NV הוציאה בבטא גרסה מעודכנת של DLSS 4 שנותנת תמונה קצת יותר חדה בזמן שחתימת הזיכרון ירדה ב-20%. לשם השוואה DLSS הנוכחי לוקח בערך 400 מגה בזיכרון, בזמן שהבטא לוקחת בערך 300MB.
בקרוב NV מתכננת להוציא את DLSS לדחיסת טקסטורות, מה שגם אמור לשפר ביצועים וגם להקטין משמעותית את גודל התקנת המשחק וכמות הזיכרון שהוא לוקח. עשרות שנים טקסטורות נפתחו על ידי ה-CPU, לאחרונה יצאו כמה משחקים שמשתמשים ב-Direct storage שמעביר את פתיחת הטקסטורות ל-GPU. בשני המקרים מדובר בפגיעה בביצועים, במקרה הראשון ב-CPU ובמקרה השני ב-GPU. עם DLSS לדיחסת טקסטורות הפתיחה שלהן תעבור לליבות AI שלא מעט מהזמן יושבות ולא עושות כלום. הן עושות את זה פי 6 יותר מהיר מה-GPU עם Direct storage והכיווץ טוב פי 4, מה שאומר שבתאוריה נוכל לקבל טקסטורות הרבה יותר איכותיות באותו מחיר או ביצועים יותר טובים לאותה איכות (יותר ביצועים, פחות זיכרון, פחות נפח התקנה)