Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 ספטמבר 2013, 07:14

Death_119 כתב:התכוונתי שני הראשונים וMGS. יש להם רק עולם משחק משוטף, לא המשך ישיר. אין קשר בין shadow moses לבין outer heaven. השלישי בהחלט משלים , הוא מספר איך הכל התחיל. הוא מספר בדיוק כמו שרשמת, מי הם, מה הם עשו ואיך זה מסתדר שהם מתים. בדיוק הנקודה בה נגמר MGS2. זה ש-4 חיבר עוד קצת קצוות זה ברור, הוא ההמשך של שניהם.

שוב פעם, MGS1 הוא המשך ישיר לMG2. זה שכתוב את המילה SOLID בסוף כי לא יודע למה קוג'ימה החליט להוסיף את זה לא אומר שזה לא המשך ישיר. MGS1 יותר המשך לMG2 מאשר MGS3 לMGS2. בהודעה הקודמת הסברתי את זה בצורה מפורטת יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 ספטמבר 2013, 17:25

קוג'ימה טוען שהאוייבים כל כך לא צפויים בMGS5 שהוא מפחד שזה יהרוס לו את התצוגת דמו בTGS:
Oh my, the demo for the stage event is 100% more difficult. The behavior of the enemy is different every time, I can’t help it because I cannot predict it. If I’m found out [by the enemy] while playing it may not be possible to complete the presentation as planned. If it was our own booth, extending the time would be possible on a case-by-case basis, but this time it’s not.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 17 ספטמבר 2013, 01:52

DrKeo כתב:קוג'ימה טוען שהאוייבים כל כך לא צפויים בMGS5 שהוא מפחד שזה יהרוס לו את התצוגת דמו בTGS:
Oh my, the demo for the stage event is 100% more difficult. The behavior of the enemy is different every time, I can’t help it because I cannot predict it. If I’m found out [by the enemy] while playing it may not be possible to complete the presentation as planned. If it was our own booth, extending the time would be possible on a case-by-case basis, but this time it’s not.

ממש מגניב :)

תמיד חיבבתי את ה AI של מטאל גיר ביחס למשחקי התגנבות,ברור שהם לא גאונים גדולים ויש להם שדה ראייה של עטלף אבל נורא כיף לעשות אינטרקציה איתם עם שלל הכלים של המשחק,כמובן אני מדבר החל מ 2 ואילך ששם היתה קפיצה ענקית ב AI (ובערך בכל אספקט אפשרי) למרות שגם הראשון היה יחסית מתקדם לזמנו כשהם עקבו אחרי הצעדים שלך בשלג אבל הוא די בסיסי בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 ספטמבר 2013, 02:36

bling כתב:ממש מגניב :)

תמיד חיבבתי את ה AI של מטאל גיר ביחס למשחקי התגנבות,ברור שהם לא גאונים גדולים ויש להם שדה ראייה של עטלף אבל נורא כיף לעשות אינטרקציה איתם עם שלל הכלים של המשחק,כמובן אני מדבר החל מ 2 ואילך ששם היתה קפיצה ענקית ב AI (ובערך בכל אספקט אפשרי) למרות שגם הראשון היה יחסית מתקדם לזמנו כשהם עקבו אחרי הצעדים שלך בשלג אבל הוא די בסיסי בסך הכל.

אני בכלל חוזר למשחק משנות ה80 בסדרה ואתה מדבר איתי על ai? מסלול קבוע וקונוס ראיה, זה מה שאני חוזר אליו שבוע הבא :)

מעניין מה קוג׳ימה עשה עם הai ושאר הטאצ׳ים הקטנים הפעם, אני זוכר את הפעם הראשונה ששומר גילה אותי בmgs2 ויריתי לו במכשיר קשר, זה היה מדהים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 ספטמבר 2013, 19:05

כאןהולך להיות שידור ישיר של ההדגמה של MGS5 על הפס4, מחרתיים בבוקר בשעה 6:30. יומיים אחרי זה האתר הרשמי יוציא גרסת HD של ההדגמה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 ספטמבר 2013, 15:06

והנה הסטרים של ההדגמה מהבוקר:

שימו לב שהאיכות לא טובה בכלל,אמורה להשתחרר גרסת HD.
זו גם הדגמה ל ground zeroes שזה סוג של טוטוריאל ל MGS5,הוא אמור להיות הקדמה לדבר האמיתי עם מפה ועולם הרבה יותר קטנים,סוג של טעימה מ MGS5.
עוד יומיים תהיה הדגמת גיימפליי של MGS5 עצמו.

רשמים:הבסיס של המשחק נראה אדיר,כמו החלום הרטוב של הז'אנר.
הבעיה שיש לי זה עם הדברים שהרשמים ציינו- הסימון אויבים הזה לא רק מצייר להם משולש כתום מעל הראש אלא זה גם נותן לך לראות אותם דרך קירות,wall hack לכל דבר.
-מכניקת ההזדמנות האחרונה כשמגלים אותך גם חזקה מדי,יש לך הרבה זמן להגיב וכל מה שצריך זה ללחוץ R1 וסנייק מתכוונן לו על הראש של השומר המסכן
-סנייק הרבה יותר זריז ו agile,הוא זז במהירות גבוהה,יכול לטפס מעל מכשולים וכו',אני חושש שביחד עם שאר המכניקות המקלות שהכניסו שהדמות הזו הולכת להיות over powered בטירוף,אני מאוד מקווה שהמשחק יהיה מאוזן כי בהדגמה זה נראה כמו משחק ילדים.

כאמור,הבסיס הוא באמת אדיר,הנסיעה בג'יפ,הזימון של המסוק,השטח הגדול וכל החופש שהמשחק יכול לתת בקלות יכולים לחולל מהפכה בז'אנר,לצערי שאר הדברים השליליים שציינתי משאירים אותי בצד הסקפטי עדיין,נחכה להדגמה של MGSV.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 ספטמבר 2013, 22:08

אני מחכה לDIRECT FEED האיכותי. אני נוטה לסמוך על קוג'ימה אבל מקווה באמת כמוך שלא נקבל פה קז'ואיליזציה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 ספטמבר 2013, 09:37

אוקיי דמו חדש ל MGSV באור יום,חובה לראות!


כן יש קצת קז'ואליה אבל זה נראה מדהים!
הדמו נראה על GOD MODE אבל כל הגיהנום שפורץ כשאתה מתגלה,להטמין לרכב שרודף אחריך C4,המסוק שסנייק קורא לגיבוי שמתרסק,זה פשוט,וואו! :o
זה משחק שנצטרך לשחק על הרמה הקשה כדי לקבל אתגר אבל הפוטנציאל שלו להיות משחק שמשנה ג'אנר הוא ענקי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 ספטמבר 2013, 00:47

bling כתב:אוקיי דמו חדש ל MGSV באור יום,חובה לראות!


כן יש קצת קז'ואליה אבל זה נראה מדהים!
הדמו נראה על GOD MODE אבל כל הגיהנום שפורץ כשאתה מתגלה,להטמין לרכב שרודף אחריך C4,המסוק שסנייק קורא לגיבוי שמתרסק,זה פשוט,וואו! :o
זה משחק שנצטרך לשחק על הרמה הקשה כדי לקבל אתגר אבל הפוטנציאל שלו להיות משחק שמשנה ג'אנר הוא ענקי.

פאק, הקטע עם הAPC והC4 פשוט השאיר אותי עם פה פתוח, מדהים!
רואים שהוא לא היה שורד שם 10 שניות בלי GOD MODE, הגיעו לשם פשוט עשרות חיילים מכל הכיוונים אבל זה היה מדהים. אני כל כך צריך את MGS5, איך אני שמח שקניתי עכשיו את אנתולוגיה :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Trouble
Minion
הודעות: 77
הצטרף: 14 יולי 2013, 12:18

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Trouble » 21 ספטמבר 2013, 16:52

נראה מרשים, אבל יחסית לסדרת התגנבות יש הרבה יותר מדי אקשן - כאוס טוטאלי, לא לדבר על מספר הכדורים המטורף שהשחקן חוטף.
לדעתי, יש כאן לא מעט קז'ואיליזציה..
In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 ספטמבר 2013, 17:26

Trouble כתב:נראה מרשים, אבל יחסית לסדרת התגנבות יש הרבה יותר מדי אקשן - כאוס טוטאלי, לא לדבר על מספר הכדורים המטורף שהשחקן חוטף.
לדעתי, יש כאן לא מעט קז'ואיליזציה..

זה מאוד ברור שהם משחקים בGOD MODE לצורך ההדגמה, אין סיכוי ששום שחקן היה שורד מה שהלך שם. בכל מקרה זה משחק עולם פתוח וגם MGS4 שלב קצת אקשן בתוכו, אני אישית בקושי הרגתי משהו אבל היה אפשר לירות כמו מטורף אם היית רוצה. בכל מקרה נראה מדהים, הקטע עם הAPC היה פשוט מטורף, מטורף.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Trouble
Minion
הודעות: 77
הצטרף: 14 יולי 2013, 12:18

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Trouble » 21 ספטמבר 2013, 19:04

DrKeo כתב:זה מאוד ברור שהם משחקים בGOD MODE לצורך ההדגמה, אין סיכוי ששום שחקן היה שורד מה שהלך שם. בכל מקרה זה משחק עולם פתוח וגם MGS4 שלב קצת אקשן בתוכו, אני אישית בקושי הרגתי משהו אבל היה אפשר לירות כמו מטורף אם היית רוצה. בכל מקרה נראה מדהים, הקטע עם הAPC היה פשוט מטורף, מטורף.

אבל זו בדיוק הבעיה - הדמו לא הראה איך אני או אתה, כאנשים שעלולים לשחק במשחק, נעבור את השלב. אם הדמו רק ניסה להראות את היכולות הטכניות של המשחק - הוא הצליח, זה מאוד מרשים - אבל אני מרגיש שהוא היה צריך להראות לי איך אני הייתי עובר את השלב בצורה שתפיל אותי מהכיסא.
In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 ספטמבר 2013, 03:41

Trouble כתב:אבל זו בדיוק הבעיה - הדמו לא הראה איך אני או אתה, כאנשים שעלולים לשחק במשחק, נעבור את השלב. אם הדמו רק ניסה להראות את היכולות הטכניות של המשחק - הוא הצליח, זה מאוד מרשים - אבל אני מרגיש שהוא היה צריך להראות לי איך אני הייתי עובר את השלב בצורה שתפיל אותי מהכיסא.

הקטע עם הAPC שרודף אחריך והC4 היה אדיר וזה היה לגמרי גיימפליי, ההתגנבות עד שהטרוף התחיל נראתה כיפית, הגיימפליי נראה מצויין. תהיה בטוח ששחקן נורמאלי לא היה שורד את הטרוף חיילים שהלך שם, אני יודע שסוג הגיימר שאני כנראה היה מנסה לשחק את כל המשימה הזאת בלי גילוי מינימאלי וכנראה שהייתי עושה RESTART גם 30 פעמים עד שהייתי מצליח. הבעיה שלך עם זה שקופצים עליך מליון חיילים והוא לא מת זה היה סתם למטרת הדמו, אף אחד לא ישרוד עשירית מזה מן הסתם. כלומר אין לי מושג מה הבעיה שלך עם הדמו חוץ מאשר זה שהוא שחק בGOD MODE ולכן שרד אקשן ששחקן רגיל לא היה שורד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 ספטמבר 2013, 20:07

Trouble כתב:נראה מרשים, אבל יחסית לסדרת התגנבות יש הרבה יותר מדי אקשן - כאוס טוטאלי, לא לדבר על מספר הכדורים המטורף שהשחקן חוטף.
לדעתי, יש כאן לא מעט קז'ואיליזציה..

האקשן התרחש כתוצאה מהגילוי של השחקן,גם במטאל גירים הקודמים כשהתגלית היה בלאגן (רק הרבה פחות ממה שהלך פה) והיית יכול להתעמת עם האויב ואז לברוח להסתתר מחדש וכו'.
סכ"ה זה דבר חיובי כי זה אומר שיש עונש לא קטן על גילוי (רק חבל שיש כ"כ הרבה עזרים שנראה שיהיה נדיר להתגלות,מה שכן קוג'ימה ציין שהוא פתוח לשינויים ושהוא מבקש פידבקים והוא בטח הולך להיות מוצף בטוויטר בבקשות של אוהדים למתן את העזרים ככה שסיכוי מאוד גבוה שתהיה דרגת קושי שהעזרים מוגבלים או לגמרי מוסרים כמו שיש בכל MGS שמאפשר לך לשחק ברמות הקשות בלי רדאר ואזעקות של GAME OVER אם אתה מספיק סאדיסט) וזה משהו שמומלץ להמנע ממנו

ואני לא יודע עד כמה יש לך ניסיון עם הסדרה אבל בכל מטאל גיר לא רק שיש אקשן ובלאגן כשאתה מתגלה אלא גם יש לפחות סצינת אקשן אחת כפויה ומתוסרטת שנכפית עליך ע"י המשחק:
-ב MGS1 כשאתה נפגש עם מריל בכלא אתה "מתגלה" ויש קטע פעולה שאתה הורג ביחד איתה את השומרים שבאים אליכם,לפחות כמה גלים כאלו.
-בהמשך של MGS1 יש גם בניין רב קומות שגם שם אתה "מתגלה" ואתה צריך לטפס את כל גובהו תוך כדי שאתה רץ ויורה בעשרות שומרים וזורק רימוני הלם
-ב MGS2 יש סצינת אקשן משותפת עם סנייק ששניכם ציריכים להרוג מספר לא קטן של אויבים
-ב MGS3 יש קטע מסילה של פעולה כשאתה על אופנוע וצריך לירות באויבים וב VOLGIN שרודף אחריך עם מק ענק.
-ב MGS4 עשו מחווה לקטע ההוא מ MGS3 וגם שם יש קטע מסילה עם אווה על אופנוע שבה אתה צריך להרוג אויבים

בקיצור,למרות שבבסיסה הסדרה התגנבותית סצינות פעולה ואקשן לא זרות לה,ואני מדבר איתך פה על אקשן כפוי שאי אפשר להמנע ממנו,בדמו שראינו זה סכ"ה שגרתי כשאתה מתגלה ואפשר לשחק את המשחק כקצת אקשן אם בא לך עד שאתה מסתתר שוב (ואתה חייב לברוח ולהסתתר שוב לפי הכמויות שהיו שם).

ד"א הדמו הוצג שוב בסטרים של מייקרוסופט כמה שעות אחרי האירוע של סוני,הוא הוצג בלייב אבל המדגים כנראה שינן אותו לחלוטין והוא כמעט זהה לגמרי רק שיש כפתורי ONE במקום PS4,בגלל שהדמואים זהים כל כך החשד הסביר וכנראה הוודאי אפילו זה שמדובר היה בגרסת ה PC שהודגמה היום על 2 הקונסולות,פשוט לא סביר שהצוות של קוג'ימה בנה כבר 2 גרסאות במצב כל כך זהה על חומרות חדשות לגמרי,הוא לא איזה יוביסופט עם צוות של 1000 עובדים על משחק,בקיצור 90 אחוז שזה היה PC בשניהם.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 22 ספטמבר 2013, 04:16

היה נראה חביב עד שהאקשן המטופש התחיל. נקווה שזה לא מסכם הכל. מה שכן, מבחינה גראפית הוא מאכזב, נראה חביב למרות שאני מניח שהרזולוציה בטח לא משהו בסרטון. לא אהבתי את הקטע ששום דבר לא הריס והסביבה נראית כמו שבלונות אחרי שבלונות, הייתי מצפה למשהו אחר מMGS 5 בתחילתו של דור חדש. שכשיורים לך על בטונדה היא נהרסת, שאוהל הוא אוהל ועוד... הסרטון מE3 היה פרזנטציה טובה פי כמה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 ספטמבר 2013, 20:21

לדעתי הוא דווקא משחק ה cross gen הכי יפה (חכה לגרסת ה HD לפני שתשפוט סטרים מטושטש) עם התאורה הכי מרשימה שאולי ראיתי אי פעם,בטח יותר מ WD (כפי שראינו בסרטונים האחרונים,לא בחשיפה המקורית) ומשחקי עולם פתוחים אחרים שיש בשוק.

לא מבין למה אתה מאוכזב כשיש אקשן "מטופש" כשאתה מתגלה,טענה מאוד מוזרה לאור הסדרה,במיוחד כש MGS4 שאתה מאוד אוהב הכיל הרבה מאוד אקשן אם רצית לשחק ככה,יכלת ממש חצי משחק לירות עם המורדים בחיילים והיה לו גם gunplay כמעט זהה ואף נחות יותר מ 5 (למרות שאני מסכים שאפשר לשפר יותר את המכניקה עצמה של הירי),פה עם הכמויות אויבים שרדפו אחריו אפילו אם אתה רוצה נראה שאתה לא יכול לשחק את המשחק כאקשן לאורך זמן כי לא תשרוד יותר מ 5 דקות.

ואני אישיתי לא ציפיתי למנוע הרס משוכלל,זה לא באטל פילד,והמפתחים היפנים באופן כללי תקועים מאחור בכל מני אספקטים כמו למשל אנימציות שעדיין מיושנות ביחס למערב.
בסדר חלק מהדברים שצריך לבלוע כשמשחקים במשחק יפני כולל מנוע הרס שבכלל אחוז מזערי מהתעשייה עושה משהו ראוי עם זה אז בטח שמיפנים לא הייתי מצפה להיות בחזית הטכנולוגית בתחום הזה.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 22 ספטמבר 2013, 04:35

את mgs 4 סנייק העביר אצלי בזחילת אגן של סנטימטר בשעה. זה שהיו קטעי מעבר מטופשים כמו הקטע עם הנגמ״ש זה לא גיימפליי אמיתי, זה קטע מעבר. כמו שעכשיו בtlou הייתי עסוק בלעשות head shots עם רובה צלפים כי המשחק הכריח אותי. לא ככה באמת מתנהל המשחק. מנוע הרס הוא רק דרך להעביר סביבה אמינה. זה לא המהות. לי המחנה לא הרגיש טוב. זה כמו שלשחק בהיילו 1 ו2 הרגיש בזמנו מוזר כי באנג׳י לא האמינו בפיסיקה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 ספטמבר 2013, 20:40

Death_119 כתב:את mgs 4 סנייק העביר אצלי בזחילת אגן של סנטימטר בשעה. זה שהיו קטעי מעבר מטופשים כמו הקטע עם הנגמ״ש זה לא גיימפליי אמיתי, זה קטע מעבר. כמו שעכשיו בtlou הייתי עסוק בלעשות head shots עם רובה צלפים כי המשחק הכריח אותי. לא ככה באמת מתנהל המשחק. מנוע הרס הוא רק דרך להעביר סביבה אמינה. זה לא המהות. לי המחנה לא הרגיש טוב. זה כמו שלשחק בהיילו 1 ו2 הרגיש בזמנו מוזר כי באנג׳י לא האמינו בפיסיקה.

עדיין אל הסברת מה הבעיה כשיש בלאגן ואקשן כשאתה מתגלה.
מה מטופש פה בדיוק?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 22 ספטמבר 2013, 04:56

bling כתב:עדיין אל הסברת מה הבעיה כשיש בלאגן ואקשן כשאתה מתגלה.
מה מטופש פה בדיוק?

שזה לא אמור להיות ככה בMGS. זה צריך להיות כמו בקודמים לדוגמא ב-2, גילו אותך? אין בעיה, תן לו פליק, הוא מדווח בקשר ואתה יכל להתחבא עד שעובר זעם ולהתחיל מחדש. MGS הוא לא משחק פעולה, הוא לא טוב בזה ולא בשביל זה אנחנו משחקים בו. אני אפילו זוכר לא מעט תלונות מצד שחקנים חדשים בסדרה שניסו לשחק בו כמשחק אקשן במשחק הרביעי ולא הבינו מה ההתלהבות מהמשחק וטענו שהוא ממש גרוע.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 ספטמבר 2013, 21:02

Death_119 כתב:שזה לא אמור להיות ככה בMGS. זה צריך להיות כמו בקודמים לדוגמא ב-2, גילו אותך? אין בעיה, תן לו פליק, הוא מדווח בקשר ואתה יכל להתחבא עד שעובר זעם ולהתחיל מחדש. MGS הוא לא משחק פעולה, הוא לא טוב בזה ולא בשביל זה אנחנו משחקים בו. אני אפילו זוכר לא מעט תלונות מצד שחקנים חדשים בסדרה שניסו לשחק בו כמשחק אקשן במשחק הרביעי ולא הבינו מה ההתלהבות מהמשחק וטענו שהוא ממש גרוע.

ומה ההבדל בסרטון הזה חוץ מזה שהמדגים בחר להתעמת במקום לתת לו פליק ולברוח ולהסתתר עד שיעבור זעם?

חוץ מזה שלפעמים בא לך להתעמת קצת לפני שאתה נדרש לסגת ולהסתתר שוב,זו בחירה של השחקן,כמו שאמרתי בניגוד ל 4 נראה שפה בלתי אפשרי להחזיק הרבה זמן ובאמת להלחם בכל הבסיס ככה שהרצון לא להתגלות או לברוח באמוק כשאתה מתגלה נראה פה אף גדול יותר.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 22 ספטמבר 2013, 05:08

bling כתב:ומה ההבדל בסרטון הזה חוץ מזה שהמדגים בחר להתעמת במקום לתת לו פליק ולברוח ולהסתתר עד שיעבור זעם?

חוץ מזה שלפעמים בא לך להתעמת קצת לפני שאתה נדרש לסגת ולהסתתר שוב,זו בחירה של השחקן,כמו שאמרתי בניגוד ל 4 נראה שפה בלתי אפשרי להחזיק הרבה זמן ובאמת להלחם בכל הבסיס ככה שהרצון לא להתגלות או לברוח באמוק כשאתה מתגלה נראה פה אף גדול יותר.

בכל משחק metal gear solid יש spawn אין סופי של אויבים, גם ב-4 עד כמה שאני זוכר. לא כל כך מבין למה אתה מנסה לבדל אותו. דרך אגב, מלבד העובדה שמדובר בעולם פתוח אני גם לא רואה שום הבדל בגיימפליי בין 4 ל-5. חוץ מהחוסר בהסוואה כמובן. המשחקים דיי דומים. 5 לא נראה עדיין כמו קפיצה גדולה אם בכלל מעל 4 אם נסתכל על הסרטון האחרון. כמובן כשמשקללים את הסרטון של E3 מבינים שהעולם הפתוח מביא משהו חדש. ולא הבנתי מה הפליאה שלא אהבתי את האקשן, בנקודות בהם יש אקשן אני מרסט את המשחק (דרך המוות שלי). אלא אם כן זה עדין והצלחתי לברוח באלגנטיות לאיזה ארון. אחרת, מה הטעם?

ציפיתי למשהו חדש ברמת הגיימפליי, קוז'ימה מביא משהו חדש לשולחן בכל משחק Mgs אם זה ההסוואה וההשרדות ב-3 או לחילופין האפשרות לרקום בריתות ב-4 לצד הדינאמיות של שדה הקרב. 5 לא הציג שום דבר חדש ברמת הגיימפליי מלבד העובדה שיש עולם פתוח (נקודה שהם לא טרחו להסביר מה היא מביא בצורה חדשה לשולחן) ואולי מזג אוויר (שגם שם לא היתה פרזנטציה בנדון עד כמה שאני יודע). אם הייתי קוז'ימה הייתי מציג משהו אחר לחלוטין מאשר אקשן זול כמו שהוצג. אני רק נגד הפרזנטציה שנבחרה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 ספטמבר 2013, 22:04

הקפיצה של 5 נראת גדולה בגלל העולם הפתוח, הוא משנה הכל. סנייק נראה אג'ילי וזורם יותר ואין בכלל קטע של הסוואה שהייתה חלק גדול ב3 וב-4. אם האקשן מפריע לך תעשה מה שאני אעשה, תשחק התגנבותי וכשיגלו אותך תתחבא עד שיעבור זעם או שתאתחל בצ'קפויינט האחרון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 ספטמבר 2013, 22:14

Death_119 כתב:בכל משחק metal gear solid יש spawn אין סופי של אויבים, גם ב-4 עד כמה שאני זוכר. לא כל כך מבין למה אתה מנסה לבדל אותו. דרך אגב, מלבד העובדה שמדובר בעולם פתוח אני גם לא רואה שום הבדל בגיימפליי בין 4 ל-5. חוץ מהחוסר בהסוואה כמובן. המשחקים דיי דומים. 5 לא נראה עדיין כמו קפיצה גדולה אם בכלל מעל 4 אם נסתכל על הסרטון האחרון. כמובן כשמשקללים את הסרטון של E3 מבינים שהעולם הפתוח מביא משהו חדש. ולא הבנתי מה הפליאה שלא אהבתי את האקשן, בנקודות בהם יש אקשן אני מרסט את המשחק (דרך המוות שלי). אלא אם כן זה עדין והצלחתי לברוח באלגנטיות לאיזה ארון. אחרת, מה הטעם?

ציפיתי למשהו חדש ברמת הגיימפליי, קוז'ימה מביא משהו חדש לשולחן בכל משחק Mgs אם זה ההסוואה וההשרדות ב-3 או לחילופין האפשרות לרקום בריתות ב-4 לצד הדינאמיות של שדה הקרב. 5 לא הציג שום דבר חדש ברמת הגיימפליי מלבד העובדה שיש עולם פתוח (נקודה שהם לא טרחו להסביר מה היא מביא בצורה חדשה לשולחן) ואולי מזג אוויר (שגם שם לא היתה פרזנטציה בנדון עד כמה שאני יודע). אם הייתי קוז'ימה הייתי מציג משהו אחר לחלוטין מאשר אקשן זול כמו שהוצג. אני רק נגד הפרזנטציה שנבחרה.


אם אני לא טועה היה אפשרי לשחק את MGS4 כולו כפעולה,אפילו הכניסו לך זווית FPS כושלת,הוא היה אולי הכי פחות מעניש כשהתגלית ביחס לאחרים בסדרה,המערכת ירי שלו היתה יותר מודרנית ויכלת לקצור שם אויבים,פה זה נראה שדווקא זה הרבה יותר מסובך.

הבריתות ב 4 היה קשקוש וגם שדה הקרב הדינאמי לא היה כזה משמעותי,מה גם שהדברים הללו באו לביטוי רק ב 2 מתוך חמשת הפרקים,4 הוסיף מודרניזציה לסדרה ולמכניקות והיתה לו מערכת הסוואה דינאמית ואוטומטית,לדעתי בחלק מהדברים הוא הלך אחורה כמו משימות מעפנות שהיו בו אבל לא נתעכב על זה.

5 קפיצה גדולה רק על זה שאתה יכול ללכת בשטח ענק ופתוח הרבה יותר מכל המשחקים בסדרה ובלי מסך שחור ומלאכותי שמפריד בין האזורים ועם הרבה יותר חופש עם איך שאתה ניגש למשימה (רוצה לצלוף בהם עם רובה צלפים ממרחק רב-אין בעיה?,אולי לקחת בכלל ג'יפ ולפרוץ את המחסום?,או סתם להתגנב בסגנון קלאסי-יותר חופש מבעבר),רק זה לבד זה שינוי משמעותי בגיימפליי (בגלל זה הוסיפו מכניקות מקלות כמו ההזדמנות האחרונה וסימון אויבים)

מה שההדגמה הראתה זה הבלאגן שאפשר ליצור בעולם פתוח שכזה כשאתה מתגלה,מסוק מתרסק,ג'יפ רודף אחריך ואתה מטמין לו C4 ומעיף אותו לעזאזל,אתה עולה על ג'יפ ופורץ מחסום וכו',מתי היו לך דברים כאלו במשחקים האחרים בסדרה ושלא מתוסרטים?
זו הדגמה קטנה של GZ ולא של 5 שהוא הדבר האמיתי וזה הראה מספיק שינויים משמעותיים,רק הקונספט עצמו של MGS בעולם פתוח עם כלי רכב,סוסים,מסוקים זה לבד שינוי משמעותי עוד לפני שראינו פיסת גיימפליי אחת,למרות ש MGS4 היה טיפונת יותר גדול מהסטנדרט המקובל בסדרה זה עדיין לא מתקרב למה שהולך להיות פה ב SCALE.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 ספטמבר 2013, 22:21

bling כתב:
אם אני לא טועה היה אפשרי לשחק את MGS4 כולו כפעולה,אפילו הכניסו לך זווית FPS כושלת,הוא היה אולי הכי פחות מעניש כשהתגלית ביחס לאחרים בסדרה,המערכת ירי שלו היתה יותר מודרנית ויכלת לקצור שם אויבים,פה זה נראה שדווקא זה הרבה יותר מסובך.

הבריתות ב 4 היה קשקוש וגם שדה הקרב הדינאמי לא היה כזה משמעותי,מה גם שהדברים הללו באו לביטוי רק ב 2 מתוך חמשת הפרקים,4 הוסיף מודרניזציה לסדרה ולמכניקות והיתה לו מערכת הסוואה דינאמית ואוטומטית,לדעתי בחלק מהדברים הוא הלך אחורה כמו משימות מעפנות שהיו בו אבל לא נתעכב על זה.

5 קפיצה גדולה רק על זה שאתה יכול ללכת בשטח ענק ופתוח הרבה יותר מכל המשחקים בסדרה ובלי מסך שחור ומלאכותי שמפריד בין האזורים ועם הרבה יותר חופש עם איך שאתה ניגש למשימה (רוצה לצלוף בהם עם רובה צלפים ממרחק רב-אין בעיה?,אולי לקחת בכלל ג'יפ ולפרוץ את המחסום?,או סתם להתגנב בסגנון קלאסי-יותר חופש מבעבר),רק זה לבד זה שינוי משמעותי בגיימפליי (בגלל זה הוסיפו מכניקות מקלות כמו ההזדמנות האחרונה וסימון אויבים)

מה שההדגמה הראתה זה הבלאגן שאפשר ליצור בעולם פתוח שכזה כשאתה מתגלה,מסוק מתרסק,ג'יפ רודף אחריך ואתה מטמין לו C4 ומעיף אותו לעזאזל,אתה עולה על ג'יפ ופורץ מחסום וכו',מתי היו לך דברים כאלו במשחקים האחרים בסדרה ושלא מתוסרטים?
זו הדגמה קטנה של GZ ולא של 5 שהוא הדבר האמיתי וזה הראה מספיק שינויים משמעותיים,רק הקונספט עצמו של MGS בעולם פתוח עם כלי רכב,סוסים,מסוקים זה לבד שינוי משמעותי עוד לפני שראינו פיסת גיימפליי אחת,למרות ש MGS4 היה טיפונת יותר גדול מהסטנדרט המקובל בסדרה זה עדיין לא מתקרב למה שהולך להיות פה ב SCALE.

MGS4 היה משחק מסדרון, הוא לא היה פתוח בשום צורה. לך לWALKTHROUGHS ואני מאתגר אותך למצא מפות פתוחות של שלבים, כולם נראים כמו מסדרון עם שני פיצולים פה ושם.
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

אגב 4 הרס את עניין ההסוואה, ב3 היית צריך למצא הסוואות ולבחור את המתאימה ביותר, ב4 זה פשוט היה כפתור. זה היה חסר כל מטרה, לפחות ב3 כשהשגת הסוואה חדשה התלהבת, יכלת להיות מוסתר יותר באזורים מסויימים אבל ב4 פשוט לחצת על כפתור וכל המערכת הזאת הייתה חסרת מטרה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 ספטמבר 2013, 22:25

DrKeo כתב:MGS4 היה משחק מסדרון, הוא לא היה פתוח בשום צורה. לך לWALKTHROUGHS ואני מאתגר אותך למצא מפות פתוחות של שלבים, כולם נראים כמו מסדרון עם שני פיצולים פה ושם.


היו כמה זירות בינוניות ב 2 האקטים הראשונים בשדות הקרב אם אני לא טועה.
גם למיטב זכרוני בדרום אמריקה היו כמה אזורים רחבים?
אני חושב שביחס לסדרה הוא היותר גדול מבין הראשיים.

מה שכן השאיפות המקוריות לגביו היו הרבה יותר גבוהות,זוכר את הטריילר עם ה NO PLACE TO HIDE? לפי מה שאומרים קוג'ימה רצה ליצור set pieces ענקיים עם זירות הרבה יותר דינאמיות והרס רב (בגלל זה לא היה נשאר מקום להתחבא) אבל החומרה של הפס3 לא עמדה בזה וזה הצטמצם למה שקיבלנו בסוף.

עריכה:ראיתי את המפות שפרסמת,לא אמרתי ש 4 היה עולם פתוח או משהו אבל הן נראות יותר גדולות מהסטנדרט בסדרה,ב 2 זה ממש מסדרון לכל דבר-אתה בתוך כוך אפשר לאמר,3 יותר פתוח מ 2 אבל עדיין מצומצם,4 לא הכי גדול מביניהם?

ובקשר למערכת הסוואה ב 4,נראה לי שלהרבה שחקנים זה היה טרחני ב 3 להתעסק עם ההסוואה,בכלל ב 3 אתה מבלה המון בתפריטים,בשביל לאכול,בשביל לטפל בפציעה,בשביל להחליף הסוואה,בשביל לנהל את ה inventory שלך,זה משהו שלא היה עובר בדור ה ADHD של הפס3.
וזה לא שהיא חסרת מטרה ב 4,היא עדיין מנעה ממך את הצורך לחפש מכשול על מנת להסתתר מאחוריו,היא שירתה את אותה מטרה של זו מ 3 רק בלי הטרחה.
נערך לאחרונה על ידי bling ב 21 ספטמבר 2013, 22:35, נערך 2 פעמים בסך הכל.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 20 אורחים