bling כתב:סטיק, זה קשקוש בין זה לבין גיימפליי הדימיון מקרי בהחלט. נחייה ונראה.
Stick כתב:bling כתב:סטיק, זה קשקוש בין זה לבין גיימפליי הדימיון מקרי בהחלט. נחייה ונראה.
תשמע יש לי כ100 שעות באודיסי, והטריילר של ACV היה נראה לי די מוכר בגדול. כלומר הוא נראה טוב מאוד, והסטינג כמובן שונה ומביא גיוון ויזואלי, אבל מבחינה גרפית זה בעיניי באותו האזור חיוג של אודיסי. אשמח לשמוע משאר האנשים פה ששיחקו באודיסי מה הם חשבו.
Laskin כתב:השאלה היא איך אתה ״מכיר״ את אודיסי... על המחשב בהגדרות גבוהות או על הוואן/פס4/פרו/אקס
Laskin כתב:השאלה היא איך אתה ״מכיר״ את אודיסי... על המחשב בהגדרות גבוהות או על הוואן/פס4/פרו/אקס
Uncle Pey'j כתב:MS מחקו את הסטרים מיוטיוב,כנראה בגלל 33K dislikes..
Laskin כתב:הכל בסדר, תהיה להם כל חודש תצוגה... ביולי אני משוכנע שנדבר אחרת.
אבל זה גם ממש תלוי מה סוני יראו, ואיך הרשמים מהשלט יהיו, ואם יש באמת PSVR2 בהשקה והוא ממש מרשים זה גם יכול לשנות עוד קצת, לפחות עד שמיקרוסופט יציגו את הפתרון או פתרונות שלהם.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
I think Phil [Spencer]'s been pretty transparent. We designed the system with a price point in mind. We're confident in the system we've designed, but at the same time, we're going to be agile on price.
Q: Given the fact all of your Xbox Series X games must work on a base Xbox One, does that not mean games will be hampered when it comes to design or fidelity because developers will have to develop to the lowest common denominator?
Jason Ronald: Ultimately, that's a developer choice. And to be clear, there will be titles that are unique or exclusive to the Xbox Series X generation. The Medium is a great example of that. But ultimately, this is going to be a choice each developer is going to have to make. And in some cases, they will choose to make games that are exclusive to the next generation.
The exact same tools you use to build a game on Xbox Series X, are the exact same tools you use to build a game on Xbox One, or on PC. So we've tried to make it as easy as possible for developers to ship their game across multiple devices, but then also to take advantage of the unique capabilities of the specific device that they're on.
Q: With Xbox Series X, do you have any file size or installation footprint limits you dictate to developers or even first-party studios to try to keep those down? Or are developers free to have their file sizes as big as they want?
Jason Ronald: Ultimately, we don't constrain it. The player experience dictates some of this stuff. How large is the game? How quickly can I get in there? How often do I take updates? How big are those updates?
Q: Can you confirm that's the Xbox Series X boot sequence you just put out this week?
Jason Ronald: I can confirm that is the Xbox boot animation.
It's funny - maybe the first time I played a game was on the Xbox Series X, and I don't even realise the game has load screens until I play it on a current generation console.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Kazz כתב:אולי עכשיו אפשר לעשות את הרעיון שלי של משחק עולם פתוח עם 2 מפות: נגיד עיר בשנות ה50' ואותה עיר בשנות ה 90' ואפשר להחליף בין המפות בשניות ובאמצע פעולות. ואולי גם לעשות ששינוי בטיימליין אחד ישפיע על המפה של הטיימליין השני.
Kazz כתב:לא הבנתי את ההתחרפנות שלכם ממשחקי קרוס-ג'ן. למה צפיתם? משחקי AAA שיוצאים ב2020 או בחצי הראשון של 2021 התחילו פיתוח לפני שנתיים או יותר. איך אתם רוצים שהם יהיו משחקים שבנויים רק על הקונסולות החדשות? מי ייאשר תקציב של יותר מ 100 מיליון דולר על סמך מכירות לא ידועות של חומרה חדשה ותוך כדי פיתוח על ערכות שבעצמם בפיתוח ולא בשלות.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 11 אורחים