bling כתב:לא סיפרת לי עכשיו חתיכת ספוילר עם הדמות שכבר מתה שאני משחק ברזי 7?
DrKeo כתב:בדמו אתה תמיד אמור למות, בre7 הדמות שאתה משחק כבר מתה
וכן, הדמו היה זה סוג של proof of concept, אין לו שום קשר לערכי ההפקה של RE7 שהם נהדרים. הוא גם לא מציג בכלל את המכניקות. כלומר לוקח קצת זמן עד שRE7 מרגיש כמו נטו משחק RE כמו שצריך אז מן הסתם הדמו השטחי הזה לא מרגיש ככה בשיט. אבל זאת הקדמה חביבה, אל תצפה שהיא תיצג את המשחק
DrKeo כתב:bling כתב:לא סיפרת לי עכשיו חתיכת ספוילר עם הדמות שכבר מתה שאני משחק ברזי 7?
אתה לא משחק את הדמות מההדמו בre7, זה סתם כתב צהובון שעושה תוכניות ״הנה בית רדוף רוחות״ שבא לבית מre7 ומוצא שם את מותו. אפשר להגיד שהרסתי את הדמו (שבייסיקלי כבר סיימת), אבל אין קשר באמת לre7. מה שכן, מוצאים מסמכים או קלטת וידאו על הדמות מהדמו בRE7. סתם פלפול קטן מתוך re7, לא משהו חשוב.
InterAl כתב:לא הגלורי קילס גורמים לך לדחוף קדימה אלא העובדה שהם מפילים שדרוגי חיים. באותה מידה יכלו לעשות שאויבים מתים ישר יפילו אותם, בלי גלורי קילס. זאת המכניקה הכי מאוסה ומיותרת שנתקלתי בה עד היום. מילא פעם-פעמיים בקרב, אבל 20 פעמים כל קרב? כמעט כל אויב? גיימפליי שנקטע כל 5-10 שניות בשביל לנגן את אותה אנימציה מאוסה? זה פשוט טמטום, מרגיש כמו משחק אגרוף לפעמים ולא כמו שוטר.
swym כתב:InterAl כתב:לא הגלורי קילס גורמים לך לדחוף קדימה אלא העובדה שהם מפילים שדרוגי חיים. באותה מידה יכלו לעשות שאויבים מתים ישר יפילו אותם, בלי גלורי קילס. זאת המכניקה הכי מאוסה ומיותרת שנתקלתי בה עד היום. מילא פעם-פעמיים בקרב, אבל 20 פעמים כל קרב? כמעט כל אויב? גיימפליי שנקטע כל 5-10 שניות בשביל לנגן את אותה אנימציה מאוסה? זה פשוט טמטום, מרגיש כמו משחק אגרוף לפעמים ולא כמו שוטר.
מבאס לשמוע שזה עדיין ככה... המשחק שדוחף אותך לגלורי קילס, יחד עם המפלצות שיוצאות מהפורטלים בגלים והbraindead AI שגורם לרוב האויבים פשוט להתקדם ישר אליך היו מה שהרס לי קצת את החוויה של דום 2016. לא משנה כמה ניסיתי להיות טקטי עם ההחלטות שלי בכניסה לזירת קרב, כולן הפכו בסופו של דבר לאותה ריצת אמוק כי המשחק מעניש אותך כשאתה מנסה לשחק שקול יחסית ומתגמל אותך (הרבה יותר מידי) על סתם לרוץ מאויב לאויב.
DrKeo כתב:זה לא ככה באיטרנאל. אתה חייב להוריד אוייבים בסדר מסויים אם אתה רוצה להסתדר ברמות קושי גבוהות. מעבר לזה, עכשיו לאוייבים יש נקודות חולשה שגורמות להם להשתנו. למשל אוייב עם תותח סופר חזק יגרום לך להוריד לו את התותח ולנטרל את הירי, זה גם מנטרל את הסכנה וגם גורם לאוייב להפוך לאוייב מילי שמתנהג אחרת לגמרי. גם יש שם המון אסטרטגיה כי יש לך כמה אביליטיז על קולדאון והן מביאות עוד רובד אסטרטגי. למשל יש לך עכשיו להביור שלא עושה בכלל נזק אבל גורם לאוייבים נשרפים לדמם יחידות שריון.
בנוגע לגלורי קילז, אוייבים עכשיו מפילים בריאות כשהם מתים ללט קשר אבל גלורי קילז גורמים להם להפיל יותר. מעבר לזה, אם אין לך כוח לגלורי קילז, יש רון שגורם להם לקחת פחות משניה. באמת שזה נגמר לפני שהרגשת שזה התחיל.
אגב, אין יותר ״גור נסט״, ששולפים את הלב ואז שורדים גלים. עדין יש kill rooms עם זירה גדולה, אבל הפעם זה כמו בגירס שכל האוייבים נמצאים שם מהרגע הראשון בלי גל אינסופי. יכולים להתווסף אוייבים עם הזמן אבל הם מופיעים עם אירוע מתוסרט או משהו בסגנון, לא אינסוף טלפורטים רנדומאלים. הגור נסט הפך לבונוס סודי אופציונאלי, הם מוחבאים בשלב וכשמפעילים אותם מקבלים אתגר מבוסס זמן.
DrKeo כתב:רק רציתי לציין שיצאו בשבוע האחרון דום (ממוצע 88), פרסונה 5 המשודרג (ממוצע 95), hl חדש ו-AC (ממוצע 91). זה די מטורף, ובטפשותי אני הולך לקנות את אלכס היום
Laskin כתב:אני לא הייתי מחכה אם היה לי VR היום כבר בבית, זה משחק גדול מדי וכאמור אין לי שום ספק שזה משחק שהוא ישחק בו איזה 4 פעמים בכל חייו, אז בפעם הבאה הוא ישחק עם שליטה טובה יותר ומעקב אצבעות, זה לא נורא. יש משחקים שלא דוחים!
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 51 אורחים