Trouble כתב:נראה מרשים, אבל יחסית לסדרת התגנבות יש הרבה יותר מדי אקשן - כאוס טוטאלי, לא לדבר על מספר הכדורים המטורף שהשחקן חוטף.
לדעתי, יש כאן לא מעט קז'ואיליזציה..
האקשן התרחש כתוצאה מהגילוי של השחקן,גם במטאל גירים הקודמים כשהתגלית היה בלאגן (רק הרבה פחות ממה שהלך פה) והיית יכול להתעמת עם האויב ואז לברוח להסתתר מחדש וכו'.
סכ"ה זה דבר חיובי כי זה אומר שיש עונש לא קטן על גילוי (רק חבל שיש כ"כ הרבה עזרים שנראה שיהיה נדיר להתגלות,מה שכן קוג'ימה ציין שהוא פתוח לשינויים ושהוא מבקש פידבקים והוא בטח הולך להיות מוצף בטוויטר בבקשות של אוהדים למתן את העזרים ככה שסיכוי מאוד גבוה שתהיה דרגת קושי שהעזרים מוגבלים או לגמרי מוסרים כמו שיש בכל MGS שמאפשר לך לשחק ברמות הקשות בלי רדאר ואזעקות של GAME OVER אם אתה מספיק סאדיסט) וזה משהו שמומלץ להמנע ממנו
ואני לא יודע עד כמה יש לך ניסיון עם הסדרה אבל בכל מטאל גיר לא רק שיש אקשן ובלאגן כשאתה מתגלה אלא גם יש לפחות סצינת אקשן אחת כפויה ומתוסרטת שנכפית עליך ע"י המשחק:
-ב MGS1 כשאתה נפגש עם מריל בכלא אתה "מתגלה" ויש קטע פעולה שאתה הורג ביחד איתה את השומרים שבאים אליכם,לפחות כמה גלים כאלו.
-בהמשך של MGS1 יש גם בניין רב קומות שגם שם אתה "מתגלה" ואתה צריך לטפס את כל גובהו תוך כדי שאתה רץ ויורה בעשרות שומרים וזורק רימוני הלם
-ב MGS2 יש סצינת אקשן משותפת עם סנייק ששניכם ציריכים להרוג מספר לא קטן של אויבים
-ב MGS3 יש קטע מסילה של פעולה כשאתה על אופנוע וצריך לירות באויבים וב VOLGIN שרודף אחריך עם מק ענק.
-ב MGS4 עשו מחווה לקטע ההוא מ MGS3 וגם שם יש קטע מסילה עם אווה על אופנוע שבה אתה צריך להרוג אויבים
בקיצור,למרות שבבסיסה הסדרה התגנבותית סצינות פעולה ואקשן לא זרות לה,ואני מדבר איתך פה על אקשן כפוי שאי אפשר להמנע ממנו,בדמו שראינו זה סכ"ה שגרתי כשאתה מתגלה ואפשר לשחק את המשחק כקצת אקשן אם בא לך עד שאתה מסתתר שוב (ואתה חייב לברוח ולהסתתר שוב לפי הכמויות שהיו שם).
ד"א הדמו הוצג שוב בסטרים של מייקרוסופט כמה שעות אחרי האירוע של סוני,הוא הוצג בלייב אבל המדגים כנראה שינן אותו לחלוטין והוא כמעט זהה לגמרי רק שיש כפתורי ONE במקום PS4,בגלל שהדמואים זהים כל כך החשד הסביר וכנראה הוודאי אפילו זה שמדובר היה בגרסת ה PC שהודגמה היום על 2 הקונסולות,פשוט לא סביר שהצוות של קוג'ימה בנה כבר 2 גרסאות במצב כל כך זהה על חומרות חדשות לגמרי,הוא לא איזה יוביסופט עם צוות של 1000 עובדים על משחק,בקיצור 90 אחוז שזה היה PC בשניהם.