נושא ה-Xbox הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7933
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 12 אוגוסט 2020, 23:42

פייג לדעתי אני ואתה רואים את זה בערך אותו דבר עם שינוים קלים. אני פשוט אומר שלדעתי לא סביר שידחפו את כל השיפורים שאתה מדבר עליהם כל עוד גרסת הוואן בחיים.

אתה מקטין מהחשיבות שלה אחי אם היא לא היתה חשובה היא היתה נזרקת לפח של ההיסטוריה (אם להשתמש באחד באחד הביטוים של נדב)
אני דווקא חושב שהמשחק כן יוכל להציג שינוים במכניקות כולל האינטלגנציה המלאכותית אחרי שגרסת הוואן תצא מהתמונה.

אבל עד שהיא תצא מהתמונה המשחק יהיה ב70 אחוז מהפוטנציאל שלו בכל התחומים לדעתי.

תודה שצירפת את DF אראה מחר. הולך לחרוש קצת SF.

קאז הבעיה שלהם שהם בכלל לא הסבירו נכון מה המשחק הזה הולך להיות. כל הPR היה חרא הם נתנו לאנשים לפתח ציפיות שכל הקשר בינן למוצר הסופי לא קשור בשיט.

זה לגמרי עליהם... אבל יש להם משחק טוב פה. אם הם היו מסבירים לנו כמו שצריך מההתחלה מה אנחנו הולכים לקבל במשחק הזה התגובה בטח היתה יותר מתונה מהקהל.

זה לא פעם ראשונה שהPR הגרוע של מייקרוסופט מזמבר אותם.

ובנוגע למשחקים. יש המון משחקים בסגנון שהזכרת שעל הנייר היו אמורים להפוך ללהיט כמו Disc jam הוא אחלה פיק אפ גיים קליל חולק בפלוס והוא אחלה טוויסט על טניס. בתאוריה הוא היה אמור להיות רוקט ליג הבא.

ומה לעשות הוא לא תפס למרות שהיו לו את כל הנתונים ללהיט.
הם יכולים לפמם משחקים כמו שהזכרת שכל אחד מהם מושלם על הנייר ואף אחד לא יהיה להיט.

אז כן במקרה של fall guys היה קל יחסית לצפות שהוא יהפך ללהיט בגלל שהוא מביא חידוש לבאטל רויאל אבל אף אחד מאיתנו לא יודע מה יהיה הלהיט של הדור הבא כולל המפתחים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 אוגוסט 2020, 03:03

יש לא מעט דברים שאפשר לשפר בהיילו גרפית ללא קשר לגרסת ה-ONE. אבל כדי שהוא באמת יראה כמו משחק דור הבא מיקרוסופט צריכים עכשיו לשפוך עליו הרבה כסף וזמן פיתוח. לדעתי חכם לדחות אותו אפילו יותר משנה אם זה אומר שהם יוכלו לשדרג אותו לרמה הנחוצה, אבל זה דורש לא מעט REWORK. המשחק הזה ממש צריך GI, בדחוף.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7933
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 13 אוגוסט 2020, 11:17

אז אני רואה עכשיו שDF מציעים כמו פייג לבטל את גרסת הOne? כמו שנדב אמר זו התאבדות לעשות דבר כזה אלא אם כן המשחק היה נדחה לסוף 2022 תחילת 2023 ששם גרסת הוואן בטח תתבטל מימלא.

וגם כמו שנדב אמר רמת דור הבא תדרוש עבודה רצינית תדרוש דחיה של הרבה יותר משנה וברמה הזו זה כבר יתקרב לריימיק לדור הבא..

כאילו בוא נגיד שמייקרוסופט תבטל את גרסת הone כבר ב2021
גם כשהמשחק הוא free to play יהיה להם משמעותית פחות שחקנים בלי הone והמשחק יהיה יבש.

שווה להם להעיף את גרסת הone רק שהseries x תגיע למסה גדולה במיוחד של איזה 15M ויותר משתמשים שיוכלו להחזיק את המשחק לבד.

מה שכן 10 שנים תמיכה בעיני למשחק זה חלומות בהקיץ מצד בוטי וספנסר אני מאמין שהוא ייתמך עד 2026 שזה מכובד מאוד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 אוגוסט 2020, 13:48

דסטיני 1 למשל תמך בפס3 רק במשך שנה ואז עבר לבלעדיות על הפס4 וה-ONE לשנה נוספת. עם היילו יש להם כמה אפשרויות. אם נהיה כנים, במולטי זה לא משנה, משחקי מולטי הם תמיד מפושטים יחסית וכנראה שכן ONE, לא ONE, המולטי יהיה אותו דבר. בנוגע לסינגל, הם פשוט יכולים לעשות בחבילת הרחבה מסויימת קפיצה מלאה לדור הבא, כאילו הוציאו היילו 7, ולהגיד שהחבילה לבעלי XSX ומחשב בלבד. כלומר המולטי לא ממש משנה מבחינת דורות וגרפיקה והסינגל, אם הוא מגיע בצורה של הרחבות, יכול לעשות מה שבא לו במנותק לתוכן קודם.

אני דווקא אוהב את הרעיון של DF - לעשות את המולטי F2P זמין לכל הפלטפורמות ואת הקמפיין בלעדי ל-XSX ולמחשב, כמו בBO3.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7933
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 13 אוגוסט 2020, 15:14

נדב יש הרבה מן האמת ממה שאמרת בנוגע לסינגל וכנראה שככה הסינגל יהיה באיזשהו שלב הוא ההרחבות של הסינגל יגיעו רק לseries x אבל לדעתי גם המולטי בשלב מסוים יעיף את הone מכל המדרגות.

כי כמו שBIA למשל אמר לדסטני יש משימות עלילתיות חדשות שהן סינגל ומולטי בעירבוביה.

כלומר לפעמים התוכן העלילתי בהיילו יבוא בצורת קמפיין מולטי שמחייב אינטרנט ואינטרקציה עם אנשים ברמה מסוימת ככה שגם המולטיפלייר יהיה משהו חי נושם ומתפתח לא רק הקמפיינים.

לדעתי מייקרוסופט ושאר החברות רוצות לקחת אותנו לעתיד שקשה להבחין בו בין מולטיפלייר לסיינגלפלייר כי הם יכנסו למולטיפלייר תכנים עלילתים שעד היום הגיעו בעיקר לסינגל פלייר.

פעם לפני SF5 הייתי מתנגד חריף של מודל הGASS לא האמנתי שאפשר באמת לפתח משחק במשך שנים כפלטפורמה חיה.

היום אני שמח שראיתי את האור אני שוכנעתי שGAAS הוא העתיד ואני לגמרי עם מייקרוסופט בזה ומחכה לראות את התשובה של סוני.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 אוגוסט 2020, 18:01

העתיד נשמע מבאס במיוחד. סינגל שמערבבים בו מולטי זה מעפן, אף פעם לא יוצא כמו שצריך. לעולם לא תקבל חווית נוטידוג או VALVE ממשחק שכזה. אני רק מדמיין איזה חבר שחופר לי על המשפט של ביבי בזמן HL ALYX וכבר בא לי לעשות UNINSTALL :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4917
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 13 אוגוסט 2020, 18:13

DrKeo כתב:העתיד נשמע מבאס במיוחד. סינגל שמערבבים בו מולטי זה מעפן, אף פעם לא יוצא כמו שצריך. לעולם לא תקבל חווית נוטידוג או VALVE ממשחק שכזה. אני רק מדמיין איזה חבר שחופר לי על המשפט של ביבי בזמן HL ALYX וכבר בא לי לעשות UNINSTALL :)

אלא שזה לא באמת העתיד כמו שגלאס מתאר- חוויות סינגל עדיין עושות מספרים מעולים,משחקים כמו TLOU2 או ספיידרמן,Fallen Order ובערך כל אקסקלוסיבי של סוני הוכיחו שעדיין יש ביקוש אדיר לחוויות האלה והן מתקבלות בדרך כלל גם יותר באהדה על ידי ההארדקור,הן לא הולכות לשום מקום. נבואות זעם על מותו של הסינגל פלייר יש כל הזמן,בדיוק כמו שהיו על מותו של הפיסי ומותן של הקונסולות..הכל בסדר,משחקי סינגל כאן כדי להישאר.
השוק מתקרב מהר מאוד לאובר סטורציה כשזה מגיע למשחקים מפוקסי אונליין כמו דסטיני,The Division,אוונג'רס,בערך כל משחק צד א' של MS וכולם דורשים עלויות תחזוקה של שרתים ומתחרים על הזמן של השחקנים שבסופו של יום די מוגבל. אני לא חושב שיש מישהו שיכול להקדיש זמן ליותר ממשחק או שניים מהסוג שציינתי,ואני חושב שיש סיכוי לא רע שהרבה מהם יפלו בין הכיסאות ואז או שהמפתחת תתפרק או שתגיע ההבנה שאולי עדיף לפתח חווית סינגל איכותית במקום להתחרות על משבצת קטנה בשוק שגם ככה עמוס לגמרי.

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 13 אוגוסט 2020, 18:54

הם בכלל מצליחים המשחקים האלו? אין לי נסיון אמיתי עם הזאנר כי אני תמיד מעדיף חוויות סינגל מהודקות, אבל כל פעם שיוצא דסטיני, דוויז'ן, או אפילו אנת'ם, אני שומע רק דברים רעים עליהם. גם מצד המבקרים וגם מצד קהל היעד של הזאנר...

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7933
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 13 אוגוסט 2020, 18:59

לדעתי המשחקים של סוני הם זן נכחד שעומד לאבד מהרלוונטיות שלו
כמה אפשר עוד חוויה סינמטית כזו? ואתם יכולים לשאול את בלינג איזה "single player guy ".אני :)

מנגד תנו לי the last of us שהוא GAAS וכל הזמן מתפתח עלילתית ומודל כמו המנויים של גיימפאס זה מה שמממן את כל ההשקעה? וואו אני לוקח את זה בכל יום במיוחד שכותבים מוכשרים כמו קוג'ימה יעלו על הסיפון.

משחקי סינגל תמיד יהיו כמו שפייג אמר גם באורך מלא וגם במודל אפיזודי של סדרת טלווזיה בגיימפאס/השירות המקביל שסוני תעשה יום אחד. לכן שאני אומר לאבד רלוונטיות אני לא אומר שהם יפסיקו להתקיים אבל הם יפסיקו להיות במוקד תשומת הלב.

אבל לצד זה יהיו לנו עולמות חיים ונושמים שהם AAA. אני לא יכול לחכות.

אה ואני לא דואג מזה שביבי יכנס לנו לתוך הGAAS וישבור לנו את האמרסיה ... אני פשוט אשים את שאר השחקנים על mute ואתקשר איתם בצורה עקיפה כמו apex legend.

אני לא יכול לתאר כמה קדימה מודל הGAAS לקח את SF. היום כל מה שמפריע לשחקנים מתוקן תוך שבועות.שהמאטה מתפתחת לכיוון שלילי ישר מתקנים את זה והאוטופיה של משחק מושלם כמעט מתרחשת. אני מת לראות את המהפכה גם בזאנרים האחרים :).

היום אני רואה איזה גאונים באנג'י היישום שלהם היה אולי מעפן ועל הפנים אבל הם ראו את העתיד לפני כולם.
נערך לאחרונה על ידי glass man ב 13 אוגוסט 2020, 19:11, נערך פעם 1 בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 13 אוגוסט 2020, 19:10

נשמע איום ונורא.
אתה חושב שהסוג משחקים הזה של סוני הוא זן נכחד שהולך להעלם? נראה לי שאתה היחיד, כי הם רק משקיעים יותר ויותר ובהתאם גם מוכרים רק יותר ויותר. משמעותית. כך שהתמריץ שלהם הוא רק להמשיך בכיוון הזה, ולא לנסות להחליף קלף מנצח. הפ רק עכשיו, אחרי כל הלהיטים הגדולים שלהם - השיקו את המותג של PlayStation Studios שכל כך מזוהה עם הסינגל פלייר הסינמטי ברמה הכי גבוהה שאפשר. אם בדור הקרוב זה ימשיך להצליח, וזה בוודאות כמעט מוחלטת מה שיקרה - אז גם בדור הבא נראה אותם מייצרים בעיקר משחקים כאלה, וגם בזה שאחריו :)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7933
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 13 אוגוסט 2020, 19:15

לאסקין אני לא חושב שהם יעלמו אני חושב שהם יפסיקו להיות במוקד תשומת הלב במוקד המיינסטרים. קוג'ימה כבר אמר בעבר שמודל אפיזודי ייתן לו חופש פעולה שהמשחקים של היום לא יכולים. יענו סינגל בהמשכים שמתפתח בזמן אמת בהתאם לפיידבק

אז לא הסינגל לא הולך לשום מקום למה זה חייב להיות מלחמה של GAAS או סינגל? אבל הGAAS יהיה הפוקס. ומי שלא ירצה להמשיך לשחק במשחק x חמש שנים ברצף? טוב בשביל זה יהיה לו את הקמפיין ההתחלתי.

עוד משהו חשוב ש...דסטני דוויזן וכו' הם יישום ראשוני נסיוני ולא מוצלח של המודל בעוד Sf5.. מונסטר האנטר וורלד (ואני מקווה שגם הנוקמים ) הם יישום מוצלח שלו..ואני מקווה שגם היילו.

חברים אל תשללו את המודל בגלל תאוות הבצע של יוביסופט.
ביידים טובות זה יהיה מושלם.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 13 אוגוסט 2020, 19:39

תמיד יהיה מקום לסינגל וכמו שכתבו, זה הוכח כמה וכמה פעמים. אישית גם אני כמו גלאס סולד קצת מסינגל סינמטי בשנים האחרונות, אבל עדיין אוהב סינגל. בכל מקרה תמיד יהיה לזה קהל.

סטיק - אני חושב שצריך להפריד בין משחקים מהסוג של אנת'ם שבאמת היה כישלון מפואר לבין משהו כמו דסטיני שרק בשנה שעברה, 3 שנים אחרי היציאה, היו לו רבע מיליון שחקנים בו זמנית בסטים, בזמן שרוב הבייס משחק בכלל בקונסולות. ביקורות זה פחות מדד, תמיד יהיו שחקנים שיתלוננו על קוד/רובלוקס/פורטנייט/משחקי יובי אבל אלה עדיין המשחקים ששולטים ביד רמה בשוק, כנראה שבצדק.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 13 אוגוסט 2020, 20:00

פיל התארח באנימל טוקינג (תכנית האירוח של גארי וויטה באנימל קרוסינג), הבנתי שהוא מדבר שם קצת על הדחיה של אינפינט:

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7933
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 13 אוגוסט 2020, 20:05

חחח BIA מחזק כל מה שכתבת. בנוגע לסטיק חכה שהמפתחים של דארק סולס יעשו GASS עם עלילה טובה לחמש שנים סטיק יעבור לצד שלנו.

בלינג ולאסקין יעברו לצד שלנו שהם יראו הפקת נוטי דוג של GASS נדב גם.

פייג יעבור לצד שלנו כבר עם היילו איינפינט :lol:

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4917
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 13 אוגוסט 2020, 23:21

glass man כתב:לאסקין אני לא חושב שהם יעלמו אני חושב שהם יפסיקו להיות במוקד תשומת הלב במוקד המיינסטרים. קוג'ימה כבר אמר בעבר שמודל אפיזודי ייתן לו חופש פעולה שהמשחקים של היום לא יכולים. יענו סינגל בהמשכים שמתפתח בזמן אמת בהתאם לפיידבק

אז לא הסינגל לא הולך לשום מקום למה זה חייב להיות מלחמה של GAAS או סינגל? אבל הGAAS יהיה הפוקס. ומי שלא ירצה להמשיך לשחק במשחק x חמש שנים ברצף? טוב בשביל זה יהיה לו את הקמפיין ההתחלתי.

עוד משהו חשוב ש...דסטני דוויזן וכו' הם יישום ראשוני נסיוני ולא מוצלח של המודל בעוד Sf5.. מונסטר האנטר וורלד (ואני מקווה שגם הנוקמים ) הם יישום מוצלח שלו..ואני מקווה שגם היילו.

חברים אל תשללו את המודל בגלל תאוות הבצע של יוביסופט.
ביידים טובות זה יהיה מושלם.

הנוקמים נראה כמו אסון מוחלט,יצא לי לראות ולשמוע הרבה חוות דעת של סטרימרים ויוטיוברים למינהם ורובם ככולם (למעט אולי גרג מילר שלא מסוגל להגיד מילה רעה על כלום בערך) מסכימים שמדובר ב-cash grab ביזיוני לחלוטין של סקוור אניקס (אשכרה battle pass לכל דמות במשחק של 60 דולר...אין גבול לחוצפה) עם גיימפלי שטחי שמנסה להיות הכל מהכל ונופל.
ה-IP הזה מלכתחילה היה אמבציוזי מדי לסטודיו כמו Crystal Dynamics לדעתי והכיוון שסקוור לקחו איתו כמעט טראגי בהתחשב במה שסטודיו כמו אינסומניאק עשה עם ספיידרמן לשם ההשוואה.
ה'מלחמה' בין GASS עם קמפיין לקמפיין ללא אלמנטים חזקים של אונליין מבוססת על ניסיון עבר שנמשך כבר שנים,אין אף משחק עם קמפיין יחיד מוצלח שנופל תחת המודל הזה של GASS,אני אשמח אם תראה לי אחד כזה,כי אני חושב ששיחקתי ברוב החשודים המיידיים כמו דסטיני (גם הראשון),The Division,מונסטר האנטר (שבלי קו-אופ שיעמם אותי לגמרי) אפילו באנת'ם היה לי הכבוד המפוקפק לשחק ועוד ועוד...
לגבי משחקים כמו סטריט פייטר או משחקי ספורט למינהם,אלו בהחלט משחקים שנמצאים תחת ז'אנרים שיכולים להרוויח המון ממודל כזה אבל אתה רוצה את זה במשחקים כמו TLOU ו...כמובן,זו דעתך,אבל...אתה במיעוט,לי אישית זה אפילו עושה בחילה קצת :|

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 14 אוגוסט 2020, 00:30

כלומר זו בדיוק הנקודה - נעבור צד כשנראה הפקת ND בGAAS אבל... אין הפקות כאלו. כל דבר בא על חשבון השני. או שאתה משקיע 4-5 שנות פיתוח בהידוק חוויית סינגל שבה כל פאזל, כל אויב, כל עליית רמה, כל ביט עלילתי, כל בוס, ובעצם כל הפייסינג של המשחק שכולל כל שנייה ושנייה - נבדק והודק לכדי שלמות (כמו GOW וTLOU2), או שאתה עושה משחק GAAS גדול שנבנה כדי שתמיד יהיה לך לאן להמשיך ולהתקדם. משחק שנבנה כדי שתמשיך לשחק בו.

ואתה יודע מה, מעבר לעובדה שאין כאלה משחקי GAAS שמגיעים לרזולוציות של משחקי סינגל סינימטיים, העובדה שבבסיס משחק GAAS נבנה כך שהוא לא יגמר, שתמיד יהיה לך בשביל מה ליזור, זו בעיה.
כמובן שמבחינתי, כמובן שזה טעם אישי, אבל לי זו בעייה.
זה בערך כמו להגיד שאני אעזוב סדרות איכות לטובת אופרת סבון, ברגע שתהיה אופרת סבון בהפקה של שובר שורות. אז זה לא המצב, וגם אם זה יקרה, העניין הזה של סדרה (משחק) שלא באמת הולכת לשום מקום כי היא פשוט לא נגמרת אף פעם, לי אישית ממש מפריע.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 14 אוגוסט 2020, 00:35

בסופו של דבר זה תלוי אם התוכן המתעדכן מצדיק את עצמו ברמת הגיימפליי וכמה באמת זקוקים לו. לא כל משחק מתאים לפורמט הזה. מבחינת סיפור אין ספק שהרבה יותר קשה לנווט כך את הספינה. מספיק להסתכל על ההרחבות של דסטיני ולראות ששום שאלה ביקום שהם יצרו לא נפתרה ורק נפתחות עוד ועוד חדשות עם כל עדכון גדול. השאלה היא גם עד כמה האלמנט העלילתי מזיז לשחקנים, וזה תלוי במשחק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אוגוסט 2020, 01:50

אף אחד לא אומר שמשחקי סינגל סינמטים הולכים להעלם, אבל הטרנד הזה "גונב" לנו לא מעט מפתחות סינגל איכותיות כמו באנג'י, רוקסטדי או קריסטל דינאמיקס. תמיד יש טרנדים בתעשיה, אני זוכר כשהקז'ואליה גנבה לנו לא מעט מהתוכן האיכותי בדור הקודם ופחות או יותר השמידה את ה-X1. זה ימשך כמה שנים, רובם יהיו כשלונות מפוארים שיבזבזו המון כסף למפיצות ובסוף המצב יחזור לקדמותו אבל בנתיים מצפים לנו לא מעט משחקי GAAS מעצבנים. יש ז'אנרים שעובדים עם זה מעולה, אין למשל סיבה שפיפ"א או פורצה יצאו יותר מאשר פעם בדור. אבל לנסות להלביש את זה לכל דבר זה די נורא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7933
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 אוגוסט 2020, 02:42

תכינו קפה וזמן אחים שלי. חפירת על
אנשים ראיתם את הנתונים? רוב האנשים לא מסיימים את משחקי הסינגל שלהם. קונים בהנחה והעלויות מדור לדור הולכות וגדלות.

המצב הקיים לא יוכל להישאר כך לעד. אנשים גם ככה מעדיפים לבלות את רוב הזמן בOverwatch SF פורטנייט Pubg או כל משחק אחר שהוא טכנית GASS.


אנחנו בפתח של שתיי מהפכות משחקי אפיזודים של 5 שעות כל פרק שיתנו אינטרקציה אמיתית בין הקהל למפתחת.וכמובן GASS.

סטיק: אחי אתה רוצה להגיד לי שאתה הולך להגיד לא למשחק סולס שהוא GAAS? אתה מקבל בוסים חדשים מפלצות חדשות כל כמה חודשים וגם המפלצות שאתה מכיר יקבלו עידכונים וpattern חדשים.. זה ככר לא יהיה משחק סולס שיודעים בעל פה מתוך שינה זה יהיה משחק שמשתנה כל כמה חודשים ומוסיף עוד תוכן .. לי זה נשמע מדהים.

על מה שאמרת על משחקי אקשן הרפתקה מול אופרות סבון למי מאיתנו לא קרה שלא אהבנו סוף של סדרה איכותית ? במודל הGASS אתה תחליט מה הסוף של המשחק עבורך בדיוק כמו שאנחנו מפסיקים לראות עונות חדשות של סדרה X אם מיצינו אותה.

וגם משחקי סינגל שנחשבים מאוד איכותים הם מלאי פיילרים ושומן מי לא התלונן שRD2 ארוך מדי.

בספיידרמן המפתחים כל כך מודעים לפיילר (הפאזלים) שהם מציעים לך לדלג עליהם אם בא לך כי הם יודעים שזה סתם פיילר.

פייג: אני מבין מה אתה אומר אבל נגיד שסקוור תיכשל בGASS נבטל את המהפכה בגלל שסקוור לא הצליחו ליישם אותה? מי אמר שפייבל לא יצליח איפה שסקוור יכשלו כביכול?

אם היינו צריכים לפחד מכישלונות ראשונים היינו צריכים לחזור לדו מימד אחרי דור הפס1 כי הביצוע של התלת מימד היה כישלון.

ככה זה במהפכות.

מבין שלא אהבת מונסור האנטר אבל אחי זה כנראה לא בגלל שהוא GASS אתה פשוט כנראה לא מתחבר למשחק שכל מה שעושים בו זה להרוג בוסים לגייטמי אחי. :)

נדב: כן,אבל הווי היה גיימיק שנועד לנצל נתח שוק שעד הסמארטפומים אף אחד לא התייחס אליו למעט משחקי דפדפן.
כאן מדובר במהפכה של ממש.

אני מבין את כולכם כי עד SF5 חששתי מאוד מהGASS ושזה הולך להיות Cash grab חסר לב.

היום אחרי שקפקום שכנעו אותי ושאני רואה לאן מייקרוסופט לוקחת מותג כמו פייבל אני מבין שזה יהיה הדבר הכי טוב שקרה לנו מאז ה3D.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 14 אוגוסט 2020, 04:21

אני לא ממש מסכים עם הניסוח של "איבדנו" מפתחות, זה לא כמו בעידן הקז'ואל, התוכן לא קז'ואלי והקהל שבא ל-GAAS זה לא בדיוק הקהל של הקינקט. נראה לי ש-GAAS למשחקים כמו אינפינט ואולי גם פייבל זה רעיון מוצלח בתיאוריה, השאלה מה זה אומר בדיוק ואיך זה ייצא בפועל ואת זה אף אחד לא יודע. אני לא חושב שהיילו יחזיק מים נטו כלוטר שוטר או שפייבל יעבוד נטו כ-MMO אבל כמשהו מאוזן, מה רע? משחקי סינגל בבסיס שמתעדכנים בהרחבות או במכניקות כל כמה חודשים, תוכן אנדגיים שיינעל לקבוצות או יצ'פר שחקני קואופ, מפות ומצבי משחק חדשים למולטי. לא רואה בזה פסול. הנקודה היא שאין לנו דרך לדעת איך זה יתבצע ולכן להגיד כבר מעכשיו שהכיוון נכון או לא נכון זה קצת סתמי.

בנוסף, זה לא אומר שכל הצד א יעבור למתכונת הזו, ההפך - גיים פאס מאפשר לשחרר פרויקטים קטנים ומשחקי סינגל קצרים שלא היו רואים יום אחרת, כמו הפרויקטים של NT. אבל כשזה מגיע למשחקים עתירי תקציב? אני לגמרי מבין למה להפוך הכל לפלטפורמה, אחרת זה בזבוז.

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 14 אוגוסט 2020, 04:28

מה זה אם אני לא אשחק משצק סולס שהוא GAAS? משחקי סולס הם לא משחקי GAAS.
בוא נגיד את זה ככה, אין לי בעיה עקרונית אם למשחק סולס הבא יהיו 10 שלבי DLC ולא 2, ואני בשמחה אקנה כל אחד ואחד מהם. אם זה יהיה לאורך זמן והמשחק והמכניקות שלו ימשיכו להשתפשף עם עדכונים בינתיים, סבבה לגמרי. אם לזה אתה מתכוון שאתה אומר GAAS אז זה משהו שאני יכול לקבל.
אבל אם אתה מתכוון לGAAS כמו שאני מתכוון, כזה שמבוסס בעיקר על קהילת מולטי, ומשחק סולס כזה יהיה משחק מבוסס לוט שכל מטרתו היא לגרום לך להמשיך לשחק בו בלופ גם בין העדכונים, אז לא. זה כבר לא משחק סולס, וגם אם FS יכריזו מחר שDS4 הוא כזה, אני אתעניין בו הרבה פחות ואהיה מאוד מאוכזב.
וכן, לפני שאתה שואל, אני עדיין אתעניין בו כי אני מאמין מאוד בFS. אמרתי גם לפני כמה ימים שמשחק יחידת המתאבדים גורם לי למעט סקרנות, וזה רק בזכות רוקסטדי. ובכל זאת אני מאוכזב שהם לא מפתחים משחק סינגל.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7933
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 אוגוסט 2020, 06:21

סטיק אני חושב שראית GASS ממש גרועים ואתה מפחד שסולס יהפוך להיות גרוע. GASS זה לא בהכרח אומר לוט ותוכן שחוזר על עצמו. GASS זה משחק אחד שנתמך במשך שנים כך שהמשאבים

שהיו הולכים לכמה משחקים הולכים למשחק אחד חי ונושם שמתעדכן ללא הרף.

כן, זה גם אומר על הדרך אינטרקציה יותר חזקה ממשחקים אחרים בין השחקנים אבל זה לא חובה.

תסתכל על אלדן רינג למשל. תאר לך משחק אפי כזה של FS עם עלילה אפית שנמשכת דור שלם במקום 20 שעות.

המפלצות כמו שאמרתי מעדכנות את דפוסי התקיפה כל כמה חודשים כך שאיך שנלחמת נגדן לפני חצי שנה לא בהכרח יעיל.

ה"נשמות" שאתה תרוויח יוכלו לתת לך גישה לDLC בחינם. כמו שהfight money בSF יכול לפתוח לך DLC בחינם.

אם לא שיחקת כמה שנים אתה פשוט קונה את הDLC וממשיך.
כל התוכן העלילתי שהפסדת עדיין זמין ככה שאתה לא צריך לשחק כל יום במשך שנים בשביל להישאר מעודכן בעלילה אתה יכול לשחק בקצב שלך.

כן יהיו מפלצות/בוסים שמרוב שהן קשות תצטרך לזמן שחקנים שיעזרו לך אבל אם אתה מספיק טוב/אמיץ גם תוכל בכל זאת לנסות לנצח אותן בעצמך כי זה עדיין משחקים שמבוססים על אקשן וסקיל.

זה לא מתאים לכל סדרה או לכל חברה זה ברור. ואלה שזה לא מתאים להם ימשיכו עסקים כרגיל או שיעשו תוכן אפיזודי מתפתח שדומה למה שהן תמיד עשו.

אבל נדב או בלינג לא יתלהבו מGASS איכותי של קוג'ימה שהוא מותח אותם בעלילות המסקרנות שלו במשך שנים? אני בספק :)

אז כן, הצצתי בנוקמים ולפי שעה זה לא נראה להיט בעיקר בגלל שזה רץ חרא על הדור הנוכחי וכנראה תוכנן לדור הבא בראש ובראשונה.

אבל זה עוד משהו יפה במודל הGASS משחקים שהתחילו כמשחקי פח יכולים להתפתח למשהו מדהים שום דבר לא סטטי.

אני מאמין שכמה משחקים טובים שמיישמים את העקרונות של SF ומונסטר האנטר כמו למשל פייבל ואני מקווה שגם המשחק של רוקסטדי ישנו את התפיסה של כולם לגבי מודל הGASS.

זה לגמרי באשמת חברות כמו EA ויוביסופט שאנשים נרתעים מGASS. כל מה שצריך זה כמה משחקים מעולים לשנות את זה.

לי אישית מתחיל להימאס מהמשחקים של סוני שתמיד מכילים התגנבות באיכות חרא ורפטטיבית (טוב כמעט תמיד gow שונה)
תמיד אותו טריק עם ערכי הפקה גבוהים ועלילה.

זה כמובן ישאר למי שאוהב את זה ואין פה גישה שיותר טובה מהשניה.
אבל למי שרוצה להתרענן העתיד הוא GASS. בוטי וספנסר מזהים את זה ראשונים מ3 הגדולות.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 אוגוסט 2020, 12:37

גלאס - זה GAAS לא GASS

נדב, לא חושב ש״איבדנו״ פה יותר מדי מפתחות... באנג׳י גם ככה בעיקר אהבו למולטי, אין חי ספק שCD יחזרו לעשות משחקי סינגל מיד אחרי הנוקמים, וגם ביוור לדעתי למדה מהנסיון הנורא שלהם ונראה מה יעשו לקראת הדור הבא עם ההשקה המחודשת של אנת׳ם שלפי הדיווחים ממש הולך להשתנות מקצה לקצה, ואני מהמר שהמשחק הבא שלהם לא יהיה משהו שדומה לזה.
ורוקסטדי? אף אחד לא יודע מה זה יהיה, לא הייתי כבר מעכשיו מספיד אותם בעניין הזה. אמנם WB ניסו להיות חמדנים והרסו את ההמשך של מורדור, אבל גם זה יצא מחדש אחר כך וניסה לתקן ואני רוצה להאמין שWB למדה מהסיפור הזה.

כך או כך, ואפילו אם האופטימיות שלי לגבי המפתחות הנ״ל לא תתגשם - יש עדיין יותר משחקי סינגל מושקעים וסינמטיים היום מכל תקופה אחרת, והם יותר מושקעים מאי פעם, ולחברות מותר לנסות את מזלם מבלי שזה ייחשב שזהו, הן נהרסו ולא יחזרו לעשות שוב פרוייקטים כאלה. גם ואלב נעלמה לתקופה ארוכה מהסצינה הזו ועכשיו חוזרת למשחקי סינגל מושקעים

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7933
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 אוגוסט 2020, 13:09

לפי סקוור טומב ריידר לעולם לא יירד מהפרק הוא חלק מהשילוש הקדוש של דרגון קווסט ופיינל פנטזי קריסטל דינמיקס יעשו משחק דור הבא של זה במוקדם או במאוחר ואם לא הם אז הצוות של דאוס אקס

לאסקין, אני כותב מהפלאפון 99 אחוז מהזמן והוא נתקע על המילה הזו. אם/כשאכתוב מהמחשב לא רק שתראה פחות שגיאות תראה גם הודעות פי 2 יותר ארוכות :)

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4917
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 14 אוגוסט 2020, 13:25

לאסקין,הבעיה עם מה שאתה אומר היא שהמפתחות האלה שמתמקדות במשחקים סטייל דסטיני,אלא אם כן הן ממש עשירות ועצמאיות כמו באנג׳י,לא באמת יכולות להתחייב לעוד פרוייקטים. אתה חושב שרוקסטדי ימשיכו הלאה כל כך מהר אחרי suicide squad? הו לא,הם ימשיכו לפמפמם תוכן לאורך שנים והם יצטרכו את רוב הסטודיו שגם ככה קטן ביחס למפתחות AAA אחרות. משחקים במודל GAAS הם התחייבות לטווח ארוך,והם בדרך כלל לוקחים את המשאבים של רוב הסטודיו.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 14 אורחים