אגב, הבן שלי שחק באלכס עכשיו (בליווי צמוד) וזה די מצחיק, בגלל שהעולם הוא עולם פיזי אז אשכרה הוא רואה הכל מפרספקטיבה של ילד. זה גם אומר שהוא לא מגיע לכפתורים מסויימים ועצמים בעולם. לפעמים הייתי צריך להרים אותו באויר כדי שיגיע לחפצים מסויימים שעל המדף או על שולחן גבוה, כמו במציאות
אגב, אני חושב שאני מצליח לתאר את הפרוט באלכס, הוא מזכיר את התפריט בחינה של חפצים במשחקי RE. כלומר כשיש חפץ במלאי שלך ואתה יכול לבחון אותו מ360 מעלות מקרוב ולמצא כיתובים או תא סודי. אז באלכס בזמן המשחק כל חפץ מפורט ככה כי valve יוצאים בהנחה (נכונה) שכל חפץ במשחק ירימו ויבחנו מקרוב. וזה כולל דמויות אנושיות ופחות אנושיות, כל פרט בכל חריץ בגוף ממודל ברמה כזאת.
אני חייב לציין שלראות מודלים שאתה מכיר כל כך טוב כבר 16 שנים כמו חיילי קומביין, עמדת בריאות, head crab, manhack, ארגזי תחמושת וכדומה בסוג של דמיון מחדש באיכות מטורפת זה ממש מכניס אותי להיי
