר של קונקורד, אם אחרי כל מה שהוא עשה עם קונקורד לא העיפו אותו מכל המדרגות אני לא יודע מה יגרום להם להעיף אותו.
Laskin כתב:מסתבר שהפרויקט הזה של באנג׳י זה לא דבר חדש אלא היה ידוע כ״פרוייקט דובוני גומי״ שכבר היה ידוע המון זמן וזה לא דבר חדש באמת, רק קיבל שם אחר ומי שהוביל אותו מותגו כחברה חדשה.
זה לא משנה המון אני פשוט חשבתי שזה פרויקט שלישי, בנוסף
matangt6 כתב:https://www.theverge.com/news/668147/jade-raymond-has-left-playstation
רק דיברנו על זה שסוני לא לומדים כלום בדור הזה בכל הקשור למשחקי GAAS. אני לא חושב שאנחנו נראה את Fairgames בקצב הזה ואם כן אז המשחק הזה יהיה באותה רמה של קונקורד.
Our philosophy is that our games are an experience for a certain time of your life, and you experience that within a few days, or weeks, or whatever, our titles are a bit like movies or TV series, which are designed for a particular “phase” of a person’s life. And I believe that’s really cool. You don’t need to spend the rest of your free time with our games, t’s a unique experience, you have it, you get something out of it. Maybe you come back to it, but you don’t need to play it for the rest of your life.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 51 אורחים