נושא ה-Xbox הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7586
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 07 מאי 2025, 14:49

TLOU 2 משחק בסקאלה הרבה יותר קטנה מהעולמות הפתוחים של רוקסטאר, אם רוקסטר היו הולכים לעשות משחק לינארי AKA עוד מקס פיין הם לא היו נופלים מTLOU2 בשום דבר.כשיש לך עולם הרבה יותר קטן להשקיע בו, ברור שתוכל להביא את כל המודלים, ואת כל הסצנות ואת כל התאורה לרמה הרבה יותר גבוהה מאשר עולם פתוח, שיש בו הרבה יותר דחיסות בכל רגע נתון.

אין בכלל תחרות בינהם לפי דעתי.

אני מסכים לגמרי שרוב המפתחות לא הראו לנו משחק שהם התרסקו עליו כי נוטי דוג באמת לא רק ישבו על אינטרגלקטיק הם פיתחו במקביל גם משחק GAAS מושקע, אז כן לא ראינו אותם משתגעים על משחק PS5, אבל עדיין העולמות הקטנים שנוטי דוג עושים פשוט מאפשרים להם לדחוס ולהשקיע בכל הפרטים הקטנים ברמה שאתה פשוט לא יכול עם כל מה שהולך בעולמות פתוחים.

זה כמו שהמשחקים של CDPR תמיד יראו יותר טוב גרפית מהמשחקים של בטסדה, כי העולמות של בטסדה ראיקטיבים יותר וקורה בהם הרבה יותר מאחורי הקלעים ממה שהולך במשחק של CDPR הסקאלה שלהם פשוט לא מאפשרת להם להשקיע ברמה שCDPR פנויה להשקיע.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41034
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 מאי 2025, 14:57

גם RDR2 בסקאלה אחרת לגמרי מ-TLOU2 והם יצאו לאותה קונסולה, ועדין TLOU2 נראה הרבה יותר טוב גרפית. היופי של RDR2 מגיע מה-scale שלו, אבל כשאתה מסתכל על כל אלמנט אנדבידואלית, כל דבר נראה הרבה יותר טוב ב-TLOU2 ובטח שהתאורה נראת הרבה יותר טוב ב-TLOU2.

אבל המצב עם GTA6 מול אינטרגלקטיק הוא לא כזה. נראה ש-GTA6 לוקח בכל תחום אפשרי, או לכל הפחות משווה איכות בתחומים שהוא לא עוקף. זה חסר תקדים, זה לא קרה באף דור.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7586
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 07 מאי 2025, 15:19

אנחנו עדיין לא יודעים מה הסקאלה של אינטרגלקטיק :-) אם היא יותר גדולה בהרבה משל TLOU2 אז זה לקח משאבים מנוטי דוג והם כבר לא יכולים להשקיע את ה4 שנים של הפיתוח, בסביבות קטנות בגודל של כלוב של אוגרים ולהביא אותם לרמת יופי מטורפת. זה אומר שהם עולים בסקאלה ואז כל מודל כל סביבה מקבלת פחות השקעה.

אבל אם ייצא שאינטרגלקטיק הוא בסקאלה שהיא באותה סקאלה של TLOU2 ? אז כן אני מסכים שקרה פה משהו חסר תקדים שיהיה אפשר לייחס אותו לזה שרוקסטאר היחידים שלקחו על עצמם לסחוט את הקונסולות.

רואים גם שרוקסטאר לא נתנו לS להגביל אותם בכלל. כתוב על הטריילר שהסצנות הם מהPS5 (לא מהפרו) כלומר רואים שהS בקושי היה שיקול בפיתוח, יש מצב שהם התאבדו על הדור יותר מכולם ושאתה צודק אבל אנחנו חייבים לדעת את הסקאלה של אינטרגלקטיק בשביל לדעת את זה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41034
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 מאי 2025, 15:33

אני אעשה את זה פשוט יותר. TLOU2 משחק יפה יותר מ-RDR2 בגלל ה-scale של RDR, לעומת זאת GTA6 משחק יפה יותר מאינטרגלקטיק למרות הסקייל של GTA6.

אם GTA6 נראה כמו GTA6 בסקייל של GTA6, במשחק לינארי אפשר לעשות גרפיקה הרבה יותר יפה. אז כל משחק לינארי מחברה סופר טכנית שלא נראה טוב מ-GTA6 לדעתי נכשל.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7586
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 07 מאי 2025, 15:46

זה משהו שאי אפשר להכריע לגביו כי לעולם לא נחייה בעולם שנוטי דוג פיתחו רק את אינטרגלקטיק מ2020 עד 2027.
אני יכול להאמין להסבר שCEO בחליפות החליטו שהם הופכים לתימנים ולא נותנים את התקציבים שיאפשרו לסחוט את הPS5 וTAKE 2 הלכו על זה כי GTA6 זה הדבר הכי חזק שיש להם.

פשוט, סוני לא תרצה שיהיה לה אפילו משחק אחד שהוא Eye candy על הפלטפורמה שלה? החברה הזאת שכל היום אומרת לנו שהPS6 והמשחקים שלו יפילו אותנו מהרגליים גרפית, החברה הזאת שתמיד דאגה שיהיה לה את כל המשחקים הכי מפילי לסתות גרפית בשביל למחוץ את התחרות של סגה ומייק? הם לא יתנו אור ירוק למשחק אחד שכל המטרה שלו זה להפיל את הלסת?

כאילו אחרי מה שראיין עשה אני כבר לא יודע מה לחשוב, אבל היסטורית? כולם הסתכלו על רוקסטאר בתור המגדלור של התעשייה,אפילו בטסדה הודו שהם בליגה משלהם.
אז כאילו לא מפתיע אותי שיצא מהם הכישרון הזה בסוף, ושהם הצליחו לעשות משהו שאחרים לא.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41034
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 מאי 2025, 16:03

אני לא רוצה להגיב יותר מדי על אינטרגלקטיק כי לא באמת ראינו איך המשחק נראה חוץ מאשר 3 שניות כשהיא תוקפת את הרובוט. המשחק מתרחש ברובו אם לא כולו על כוכב הלכת וכמעט כל הטריילר מתרחש בחללית קטנטנה. אז נשאיר את השיפוט לאחרי הטריילר הבא שבתקווה יהיה קצת יותר מפורט.

אבל אנחנו כן רואים את אינסומניאק וסאקר פאנצ׳ עושים משחקים שהם בייסיקלי המשחק פס4 הקודם שלהם כשהם מקדמים כמות מינימאלית של טכנולוגיה ונראים כמעט כמו גרסת PC של המשחק הקודם לפס4. למה זה? אני לא יודע מה עומד מאחורי זה. ה-CTO של אינסומניאק אמר במפורש שהם לא רצו לדחוף טכנולוגיה בספיידרמן 2 ושהם רצו לבנות עוד טיפה על המנוע פס4 שלהם. למה? שוב, אני לא יודע. מנדט מלמעלה בכדי לחסוך? אולי כדי להוציא את המשחק מהר יותר? פחד לקחת סיכונים כשהתקציבים כל כך גדולים? מי יודע.

אני רק יודע דבר אחד. אם GTA6 נראה ככה על הפס5 בזמן שהוא דוחף גם RT השתקפות וגם RT GI וגם מסמלץ עולם פתוח אדיר, מלא בפיסיקה וסופר אנטרקטיבי אז בושה על כל חברה שיש לה תקציבים ברמה של צד א׳ שעושה משחק חסר כל אנטרקטיביות וגרפיקה שנראת כמו פס4+.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7586
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 07 מאי 2025, 19:12

אינטרגלקטיק גם מכוון ל60FS כאילו לפחות לפי מה שראינו, אז אם זה נכון הם פשוט לא סוחטים את החומרה כמו שרוקסטאר בחרו לעשות.
נדב, אם אתה אומר שהבכירים באינסומאנייק לא רצו לדחוף טכנולוגיה בספיידרמן 2 אז כן יש פה מצב ענק שלא היתה פה בכלל בחירה לניל ושות' וזה נכפה עליהם, אולי סוני החליטו שיש רף לתקציב שפשוט לא עוברים אותו וזה פגע בנוטי דוג וביכולת שלה להביא גרפיקה מטורפת.

יש בזה הגיון במה שאתה אומר ואפילו די גדול כי עם כל הכבוד לנוטי דוג המשחק הבא שלהם לא הולך למכור 210 מליון עותקים בשום מצב שבעולם. אני לא יודע מה התקציב האמיתי של GTA6 כי יש מספרים לא מבוססים ברשת, אבל אני לא חושב שזו תהיה הגזמה לטעון שהתקציב של GTA 6 ללא שיווק הוא לכל הפחות 600-700M ויש מצב שאני עוד עדין פה. נוטי דוג לא תקבל תקציבים כאלה למשחק יחיד אף פעם בדור הזה.

רוקסטאר כבר בימי הPS3 קיבלה תקציב של 146M דולר לGTA5 עצמו (רק הפיתוח) לא כולל שום שיווק זה תקציב שחלק ממפתחי הAAA של הPS5 היו אומרים תודה רבה לקבל אותו :-) סביר שיקבלו פי כמה מהסטדנרט גם בדור הPS5 והרבה מעל נוטי דוג.

אני רק אומר שגם יכול להיות מצב שברגע שנוטי דוג החליטו להגדיל משמעותית את הסקאלה של המשחקים שלהם עם אינטרגלקטיק+לכוון אולי ל60FPS התחלנו לראות את הפערים הטכניים בינם לבין רוקסטאר :-) אבל עד שלא נראה גיימפלי אמיתי מאינטרגלקטיק לא נדע :-) יכול להיות שהוא נראה מהמם ביחס לתקציב שהם קיבלו ולסקאלה שלו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 41034
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 מאי 2025, 21:07

אני לא באמת יודע איך נראה אינטרגלקטיק וגם לא אתה. נחכה ונראה משהו מהכוכב לכת עצמו ונחליט איך הוא נראה.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 24 אורחים